PDA

Bekijk Volledige Versie : Sjeik mishandelt boer en laat gruwelijke folteringen filmen



Marsipulami
24-04-09, 19:51
Sjeik mishandelt boer en laat gruwelijke folteringen filmen

Het koningshuis van de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is in opspraak geraakt door een video waarop te zien is hoe de broer van de kroonprins een boer op gruwelijke wijze mishandelt. De beelden zijn in handen gekomen van de Amerikaanse zender ABC News. In de video is te zien hoe de vastgebonden boer wordt geslagen en beschoten door Issa bin Zayed Al Nahyan.

Testikels in brand
Daarnaast toont de video hoe de boer zout in zijn wonden krijgt gestrooid en zand in zijn mond krijgt gepropt. Verder krijgt het slachtoffer elektrische schokken toegediend en worden zijn testikels in brand gezet.

Verdacht van diefstal
Het volledige filmpje duurt drie kwartier. Volgens de zender ABC News, die de meest schokkende beelden eruit heeft geknipt, is het slachtoffer een Afghaanse boer die er van wordt verdacht graan achter te hebben gehouden.

Brekende botten
Aan het eind van de video is te zien hoe de sjeik met zijn wagen meerdere malen over de man heen rijdt. Daarbij is duidelijk het geluid van brekende botten te horen.

Opnieuw bekijken
De beelden zouden zijn opgenomen op verzoek van de sjeik, die zijn martelingen graag later eens opnieuw bekijkt. Op een bepaald moment vraagt hij de cameraman dichterbij te komen zodat de pijn van het slachtoffer goed te zien is. (eb)

VIDEO

http://www.liveleak.com/view?i=f05_1223502662

fisherman1969
24-04-09, 23:50
Sjeik mishandelt boer en laat gruwelijke folteringen filmen

Het koningshuis van de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is in opspraak geraakt door een video waarop te zien is hoe de broer van de kroonprins een boer op gruwelijke wijze mishandelt. De beelden zijn in handen gekomen van de Amerikaanse zender ABC News. In de video is te zien hoe de vastgebonden boer wordt geslagen en beschoten door Issa bin Zayed Al Nahyan.

Testikels in brand
Daarnaast toont de video hoe de boer zout in zijn wonden krijgt gestrooid en zand in zijn mond krijgt gepropt. Verder krijgt het slachtoffer elektrische schokken toegediend en worden zijn testikels in brand gezet.

Verdacht van diefstal
Het volledige filmpje duurt drie kwartier. Volgens de zender ABC News, die de meest schokkende beelden eruit heeft geknipt, is het slachtoffer een Afghaanse boer die er van wordt verdacht graan achter te hebben gehouden.

Brekende botten
Aan het eind van de video is te zien hoe de sjeik met zijn wagen meerdere malen over de man heen rijdt. Daarbij is duidelijk het geluid van brekende botten te horen.

Opnieuw bekijken
De beelden zouden zijn opgenomen op verzoek van de sjeik, die zijn martelingen graag later eens opnieuw bekijkt. Op een bepaald moment vraagt hij de cameraman dichterbij te komen zodat de pijn van het slachtoffer goed te zien is. (eb)

VIDEO

http://www.liveleak.com/view?i=f05_1223502662

Afschuwlijk ,hoe kunnen mensen elkaar zoiets aan doen???:fpotver::huil::fuckit2:

Marsipulami
10-01-10, 20:32
Sjeik die boer folterde vrijgesproken "omdat hij gedrogeerd was"

http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/17/4/9/media_xl_3405444.jpg?20100110181419

In de Verenigde Arabische Emiraten heeft een rechter sjeik Issa bin Zayed al-Nahyan (foto) vrijgesproken voor de marteling en verkrachting van een Afghaanse boer. Volgens de rechtbank kon de sjeik niet verantwoordelijk worden gehouden voor zijn daden omdat hij tegen zijn wil was gedrogeerd door twee voormalige zakenpartners, zei zijn advocaat.

