PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland heeft haar eerste zelfmoordterrorist



Aït Ayt
01-05-09, 11:08
Dader aanslag overleden

APELDOORN - Karst T. die gisteren tijdens de Koninginnedagviering in Apeldoorn vijf doden en twaalf gewonden veroorzaakte, is vannacht in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden.

Dat heeft het Landelijk Parket gemeld.

De 38-jarige Karst T. uit de Gelderse plaats Huissen lag ernstig gewond in het ziekenhuis nadat hij in volle vaart door de menigte langs de afgezette route van koninklijke bus in Apeldoorn was gereden. Hij werd geopereerd en kon niet worden verhoord.

Gistermiddag en -avond circuleerden er al onbevestigde geruchten dat de man, van Nederlandse afkomst, hersendood zou zijn en dat de behandeling in het ziekenhuis zou zijn stopgezet. Het tijdstip van zijn dood is 02.58 uur in de nacht van donderdag op vrijdag, aldus het Landelijk Parket.

Nadat hij tegen het monument De Naald knalde, was T. nog aanspreekbaar. Hij verklaarde tegen politiemensen die kwamen aansnellen, dat zijn actie was gericht tegen de koninklijke familie. Volgens de hoofdofficier van justitie zijn er geen aanwijzingen dat er meer verdachten bij de aanslag waren betrokken.

Geruchten dat er op de man zou zijn geschoten om hem tot stoppen te dwingen toen hij door de menigte reed, heeft korpschef Roelofs tegengesproken.

ad.nl

knuppeltje
01-05-09, 11:25
Dader aanslag overledenad.nl

Scheelt weer een hele hoop proceskosten en voor wat erna bij komt kijken.
Alleen zo jammer dat hij als beloning geen twaalf maagden krijgt natuurlijk.
Eigenlijk is het in the afterlife ook maar een grote corrupte bende toch?

tr_imparator
01-05-09, 15:17
Scheelt weer een hele hoop proceskosten en voor wat erna bij komt kijken.
Alleen zo jammer dat hij als beloning geen twaalf maagden krijgt natuurlijk.
Eigenlijk is het in the afterlife ook maar een grote corrupte bende toch?


Ik vind het jammer dat hij is overleden. Hij zou eigenlijk een proces aan zijn broek moeten krijgen en zijn straf moeten uitzitten.

De dood is te makkelijk. Gelukkig hebben we nog aan de andere kant een God die zijn proces gaat verwezenlijken. Een opluchting voor de slachtoffers en nabestaanden.

knuppeltje
01-05-09, 15:59
Gelukkig hebben we nog aan de andere kant een God die zijn proces gaat verwezenlijken. Een opluchting voor de slachtoffers en nabestaanden.

Dit vind ik weer te makkelijk.

Bofko
01-05-09, 16:35
Zelfmoordterrorist....Maar wel met een nieuwe dimensie. Want er is niemand die hem een martelaar noemt.

tanger'73
01-05-09, 17:19
Zelfmoordterrorist....Maar wel met een nieuwe dimensie. Want er is niemand die hem een martelaar noemt.

Evenals Mohamed B, staat deze debiel heel ver tot het martelaarschap.

tanger'73
01-05-09, 17:22
Jammer dat hij net als een Lee Harvey Oswald is komen te overlijden, nu zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen, wat de koninklijke familie in zijn beleving hem wat heeft aangedaan?

mark61
01-05-09, 17:35
Wat is een terrorist eigenlijk?

Ik dacht iemand die angst wil zaaien, dat zit tenminste in het woord. Dat geldt voor deze man alvast niet.

tanger'73
01-05-09, 17:50
Wat is een terrorist eigenlijk?

Ik dacht iemand die angst wil zaaien, dat zit tenminste in het woord. Dat geldt voor deze man alvast niet.


tis gewoon met of zonder overtuiging een verdwaasde gek, net zoals al die anderen zonder enkel geldende reden.

Wizdom
01-05-09, 18:01
Wat is een terrorist eigenlijk?

Ik dacht iemand die angst wil zaaien, dat zit tenminste in het woord. Dat geldt voor deze man alvast niet.

Maak jij uit wat angst zaaien inhoudt? Ik vond het anders behoorlijk huiveringwekkend. Volgens mij heeft hij nu ook behoorlijk wat angst gezaaid... Even een dagje vrolijk naar de vrijmarkt?

Wizdom
01-05-09, 18:01
Wat is een terrorist eigenlijk?

