PDA

Bekijk Volledige Versie : Imam uit Wilrijk verkrachtte vrouwen tijdens gebedssessies



Marsipulami
10-04-09, 12:14
Imam uit Wilrijk verkrachtte vrouwen tijdens gebedssessies


De 54-jarige Abdesselam Belkouch uit Wilrijk is vandaag veroordeeld tot 42 maanden effectieve celstraf. De correctionele rechtbank van Antwerpen vond het bewezen dat de imam twee getroebleerde vrouwen tijdens gebedssessies verkrachtte.

"Niet gedwongen"
De man gaf toe dat hij met een van hen seks had en dat hij de vader van haar kind is, maar hij beweerde dat hij haar niet gedwongen had. Toen hij zijn echtgenote niet wilde verlaten voor haar spanden beide slachtoffers volgens hem samen. Hij ontkende de verkrachtingen en ging voluit voor de vrijspraak.

"Misbruik van machtspositie"
De rechtbank vond de verklaringen van de vrouwen echter geloofwaardig en stelde dat hij als imam op schandelijke manier misbruik maakte van zijn gezags- en vertrouwenspositie. De beklaagde moet de twee slachtoffers morele schadevergoedingen van 5.000 en 3.000 euro betalen. (belga/svm)

Marsipulami
10-04-09, 12:17
De beklaagde moet de twee slachtoffers morele schadevergoedingen van 5.000 en 3.000 euro betalen.

Waarop zou de rechter dit onderscheid tussen deze twee slachtoffers gebaseerd hebben ?

tanger'73
10-04-09, 12:19
:haha: typisch Mars om hiermee op de proppen te komen. Wat doet trouwens een imam in de gebedsafdeling van vrouwen tijdens het gebed, daar vrouwen en mannen strikt gescheiden zijn?

tanger'73
10-04-09, 12:24
Waarop zou de rechter dit onderscheid tussen deze twee slachtoffers gebaseerd hebben ?

Misschien heb je in de belgische rechtspraak gradaties in verkrachting?

Marsipulami
10-04-09, 12:35
Misschien heb je in de belgische rechtspraak gradaties in verkrachting?

Misschien kost het meer om een mooie vrouw te verkrachten dan een lelijke.

Marsipulami
10-04-09, 12:38
Wat doet trouwens een imam in de gebedsafdeling van vrouwen tijdens het gebed, daar vrouwen en mannen strikt gescheiden zijn?


Ik vind de titel ook maar wat bizar. Het komt me voor dat het nogal ingewikkeld is voor een imam om tijdens het gebed in de moskee ook nog eens een vrouw te verkrachten. Bovendien vind ik het bevreemdend dat de gelovigen achter hem dit lieten gebeuren. Tenslotte blijkt het te gaan over "getroebleerde vrouwen".

Victory
10-04-09, 12:53
De Imam in een moskee is altijd het centrale aandachtspunt. Vooral tijdens gebed zou dit onmogelijk zijn aangezien hij het gebed moet leiden en omdat de vrouwen gescheiden zijn van de mannen (waar de Imam zich bevind). Als een man naar het vrouwengedeelte loopt, zal dit onmiddellijk de aandacht van velen oproepen, laat staan als de Imam dit doet.

John2
10-04-09, 14:29
:haha: Wat doet trouwens een imam in de gebedsafdeling van vrouwen tijdens het gebed, daar vrouwen en mannen strikt gescheiden zijn?

Zijn lul steken op plaatsen waar het niet hoort denk ik?!

Flupke.
10-04-09, 14:33
Die tekst rammelt langs alle kanten. Ik ga mij klok op mijn pc eventjes terug op 1 april zetten zodat ik "aaah ok" kan zeggen.

tanger'73
10-04-09, 15:22
Misschien kost het meer om een mooie vrouw te verkrachten dan een lelijke.

Voor die mooie moet je betalen, die lelijke is waarschijnlijk gratis. Zo had de rechter er ook over kunnen denken?

tanger'73
10-04-09, 15:25
Ik vind de titel ook maar wat bizar. Het komt me voor dat het nogal ingewikkeld is voor een imam om tijdens het gebed in de moskee ook nog eens een vrouw te verkrachten. Bovendien vind ik het bevreemdend dat de gelovigen achter hem dit lieten gebeuren. Tenslotte blijkt het te gaan over "getroebleerde vrouwen".


Het zal je niet verwonderen dat dit artikel veel vragen oproept. Maar als er een rechtzaak is geweest, dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat de verkrachting tijdens de uitoefening van het gebed plaatsvond. Wellicht in diens privé vertrekken?

tanger'73
10-04-09, 15:28
Zijn lul steken op plaatsen waar het niet hoort denk ik?!


tussen een man en vrouw hoef je je daar geen zorgen om te maken, met uitzondering van je weet wel.

Slinger
10-04-09, 16:56
:haha: typisch Mars om hiermee op de proppen te komen. Wat doet trouwens een imam in de gebedsafdeling van vrouwen tijdens het gebed, daar vrouwen en mannen strikt gescheiden zijn?

Hij had natuurlijk een jurk aan...

tanger'73
10-04-09, 16:57
Hij had natuurlijk een jurk aan...


Precies zo een als in je avatar.

Slinger
10-04-09, 17:03
Precies zo een als in je avatar.

Wat nou de meerwaarde is om de vermelden dat deze imam in België woont, is me geheel onduidelijk.

Joesoef
10-04-09, 18:40
Waarop zou de rechter dit onderscheid tussen deze twee slachtoffers gebaseerd hebben ?


Omdat het artikel niet volledig is. De ene vrouw had hij gedrogeerd en verkracht terwijl zij bewusteloos was en de andere vrouw misbruikt door te vertellen dat sex met hem haar zou verlossen van de djinn waardoor ze bezeten zou zijn. Wat dat betreft is de starf belachelijk laag. Alimentatie zal er ook wel niet van komen.

Marsipulami
10-04-09, 22:12
Imam krijgt 3,5 jaar cel voor verkrachtingen tijdens gebedsessies

vrijdag 10 april 2009Bron: belga Auteur: ivb

ANTWERPEN - De 54-jarige Abdesselam B. uit Wilrijk is veroordeeld tot 42 maanden effectieve celstraf. De correctionele rechtbank van Antwerpen vond het bewezen dat de imam twee getroebleerde vrouwen tijdens gebedssessies verkrachtte.
De man gaf toe dat hij met een van hen seks had en dat hij de vader van haar kind is, maar hij beweerde dat hij haar niet gedwongen had. Toen hij zijn echtgenote niet wilde verlaten voor haar, spanden beide slachtoffers volgens hem samen. Hij ontkende de verkrachtingen en ging voluit voor de vrijspraak.

De rechtbank vond de verklaringen van de vrouwen echter geloofwaardig en stelde dat hij als imam op schandelijke manier misbruik maakte van zijn gezags- en vertrouwenspositie.

Een van de slachtoffers was in 2004 van haar echtgenoot gescheiden en had het daar heel moeilijk mee. De imam werd erbij geroepen om de toen 25-jarige vrouw te helpen. Tijdens gebedsessies in oktober 2004 zou hij iets bedwelmend in haar thee hebben gedaan, waarna hij haar verkracht had. Ze kon er zich niets meer van herinneren, tot ze enkele maanden later zwanger bleek te zijn. Toen ze hem op de hoogte bracht, gaf hij haar 500 euro voor een abortus, maar zij weigerde dat.

Op 18 mei 2005 deed ze aangifte bij de politie. De agenten twijfelden aan haar mentale toestand en vonden het maar een bizar verhaal: ze zei dat hij de duivel uit haar had proberen te drijven met gebedsverzen en dat hij voodoo-praktijken had toegepast. De klacht werd later geseponeerd.

Op 16 juni 2006 diende ze klacht met burgerlijke partijstelling in en volgde er een gerechtelijk onderzoek. De beklaagde werd verhoord en ontkende eerst alles.

