PDA

Bekijk Volledige Versie : Young Saudi girl's marriage ended



mark61
30-04-09, 12:40
Media reports say an arranged marriage between a Saudi girl aged eight and a man in his 50s has been annulled, in a case attracting worldwide criticism.

The Saudi Gazette says the annulment was agreed in an out-of-court settlement after a judge rejected two attempts to grant the girl a divorce.

The case prompted Saudi officials to say it would start regulating the marriages of young girls.

Rights groups say some Saudi families marry off young daughters for money.

The judge who first heard the case in the town of Unaiza refused to end the marriage at the request of the girl's mother , but he stipulated the groom could not have sex with the girl until she reached puberty. :argwaan:

The girl's father is said to have married her off against her mother's wishes to a close friend in order that he could pay off a debt.

A new judge was appointed to oversee the case, who issued the annulment after the husband finally gave up his insistence that the marriage had been legal, reports say.

Saudi Arabia implements an austere form of Sunni Islam that bans free association between the sexes and gives fathers the right to wed their children to whomever they deem fit.

Saudi commentators pointed out that the marriage took place in the central province of Qaseem - the heartland of Saudi Islamic fundamentalism.

Earlier this year, the country's highest religious authority, the Grand Mufti Sheikh Abdul Aziz al-Shaikh, said it was not against Islamic law to marry off girls who are 15 and younger.

On 15 April, after this case generated considerable negative publicity, Justice Minister Muhammad Issa said he wanted to put an end to the "arbitrary" way in which parents and guardians could marry off their young daughters.

However, he he did not say that the practice would be banned.

Gek. Formeel is er dus niks aan de hand, zegt de rechter, maar het zit de autoriteiten toch niet lekker. Is dat interne of externe druk?

Hoe zat het ook weer met de 'vrije partnerkeuze'?

knuppeltje
30-04-09, 13:38
Hoe zat het ook weer met de 'vrije partnerkeuze'?

Volgens onze Aït moeten alle vrouwen eerst de straat op om tegen dergelijke slavernij te protesteren anders hebben ze geen rechtvan spreken.
Idiote westerse paternalisten al helemaal niet dus. :fuckit:

Munier
30-04-09, 13:38
Hoe zat het ook weer met de 'vrije partnerkeuze'?
Vrije partnerkeuze voor vrouwen? Je geeft kamelen toch ook geen vrije partnerkeuze.

Munier
30-04-09, 13:39
Idiote westerse paternalisten al helemaal niet dus. :fuckit:
Paulinisten! :fuckit:

mark61
30-04-09, 13:40
Volgens onze Aït moeten alle vrouwen eerst de straat op om tegen dergelijke slavernij te protesteren anders hebben ze geen rechtvan spreken.
Idiote westerse paternalisten al helemaal niet dus. :fuckit:

sorryyyyy papa :hihi:

knuppeltje
30-04-09, 13:41
Paulinisten! :fuckit:

In den vuur ermee!!!!!

mark61
30-04-09, 13:41
Vrije partnerkeuze voor vrouwen? Je geeft kamelen toch ook geen vrije partnerkeuze.

Lees de geleerden hier. Die melden altijd dat de islam vrije partnerkeuze voor vrouwen voorstaat. Behalve dan ff in SA. Dat noemen ze dan bij gelegenheid achterlijk; bij andere gelegenheden komen de grootste geleerden er vandaan.

Munier
30-04-09, 14:45
Lees de geleerden hier. Die melden altijd dat de islam vrije partnerkeuze voor vrouwen voorstaat. Behalve dan ff in SA. Dat noemen ze dan bij gelegenheid achterlijk; bij andere gelegenheden komen de grootste geleerden er vandaan.
Dit geval in SA laat volgens mij een van de problemen met de shari3ah(wetgeving) zien. Ik ben niet op de hoogte van de moderne wetsgeleerdheid - let wel wetsgeleerdheid, niet rechtsgeleerdheid - over shari3ah en onze geleerden hier zullen me ongetwijfeld corrigeren als ik er naast zit.