Ik dacht iemand die angst wil zaaien, dat zit tenminste in het woord. Dat geldt voor deze man alvast niet.

Ik wacht nog op de foto van deze terrorist?

Aït Ayt
01-05-09, 18:12
Maak jij uit wat angst zaaien inhoudt? Ik vond het anders behoorlijk huiveringwekkend. Volgens mij heeft hij nu ook behoorlijk wat angst gezaaid... Even een dagje vrolijk naar de vrijmarkt?

inderdaad..

heel nederland (minus mark61) was diep geschokt over wat deze blanke autochtone hollandse zelfmoordterrorist heeft aangericht door met volle vaart in een mensenmassa te gaan rijden..
de angst zit er goed in..
er wordt zelfs gesproken dat koninginnedag nooit meer hetzelfde zal wezen en het haar onschuld verloren heeft..

tanger'73
01-05-09, 18:14
Maak jij uit wat angst zaaien inhoudt? Ik vond het anders behoorlijk huiveringwekkend. Volgens mij heeft hij nu ook behoorlijk wat angst gezaaid... Even een dagje vrolijk naar de vrijmarkt?


De viering van koniningedag zal waarschijnlijk niet meer zo spontaan en onbevangen gaan als vanouds. Verder kan ik het niet uit mijn hoofd halen, dat als het een allochtone Nederlander betrof, de wereld waarschijnlijk te klein was geweest en alle koppen in de kranten terrorist aangaven en Wilders in de peiling op een Kamermeerderheid stond.

tanger'73
01-05-09, 18:18
inderdaad..

heel nederland (minus mark61) was diep geschokt over wat deze blanke autochtone hollandse zelfmoordterrorist heeft aangericht door met volle vaart in een mensenmassa te gaan rijden..
de angst zit er goed in..
er wordt zelfs gesproken dat koninginnedag nooit meer hetzelfde zal wezen en het haar onschuld verloren heeft..

toch al aanwezige onderbuikgevoelens hadden meer garen gespongen als het geen autochtone hollandse zelfmoordterrorist betrof, die zomaar in zijn vlaag 5 autochtone Nederlanders meenam.

Witte78
01-05-09, 18:18
Ik vraag me af waar ik nu dan bang voor zou moeten zijn. Er is geen verhoogde kans op herhaling, gezien zover bekend niet vanuit een organisatie of ideologie werd geopereerd.

tanger'73
01-05-09, 18:20
Ik vraag me af waar ik nu dan bang voor zou moeten zijn. Er is geen verhoogde kans op herhaling, gezien zover bekend niet vanuit een organisatie of ideologie werd geopereerd.

Er kan een anarchistische overtuiging en opvatting in het spel wezen, maar helaas zullen we daar nu niet meer achterkomen.

Bofko
01-05-09, 18:23
Ik vraag me af waar ik nu dan bang voor zou moeten zijn. Er is geen verhoogde kans op herhaling, gezien zover bekend niet vanuit een organisatie of ideologie werd geopereerd.

Van die 'geen verhoogde kans' op herhaling ben ik niet zeker.Misschien neemt het aantal losgeslagen gekken gewoon toe.En dat is dus wel angstwekkend.
Tot nog toe- en sinds Columbine- waren het alleen losgeslagen tieners die wild om zich heen begonnen te schieten om 'meeslepend' dood te gaan.

Wizdom
01-05-09, 18:25
Ik vraag me af waar ik nu dan bang voor zou moeten zijn. Er is geen verhoogde kans op herhaling, gezien zover bekend niet vanuit een organisatie of ideologie werd geopereerd.

Ik ben daar niet van overtuigd... Het blijft rommelen in dit kleine kikkerland... Er is onderhuidse onrust en Wilders is daar een symptoom van...

mark61
01-05-09, 18:54
Maak jij uit wat angst zaaien inhoudt? Ik vond het anders behoorlijk huiveringwekkend. Volgens mij heeft hij nu ook behoorlijk wat angst gezaaid... Even een dagje vrolijk naar de vrijmarkt?

Je bent wat labiel wellicht. Huivering is overigens geen angst.

Enfin, try again. Terrorisme gaat over angstzaaien om gedrag of beslissingen te beïnvloeden. In jouw geval dus, je durfde niet meer naar de vrijmarkt. Tsja.

mark61
01-05-09, 18:55
inderdaad..

heel nederland (minus mark61) was diep geschokt over wat deze blanke autochtone hollandse zelfmoordterrorist heeft aangericht door met volle vaart in een mensenmassa te gaan rijden..
de angst zit er goed in..
er wordt zelfs gesproken dat koninginnedag nooit meer hetzelfde zal wezen en het haar onschuld verloren heeft..

