PDA

Bekijk Volledige Versie : Marcouch wil gaypride door Slotervaart



delirious
30-03-09, 10:21
maandag 30 maart 2009 10:55
Marcouch wil start Gay Pride in Slotervaart
Stadsdeelvoorzitter van Slotervaart Ahmed Marcouch wil het startsein van de Gay Pride in Slotervaart hebben en daagt minister van Jeugd en Gezin André Rouvoet uit daarbij aanwezig te zijn.


Marcouch zei dat ter gelegenheid van het 15-jarige jubileum van de Homokumshow op de Amsterdamse zender MVS. Hij zet zich in voor een toleranter homobeleid in zijn stadsdeel. ,,Geïmporteerde tradities mogen de Nederlandse verworvenheden niet teniet doen. Tolerantie mag geen onverschilligheid zijn'', aldus de islamitische PvdA-politicus.

Statement

Als statement wil hij nu het startsein van de Gay Pride naar Slotervaart halen. Als aanvulling zouden er een podium en een stevig debat moeten worden georganiseerd. Marcouch ziet in minister van Jeugd en Gezien André Rouvoet de ideale man om het startsein te geven.

at5

Joesoef
30-03-09, 10:45
Het is nog geen 1 april....

tanger'73
30-03-09, 15:44
Sinds wanneer lopen grachten door Slotervaart?

Max Stirner
30-03-09, 16:38
Sinds wanneer lopen grachten door Slotervaart?

:D ...

mark61
30-03-09, 18:21
Sinds de Tour de France in Rotterdam begint.

tanger'73
30-03-09, 18:34
Sinds de Tour de France in Rotterdam begint.


Die Marcouch ziet ze zeker vliegen? Homo's door de straten van Slotervaart te kijk en te schande zetten. in het vervolg moet hij eerst het homocommittee raadplegen, voordat hij zijn opportunistische mond weer voorbij spreekt.

Al Sawt
31-03-09, 22:37
Sinds wanneer lopen grachten door Slotervaart?
Misschien heeft hij inspiratie gevonden in Slotervaart?

tanger'73
31-03-09, 22:43
Misschien heeft hij inspiratie gevonden in Slotervaart?


:hihi:

Bofko
31-03-09, 22:46
Misschien heeft hij inspiratie gevonden in Slotervaart?

Of Sloter... Sloten bevaren

Cherry Bo
01-04-09, 11:16
Die Marcouch ziet ze zeker vliegen? Homo's door de straten van Slotervaart te kijk en te schande zetten. in het vervolg moet hij eerst het homocommittee raadplegen

Ja, heeft ie vast stiekem gedaan.

'Het homocommittee' is natuurlijk zwaar tegen!

tr_imparator
01-04-09, 17:06
Je kan via de sloterplas in slotervaar de westelijke tuinsteden op..,..voor een stukje heel mooi natuur. Bijv kano'w'en. Heb ik een keer gedaan, heel erg leuk..,. Was mijn eerste keer met een kano varen,..echt vet is dat.

tanger'73
01-04-09, 19:59
Ja, heeft ie vast stiekem gedaan.

'Het homocommittee' is natuurlijk zwaar tegen!


Natuurlijk zijn ze tegen, want ze willen hun feest uitsluitend beperken tot een toplocatie, die van het stadshart. Maar ze zijn er vast en zeker niet op tegen als Marcouch en de zijnen, bij wijze van instemming zelf in hun blootje door slotervaart gaan slenteren.

Cherry Bo
01-04-09, 21:29
Natuurlijk zijn ze tegen, want ze willen hun feest uitsluitend beperken tot een toplocatie, die van het stadshart.

Ja, wat een snobs hè?

Nou, ik hoop maar dat Slotervaart de eer ook eens ten deel valt, wat jij?

tanger'73
02-04-09, 00:52
Ja, wat een snobs hè?

Nou, ik hoop maar dat Slotervaart de eer ook eens ten deel valt, wat jij?


Marcouch is uit op een statement, en daarvoor wilt hij homo voor z'n karretje spannen.

Cherry Bo
03-04-09, 11:19
Marcouch is uit op een statement, en daarvoor wilt hij homo voor z'n karretje spannen.

Welk statement?

tanger'73
03-04-09, 12:59
Welk statement?


Dat hij in zijn kringen eigenlijk homo's door en door haat, maar omwille van zijn loopbaan na een zekere nederlaag bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in ieder geval bij homo's heilig is verklaard. Da's namelijk tegenwoordig een voorwaarde.

Ron Haleber
08-04-09, 12:00
Markouch verdedigde gisteren 7-4-09 zijn actief homobeleid moedig bij P & Witteman.

Hij nam van COC uitnodiging aan om op de boot van gaypride mee te varen.:lole:

tanger'73
08-04-09, 16:04
Markouch verdedigde gisteren 7-4-09 zijn actief homobeleid moedig bij P & Witteman.

Hij nam van COC uitnodiging aan om op de boot van gaypride mee te varen.:lole:


beginstand slotervaart zit er dus voor hem niet in, een schaarsgekleed plaatsje op een boot door de grachten is alles wat hij kan krijgen.

Max Stirner
08-04-09, 16:16
beginstand slotervaart zit er dus voor hem niet in, een schaarsgekleed plaatsje op een boot door de grachten is alles wat hij kan krijgen.



:hihi:

pureMaroc
08-04-09, 17:02
Markouch verdedigde gisteren 7-4-09 zijn actief homobeleid moedig bij P & Witteman.

Hij nam van COC uitnodiging aan om op de boot van gaypride mee te varen.:lole:

Mijn deelneming aan zijn ouders. :droef:

Max Stirner
08-04-09, 17:16
Mijn deelneming aan zijn ouders. :droef:


Hadden ze de kleine Ahmed maar goed moeten opvoeden, met religieuze normen en waarden enzo.

pureMaroc
08-04-09, 17:46
Hadden ze de kleine Ahmed maar goed moeten opvoeden, met religieuze normen en waarden enzo.

Naar alle waarschjnlijk ligt het niet aan de opvoeding van de ouders. Het is die verrekte aandacht die 't iedereen em doet.

tr_imparator
08-04-09, 17:51
Er klopt iets niet met de redenering van deze gozer. Je kan niet als moslim homocorrect zijn. Deze man zijn verantwoordelijkheidsbesef is groter dan nodig,. Hij roept bij wijze van spreken het hele alfabet op, wanneer je hem vraagt om alleen maar 'Aá' te zeggen. Waarom eigenlijk?

VerbalSmaeel
08-04-09, 18:23
Er klopt iets niet met de redenering van deze gozer. Je kan niet als moslim homocorrect zijn. Deze man zijn verantwoordelijkheidsbesef is groter dan nodig,. Hij roept bij wijze van spreken het hele alfabet op, wanneer je hem vraagt om alleen maar 'Aá' te zeggen. Waarom eigenlijk?
Roomser dan de paus. Het is de begintoestand van elke nieuwe bekeerling.

tanger'73
08-04-09, 18:39
Roomser dan de paus. Het is de begintoestand van elke nieuwe bekeerling.


Nou moet hij wel meevaren en zwaaien tijdens de gaypride. Had hij maar niet z'n bek moeten opentrekken en zich bij het dagelijkse bestuur van z'n stadsdeel moeten houden. iedereen kan wel zien dat het opportunisme er met bakken bij hem vanaf druipt.

VerbalSmaeel
08-04-09, 19:37
Nou moet hij wel meevaren en zwaaien tijdens de gaypride. Had hij maar niet z'n bek moeten opentrekken en zich bij het dagelijkse bestuur van z'n stadsdeel moeten houden. iedereen kan wel zien dat het opportunisme er met bakken bij hem vanaf druipt.
Jeroen Pauw heeft hem over zijn praatjes laten struikelen. Neuroot als hij is, zal hij ook écht komen. Hahahaha.

Hij zal namelijk nooit aan zichzelf durven toegeven dat hij een matig politicus is die met zevenmijlslaarzen loopt. Dan moet hij ook toegeven dat hij minder intellectuele bagage bezit dan zijn blanke baasjes, zoals in zijn tijd bij de politie die hem een promotie ontzegden. Deze onzekerheid over zijn eigen inferioriteit is zich dan ook diep in zijn brein gaan nestelen; het koste wat het kost willen bewijzen aan zijn blanke baasjes (dit keer in de PvdA) dat hij evenveel innerlijke rijkdom als hen bezit. Zelf zei hij gisteren daarover met de vanzelfsprekendheid van een inboorling: "geimporteerde normen en waarden horen in dit land niet thuis". Hij wil zelfs ingrijpen in de opvoeding van gezinnen, middels interventieteams, als dit principe niet wordt nageleefd. Hoe kan zo'n iemand nu verontachtzamen dat hijzelf ook geïmporteerd is? Dat kan alleen als diegene een neurotische drang bezit om gelijkwaardig aan een inboorling te zijn.

Ik zal dit jaar dan ook een leuk plekje aan de over opzoeken om deze tragische persoon van nabij te bekijken.

tanger'73
08-04-09, 19:57
Jeroen Pauw heeft hem over zijn praatjes laten struikelen. Neuroot als hij is, zal hij ook écht komen. Hahahaha.

Hij zal namelijk nooit aan zichzelf durven toegeven dat hij een matig politicus is die met zevenmijlslaarzen loopt. Dan moet hij ook toegeven dat hij minder intellectuele bagage bezit dan zijn blanke baasjes, zoals in zijn tijd bij de politie die hem een promotie ontzegden. Deze onzekerheid over zijn eigen inferioriteit is zich dan ook diep in zijn brein gaan nestelen; het koste wat het kost willen bewijzen aan zijn blanke baasjes (dit keer in de PvdA) dat hij evenveel innerlijke rijkdom als hen bezit. Zelf zei hij gisteren daarover met de vanzelfsprekendheid van een inboorling: "geimporteerde normen en waarden horen in dit land niet thuis". Hij wil zelfs ingrijpen in de opvoeding van gezinnen, middels interventieteams, als dit principe niet wordt nageleefd. Hoe kan zo'n iemand nu verontachtzamen dat hijzelf ook geïmporteerd is? Dat kan alleen als diegene een neurotische drang bezit om gelijkwaardig aan een inboorling te zijn.

Ik zal dit jaar dan ook een leuk plekje aan de over opzoeken om deze tragische persoon van nabij te bekijken.

Hij vertoont hiermee echt neurotisch gedrag, precies zoals je het schetst. Hij is dan ook totaal geen politicus, des te meer een opportunist en tegelijk nog naar zichzelf opzoek.

Maar bovenal had Pauw hem meteen kunnen afmaken, door op te merken dat hij in zijn functie voorheen als voorzitter van de Unie van Marokkaanse moskeebesturen, zijn standpunt nu geheel ongebruikelijk en uiterst merkwaardig en ongeloofwaardig van aard is.

Niemand kan daarmee anderen overtuigen dat hij ineens nu verlicht zou zijn geworden. totaal geschift en niet capabel voor de functie als voorzitter van moskeebesturen destijds en die van zijn functie nu. Dus de functie destijds als moskeebesturenvoorzitter nam hij eigenlijk als protest tegen zijn vermeende discriminatie bij zijn voormalige werkgever en alle principes die bij de functie thuishoren had hij er maar als paklast bij? Geeft al aan hoe betrouwbaar iemand in functie wel is.

Niemand zal met zo'n functie op je CV, je eventuele homo-emancipatiezorgen serieus nemen. tis net een rabijn die ineens zegt khoser voedsel ineens niet meer te lusten. Laat hem maar lekker boer de koekoek voor gek houden.

Max Stirner
08-04-09, 20:26
Je kan niet als moslim homocorrect zijn.



Duidelijk.

Daarom vinden veel mensen de Islam dan ook een intolerant k*tgeloof.

knuppeltje
09-04-09, 08:22
Mwa, ik geloof dat de ergste neuroten hier zitten. :)

Ron Haleber
09-04-09, 09:41
Mwa, ik geloof dat de ergste neuroten hier zitten. :)


Duidelijk. Daarom vinden veel mensen de Islam dan ook een intolerant k*tgeloof.

Ik ben het met jullie in principe eens.. :fuckit2:

Bekijk het interview bij P&W...! Erg moedig dat zo'n gelovig man uit Slotervaart de moed heeft om als stadsdeelvoorzitter het voor de gelijkheid en voor de mensenrechten op te durven komen... :lole:

Markouch negeert de racistische verachting van hen die zich moslims noemen / alsook de fatwa's van ongure lui als Fawas!

Cohen vaarde trouwens ook al het de gaypride mee. Het is dus op zich in feite niets bijzonders...:)

tr_imparator
09-04-09, 11:08
Duidelijk.

Daarom vinden veel mensen de Islam dan ook een intolerant k*tgeloof.

Ik weet niet wat precies de achterliggende gedachte is. Ik denk dat het te maken heeft met de natuurlijke gang van zaken,..dat het uiteindelijk toch geen goede ontwikkeling is. Dat er zo geen kinderen kunnen ontstaan,..enz. Daarom is het ook vooral een principieel standpunt denk ik. Net als hoe men staat tegen over andersgelovigen. ''Het is goed dat je islamitisch wordt, maar we dwingen je niet mocht je in wat anders geloven''. Dat is 'afkeuring', maar ook tolerantie.

Anyways, het is niet alleen de islam die er zo over denkt en ook niet alleen gelovigen. Ik denk dat de meerderheid van de bevolking homo's afkeurt. Ook al wordt dit niet openlijk gezegd.

Bovendien lijkt het me onzinnig om alleen op grond van dit gegeven de islam als een intolerant geloof te bestempelen. Je moet alles in proporties kunnen zien. Kijk bijvoorbeeld naar wat de volgens de Koran de grootste zondes zijn, de wat kleinere zondes, en wat mag, maar niet moet.

Ik vind dat jouw standpunt en gevolgtrekking iets te ver gaan. Daarom vind ik het op zijn plaats om tegen jou spreken met deze bewoordingen van Shakespear: ''A plague upon thy epileptic visage!'' :strik:

H.P.Pas
09-04-09, 11:18
Anyways, het is niet alleen de islam die er zo over denkt en ook niet alleen gelovigen. Ik denk dat de meerderheid van de bevolking homo's afkeurt. Ook al wordt dit niet openlijk gezegd.


Dat is dezelfde meerderheid, die de Islam een intolerant k*tgeloof vindt.
Het gesunde Volksempfinden zegt mij niet zo veel.

tanger'73
09-04-09, 12:03
Ik weet niet wat precies de achterliggende gedachte is. Ik denk dat het te maken heeft met de natuurlijke gang van zaken,..dat het uiteindelijk toch geen goede ontwikkeling is. Dat er zo geen kinderen kunnen ontstaan,..enz. Daarom is het ook vooral een principieel standpunt denk ik. Net als hoe men staat tegen over andersgelovigen. ''Het is goed dat je islamitisch wordt, maar we dwingen je niet mocht je in wat anders geloven''. Dat is 'afkeuring', maar ook tolerantie.

Anyways, het is niet alleen de islam die er zo over denkt en ook niet alleen gelovigen. Ik denk dat de meerderheid van de bevolking homo's afkeurt. Ook al wordt dit niet openlijk gezegd.

Bovendien lijkt het me onzinnig om alleen op grond van dit gegeven de islam als een intolerant geloof te bestempelen. Je moet alles in proporties kunnen zien. Kijk bijvoorbeeld naar wat de volgens de Koran de grootste zondes zijn, de wat kleinere zondes, en wat mag, maar niet moet.

Ik vind dat jouw standpunt en gevolgtrekking iets te ver gaan. Daarom vind ik het op zijn plaats om tegen jou spreken met deze bewoordingen van Shakespear: ''A plague upon thy epileptic visage!'' :strik:


tis gewoon een smerige hypocriet en opportunist pur sang, met al zijn praatjes over homo-emancipatiezorgen. Laat hem maar eerst eens zijn homonota binnen zijn eigen streng gelovige familie introduceren en dan zien we wel verder. Ik kan je nu al zeggen dat hij daar pertinent zal stranden. Laat hem maar lekker op de grachten op z'n gereserveerde boot meevaren en meedoen en dan achteraf op bezoek gaan bij zijn geïmporteerde familie, aan wie hij zijn ervaringen kwijt kan. Dan mag hij vervolgens overwegend autochtone potenrammers in het oeverlandenbos op het randje van zijn eigen stadsdeel gaan bestrijden of zichzelf gaan aanbieden.

naam
09-04-09, 12:17
Dat is dezelfde meerderheid, die de Islam een intolerant k*tgeloof vindt.
Het gesunde Volksempfinden zegt mij niet zo veel.