Hij noemde de vrouw ziek en gek. Toen er een dna-onderzoek zat aan te komen, gaf hij toe dat hij één keer seks met haar had, maar hij beweerde dat zij hem verleid had. Hij had in het begin gelogen omdat hij getrouwd is en tien kinderen heeft. Uit de dna-test bleek later dat hij inderdaad de vader was.

Op 10 oktober 2007 diende een tweede vrouw klacht tegen hem in. Zij beweerde dat de imam haar in 2002 tweemaal verkracht had. Zij voelde zich destijds niet goed en haar echtgenoot dacht dat ze bezeten was door de duivel. De beklaagde had haar gezegd dat intiem contact met hem de enige manier was om haar te helpen. Ze durfde aanvankelijk geen klacht indienen, omdat hij zoveel aanzien genoot in de moslimgemeenschap.

De beklaagde moet de twee slachtoffers ook morele schadevergoedingen van 5.000 euro en 3.000 euro betalen. De kans is groot dat hij in beroep gaat.

tanger'73
10-04-09, 22:41
schandelijk zo'n misbruik van vertrouwenspositie. Ze zijn in ieder geval niet verkracht tijdens de reguliere gebedssessies. Achter deze imam zal men nu niet meer als gebedsvoorganger achterstaan.

Verkrachting als middels voor het uitdrijven van duivels, waar was haar echtgenoot en/of wist die er ook van, maar had blind vertrouwen in de imam?

Slinger
11-04-09, 06:32
Ze zijn in ieder geval niet verkracht tijdens de reguliere gebedssessies.

Wat maakt dat uit?

tanger'73
11-04-09, 15:24
Wat maakt dat uit?


Dat maakt wel uit, want naast onpraktisch is dat ook onmogelijk. Voor wat dat betreft klopt dit verhaal dus niet.

mark61
11-04-09, 16:00
Dat maakt wel uit, want naast onpraktisch is dat ook onmogelijk. Voor wat dat betreft klopt dit verhaal dus niet.

Het verhaal klopt wel, jouw kennis van het Nederlands schiet iets tekort. Het woord 'sessie' werd hier gebruikt om onderscheid te maken tussen reguliere gebedsbijeenkomsten > salaat, en bijzondere bijeenkomsten, waaronder die van een imam met slechts 1 gelovige, hier dus omschreven als 'sessie'.

In aanmerking genomen dat die Belgische verslaggever niet veel van de islam zal weten heeft hij het nog keurig omschreven.

Er staat ook duidelijk te lezen dat de vrouwen naar hem toekwamen voor advies in een bepaalde kwestie. Het gaat dus niet over de salaat.

Jouw, Flupke's, Mars' en Vicky's reacties slaan dan ook nergens op.

De juiste vertaling van 'salaat' is 'het rituele gebed'. Dat bijvoeglijk naamwoord moet niet weggelaten worden. Zoals jij ook wel weet dat 'gebed' in het Arabisch 'du`a' is. Dus waarom reageer je zo?

tanger'73
11-04-09, 16:24
Het verhaal klopt wel, jouw kennis van het Nederlands schiet iets tekort. Het woord 'sessie' werd hier gebruikt om onderscheid te maken tussen reguliere gebedsbijeenkomsten > salaat, en bijzondere bijeenkomsten, waaronder die van een imam met slechts 1 gelovige, hier dus omschreven als 'sessie'.

In aanmerking genomen dat die Belgische verslaggever niet veel van de islam zal weten heeft hij het nog keurig omschreven.

Er staat ook duidelijk te lezen dat de vrouwen naar hem toekwamen voor advies in een bepaalde kwestie. Het gaat dus niet over de salaat.

Jouw en Vicky's reacties slaan dan ook nergens op.

De juiste vertaling van 'salaat' is 'het rituele gebed'. Dat bijvoeglijk naamwoord moet niet weggelaten worden. Zoals jij ook wel weet dat 'gebed' in het Arabisch 'du`a' is. Dus waarom reageer je zo?

Het woord 'sessie' wordt hier gebruikt om onderscheid te maken tussen reguliere gebedssessies, waar jij zelfs sallaat onder verstaat?
Je bent dronken en debiel tegelijk. Waar staat dat en bedoelt men dat met gebedssessies precies? Nu moet je ook niet net doen alsof je enig verstand hebt van wat een islamitische gebedssessie inhoud, want jouw kennis daarover is totaal 0,0. Bovendien is sallaat in het arabisch geen du'a, dus daar neem ik je al helemaal niet serieus.

tanger'73
11-04-09, 16:52
Er had moeten staan: "imam verkrachtte vrouwen tussen gebedssessies door", en niet tijdens. Naast onpraktisch is dat dus pertinent onmogelijk. tijdens de gebedssessie (salaat), ben je niet in staat om op welke manier dan ook te verkrachten (je bent in bedrijf het salaat te verrichten). Bovendien behoort de salaat tot de I`badat en de du'a is letterlijk een smeekbede. Dus aan bepaalde gasten die ook nog eens denken met het Arabisch te kunnen schermen en mijn overtuiging denken te onderwijzen, daar pis ik zonder omkijken naar.

Ja dat Mark61 dit verhaal pertinent waar wil hebben is men inmiddels wel opgevallen. Maar dat wordt dan ook niet betwist.

mark61
11-04-09, 16:59
Het woord 'sessie' wordt hier gebruikt om onderscheid te maken tussen reguliere gebedssessies, waar jij zelfs sallaat onder verstaat?
Je bent dronken en debiel tegelijk. Waar staat dat en bedoelt men dat met gebedssessies precies? Nu moet je ook niet net doen alsof je enig verstand hebt van wat een islamitische gebedssessie inhoud, want jouw kennis daarover is totaal 0,0. Bovendien is sallaat in het arabisch geen du'a, dus daar neem ik je al helemaal niet serieus.

Waarom reageer je zo onbeschoft en imbeciel? Waar haal jij dat toch vandaan? Je vindt dat islamitisch gedrag? Of dat hoeft niet tegen ongelovigen?

Ik leg je wat uit over de Nederlandse taal, das alles.

Je leest godverdomme niet eens wat ik schrijf, rund. Lees het nog eens. Of begrijp je het niet?

Jij weet niets van mijn kennis van de islam. Zo te zien is die vele malen groter dan die van jou. Je kan niet eens Arabisch in transcriptie spellen. Salaat is met 1 l.

Je reageert als een dronkenlap. Je hebt mijn tekst in het geheel niet begrijpend gelezen en husselt alles doorelkaar.

Vervolgens ga je mij uitschelden met je ontstellend overbejaarde 'belediging'.

Wat bezielt jou toch? Spreekwoordelijk kort lontje? Rood waas voor de ogen als hij het niet meteen begrijpt?

Lees nou nog eens rustig mijn eerste post over en probeer te begrijpen wat er staat.

mark61
11-04-09, 17:04
Bovendien is sallaat in het arabisch geen du'a, dus daar neem ik je al helemaal niet serieus.

Wat is alleen dit al voor een stompzinnige opmerking? Wat bedoel je in godsnaam? Hoe kan term x gelijk zijn aan term y, in een taal?

Waar beweer ik wat jij denkt te lezen? Nergens.

Ongelooflijk gewoon, zelf te stom om een eenvoudige tekst te begrijpen, dus begin je maar ranzig te schelden.

Door wie ben jij in godsnaam opgevoed? Een stel geiten?

Je ouders zouden zich voor je schamen. Je imam al helemaal.

Gedraag je toch es een keer. Bied je excuses aan, nu!

tanger'73
11-04-09, 17:19
Waarom reageer je zo onbeschoft en imbeciel? Waar haal jij dat toch vandaan? Je vindt dat islamitisch gedrag? Of dat hoeft niet tegen ongelovigen?