Het uitgangspunt van de shari3ah is uitstekend, maar na +/- 1500 jaar jurisprudentie - iets anders dan wetgeving - is er geen systematiek meer in te ontdekken. Iedere rechter kan wel uitspraken uit het verleden vinden die hem (!) bevestigen in de eigen opvatting; uitspraken die hem (!) niet zinnen worden dan domweg als irrelevant beschouwd. De zgn verfijnde heuristiek, die de rechters door het woud aan jurisprudentie moet leiden is volgens mij een wassen neus; het geval in SA toont dat wat mij betreft aan.

Er is ook nog een verschil tussen de wet (naar de letter) uitvoeren en rechtspreken. In de Nederlandse rechtopvatting is het heel wel mogelijk dat een rechter afwijkt van de letter van de wet, als toepassing van een artikel naar de letter onrecht zou opleveren. De orthodoxie en orthopraxie (sic) in SA is extreem wettisch; damn the consequences.

Charlus
30-04-09, 15:08
<...>Het uitgangspunt van de shari3ah is uitstekend,<...>
omdat...

tanger'73
30-04-09, 17:53
Lees de geleerden hier. Die melden altijd dat de islam vrije partnerkeuze voor vrouwen voorstaat. Behalve dan ff in SA. Dat noemen ze dan bij gelegenheid achterlijk; bij andere gelegenheden komen de grootste geleerden er vandaan.

Je hebt vrije partnerkeuze en je hebt straight down pedofillie, welke wordt het?

Munier
30-04-09, 18:31
omdat...
Uitgangspunt was dat een speciale functionaris in de garnizoenen van de pas veroverde steden de Islamische waarden onder de bewoners van de garnizoenen verspreide. Ik spreek dan over de tijd van het kalifaat van Umar. Dat was noodzakelijk omat die bewoners zich wel tot de Islam hadden bekeerd, maar er bitter weinig van wisten. Je moet niet vergeten dat in die begintijd de verzameling teksten die nu de Qur'an vormen nog niet vaststond, laat staan de shari3ah.

Deze functionaris sprak alleen recht, voor zover je daar in dit stadium van kunt spreken, over de eigen geloofsgenoten en verder alleen over anderen die zich daar vrijwillig aan onderwierpen.

Het lijkt mij een goed uitgangspunt om het recht gebaseerd op een godsdienst alleen toe te passen op de aanhangers van dat geloof en het lijkt me goed dat je gelovigen van dat geloof waar nodig onderwijst in de uitgangspunten van dat geloof.

mark61
01-05-09, 02:00
Je hebt vrije partnerkeuze en je hebt straight down pedofillie, welke wordt het?

Welk woord in 'vrije partnerkeuze voor vrouwen' begrijp je niet? Of je denkt dat 8-jarige meisjes spontaan de wens uiten met 50-jarige mannen te trouwen? Welke wordt het? Enfin ik begrijp niet wat je bedoelt.

mark61
01-05-09, 02:31
Het lijkt mij een goed uitgangspunt om het recht gebaseerd op een godsdienst alleen toe te passen op de aanhangers van dat geloof en het lijkt me goed dat je gelovigen van dat geloof waar nodig onderwijst in de uitgangspunten van dat geloof.

Je vergeet wel even te melden dat niet-moslims een nauw omschreven positie hadden in een islamitisch land; vergeleken met Europa destijds wel een succes, maar volgens de huidige maatstaven discriminerend. Geschillen tussen een moslim en een niet-moslim werden volgens de shari`a beslist, wat de niet-moslim alleen al theoretisch op achterstand zette. Wat er lollig is aan het devalueren van de getuigenis van een vrouw ontgaat me ook.

Het concept 'shari`a' is dermate vaag dat je eigenlijk niet eens kan zeggen of het een goed idee is of niet. Er is geen tiendelige ingenaaide versie van. Het bestrijkt maar een zeer beperkt veld vergeleken bij de westerse rechtspraak. Geen islamitisch land, y compris SA, kan dan ook zonder aanvullend westers recht op allerlei gebied. Het familierecht is niet bepaald conform hedendaagse westerse inzichten. Aangezien het gaat om de eeuwige Wet van God is het ook niet erg dynamisch. Ik geloof niet dat er al consensus bestaat over zaken als draagmoederschap, euthanasie en zelfs maar abortus, bijvoorbeeld.

knuppeltje
01-05-09, 10:14
Je hebt vrije partnerkeuze en je hebt straight down pedofillie, welke wordt het?