Het zou best kunnen dat de Wilders aanhang net zo over homo's denkt als moslims. Toeval?

knuppeltje
09-04-09, 13:29
Het zou best kunnen dat de Wilders aanhang net zo over homo's denkt als moslims. Toeval?

Van Wilders aanhanhers weet ik het niet zo nauw, maar van de refo's wel.

knuppeltje
09-04-09, 13:31
tis gewoon een smerige hypocriet en opportunist pur sang, met al zijn praatjes over homo-emancipatiezorgen.

Vanwaar deze extreme haatgevoelens? Wat heeft ie jou misdaan dat je zo tekeer gaat?

tanger'73
09-04-09, 14:25
Vanwaar deze extreme haatgevoelens? Wat heeft ie jou misdaan dat je zo tekeer gaat?


Hij moet gewoon niet over de rug van mensen heen profiteren. toen waren het zijn moslimbroeders als voorzitter van de Amsterdamse moskeebesturen, vervolgens de Marokkanen als gemeenschap zelf en nu richt hij zijn pijlen op homo's. Door net te doen alsof dit probleem zich pas voordoet. Ik kreeg op de basisschool in de jaren '80 nog voorlichting over onze homo-medeburger. Hij moet niet zogenaamd doen alsof hij ineens een homovoorvechter is geworden. De homobeweging en haar invloed bestaan al ver voor zijn spontane verwekking.

Cherry Bo
09-04-09, 14:33
Hij moet niet zogenaamd doen alsof hij ineens een homovoorvechter is geworden. De homobeweging en haar invloed bestaan al ver voor zijn spontane verwekking.

En er is nog heel wat werk aan de winkel, zo te zien. Doet ie goed dus.

naam
09-04-09, 14:38
Hij moet gewoon niet over de rug van mensen heen profiteren. toen waren het zijn moslimbroeders als voorzitter van de Amsterdamse moskeebesturen, vervolgens de Marokkanen als gemeenschap zelf en nu richt hij zijn pijlen op homo's. Door net te doen alsof dit probleem zich pas voordoet. Ik kreeg op de basisschool in de jaren '80 nog voorlichting over onze homo-medeburger. Hij moet niet zogenaamd doen alsof hij ineens een homovoorvechter is geworden. De homobeweging en haar invloed bestaan al ver voor zijn spontane verwekking.


Je hebt moslims in alle soorten en maten en dus ook moslims die homo's niet haten of eng vinden, maar graag willen meewerken aan de acceptatie van homo's onder moslims.

Wat is daar mis mee?

tanger'73
09-04-09, 14:41
En er is nog heel wat werk aan de winkel, zo te zien. Doet ie goed dus.

Dat werk moet hij dan eerst op zichzelf van toepassing laten zijn, want hij heeft allang berekent hoe hij homo's gaat uitbuiten.

tanger'73
09-04-09, 14:47
Je hebt moslims in alle soorten en maten en dus ook moslims die homo's niet haten of eng vinden, maar graag willen meewerken aan de acceptatie van homo's onder moslims.

Wat is daar mis mee?


Je hebt ook moslims die trouw blijven aan hun islamitische principes, zoals hij dat in zijn vorige functie destijds deed. Verder weet ook hij dat acceptatie van homofilie onder een geloofsgemeenschap als die van moslims niet mogelijk is. Kennelijk is er iets mis met zichzelf?

naam
09-04-09, 14:54
Je hebt ook moslims die trouw blijven aan hun islamitische principes, zoals hij dat in zijn vorige functie destijds deed. Verder weet ook hij dat acceptatie van homofilie onder een geloofsgemeenschap als die van moslims niet mogelijk is. Kennelijk is er iets mis met zichzelf?


Acceptatie is iets anders dan er vijandig tegenover staan.

Alle kleine beetjes helpen om mensen te helpen anderen niet op hun geaardheid te veroordelen.

Cherry Bo
09-04-09, 14:57
Dat werk moet hij dan eerst op zichzelf van toepassing laten zijn, want hij heeft allang berekent hoe hij homo's gaat uitbuiten.

Of dat meespeelt in zijn motivatie.. misschien, zou kunnen.

Maar dan nog. Zo snijdt het mes aan 2 kanten toch? Niks mis mee.

knuppeltje
09-04-09, 14:58
=tanger'73;3935888]Hij moet gewoon niet over de rug van mensen heen profiteren.

Over wiens rug dan? Wie doet ie hiermee ook maaar iets te kort, leg dat eens uit? Het lijkt wel of je last van paranoia hebt.


toen waren het zijn moslimbroeders als voorzitter van de Amsterdamse moskeebesturen, vervolgens de Marokkanen als gemeenschap zelf

Wat heeft ie die dan allemaal echt aangedaan? Behale iets gezegd wat jij niet snapt, maar dat is wat anders.


en nu richt hij zijn pijlen op homo's. Door net te doen alsof dit probleem zich pas voordoet.

Volgens mij snap je er helemaal niets van, dat doet ie dus helemaal niet. Hij wil er alleen maar iets aan veranderen, of mag van jou nog steeds niet door een vooraanstaand moslim over de problematiek van tegen homo's gericht geweld door moslims gepraat worden.
Tja, koppie in het zand en het hele probleem bestaat niet meer natuurlijk.
Niet dat ik het nu ook weer het grootste probleem vind waar we mee te maken hebben, maar toch.


Ik kreeg op de basisschool in de jaren '80 nog voorlichting over onze homo-medeburger.

Geweldig, alleen vrees ik dat het niet veel voorstelde, of dat het bij jou niet veel heholpen heeft, je laat je constant zo homofoob uit als het maar zijn kan.


Hij moet niet zogenaamd doen alsof hij ineens een homovoorvechter is geworden. De homobeweging en haar invloed bestaan al ver voor zijn spontane verwekking.

Ten eerste doet hij dat niet opeens, en ten tweede al zou dat, dan gaat je dat nog steeds helemaal niets aan.
Wat weet jij trouwens allemaal over de homobeweging? Plannen om uit de kast te komen misschien?

tanger'73
09-04-09, 15:00
Acceptatie is iets anders dan er vijandig tegenover staan.

Alle kleine beetjes helpen om mensen te helpen anderen niet op hun geaardheid te veroordelen.


Hij hoeft mij en anderen als mij niet op onze verantwoordelijkheid ten opzichte van onze homo-medeburger te wijzen. Ik ben al voordat hij voet op deze bodem zette al over deze geaardheid voorgelicht. Maar wat hij doet is bovenal opgelicht.

Max Stirner
09-04-09, 15:01
Ik weet niet wat precies de achterliggende gedachte is. Ik denk dat het te maken heeft met de natuurlijke gang van zaken,..dat het uiteindelijk toch geen goede ontwikkeling is. Dat er zo geen kinderen kunnen ontstaan,..enz. Daarom is het ook vooral een principieel standpunt denk ik. Net als hoe men staat tegen over andersgelovigen. ''Het is goed dat je islamitisch wordt, maar we dwingen je niet mocht je in wat anders geloven''. Dat is 'afkeuring', maar ook tolerantie.

Anyways, het is niet alleen de islam die er zo over denkt en ook niet alleen gelovigen. Ik denk dat de meerderheid van de bevolking homo's afkeurt. Ook al wordt dit niet openlijk gezegd.

Bovendien lijkt het me onzinnig om alleen op grond van dit gegeven de islam als een intolerant geloof te bestempelen. Je moet alles in proporties kunnen zien. Kijk bijvoorbeeld naar wat de volgens de Koran de grootste zondes zijn, de wat kleinere zondes, en wat mag, maar niet moet.

Ik vind dat jouw standpunt en gevolgtrekking iets te ver gaan. Daarom vind ik het op zijn plaats om tegen jou spreken met deze bewoordingen van Shakespear: ''A plague upon thy epileptic visage!'' :strik:


Staat veel waars in.

Maar toch, als je zegt: 'ik moet nix van homo's [10% van de bevolking] hebben, want dat mag niet van mijn geloof' .... dan is de conclusie over de aard van dat geloof toch duidelijk ?

Heeft nix met een standpunt te maken, is een constatering :strik:

tanger'73
09-04-09, 15:02
Of dat meespeelt in zijn motivatie.. misschien, zou kunnen.

Maar dan nog. Zo snijdt het mes aan 2 kanten toch? Niks mis mee.

Die kant die hij denkt te verwonden is al lang en breed afgedicht.

tanger'73
09-04-09, 15:05
Over wiens rug dan? Wie doet ie hiermee ook maaar iets te kort, leg dat eens uit? Het lijkt wel of je last van paranoia hebt.



Wat heeft ie die dan allemaal echt aangedaan? Behale iets gezegd wat jij niet snapt, maar dat is wat anders.



Volgens mij snap je er helemaal niets van, dat doet ie dus helemaal niet. Hij wil er alleen maar iets aan veranderen, of mag van jou nog steeds niet door een vooraanstaand moslim over de problematiek van tegen homo's gericht geweld door moslims gepraat worden.
Tja, koppie in het zand en het hele probleem bestaat niet meer natuurlijk.
Niet dat ik het nu ook weer het grootste probleem vind waar we mee te maken hebben, maar toch.



Geweldig, alleen vrees ik dat het niet veel voorstelde, of dat het bij jou niet veel heholpen heeft, je laat je constant zo homofoob uit als het maar zijn kan.

.

Ten eerste doet hij dat niet opeens, en ten tweede al zou dat, dan gaat je dat nog steeds helemaal niets aan.
Wat weet jij trouwens allemaal over de homobeweging? Plannen om uit de kast te komen misschien?

Volgens mij snap je hem niet en heb je hem niet van nabij meegemaakt. Wat ik allemaal uit die kringen van zijn voormalige functie te horen krijg zijn niet mals. Het is nu nog even wachten wanneer het moment aanbreekt dat hij over homo's is uitgekeken, meskien.

Cherry Bo
09-04-09, 15:07
Die kant die hij denkt te verwonden is al lang en breed afgedicht.

"Het mes snijdt aan twee kanten" = dubbel voordeel

tanger'73
09-04-09, 15:10
"Het mes snijdt aan twee kanten" = dubbel voordeel


Voor hem kan ik dat wel begrijpen.

knuppeltje
09-04-09, 15:14
Volgens mij snap je hem niet en heb je hem niet van nabij meegemaakt. Wat ik allemaal uit die kringen van zijn voormalige functie te horen krijg zijn niet mals. Het is nu nog even wachten wanneer het moment aanbreekt dat hij over homo's is uitgekeken, meskien.

Slap gelul dus, je gaat op geen enkele vraag in.

Gooi dat met bewijzen gestaafd in de groep, of houd anders je klep. Aan roddellen hebben we niets. Je lijkt nu alleen maar op een ordinaire relnicht.
Wanneer kom je uit de kast?

Cherry Bo
09-04-09, 15:16
Voor hem kan ik dat wel begrijpen.

Dat zijn actie in zijn voordeel kan werken, zoals wel vaker met positieve acties van mensen, lijkt me geen enkel probleem.
Hij doet er niemand kwaad mee.
Behalve jou dan blijkbaar.

tanger'73
09-04-09, 15:19
Dat zijn actie in zijn voordeel kan werken, zoals wel vaker met positieve acties van mensen, lijkt me geen enkel probleem.
Hij doet er niemand kwaad mee.
Behalve jou dan blijkbaar.

Hij doet er wel kwaad mee, maar dat zul jij niet begrijpen, verder is zijn actie, eendagsvlieg een hopeloze. Maar dat wisten we al.

tanger'73
09-04-09, 15:20
Slap gelul dus, je gaat op geen enkele vraag in.

Gooi dat met bewijzen gestaafd in de groep, of houd anders je klep. Aan roddellen hebben we niets. Je lijkt nu alleen maar op een ordinaire relnicht.
Wanneer kom je uit de kast?


Uit de kast komen zal ik nooit, wel mijn islamitische principes trouw blijven!

knuppeltje
09-04-09, 15:31
Uit de kast komen zal ik nooit, wel mijn islamitische principes trouw blijven!

Zie je wel wel dat je er in zit, maar te bang bent om eruit te komen.

Maar geef je nog antwoordr op al die vragen die ik aan je stelde?

tanger'73
09-04-09, 15:35
Zie je wel wel dat je er in zit, maar te bang bent om eruit te komen.

Maar geef je nog antwoordr op al die vragen die ik aan je stelde?

Antwoord op je vragen kan hij hoogstpersoonlijk je wel geven als hij over een tijdje van nu, weer lekker fijntjes met zijn geloofsgenoten in de plaatselijke moskee zijn recentelijke zondes ten aanzien van homofilie en demagogie komt opbiechten.

Cherry Bo
09-04-09, 15:44
Hij doet er wel kwaad mee, maar dat zul jij niet begrijpen

Lekker makkelijk.
Try me. Of schat je me te blondt in?

tanger'73
09-04-09, 15:49
Lekker makkelijk.
Try me. Of schat je me te blondt in?

Je bent voor zover ik weet een vrouw, terwijl homo een mannenaangelegenheid betreft.

Cherry Bo
09-04-09, 15:54
Je bent voor zover ik weet een vrouw, terwijl homo een mannenaangelegenheid betreft.

Na und?

(Trouwens, for you information, vrouwen kunnen ook homo zijn)

tanger'73
09-04-09, 15:58
Na und?

(Trouwens, for you information, vrouwen kunnen ook homo zijn)

Bij homo's gaat het om mannenliefde, die van vrouwen kan bij het grofvuil.

knuppeltje
09-04-09, 16:07
Antwoord op je vragen kan hij hoogstpersoonlijk je wel geven....

Weer ontzettend slap gelul dus. Ik stelde die vragen aan jou - relnicht, niet aan hem.

Verder zit je weer te roddellen als een oud wijf.

tanger'73
09-04-09, 16:10
Weer ontzettend slap gelul dus. Ik stelde die vragen aan jou - relnicht, niet aan hem.

Verder zit je weer te roddellen als een oud wijf.

Kijk in een topic over homo's kun je verwachten dat mijn lul slap blijft en ik mijn naad hermetisch aanspan.

knuppeltje
09-04-09, 16:13
Kijk in een topic over homo's kun je verwachten dat mijn lul slap blijft en ik mijn naad hermetisch aanspan.

Jaja, we weten het weer wel. Roddellen en lasteren over andere mensen, en zich toch als een modelmoslim willen voordoen. :fuckit2:

tanger'73
09-04-09, 16:16
Jaja, we weten het weer wel. Roddellen en lasteren over andere mensen, en zich toch als een modelmoslim willen voordoen. :fuckit2:

Ik en hem hebben dan ook samen dezelfde imam om bij op de biecht te komen.

Cherry Bo
09-04-09, 16:16
Bij homo's gaat het om mannenliefde

Exact.
Dus?
Laat ze lekker zelf weten waar ze hun tampeloeris inhangen.
Want dat schijnt het hele probleem te zijn.
Waarom boeit jou dat?
Niemand boeit het ook waar jij 'm laat.
Echt belachelijk om zo'n obsessie daarmee aan de dag te leggen.

tanger'73
09-04-09, 16:17
Exact.
Dus?
Laat ze lekker zelf weten waar ze hun tampeloeris inhangen.
Waarom boeit jou dat?
Niemand boeit het ook waar jij 'm laat.
Echt belachelijk om zo'n obsessie daarmee aan de dag te leggen.


Homofilie kan een obsessie worden.

Cherry Bo
09-04-09, 16:19
Homofilie kan een obsessie worden.

Ik zie het.

tanger'73
09-04-09, 16:21
Ik zie het.


En vrouwen spelen daar geen rol bij. Homo's en lesbo's zijn strikt gescheiden.

knuppeltje
09-04-09, 16:27
Ik en hem hebben dan ook samen dezelfde imam om bij op de biecht te komen.

Dat doen jullie dan samen op de zelfde tijd zeker? Of wil je ons doen geloven dat die imam over hem lult tegen jou?

Waar slaat dit op, alweer zo'n domme niets zeggende relnich opmerking.
Wie is er nu fout? Marcouch, de imam of jij denk je, stuk nepmoslim?

knuppeltje
09-04-09, 16:28
En vrouwen spelen daar geen rol bij. Homo's en lesbo's zijn strikt gescheiden.

Je bent al aardig ingestudeerd zie ik. Sorry, ik vergat die voorlichting van je.

tanger'73
09-04-09, 16:33
Dat doen jullie dan samen op de zelfde tijd zeker? Of wil je ons doen geloven dat die imam over hem lult tegen jou?

Waar slaat dit op, alweer zo'n domme niets zeggende relnich opmerking.
Wie is er nu fout? Marcouch, de imam of jij denk je, stuk nepmoslim?