Ik leg je wat uit over de Nederlandse taal, das alles.

Je leest godverdomme niet eens wat ik schrijf, rund. Lees het nog eens. Of begrijp je het niet?

Jij weet niets van mijn kennis van de islam. Zo te zien is die vele malen groter dan die van jou. Je kan niet eens Arabisch in transcriptie spellen. Salaat is met 1 l.

Je reageert als een dronkenlap. Je hebt mijn tekst in het geheel niet begrijpend gelezen en husselt alles doorelkaar.

Vervolgens ga je mij uitschelden met je ontstellend overbejaarde 'belediging'.

Wat bezielt jou toch? Spreekwoordelijk kort lontje? Rood waas voor de ogen als hij het niet meteen begrijpt?

Lees nou nog eens rustig mijn eerste post over en probeer te begrijpen wat er staat.


Ja, lul er maar lekker een end op los wat we van je inmiddels wel kennen wanneer iets met islam in diskrediet gebracht wordt. Verder vond Marsipulami, de plaatser van dit bericht de titel ook al zeer ongelukkig gekozen, en Marsipulami is een Vlaaming, die het Nederlands beter beheersen. Als een Vlaaming het samen met mij al ten aanzien van de titel eens is, neem ik vervolgens iets van een Leidenaar daar omtrent niet serieus.

tanger'73
11-04-09, 17:26
Wat is alleen dit al voor een stompzinnige opmerking? Wat bedoel je in godsnaam? Hoe kan term x gelijk zijn aan term y, in een taal?

Waar beweer ik wat jij denkt te lezen? Nergens.

Ongelooflijk gewoon, zelf te stom om een eenvoudige tekst te begrijpen, dus begin je maar ranzig te schelden.

Door wie ben jij in godsnaam opgevoed? Een stel geiten?

Je ouders zouden zich voor je schamen. Je imam al helemaal.

Gedraag je toch es een keer. Bied je excuses aan, nu!

Ik gebruik het arabisch de ganse dag door en pleeg salaat en du'a voortdurend. Ben nu zelfs bezig met de 99 arabische namen van Allah (s.w.t.) te reciteren. Het salaat is voorlopig nog altijd in de arabische taal verplicht gesteld. Dus voordat je iemand die deze taal beheerst denkt in z'n eigen taal te onderwijzen, je ervan te vergewissen zijn taal enigszins te begrijpen of hou je voortaan maar bij je turks.

Joesoef
11-04-09, 18:45
Het woord 'sessie' wordt hier gebruikt om onderscheid te maken tussen reguliere gebedssessies, waar jij zelfs sallaat onder verstaat?
Je bent dronken en debiel tegelijk. Waar staat dat en bedoelt men dat met gebedssessies precies? Nu moet je ook niet net doen alsof je enig verstand hebt van wat een islamitische gebedssessie inhoud, want jouw kennis daarover is totaal 0,0. Bovendien is sallaat in het arabisch geen du'a, dus daar neem ik je al helemaal niet serieus.


Wat maakt het uit, het gaat er om dat die vrouwen zijn verkracht. Moeten hele speciale smeekbedes zijn geweest van die vent.

tanger'73
11-04-09, 18:50
Wat maakt het uit, het gaat er om dat die vrouwen zijn verkracht. Moeten hele speciale smeekbedes zijn geweest van die vent.


juist, dat die vrouwen zijn verkracht. Als daar een vonnis over ligt, zal niemand daarover verder twijfelen. Maar dat ze aangezien de titel zouden zijn verkracht tijdens de uitoefening van de salaat, zou dat een nieuwe religieuze plicht betekenen.

John2
11-04-09, 18:56
Misschien toch een schrijffout en moet het niet verkracht maar veracht zijn???

Slinger
11-04-09, 19:58
Ik gebruik het arabisch de ganse dag door en pleeg salaat en du'a voortdurend.

Zeker op dezelfde manier als die imam!

mark61
11-04-09, 21:28
Ik gebruik het arabisch

Lees - mijn - post - begrijpend.

mark61
11-04-09, 21:33
Ja, lul er maar lekker een end op los wat we van je inmiddels wel kennen wanneer iets met islam in diskrediet gebracht wordt.

Wat krijgen we nou weer? Bied onmiddellijk je verontschuldigingen aan. Je hebt je vanavond weer misdragen voor een half mensenleven.

Je kan niet lezen, niet denken, maar denkt als fijne moslim wel anderen te mogen uitschelden voor je eigen stupiditeit.

Waar breng ik hier de islam in diskrediet? Of waar anders?

Tis blijkbaar zo pijnlijk voor je dat een imam ook wel es wat verkeerd kan doen dat je om de aandacht af te leiden wild om je heen gaat schoppen.

Mij interesseert het verder niet zoveel, ik wist al dat moslims gewone mensen zijn. Shit happens.

Maar om dan zo waanzinnig te reageren op een kleine uitleg...

Mars heeft geen verstand van het verschil tussen salaat en du`a, waarschijnlijk, en blijkbaar ook niet van Nederlands. Ik wel.

Alsof het er verder wat toe doet. De hoofdzaak is dat iemand twee vrouwen heeft verkracht. Om dan te komen met 'oeh, dat kennooit, waar 300 man bij is' is nogal stom, vind je zelf ook niet?

mark61
11-04-09, 21:37
juist, dat die vrouwen zijn verkracht. Als daar een vonnis over ligt, zal niemand daarover verder twijfelen. Maar dat ze aangezien de titel zouden zijn verkracht tijdens de uitoefening van de salaat,.

Dat staat er niet. Dat heb ik je nou net uitgelegd.

Ben je een ezel?

mark61
11-04-09, 21:48
Er had moeten staan: "imam verkrachtte vrouwen tussen gebedssessies door", en niet tijdens. Naast onpraktisch is dat dus pertinent onmogelijk. tijdens de gebedssessie (salaat), ben je niet in staat om op welke manier dan ook te verkrachten (je bent in bedrijf het salaat te verrichten). Bovendien behoort de salaat tot de I`badat en de du'a is letterlijk een smeekbede. Dus aan bepaalde gasten die ook nog eens denken met het Arabisch te kunnen schermen en mijn overtuiging denken te onderwijzen, daar pis ik zonder omkijken naar.

Ja dat Mark61 dit verhaal pertinent waar wil hebben is men inmiddels wel opgevallen. Maar dat wordt dan ook niet betwist.

Lees - mijn - post - begrijpend.

mark61
11-04-09, 21:51
juist, dat die vrouwen zijn verkracht. Als daar een vonnis over ligt, zal niemand daarover verder twijfelen. Maar dat ze aangezien de titel zouden zijn verkracht tijdens de uitoefening van de salaat, zou dat een nieuwe religieuze plicht betekenen.

Hoe vaak moet ik je die tekst uitleggen? En de betekenis van Arabische termen? :hihi:

10x?

100x?

Je bent alleen in staat tot schelden, als iets simpels je boven de pet gaat?

tanger'73
11-04-09, 21:57
Zeker op dezelfde manier als die imam!

Alles beter dan op zo'n manier als een smerige jood die je bent en verrader van Jezus!

tanger'73
11-04-09, 21:58
Lees - mijn - post - begrijpend.


Aangezien ik het arabisch meester ben, zal ik jouw post nimmer begrijpen.

tanger'73
11-04-09, 22:03
Wat krijgen we nou weer? Bied onmiddellijk je verontschuldigingen aan. Je hebt je vanavond weer misdragen voor een half mensenleven.

Je kan niet lezen, niet denken, maar denkt als fijne moslim wel anderen te mogen uitschelden voor je eigen stupiditeit.

Waar breng ik hier de islam in diskrediet? Of waar anders?

Tis blijkbaar zo pijnlijk voor je dat een imam ook wel es wat verkeerd kan doen dat je om de aandacht af te leiden wild om je heen gaat schoppen.