Video

De sjeik kwam in opspraak door een in april gelekte video waarop te zien was hoe hij een man gruwelijk foltert. De sjeik slaat de van origine Afghaanse graanhandelaar Mohammed Shah Poor met onder meer een zweep en een plank. Hij strooit zout in de wonden en rijdt uiteindelijk met een auto over de man heen. Het slachtoffer zou een lading graan van sjeik Issa ter waarde van 3.600 euro hebben verloren. Hij overleefde de mishandeling ternauwernood, maar moest maandenlang in het ziekenhuis herstellen. Het incident vond plaats in 2004.

Broer van president

Sjeik Issa is de broer van VAE-president en emir van Abu Dhabi, sjeik Khalifa bin Zayed al-Nahyan. Het was voor het eerst dat justitie onderzoek deed naar een lid van het koninklijk huis uit Abu Dhabi, de hoofdstad van de emiraten.

(anp/sam)
10/01/10 18u04

mark61
10-01-10, 21:34
Het was voor het eerst dat justitie onderzoek deed naar een lid van het koninklijk huis uit Abu Dhabi, de hoofdstad van de emiraten.

En het laatst, schat ik. Het beviel duidelijk niet.

Tis de schuld van het westen.

tanger'73
10-01-10, 21:49
Dat bedoel ik maar, lekker islamitisch daar in de VAE. Als de jetset daar maar geen last van heeft. Ze hadden die boer net zo goed van die Burj toren van babel kunnen gooien?

StevieK
11-01-10, 04:28
En het laatst, schat ik. Het beviel duidelijk niet.

Tis de schuld van het westen.

Het is altijd schuld van het Westen, dat weten we toch ???

Ik wacht alleen nog op commentaar van DNA of is ie van de aardbodem verdwenen ???? of inmiddels alweer een andere Nick of zijn credits op te bouwen

justus
11-01-10, 05:48
die vrijspraak verbaast mij niets. is toch de gebruikelijke vorm van nepotisme aldaar?
in saoudie arabie worden horden aziatisch personeel mishandeld en verkracht. gebruikelijke gang van zaken... en dan hebben we het nog niet over de behandeling van gevangenen of koerden in die regio...

fijn zo'n mentaliteit.

mark61
11-01-10, 08:20
Het is altijd schuld van het Westen, dat weten we toch ???

Ik wacht alleen nog op commentaar van DNA of is ie van de aardbodem verdwenen ???? of inmiddels alweer een andere Nick of zijn credits op te bouwen

Sallah, DNA, Eldorado, dat zie je toch zelf wel? :hihi:

knuppeltje
11-01-10, 09:35
Dit is hier toch al veel eerder voorbij gekomen, of denk ik dat maar?

mark61
11-01-10, 09:40
Dit is hier toch al veel eerder voorbij gekomen, of denk ik dat maar?

Hallo, wakker worden. Er is nu net uitspraak geweest in zijn proces, zie datum in post Mars.

sidi bibi
11-01-10, 09:40
Sallah, DNA, Eldorado, dat zie je toch zelf wel? :hihi:

Die kunsten halen ze hier ook uit

http://www.telquel-online.com/370/index_370.shtml

http://imgs.imagup.com/member5/1241694069_1%20bziz.gif

knuppeltje
11-01-10, 09:53
Hallo, wakker worden. Er is nu net uitspraak geweest in zijn proces, zie datum in post Mars.

Tis nog veel te vroeg :fpotver:

Kal-El B.V
11-01-10, 11:59
Het is altijd schuld van het Westen, dat weten we toch ???

Ik wacht alleen nog op commentaar van DNA of is ie van de aardbodem verdwenen ???? of inmiddels alweer een andere Nick of zijn credits op te bouwen

Ik weet nu niet wat nou zieliger is? Dat er mensen zijn die dit "de schuld van het westen" gaan noemen, of dat er mensen zijn die al meteen roepen dat die mensen het "de schuld van het westen" gaan noemen.