Pedofilie!!!!!!

Vraag eens aan je eigen dochter als acht jaar is of ze met een vent van vijftig wilt trouwen, of je vrouw of ze het er mee eens is dat je haar aan zo'n ouwe geile perverse bok meegeeft?
Het maffe is dat eerder een rechtbank tot twee maal toe die scheiding had geweigerd, voordat een hogere rechter dit onder druk wel toestond.
In SA kunnen bij wet dus nog steeds meisjes van acht aan ouwe pedofielen worden uitgehuwelijkt. Je moet zelf wel heel pervers zijn om dat te kunnen verdedigen.
Godsklere... ene mafketel verdedigt hier wetten die verkrachtiging toestaan, en een andere halve zool verdedigt hier pedofilie. Gekker gaat het toch niet worden zeker?

Naar aanleiding van alle mommotie in het buitenland over dit huwelijk heeft de regering in SA- of wat daar voor moet doorgaan dan, al een tijdje geleden besloten om de minimum leeftijd op 18 te gaan stellen . Tot op heden is daar nog niets van gekomen.
Is ook niet belangrijk natuurlijk. :fuckit:

Munier
01-05-09, 19:31
Je vergeet wel even te melden dat niet-moslims een nauw omschreven positie hadden in een islamitisch land; vergeleken met Europa destijds wel een succes, maar volgens de huidige maatstaven discriminerend. Geschillen tussen een moslim en een niet-moslim werden volgens de shari`a beslist, wat de niet-moslim alleen al theoretisch op achterstand zette. Wat er lollig is aan het devalueren van de getuigenis van een vrouw ontgaat me ook.

Het concept 'shari`a' is dermate vaag dat je eigenlijk niet eens kan zeggen of het een goed idee is of niet. Er is geen tiendelige ingenaaide versie van. Het bestrijkt maar een zeer beperkt veld vergeleken bij de westerse rechtspraak. Geen islamitisch land, y compris SA, kan dan ook zonder aanvullend westers recht op allerlei gebied. Het familierecht is niet bepaald conform hedendaagse westerse inzichten. Aangezien het gaat om de eeuwige Wet van God is het ook niet erg dynamisch. Ik geloof niet dat er al consensus bestaat over zaken als draagmoederschap, euthanasie en zelfs maar abortus, bijvoorbeeld.
Mijn opmerking wat ik allemaal goed vindt slaat uitsluitend op de begintijd tot ergens tijdens het kaliefaat van Umar I.

Als je naar de huidige situatie kijkt ben ik het helemaal met je eens. Het is een onsamenhangend ratjetoe, waarin nog veel gewoontes uit de djahaliya voortleven. Over mijn laatste opmerking zal wel een storm van protest losbarsten.:)

tanger'73
01-05-09, 19:33
Welk woord in 'vrije partnerkeuze voor vrouwen' begrijp je niet? Of je denkt dat 8-jarige meisjes spontaan de wens uiten met 50-jarige mannen te trouwen? Welke wordt het? Enfin ik begrijp niet wat je bedoelt.


Houwe zo.

tanger'73
01-05-09, 19:35
Pedofilie!!!!!!

Vraag eens aan je eigen dochter als acht jaar is of ze met een vent van vijftig wilt trouwen, of je vrouw of ze het er mee eens is dat je haar aan zo'n ouwe geile perverse bok meegeeft?
Het maffe is dat eerder een rechtbank tot twee maal toe die scheiding had geweigerd, voordat een hogere rechter dit onder druk wel toestond.
In SA kunnen bij wet dus nog steeds meisjes van acht aan ouwe pedofielen worden uitgehuwelijkt. Je moet zelf wel heel pervers zijn om dat te kunnen verdedigen.
Godsklere... ene mafketel verdedigt hier wetten die verkrachtiging toestaan, en een andere halve zool verdedigt hier pedofilie. Gekker gaat het toch niet worden zeker?

