PDA

Bekijk Volledige Versie : Acteurs GTST huiverig voor homokarakter



knuppeltje
12-04-09, 11:15
Hiversum. Jonge acteurs uit de soapserie Goede Tijden Slechte Tijden zijn ervan gescrokken dat er een homokarakter in de soapserie komt. Zij zijn bang dat zij een relatie met het personage krijgen toebedeeld.

Acteurs zouden aan de producent hebben laten weten dat zij zelf geen homo willen spelen. Dat meldt de website Mediacourant.
De 18-jarige Ferry Doedens, die eerder deelnaam aan Idols 4, maakt binnenkort zijn opwachting in de langlopende serie als de homoseksuele zoon van Janine en Stefano. Het is overegens niet het eerste homo- of biseksuele personage in de serie.
Eerder worstelden onder meer Morris Fischer en Laura Alberts met gevoelens voor het zelfde geslacht. (ANP)

Ik weet niet waarover GTST gaat, maar het is wel raar. Ze zijn dag en nacht graag bereid om alles uit te beelden volgens mij- om maar op dat scherm te komen toch. Of het nu moordenaars zijn, verkrachters, rondneukende spermazaaiers, overspelplegers, oplichters- noem het maar op, alles waarvan je hoopt dat je kinderen het nooit worden- het maakt niet uit, als het maar geen homo's zijn.

Bang voor reputatieschade, of voor het uit de kast komen. :hihi:

Die gastjes hebben zeker nog nooit van acteurs als Kiefer Sutherland of Tom Hanks bijvoorbeeld gehoord. Hanks won er zefs de Academy Award voor de beste acteur mee.

Joesoef
12-04-09, 11:32
Volgende seizoen de bekeerde kaaskop.

mark61
12-04-09, 11:47
Slecht voor hun kansen op de Gooise matras.

tanger'73
12-04-09, 13:49
Gelijk heeft tie, maar hij moet als de wiedeweerga daar verkasssen omdat de hele cast daar in hilversum vrijwel uit poten bestaat.

Kal-El B.V
12-04-09, 14:09
Ik wil toch even voor deze mensen opkomen die deze rol weigeren. Iedereen doet alsof ze dit doen vanwege latente homofobie, terwijl ik er toch echt wel legitieme negatieve carriëre objecties voor zie. Men gaat al snel voorbeelden aanhalen van geslaagde homorollen gespeeld door heteromannen die hun geen windeieren hebben gelegd. Maar er is toch echt een heel groot verschil.
Namelijk dat het hier gaat om een rol in een soapserie. Er is een heel groot verschil tussen voor één keer als hetero een homo te spelen in één film en en homo te spelen voor vele jaren in één serie, of niet ?

Want we weten hoe dat gaat in zo'n soapserie. De aangewezen persoon moet die rol avond na avond spelen voor vele jaren, schud dat maar eens van je af als je op straat loopt. Tom Hanks en Sean Penn gaan de eerstvolgende film na een homo te hebben gespeeld niet ook weer een homo spelen in hun daaropvolgende film, daar kijken ze wel voor uit.

Ik begrijp het wel, het maakt niet uit denk ik hoe liberaal je bent tegenover homoseksuelen, een homo spelen voor een extreem lange periode blijft een onmogelijke opgave.

tanger'73
12-04-09, 14:19
Ik wil toch even voor deze mensen opkomen die deze rol weigeren. Iedereen doet alsof ze dit doen vanwege latente homofobie, terwijl ik er toch echt wel legitieme negatieve carriëre objecties voor zie. Men gaat al snel voorbeelden aanhalen van geslaagde homorollen gespeeld door heteromannen die hun geen windeieren hebben gelegd. Maar er is toch echt een heel groot verschil.
Namelijk dat het hier gaat om een rol in een soapserie. Er is een heel groot verschil tussen voor één keer als hetero een homo te spelen in één film en en homo te spelen voor vele jaren in één serie, of niet ?

Want we weten hoe dat gaat in zo'n soapserie. De aangewezen persoon moet die rol avond na avond spelen voor vele jaren, schud dat maar eens van je af als je op straat loopt. Tom Hanks en Sean Penn gaan de eerstvolgende film na een homo te hebben gespeeld niet ook weer een homo spelen in hun daaropvolgende film, daar kijken ze wel voor uit.

Ik begrijp het wel, het maakt niet uit denk ik hoe liberaal je bent tegenover homoseksuelen, een homo spelen voor een extreem lange periode blijft een onmogelijke opgave.


Naast dat is het gewoon smerig om je voor te doen als miet, als je dat pertinent niet bent.

Witte78
12-04-09, 14:58
Naast dat is het gewoon smerig om je voor te doen als miet, als je dat pertinent niet bent.

Hou er dan eens mee op.

sjaen
12-04-09, 15:14
Naast dat is het gewoon smerig om je voor te doen als miet, als je dat pertinent niet bent.