Misschien hebben toch beiden last van bepaalde pavlov reacties.

mark61
11-01-10, 12:15
Ik weet nu niet wat nou zieliger is? Dat er mensen zijn die dit "de schuld van het westen" gaan noemen, of dat er mensen zijn die al meteen roepen dat die mensen het "de schuld van het westen" gaan noemen.

Misschien hebben toch beiden last van bepaalde pavlov reacties.

Wat denk je zelf? Het helpt als je niet hit & run doet, maar even de discussies nauwkeurig volgt. Gevoel voor sarcasme en ironie is ook geen overbodige luxe bij het begrijpend lezen.

Kal-El B.V
11-01-10, 12:33
Wat denk je zelf? Het helpt als je niet hit & run doet, maar even de discussies nauwkeurig volgt. Gevoel voor sarcasme en ironie is ook geen overbodige luxe bij het begrijpend lezen.

Right back at ya, je kunt mijn opmerking ook als sarcasme interpreteren.

naam
11-01-10, 12:37
Ik weet nu niet wat nou zieliger is? Dat er mensen zijn die dit "de schuld van het westen" gaan noemen, of dat er mensen zijn die al meteen roepen dat die mensen het "de schuld van het westen" gaan noemen.

Misschien hebben toch beiden last van bepaalde pavlov reacties.

Aha, sarcastisch doen en stiekem toch denken dat het de schuld van het westen is. :stout:

mark61
11-01-10, 13:38
Right back at ya, je kunt mijn opmerking ook als sarcasme interpreteren.

God wat een loserige reactie.

Nee, dat kan niet. Maar blijkbaar voel je je betrapt ofzo door mijn reactie.

Kal-El B.V
11-01-10, 14:07
God wat een loserige reactie.

Nee, dat kan niet. Maar blijkbaar voel je je betrapt ofzo door mijn reactie.

ja heel erg betrapt, oh oh wat ben ik toch een loser, die mag je in je zak stoppen.

Maar ik zal het duidelijker voor je opschrijven, zonder sarcasme. Dat er mensen zijn die dit "de schuld van het westen" gaan noemen, en dat er mensen zijn die al meteen roepen dat die mensen het "de schuld van het westen" gaan noemen, is voor mij één pot nat. Allebei Pavlov reacties en allebei erg zielig.

Tomas
11-01-10, 14:11
...omdat hij tegen zijn wil was gedrogeerd door twee voormalige zakenpartners, zei zijn advocaat.

Maar dat zullen toch zekers wel westerlingen zijn geweest? Laten we wel wezen.

Bofko
11-01-10, 14:39
Maar dat zullen toch zekers wel westerlingen zijn geweest? Laten we wel wezen.

Arabische schoothondjes van het westen zijn nog erger dan westerlingen.Maar dat maakt ze nog niet tot niet-westerlingen.

mark61
11-01-10, 17:55
ja heel erg betrapt, oh oh wat ben ik toch een loser, die mag je in je zak stoppen.

Maar ik zal het duidelijker voor je opschrijven, zonder sarcasme. Dat er mensen zijn die dit "de schuld van het westen" gaan noemen, en dat er mensen zijn die al meteen roepen dat die mensen het "de schuld van het westen" gaan noemen, is voor mij één pot nat. Allebei Pavlov reacties en allebei erg zielig.

Dat is dan erg dom van je, als je bittere ernst niet van sarcasme kan onderscheiden.

Je kan dus toch niet begrijpend lezen, zelfs niet nadat het principe je is uitgelegd.

mark61
11-01-10, 17:56
Maar dat zullen toch zekers wel westerlingen zijn geweest? Laten we wel wezen.

Die drugs zijn door de CIA-Taliban speciaal naar den Arabischen wereld vervoerd om de edele bewoners te corrumperen.

