PDA

Bekijk Volledige Versie : Adzin Chadli: één kudtmarokkaan minder, nog een heel rifgebergte te gaan



laylalovesromeo
10-04-09, 21:08
Dat is althans de mening op Geenstijl.nl dat wel hoog van de toren blaast over Marokko.nl, maar er zelf ook wat van kan:
1)”Ik durf de loyaliteit van islamitische militairen wel degelijk in twijfel (goed lezen: in twijfel) te trekken”
2) “Ja waar gehakt wordt vallen spaanders. Had ie maar een vak moeten leren.”
3) “één kudtmarokkaan minder, nog een heel rifgebergte te gaan.”
4)”mudderfuckers”
5) “Ik vind het erg dat hij is overleden en wens zijn familie sterkte. Maar uiteindelijk kan ik mij er nul zorgen om maken. We horen daar niet te zitten. Risico van het vak.”
6) “Hier leggen we de mossels in de watten en uit pure dankbaarheid schieten ze ons daar dood. In beide gevallen mogen we miljarden betalen voor het privilege. Ja, de islam is een echte verrijking van het Nederlandse bestaan.”
7) “Maar ben benieuwd of die kaffers nu ook zo tof doen over de dood van deze soldaat… respectloos kut gebroed is het…”
8) “Itt wat Bush en de mosilmknecht Obama bezweren is het Westen wel degelijk in oorlog met de islam. Moslims horen niet in het Nederlandse leger. Deze gast zxal ws slechts culturele moslim maken. Misschien zet het zijn clan aan het denken over de sekte waarvan ze slaaf zijn.”
9) “Bovendien is hij beroepssoldaat, hij heeft er zelf voor gekozen en dan is het (erg plat uitgedrukt natuurlijk) toch je ‘eigen schuld’”
10) “Ik kan er niet zo mee zitten eerlijk gezegd. Het is oorlog. Nederland wil meespelen om de banden met de VS niet in gevaar te brengen en dus vallen er doden. Het is niet wachten of er een 20ste dode zal vallen. Het is gewoon wachten wanneer. En dan kan het RIP’en en platgooi geschreeuw weer opnieuw beginnen.”
11) “Finnen zijn zijn cultureel gehandicapten die in bontkraag-sportschoen-outfit mensen beroven, ambtenaren het leven zuur maken en in zijn geheel de sfeer op straat verzieken.
Deze soldaat was geen fin.
Dit was een Nederlander.”
12) “Geen militair is verplicht er heen te gaan, maar als je graag RAMBO wilt spelen zijn de gevolgen voor jou, en dan niet zeuren als er doden vallen, want ze schieten met echte bommen en granaten.”
13) “Man was zoon van een Hollandse moeder, die getrouwd was met een Marokkaanse man. Dat maakt hem dus automatisch fin. ”
14) “Jongens dit is dweilen met de koran open”
15) “azdin.. gelukkig geen nederlander”

En dat allemaal met goedkeuring en betaald door het ministerie van defensie. En dan nog afvragen waarom zo weinig Marokkanen het leger in willen!

http://religionresearch.org/martijn/2009/04/10/geenstijl-gelukkig-is-het-geen-nederlander/

mulan
11-04-09, 23:36
Ik lees daar wel vaker en ze roepen daar wel ergere dingen. Zolang ze ervan overtuigd zijn dat ze zo edgy zijn amuseren ze zichzelf wel. Ik vind het lachwekkend om andere redenen.

Joesoef
12-04-09, 09:05
Geen stijl is een plek voor gefrustreerde mannen die de leukste proberen te zijn. Het is volstrekt inhoudsloos en niets zeggend.

Gewoon niet druk om maken.

Witte78
12-04-09, 09:19
Geen stijl is een plek voor gefrustreerde mannen die de leukste proberen te zijn. Het is volstrekt inhoudsloos en niets zeggend.

Gewoon niet druk om maken.

Hoe weet jij dat? ;)

Joesoef
12-04-09, 09:28
Hoe weet jij dat? ;)


Het gaat niet om de reactie maar om het reageren. Totale non-comminicatie alleen maar roepen.

Witte78
12-04-09, 10:07
Het gaat niet om de reactie maar om het reageren. Totale non-comminicatie alleen maar roepen.

Je zou inderdaad wel wat meer verwachten van een website met de naam geen stijl.

mark61
12-04-09, 11:42
Lijkt verdacht veel op maroc.nl ook. Hoewel ik maroc liever op tv zou hebben dan dat vollek.

Noam
12-04-09, 18:14
Geen stijl. De naam geeft toch al weer wat we qua content kunnen verwachten?