Mij interesseert het verder niet zoveel, ik wist al dat moslims gewone mensen zijn. Shit happens.

Maar om dan zo waanzinnig te reageren op een kleine uitleg...

Mars heeft geen verstand van het verschil tussen salaat en du`a, waarschijnlijk, en blijkbaar ook niet van Nederlands. Ik wel.

Alsof het er verder wat toe doet. De hoofdzaak is dat iemand twee vrouwen heeft verkracht. Om dan te komen met 'oeh, dat kennooit, waar 300 man bij is' is nogal stom, vind je zelf ook niet?

Zal nimmer mijn verontschuldigingen aanbieden aan een persoon waar overduidelijk met bakken superioriteit boven de ander afdruipt. Bij vrijwel alles is de islam bij jou ondergeschikt en als het je verder niet interesseerd gelieve niet meer te reageren.

Verder moet je me eens uitleggen hoe het mogelijk is om als imam iemand tijdens de uitoefening van het gebed in bijzijn van 300 man te verkrachten? Ach man schei toch uit met je dronkemanstaal, want dat is geheel onmogelijk. Afgezonderd in zijn privévertrekken misschien wel, maar tijdens de uitoefening van het gebed tegenoverstaan van zelfs 300 man, is het bewijs dat je totaal geen enkel benul, maar dan ook geen enkel greintje benul hebt, hoe het islamitische gebed wordt geimplementeerd.

tanger'73
11-04-09, 22:05
Dat staat er niet. Dat heb ik je nou net uitgelegd.

Ben je een ezel?

Wat is de letterlijke betekenis van gebedssessie???!!!
Dat is alles wat ik wil weten en over de rest ben ik al uit debiel.

tanger'73
11-04-09, 22:09
Hoe vaak moet ik je die tekst uitleggen? En de betekenis van Arabische termen? :hihi:

10x?

100x?

Je bent alleen in staat tot schelden, als iets simpels je boven de pet gaat?

that wil be the day dat je mij de betekenis van arabische termen gaat uitleggen. Zeker net zoals gebed gelijkstaat aan smeekbede? Ga je turks maar opfrissen.

Witte78
11-04-09, 22:41
Hoe vaak moet ik je die tekst uitleggen? En de betekenis van Arabische termen? :hihi:

10x?

100x?

Je bent alleen in staat tot schelden, als iets simpels je boven de pet gaat?

Volgens mij houdt hij zich expres van de domme, gewoon om je te sarren.

tanger'73
11-04-09, 23:00
Volgens mij houdt hij zich expres van de domme, gewoon om je te sarren.


Wat is dat dan een gebedssessie, voor zover dat een bestaand Nederlands woord betreft?

mark61
11-04-09, 23:00
Zal nimmer mijn verontschuldigingen aanbieden aan een persoon waar overduidelijk met bakken superioriteit boven de ander afdruipt. Bij vrijwel alles is de islam bij jou ondergeschikt en als het je verder niet interesseerd gelieve niet meer te reageren.

Wat betekent dit gebrabbel in godsnaam?


Verder moet je me eens uitleggen hoe het mogelijk is om als imam iemand tijdens de uitoefening van het gebed in bijzijn van 300 man te verkrachten?

Dat probeer ik al een pagina lang, maar je bent te stom voor woorden.

Je moet mij eens uitleggen wie er beweerde dat dat het geval was, anders dan jijzelf, Flupke en nog wat volk. Wat denken jullie eigenlijk?

Godallemachtig wat doe je dom. Lees nou nog eens aandachtig mijn eerste post over. Wat begrijp je er niet van? Alles, blijkbaar. Vragen staat vrij hoor, i.p.v. schelden en brullen en stomme opmerkingen maken op niks af.

mark61
11-04-09, 23:03
Volgens mij houdt hij zich expres van de domme, gewoon om je te sarren.

Nee echt niet, hij heeft van die kortsluitingsaanvallen, in dit geval struikelde hij denk ik over een komma.

Ik denk eerder dat hij en de anderen zich doodschamen voor het bericht, en daarom uit alle macht over onzin beginnen te leuteren, wat bovendien voortkomt uit hun al dan niet gewilde onvermogen een tekst begrijpend te lezen.

tanger'73
11-04-09, 23:04
Wat betekent dit gebrabbel in godsnaam?



Dat probeer ik al een pagina lang, maar je bent te stom voor woorden.

Je moet mij eens uitleggen wie er beweerde dat dat het geval was, anders dan jijzelf, Flupke en nog wat volk. Wat denken jullie eigenlijk?

Godallemachtig wat doe je dom. Lees nou nog eens aandachtig mijn eerste post over. Wat begrijp je er niet van? Alles, blijkbaar. Vragen staat vrij hoor, i.p.v. schelden en brullen en stomme opmerkingen maken op niks af.

Wat lul je nou, dat er in Wilrijk een imam over de schreef ging, staat vast. Maar hoezo tijdens gebedssessies? Voor de goede orde verta ik onder gebedssessies, de salaatgebeden in bijzijn van moskeebezoekers.

mark61
11-04-09, 23:05
Wat is dat dan een gebedssessie, voor zover dat een bestaand Nederlands woord betreft?

Dat woord heeft de journalist speciaal gebruikt om aan te geven dat het niet om een reguliere dienst gaat. Het is jou niet bekend dat mensen soms een imam om raad vragen, en dat die kan adviseren om een (speciaal) gebed te verrichten, en eventueel daarin voor te gaan?

Het concept marabout is jou ook volledig onbekend?

tanger'73
11-04-09, 23:06
Nee echt niet, hij heeft van die kortsluitingsaanvallen, in dit geval struikelde hij denk ik over een komma.

Ik denk eerder dat hij en de anderen zich doodschamen voor het bericht, en daarom uit alle macht over onzin beginnen te leuteren, wat bovendien voortkomt uit hun al dan niet gewilde onvermogen een tekst begrijpend te lezen.


Over de tekst ben ik al uit, maar als praktiserend moslim neem ik gebedssessie uiterst serieus. Hoezo verkrachtte een imam vrouwen tijdens gebedssessies? Dat jij als atheïst geen enkel benul hebt van liturgie en rituelen is zonneklaar.

mark61
11-04-09, 23:07
Aangezien ik het arabisch meester ben, zal ik jouw post nimmer begrijpen.

Omdat je Arabisch kent ken je geen Nederlands. Interessant. Wat gebruik je hier op dit forum? Toengoesisch?

tanger'73
11-04-09, 23:08
Dat woord heeft de journalist speciaal gebruikt om aan te geven dat het niet om een reguliere dienst gaat. Het is jou niet bekend dat mensen soms een imam om raad vragen, en dat die kan adviseren om een (speciaal) gebed te verrichten, en eventueel daarin voor te gaan?

Het concept marabout is jou ook volledig onbekend?


Dan is die journalist debiel geweest in het opschrijven daarvan, want ik heb je al aangegeven dat men daar iets heel anders onder verstaat.

tanger'73
11-04-09, 23:09
Omdat je Arabisch kent ken je geen Nederlands. Interessant. Wat gebruik je hier op dit forum? Toengoesisch?


Daarmee geef ik aan dat bij mensen die arabisch machtig zijn stipt zijn met woorden. tis iets religieus.

mark61
11-04-09, 23:13
that wil be the day dat je mij de betekenis van arabische termen gaat uitleggen. Zeker net zoals gebed gelijkstaat aan smeekbede? Ga je turks maar opfrissen.

Blijkens je posts begrijp je er zelf geen ruk meer van.

mark61
11-04-09, 23:14
Daarmee geef ik aan dat bij mensen die arabisch machtig zijn stipt zijn met woorden. tis iets religieus.

Jij bent verschrikkelijk slordig met woorden. Je kan mijn post niet eens begrijpend lezen maar begint te gillen als een waanzinnige.

tanger'73
11-04-09, 23:15
Blijkens je posts begrijp je er zelf geen ruk meer van.


