PDA

Bekijk Volledige Versie : "Aars homo's dichtgelijmd in Irak"



jang0201
23-04-09, 08:17
22/04
Volgens de Internationale commissie voor de mensenrechten van homo's en lesbiennes (IGLHRC), hebben Iraakse milities gruwelijke lijfstraffen voor homo's bedacht.
Volgens een prominente Iraakse mensenrechtenactivist gebruiken de milities lijm om de anus van homo's dicht te plakken. Vervolgens krijgt het slachtoffer een drankje dat ervoor zorgt dat hij diarree krijgt. Aangezien de dichtgelijmde anus enkel via een medische ingreep kan geopend worden, sterft het slachtoffer.

Videobeelden van dergelijke praktijken circuleren in Irak.

Heksenjacht
Hoewel de IGLHRC nog niet alle feiten heeft kunnen natrekken, ziet de commissie wel een patroon in de mensenrechtenschendingen die gerapporteerd worden in Irak. Volgens de mensenrechtenactivist heeft er - door een religieuze afkondiging - de laatste drie weken een ware heksenjacht op homo's plaatsgevonden in het land.

[bron: gva.be]

John2
23-04-09, 11:44
22/04
Volgens de Internationale commissie voor de mensenrechten van homo's en lesbiennes (IGLHRC), hebben Iraakse milities gruwelijke lijfstraffen voor homo's bedacht.
Volgens een prominente Iraakse mensenrechtenactivist gebruiken de milities lijm om de anus van homo's dicht te plakken. Vervolgens krijgt het slachtoffer een drankje dat ervoor zorgt dat hij diarree krijgt. Aangezien de dichtgelijmde anus enkel via een medische ingreep kan geopend worden, sterft het slachtoffer.

Videobeelden van dergelijke praktijken circuleren in Irak.

Heksenjacht
Hoewel de IGLHRC nog niet alle feiten heeft kunnen natrekken, ziet de commissie wel een patroon in de mensenrechtenschendingen die gerapporteerd worden in Irak. Volgens de mensenrechtenactivist heeft er - door een religieuze afkondiging - de laatste drie weken een ware heksenjacht op homo's plaatsgevonden in het land.

[bron: gva.be]

Jezus je laat me schrikken, dit stelt toch niets voor in de verhouding van waterboarding in Amerika.
Zoek eens onder Iran.

The_Grand_Wazoo
23-04-09, 13:30
Jezus je laat me schrikken, dit stelt toch niets voor in de verhouding van waterboarding in Amerika.
Zoek eens onder Iran.

Wat is precies de zin van die terloopse opmerking. De subtext die je nu aan het communiceren is zoveel als: waterboarden is helemaal niet erg, want er gebeuren veel ergere dingen. Een soortgelijke argumentatie is: het is beslist niet erg wanneer ik jou het hoofd in sla, want je mag blij zijn dat ik je niet vierendeel.

StevieK
24-04-09, 07:56
22/04
Volgens de Internationale commissie voor de mensenrechten van homo's en lesbiennes (IGLHRC), hebben Iraakse milities gruwelijke lijfstraffen voor homo's bedacht.
Volgens een prominente Iraakse mensenrechtenactivist gebruiken de milities lijm om de anus van homo's dicht te plakken. Vervolgens krijgt het slachtoffer een drankje dat ervoor zorgt dat hij diarree krijgt. Aangezien de dichtgelijmde anus enkel via een medische ingreep kan geopend worden, sterft het slachtoffer.

Videobeelden van dergelijke praktijken circuleren in Irak.

Heksenjacht
Hoewel de IGLHRC nog niet alle feiten heeft kunnen natrekken, ziet de commissie wel een patroon in de mensenrechtenschendingen die gerapporteerd worden in Irak. Volgens de mensenrechtenactivist heeft er - door een religieuze afkondiging - de laatste drie weken een ware heksenjacht op homo's plaatsgevonden in het land.

[bron: gva.be]

Ook dit is schandaligheid en sm van de hoogste plank,
affijn de heksenjagers zijn net als poten rammers,

Dit zijn de homos van de gevaarlijkse soort, hun gevoelens te onderdrukken door andere ( uit de kast komende) of vermeende homos in te mishandelen. Eens noemden we dit NSB-ers
En dat door de omgeving aan te geven dat jezelf absoluut geen homo bent.

Ik heb dit zelf meegemaakt, potenrammers die later teruggevonden werden in de homo omgeving toen ze tenslotte aan hun gevoelens hebben overgegeven.