Daar moet je een afspraak voor maken, verder heb ik vaak genoeg met hem samen in plaatselijke moskeeën gebeden. Vooraf en achteraf kwam hij beslist niet als nu over.

tanger'73
09-04-09, 16:35
Je bent al aardig ingestudeerd zie ik. Sorry, ik vergat die voorlichting van je.


Het is nog steeds een obsessie van me om te achterhalen of het nou een aangeboren of aangeleerde verschijnsel is. Net zoals 1 op de 6 britse psychologen die er vanuit gaan dat het een afwijking betreft.

Cherry Bo
09-04-09, 16:36
Homofilie kan een obsessie worden.

Ik vind inderdaad dat het je aardig bezig houdt.
Vind het ook moedig dat je zelf al durft toe te geven dat je 'obsessief' bent.

Misschien heb je hier iets aan?:

http://www.mailtherapie.nl/ :fpetaf:

knuppeltje
09-04-09, 16:37
Vooraf en achteraf kwam hij beslist niet als nu over.

Je gaat dus weer gewoon verder met roddellen.

Sjesus, wat een ordinaire relnicht ben je.

De fijnen zijn de mijnen zei satan.

tanger'73
09-04-09, 16:40
Ik vind inderdaad dat het je aardig bezig houdt.
Vind het ook moedig dat je zelf al durft toe te geven dat het een 'obsessie' geworden is voor je.

Misschien heb je hier iets aan?:

http://www.mailtherapie.nl/ :fpetaf:

Niet interessant genoeg, kijk eens naar de topic 1 op 6 psychologen zien homofilie als afwijking. Betreft het een aangeboren of aangeleerde verschijnsel, thats the question...?

tanger'73
09-04-09, 16:41
Je gaat dus weer gewoon verder met roddellen.

Sjesus, wat een ordinaire relnicht ben je.

De fijnen zijn de mijnen zei satan.

Dat is geen roddel, dat is gewoon wat mij bij hem is bijgebleven.

Munier
09-04-09, 17:03
Het is nog steeds een obsessie van me om te achterhalen of het nou een aangeboren of aangeleerde verschijnsel is. Net zoals 1 op de 6 britse psychologen die er vanuit gaan dat het een afwijking betreft.
Het kan ook een aangeboren afwijking zijn en, net als met veel aangeboren afwijkingen, niet behandelbaar.

tanger'73
09-04-09, 17:12
Het kan ook een aangeboren afwijking zijn en, net als met veel aangeboren afwijkingen, niet behandelbaar.

Dat zou wat zijn als dat bewezen werd, want dat zou alle religieuze leerstelling om zeep helpen. Voorlopig blijven die rotsvast overeind.

mark61
09-04-09, 19:23
Het kan ook een aangeboren afwijking zijn en, net als met veel aangeboren afwijkingen, niet behandelbaar.

Wat is een afwijking?

Waarom zou homofilie 'behandeld' moeten worden?

mark61
09-04-09, 19:24
Dat zou wat zijn als dat bewezen werd, want dat zou alle religieuze leerstelling om zeep helpen. Voorlopig blijven die rotsvast overeind.

Doe nog even verklaren waarom er homofiele dieren zijn. Van wie hebben zij dat 'geleerd'? Wie is de oer'leraar' trouwens?

H.P.Pas
09-04-09, 19:33
Doe nog even verklaren waarom er homofiele dieren zijn.

Hiermee roep je plan B over je af:
't Is dierlijk.

Cherry Bo
09-04-09, 20:30
Niet interessant genoeg, kijk eens naar de topic 1 op 6 psychologen zien homofilie als afwijking. Betreft het een aangeboren of aangeleerde verschijnsel, thats the question...?

1 op de 6 is een grote minderheid. Wil je je daaraan vasthouden? De andere 5 zien 't dus níet zo.

Dit artikel is heel negatief over die 1 (op de 6) die homofilie heeft proberen te 'genezen', omdat 't uiteraard niet mogelijk bleek.
Snap niet goed wat je hiermee duidelijk wil maken.

tanger'73
09-04-09, 21:38
1 op de 6 is een grote minderheid. Wil je je daaraan vasthouden? De andere 5 zien 't dus níet zo.

Dit artikel is heel negatief over die 1 (op de 6) die homofilie heeft proberen te 'genezen', omdat 't uiteraard niet mogelijk bleek.
Snap niet goed wat je hiermee duidelijk wil maken.

Dat er toch psychologen zijn en niet altijd religieus ingegeven die daarzo überhaupt over denken, is zeer bijzonder. Homofilie stond laats nog bij het WHO, dacht ik als geestelijke afwijking vermeld. Verder zal ik je besparen hoe religieuzen over homofilie denken.

tanger'73
09-04-09, 21:51
Doe nog even verklaren waarom er homofiele dieren zijn. Van wie hebben zij dat 'geleerd'? Wie is de oer'leraar' trouwens?

Die weten niet beter, niet van de boom van de kennis van goed en kwaad gesnoept.

H.P.Pas
09-04-09, 21:52
Die weten niet beter, niet van de boom van de kennis van goed en kwaad gesnoept.

:strik: Plan B.

tanger'73
09-04-09, 21:54
:strik: Plan B.


Wat mij betreft plan Z, ben je meteen klaar.

knuppeltje
10-04-09, 08:27
Het is nog steeds een obsessie van me om te achterhalen of het nou een aangeboren of aangeleerde verschijnsel is. Net zoals 1 op de 6 britse psychologen die er vanuit gaan dat het een afwijking betreft.

Je zoekt dus nog steeds een excuus voor jezelf vanwege je allesoverheersende obsessie met homoseksualiteit, en gebruikt die psychologen daarvoor als smoesje.
Is het toch silletjes tijd voor je om ermee naar de psychiater te gaan denk.

knuppeltje
10-04-09, 08:29
Dat is geen roddel, dat is gewoon wat mij bij hem is bijgebleven.

Zou dat misschien iets met jou beperkte bevattingsvermogen te maken kunnen hebben.

knuppeltje
10-04-09, 08:31
Het kan ook een aangeboren afwijking zijn en, net als met veel aangeboren afwijkingen, niet behandelbaar.

Rot op, kouwegrond psycholoog.

naam
10-04-09, 08:33
Het is nog steeds een obsessie van me om te achterhalen of het nou een aangeboren of aangeleerde verschijnsel is. Net zoals 1 op de 6 britse psychologen die er vanuit gaan dat het een afwijking betreft.

Hoe kan een man en of vrouw aangeleerd verliefd worden op een andere man of vrouw?

knuppeltje
10-04-09, 08:36
Dat zou wat zijn als dat bewezen werd, want dat zou alle religieuze leerstelling om zeep helpen. Voorlopig blijven die rotsvast overeind.

Geloven is voor de gelovers, heeft verder nul comma nul waarde voor welke wetenschap dan ook. Rotsvast is het al helemaal niet, hardnekkig weer wel.
In Indonesië hebben de religieuse partijen nu flink slaag gekregen, zo rotsvast waren die dus ook weer niet, heel corrupt weer wel.
De fijnen zijn de mijnen, zij de duivel.

knuppeltje
10-04-09, 08:39
Hoe kan een man en of vrouw aangeleerd verliefd worden op een andere man of vrouw?

Goeie vraag. Maar volgens mij krijg je dat er met geen honkbalknuppel ingeslagen, en ook niet eruit.

knuppeltje
10-04-09, 08:43
Die weten niet beter, niet van de boom van de kennis van goed en kwaad gesnoept.

Lijkt me een aardige profielschets voor alle gelovigen die vast blijven houden aan al eeuwenoude dogma's

Witte78
10-04-09, 09:23
Dat er toch psychologen zijn en niet altijd religieus ingegeven die daarzo überhaupt over denken, is zeer bijzonder. Homofilie stond laats nog bij het WHO, dacht ik als geestelijke afwijking vermeld. Verder zal ik je besparen hoe religieuzen over homofilie denken.

Dat is helemaal niet vreemd, ook hier werd het recentelijk nog als ziekte gezien.


Sinds 1990 is homoseksualiteit niet meer opgenomen in de lijst van geestesziekten van de Wereldgezondheidsorganisatie.

Maar na vele pogingen blijkt het "ongeneesbaar" te zijn. Sterker nog, de "patiënten" ondervinden er helemaal geen last van, en willen helemaal niet genezen worden. De geestesziekte "intolerantie tegen homo's" is trouwens wel te genezen, maar heel moeilijk. Voor deze ziekte is het beste om het te voorkomen. Dus die religieuze leerstelling maar schrappen?

En waar baseer je "niet altijd religieus ingegeven" op? Hoe groot is dat percentage?

Witte78
10-04-09, 09:33
Ik weet niet wat precies de achterliggende gedachte is. Ik denk dat het te maken heeft met de natuurlijke gang van zaken,..dat het uiteindelijk toch geen goede ontwikkeling is. Dat er zo geen kinderen kunnen ontstaan,..enz. Daarom is het ook vooral een principieel standpunt denk ik. Net als hoe men staat tegen over andersgelovigen. ''Het is goed dat je islamitisch wordt, maar we dwingen je niet mocht je in wat anders geloven''. Dat is 'afkeuring', maar ook tolerantie.

Anyways, het is niet alleen de islam die er zo over denkt en ook niet alleen gelovigen. Ik denk dat de meerderheid van de bevolking homo's afkeurt. Ook al wordt dit niet openlijk gezegd.

Bovendien lijkt het me onzinnig om alleen op grond van dit gegeven de islam als een intolerant geloof te bestempelen. Je moet alles in proporties kunnen zien. Kijk bijvoorbeeld naar wat de volgens de Koran de grootste zondes zijn, de wat kleinere zondes, en wat mag, maar niet moet.

Ik vind dat jouw standpunt en gevolgtrekking iets te ver gaan. Daarom vind ik het op zijn plaats om tegen jou spreken met deze bewoordingen van Shakespear: ''A plague upon thy epileptic visage!'' :strik:

Zo kan je alles wel bagatelliseren. Vervang bijvoorbeeld Islam met Wilders, homo met moslim. Dan kan Wilders zijn standpunt nog eens beter onderbouwen ook dan alleen "ik geloof dat".

mark61
10-04-09, 10:30
Hiermee roep je plan B over je af:
't Is dierlijk.

:hihi:

Er is geen ruimte tussen plan A 'tis onnatuurlijk' en plan B 'tis dierlijk'. Dat was toch precies de bedoeling?

Julien
10-04-09, 10:32
Dat er toch psychologen zijn en niet altijd religieus ingegeven die daarzo überhaupt over denken, is zeer bijzonder. Homofilie stond laats nog bij het WHO, dacht ik als geestelijke afwijking vermeld. Verder zal ik je besparen hoe religieuzen over homofilie denken.

Kijk vergelijk het hiermee; stel dat psychologen jou zouden moeten overhalen verliefd te worden op een man en met hem seks te hebben, denk je dat hen dat zal lukken? Ik denk het niet.
Aangezien een hetero niet homo te maken is, zal andersom waarschijnlijk ook nooit lukken.

Al weet ik dat het christendom homoseksualiteit verbiedt, vind ik niet dat je over deze mensen moet oordelen.

mark61
10-04-09, 10:34
Die weten niet beter, niet van de boom van de kennis van goed en kwaad gesnoept.

Ja wat is het nou? Net beweerde je nog dat het 'aangeleerd gedrag' was; laat ik je zien dat dieren het ook doen, conclusie: het is niet aangeleerd gedrag, begin je weer over wat anders.

Dat jij en een zeer kleine minderheid der (monotheïstische) godsdiensten ertegen zijn weten we nou wel.

tanger'73
10-04-09, 11:16
Je zoekt dus nog steeds een excuus voor jezelf vanwege je allesoverheersende obsessie met homoseksualiteit, en gebruikt die psychologen daarvoor als smoesje.
Is het toch silletjes tijd voor je om ermee naar de psychiater te gaan denk.

Ik zou het eens kunnen worden met die psychologen die homoseksualiteit een afwijking vinden.

tanger'73
10-04-09, 11:18
Zou dat misschien iets met jou beperkte bevattingsvermogen te maken kunnen hebben.


Mijn bevattingsvermogen ten aanzien van homoseksualiteit is prima. Geen sex met hetzelfde geslacht!

tanger'73
10-04-09, 11:19
Hoe kan een man en of vrouw aangeleerd verliefd worden op een andere man of vrouw?


Vraag het eens 1 op die 6 psychologen?

tanger'73
10-04-09, 11:21
Geloven is voor de gelovers, heeft verder nul comma nul waarde voor welke wetenschap dan ook. Rotsvast is het al helemaal niet, hardnekkig weer wel.
In Indonesië hebben de religieuse partijen nu flink slaag gekregen, zo rotsvast waren die dus ook weer niet, heel corrupt weer wel.
De fijnen zijn de mijnen, zij de duivel.

Jij kijkt ernaar vanuit je homo-ogen en ik vanuit religieuze-ogen. nogal wat tegenstellingen hé!

tanger'73
10-04-09, 11:24
Kijk vergelijk het hiermee; stel dat psychologen jou zouden moeten overhalen verliefd te worden op een man en met hem seks te hebben, denk je dat hen dat zal lukken? Ik denk het niet.
Aangezien een hetero niet homo te maken is, zal andersom waarschijnlijk ook nooit lukken.

Al weet ik dat het christendom homoseksualiteit verbiedt, vind ik niet dat je over deze mensen moet oordelen.


Persoonlijk hoef je niet te oordelen, de christelijke leerstellingen en haar kerkvaders hebben dat al voor je gedaan.

tanger'73
10-04-09, 11:26
Ja wat is het nou? Net beweerde je nog dat het 'aangeleerd gedrag' was; laat ik je zien dat dieren het ook doen, conclusie: het is niet aangeleerd gedrag, begin je weer over wat anders.

Dat jij en een zeer kleine minderheid der (monotheïstische) godsdiensten ertegen zijn weten we nou wel.

Jij laat niks zien, nogmaal begeef je je maar niet nadrukkelijk als homo in een synagoge, kerk of moskee met je kleine minderheid. Je hebt geen enkel benul van de religieuze praktijk onder monotheïsten.

Julien
10-04-09, 11:53
Persoonlijk hoef je niet te oordelen, de christelijke leerstellingen en haar kerkvaders hebben dat al voor je gedaan.

Reageer eens op mijn stelling dat er van een hetero ook geen homo valt te maken.

Wat kerkvaders hebben gezegd in het verleden is voor mij niet zo van belang. Ik heb respect voor hun mening, maar Jezus beveelt ook van je naaste te houden, en over geen mens te oordelen. Oordelen laten we aan God over. Ik vind het dan ook belachelijk dat homoseksualiteit in sommige landen tot de doodstraf kan leiden, is de mens God geworden??

tanger'73
10-04-09, 11:59
Reageer eens op mijn stelling dat er van een hetero ook geen homo valt te maken.

Wat kerkvaders hebben gezegd in het verleden is voor mij niet zo van belang. Ik heb respect voor hun mening, maar Jezus beveelt ook van je naaste te houden, en over geen mens te oordelen. Oordelen laten we aan God over. Ik vind het dan ook belachelijk dat homoseksualiteit in sommige landen tot de doodstraf kan leiden, is de mens God geworden??


Is het mogelijk dat Jesus homoseksualiteit aanmoedigt?

Julien
10-04-09, 13:11
Is het mogelijk dat Jesus homoseksualiteit aanmoedigt?

Dat lijkt me niet. Maar hoe kom je daarop?

H.P.Pas
10-04-09, 14:20
:hihi:

Er is geen ruimte tussen plan A 'tis onnatuurlijk' en plan B 'tis dierlijk'. Dat was toch precies de bedoeling?

:slaap: Niets is onmogelijk voor hen die geloven.

Flupke.
10-04-09, 14:39
Reageer eens op mijn stelling dat er van een hetero ook geen homo valt te maken.

Wat kerkvaders hebben gezegd in het verleden is voor mij niet zo van belang. Ik heb respect voor hun mening, maar Jezus beveelt ook van je naaste te houden, en over geen mens te oordelen. Oordelen laten we aan God over. Ik vind het dan ook belachelijk dat homoseksualiteit in sommige landen tot de doodstraf kan leiden, is de mens God geworden??Dit is rond de bush draaien. Je verwijst naar andere mensen maar je geeft geen duidelijke mening. Vind jij homosexualiteit acceptabel ja of neen?

tanger'73
10-04-09, 15:19
Dat lijkt me niet. Maar hoe kom je daarop?

Dank je, aan dit antwoord heb ik genoeg.

Witte78
10-04-09, 15:49
Is het mogelijk dat Jesus homoseksualiteit aanmoedigt?