Je hebt me nog steeds niet de letterlijke betekenis van gebedssessie onthuld. Daar ben ik op gericht, de rest mag je lekker voor jezelf begrijpen.

tanger'73
11-04-09, 23:16
Jij bent verschrikkelijk slordig met woorden. Je kan mijn post niet eens begrijpend lezen maar begint te gillen als een waanzinnige.


Wat is de letterlijke betekenis van gebedssessie volgens de Nederlandse taal en dan zien we wel hoe slordig iemand is?

mark61
11-04-09, 23:18
Voor de goede orde verta ik onder gebedssessies, de salaatgebeden in bijzijn van moskeebezoekers.

Ik probeer je al 2 pagina's lang uit te leggen dat je dat niet moet doen. Het woord is zorgvuldig gekozen door de schrijver van het bericht. Anders had hij bijvoorbeeld 'dienst' gezegd.

Hoe jij het in je verwrongen hoofd haalt dat er in het bericht staat dat er 300 getuigen waren beats me. Je denkt dat Belgen volledig geschift zijn?

mark61
11-04-09, 23:19
Wat is de letterlijke betekenis van gebedssessie volgens de Nederlandse taal en dan zien we wel hoe slordig iemand is?

Godallemachtig. Er is geen 'letterlijke betekenis' van het woord; het is speciaal gebruikt om iets bijzonders aan te geven, anders dan een reguliere dienst.

Moet ik het dan 500 keer uitleggen? Wat bezielt je? Neem een glas koud water, wacht tot het rode waas voor je ogen gezakt is, bid even, en kom dan terug.

tanger'73
11-04-09, 23:22
Ik probeer je al 2 pagina's lang uit te leggen dat je dat niet moet doen. Het woord is zorgvuldig gekozen door de schrijver van het bericht. Anders had hij bijvoorbeeld 'dienst' gezegd.

Hoe jij het in je verwrongen hoofd haalt dat er in het bericht staat dat er 300 getuigen waren beats me. Je denkt dat Belgen volledig geschift zijn?

Ja zo kan je mij ook in eigen bewoordingen uitleggen hoe ik mijn overtuiging moet belijden. Wat jij denkt dat een journalist iets bedoelt, is voor mij niet van belang. Wat is de letterlijke betekenis van gebedssessie, aan de hand daarvan kan ik eventueel verder beredeneren of conclusie trekken.

Die driehonderd getuigen heb ik uit een post van jou, of ben je die al vergeten?

mark61
11-04-09, 23:25
Dan is die journalist debiel geweest in het opschrijven daarvan, want ik heb je al aangegeven dat men daar iets heel anders onder verstaat.

Wie is 'men'? Jij begrijpt een woord niet.

Je bent te vermoeiend. Ga om vergiffenis bidden voor je wangedrag en laat me verder met rust.

Meer uitleg kan ik niet geven als je niet begrijpend kan lezen, en doet of je achterlijk bent.

tanger'73
11-04-09, 23:26
Godallemachtig. Er is geen 'letterlijke betekenis' van het woord; het is speciaal gebruikt om iets bijzonders aan te geven, anders dan een reguliere dienst.

Moet ik het dan 500 keer uitleggen? Wat bezielt je? Neem een glas koud water, wacht tot het rode waas voor je ogen gezakt is, bid even, en kom dan terug.


Nou als dat er niet is, dan maak je er lekker van wat je dunkt en dat is aangezien jouw superioriteit tegenoverstaan van de islam nogal opzichtig. Wat mij dunkt dat men daarmee gebedssessies die van de salaat bedoelt is mijn indruk.

tanger'73
11-04-09, 23:27
Wie is 'men'? Jij begrijpt een woord niet.


In deze topic op de eerste plaats marsipulami, vicky en flupke.

tanger'73
11-04-09, 23:36
Wie is 'men'? Jij begrijpt een woord niet.

Je bent te vermoeiend. Ga om vergiffenis bidden voor je wangedrag en laat me verder met rust.

Meer uitleg kan ik niet geven als je niet begrijpend kan lezen, en doet of je achterlijk bent.


ik zal voor je bidden tijdens gebedssesies.

Slinger
12-04-09, 07:29
Alles beter dan op zo'n manier als een smerige jood die je bent en verrader van Jezus!

:cola:

Joesoef
12-04-09, 08:12
Over de tekst ben ik al uit, maar als praktiserend moslim neem ik gebedssessie uiterst serieus. Hoezo verkrachtte een imam vrouwen tijdens gebedssessies? Dat jij als atheïst geen enkel benul hebt van liturgie en rituelen is zonneklaar.


Wat maakt het uit voor/ na of tijdens welke gebeden die vrouwen zijn verkracht. Het is gebeurd en de man heeft het toegegeven. Het gevang in met die verkrachter en na zijn gevangenisstraf op de pakjesboot terug naar het gehucht waar hij vandaan kwam.

knuppeltje
12-04-09, 08:36
Wat is dat dan een gebedssessie, voor zover dat een bestaand Nederlands woord betreft?

Dikke van Dale: Sessie, 1. zitting. 2. bijeenkomst waarop een groep mensen gezamelijk improviseert.

Over het nodige aantal mensen van die groep laat de Dikke zich niet uit.

Gebedssessie is dus een groep mensen, dus meer dan een, die gezamelijk bidt, of dat persee in een salaat moet zijn doet dus helemaal niet ter zake. Indien dat wel was dan zou elke gebedssessie een salaat zijn.

Kortom, je lult weer onnoemelijk uit je nek, alleen maar om de boel te stangen.

H.P.Pas
12-04-09, 09:58
Volgens mij houdt hij zich expres van de domme, gewoon om je te sarren.

Hij doet assertief.
Zit er diep in.


driedoornig stekelbaarsje

mannetje

krijgt in de voortplantingstijd een rode buik
sleutelprikkel voor andere mannetjes
bakent een territorium af
jaagt alle andere mannetjes (met een rode buik) weg
territoriumgedrag


Volle maan kan ook een rol spelen.

mark61
12-04-09, 10:48
ik zal voor je bidden tijdens gebedssesies.

Ik zou aan mijn eigen zieleheil denken als ik jou was. Of je bedoelt, je hebt jezelf al opgegeven?

mark61
12-04-09, 10:50
Ndat is aangezien jouw superioriteit tegenoverstaan van de islam nogal opzichtig.

We slaan weer aan het lasteren op niks af. Dat mag niet van Allah, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Nepmoslim.

Marsipulami
12-04-09, 11:10
Blijkens de bijkomende info uit het tweede krantenartikel dat ik plaatste moet men hier onder "gebedssessie" een privaat onderonsje veronderstellen waarbij de imam bepaalde koranpassages reciteert en ook nog een poespas met kruidendrankjes en zo.

Dit ritueel met het oog op het uitdruiven van boze geesten, djin en/of shaitaan. Het gaat dus om een privaat uitdrijvingsritueel.

"Shir" is een voodooachtig iets waarbij kwaadwilligen andere mensen kunnen beheksen waardoor de slachtoffers met allerlei onheil te maken krijgen. Imams schijnen de know how in huis te hebben om zulk een probleem op te lossen.

knuppeltje
12-04-09, 11:20
Dit ritueel met het oog op het uitdruiven



Een soort Bachanale orgiesessie dus, lijkt me leuk, wijntje en trijntje, en een imam voor de zegen op de goede afloop. :cola:

mark61
12-04-09, 11:56
Blijkens de bijkomende info uit het tweede krantenartikel dat ik plaatste moet men hier onder "gebedssessie" een privaat onderonsje veronderstellen waarbij de imam bepaalde koranpassages reciteert en ook nog een poespas met kruidendrankjes en zo.

Dit ritueel met het oog op het uitdruiven van boze geesten, djin en/of shaitaan. Het gaat dus om een privaat uitdrijvingsritueel.