Naar aanleiding van alle mommotie in het buitenland over dit huwelijk heeft de regering in SA- of wat daar voor moet doorgaan dan, al een tijdje geleden besloten om de minimum leeftijd op 18 te gaan stellen . Tot op heden is daar nog niets van gekomen.
Is ook niet belangrijk natuurlijk. :fuckit:

Wat pedofillie, maar ook homofillie betreft, daar ben ik allang over uit.

knuppeltje
02-05-09, 09:34
Wat pedofillie, maar ook homofillie betreft, daar ben ik allang over uit.

Het eerste was je wel aan het verdedigen met die opmerking over vrije partnerkeus.
Over het tweede heb je het zo vaak op jouw manier over, dat je fixatie daarop allang bekend is. Maarja, waar het hart van vol is daar loopt de mond van over hè.

mark61
02-05-09, 12:38
Houwe zo.

Je prikt om onbegrepen wartaal uit te slaan. Interessant.

tanger'73
02-05-09, 13:39
Het eerste was je wel aan het verdedigen met die opmerking over vrije partnerkeus.
Over het tweede heb je het zo vaak op jouw manier over, dat je fixatie daarop allang bekend is. Maarja, waar het hart van vol is daar loopt de mond van over hè.


Ik was niks aan het verdedigen, ik gaf een keuze op. Namelijk of kiezen voor vrije partner keuze of pedofillie? Na bewuste keuze van betrokken persoon, kon je verder mijn antwoord daarop aantreffen.

tanger'73
02-05-09, 13:39
Je prikt om onbegrepen wartaal uit te slaan. Interessant.


En waar gaat je voorkeur naar uit?

knuppeltje
02-05-09, 19:21
Ik was niks aan het verdedigen, ik gaf een keuze op. Namelijk of kiezen voor vrije partner keuze of pedofillie? Na bewuste keuze van betrokken persoon, kon je verder mijn antwoord daarop aantreffen.

Ga ze thuis voor de gek proberen te houden.

tanger'73
02-05-09, 19:26
Ga ze thuis voor de gek proberen te houden.

Wie moet ik voor de gek houden? Homofiellen en pedofiellen zijn al gek.

knuppeltje
02-05-09, 19:28
Wie moet ik voor de gek houden? Homofiellen en pedofiellen zijn al gek.

Meneer heeft voor psychiater gestudeerd neem ik aan?

tanger'73
02-05-09, 19:31
Meneer heeft voor psychiater gestudeerd neem ik aan?


Dat je hiermee pedofiellen niet voor gek verklaard, geeft ernstig te denken.

knuppeltje
02-05-09, 19:51
Dat je hiermee pedofiellen niet voor gek verklaard, geeft ernstig te denken.


Ik vind ze heel ziek, maar dat is nog steeds iets anders dan gek, ze kunnen zelfs heel hoog begaafd zijn.

tanger'73
02-05-09, 19:56
Ik vind ze heel ziek, maar dat is nog steeds iets anders dan gek, ze kunnen zelfs heel hoog begaafd zijn.


Genoeg reden voor je om ze te verplegen en te vertroetelen hè! Onder jouw vrienden heb je ze ongetwijfeld ook?

knuppeltje
02-05-09, 20:01
Genoeg reden voor je om ze te verplegen en te vertroetelen hè! Onder jouw vrienden heb je ze ongetwijfeld ook?

Daar gaan we weer met onze roddeltante.

Ze zullen hoe dan ook verpleegd of in iedergeval van de straat worden gehaald moeten. Vertroetelen is weer wat anders.

tanger'73
02-05-09, 20:03
Daar gaan we weer met onze roddeltante.

Ze zullen hoe dan ook verpleegd of in iedergeval van de straat worden gehaald moeten. Vertroetelen is weer wat anders.