Waarom zou iemand überhaupt homoseksualiteit willen aanmoedigen? Ik vraag me ook af hoe ik me dat moet voorstellen. Zoiets als "wordt nu homo en ontvang een gratis beurt"?

tanger'73
10-04-09, 15:58
Waarom zou iemand überhaupt homoseksualiteit willen aanmoedigen? Ik vraag me ook af hoe ik me dat moet voorstellen. Zoiets als "wordt nu homo en ontvang een gratis beurt"?

Vandaar dat ik ook niet snap dat hij dat doet, met zijn homocafeetjes, gaypride en dergelijke meer? Daar wordt al door homo's in voorzien.

Witte78
10-04-09, 16:01
Vandaar dat ik ook niet snap dat hij dat doet, met zijn homocafeetjes, gaypride en dergelijke meer? Daar wordt al door homo's in voorzien.

Hij moedigt dan ook acceptatie aan, niet homoseksualiteit zelf.

tanger'73
10-04-09, 16:05
Hij moedigt dan ook acceptatie aan, niet homoseksualiteit zelf.


Dat ligt zo dicht op elkaar, tis haast verwarrend. Maar acceptatie wordt zowiezo als burger van je verwacht, zonder daar allemaal bepaalde overtuigingen bij te betrekken.

Witte78
10-04-09, 16:15
Dat ligt zo dicht op elkaar, tis haast verwarrend. Maar acceptatie wordt zowiezo als burger van je verwacht, zonder daar allemaal bepaalde overtuigingen bij te betrekken.

Daar ben ik het niet mee eens. Iets accepteren is iets totaal anders als het aanmoedigen. Accepteren is neutraal, passief, aanmoedigen is actief. Accepteren heeft niet noodzakelijk een onderliggende motivatie, aanmoedigen wel.

Dat het van ons wordt verwacht klopt, het probleem is nu juist dat dit in de praktijk bar tegen valt. En daarom zijn deze acties nodig.

tanger'73
10-04-09, 16:18
Daar ben ik het niet mee eens. Iets accepteren is iets totaal anders als het aanmoedigen. Accepteren is neutraal, passief, aanmoedigen is actief. Accepteren heeft noodzakelijk verder geen onderliggende motivatie, aanmoedigen wel.

Dat het van ons wordt verwacht klopt, het probleem is nu juist dat dit in de praktijk bar tegen valt. En daarom zijn deze acties nodig.


Het is hem bijzonder kwalijk te nemen dat hij dan weer niet zoals hij heeft gezegd: "geïmporteerde opvattingen en religieuze denkbeelden niet te accepteren." Ja daarmee is zijn actie bij voorbaat mislukt. homocafe is bovendien nogal actief.

Witte78
10-04-09, 16:25
Het is hem bijzonder kwalijk te nemen dat hij dan weer niet zoals hij heeft gezegd: "geïmporteerde opvattingen en religieuze denkbeelden niet te accepteren." Ja daarmee is zijn actie bij voorbaat mislukt. homocafe is bovendien nogal actief.

Ik heb het hem niet zien zeggen. Maar ik ben het wel met hem eens als het iets genuanceerder was: "niet alle geïmporteerde opvattingen en religieuze denkbeelden accepteren". Wat mij betreft zijn opvattingen en denkbeelden tot dusverre acceptabel dat ze andere opvattingen en denkbeelden niet uitsluiten. Ik weet dat dit criteria zichzelf ook niet accepteert, daarom maak ik voor het criteria zelf een uitzondering ;).

tanger'73
10-04-09, 16:27
Ook richt hij specifiek zijn pijlen op een bepaalde geloofsgemeenschap en beschimpt haast anderen zoals het CDA en de christenunie. Niet echt neutraal te noemen.

tanger'73
10-04-09, 16:30
Ik heb het hem niet zien zeggen. Maar ik ben het wel met hem eens als het iets genuanceerder was: "niet alle geïmporteerde opvattingen en religieuze denkbeelden accepteren". Wat mij betreft zijn opvattingen en denkbeelden tot dusverre acceptabel dat ze andere opvattingen en denkbeelden niet uitsluiten. Ik weet dat dit criteria zichzelf ook niet accepteert, daarom maak ik voor het criteria zelf een uitzondering ;).


Staat in zijn homo-nota, acceptatie is bilateraal. Als hij andere opvattingen uitsluit of niet wenst te accepteren, dan mag hij gewoon opfocken met z'n actie en is die aan dovemansoren gericht. Maar dat weet hij zelf al, de opportunist.

Witte78
10-04-09, 16:30
Ook richt hij specifiek zijn pijlen op een bepaalde geloofsgemeenschap en beschimpt haast anderen zoals het CDA en de christenunie. Niet echt neutraal te noemen.

Er is toch ook helemaal niets mis dat hij als moslim vooral mede moslims aanspreekt? Vaak werkt dat een stuk beter dan wanneer iemand die er helemaal buiten staat dat doet. Zelfkritiek is een zegen, en wordt een gemeenschap alleen maar sterker van.

tanger'73
10-04-09, 16:33
Naast dat is hier in Nederland de criteria de wet, die wel of niet overtreden wordt en geen opportunistische praatjes.

tanger'73
10-04-09, 16:34
Er is toch ook helemaal niets mis dat hij als moslim vooral mede moslims aanspreekt? Vaak werkt dat een stuk beter dan wanneer iemand die er helemaal buiten staat dat doet. Zelfkritiek is een zegen, en wordt een gemeenschap alleen maar sterker van.

Nee hij moet neutraal blijven of alle Marokkanen in zijn stadsdeel eenmalig een uitkering van een ton geven.

Witte78
10-04-09, 16:39
Nee hij moet neutraal blijven of alle Marokkanen in zijn stadsdeel eenmalig een uitkering van een ton geven.

Waarom eenmalig? Wellicht heb je gelijk voor de functie die hij beoefent. Om eerlijk te zijn weet ik niet precies wat zijn functie allemaal inhoudt.

tanger'73
10-04-09, 16:42
Waarom eenmalig? Wellicht heb je gelijk voor de functie die hij beoefent. Om eerlijk te zijn weet ik niet precies wat zijn functie allemaal inhoudt.


periodiek daar zouden ze ook blij mee zijn, maar met een ton kom je al aardig uit de voeten in land van herkomst.

knuppeltje
10-04-09, 18:13
Persoonlijk hoef je niet te oordelen, de christelijke leerstellingen en haar kerkvaders hebben dat al voor je gedaan.

Beetje last van kadaverdiscipline denk.

tanger'73
10-04-09, 20:40
Beetje last van kadaverdiscipline denk.

Voer voor de hyena's.

tr_imparator
11-04-09, 01:19
Dat is dezelfde meerderheid, die de Islam een intolerant k*tgeloof vindt.
Het gesunde Volksempfinden zegt mij niet zo veel.

Ik zou een 'religieus anti-homo standpunt eerder als neutraal opvatten. Een pro-homo standpunt door wereldreligies zou kunnen resulteren op een regelrechte ramp. Doet me een beetje denken aan Children of Men (boek van P.D. James/ of verfilming ervan).

Witte78
11-04-09, 07:59
Ik zou een 'religieus anti-homo standpunt eerder als neutraal opvatten. Een pro-homo standpunt door wereldreligies zou kunnen resulteren op een regelrechte ramp. Doet me een beetje denken aan Children of Men (boek van P.D. James/ of verfilming ervan).

Bedoel je hier nu te zeggen dat een pro-homo standpunt zal leiden tot het uitsterven van het menselijk ras?

mark61
11-04-09, 11:39
periodiek daar zouden ze ook blij mee zijn, maar met een ton kom je al aardig uit de voeten in land van herkomst.

U is voorstander van een oprotpremie? Bizar :hihi:

knuppeltje
11-04-09, 12:24
U is voorstander van een oprotpremie? Bizar :hihi:

Ja, en dat vindt Marcouch een opportunistische verrader van zijn eigen achterban.
Je ziet wat een schijnheilige nogindekastrelnicht is onze Tanger weer is. Lijkt Qayis wel. :lachu:

mark61
11-04-09, 15:09
Ja, en dat vindt Marcouch een opportunistische verrader van zijn eigen achterban.
Je ziet wat een schijnheilige nogindekastrelnicht is onze Tanger weer is. Lijkt Qayis wel. :lachu:

Zijn bezwaren tegen Marcouch beperken zich blijkbaar slechts tot de hoogte van de oprotpremie.

tanger'73
11-04-09, 15:20
U is voorstander van een oprotpremie? Bizar :hihi:


Ben ik altijd al geweest, beide partijen winst. Je kunt je niet voorstellen hoeveel mensen (inclusief hollandse immigranten [ruim 100.000]) per jaar daar onmiddelijk voor zullen tekenen.

tanger'73
11-04-09, 15:22
Zijn bezwaren tegen Marcouch beperken zich blijkbaar slechts tot de hoogte van de oprotpremie.

Marcouch maakt mij niet gek, dat doet hij wel bij homo's.

mark61
11-04-09, 16:08
Ben ik altijd al geweest, beide partijen winst. Je kunt je niet voorstellen hoeveel mensen (inclusief hollandse immigranten [ruim 100.000]) per jaar daar onmiddelijk voor zullen tekenen.

Hollandse immigranten uit?

1 miljoen x 100.000 = € 100 miljard. Ik zie de 'winst' voor NL niet helemaal :)

Verder leveren de meeste immigranten een bijdrage aan de maatschappij / de B.V. Nederland. Die zouden dan vervangen moeten worden door nieuwe immigranten, dat kost dan weer 40 jaar ellende en klauwen vol geld. Even praktisch bedacht :)

Bovendien wil ik alvast niet dat de immigranten weer weg gaan. Ik schat 80% van NL niet.

Van 'jullie' kant uit slaat het ook nergens op. Ook 100.000 is zó op in Marokko; zeker de 2e generatie zal ws. nooit kunnen aarden in Marokko. Denk jij serieus dat jij het daar naar je zin zal hebben, met die 100.000 op zak? Dan houd je je ws. voor de gek.

Marokkanen doen nauwelijks aan 'remigratie'; Turken veel meer, al is het maar mondjesmaat. Ze spreken van grote aanpassingsproblemen, een keiharde maatschappij, en soms heimwee. Veel komen er weer terug.

In aanmerking genomen dat Turkije socio-economisch veel meer op NL lijkt dan Marokko lijkt het me ook niet verwonderlijk dat er maar zeer weinig NLMarokkanen 'terugkeren'.

Ik kan me wel voorstellen dat gepensioneerden graag een half jaar hier, en een half jaar daar willen wonen. Dat zou mijzelf ook ideaal lijken. Als je de NL nationaliteit hebt, en het geld, is het geen probleem ook.

tanger'73
11-04-09, 16:16
Hollandse immigranten uit?

1 miljoen x 100.000 = € 100 miljard. Ik zie de 'winst' voor NL niet helemaal :)

Verder leveren de meeste immigranten een bijdrage aan de maatschappij / de B.V. Nederland. Die zouden dan vervangen moeten worden door nieuwe immigranten, dat kost dan weer 40 jaar ellende en klauwen vol geld. Even praktisch bedacht :)

Bovendien wil ik alvast niet dat de immigranten weer weg gaan. Ik schat 80% van NL niet.

Van 'jullie' kant uit slaat het ook nergens op. Ook 100.000 is zó op in Marokko; zeker de 2e generatie zal ws. nooit kunnen aarden in Marokko. Denk jij serieus dat jij het daar naar je zin zal hebben, met die 100.000 op zak? Dan houd je je ws. voor de gek.

Marokkanen doen nauwelijks aan 'remigratie'; Turken veel meer, al is het maar mondjesmaat. Ze spreken van grote aanpassingsproblemen, een keiharde maatschappij, en soms heimwee. Veel komen er weer terug.

In aanmerking genomen dat Turkije socio-economisch veel meer op NL lijkt dan Marokko lijkt het me ook niet verwonderlijk dat er maar zeer weinig NLMarokkanen 'terugkeren'.

Ik kan me wel voorstellen dat gepensioneerden graag een half jaar hier, en een half jaar daar willen wonen. Dat zou mijzelf ook ideaal lijken. Als je de NL nationaliteit hebt, en het geld, is het geen probleem ook.

Verder dus niet zeuren over immigranten en allochtonen, wil je ze kwijt dan gelieve flink in de buidel tasten. Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat Marokkanen met een ton op zak remigratie onmiddelijk zullen overwegen. Ik kom in die koffiehuizen en spreek generaties Marokkanen en niet jij met je zogenaamde weet over Marokkanen en wat ze met die ton in Marokko zouden kunnen doen. Dus no pain no gain.

mark61
11-04-09, 17:45
Verder dus niet zeuren over immigranten en allochtonen, wil je ze kwijt dan gelieve flink in de buidel tasten. Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat Marokkanen met een ton op zak remigratie onmiddelijk zullen overwegen. Ik kom in die koffiehuizen en spreek generaties Marokkanen en niet jij met je zogenaamde weet over Marokkanen en wat ze met die ton in Marokko zouden kunnen doen. Dus no pain no gain.

Wie wil er dan eigenlijk immigranten kwijt? Zelfs Wilders heb ik het nog niet horen zeggen.

Ik ben heel aardig op de hoogte van de prijzen in Marokko, en van de 'remigratielust'. Dat kan je hierop pb lezen: die is vrijwel geheel afwezig. Wat weet jij wat ik niet weet? Je hebt het over de eerste generatie ws. met je koffiehuizen? Nou ja, dat is wat ik zeg, gepensioneerden zien het wel zitten denk ik. Enfin er is een regeling alleen schiet het niet op.

tanger'73
11-04-09, 18:11
Wie wil er dan eigenlijk immigranten kwijt? Zelfs Wilders heb ik het nog niet horen zeggen.

Ik ben heel aardig op de hoogte van de prijzen in Marokko, en van de 'remigratielust'. Dat kan je hierop pb lezen: die is vrijwel geheel afwezig. Wat weet jij wat ik niet weet? Je hebt het over de eerste generatie ws. met je koffiehuizen? Nou ja, dat is wat ik zeg, gepensioneerden zien het wel zitten denk ik. Enfin er is een regeling alleen schiet het niet op.


Nogmaals met een ton in de hand kom je aardig mee op weg in land van herkomst. Van belang daarbij is om iets op te starten om in je eigen levensonderhoud te voorzien. Daar zijn namelijk legio mogelijkheden voor en men moet zich daarover laten inlichten. Zie het maar als startkapitaal en aangezien de meeste migranten hier (voornamelijk Marokkanen en turken) een eigen zaak hebben en handelaren zijn of dat in de bloed hebben, zal dat geen probleem opleveren. Dat het prikbord hier met voornamelijk prikkers die je eigen kinderen kunnen zijn, jouw enige referentiekader is voor wat betreft mijn bevolkingsgroep, verbaasd me niet. Maak het maar mogelijk, dan zul je wel zien wat ik weet, wat jij niet weet. By the way, als jij denkt dat Wilders migranten niet liever kwijt dan rijk heeft, is er bovendien iets ernstigs mis met je perceptievermogen.

knuppeltje
12-04-09, 08:46
[ruim 100.000]) per jaar daar onmiddelijk voor zullen tekenen.

Voor dat bedrag per jaar, vertrek ik onmiddelijk. :)

Witte78
12-04-09, 09:00
Hollandse immigranten uit?

1 miljoen x 100.000 = € 100 miljard. Ik zie de 'winst' voor NL niet helemaal :)





We maken de eerste 6 maanden netjes het geld over en als iedereen weg is veranderen we de wet.

mark61
12-04-09, 10:46
en aangezien de meeste migranten hier (voornamelijk Marokkanen en turken) een eigen zaak hebben

Nee. Turken wel, Marokkanen veel minder. Dat is een opvallend verschil. Het schijnt wel dat NLMarokkanen een inhaalslag aan het maken zijn.

'De meeste' is natuurlijk sowieso flauwekul.

tanger'73
12-04-09, 12:48
Nee. Turken wel, Marokkanen veel minder. Dat is een opvallend verschil. Het schijnt wel dat NLMarokkanen een inhaalslag aan het maken zijn.

'De meeste' is natuurlijk sowieso flauwekul.


Je bent geen Marokkaan of turk, spreekt de taal niet, dus wat jij flauwekul vindt of denkt te weten over Marokkanen en/of turken daar veeg ik m'n reet mee af.

mark61
12-04-09, 13:18
Je bent geen Marokkaan of turk, spreekt de taal niet, dus wat jij flauwekul vindt of denkt te weten over Marokkanen en/of turken daar veeg ik m'n reet mee af.

Je hoeft je anale fixatie niet in elk topic ten toon te spreiden.

Je beweert dus dat ca. 70% der Marokkanen en Turken een eigen bedrijf heeft? Boeiend.

