PDA

Bekijk Volledige Versie : Racisme slaat toe in Rusland



John2
27-03-09, 15:07
Na jaren de gekleurde mens in de armen te hebben gesloten slaat nu het racisme toe in Rusland, was het tot enkele maanden terug nog alleen scheldpartijen, nu is de laatste maand de vlam in de pan met gerichte aanslagen door een groep neonazies die alleen in de laatste maand al 67 doden op hun geweten hebben in Moscow.

Ik roep u allen dan ook op om een mailtje te sturen naar de Ambasade van Rusland hier in Nederland en deze boodschap verder te verspreiden op internet om zo de Russische overheid te dwingen om deze misdaden onder ogen te zien.
Tot op heden worden ze nog steeds ontkend door de russische overheid.
Het mailadres is [email protected]



YouTube - People & Power - Black Russian - 24 Mar - Part 1

YouTube - People & Power - Black Russian - 24 Mar - Part 2

mark61
27-03-09, 15:47
Na jaren de gekleurde mens in de armen te hebben gesloten ]

Gelul. Rusland is altijd zo racistisch als de pest geweest. Nu is er de vrijheid dat op straat uit te leven, dankzij Poetin's knokploeg onder andere. Moeten we nou weer diezelfde 'discussie' over Nasji beginnen?

John2
27-03-09, 18:55
Gelul. Rusland is altijd zo racistisch als de pest geweest. Nu is er de vrijheid dat op straat uit te leven, dankzij Poetin's knokploeg onder andere. Moeten we nou weer diezelfde 'discussie' over Nasji beginnen?^

Je hebt dus zoals gewoonlijk weer de filmpjes niet bekeken en denkt daarom maar weer eens wat te moeten roepen?
Is het dat?

Joesoef
27-03-09, 19:04
Het zijn altijd al racisten geweest, kijk maar naar het aantal russen in Israel die zitten daar niet voor niets. Over Tsjetsjenië hoeven we het niet eens te hebben.

knuppeltje
28-03-09, 09:20
Na jaren de gekleurde mens in de armen te hebben gesloten

Moet in de bordelen zijn geweest, op straat was dat wat anders.

John2
28-03-09, 14:39
Het zijn altijd al racisten geweest, kijk maar naar het aantal russen in Israel die zitten daar niet voor niets. Over Tsjetsjenië hoeven we het niet eens te hebben.

Natuurlijk haal Israel er maar weer bij.


Moet in de bordelen zijn geweest, op straat was dat wat anders.

Filmpje gezien???
Tot een jaar of 4-5 terug waren ze welkom en waren ze zelfs geliefd in Rusland en op de universiteiten, omdat het hardwerkende mensen waren en goede studenten.
Waarom dit nu ineens is omgeslagen, ik weet het niet???

Joesoef
28-03-09, 18:24
Natuurlijk haal Israel er maar weer bij.



Er is niets mis met Joden en ik geef ze groot gelijk dat ze Rusland ontvluchten, rasistisch land als het is.
Verhoudingsgewijs is de Jodenhaat in Rusland veel groter dan in d Arabische landen.

tanger'73
28-03-09, 18:28
Er is niets mis met Joden en ik geef ze groot gelijk dat ze Rusland ontvluchten, rasistisch land als het is.
Verhoudingsgewijs is de Jodenhaat in Rusland veel groter dan in d Arabische landen.


Sterker, in menig arabisch land voeren zij het beleid en delen de lakens uit. Zo heeft onlangs Marokko ten aanzien van iran ook al en schouderklopje gekregen.

John2
28-03-09, 18:58
Er is niets mis met Joden en ik geef ze groot gelijk dat ze Rusland ontvluchten, rasistisch land als het is.
Verhoudingsgewijs is de Jodenhaat in Rusland veel groter dan in d Arabische landen.

Heb ik iets gemist in de Russische geschiedenis?

De Joodse gemeenschap kreeg als enige vrij reizen tijdens het USSR beleid.
Of het moet zo wezen dat allen joden homo waren, want die zijn niet geliefd in Rusland?

Dus leg eens uit?

John2
28-03-09, 19:00
Sterker, in menig arabisch land voeren zij het beleid en delen de lakens uit. Zo heeft onlangs Marokko ten aanzien van iran ook al en schouderklopje gekregen.

Misschien kun je uitleggen wat het verschil is tussen een Jood en een Arabier?

tanger'73
28-03-09, 19:08
Misschien kun je uitleggen wat het verschil is tussen een Jood en een Arabier?


Ik zie persoonlijk geen uiterlijke verschillen. Als goed voorbeeld kan ik geven de in Marokko geboren voormalige israëlische minister van defensie en ook voorgaand burgemeester van Sderot (israël) Amir Peretz. Zoals hem zien vrijwel alle Marokkanen eruit.

mark61
28-03-09, 22:22
Heb ik iets gemist in de Russische geschiedenis?

Yeps, een jaar of 1300. Jouw geschiedenis begint gisteren?