Ik kan aan je zorgzame karakter zien dat pedofiellen je vrienden zijn.

knuppeltje
02-05-09, 20:09
Ik kan aan je zorgzame karakter zien dat pedofiellen je vrienden zijn.

Das een questi van interpretatie denk, of gewoon geroddel, dat kan ook.

tanger'73
02-05-09, 20:13
Das een questi van interpretatie denk, of gewoon geroddel, dat kan ook.

Nee je hebt het in je reacties met pedofiellen in ieder geval goed voor. Je kunt er begrip voor opbrengen?

knuppeltje
02-05-09, 20:31
Nee je hebt het in je reacties met pedofiellen in ieder geval goed voor. Je kunt er begrip voor opbrengen?

Zoals ik al eerder aangaf is begrijpend lezen te moeilijk voor jou.

tanger'73
02-05-09, 23:49
Zoals ik al eerder aangaf is begrijpend lezen te moeilijk voor jou.

Hoeft niet, met de vrienden die je hebt laat dat toch geen twijfel over mogelijk.

catwomen
03-05-09, 10:49
Wie moet ik voor de gek houden? Homofiellen en pedofiellen zijn al gek.

Waarom zijn mensen gek als ze oprecht van iemand houden, ook al is het iemand van hetzelfde geslacht? Ik snap werkelijk niet waarom mensen soms zo verhit reageren op verliefde mensen wanneer die van hetzelfde geslacht zijn. Wat maakt het uit??? Alleen wanneer je een gelovige bent en deze gevoelens hebt dan zal dat heel moeilijk zijn, omdat de verschillende religies homosexualiteit afwijzen. Maar ook dan heb je nog een keuze om wel of niet aan je gevoelens toe te geven. En da's puur een prive zaak, netzogoed van de diverse homostellen. Ieder moet het zelf weten.

Wat pedofilie betreft, dit is iets waar bijna iedereen hetzelfde over denkt. Het kan niet, het mag niet, nooit! Er is namelijk sprake van een ongelijkwaardige relatie. Een kind kan nooit beseffen waar hij of zij mee bezig is. Je rotzooit gewoon nooit met kinderen. Punt!
Ik vind het moeilijk dat mijn religie homosexualiteit afwijst (terwijl ikzelf er van overtuigd ben dat juist oprechte liefde in deze wereld heel belangrijk is en dan boeit het mij niet wat het geslacht is), maar tegelijkertijd een verkapte vorm van pedofilie wel toestaat. Zolang er maar netjes is getrouwd en het meisje menstrueert is er kennelijk niets aan de hand.

En door dit soort zaken twijfel ik soms heel erg aan mijn geloof. Natuurlijk ik kan net zoals vele moslims mijn kop in het zand steken en niet doen of dit soort problemen niet spelen. Maar ze zijn er wel en ik vind dat het hoog tijd wordt dan wij moslims daar eens open en eerlijk over gaan nadenken en praten.

knuppeltje
03-05-09, 11:01
Hoeft niet, met de vrienden die je hebt laat dat toch geen twijfel over mogelijk.


Tja, dat vindt je vast weer een hoogst intelligente opmerking van je. Maar feitelijk laat je weer zien dat je nmiet meer dan een ordinaire roddeltante bent.

tanger'73
03-05-09, 12:12
Tja, dat vindt je vast weer een hoogst intelligente opmerking van je. Maar feitelijk laat je weer zien dat je nmiet meer dan een ordinaire roddeltante bent.


Ik begin nu beter te begrijpen waarom je tegen bevolkingsgroei bent.

StevieK
03-05-09, 17:12
Wie moet ik voor de gek houden? Homofiellen en pedofiellen zijn al gek.

Of homofielen gek zijn, dat betwijfel ik ten sterkste, veel homifielen bekleden zeer hoge functies

Ben ik gek, nou ik denk het niet, heb een hele goede functie, werk dit jaar 6 weken op en 6 weken af. In de 6 weken af heb ik lekker vakantie, en nu maar zeggen wie er gek is...

Sexueel kontakt tussen homofielen is net zoals in de hetreosexuele wereld gebaseerd op vrijwillige bassis.