Wat taal met dit onderwerp te maken heeft ontgaat mij volledig.

Nederland telt 11.000 Turkse en 4.200 Marokkaanse ondernemers.

http://www.kennislink.nl/web/show?id=184740

Slechts 4 procent van de niet-westers allochtonen van 15-64 jaar is als ondernemer werkzaam. Van de autochtonen is dat 9 procent en van de westerse allochtonen 7 procent. De grote niet-westerse herkomstgroepen (Turkije, Marokko, Suriname) tellen relatief weinig ondernemers. Vooral onder de Marokkaanse allochtonen komen weinig ondernemers voor.

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bedrijven/publicaties/artikelen/archief/2005/2005-1805-wm.htm

Zo ff snel wat cijfers. Das dus niet 'de meeste' (70%? 80%?)

Lul toch niet zo ongenadig uit je nek. En gedraag je een keer. Om Allah's wil.

tanger'73
12-04-09, 13:21
Je hoeft je anale fixatie niet in elk topic ten toon te spreiden.

Je beweert dus dat ca. 70% der Marokkanen en Turken een eigen bedrijf heeft? Boeiend.

Wat taal met dit onderwerp te maken heeft ontgaat mij volledig.

Nederland telt 11.000 Turkse en 4.200 Marokkaanse ondernemers.

http://www.kennislink.nl/web/show?id=184740

Slechts 4 procent van de niet-westers allochtonen van 15-64 jaar is als ondernemer werkzaam. Van de autochtonen is dat 9 procent en van de westerse allochtonen 7 procent. De grote niet-westerse herkomstgroepen (Turkije, Marokko, Suriname) tellen relatief weinig ondernemers. Vooral onder de Marokkaanse allochtonen komen weinig ondernemers voor.

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bedrijven/publicaties/artikelen/archief/2005/2005-1805-wm.htm

Zo ff snel wat cijfers. Das dus niet 'de meeste' (70%? 80%?)

Lul toch niet zo ongenadig uit je nek. En gedraag je een keer. Om Allah's wil.


Ja zal allemaal wel, you wanna be turk. Wat doe je hier trouwens op een Marokkanen site, op zoek naar een schandknaap?

mark61
12-04-09, 13:24
Ja zal allemaal wel, you wanna be turk. Wat doe je hier trouwens op een Marokkanen site, op zoek naar een schandknaap?

Jij hebt heel wat bidwerk te doen. Je bent voer voor de hel.

Geef toe dat je loog en bied onmiddellijk je excuses aan voor al je wandaden.

Jezus man hoe oud ben jij? 5? 7? Ik begrijp niet dat jij te handhaven bent als gemeenteambtenaar.

tanger'73
12-04-09, 13:32
Jij hebt heel wat bidwerk te doen. Je bent voer voor de hel.

Geef toe dat je loog en bied onmiddellijk je excuses aan voor al je wandaden.

Jezus man hoe oud ben jij? 5? 7? Ik begrijp niet dat jij te handhaven bent als gemeenteambtenaar.


Waarin, je hebt twee Marokkanen. Die met een eigen zaak of die met een uitkering. De rest is verwaarloosbaar. Geef ze een oprotpremie en je heft ook gelijk een stuk huisvestingsprobleem op. Voor wat dat betreft ben ik een aanwinst voor de gemeente.

knuppeltje
12-04-09, 17:58
Voor wat dat betreft ben ik een aanwinst voor de gemeente.

:lachu:

tanger'73
12-04-09, 18:13
:lachu:


Lachen is pas dat het koninkrijk Marokko de oorlog aan flikkers heeft verklaard.

mark61
12-04-09, 18:58
Voor wat dat betreft ben ik een aanwinst voor de gemeente.

:zozo:

Max Stirner
14-04-09, 13:38
Lachen is pas dat het koninkrijk Marokko de oorlog aan flikkers heeft verklaard.


Dude .... gefeliciteerd, je staat geciteerd in de krant, Parool van zaterdag geloof ik:


Betreft een citaat dat jeje zorgen maakt over autochtone potenrammers en dat Marcouch daar wat aan zou moeten doen.


Heel krantenlezend NL denkt dus dat Tanger 73 een idealistische Homo-knuffelaar is ...:strik:

knuppeltje
14-04-09, 15:36
Heel krantenlezend NL denkt dus dat Tanger 73 een idealistische Homo-knuffelaar is ...:strik:

Binnenkort komt ie uit de kast. :lachu:

tanger'73
14-04-09, 17:12
Binnenkort komt ie uit de kast. :lachu:

Ja voor zover ik dat nog niet was, zwaar bewapend en met het mes tussen de tanden.

tanger'73
14-04-09, 17:13
Dude .... gefeliciteerd, je staat geciteerd in de krant, Parool van zaterdag geloof ik:


Betreft een citaat dat jeje zorgen maakt over autochtone potenrammers en dat Marcouch daar wat aan zou moeten doen.


Heel krantenlezend NL denkt dus dat Tanger 73 een idealistische Homo-knuffelaar is ...:strik:


Ja ik weet het, 't was maar druk met al die telefoontjes hedenochtend.

StevieK
14-04-09, 17:55
Ja zal allemaal wel, you wanna be turk. Wat doe je hier trouwens op een Marokkanen site, op zoek naar een schandknaap?

Tja,........ ik moet wel toegeven dat een marokaanse schandknaap goed in de markt licht. Kijk nou maar eens naar de smaak van Pimmetje,hij kon er maar niet genoeg van krijgen; de oud voorzitter van PSV die ze bij grote aantallen in het park vond. Dat betreft brengen de Marokanen goede schandknapen voort.
Jaren terug was ik in Amsterdam in een besloten club, ook hier de marokaanse schandknaap in de meerderheid.
Dat betreft.......

tanger'73
14-04-09, 18:02
Tja,........ ik moet wel toegeven dat een marokaanse schandknaap goed in de markt licht. Kijk nou maar eens naar de smaak van Pimmetje,hij kon er maar niet genoeg van krijgen; de oud voorzitter van PSV die ze bij grote aantallen in het park vond. Dat betreft brengen de Marokanen goede schandknapen voort.
Jaren terug was ik in Amsterdam in een besloten club, ook hier de marokaanse schandknaap in de meerderheid.
Dat betreft.......


En dit vraagt om respect, naast het gegeven dat hij er geen enkele moeite mee heeft dat "Pimmetje", en die PSV voorzitter de struikflikker Marokkaanse jongetjes heeft misbruikt en heeft vol zitten pompen met aids! Daarvoor ook veroordeelt is. Wat je verder in besloten clubs doet daar maak je intussen ook al geen geheim meer van. Precies de reden waarom dit gedrag tot in alle lagen onverbiddelijk bestreden moet worden.

tanger'73
14-04-09, 18:22
Onderstaande zou ik dan maar buiten beschouwing laten, want homo's zijn niemand tot last en doen niemand kwaad, de onschuld zelve. Helemaal in besloten club's:

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article430265.ece/Arrestaties_voor_hiv-besmettingen_op_seksfeesten_Groningen

tanger'73
14-04-09, 18:33
Er zijn zelfs homo's die bewust op zoek zijn naar aids, wat in die kringen 'het geschenk' wordt genoemd. Met de doelstelling om anderen daarmee bewust te besmetten. Het veroorzaken van een epedemie onder homo's.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article430372.ece/Opzettelijk_verspreiden_van_hiv_geen_incident

Witte78
14-04-09, 18:37
Er zijn zelfs homo's die bewust op zoek zijn naar aids, wat in die kringen 'het geschenk' wordt genoemd. Met de doelstelling om anderen daarmee bewust te besmetten. Het veroorzaken van een epedemie onder homo's.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article430372.ece/Opzettelijk_verspreiden_van_hiv_geen_incident

Fijn dat we hier iemand hebben die bekend is in die kringen en ons op de hoogte kan houden.

tanger'73
14-04-09, 18:40
Fijn dat we hier iemand hebben die bekend is in die kringen en ons op de hoogte kan houden.


tis al oud nieuws, dat hoognodig maar weer eens onder de aandacht moet worden gebracht. Dit in navolging van broeder Qaiys. Laat Marcouch zich hier maar druk om maken dan om respect te smeken.

Witte78
14-04-09, 18:46
tis al oud nieuws, dat hoognodig maar weer eens onder de aandacht moet worden gebracht. Dit in navolging van broeder Qaiys. Laat Marcouch zich hier maar druk om maken dan om respect te smeken.

Het is inderdaad een onderwerp dat bij een bepaalde groep moslims erg veel aandacht krijgt.

tanger'73
14-04-09, 18:49
Het is inderdaad een onderwerp dat bij een bepaalde groep moslims erg veel aandacht krijgt.


Het krijgt de nodige aandacht wanneer er aanleiding toe is, verder kunnen homo's gestolen worden.

Witte78
14-04-09, 18:52
Het krijgt de nodige aandacht wanneer er aanleiding toe is, verder kunnen homo's gestolen worden.

Ik snap het. Het zal voor jou wel als muziek in de oren klinken bij elk bericht dat een homo aids heeft gekregen.

tanger'73
14-04-09, 18:55
Ik snap het. Het zal voor jou wel als muziek in de oren klinken bij elk bericht dat een homo aids heeft gekregen.


Meer een bevestiging van dat de homo dat had kunnen voorkomen. By the way het verkrijgen van aids wordt in die kringen (volgens het Volkskrantartikel), toch als geschenk gezien.

mark61
14-04-09, 19:11
99% van de HIV-dragers in de wereld zijn hetero.

StevieK
14-04-09, 19:22
En dit vraagt om respect, naast het gegeven dat hij er geen enkele moeite mee heeft dat "Pimmetje", en die PSV voorzitter de struikflikker Marokkaanse jongetjes heeft misbruikt en heeft vol zitten pompen met aids! Daarvoor ook veroordeelt is. Wat je verder in besloten clubs doet daar maak je intussen ook al geen geheim meer van. Precies de reden waarom dit gedrag tot in alle lagen onverbiddelijk bestreden moet worden.

Dat ie daarvoor voordeelt is, niets anders dan terecht, straf kan maar niet hoog genoeg zijn. Misschien zat ik er naast, maar was hij niet getrouwd(geweest). Maar dat komt niet alleen in de homo maar ook( en veel meer) in de hetereo wereld voor,ik bedoel het infecteren met hiv tijdens de sex

Maar het feit blijft wel de marokkanse schandknaap, een opmerking die jezelf plaatste, daar gaf ik een opmerking over

Betreft de besloten club, ja heb ik bezocht, meer uit nieuwsgierigheid dan om activiteiten te verrichten.
Na een striptease show te hebben gezien en het drinken van een colaatje heb ik dit venue weer verlaten.


Dat daar jongere marokanen zich aanbieden in de parken zegt meer over de opvoeding. Toen ik nog jonger was en dezelfde leeftijd had als deze jongeren die in de donkere parken rondzwalken, was er geen haar op mijn hoofd die hier maar aan dacht om zulke dingen te doen. Laat staan in een club gaan werken om mijn lichaam te gaan verhuren. Jongeren die hun lichaam verhuren voor een zakcenten.


Trouwens uit vergane onderzoeken is gebleken dat het merendeel getrouwde mannen die dit soort ontmoetingsplaatsen zochten.


Getrouwde-"hetreosexuele" mannen die niet willen toegeven aan hun gevoelens, die hun gevoelens willen verbergen omdat de omgeving hun niet accepteerd. Dit
soort figuren zoeken vaak de anonieme en verborgen plaatsen op om toch aan hun genot te kunnen komen.
En precies dit gedrag zou bestreden moeten worden, als men de homos zal accepteren, dan weet ik zeker dat de zgn ontmoetingsplaatsen en clubs zouden verdwijnen.
Want de "uit de kast" gekomen homo heeft absoluut geen interesse in dit soort ontmoetingsplaatsen of clubs.

tanger'73
14-04-09, 19:30
Dat ie daarvoor voordeelt is, niets anders dan terecht, straf kan maar niet hoog genoeg zijn. Misschien zat ik er naast, maar was hij niet getrouwd(geweest). Maar dat komt niet alleen in de homo maar ook( en veel meer) in de hetereo wereld voor,ik bedoel het infecteren met hiv tijdens de sex

Maar het feit blijft wel de marokkanse schandknaap, een opmerking die jezelf plaatste, daar gaf ik een opmerking over

Betreft de besloten club, ja heb ik bezocht, meer uit nieuwsgierigheid dan om activiteiten te verrichten.
Na een striptease show te hebben gezien en het drinken van een colaatje heb ik dit venue weer verlaten.


Dat daar jongere marokanen zich aanbieden in de parken zegt meer over de opvoeding. Toen ik nog jonger was en dezelfde leeftijd had als deze jongeren die in de donkere parken rondzwalken, was er geen haar op mijn hoofd die hier maar aan dacht om zulke dingen te doen. Laat staan in een club gaan werken om mijn lichaam te gaan verhuren. Jongeren die hun lichaam verhuren voor een zakcenten.


Trouwens uit vergane onderzoeken is gebleken dat het merendeel getrouwde mannen die dit soort ontmoetingsplaatsen zochten.


Getrouwde-"hetreosexuele" mannen die niet willen toegeven aan hun gevoelens, die hun gevoelens willen verbergen omdat de omgeving hun niet accepteerd. Dit
soort figuren zoeken vaak de anonieme en verborgen plaatsen op om toch aan hun genot te kunnen komen.
En precies dit gedrag zou bestreden moeten worden, als men de homos zal accepteren, dan weet ik zeker dat de zgn ontmoetingsplaatsen en clubs zouden verdwijnen.
Want de "uit de kast" gekomen homo heeft absoluut geen interesse in dit soort ontmoetingsplaatsen of clubs.

Alle losbandige seksuele gedragingen worden blootgesteld aan aids en andere overdraagbare ziekten. Vandaar dat religie daar onvermurwbaar over is en terecht. Al dat gedrag dient inderdaad bestreden te worden. Verder zegt het alles over homo's en struikpedo's die bewust misbruik maken van die jongetjes, dan over hun opvoeding. Dus als iemand niet goed schijnt te zijn opgevoed, is het voor homo's en andere losbandig tuig geoorloofd om daar misbruik van te maken?

mark61
14-04-09, 19:42
Alle losbandige seksuele gedragingen worden blootgesteld aan aids en andere overdraagbare ziekten.

Tenzij je veilig vrijt. Toch al aan te raden ivm. de overbevolking. Die bedreigt de mensheid nog veel harder.


Vandaar dat religie daar onvermurwbaar over is en terecht.

Je gaat nou beweren dat godsdienstige voorschriften op epidemiologische inzichten stoelen?

tanger'73
14-04-09, 19:51
Tenzij je veilig vrijt. Toch al aan te raden ivm. de overbevolking. Die bedreigt de mensheid nog veel harder.



Je gaat nou beweren dat godsdienstige voorschriften op epidemiologische inzichten stoelen?


Nou bij homo's hoef je voor dat veilig in ieder geval niet te zijn, want die zijn bewust opzoek naar aids en beschouwen dat zelfs als een roeping en geschenk. Dat maakt het meer tot een sekuele gedraging dan een geaardheid. Verder zijn ze onvermurwbaar over excessive seksuele gedragingen, als deze.

StevieK
14-04-09, 19:54
Alle losbandige seksuele gedragingen worden blootgesteld aan aids en andere overdraagbare ziekten. Vandaar dat religie daar onvermurwbaar over is en terecht.


Een man die meer dan 1 vrouw mag hebben schaar ik ook onder losbandige seksuele gedragingen. Immers de harems waren vol met vrouwen ter genot van de sjeik. Maar ja als je als sjeik alleen maar maagden liet komen en de vrouwen alleen voor hem waren, inderdaad is daar de religie terect over. Niemand en dan ook niemand mochten de vrouwen met hem delen, en als ze dan allen gezond zijn dan kunnen sexuele uitspattingen beginnen zonder overdragingen van ziekte. Dus niet "los" maar "vast"bandig Op dit punt volkomen met je eens




Al dat gedrag dient inderdaad bestreden te worden. Verder zegt het alles over homo's en struikpedo's die bewust misbruik maken van die jongetjes, dan over hun opvoeding. Dus als iemand niet goed schijnt te zijn opgevoed, is het voor homo's en andere losbandig tuig geoorloofd om daar misbruik van te maken?

Kom on, Tanger, niet alleen homos maar ook heteros maken gebruik van minderjarigen ( als we het pedo gebruik willen aansnijden) die in een zwakke positie zitten.
Dus niet de homos over een kant scheren.
Maar het feit is wel dat de jongeren op tijden door het park zwalken waar ik op die leeftijd allang in bed moest liggen. Ja opgevoed door mijn ouders. Dus degelijk een gebrek in opvoeding.
Ik moest niet proberen op 14-jarige leeftijd na 21:00 op straat te zwalken, ik moest thuis zijn, op tijd naar bed. Ja, ik dank mijn ouders nog steeds voor mijn opvoeding.