Kal-El B.V
11-01-10, 18:31
Dat is dan erg dom van je, als je bittere ernst niet van sarcasme kan onderscheiden.

Je kan dus toch niet begrijpend lezen, zelfs niet nadat het principe je is uitgelegd.

Er is helemaal niks uitgelegd, maar dat hoeft ook niet, ik begrijp heel goed wat sarcasme is. Maar als je nou eens van je voetstuk afstapt ooh heilig zelfgekroonde sarcasmekoning, dan zou je begrijpen dat het etiket 'betrapt' op jezelf van toepassing is. De opmerking "tis de schuld van het westen" kan dan wel sarcastisch bedoeld zijn, als een ander op die opmerking niet sarcastisch mag reageren dan blijft er weinig over van jou sarcasme en lijkt het er meer op dat je het wel als bittere ernst bedoelde. Maar goed sarcasme op het internet werkt vaak niet, vooral wanneer het zo tussen neus en lippen door in een korte zin wordt toegepast.

sjo
11-01-10, 18:38
En het laatst, schat ik. Het beviel duidelijk niet.

Tis de schuld van het westen.

Tering Zionisten ook......

gr.
sjo

ELdorado
11-01-10, 19:05
Tering Zionisten ook......

gr.
sjo


:lol:

No, u're innocent angels , hypocrit denial freak ! :lol:

sjo
11-01-10, 19:45
:lol:

No, u're innocent angels , hypocrit denial freak ! :lol:

Je Nederlands is stukken beter dan je Engels. Doe dat maar......

gr.
sjo

ELdorado
11-01-10, 20:00
Je Nederlands is stukken beter dan je Engels. Doe dat maar......

gr.
sjo


ur silence is more appreciated than ur non_sense :

see my topic ' bout the Gaza siege , hypocrit zionist angel ! :lol:

Au lieu de denigrer les autres, tu ferais mieuw de regarder dans le miroir, Frankenstein's monster !

Wa Allahi sa yat tti yamokom ya killab InshaAllah , wa la ahad yomkin an yonkidakom mina InshaAllah ...:fplet:

mark61
11-01-10, 21:41
ur silence is more appreciated than ur non_sense :

see my topic ' bout the Gaza siege , hypocrit zionist angel ! :lol:

Au lieu de denigrer les autres, tu ferais mieuw de regarder dans le miroir, Frankenstein's monster !

Wa Allahi sa yat tti yamokom ya killab InshaAllah , wa la ahad yomkin an yonkidakom mina InshaAllah ...:fplet:

Je Arabisch is al niet veel beter. Je moeder, honden, haal ik er nog uit. Je bent zo goed opgevoed, ik sla steil achterover.

mark61
11-01-10, 21:43
Er is helemaal niks uitgelegd, maar dat hoeft ook niet, ik begrijp heel goed wat sarcasme is. Maar als je nou eens van je voetstuk afstapt ooh heilig zelfgekroonde sarcasmekoning, dan zou je begrijpen dat het etiket 'betrapt' op jezelf van toepassing is. De opmerking "tis de schuld van het westen" kan dan wel sarcastisch bedoeld zijn, als een ander op die opmerking niet sarcastisch mag reageren dan blijft er weinig over van jou sarcasme en lijkt het er meer op dat je het wel als bittere ernst bedoelde. Maar goed sarcasme op het internet werkt vaak niet, vooral wanneer het zo tussen neus en lippen door in een korte zin wordt toegepast.

bla bla bla.

Je zat in eerste instantie niet op te letten, kan dat niet toegeven, en dan krijgen we pagina's van dit soort geleuter.

Als jij het zo dom vind dat mensen alles aan het westen toeschrijven, dan moet je die mensen aanspreken. Dat lijkt me prioriteit nr. 1

Begin met dat varken van een Sallah te corrigeren.

Kal-El B.V
12-01-10, 00:38
bla bla bla.