"Shir" is een voodooachtig iets waarbij kwaadwilligen andere mensen kunnen beheksen waardoor de slachtoffers met allerlei onheil te maken krijgen. Imams schijnen de know how in huis te hebben om zulk een probleem op te lossen.

Ja, dat wisten we allemaal al, behalve dan de moslims in dit topic. Die weten werkelijk bij god niet waarover het bericht handelde :argwaan:

Het heet shur of s7ur in internet/sms-transcriptie. Nette imams doen daar niet aan, die beperken zich tot gebedsessies. S7ur is eigenlijk verboden in de orthodoxie, maar met name onder Marokkanen wijdverbreid. Ik denk wel dat het in NL minder wordt. Het is zeker niet alleen kwaadaardig, je kan witte en zwarte magie onderscheiden, en het is verweven met volksgeneeskunde. In any case moet je daarvoor bij marabouts, vrouwen die er voor doorgeleerd hebben etc. zijn, niet bij de imam.

Je moet dus 'reguliere' zaken als gebedssessies en, wat minder regulier, exorcisme onderscheiden van shur.

Voor Nederlands(talig)e deskundigheid daarover zie Cor Hoffer, http://www.corhoffer.nl/.

mark61
12-04-09, 11:58
Een soort Bachanale orgiesessie dus, lijkt me leuk, wijntje en trijntje, en een imam voor de zegen op de goede afloop. :cola:

Ik zal jou es uitdruiven, zoeplap :fuckit2:

Vandaar natuurlijk die boom in Marokkaanse wijn :idee:

tanger'73
12-04-09, 12:17
Wat maakt het uit voor/ na of tijdens welke gebeden die vrouwen zijn verkracht. Het is gebeurd en de man heeft het toegegeven. Het gevang in met die verkrachter en na zijn gevangenisstraf op de pakjesboot terug naar het gehucht waar hij vandaan kwam.


Maakt nogal wat uit, als dat verkrachten tijdens gebedssessies heeft plaatsgevonden, valt hem ook steniging in het gehucht waar hij vandaan komt ten deel.

tanger'73
12-04-09, 12:28
Dikke van Dale: Sessie, 1. zitting. 2. bijeenkomst waarop een groep mensen gezamelijk improviseert.

Over het nodige aantal mensen van die groep laat de Dikke zich niet uit.

Gebedssessie is dus een groep mensen, dus meer dan een, die gezamelijk bidt, of dat persee in een salaat moet zijn doet dus helemaal niet ter zake. Indien dat wel was dan zou elke gebedssessie een salaat zijn.

Kortom, je lult weer onnoemelijk uit je nek, alleen maar om de boel te stangen.

Dat dat voor jou niet ter zake doet begrijp ik. Gebedssessies kan men prima onder salaat verstaan. De islamitische salaat is met name een routinematige verrichting, dat vijf maal op een dag in sessies wordt uitgevoerd. De schrijver van het artikel had daar rekening mee moeten houden, om daarmee geen verwarring onder gelovigen te scheppen.

mark61
12-04-09, 12:30
Maakt nogal wat uit, als dat verkrachten tijdens gebedssessies heeft plaatsgevonden, valt hem ook steniging in het gehucht waar hij vandaan komt ten deel.

Huh? Stiekem verkrachten is OK, publiekelijk, nee, dat loopt de spuigaten uit, dat moet bestraft worden?

Oh ja, vier getuigen. Op die manier kan en hoeft er nooit een verkrachter bestraft te worden. In de praktijk van dit soort rechtspraak is overigens onveranderlijk de vrouw de (hoofd-)schuldige.

Ehm :nerveus: er wordt je al een pagina of wat gepoogd uit te leggen wat het woord gebedssessie betekent.

tanger'73
12-04-09, 12:31
Ik zou aan mijn eigen zieleheil denken als ik jou was. Of je bedoelt, je hebt jezelf al opgegeven?

Je wou toch met rust gelaten worden, kan ook een schietgebedje voor je doen?

mark61
12-04-09, 12:34
Dat dat voor jou niet ter zake doet begrijp ik. Gebedssessies kan men prima bij salaat verstaan. De islamitische salaat is met name een routinematige verrichting, dat vijf maal op een dag in sessies wordt uitgevoerd. De schrijver van het artikel had daar rekening mee moeten houden, om daarmee geen verwarring onder gelovigen te scheppen.

Nee, dat kan men niet. Waarom doe je zo eigenwijs? De schrijver schept geen verwarring, ik en vele anderen begrepen meteen wat hij bedoelde. Alleen sommige prikkers, geheel toevallig moslims, moesten een woord zonodig moedwillig verkeerd begrijpen. Om dan met een onzinnige veronderstelling te komen.

De vraag is waarom dat is. Ik begrijp dat de bedoeling was het hele bericht in diskrediet te brengen. Enfin de Belgische rechtbank blijkbaar.

mark61
12-04-09, 12:35
Je wou toch met rust gelaten worden, kan ook een schietgebedje voor je doen?

Ik heb geen bijstand nodig, jij des te meer. Psychotherapie, bijles Nederlands, en vergiffenis van Allah.

tanger'73
12-04-09, 12:35
Huh? Stiekem verkrachten is OK, publiekelijk, nee, dat loopt de spuigaten uit, dat moet bestraft worden?

Oh ja, vier getuigen. Op die manier kan en hoeft er nooit een verkrachter bestraft te worden. In de praktijk van dit soort rechtspraak is overigens onveranderlijk de vrouw de (hoofd-)schuldige.

Ehm :nerveus: er wordt je al een pagina of wat gepoogd uit te leggen wat het woord gebedssessie betekent.


Nee verkrachting tijdens de salaat, wil impliceren dat de aanwezige geloofsgenoten daar geen moeite mee zouden hebben en de imam aanmoedigen. Net wat ik over je dacht, je denkt dat moslims verkrachting tijdens de salaat niet opvalt. Volgens jou zijn ze medeplichtig.

tanger'73
12-04-09, 12:36
Ik heb geen bijstand nodig, jij des te meer. Psychotherapie, bijles Nederlands, en vergiffenis van Allah.

Kijk nou moet je oprotten smerige donkenhufter en flikker die je bent. Make my day.

knuppeltje
12-04-09, 12:41
Ik zal jou es uitdruiven, zoeplap :fuckit2:

Vandaar natuurlijk die boom in Marokkaanse wijn :idee:

Marokkaanse wijn, is die te zoepen dan?
Ik ken wel een Tunesische die het predikaat Grand Cru weet ik veel niet zou misstaan. Selian heet die. Schijnt een heel oude naam voor Afrika te zijn. Dat spul wordt er door het Italiaans wijnhuis Calatrasi- dat daar de boel jaren geleden heeft overgenomen, gemaakt. Alsof er engeltjes op je tong......

tanger'73
12-04-09, 12:42
Nee, dat kan men niet. Waarom doe je zo eigenwijs? De schrijver schept geen verwarring, ik en vele anderen begrepen meteen wat hij bedoelde. Alleen sommige prikkers, geheel toevallig moslims, moesten een woord zonodig moedwillig verkeerd begrijpen. Om dan met een onzinnige veronderstelling te komen.

De vraag is waarom dat is. Ik begrijp dat de bedoeling was het hele bericht in diskrediet te brengen. Enfin de Belgische rechtbank blijkbaar.

Aangezien dit een juridische kwestie betreft, verwacht ik ook een juridisch antwoord tot op de letter van het woord.

mark61
12-04-09, 12:45
Marokkaanse wijn, is die te zoepen dan?
Ik ken wel een Tunesische die het predikaat Grand Cru weet ik veel niet zou misstaan. Selian heet die. Schijnt een heel oude naam voor Afrika te zijn. Dat spul wordt er door het Italiaans wijnhuis Calatrasi- dat daar de boel jaren geleden heeft overgenomen, gemaakt. Alsof er engeltjes op je tong......