StevieK
14-04-09, 20:03
Nou bij homo's hoef je voor dat veilig in ieder geval niet te zijn, want die zijn bewust opzoek naar aids en beschouwen dat zelfs als een roeping en geschenk. Dat maakt het meer tot een sekuele gedraging dan een geaardheid. Verder zijn ze onvermurwbaar over excessive seksuele gedragingen, als deze.

Dat is "bullshit" , sorry voor het woord gebruik, want de homo is meer bewust op het gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Natuurlijk in de jaren dat AIDS nog onbekend was, ja toen was onbeschermde sex normaal. Maar toen het eenmaal bekend was , was het wel de homogemeenschap die meer op voorbehoedsmiddelen gefocust waren. Nu vraagt een jongen aan een meisje of ze aan de pil is, bij bevestiging van het meisje vind de jongen voorbehoeden niet meer noodzakelijk. terwijl deze jongen en meisje in de hedendaagse tijd veel wisselende kontakten heeft.

tanger'73
14-04-09, 20:10
Een man die meer dan 1 vrouw mag hebben schaar ik ook onder losbandige seksuele gedragingen. Immers de harems waren vol met vrouwen ter genot van de sjeik. Maar ja als je als sjeik alleen maar maagden liet komen en de vrouwen alleen voor hem waren, inderdaad is daar de religie terect over. Niemand en dan ook niemand mochten de vrouwen met hem delen, en als ze dan allen gezond zijn dan kunnen sexuele uitspattingen beginnen zonder overdragingen van ziekte. Dus niet "los" maar "vast"bandig Op dit punt volkomen met je eens




Kom on, Tanger, niet alleen homos maar ook heteros maken gebruik van minderjarigen ( als we het pedo gebruik willen aansnijden) die in een zwakke positie zitten.
Dus niet de homos over een kant scheren.
Maar het feit is wel dat de jongeren op tijden door het park zwalken waar ik op die leeftijd allang in bed moest liggen. Ja opgevoed door mijn ouders. Dus degelijk een gebrek in opvoeding.
Ik moest niet proberen op 14-jarige leeftijd na 21:00 op straat te zwalken, ik moest thuis zijn, op tijd naar bed. Ja, ik dank mijn ouders nog steeds voor mijn opvoeding.


Ja ga maar lekker een eindje varen met je 1001 nacht argumentje, met je harems en sjeiken. Niet lang geleden was homofilie hier nog een geestelijke ziekte en werd de laatste persoon met homofiele neigingen op last van de psychiater eind jaren '60 en begin jaren '70 voor het laatst gecastreerd.

Verder is het nieuw dat jij opvoeding betrekt bij mensen die om welke redenen en onder welke omstandigheden dan ook in aanraking komen met homo's en struikpedo's. Nogmaals, zegt alles over deze homo's en struikpedo's die daar kennelijk dankbaar gebruik van maken. Aan jouw woorden te zien vindt je het overigens prima dat homo's en struikpedo's minderjarigen misbruiken en dan dan maar op de opvoeding gooien.

tanger'73
14-04-09, 20:15
Dat is "bullshit" , sorry voor het woord gebruik, want de homo is meer bewust op het gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Natuurlijk in de jaren dat AIDS nog onbekend was, ja toen was onbeschermde sex normaal. Maar toen het eenmaal bekend was , was het wel de homogemeenschap die meer op voorbehoedsmiddelen gefocust waren. Nu vraagt een jongen aan een meisje of ze aan de pil is, bij bevestiging van het meisje vind de jongen voorbehoeden niet meer noodzakelijk. terwijl deze jongen en meisje in de hedendaagse tijd veel wisselende kontakten heeft.

Ik heb het niet van mezelf hoor, naast dat homofilie hier onlangs nog als geestelijke ziekte werd aangemerkt, staat ook in een artikel van de Volkskrant dat homo's aids als 'het geschenk' beschouwen.

Koala64
14-04-09, 20:20
Nou bij homo's hoef je voor dat veilig in ieder geval niet te zijn, want die zijn bewust opzoek naar aids en beschouwen dat zelfs als een roeping en geschenk. Dat maakt het meer tot een sekuele gedraging dan een geaardheid. Verder zijn ze onvermurwbaar over excessive seksuele gedragingen, als deze.

Mafketel.

Je hebt het misschien over 0,001 % van de homo's die het als 'geschenk' zien. Zelf schaar ik die onder idioten en met mij de hele homosexuele goegemeente.

Wat trouwens bijzonder hypocriet is van gelovigen: aan de ene kant beweren dat men promiscue is en aan de andere kant het homohuwelijk, waar men juist een relatie bestendigt, op slot willen gooien.
Pure hypocrisie.

tanger'73
14-04-09, 20:27
Overigens lees ik bepaalde passages in de Bijbel zeer graag zoals deze, die homoseksualiteit onder dezelfde noemer brengt als sex met dieren:

(Leviticus 18:22-23) "Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij een beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging."

(Romeinen 1:27-32) "En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende.....

StevieK
14-04-09, 21:13
Verder is het nieuw dat jij opvoeding betrekt bij mensen die om welke redenen en onder welke omstandigheden dan ook in aanraking komen met homo's en struikpedo's. Nogmaals, zegt alles over deze homo's en struikpedo's die daar kennelijk dankbaar gebruik van maken. Aan jouw woorden te zien vindt je het overigens prima dat homo's en struikpedo's minderjarigen misbruiken en dan dan maar op de opvoeding gooien.

FOUT FOUT FOUT

Trouwens ik gebruik ook het woord hetereo, wat je hier weglaat.

Als je me woorden verkeerd gelezen heb of ik heb ze misschien verkeerd geplaatst effe voor de duidelijkheid:

Ik ben op ieder vorm van pedofilie tegen, in welke tijd vroeger,heden en toekomst afspeeld. Active Pedos horen voor mij aan de hoogste boom opgeknoopt te worden.
Iedere volwassene die een kind mis(ge)bruikt hoort opgeborgen te worden.

en het liefst op de website dutchpredators.org tentoongesteld te worden. Helaas vindt de wet net niet korrekt dat deze link geplaatst wordt



Maar het is ook fout dat je kinderen nog ' s avonds op straat laat lopen zonder dat je weet waar ze uithangen. Daar hoor ik je niets over zeggen

Verkeerde opvoeding, of probleemgezinnen is ook vaak de oorzaak van dit soort jongeren die wat zwakker zijn in het denken zijn, dan een volwassen ontmoet die wel aardig tegen ze zijn, die aandacht geeft en vaak helaas ten prooi vallen van sexbeluste personen, ongeacht hetero of homo. Dus niet afgeven op alleen de homos, dat vind ik je niet eerlijk in.




Ok, sorry, we wijken van de topic af, je, mijn schuld, soory hiervoor.

Effe terug tekomen op de Gaypride , deze moet je gewoon houden waar ie nu al jaren gehouden word.

Aan de andere kant moet ik je wel meegeven dat je heel veel als buitenstaander over de homogemeenschap weet. Helaas is niet alle informatie juist.

StevieK
14-04-09, 21:22
Overigens lees ik bepaalde passages in de Bijbel zeer graag zoals deze, die homoseksualiteit onder dezelfde noemer brengt als sex met dieren:

(Leviticus 18:22-23) "Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij een beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging."


(Romeinen 1:27-32) "En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende.....


Natuurlijk keurt de Bijbel dit af, homos kunnen geen nazaten voortbrengen, dus geen nieuwe zieltjes, geen nieuwe volgelingen. Uit het oogpunt van de Bijbel is de homo verkeerd, klinkt gewoon heel logisch.

Trouwens, ik ben wel met de Bijbel opgevoed, het verhaal wat mijn nog het meest is bijgebleven is de barmhartige sameritaan.

Lucas 10: 25 - 37

Van wie ben ik de naaste?

Er kwam een wetgeleerde naar Jezus toe die hem op de proef wilde stellen. Hij vroeg: "Meester, wat moet ik doen om deel te krijgen aan het eeuwige leven?" Jezus zei tegen hem: "Wat staat er in de wet? Wat leest u daar?" Hij antwoordde: "Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en heel uw ziel, met inzet van al uw krachten en met heel uw verstand, en heb uw naaste lief als uzelf." Toen zei Jezus: "Dat is goed geantwoord; doe dat en u zult leven."
Maar de man wilde zichzelf rechtvaardigen en zei: "En wie is dan mijn naaste?" Daarop zei Jezus: "Er was eens een man die van Jeruzalem naar Jericho ging en door rovers werd overvallen. Ze beroofden hem en sloegen hem en lieten hem halfdood liggen. Nu kwam daar een priester langs, op weg naar Jericho. Hij zag hem liggen, maar ging met een boog om hem heen. Hetzelfde deed een Leviet die daarlangs kwam; ook hij ging met een boog voorbij. Een Samaritaan die op reis was, kwam daar ook langs. Hij ging naar hem toe, verzorgde zijn wonden met olie en wijn en verbond ze. Toen zette hij hem op zijn eigen ezel en bracht hem naar een herberg waar hij voor hem zorgde. De volgende dag nam hij twee zilverstukken, hij gaf die aan de herbergier en zei: Zorg voor hem, en mocht u meer kosten maken, dan zal ik u betalen als ik terugkom!"
En Jezus besloot: "Wat denkt u? Wie van deze drie is de naaste geweest van de man die in handen viel van de rovers?" "Degene die zich het lot van de man aantrok", antwoordde de wetgeleerde. En Jezus zei: "Ga dan en doe als hij."

StevieK
14-04-09, 21:32
Ik heb het niet van mezelf hoor, naast dat homofilie hier onlangs nog als geestelijke ziekte werd aangemerkt, staat ook in een artikel van de Volkskrant dat homo's aids als 'het geschenk' beschouwen.

Begrijp ik ook wel, maar het stuk zal wel geschreven zijn door een homofoob.

trouwens het is geen geestelijke ziekte, maar een genetische defect, zo hebben we allemaal een genetische defect. De perfecte mens bestaat niet. Dat heb ik al eerder aangehaald.
Jammer dat bij ons de gevoelens gene net iets anders zijn dan bij de hetreo

Als voorbeeld heb ik ooit een keer het bekijken van een schilderij aangehaald, Als voorbeeld de lijnen van Mondriaan.
De ene vind het maar niets, de andere vind het aardig en de derde krijgt daar hele grote onderbuik gevoelens van.
Wie van de drie heeft nu gelijk.
Ze zijn alle een produkt van de schepper. Maar alle drie hebben andere emotionele gevoelens bij het zien van een mondriaan schilderij.
Misschien wel simpel voorgesteld, maar toch het gaat over emotionele gevoelens. Nu ben ik het wel met je eens dat niet alle gevoelens juist zijn, maar toch zijn we alle een produkt van de schepper.

tanger'73
14-04-09, 21:40
Natuurlijk keurt de Bijbel dit af, homos kunnen geen nazaten voortbrengen, dus geen nieuwe zieltjes, geen nieuwe volgelingen. Uit het oogpunt van de Bijbel is de homo verkeerd, klinkt gewoon heel logisch.

Trouwens, ik ben wel met de Bijbel opgevoed, het verhaal wat mijn nog het meest is bijgebleven is de barmhartige sameritaan. Iemand ligt aan de kant van de straat en de gelovige er voorbij liep en het gezicht afkeerde en de andere kant opkeek. Toen er een ongelovige kwam die deze man wel hielp.

Naast het feit dat ik je nu beter ben gaan begrijpen, wist je dat dezelfde Bijbel mensen die aan homoseks doen dood wenst? Verder moeten homo's en hetero's lekker doen wat ze niet laten kunnen, voor zover het maatschappelijk en ethisch verantwoord blijft en de wet als scheidslijn ons daarin voorziet. Verder moeten mensen met welke opvatting of geaardheid dan ook in het directe maatschappelijke verkeer niet uitgesloten worden, met uitzondering van pedo's in dit kader.

Koala64
14-04-09, 21:50
Als voorbeeld heb ik ooit een keer het bekijken van een schilderij aangehaald, Als voorbeeld de lijnen van Mondriaan.
De ene vind het maar niets, de andere vind het aardig en de derde krijgt daar hele grote onderbuik gevoelens van.
Wie van de drie heeft nu gelijk.
Ze zijn alle een produkt van de schepper. Maar alle drie hebben andere emotionele gevoelens bij het zien van een mondriaan schilderij.
Misschien wel simpel voorgesteld, maar toch het gaat over emotionele gevoelens. Nu ben ik het wel met je eens dat niet alle gevoelens juist zijn, maar toch zijn we alle een produkt van de schepper.

Mooie vergelijking, zo had ik het nog niet gezien.

tanger'73
14-04-09, 21:53
Begrijp ik ook wel, maar het stuk zal wel geschreven zijn door een homofoob.

trouwens het is geen geestelijke ziekte, maar een genetische defect, zo hebben we allemaal een genetische defect. De perfecte mens bestaat niet. Dat heb ik al eerder aangehaald.
Jammer dat bij ons de gevoelens gene net iets anders zijn dan bij de hetreo

Als voorbeeld heb ik ooit een keer het bekijken van een schilderij aangehaald, Als voorbeeld de lijnen van Mondriaan.
De ene vind het maar niets, de andere vind het aardig en de derde krijgt daar hele grote onderbuik gevoelens van.
Wie van de drie heeft nu gelijk.
Ze zijn alle een produkt van de schepper. Maar alle drie hebben andere emotionele gevoelens bij het zien van een mondriaan schilderij.
Misschien wel simpel voorgesteld, maar toch het gaat over emotionele gevoelens. Nu ben ik het wel met je eens dat niet alle gevoelens juist zijn, maar toch zijn we alle een produkt van de schepper.

Ik vind het zeer interessant dat je aangeeft dat het een 'genetisch defect' betreft. Zie je het dan als iets onvolmaakt? Weet je bijvoorbeeld hoe iemand homoseksualiteit bij zichzelf ontdekt en dat dan vervolgens in praktijk brengt? Ik heb er wel eens bij stilgestaan (overigens niet omdat ik zoekende ben), hoe het mogelijk is dat homoseksualiteit zich kan openbaren. Overigens heb ik het bij mezelf nooit aangetroffen, puur om het feit dat ik me altijd al niet door mannen voel aangetrokken. Heb ook niks in die zin ontwikkeld. Maar gewoon omdat iedere man zich wel eens afvraagd of hij nou een echte vent is of een homo.

Slinger
14-04-09, 22:06
Ik vind het zeer interessant dat je aangeeft dat het een 'genetisch defect' betreft. Zie je het dan als iets onvolmaakt? Weet je bijvoorbeeld hoe iemand homoseksualiteit bij zichzelf ontdekt en dat dan vervolgens in praktijk brengt? Ik heb er wel eens bij stilgestaan (overigens niet omdat ik zoekende ben), hoe het mogelijk is dat homoseksualiteit zich kan openbaren. Overigens heb ik het bij mezelf nooit aangetroffen, puur om het feit dat ik me altijd al niet door mannen voel aangetrokken. Heb ook niks in die zin ontwikkeld. Maar gewoon omdat iedere man zich wel eens afvraagd of hij nou een echte vent is of een homo.

Je liegt.

tanger'73
14-04-09, 22:08
Je liegt.


is dit alles wat je hier komt brengen, er is geen groter en smeriger leugenaar als jij in de persoon van Judas de jood die z'n hand er niet voor omdraaide Jezus te verraden.

StevieK
14-04-09, 22:14
Naast het feit dat ik je nu beter ben gaan begrijpen, wist je dat dezelfde Bijbel mensen die aan homoseks doen dood wenst? Verder moeten homo's en hetero's lekker doen wat ze niet laten kunnen, voor zover het maatschappelijk en ethisch verantwoord blijft en de wet als scheidslijn ons daarin voorziet. Verder moeten mensen met welke opvatting of geaardheid dan ook in het directe maatschappelijke verkeer niet uitgesloten worden, met uitzondering van pedo's in dit kader.

Vind ik sportief van je Tanger, ik ben namelijk slecht in Nederlandse Taal, was nooit goed op school, tekstverwerking zeer slechte punten, gelukkig heb ik wel 2 rechter handen en een hoop logica in mijn hoofd. Heb een heel goede baan op de passagiertvaart, bekleed een hoge technische funktie op het schip. Maar helaas mijn nederlandse taal is slecht.

Tanger ,Ik ben blij dat we denk ik nu wel op een lijn zitten.


