PDA

Bekijk Volledige Versie : Joods Actueel: "Abou Jahjah mag Groot-Brittanië niet binnen"



Marsipulami
10-04-09, 09:57
Joods Actueel: "Abou Jahjah mag Groot-Brittanië niet binnen"


De vroegere leider van het AEL Dyab Abou Jahjah zou Groot-Brittanië, in navolging van de Nederlandse politicus Geert Wilders, niet binnen mogen. Dat meldt Joods Actueel.


Enkele dagen geleden bracht Abou Jahjah nog wel een bezoekje aan het land, maar toen hij op 3 april wilde terugkeren, werd hij vastgehouden op de luchtaven van Londen. De toegang werd hem uiteindelijk ontzegd volgens de website van Joods Actueel.

Druk
Volgens de Belgische tak van de Unie van Parlementariërs met Palestina (IUPFP) is er "Zionistische druk op de Britste regering gezet". De unie "vraagt aan de Britse autoriteiten deze anti-democratische maatregelen op te heffen".

Ook Geert Wilders mocht vorige maand Groot-Brittanië niet binnen. Hij wilde er zijn anti-Koranfilm 'Fitna' voorstellen.

knuppeltje
10-04-09, 10:07
Joods Actueel: "Abou Jahjah mag Groot-Brittanië niet binnen"

Druk
Volgens de Belgische tak van de Unie van Parlementariërs met Palestina (IUPFP) is er "Zionistische druk op de Britste regering gezet". De unie "vraagt aan de Britse autoriteiten deze anti-democratische maatregelen op te heffen".

Ook Geert Wilders mocht vorige maand Groot-Brittanië niet binnen. Hij wilde er zijn anti-Koranfilm 'Fitna' voorstellen.

Had ook een verkeerd filmpje bij zeker?

Flupke.
10-04-09, 15:41
Had ook een verkeerd filmpje bij zeker?Girls gone wilders? Guys gone wilders?

Witte78
10-04-09, 16:04
GB is zo aardig op weg naar totalitarisme. Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt de mond gesnoerd.

tanger'73
10-04-09, 16:31
GB is zo aardig op weg naar totalitarisme. Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt de mond gesnoerd.

Democratie op westerse leest geschoeid is niet waterdicht?

tanger'73
10-04-09, 16:35
Zo mag artiest Cat Steven (Yusuf Islam), ook al niet door vooraanstaande democratiën het land binnen.

Slinger
10-04-09, 17:51
Democratie op westerse leest geschoeid is niet waterdicht?

Zeker niet, is door terreur aan te tasten, zoals ook hier gebleken is...

tanger'73
10-04-09, 17:54
Zeker niet, is door terreur aan te tasten, zoals ook hier gebleken is...

Ja staatsterreur, daar zal jij waarschijnlijk alles over weten.

Slinger
10-04-09, 19:55
Ja staatsterreur, daar zal jij waarschijnlijk alles over weten.

Moet je nu weer over Hmas beginnen?

tanger'73
10-04-09, 21:34
Moet je nu weer over Hmas beginnen?

Hamas heeft en is geen staat, dus blijft er maar een over.

Slinger
10-04-09, 21:38
Hamas heeft en is geen staat, dus blijft er maar een over.

Ze hebben wel de macht in Gaza, dus valt wat ze daar doen perfect onder de noemer van staatsterrorisme. Als je nieuwsgierig bent, kan ik je wel een paar links geven. Dan moet je wel snel zijn want onze moderator Ibn Rushd verwijdert telkens alles.

tanger'73
10-04-09, 21:43
Ze hebben wel de macht in Gaza, dus valt wat ze daar doen perfect onder de noemer van staatsterrorisme. Als je nieuwsgierig bent, kan ik je wel een paar links geven. Dan moet je wel snel zijn want onze moderator Ibn Rushd verwijdert telkens alles.


Het gaat er niet om wat jij denkt, maar om het feit dat Hamas geen staat heeft en is. Kan dus als zodanig geen staatsterrorisme bedrijven. Overigens heb ik niks van linken gezien.

Slinger
10-04-09, 21:44
Het gaat er niet om wat jij denkt, maar om het feit dat Hamas geen staat heeft en is. Kan dus als zodanig geen staatsterrorisme bedrijven.

What's in a name? Maar goed, als het geen staatsterrorisme is, vind jij het dan wel terrorisme?

tanger'73
10-04-09, 21:46
What's in a name? Maar goed, als het geen staatsterrorisme is, vind jij het dan wel terrorisme?


De ideologie daarachter niet, wellicht een aantal handelingen in de uitvoering?

Slinger
10-04-09, 21:47
Het gaat er niet om wat jij denkt, maar om het feit dat Hamas geen staat heeft en is. Kan dus als zodanig geen staatsterrorisme bedrijven. Overigens heb ik niks van linken gezien.

Ik had twee topics geplaatst waarin duidelijk werd aangetoond dat Hmas de eigen bevolking terroriseerde. Ibn Rushd heeft ze weg gehaald.

Slinger
10-04-09, 21:48
De ideologie daarachter niet, wellicht een aantal handelingen in de uitvoering?

Allebei.

tanger'73
10-04-09, 21:48
Ik had twee topics geplaatst waarin duidelijk werd aangetoond dat Hmas de eigen bevolking terroriseerde. Ibn Rushd heeft ze weg gehaald.


Ik heb werkelijk niks gezien of opgemerkt.

Slinger
10-04-09, 21:50
Ik heb werkelijk niks gezien of opgemerkt.

Zo snel was hij! Het was op een zondagochtend. Jij lag natuurlijk nog op twee oren.

tanger'73
10-04-09, 21:50
Allebei.


Verzet plegen tegen de onderdrukker israël is geen terrorisme. terrorisme is wat haar onderdrukker bedrijft.

tanger'73
10-04-09, 21:51
Zo snel was hij! Het was op een zondagochtend. Jij lag natuurlijk nog op twee oren.

Was dat dan een openbaring wat je hier bracht?

Slinger
10-04-09, 21:56
Verzet plegen tegen de onderdrukker israël is geen terrorisme. terrorisme is wat haar onderdrukker bedrijft.

Slaap lekker verder...

tanger'73
10-04-09, 21:57
Slaap lekker verder...


Dank je, doe ik toch altijd bij jouw reacties.

Slinger
10-04-09, 21:58
Was dat dan een openbaring wat je hier bracht?

Nou, het was meer een uitdieping van wat reeds bekend was. En nieuwe bewijzen. Beelden ook.

tanger'73
10-04-09, 21:59
Nou, het was meer een uitdieping van wat reeds bekend was. En nieuwe bewijzen. Beelden ook.


Ik heb er dan bewust doorheen geslapen zoals iedereen hier op Maroc.nl. Probeer eens zion.nl voor respons?

Slinger
10-04-09, 22:09
Ik heb er dan bewust doorheen geslapen zoals iedereen hier op Maroc.nl. Probeer eens zion.nl voor respons?

Dat is raar! Hoe kun je nou ergens bewust doorheen slapen?

tanger'73
10-04-09, 22:45
Dat is raar! Hoe kun je nou ergens bewust doorheen slapen?


Da's niet gek, aangezien hier ontelbare keren is aangetoond wat voor een onderdrukker israël wel niet is en bezetting en onteigening aan de orde van de dag is, maar jij daar pertinent blind voor bent.