Ja hoor, heel aardig. Zie http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=269653

Also Selian is:

a Lutheran hospital in Arusha, Tanzania;

a village in Azerbaijan of Iran, in Asia;

a Baltic tribe that used to live in east Latvia and north-east Lithuania (the surroundings of Visaginas). This nation was small and their Selian language became assimilated into Lithuanian and Latvian between 1400 and 1600;

a farmstead, a part of an open-air ethnographic and history museum in Jekabpils district of south-east Latvia;

an Armenian last name.

Wine Name : Selian Reserve. Vintage : 2001. Wine District : Tunisie. Type : Red.

Hmmm, Tamazight naam voor Afrika?

knuppeltje
12-04-09, 12:47
De schrijver van het artikel had daar rekening mee moeten houden, om daarmee geen verwarring onder gelovigen te scheppen.

Ik neem niet aan dat elke schrijver rekening moet houden met het totale gebrek aan gegrijpend lezen van iedereen.
Er valt dan geen letter meer op papier te zetten, laat staan een studieboek te schrijven, en over literatuur zullen we het dan maar helemaal niet hebben.
Dat jij tot die onvermogenden behoort, is de schrijver niet kwalijk te nemen.

tanger'73
12-04-09, 12:50
Ik neem niet aan dat elke schrijver rekening moet houden met het totale gebrek aan gegrijpend lezen van iedereen.
Er valt dan geen letter meer op papier te zetten, laat staan een studieboek te schrijven, en over literatuur zullen we het dan maar helemaal niet hebben.
Dat jij tot die onvermogenden behoort, is de schrijver niet kwalijk te nemen.

Dit is geen boek of literatuur, dit is een nieuwsbericht, een Vlaamse nog wel.

knuppeltje
12-04-09, 12:50
Maakt nogal wat uit, als dat verkrachten tijdens gebedssessies heeft plaatsgevonden, valt hem ook steniging in het gehucht waar hij vandaan komt ten deel.

En daarna voor eeuwig branden in den vuur natuurlijk.

Maja, hij zit niet meer in dat gehucht meer hè, dus van stenigen zal wel niets meer komen denk.

tanger'73
12-04-09, 12:51
En daarna voor eeuwig branden in den vuur natuurlijk.

Maja, hij zit niet meer in dat gehucht meer hè, dus van stenigen zal wel niets meer komen denk.

Mocht hij daarnaast flikker zijn, dan zal hij eerst op aarde voorbraden.

mark61
12-04-09, 12:52
Aangezien dit een juridische kwestie betreft, verwacht ik ook een juridisch antwoord tot op de letter van het woord.

Huh? Volgens de shari`a of Belgisch recht? Dit topic wordt steeds onzinniger.

knuppeltje
12-04-09, 12:53
Nee verkrachting tijdens de salaat, wil impliceren dat de aanwezige geloofsgenoten daar geen moeite mee zouden hebben en de imam aanmoedigen.

Hear hear, een nieuwe definitie van het woord verkrachten.

Allemaal goed lezen en onthouden, want in de Dikke staat dat vast helemaal verkeerd.

mark61
12-04-09, 12:53
Dit is geen boek of literatuur, dit is een nieuwsbericht, een Vlaamse nog wel.

En jij kan het maar niet begrijpen. Heb je Mars' laatste post al gelezen? Je weet bij god niet waar ie het over heeft?

tanger'73
12-04-09, 12:54
Huh? Volgens de shari`a of Belgisch recht? Dit topic wordt steeds onzinniger.


Beide.

tanger'73
12-04-09, 12:55
Hear hear, een nieuwe definitie van het woord verkrachten.

Allemaal goed lezen en onthouden, want in de Dikke staat dat vast helemaal verkeerd.


Ja zo denken jullie flikkers er over.

tanger'73
12-04-09, 12:57
En jij kan het maar niet begrijpen. Heb je Mars' laatste post al gelezen? Je weet bij god niet waar ie het over heeft?

Kan me verder geen moer meer schelen, heb mijn draai inmiddels al gevonden.

mark61
12-04-09, 12:58
Nee verkrachting tijdens de salaat, wil impliceren dat de aanwezige geloofsgenoten daar geen moeite mee zouden hebben en de imam aanmoedigen.

En jij denkt dus dat die Belgische rechtbank dat dacht, danwel de schrijver van het bericht.

Maar verder gaat alles goed met je?

Het verbaast me elke keer weer hoe gek mensen kunnen zijn. Totaal doorgedraaid.

knuppeltje
12-04-09, 13:00
Ja hoor, heel aardig. Zie http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=269653

Also Selian is:

a Lutheran hospital in Arusha, Tanzania;

a village in Azerbaijan of Iran, in Asia;

a Baltic tribe that used to live in east Latvia and north-east Lithuania (the surroundings of Visaginas). This nation was small and their Selian language became assimilated into Lithuanian and Latvian between 1400 and 1600;

a farmstead, a part of an open-air ethnographic and history museum in Jekabpils district of south-east Latvia;

an Armenian last name.

Wine Name : Selian Reserve. Vintage : 2001. Wine District : Tunisie. Type : Red.

Hmmm, Tamazight naam voor Afrika?

Bedant voor de info.
Tamazight, weet ik niet, ze hebben me destijs wel eens uitgelegd uit welke taal, maar dat is al 20 jaar geleden.

tanger'73
12-04-09, 13:01
En jij denkt dus dat die Belgische rechtbank dat dacht, danwel de schrijver van het bericht.

Maar verder gaat alles goed met je?

Het verbaast me elke keer weer hoe gek mensen kunnen zijn. Totaal doorgedraaid.


Gebedssessies, is gewoon ongelukkig gekozen. Er zijn legio juridische kwesties die vallen om letters in woorden. Verder denk ik dat jij dat denkt.

mark61
12-04-09, 13:02
Ja zo denken jullie flikkers er over.

Nog even recapituleren: je begrijpt een simpel krantenberichtje niet, samen met nog wat moslims, begint te krijsen, krijgt uitleg, gaat nog harder krijsen en nu ook schelden op niks af, noemt zich moslim maar gedraagt zich erger dan een ongelovige; dag 2, iemand probeert het nog eens uit te leggen, resultaat: meer schelden en krijsen.

Yep. Ik weet niet of je nou gewoon geestesziek bent, of een nepmoslim, of gewoon oliedom en totaal onbeschaafd.

Ik vraag je nog maar een keer: hebben je ouders je zo opgevoed? Wat zou je vrouw hiervan zeggen? Praat je zo ook in het bijzijn van je dochter? Wat zou je imam hiervan vinden als hij het las? Vrees jij Allah dan in het geheel niet?

knuppeltje
12-04-09, 13:02
Dit is geen boek of literatuur, dit is een nieuwsbericht, een Vlaamse nog wel.

Ik zei dus ook dat er dan geen letter op papier valt te zetten.
Bij jou is het wel heel erg is het niet.

knuppeltje
12-04-09, 13:03
Mocht hij daarnaast flikker zijn, dan zal hij eerst op aarde voorbraden.

Staat dat ook al in de koran, gossie. :confused:

mark61
12-04-09, 13:04
Gebedssessies, is gewoon ongelukkig gekozen. Er zijn legio juridische kwesties die vallen om letters in woorden. Verder denk ik dat jij dat denkt.

Geef es antwoord op mijn vraag?

Waar haal je dat vandaan, smeerlap? Ophouden met je vuige laster. Allah leest mee. Conclusie: jij bent geen moslim, anders zou je dit niet durven.