Pedofielen die gek zijn,... het zijn personen waar hun hormonen tov van minderjarigen anders regeren dan niet pedofielen. Het zijn eigenlijk zielige mensen.
Een mindejarige die uitgehuwelijkt wordt aan een oude vent, waar ook ter wereld en wat voor geloof je belijd.
Je kan me niet wijsmaken dat die ouwe funs geen sex met dit meisje heeft.

Een oudere man met gezond verstand zal vandaag aan de dag toch geen jong meisje huwen.
Over vroeger,....???
Daar houd ik beter me mond over, ik wil niet tegen zere benen trappen, en
dat waren tenslotte ander tijd word er als excuus aangegeven

http://www.dutchpredators.org/
staan een aantal veroordeelden

tanger'73
03-05-09, 17:26
Of homofielen gek zijn, dat betwijfel ik ten sterkste, veel homifielen bekleden zeer hoge functies

Ben ik gek, nou ik denk het niet, heb een hele goede functie, werk dit jaar 6 weken op en 6 weken af. In de 6 weken af heb ik lekker vakantie, en nu maar zeggen wie er gek is...

Sexueel kontakt tussen homofielen is net zoals in de hetreosexuele wereld gebaseerd op vrijwillige bassis.



Pedofielen die gek zijn,... het zijn personen waar hun hormonen tov van minderjarigen anders regeren dan niet pedofielen. Het zijn eigenlijk zielige mensen.
Een mindejarige die uitgehuwelijkt wordt aan een oude vent, waar ook ter wereld en wat voor geloof je belijd.
Je kan me niet wijsmaken dat die ouwe funs geen sex met dit meisje heeft.

Een oudere man met gezond verstand zal vandaag aan de dag toch geen jong meisje huwen.
Over vroeger,....???
Daar houd ik beter me mond over, ik wil niet tegen zere benen trappen, en
dat waren tenslotte ander tijd word er als excuus aangegeven

http://www.dutchpredators.org/
staan een aantal veroordeelden

Akkoord, hooguit zijn ze met uitzondering van pedo's prettig gestoord. :D

tanger'73
03-05-09, 17:32
@steviek, Ik val bijna van me stoel toen ik op jouw link een oud hoogleraar ethiek aan de Erasmus aantrof die weer voor de zoveelste keer met ontucht in aanraking kwam. :eek:

tanger'73
03-05-09, 17:37
Zelfs fitnes goeroe Karl Noten is veroordeeld voor pedo praktijken. Kennelijk speelt in of meer hoge functie's geen rol?

knuppeltje
03-05-09, 18:18
Ik begin nu beter te begrijpen waarom je tegen bevolkingsgroei bent.

Lijkt me sterk, maar het zal wel als jij het zegt.

tanger'73
03-05-09, 19:52
Lijkt me sterk, maar het zal wel als jij het zegt.

Kinderen spelen bij jou duidelijk een minderwaardige rol, in het belang tegen de overbevolking. Met misbruik daarvan zal jij waarschijnlijk geen moeite hebben?

knuppeltje
03-05-09, 19:53
Kinderen spelen bij jou duidelijk een minderwaardige rol, in het belang tegen de overbevolking. Met misbruik daarvan zal jij waarschijnlijk geen moeite hebben?

Daar hebben we onze roddeltante weer.

tanger'73
03-05-09, 19:57
Daar hebben we onze roddeltante weer.

Je hebt meermalen laten blijken dat je een aperte tegenstander van bevolkingsgroei bent, en laat kinderen daarbij de oorzaak zijn.

knuppeltje
03-05-09, 20:24
Je hebt meermalen laten blijken dat je een aperte tegenstander van bevolkingsgroei bent, en laat kinderen daarbij de oorzaak zijn.

Mafkees, nergens stel ik dat kinderen schuld eraan hebben. Maar goed ga maar gewoon door met dom roddellen.
Maar het is nogal erg dat jij geen oog hebt voor de gevolgen van de nu al reeds bestaande overbevolking.

tanger'73
03-05-09, 20:34
Mafkees, nergens stel ik dat kinderen schuld eraan hebben. Maar goed ga maar gewoon door met dom roddellen.
Maar het is nogal erg dat jij geen oog hebt voor de gevolgen van de nu al reeds bestaande overbevolking.

