PDA

Bekijk Volledige Versie : Meer blauw op straat geeft een veilig gevoel



Marsipulami
28-03-09, 15:09
Korpschef politie Antwerpen overvallen op straat

zaterdag 28 maart 2009
Bron: belga Auteur: bvb
Eddy Baelemans.

Wim Kempenaers

ANTWERPEN - Eddy Baelemans, korpschef van de lokale politie in Antwerpen, is vrijdagavond overvallen op straat. Hij liep bij de overval verwondingen op en is overgebracht naar het ziekenhuis.


Korpschef Eddy Baelemans was vrijdagavond omstreeks 23 uur op weg naar huis toen ter hoogte van de Komedieplaats benaderd werd door een man. Eddy Baelemans was aan het telefoneren met zijn gsm en had zijn aktentas in zijn andere hand.

Plots haalde de onbekende man uit. Baelemans moest twee vuistslagen incasseren en viel op de grond. Toen trok de dader de gsm uit zijn handen en zette het op een lopen in de richting van de Bourlaschouwburg.

Een getuige zette nog de achtervolging in, maar geraakte het spoor van de overvaller bijster. Ook de politie hield nog een speractie, maar dat leverde ook geen resultaat op.

Korpschef Eddy Baelemans werd met verwondingen aan de neus en het linkeroog voor verzorging naar het ziekenhuis.

tanger'73
28-03-09, 17:09
Ja een veilig gevoel als dat blauw meer op jacht gaat naar boeven en minder inzet op handhaving, dat alleen maar als doel heeft om de Rijkskas te spekken.

tanger'73
28-03-09, 17:11
Werd de korpschef trouwens in vol ornaat in z'n apepakkie overvallen?

fisherman1969
28-03-09, 18:39
Werd de korpschef trouwens in vol ornaat in z'n apepakkie overvallen?
Je bent me net voor , zou wel ,n stunt zijn !!

tanger'73
28-03-09, 19:01
Je bent me net voor , zou wel ,n stunt zijn !!


Ja dat vroeg ik mezelf ook al af. Het zou inderdaad wat zijn om daarmee het gezag van de overheid te ondermijnen. Het doet me allemaal denken aan mijn favoriete film Heat met Al Pacino en Robert de Niro.

fisherman1969
28-03-09, 23:48
Ja dat vroeg ik mezelf ook al af. Het zou inderdaad wat zijn om daarmee het gezag van de overheid te ondermijnen. Het doet me allemaal denken aan mijn favoriete film Heat met Al Pacino en Robert de Niro.

ja te dol !!

tanger'73
29-03-09, 00:44
ja te dol !!


Ik werd gisteren door twee van zulke onervaren scooterblauwtjes naar mijn mening onterecht op de bon geslingerd. God wat was ik kwaad. Ik kreeg een bon omdat ze hadden waargenomen dat mijn dochtertje van 4 achterin opeens niet in de gordels zat, terwijl ze gewoon in haar kinderstoel zat en ik voor het wegrijden haar daarin ook nadrukkelijk had vastgezet. Kennelijk heeft ze zichzelf bevrijd door in een onbewaakt ogenblik het knopje van de gordels onbewust ingedrukt, zodat de gordels losschoten? Omdat ik reed en mijn aandacht op het verkeer had, kon ik natuurlijk dat niet overzien. Pas nadat ik verbaasd als ik was door deze scooterbende naar de kant werd gedelegeerd. Ik had ze ook heel beleefd mijn oprechte verhaal verteld, maar ze wilden daar niet aan en hebben me onherroepelijk een bekeuring van 90,- euro aangesmeerd. Ik nog roepen dat ik niet voor niks zo'n stoeltje heb en ik totaal niet de noodzaak van de bekeuring inzag, omdat ikzelf in de gordels zat en het niet logisch is dat je dan bewust je eigen kind niet eveneens in de gordels vastzet. Ik nog opmerken of ze misschien op zoek waren naar een terrorist en eventueel wapens in mijn kofferbak konden aantreffen. Maar verder hield ik me naast fuck jou en schrijf maar tegen dat rotwijf te roepen me nog enigszins in, om natuurlijk niet alsnog "belediging tegen een ambtenaar in functie" er nog eens bovenop te krijgen.

tanger'73
29-03-09, 14:15
ja te dol !!


De verleiding was wel groot, een van die sletmobieltjes was serieus in het bezit van een ass zo groot dat haar hele scooter daarin verdween. Je wilt niet weten hoe groot. Ik hield me gelukkig nog in. Wat me wel opviel was het gebrekkige algemene kennis bij dat tuig. Zo vroeg dat heks tijdens het opschrijven van de buit aan me waar tanger (mijn geboortestad lag). Dat ze me zou arresteren als ik niet meewerkte in het verstrekken van deze informatie. Dat ik het niet verwonderlijk vond dat figuren met een dergelijke gebrek aan algemene kennis bij zo'n organisatie zitten. Maar goed, ik heb me in belang van mijn dochter nog goed weten te beheersen tegenover deze wandelende donut.

Slinger
30-03-09, 07:32
De verleiding was wel groot, een van die sletmobieltjes was serieus in het bezit van een ass zo groot dat haar hele scooter daarin verdween. Je wilt niet weten hoe groot. Ik hield me gelukkig nog in. Wat me wel opviel was het gebrekkige algemene kennis bij dat tuig. Zo vroeg dat heks tijdens het opschrijven van de buit aan me waar tanger (mijn geboortestad lag). Dat ze me zou arresteren als ik niet meewerkte in het verstrekken van deze informatie. Dat ik het niet verwonderlijk vond dat figuren met een dergelijke gebrek aan algemene kennis bij zo'n organisatie zitten. Maar goed, ik heb me in belang van mijn dochter nog goed weten te beheersen tegenover deze wandelende donut.

Gegrauw achteraf. Hondengedrag. Als je een kerel was geweest had je ze dat allemaal in hun gezicht gezegd.

tanger'73
30-03-09, 15:41
Gegrauw achteraf. Hondengedrag. Als je een kerel was geweest had je ze dat allemaal in hun gezicht gezegd.


Een kerel ben ik wel, alleen niet zo dom en achterlijk als jij zonder twijfel bent. Met mijn fuck you, schrijf maar, op zoek naar een terrorist, wapens in mijn kofferbak en het algemene kennisniveau bij het korps regelrecht in de porem van dienstdoende donut. Balanceerde ik al op het randje.