Je lult uit je nekharen, voor verkrachting is het juridisch niet interessant hoeveel mensen daarbij waren. Tenzij die ook gaan worden aangeklaagd. Waar hier natuurlijk geen sprake van is, alleen in jouw perverse fantasie.

tanger'73
12-04-09, 13:04
Nog even recapituleren: je begrijpt een simpel krantenberichtje niet, samen met nog wat moslims, begint te krijsen, krijgt uitleg, gaat nog harder krijsen en nu ook schelden op niks af, noemt zich moslim maar gedraagt zich erger dan een ongelovige; dag 2, iemand probeert het nog eens uit te leggen, resultaat: meer schelden en krijsen.

Yep. Ik weet niet of je nou gewoon geestesziek bent, of een nepmoslim, of gewoon oliedom en totaal onbeschaafd.

Ik vraag je nog maar een keer: hebben je ouders je zo opgevoed? Wat zou je vrouw hiervan zeggen? Praat je zo ook in het bijzijn van je dochter? Wat zou je imam hiervan vinden als hij het las? Vrees jij Allah dan in het geheel niet?

Recapituleren gaat denk ik een beetje moeilijk met een knuppeltje in je hol.

tanger'73
12-04-09, 13:05
Ik zei dus ook dat er dan geen letter op papier valt te zetten.
Bij jou is het wel heel erg is het niet.

Jawel, je moet alleen de juiste letter op papier zetten.

knuppeltje
12-04-09, 13:05
Ja zo denken jullie flikkers er over.

Je bent gestoord, wij houden er gewoon de Dikke voor op na.
Het was gewoon jouw eigen verknipte visie dus.

mark61
12-04-09, 13:06
Recapituleren gaat denk ik een beetje moeilijk met een knuppeltje in je hol.

Ik stelde je 5 vragen. Geef es antwoord.

Je mag uit de kast komen, niemand hier die dat erg vindt.

tanger'73
12-04-09, 13:07
Je bent gestoord, wij houden er gewoon de Dikke voor op na.
Het was gewoon jouw eigen verknipte visie dus.

De Dikke komt niet verder dan zitting voor sessie!

mark61
12-04-09, 13:08
Je bent gestoord, wij houden er gewoon de Dikke voor op na.
Het was gewoon jouw eigen verknipte visie dus.

Het 'komische' is dat hij en zijn maats het blijkbaar voor mogelijk houden dat een imam een vrouw verkracht in aanwezigheid van tig man en vrouw.

Dat zegt wat over hun perverse fantasie, niet over het bericht of de Belgische rechtspraak :cheefbek:

tanger'73
12-04-09, 13:12
Ik stelde je 5 vragen. Geef es antwoord.

Je mag uit de kast komen, niemand hier die dat erg vindt.


Dan krijg je van mij antwoord op je vragen in 7 woorden: Shit, Piss, Fuck, Cunt, Cocksucker, Motherfucker and Tits! :haha:

knuppeltje
12-04-09, 13:12
Jawel, je moet alleen de juiste letter op papier zetten.

Dat zou als dat al nodig was, zelfs voor jou totaal niets uitmaken, blijkbaar zou jij dat toch niet eens kunnen begrijpen.
Blijft lachen met jou.

knuppeltje
12-04-09, 13:14
De Dikke komt niet verder dan zitting voor sessie!

Hoe lekker doorzichtig kun jij liegen. Even hiervoor heb ik de Dikke letterlijk geciteerd.
Even over het hoofd gezien zeker?

tanger'73
12-04-09, 13:14
Dat zou als dat al nodig was, zelfs voor jou totaal niets uitmaken, blijkbaar zou jij dat toch niet eens kunnen begrijpen.
Blijft lachen met jou.

De eer is geheel mijnerzijds. :haha:

tanger'73
12-04-09, 13:16
Hoe lekker doorzichtig kun jij liegen. Even hiervoor heb ik de Dikke letterlijk geciteerd.
Even over het hoofd gezien zeker?

so what, onder gebedssessie kan men dus ook de regulier salaat onder verstaan.

knuppeltje
12-04-09, 13:18
Dan krijg je van mij antwoord op je vragen in 7 woorden: Shit, Piss, Fuck, Cunt, Cocksucker, Motherfucker and Tits! :haha:

Sow, bijna alle facinaties in een keer, jij durft!!!!!!!!!!
En wij maar denken dat jij bang bent, nu de rest nog even.

knuppeltje
12-04-09, 13:19
De eer is geheel mijnerzijds. :haha:

Nou, is weer duidelijk wat jij onder eer beschouwt.

mark61
12-04-09, 13:20
Dan krijg je van mij antwoord op je vragen in 7 woorden: Shit, Piss, Fuck, Cunt, Cocksucker, Motherfucker and Tits! :haha:

Allah, je ouders, je imam, je kinderen zijn trots op je :duim:

Dag gekkie :zwaai:

knuppeltje
12-04-09, 13:22
so what, onder gebedssessie kan men dus ook de regulier salaat onder verstaan.

Jawel, maar maakt dat jouw gelieg minder gelieg dan?

mark61
12-04-09, 13:22
so what, onder gebedssessie kan men dus ook de regulier salaat onder verstaan.

Alleen als je denkt dat 300 moslims instemmend toekijken hoe een imam een vrouw verkracht. Ik heb nog nooit zo'n zieke geest gezien als de jouwe.

Enfin, ik ga wat doen. Ciao!

tanger'73
12-04-09, 13:23
Sow, bijna alle facinaties in een keer, jij durft!!!!!!!!!!
En wij maar denken dat jij bang bent, nu de rest nog even.

Knap hè. :haha:

tanger'73
12-04-09, 13:24
Nou, is weer duidelijk wat jij onder eer beschouwt.

Lachen om jou beschouw ik als een genot.

tanger'73
12-04-09, 13:26
Allah, je ouders, je imam, je kinderen zijn trots op je :duim:

Dag gekkie :zwaai:

Neem die woorden goed in je op, dan kan je gebedssesies beter overdenken.

tanger'73
12-04-09, 13:27
Jawel, maar maakt dat jouw gelieg minder gelieg dan?


Sessie = zitting, geen dingen erbij verzinnen.

tanger'73
12-04-09, 13:29
Alleen als je denkt dat 300 moslims instemmend toekijken hoe een imam een vrouw verkracht. Ik heb nog nooit zo'n zieke geest gezien als de jouwe.

Enfin, ik ga wat doen. Ciao!

Dat vroeg ik me ook af, vandaar dat ik die 300 ook uit een post van jou had. Ben je die inmiddels al vergeten?

Op pagina twee kan je je veronderstelling nogmaals nalezen en mijn reactie van verbijstering daarop.

knuppeltje
12-04-09, 13:30
Lachen om jou beschouw ik als een genot.

Veel plezier er nog mee, lekker nogindekastrelnichtding, ik ga naar Parijs - Roubaix kijken op tv.

tanger'73
12-04-09, 13:34
Veel plezier er nog mee, lekker nogindekastrelnichtding, ik ga naar Parijs - Roubaix kijken op tv.

Ik zal om je lachen. :haha:

Flupke.
12-04-09, 21:08
Zoals jij ook wel weet dat 'gebed' in het Arabisch 'du`a' is. Dus waarom reageer je zo?:lol: Begrijpend lezen? Wat denk jij van begrijpend typen?
en voor de rest doe ik niet aan semantic fuck's, daar waar de lihoedini's specialisten in zijn. Maar zoals mijn mentor ooit zei "Een gek die zeker is van zijn zaak kan iemand met kennis doen twijfelen" in dit geval... not. Al had ik het anders aangepakt als ik er toch op in was gegaan(als ik niks tegen tijdverlies had), schaar ik mij toch achter Tanger aan, buiten dat foulmouthen van enkele prikkers... niet mijn cup of atay.

Maar als Moslim kan ik een belangrijker punt maken uit deze situatie, en dat is dat wanneer een Moslim zegt dat een vrouw een mahram moet hebben, hij niet in een staat van paranoia valt. Een beter bewijs dan dit kan men niet krijgen.