Je zat in eerste instantie niet op te letten, kan dat niet toegeven, en dan krijgen we pagina's van dit soort geleuter.

Als jij het zo dom vind dat mensen alles aan het westen toeschrijven, dan moet je die mensen aanspreken. Dat lijkt me prioriteit nr. 1

Begin met dat varken van een Sallah te corrigeren.


Lekker happen, wat ben je toch een heerlijke simpele ziel. Weet je, ik denk dat ik zelf ga bedenken wat ik tot prioriteit nummer één maak en dat zijn niet mensen die het westen alle blaam toeschuiven. Het is nu juist zoveel leuker om diegenen aan te spreken die als pavlov hondjes reageren op berichten als waar deze topic mee begonnen is.

Oh gossie, dat maakt mij natuurlijk weer zo'n marokkaan die nooit fouten toegeeft en altijd blijft ontkennen, foei !

ronald
12-01-10, 01:09
Oh gossie, dat maakt mij natuurlijk weer zo'n marokkaan die nooit fouten toegeeft en altijd blijft ontkennen, foei !

Ja...dat is als je jezelf dat als prioriteit nr 1 stelt dan ook zo. Je kunt je beter over de inhoud druk maken. Die sjeik, of hij nu wel of niet Moslim is, beging grove gewelddadigheden en dat deed hij niet alleen vanuit zijn sadistische persoonlijkheid maar ook vanuit de positie in SA waar een aantal wetten niet voor iedereen geldt en waar rechtspraak daaraan gekoppeld is. Dat is de essentie van de plaatsing van dit bericht. Zoals je ook wel weet is dat niet uniek in de wereld. Er worden zoveel en zo vaak handen boven hoofden gehouden. Hier is de plastische grofheid wel erg duidelijk. Op zich ook wel uniek hoe sommigen met barbaarse neigingen er mee weg kunnen komen, maar gezien het systeem in SA ook weer niet uniek.

Kal-El B.V
12-01-10, 01:56
Deze mensen is hetzelfde lot beschoren als die van het Ancien Régime en Lodewijk XVI, simpel zat.

mark61
12-01-10, 06:33
Lekker happen, wat ben je toch een heerlijke simpele ziel. Weet je, ik denk dat ik zelf ga bedenken wat ik tot prioriteit nummer één maak en dat zijn niet mensen die het westen alle blaam toeschuiven. Het is nu juist zoveel leuker om diegenen aan te spreken die als pavlov hondjes reageren op berichten als waar deze topic mee begonnen is.

Oh gossie, dat maakt mij natuurlijk weer zo'n marokkaan die nooit fouten toegeeft en altijd blijft ontkennen, foei !

Sukkel. Geef nou gewoon toe dat je je vergiste, zonder zo'n hele lap gelul.

Ik wist niet dat je Marokkaans was, maar dit bevestigt het wel inderdaad :hihi:

Je hebt nog geen woord gewijd aan het topic.

mark61
12-01-10, 06:34
Deze mensen is hetzelfde lot beschoren als die van het Ancien Régime en Lodewijk XVI, simpel zat.

Ja joh? Waar zie jij tekenen van de revolutie dan? Waar wachten ze nog op, 1789 is ruim 2 eeuwen geleden.

Fibonaci
12-01-10, 09:44
Ja joh? Waar zie jij tekenen van de revolutie dan? Waar wachten ze nog op, 1789 is ruim 2 eeuwen geleden.het wordt alleen maar erger en erger in Islamia iha, ook met hoogste skyscraper van de wereld, als laatste erection from the dessert,

door de gifbeker van de olie,

die alle koningen der wereld gek zou maken, via deze hoererij met den duvel,


want alle corruptie, willekeur en ellende in die regio's komt er uit voort, om nog maar te zwijgen over het natuurlijke klimaatprobleem dat het opwekt, waar volgende generaties mee worden opgezadeld.