Nee dat lijkt me wel logisch dat kinderen er niks aan kunnen doen, als ze worden blootgesteld aan jouw indruk dat je ze liever kwijt dan rijk bent.

knuppeltje
04-05-09, 09:27
Nee dat lijkt me wel logisch dat kinderen er niks aan kunnen doen, als ze worden blootgesteld aan jouw indruk dat je ze liever kwijt dan rijk bent.

Je kletst weer vanuit je boord, nergens zeg ik dat ik bestaande kinderen liever kwijt ben dan rijk, maar moeten er steeds maar meer en meer bij blijven komen, dat is de vraag. Magoe, de daarbij komende problemen voor de mensheid spelen blijkbaar voor jou geen rol van betekenis.

tanger'73
04-05-09, 19:33
Je kletst weer vanuit je boord, nergens zeg ik dat ik bestaande kinderen liever kwijt ben dan rijk, maar moeten er steeds maar meer en meer bij blijven komen, dat is de vraag. Magoe, de daarbij komende problemen voor de mensheid spelen blijkbaar voor jou geen rol van betekenis.

Zeg ben je ook voor abortus als de vrucht zich in de baarmoeder heeft ingenesteld en redelijkerwijs van verwacht kan worden buiten het moederlichaam in leven kan blijven?

StevieK
05-05-09, 02:23
Zelfs fitnes goeroe Karl Noten is veroordeeld voor pedo praktijken. Kennelijk speelt in of meer hoge functie's geen rol?

Waar ik me het meeste aan stoor dat ik eigenlijk steeds weer in de verdeding moet vallen, want Pedos kommen in alle groepen voor zowel heteros als homo, affijn dat heb je op die beruchte website ook kunnen zien.

Maar vaak wordt Homo gelijk aan pedo gelinkt, dat is waar me zo erg aan stoor. In de hetreo sexuele wereld komt dit nog velen malen meer voor.

In het verleden ook wel eens ontdekt dat er onder mijn vriendenkring een (aktive) pedo aanwezig was. Nu is deze persoon historie voor mij, ik heb hem duidelijk te kennen gegeven dat ik niet meer met hem te maken wilt hebben, ook vermeld dat hij de homos in valse daglicht plaatst.

Ik zal het ook niet verzwijgen naar justitie als ik een aktive pedo ontmoet.

tanger'73
05-05-09, 03:23
Waar ik me het meeste aan stoor dat ik eigenlijk steeds weer in de verdeding moet vallen, want Pedos kommen in alle groepen voor zowel heteros als homo, affijn dat heb je op die beruchte website ook kunnen zien.

Maar vaak wordt Homo gelijk aan pedo gelinkt, dat is waar me zo erg aan stoor. In de hetreo sexuele wereld komt dit nog velen malen meer voor.

In het verleden ook wel eens ontdekt dat er onder mijn vriendenkring een (aktive) pedo aanwezig was. Nu is deze persoon historie voor mij, ik heb hem duidelijk te kennen gegeven dat ik niet meer met hem te maken wilt hebben, ook vermeld dat hij de homos in valse daglicht plaatst.

Ik zal het ook niet verzwijgen naar justitie als ik een aktive pedo ontmoet.

Pedo's zijn een slag apart en staan mijlenver van homo's vandaan. Homo's hebben net als hetero's duidelijke grenzen. Maar toch is die Karl Noten en zijn soortgenoten een smeerlap.

knuppeltje
05-05-09, 11:04
Zeg ben je ook voor abortus als de vrucht zich in de baarmoeder heeft ingenesteld en redelijkerwijs van verwacht kan worden buiten het moederlichaam in leven kan blijven?

Tis goed met je, open er een topic over.

tanger'73
05-05-09, 13:55
Tis goed met je, open er een topic over.


Het is zo hardnekkig dat men in Dubai zelfs vrouwen straft voor een miskraam.