AdamRon
24-04-09, 13:10
Ook dit is schandaligheid en sm van de hoogste plank,
affijn de heksenjagers zijn net als poten rammers,

Dit zijn de homos van de gevaarlijkse soort, hun gevoelens te onderdrukken door andere ( uit de kast komende) of vermeende homos in te mishandelen. Eens noemden we dit NSB-ers
En dat door de omgeving aan te geven dat jezelf absoluut geen homo bent.

Ik heb dit zelf meegemaakt, potenrammers die later teruggevonden werden in de homo omgeving toen ze tenslotte aan hun gevoelens hebben overgegeven.

Heb je ergens gelijk in, Ga maar eens rondkijken hier op het Leidseplein en bij Rembrantsplein...
Daar zie je regelmatig deze jongens in de buurt hangen bij plaatsen als The It, Escape, Panama en ga zo maar door..
Persoonlijk kan ik maar drie dingen bedenken waarvoor deze jongens in deze zaken te vinden zijn... Alcohol (dacht dat dit verboden was volgens .... ), jonge meisjes van 12, 13, 14 jaar.. of is het toch voor de boy's.. weet het niet.

Het mooie is dat ik ze ook gezien heeft in Cafe de Krokodil en Aemstel Tafeerne LOL

Ehh.. voordat er iemand is die zich eigen afvragen wat ik daar deed?.
Ik ben jarenlang Taxichauffeur geweest in Amsterdam :zwaai:

Ik zeg niet dat Homo's fout zijn, in mijn ogen is het leven en laten leven en acceptatie.

Julien
24-04-09, 13:53
Heb je ergens gelijk in, Ga maar eens rondkijken hier op het Leidseplein en bij Rembrantsplein...
Daar zie je regelmatig deze jongens in de buurt hangen bij plaatsen als The It, Escape, Panama en ga zo maar door..
Persoonlijk kan ik maar drie dingen bedenken waarvoor deze jongens in deze zaken te vinden zijn... Alcohol (dacht dat dit verboden was volgens .... ), jonge meisjes van 12, 13, 14 jaar.. of is het toch voor de boy's.. weet het niet..

lol Ik hang daar ook af en toe, maar ik kan je verzekeren dat daar echt geen gays of jonge meisjes zijn hoor..

Aït Ayt
24-04-09, 18:34
Ook dit is schandaligheid en sm van de hoogste plank,


sm vd hoogste plank ? ?
dit is martelen en moorden !

John2
24-04-09, 18:49
=The_Grand_Wazoo;3949599]Wat is precies de zin van die terloopse opmerking. De subtext die je nu aan het communiceren is zoveel als: waterboarden is helemaal niet erg, want er gebeuren veel ergere dingen.
Oh nee, dat was zeker mijn bedoeling niet, het enigste wat ik wilde aangeven is dat er op deze site verschillend word gereageerd op martelingen.
Is het een marteling die een "Westeling" een "Moslim" aandoet er word gereageerd of de wereld vergaat, terwijl er wereldwijd, dag in dag uit mensen worden gemarteld waar je hen dan niet over hoort, want het zijn maar Homo's of afvalligen in hun ogen en word er vergeten dat het ook hier om mensen gaat die recht hebben op een normaal leven.


Een soortgelijke argumentatie is: het is beslist niet erg wanneer ik jou het hoofd in sla, want je mag blij zijn dat ik je niet vierendeel.
Zo kun je het inderdaad zien, al is de uitkomst het zelfde.
Alleen hoop ik dat je niet echt het woord bij de daad voegt en overgaat tot uitvoering hiervan.

StevieK
24-04-09, 19:40
sm vd hoogste plank ? ?
dit is martelen en moorden !

Ja dat bedoel ik ook, het kwam alleen een beetje verkeerd op het key-board

tanger'73
25-04-09, 13:52
Zit patex van Henkel hier niet achter, door het op ongebruikelijke wijze testen van een nieuw soort epoxyhars verbinding?

tr_imparator
26-04-09, 00:59
Zit patex van Henkel hier niet achter, door het op ongebruikelijke wijze testen van een nieuw soort epoxyhars verbinding?