Ik weet het van de bijbel, ik ken die passages, maar ook zoals ik aanhaalde over de samaritaan. In het oog van de bijbel behoorde de samaritaan een minderwaardig volk, ook wij als homos worden als iets minderwaardig gezien. Maar als het hulp aankomt zullen we je als naaste liefhebben ( dus hulp aanbieden) ongeacht wat je bent. Ik kan me alleen nooit herrineren das Jezus iets slechts over ons gezegd heeft.

Effe terug te komen op de pedos, eigenlijk zijn het zielige mensen met verkeerd genen betreft gevoelens. Jammer dat er velen niet met deze gevoelens kunnen omgaan. Er zijn velen die hulp zoeken, hier zal ik ook niet op afgeven, Maar wel die aktive pedos, die weten dat de samenleving hun gevoelens niet accepteren maar toch doorgaan wat onze samenleving niet accepteerd. Deze laatste groep moet gewoon opgeborgen worden om de zwakkere ( in dit geval de kinderen) te beschermen.

tanger'73
14-04-09, 22:21
Vind ik sportief van je Tanger, ik ben namelijk slecht in Nederlandse Taal, was nooit goed op school, tekstverwerking zeer slechte punten, gelukkig heb ik wel 2 rechter handen en een hoop logica in mijn hoofd. Heb een heel goede baan op de passagiertvaart, bekleed een hoge technische funktie op het schip. Maar helaas mijn nederlandse taal is slecht.

Tanger ,Ik ben blij dat we denk ik nu wel op een lijn zitten.


Ik weet het van de bijbel, ik ken die passages, maar ook zoals ik aanhaalde over de samaritaan. In het oog van de bijbel behoorde de samaritaan een minderwaardig volk, ook wij als homos worden als iets minderwaardig gezien. Maar als het hulp aankomt zullen we je als naaste liefhebben ( dus hulp aanbieden) ongeacht wat je bent. Ik kan me alleen nooit herrineren das Jezus iets slechts over ons gezegd heeft.

Effe terug te komen op de pedos, eigenlijk zijn het zielige mensen met verkeerd genen betreft gevoelens. Jammer dat er velen niet met deze gevoelens kunnen omgaan. Er zijn velen die hulp zoeken, hier zal ik ook niet op afgeven, Maar wel die aktive pedos, die weten dat de samenleving hun gevoelens niet accepteren maar toch doorgaan wat onze samenleving niet accepteerd. Deze laatste groep moet gewoon opgeborgen worden om de zwakkere ( in dit geval de kinderen) te beschermen.


Nou mijn nederlandse taal is vaak ook behelpen. Bedien me eigenlijk liever in het arabisch, maar daar is dit forum niet voor ingericht. Verder is het maritieme leven altijd gericht op hulpvaardigheid en geen man overboord. Dus in die zin begrijp ik je volkomen. Naast dat is je inlevingsvermogen aanzienlijk en reken ik je tot een goed mens.

Slinger
14-04-09, 22:29
is dit alles wat je hier komt brengen, er is geen groter en smeriger leugenaar als jij in de persoon van Judas de jood die z'n hand er niet voor omdraaide Jezus te verraden.

Jij hebt hier op het forum meerdere malen homosexuele gevoelens geuit.

tanger'73
14-04-09, 22:32
Jij hebt hier op het forum meerdere malen homosexuele gevoelens geuit.


Oh je bedoelt die keren dat het nodig was dat ik je eventjes in je kont moest bonken. :haha:

StevieK
14-04-09, 22:35
Ik vind het zeer interessant dat je aangeeft dat het een 'genetisch defect' betreft. Zie je het dan als iets onvolmaakt? Weet je bijvoorbeeld hoe iemand homoseksualiteit bij zichzelf ontdekt en dat dan vervolgens in praktijk brengt? Ik heb er wel eens bij stilgestaan (overigens niet omdat ik zoekende ben), hoe het mogelijk is dat homoseksualiteit zich kan openbaren. Overigens heb ik het bij mezelf nooit aangetroffen, puur om het feit dat ik me altijd al niet door mannen voel aangetrokken. Heb ook niks in die zin ontwikkeld. Maar gewoon omdat iedere man zich wel eens afvraagd of hij nou een echte vent is of een homo.

In principe is niemand volmaakt.

Hoe homoseksualiteit zich kan openbaren, het is gewoon een emotionele reactie op iets dat je ziet. Zo zijn er mannen die op hele dikke vrouwen vallen, vele vinden dit een walgelijk gevoel, de andere houd van lange vrouwen, de andere houd van korte vrouwen, eigenlijk gaat me het eerst uit van het uiterlijk van een persoon, alweer je emotionele gevoelens op iets wat je ziet. Ik krijg onderbuikgevoelens als ik een mooie man zie, natuurlijk ook als ik een mooie vrouw zie. Ik zal me erook niet tegen verweren, ik zit er tussenin. Het is gewoon het gevoel. Maar de lakens delen doe ik liever met een man. Daar ik al wat jaren in dit wereld zit, heb ik al vele personages gezien, van sissies tot echte homo mannen.
Als morgen nu eens iedereen eerlijk zou zijn en zijn sexuele gevoelens kenbaar zou maken, dan zal je nog eens schrikken in je eigen omgeving van mannen met homogevoelens, waarvan jij nooit gedacht van een aantal personen-kollegaas-vrienden-kennissen.

Vergeet niet dat een echte Homo zich best wel een echte man vind, veel van de personen vind je vaak terug o.a. in de leer scene.(niet mijn voorkeur). Vaak stevige grote kerels met grote snorren ( neen niet allen) Vergeet niet dat het spektra homo heel breed is.

Maar men krijgt vaak een verkeerd beeld van de homos, doordat men op TV zulke figuren ziet als Joling, Gordon, Kwalbert Verlinde en meer van deze valse nichten. Deze geven vaak een hele verkeerd beeld en iedereen die onbekend is denk dat deze valse nichten het boegbeeld zijn van de homos. Zo zijn er veel homos op TV waarvan men het niet weet omdat ze niet nichterig maar mannelijk voorkomen.

Weetje, ik probeer vergelijking vaak simpel te houden, anders was ik wel in de politiek gegaan. Daarom houd ik mijn woordkeuze simpel.

Slinger
14-04-09, 22:36
Oh je bedoelt die keren dat het nodig was dat ik je eventjes in je kont moest bonken. :haha:

Kijk, daar ga je weer. Dit zijn homosexuele uitingen. In dit geval is het ook nog eens sexuele intimidatie (zoals vaker is gebeurd) en daarmee overtreed je de wet. Ik ben benieuwd of je daar mee wegkomt op dit gesubsidieeerde forum...

tanger'73
14-04-09, 22:43
Kijk, daar ga je weer. Dit zijn homosexuele uitingen. In dit geval is het ook nog eens sexuele intimidatie (zoals vaker is gebeurd) en daarmee overtreed je de wet. Ik ben benieuwd of je daar mee wegkomt op dit gesubsidieeerde forum...

Je doet me werkelijk denken aan een collega soldaat van me tijdens de dienstplicht, die we op een nacht eens onder handen hebben genomen, door in zijn slaap wat eiwit van een kippenei langs zijn bilnaad te gieten, om vervolgens zijn gezicht en toestand in de ochtend tijdens de inspectie erop na te zien. :haha:

Slinger
14-04-09, 22:51
Je doet me werkelijk denken aan een collega soldaat van me tijdens de dienstplicht, die we op een nacht eens onder handen hebben genomen, door in zijn slaap wat eiwit van een kippenei langs zijn bilnaad te gieten, om vervolgens zijn gezicht en toestand in de ochtend tijdens de inspectie erop na te zien. :haha:

Homosexuele 'humor' in het leger. Je komt nu wel erg uit de kast...

tanger'73
14-04-09, 22:59
In principe is niemand volmaakt.

Hoe homoseksualiteit zich kan openbaren, het is gewoon een emotionele reactie op iets dat je ziet. Zo zijn er mannen die op hele dikke vrouwen vallen, vele vinden dit een walgelijk gevoel, de andere houd van lange vrouwen, de andere houd van korte vrouwen, eigenlijk gaat me het eerst uit van het uiterlijk van een persoon, alweer je emotionele gevoelens op iets wat je ziet. Ik krijg onderbuikgevoelens als ik een mooie man zie, natuurlijk ook als ik een mooie vrouw zie. Ik zal me erook niet tegen verweren, ik zit er tussenin. Het is gewoon het gevoel. Maar de lakens delen doe ik liever met een man. Daar ik al wat jaren in dit wereld zit, heb ik al vele personages gezien, van sissies tot echte homo mannen.
Als morgen nu eens iedereen eerlijk zou zijn en zijn sexuele gevoelens kenbaar zou maken, dan zal je nog eens schrikken in je eigen omgeving van mannen met homogevoelens, waarvan jij nooit gedacht van een aantal personen-kollegaas-vrienden-kennissen.

Vergeet niet dat een echte Homo zich best wel een echte man vind, veel van de personen vind je vaak terug o.a. in de leer scene.(niet mijn voorkeur). Vaak stevige grote kerels met grote snorren ( neen niet allen) Vergeet niet dat het spektra homo heel breed is.

Maar men krijgt vaak een verkeerd beeld van de homos, doordat men op TV zulke figuren ziet als Joling, Gordon, Kwalbert Verlinde en meer van deze valse nichten. Deze geven vaak een hele verkeerd beeld en iedereen die onbekend is denk dat deze valse nichten het boegbeeld zijn van de homos. Zo zijn er veel homos op TV waarvan men het niet weet omdat ze niet nichterig maar mannelijk voorkomen.

Weetje, ik probeer vergelijking vaak simpel te houden, anders was ik wel in de politiek gegaan. Daarom houd ik mijn woordkeuze simpel.

Ja al die valse nichten op tv is voor vrijwel iedereen een afkraker. Maar ik kan me voorstellen dat er homo's zijn die trouw toegeven aan hun gevoelens gericht op mensen van hetzelfde geslacht. Het is natuurlijk onzinnig om gedwongen met iemand van het andere geslacht te neuken als je voorkeur specifiek bij het andere ligt. toch heb ik nog wel een klein probleempje en heeft betrekking op het gegeven of je daarmee wordt geboren of zich nadien ontwikkeld en de relatie tussen gedrag en geaardheid? Verder dank ik je voor je openhartigheid.

tanger'73
14-04-09, 23:04
Homosexuele 'humor' in het leger. Je komt nu wel erg uit de kast...


Ja kijken of iemand mentaal is opgewassen in het heets van de strijd, de jongens tussen de mannen scheiden. Verder hadden we naast een kast ook goed verzorgde kisten aan.

tanger'73
14-04-09, 23:48
joh tangert wat vind jij jezelf bijdehand/grappig en een goed discussieerder.
Als er een term bestond voor iemand die daarop geilt, dan ben jij het wel.

Doei, kgaweer.


thanks for dropping by.

Slinger
15-04-09, 07:11
Ja kijken of iemand mentaal is opgewassen in het heets van de strijd, de jongens tussen de mannen scheiden. Verder hadden we naast een kast ook goed verzorgde kisten aan.

Ben jij wel goed bij je hoofd?

knuppeltje
15-04-09, 08:44
Ja voor zover ik dat nog niet was, zwaar bewapend en met het mes tussen de tanden.

Wat worden je opeens heldhaftig? :zozo:

knuppeltje
15-04-09, 08:53
Overigens lees ik bepaalde passages in de Bijbel

Geen enkel weldenkend mens zal dan ook de bijbel als minder erg beschouwen als de koran. Tis wat dat betreft één pot nat. En de meest trouwe aanhangers van beide boeken zijn wat dat betreft zo ranzig als het maar zijn kan.

knuppeltje
15-04-09, 08:55
[B]Alle losbandige seksuele gedragingen worden blootgesteld aan aids

Tja, je wordt blijkbaar niet gehinderd door enige kennis van zaken blijkbaar.

knuppeltje
15-04-09, 08:58
Nou bij homo's hoef je voor dat veilig in ieder geval niet te zijn, want die zijn bewust opzoek naar aids en beschouwen dat zelfs als een roeping en geschenk. Dat maakt het meer tot een sekuele gedraging dan een geaardheid. Verder zijn ze onvermurwbaar over excessive seksuele gedragingen, als deze.

Seksuologie gestudeerd, of ervaringsdeskundige, zeker?

knuppeltje
15-04-09, 09:07
Ik heb het niet van mezelf hoor, naast dat homofilie hier onlangs nog als geestelijke ziekte werd aangemerkt, staat ook in een artikel van de Volkskrant dat homo's aids als 'het geschenk' beschouwen.

Het eerste klopt, maar ondertussen is men hier wijzer geworden. Behalve jij dan.

Het laatste betreft een paar gekken die niet weten hoe gek ze zijn. Als het zo zou zijn als dat jij denkt, dan had nu dus tussen de 10 en 15 procent van de bevolking, naast het aantal aidspatiënten onder de hetroseksuelen dus allang aids. Conclusio ratio- je lult weer onnoemelijk uit je nek, en beledigt een groot deel van de bevolking.
Gezien jouw gedrag ben je eigenlijk niet meer dan een ordinaire kut-moslim.

Witte78
15-04-09, 09:11
Het eerste klopt, maar ondertussen is men hier wijzer geworden. Behalve jij dan.

Het laatste betreft een paar gekken die niet weten hoe gek ze zijn. Als het zo zou zijn als dat jij denkt, dan had nu dus tussen de 10 en 15 procent van de bevolking, naast het aantal aidspatiënten onder de hetroseksuelen dus allang aids. Conclusio ratio- je lult weer onnoemelijk uit je nek, en beledigt een groot deel van de bevolking.
Gezien jouw gedrag ben je eigenlijk niet meer dan een ordinaire kut-moslim.

Passen we dezelfde logica toe als t73 dan zijn alle moslims gewoon kut.

knuppeltje
15-04-09, 09:13
=tanger'73;3940870] Ik heb er wel eens bij stilgestaan (overigens niet omdat ik zoekende ben)

:lole:


Overigens heb ik het bij mezelf nooit aangetroffen, puur om het feit dat ik me altijd al niet door mannen voel aangetrokken. Heb ook niks in die zin ontwikkeld. Maar gewoon omdat iedere man zich wel eens afvraagd of hij nou een echte vent is of een homo.

Still maar hoor, er zijn er tenslotte bij die er een heel leven over doen voordat ze het willen erkennen. :D

knuppeltje
15-04-09, 09:19
Passen we dezelfde logica toe als t73 dan zijn alle moslims gewoon kut.

Als ze allemaal zo zijn als hij, dan zijn het allemaal kut-moslims.

naam
15-04-09, 11:18
Vraag het eens 1 op die 6 psychologen?

Probeer je het zelf eens voor te stellen. Je bent verliefd geworden op een vrouw.
Een man of vrouw kan ook verliefd worden op een andere man of vrouw, daar is niets aangeleerds aan. Het gevoel is hetzelfde.
Je vindt een persoon leuk, aantrekkelijk en je wilt je leven daarmee delen.
Er zijn genoeg mannen of vrouwen die eerst een hele tijd (door sociale druk), 10 of zelfs 20 jaar met een heteropartner hebben geleefd en daarna met iemand van hetzelfde geslacht verder gaan omdat ze daar verliefd op worden.
Je richt je met name op mannen (flikkers noem je ze), er zijn ook veel vrouwen die verliefd worden op een vrouw nadat die eerst een relatie met een man hebben gehad.
Dat heeft zoals gezegd niets met aanleren te maken maar met het gevoel dat je voor een ander hebt, ongeacht het geslacht.

tanger'73
15-04-09, 13:49
Geen enkel weldenkend mens zal dan ook de bijbel als minder erg beschouwen als de koran. Tis wat dat betreft één pot nat. En de meest trouwe aanhangers van beide boeken zijn wat dat betreft zo ranzig als het maar zijn kan.


Gelieve in het vervolg je eieren niet in reuzel bakken.

tanger'73
15-04-09, 13:50
Tja, je wordt blijkbaar niet gehinderd door enige kennis van zaken blijkbaar.


Voor zaken moet je ver uit de buurt van flikkers blijven.

tanger'73
15-04-09, 13:51
Seksuologie gestudeerd, of ervaringsdeskundige, zeker?


Nee zomaar uit de Volkskrant en het Heilige Schrift.

tanger'73
15-04-09, 13:55
Het eerste klopt, maar ondertussen is men hier wijzer geworden. Behalve jij dan.

Het laatste betreft een paar gekken die niet weten hoe gek ze zijn. Als het zo zou zijn als dat jij denkt, dan had nu dus tussen de 10 en 15 procent van de bevolking, naast het aantal aidspatiënten onder de hetroseksuelen dus allang aids. Conclusio ratio- je lult weer onnoemelijk uit je nek, en beledigt een groot deel van de bevolking.
Gezien jouw gedrag ben je eigenlijk niet meer dan een ordinaire kut-moslim.