Uit welke taal dacht je dat het woord 'pogrom' komt?

John2
29-03-09, 01:22
Yeps, een jaar of 1300. Jouw geschiedenis begint gisteren?

Uit welke taal dacht je dat het woord 'pogrom' komt?

Uit welke taal denk je dat het woord vernietigen komt?

Man je lult een eind uit je nek terwijl je de spraak en de kennis niet bezit over bepaalde zaken.
Pogrom of terwijl погром is in het russisch niet meer en niet minder dan gewoon een aanduiding voor vernietigen.

John2
29-03-09, 01:23
Ik zie persoonlijk geen uiterlijke verschillen. Als goed voorbeeld kan ik geven de in Marokko geboren voormalige israëlische minister van defensie en ook voorgaand burgemeester van Sderot (israël) Amir Peretz. Zoals hem zien vrijwel alle Marokkanen eruit.

En dat bedoelde ik nou ook, het zijn beiden gewoon mensen.

knuppeltje
29-03-09, 09:20
Filmpje gezien???
Tot een jaar of 4-5 terug waren ze welkom en waren ze zelfs geliefd in Rusland en op de universiteiten, omdat het hardwerkende mensen waren en goede studenten.
Waarom dit nu ineens is omgeslagen, ik weet het niet???

Dat je daarover zo weinig weet is helemaal geen schande voor een neprus hoor.

Joesoef
29-03-09, 10:01
Heb ik iets gemist in de Russische geschiedenis?

De Joodse gemeenschap kreeg als enige vrij reizen tijdens het USSR beleid.
Of het moet zo wezen dat allen joden homo waren, want die zijn niet geliefd in Rusland?

Dus leg eens uit?


Vrij reizen? Pertinent leugen.

mark61
29-03-09, 10:44
Uit welke taal denk je dat het woord vernietigen komt?

Man je lult een eind uit je nek terwijl je de spraak en de kennis niet bezit over bepaalde zaken.
Pogrom of terwijl погром is in het russisch niet meer en niet minder dan gewoon een aanduiding voor vernietigen.

Idioot.

knuppeltje
29-03-09, 11:10
Pogrom of terwijl погром is in het russisch niet meer en niet minder dan gewoon een aanduiding voor vernietigen.

Bij Wiki kun je lezen wat die Russen ermee bedoelden, en dat was voor de joden daar een ware verschrikking, von Munschausen.

John2
29-03-09, 13:41
Vrij reizen? Pertinent leugen.

Eerst vertel jij mij dat de Joden vanuit Rusland massaal naar Israel trokken en nu vertel jij mij dat het niet zo is en dat ze geen reispas hebben gekregen naast hun persoonlijk paspoort? Vreemd en vraag me dan toch af wie er dan een leugen verteld


Idioot.
Zoek eens onder "Appartheid" of bedoelde je geen pogrom maar gazprom :maf3:


Bij Wiki kun je lezen wat die Russen ermee bedoelden, en dat was voor de joden daar een ware verschrikking, von Munschausen.
Nee knuppeltje de verschrikking voor de joden in Rusland vonden plaats in 1852-1855 onder het bewind van Nicolas II die destijds de joden aanwees als schuldigen voor de slechte economie van Rusland, in 1940-1945 hebben we het zelfde meegemaakt in Duitsland en in 2009 maken we dit nog steeds mee in de Palestijnse gebieden volgens velen hier op deze site.
Maar om terug te komen op de USSR periode werden de Joden in 1965 gezien als verraders van het systeem, omdat ze massaal rusland verlieten en hun kennis meenamen.
Deze vacum werd toen opgevuld door de zwarte mensen uit oa afrika die toen werden gezien als redders van het sovjet systeem en door velen destijds liefdevol люди шоколада (chocolade mens) werd genoemd.

Joesoef
29-03-09, 14:37
Eerst vertel jij mij dat de Joden vanuit Rusland massaal naar Israel trokken en nu vertel jij mij dat het niet zo is en dat ze geen reispas hebben gekregen naast hun persoonlijk paspoort? Vreemd en vraag me dan toch af wie er dan een leugen verteld

Verdiep je eerst wat meer voordat je met stellingen komt.

knuppeltje
29-03-09, 15:17
Nee knuppeltje ......

Ik zei toch al dat het voor een neprus geen schande is om er geen bal van te weten.

John2
29-03-09, 19:12
Ik zei toch al dat het voor een neprus geen schande is om er geen bal van te weten.

Je weet zeker dat jij menselijk bent en niet als een webbot zinloze ontwijkende standaard antwoord geeft?
:D

mark61
29-03-09, 19:14
Zoek eens onder "Appartheid" of bedoelde je geen pogrom maar gazprom :maf3:

Wat wil of dacht je eigenlijk te bereiken met je stupide gebral? Tis gewoon een onbeheersbare drang, een soort Tourette maar dan anders? Pathologisch liegen gecombineerd met gewoon gek doen?