Hmm. Op zich een hele interessante vraag. Waarom chirurgen bij operaties gewoon de wonden niet dichtlijmen. :tik:

fisherman1969
26-04-09, 01:39
Hmm. Op zich een hele interessante vraag. Waarom chirurgen bij operaties gewoon de wonden niet dichtlijmen. :tik:

Ja dan kan meteen weer een medische ,,ontdekking ,,op het conto van de Arabische landen geschreven worden :zozo:

tanger'73
02-05-10, 21:49
22/04
Volgens de Internationale commissie voor de mensenrechten van homo's en lesbiennes (IGLHRC), hebben Iraakse milities gruwelijke lijfstraffen voor homo's bedacht.
Volgens een prominente Iraakse mensenrechtenactivist gebruiken de milities lijm om de anus van homo's dicht te plakken. Vervolgens krijgt het slachtoffer een drankje dat ervoor zorgt dat hij diarree krijgt. Aangezien de dichtgelijmde anus enkel via een medische ingreep kan geopend worden, sterft het slachtoffer.

Videobeelden van dergelijke praktijken circuleren in Irak.

Heksenjacht
Hoewel de IGLHRC nog niet alle feiten heeft kunnen natrekken, ziet de commissie wel een patroon in de mensenrechtenschendingen die gerapporteerd worden in Irak. Volgens de mensenrechtenactivist heeft er - door een religieuze afkondiging - de laatste drie weken een ware heksenjacht op homo's plaatsgevonden in het land.

[bron: gva.be]

ach gut, onze huis homofiel is begaan met dichtgelijmde aarsen.

fisherman1969
02-05-10, 22:05
ach gut, onze huis homofiel is begaan met dichtgelijmde aarsen.

Ik dacht eerst dat deze topic al afgelopen was ?
Kan me niet voorstellen dat je deze methode van martelen goed keurt .

tanger'73
02-05-10, 22:13
Ik dacht eerst dat deze topic al afgelopen was ?
Kan me niet voorstellen dat je deze methode van martelen goed keurt .


waar keur ik iets goed, merk alleen op dat iemand erg begaan is met het onbruikmaken van konten.

Slinger
02-05-10, 22:18
waar keur ik iets goed, merk alleen op dat iemand erg begaan is met het onbruikmaken van konten.

En ik constateer dat er iemand is die dat wel best vindt. Het is weer een medelander.

jang0201
02-05-10, 22:20
waar keur ik iets goed, merk alleen op dat iemand erg begaan is met het onbruikmaken van konten.

Klopt idd. Tanger, ben idd. begaan met het lot van de homosexuelen in de wereld. Waarom gaan veel van jou berichten over homosexualiteit, Tanger? En waarom zo geïntresseerd in mij? Je hoeft voor mij echt niet uit de kast te komen hoor, blijf er maar lekker in!!

tanger'73
02-05-10, 22:24
hahahahahaha, wat geniet ik hiervan. van gasten die denken dat ik op diens reacties serieus antwoord. :haha:

fisherman1969
02-05-10, 22:39
waar keur ik iets goed, merk alleen op dat iemand erg begaan is met het onbruikmaken van konten.

Oh ik snap en dan is die ook meteen homo ?
Ik ben absoluut geen homo ,maar ben wel begaan met deze stumpers die
een dergelijk lot moeten ondergaan , zelfs in de Middeleeuwen waren ze nog niet op dit idee gekomen om zo te martelen (zeker geen goede lijm voorradig ?)
De enige die in de buurt kwamen waren de Nazie,s met hun zgn ,,medische ,, experimenten , om botten aan elkaar te lijmen ,die uiteraard eerst ff onverdoofd gebroken werden bij de Zigeuners, Homo,s en Joodse, slachtoffers.
Ter aanvulling : nu wordt er in sommige gevallen gebruik gemaakt van deze methode dus het lijmen van beenderen .

tanger'73
02-05-10, 22:49
Oh ik snap en dan is die ook meteen homo ?
Ik ben absoluut geen homo ,maar ben wel begaan met deze stumpers die
een dergelijk lot moeten ondergaan , zelfs in de Middeleeuwen waren ze nog niet op dit idee gekomen om zo te martelen (zeker geen goede lijm voorradig ?)
De enige die in de buurt kwamen waren de Nazie,s met hun zgn ,,medische ,, experimenten , om botten aan elkaar te lijmen ,die uiteraard eerst ff onverdoofd gebroken werden bij de Zigeuners, Homo,s en Joodse, slachtoffers.
Ter aanvulling : nu wordt er in sommige gevallen gebruik gemaakt van deze methode dus het lijmen van beenderen .


nee jij bent zeker geen homo, zelfs verre van dat. Je weet immers beter. 'K ben het met je eens hoor, tot aan het lijmsnuiven toe.

super ick
03-05-10, 13:49
Weer een groep mafkezen die vanuit overtuiging homoseksualiteit afkeuren maar vervolgens tegen alle regels van dezelfde overtuiging in handelen.