Er genoeg psychologen die de oude school trouw blijven. Dat is ook een deel van de bevolking.

tanger'73
15-04-09, 13:57
Passen we dezelfde logica toe als t73 dan zijn alle moslims gewoon kut.

Prachtig de scheidslijn tussen flikkers en moslims is eindelijk getrokken. Precies zoals het hoort en verwacht. Flikkers hun ding en moslims die van hen.

tanger'73
15-04-09, 13:59
:lole:

.

Still maar hoor, er zijn er tenslotte bij die er een heel leven over doen voordat ze het willen erkennen. :D


Ik erken dat moslim en flikker onverenigbaar is en dat dat zo blijven zal.

tanger'73
15-04-09, 14:00
Als ze allemaal zo zijn als hij, dan zijn het allemaal kut-moslims.


Liever een kut-moslim dan een vieze flikker!

Slinger
15-04-09, 15:20
Ik erken dat moslim en flikker onverenigbaar is en dat dat zo blijven zal.

Dan ben jij geen moslim...

tanger'73
15-04-09, 15:23
Dan ben jij geen moslim...


Alsof ik er überhaupt mee zit dat jij dat over mij denkt achterlijke zionisten lakei.

knuppeltje
15-04-09, 15:27
Gelieve in het vervolg je eieren niet in reuzel bakken.

Waarop het moet slaan weet ik niet, maar voor jouw informatie, ik bak nooit iets.

knuppeltje
15-04-09, 15:29
Voor zaken moet je ver uit de buurt van flikkers blijven.

Alweer een opmerking met een hoog intellectueel gehalte zeker?

knuppeltje
15-04-09, 15:30
Nee zomaar uit de Volkskrant en het Heilige Schrift.

Die zitten er beide nog al eens naast, en worden ook heel dikwijls verkeerd gelezen.

Slinger
15-04-09, 15:31
Alsof ik er überhaupt mee zit dat jij dat over mij denkt achterlijke zionisten lakei.

Natuurlijk zit je daar mee, want ik zeg dingen die jij niet onder ogen wilt zien. Het is ook te merken aan de felheid van je reactie.

knuppeltje
15-04-09, 15:33
Er genoeg psychologen die de oude school trouw blijven. Dat is ook een deel van de bevolking.

Die zijn er zeker wel. Das goed voor de achterblijvers, dan voelen die zich toch nog enigzins gesteund. Achterblijvers zul je altijd houden.

knuppeltje
15-04-09, 15:34
Liever een kut-moslim dan een vieze flikker!

Nou, ik moet ze geen van beiden eigelijk. Een schone flikker- das weer wat anders.

tanger'73
15-04-09, 15:34
Natuurlijk zit je daar mee, want ik zeg dingen die jij niet onder ogen wilt zien. Het is ook te merken aan de felheid van je reactie.


Vandaar dat ik er ook totaal niet mee zit, naast het feit dat het niet aan zionisten lakeinen ligt te bepalen wie wel of geen moslim is.

tanger'73
15-04-09, 15:35
Waarop het moet slaan weet ik niet, maar voor jouw informatie, ik bak nooit iets.


Je bakt er dan ook nooit iets van.

tanger'73
15-04-09, 15:37
Alweer een opmerking met een hoog intellectueel gehalte zeker?


flikkers moet je mijden, niks intelectueels aan.

knuppeltje
15-04-09, 15:38
Je bakt er dan ook nooit iets van.

:schreeuw:

knuppeltje
15-04-09, 15:38
flikkers moet je mijden, niks intelectueels aan.

Tis goed met je.

tanger'73
15-04-09, 15:40
Die zitten er beide nog al eens naast, en worden ook heel dikwijls verkeerd gelezen.


Wat valt er verkeerd aan te lezen dat flikkers aids als 'het geschenk' beschouwen en daarnaar actief opzoek gaan?

tanger'73
15-04-09, 15:41
Die zijn er zeker wel. Das goed voor de achterblijvers, dan voelen die zich toch nog enigzins gesteund. Achterblijvers zul je altijd houden.


Die achterblijvers hebben nog altijd goed gevulde praktijken.

tanger'73
15-04-09, 15:43
Nou, ik moet ze geen van beiden eigelijk. Een schone flikker- das weer wat anders.


Een schone flikker is iemand als Steviek hier, jij bent meer een ordinaire arogante flikker.

knuppeltje
15-04-09, 15:45
Wat valt er verkeerd aan te lezen dat flikkers aids als 'het geschenk' beschouwen en daarnaar actief opzoek gaan?

Bijvoorbeeld dat je dan gelijk begint te generaliseren.

Slinger
15-04-09, 15:46
Vandaar dat ik er ook totaal niet mee zit, naast het feit dat het niet aan zionisten lakeinen ligt te bepalen wie wel of geen moslim is.

Je wilt toch niet zeggen sexuele intimidatie geoorloofd is volgens de regels van de islam?

knuppeltje
15-04-09, 15:46
Die achterblijvers hebben nog altijd goed gevulde praktijken.

Weer niet goed gelezen, maar laat maar.

knuppeltje
15-04-09, 15:48
Een schone flikker is iemand als Steviek hier, jij bent meer een ordinaire arogante flikker.

:zozo:

H.P.Pas
15-04-09, 15:50
Vraag het eens 1 op die 6 psychologen?

:moe:
1 op 25 (4 op 100) psychiaters zou behandelen als de patient erom vraagt. Of ze denken dat het helpt blijft in het midden. (Geld stinkt niet.)

1 op de 6 (16 op 100) heeft wel eens behandeld.

Dwz minstens 12 van die 16 zouden het geen tweede keer meer doen.
84 van de 100 zijn er sowieso nooit aan begonnen.

Lezen is moeilijk.

knuppeltje
15-04-09, 15:50
Een schone flikker is iemand als Steviek hier, jij bent meer een ordinaire arogante flikker.

met Steviek is niks mis mee, maar zit je nu weer in een een spiegel te kijken en haal je de boel door elkaar. Echt iets voor nichten dat spiegelgestaar. :D

tanger'73
15-04-09, 15:51
Bijvoorbeeld dat je dan gelijk begint te generaliseren.


De kern van het verhaal is echter juist.

knuppeltje
15-04-09, 15:55
De kern van het verhaal is echter juist.

De kern was dus dat er van die zotten zijn. En met jouw beperkte geestelijke vermogens- of kwaadwillende lasterzin, ik denk dus beide, maakte jij er dus maar van alsof dat voor alle homoseksuelen zou gelden.
Zoals Pas al zei: lezen is moeilijk, zeker voor jou dus.

tanger'73
15-04-09, 15:56
Je wilt toch niet zeggen sexuele intimidatie geoorloofd is volgens de regels van de islam?

De islam speelt totaal geen rol bij welke intimidatie dan ook, het zionisme daarentegen speelt een grote rol bij moord en doodslag van onschuldigen.

Slinger
15-04-09, 15:59
De islam speelt totaal geen rol bij welke intimidatie dan ook, het zionisme daarentegen speelt een grote rol bij moord en doodslag van onschuldigen.

Dus ben jij geen moslim, volgens je eigen redenering.

tanger'73
15-04-09, 15:59
met Steviek is niks mis mee, maar zit je nu weer in een een spiegel te kijken en haal je de boel door elkaar. Echt iets voor nichten dat spiegelgestaar. :D


Nee hoor, Steviek is de enige onder jullie selecte gezelschap homo's hier, die mij vriendelijk te woord te staat.

Witte78
15-04-09, 16:25
:moe:
1 op 25 (4 op 100) psychiaters zou behandelen als de patient erom vraagt. Of ze denken dat het helpt blijft in het midden. (Geld stinkt niet.)

1 op de 6 (16 op 100) heeft wel eens behandeld.

Dwz minstens 12 van die 16 zouden het geen tweede keer meer doen.
84 van de 100 zijn er sowieso nooit aan begonnen.

Lezen is moeilijk.

Tevergeefs.

knuppeltje
15-04-09, 16:28
Nee hoor, Steviek is de enige onder jullie selecte gezelschap homo's hier, die mij vriendelijk te woord te staat.


Voor iemand die zelf altijd begint met het meest onbeschofte gescheld, durf je nogal.

Witte78
15-04-09, 16:31
Liever een kut-moslim dan een vieze flikker!

Het is eigenlijk best triest dat jij een keuze heb moeten maken uit deze twee opties.

knuppeltje
15-04-09, 16:41
Het is eigenlijk best triest dat jij een keuze heb moeten maken uit deze twee opties.

Wie zegt dat?

tanger'73
15-04-09, 16:44
Dus ben jij geen moslim, volgens je eigen redenering.


Volgens mijn beredenering ben jij een zionistenlakei, bovendien zit ik er nogmaals totaal niet mee wat een zionistenlover en kindermoord in de Gaza aanhanger hier gaat vinden wie wel of geen moslim is.

tanger'73
15-04-09, 16:49
:moe:
1 op 25 (4 op 100) psychiaters zou behandelen als de patient erom vraagt. Of ze denken dat het helpt blijft in het midden. (Geld stinkt niet.)

1 op de 6 (16 op 100) heeft wel eens behandeld.

Dwz minstens 12 van die 16 zouden het geen tweede keer meer doen.
84 van de 100 zijn er sowieso nooit aan begonnen.

Lezen is moeilijk.


1 op de 6 is toch een aanzienlijk aantal psychiaters, naast al die andere psychiaters die er eigenlijk net zo over denken, maar door omstandigheden genoodzaakt zijn homo's anders te behandelen.

H.P.Pas
15-04-09, 16:52
1 op de 6 is toch een aanzienlijk aantal psychiaters, naast al die andere psychiaters die er eigenlijk net zo over denken, maar door omstandigheden genoodzaakt zijn homo's anders te behandelen.

:aanwal:


Tevergeefs.

tanger'73
15-04-09, 16:54
Voor iemand die zelf altijd begint met het meest onbeschofte gescheld, durf je nogal.

Er moet aanleiding zijn, want iedereen krijgt terug wat hij geeft. onder vrienschapsschijn schuilt het ergste venijn.

tanger'73
15-04-09, 16:55
Het is eigenlijk best triest dat jij een keuze heb moeten maken uit deze twee opties.


Nee hoor, tis eigenlijk voor een moslim-man heel logisch dat hij voor de kut gaat.

Witte78
15-04-09, 17:53
Nee hoor, tis eigenlijk voor een moslim-man heel logisch dat hij voor de kut gaat.

Er zijn tegenwoordig genoeg mogelijkheden om je om te laten bouwen.

tanger'73
15-04-09, 18:48
Er zijn tegenwoordig genoeg mogelijkheden om je om te laten bouwen.


Nou dat ga je echt niet kunnen verbergen hoor, niet iedereen die zich laat verbouwen gaat er als een Kelly uitzien.

StevieK
15-04-09, 19:01
Nee hoor, Steviek is de enige onder jullie selecte gezelschap homo's hier, die mij vriendelijk te woord te staat.

Weet je, ik heb allemaal geen zin in dat gescheld enzo, ik probeer situaties uit- te -leggen vanuit logica. Ik heb daar geen moeilijke woorden die ik eerst op Internet moet gaan zoeken. Ik ben verdraagzaam, het leuke is dat na mijn discussies, zonder gescheld, mijn stelling toch wel overkomt.

Maar Tanger, ik moet wel toegeven dat je vaak de bal kaatst en dan de bal terug krijgt. Het laat je vaak provoceren. Vaak komt de bal terug met scherpe kanten, het is maar net hoe jij de bal opvangt.


1 of 2 jaar terug, had ik ook in het begin met Lihoed en CoolAss een grote, best wel groffe discussie. Ik heb toch zelf maar de keuze genomen om de scheldkannonade in mijn antwoorden weg te laten, het gevolg was dat ik toch wel een overwinning kwam, het gescheld van de andere kant was ook weg.




Het heeft allemaal geen nut om naar elkander te schelden, ik probeer daar boven te staan. Harde discussies is best wel interresant, maar speel dan de bal en niet de man, Dan kan tenslotte de discussie sportief eindigen.

Op mijn werk sta ik best wel bekend als een af en toe moeilijke man ( gek he). Ik kan best wel eens uit mijn slof schieten, dan gaat het effe hard op hard. Is de boodschap duidelijk, dan heb ik geen probleem om met dezelfde persoon, 1 minuut na de felle discussie een drankje aan de bar te drinken. Ik blijf nooit haatdragend.

Ik heb Tanger mijn standpunt over Homofilie uitgelegd, het bericht is denk ik wel aangekomen. Misschien door mijn uitleg een andere kijk er opgekregen over het hoe en waarom. Hij mag van mij best wel intime vragen stellen, dat kan zowel via het modem of via PM. Ik zal hem, en ook andere altijd proberen een eerlijk antwoord te geven, zolang de vragen maar ethisch blijven, en dit laatste bepaal ik zelf wel.

Ik denk als we allemaal een beetje meer verdraagzamer zou zijn, dan zal het leven er aangenamer uitzien.

tanger'73
15-04-09, 19:45
Weet je, ik heb allemaal geen zin in dat gescheld enzo, ik probeer situaties uit- te -leggen vanuit logica. Ik heb daar geen moeilijke woorden die ik eerst op Internet moet gaan zoeken. Ik ben verdraagzaam, het leuke is dat na mijn discussies, zonder gescheld, mijn stelling toch wel overkomt.

Maar Tanger, ik moet wel toegeven dat je vaak de bal kaatst en dan de bal terug krijgt. Het laat je vaak provoceren. Vaak komt de bal terug met scherpe kanten, het is maar net hoe jij de bal opvangt.


1 of 2 jaar terug, had ik ook in het begin met Lihoed en CoolAss een grote, best wel groffe discussie. Ik heb toch zelf maar de keuze genomen om de scheldkannonade in mijn antwoorden weg te laten, het gevolg was dat ik toch wel een overwinning kwam, het gescheld van de andere kant was ook weg.




Het heeft allemaal geen nut om naar elkander te schelden, ik probeer daar boven te staan. Harde discussies is best wel interresant, maar speel dan de bal en niet de man, Dan kan tenslotte de discussie sportief eindigen.

Op mijn werk sta ik best wel bekend als een af en toe moeilijke man ( gek he). Ik kan best wel eens uit mijn slof schieten, dan gaat het effe hard op hard. Is de boodschap duidelijk, dan heb ik geen probleem om met dezelfde persoon, 1 minuut na de felle discussie een drankje aan de bar te drinken. Ik blijf nooit haatdragend.

Ik heb Tanger mijn standpunt over Homofilie uitgelegd, het bericht is denk ik wel aangekomen. Misschien door mijn uitleg een andere kijk er opgekregen over het hoe en waarom. Hij mag van mij best wel intime vragen stellen, dat kan zowel via het modem of via PM. Ik zal hem, en ook andere altijd proberen een eerlijk antwoord te geven, zolang de vragen maar ethisch blijven, en dit laatste bepaal ik zelf wel.

Ik denk als we allemaal een beetje meer verdraagzamer zou zijn, dan zal het leven er aangenamer uitzien.

Je hebt helemaal gelijk. Het probleem hier is vaak dat men van buitenaf hierheen komt en verwacht dat men hier zich gelijk aan diens opvattingen van elders aanpas en daarmee het doel van dit forum (de belevingswereld onder Marokkanen verkennen en gedachten uitwisselen) geheel voorbij schiet. Vooringenomen lieden die specifiek hier komen om met name Marokkanen en diens geloofsovertuiging te ondermijnen, op de hak te nemen, en alles wat Marokkanen vanuit hun overtuiging lief hebben en doen te bespotten. Ik heb nooit geen last danwel confrontaties met Marokkanen en geloofsbroeders hier opgedaan. Daarmee ben ik altijd correct en vice versa.

Het laatste wat ik wil is mij hier de ganse dag te verantwoorden voor mijn Marokkaan en moslim zijn, tegenover prikkers die Marokkanen en diens overtuiging toch al bij voorbaat minachten. Dus tegenover dergelijk prikkers helpen geen serieuze en lieve woordjes. Dat heeft allemaal toch geen zin, want met dat soort mensen ben ik snel klaar.

Je kunt het natuurlijk ook op jouw manier doen, waar je probeert de andere bij wat je denkt, bent, waarmee je zit of doet serieus te betrekken. Dat is je in mijn geval aardig gelukt, waarmee je mijn aandacht hebt getrokken en ik serieus ben overgegaan om je belevingswereld beter te kennen en te begrijpen. Dat is pure winst en heeft zowel bij mij als jou veel opgeleverd.