Als je karakter van hetzelfde niveau als je vocabulaire is, ieuww wat smerig!

tanger'73
12-04-09, 16:57
Hou er dan eens mee op.

Waarmee ophouden, mijn aversie voor flikkers als jij blijven tonen?

tanger'73
12-04-09, 16:57
Als je karakter van hetzelfde niveau als je vocabulaire is, ieuww wat smerig!


Als je dat maar weet smerige pot!

Noam
12-04-09, 17:03
Naast dat is het gewoon smerig om je voor te doen als miet, als je dat pertinent niet bent.

Dat heet acteren.

Noam
12-04-09, 17:04
Stay on topic of fuk off. Om het even in jullie taal te formuleren.

tanger'73
12-04-09, 17:07
Dat heet acteren.


Hahaha, jou had ik hier wel verwacht flikker incognito.

Noam
12-04-09, 17:08
Hahaha, jou had ik hier wel verwacht flikker incognito.

Op elke pot past een deksel ;)

tanger'73
12-04-09, 17:09
Op elke pot past een deksel ;)


Ja dat is me dan ook opgevallen.

knuppeltje
12-04-09, 17:51
Naast dat is het gewoon smerig om je voor te doen als miet, als je dat pertinent niet bent.

Nog veel smeriger is het om om steeds er op af te geven om zo te proberen om elke verdenking te weerspreken. Als je het niet wilt toegeven is dat niet erg, wel het smerig taalgebruik van je.

knuppeltje
12-04-09, 17:53
Als je dat maar weet smerige pot!

Smerig varken dat je bent!!

tanger'73
12-04-09, 18:09
Nog veel smeriger is het om om steeds er op af te geven om zo te proberen om elke verdenking te weerspreken. Als je het niet wilt toegeven is dat niet erg, wel het smerig taalgebruik van je.

Welcome to the real world flikkergebroed!

tanger'73
12-04-09, 18:11
Smerig varken dat je bent!!

Varkens laat ik maar ter consumptie aan flikkers als jij over.

mark61
12-04-09, 18:54
Dat heet acteren.

Dat mosten ze verbieden :jammer:

mark61
12-04-09, 18:55
Waarmee ophouden, mijn aversie voor flikkers als jij blijven tonen?

Kom kom, je houdt toch wel van jezelf?

mark61
12-04-09, 18:57
Varkens laat ik maar ter consumptie aan flikkers als jij over.

Zeg nog es flikker, ah joh, toe nou.

Koala64
12-04-09, 23:04
Die acteurs zijn gewoon bang voor typecasting, dat ze niet meer daarna in hun verdere carriere van een rol afkomen.
Ik zie daar niet zozeer homofobie in.

knuppeltje
13-04-09, 07:59
Welcome to the real world flikkergebroed!

Is dat erflijk dan, dat wist ik niet? Gossie, jij hebt ook echt overal verstand van hè, dat is weer het mooie aan jou.

mark61
13-04-09, 09:31
Die acteurs zijn gewoon bang voor typecasting, dat ze niet meer daarna in hun verdere carriere van een rol afkomen.
Ik zie daar niet zozeer homofobie in.

Ja, dat kan, maar ik ben niet helemaal overtuigd. Ongeveer zoals Lee Van Cleef altijd de bad guy moest spelen? Of lag dat gewoon aan die kop van em? :hihi:

knuppeltje
13-04-09, 12:33
Die acteurs zijn gewoon bang voor typecasting, dat ze niet meer daarna in hun verdere carriere van een rol afkomen.
Ik zie daar niet zozeer homofobie in.

Echte acteurs zitten nooit gebakken aan een bepaalde rol, ook al worden ze er wereldberoemd mee.
Wat is trouwens de prestatie van een gemiddelde soapacteur?

Koala64
13-04-09, 23:21
Ja, dat kan, maar ik ben niet helemaal overtuigd. Ongeveer zoals Lee Van Cleef altijd de bad guy moest spelen? Of lag dat gewoon aan die kop van em? :hihi:

Biologische typecasting of zo iets denk. :D

Koala64
13-04-09, 23:24
Echte acteurs zitten nooit gebakken aan een bepaalde rol, ook al worden ze er wereldberoemd mee.
Wat is trouwens de prestatie van een gemiddelde soapacteur?

Echte acteurs niet, maar we hebben het hier over GTST he? :lekpuh:

Sja, goeie acteurs vind je niet in soaps behalve dan bijvoorbeeld een Tygo Gernandt. Af en toe komt er dan toch nog iets bovendrijven dat de moeite waard is.

knuppeltje
14-04-09, 08:17
Echte acteurs niet, maar we hebben het hier over GTST he? :lekpuh:

Sja, goeie acteurs vind je niet in soaps behalve dan bijvoorbeeld een Tygo Gernandt. Af en toe komt er dan toch nog iets bovendrijven dat de moeite waard is.

Nogal wat Engese soap en sommige amerikaanse met heel goede acteurs.