Diep geschokt heeft werkelijk geen ruk te maken met angst.

Welke angst?

Je lult uit je nekharen. En doe niet of je weet wat ik voel.

Word jij nou nooit moe van je inhoudsloze, kwaadaardige gebabbel?

mark61
01-05-09, 18:57
Er kan een anarchistische overtuiging en opvatting in het spel wezen, maar helaas zullen we daar nu niet meer achterkomen.

Als dat zo was had de dader dat wel duidelijk gemaakt. Moorden voor een ideologie, maar vergeten dat te melden, is tamelijk stom.

tanger'73
01-05-09, 19:16
Als dat zo was had de dader dat wel duidelijk gemaakt. Moorden voor een ideologie, maar vergeten dat te melden, is tamelijk stom.


De tijd om het te melden had hij niet meer en het lijkt me eerder stom om aan te kondigen dat je zo dadelijk vanuit een bepaalde ideologie een aanslag op de koninklijke familie gaat beramen. Waar is het verassingselement gebleven?

Aït Ayt
01-05-09, 19:18
Diep geschokt heeft werkelijk geen ruk te maken met angst.

Welke angst?

natuurlijk heeft dat WEL met elkaar te maken.. of dacht je soms dat mensen ontspannen, en met een gerust gevoel geschokt zijn ? :rolleyes:

als er 5 doden vallen en een aantal zwaargewonden omdat er een autochtone blanke zelfmoordterrorist keihard en mededogenloos inrijdt op een onschuldige mensenmenigte dan ervaren veel mensen angst gevoelens..
speciaal voor jou : angst = vrees, onzekerheid, onveiligheid, beklemming..



En doe niet of je weet wat ik voel.

je vond het grappig van jezelf om te roepen dat een marokkaan het gedaan had.. daar voegde je later nog een lachende smiley aan toe met de opmerking dat het een 'gebbetje' was.
je was duidelijk niet geschokt over wat er gebeurt was en vond het zelfs wel leuk om een 'geintje' te maken.. jaja lachen gieren brullen om te roepen dat een marokkaan ingehuurd is om het vuile werk op te knappen terwijl er doden en zwaar gewonden zijn gevallen..
op basis van dit zieke gedrag van je kan ik dan ook stellen dat jij niet geschokt was over dit afschuwlijke drama..

Aït Ayt
01-05-09, 19:26
Verder kan ik het niet uit mijn hoofd halen, dat als het een allochtone Nederlander betrof, de wereld waarschijnlijk te klein was geweest en alle koppen in de kranten terrorist aangaven en Wilders in de peiling op een Kamermeerderheid stond.

dat gevoel heb ik dus ook..

binnen enkele uren na de aanslag werd er gesproken dat het geen terroristische daad was geweest maar als de dader een allochtoon was geweest, of nog beter, een moslim-allochtoon, dan kopten de kranten inderdaad dat het om een terroristische actie ging..

tanger'73
01-05-09, 19:45
dat gevoel heb ik dus ook..

binnen enkele uren na de aanslag werd er gesproken dat het geen terroristische daad was geweest maar als de dader een allochtoon was geweest, of nog beter, een moslim-allochtoon, dan kopten de kranten inderdaad dat het om een terroristische actie ging..


Allochtone Nederlanders moeten eigenlijk nu hun gram halen, duidelijkheid en hun misnoegen ten aanzien van deze autochtone zelfmoordterrorist opeisen. De rollen zijn nu omgedraaid. Voor de verandering en om onze allochtone ernst te begeleiden citeer ik daarbij dit volk:

"God save our gracious Queen. Long live our noble Queen. God save our Queen. Send her victorious. Happy and glorious. Long to reign over us. God save the Queen."

Witte78
01-05-09, 20:03
Allochtone Nederlanders moeten eigenlijk nu hun gram halen, duidelijkheid en hun misnoegen ten aanzien van deze autochtone zelfmoordterrorist opeisen. De rollen zijn nu omgedraaid. Voor de verandering en om onze allochtone ernst te begeleiden citeer ik daarbij dit volk:

"God save our gracious Queen. Long live our noble Queen. God save our Queen. Send her victorious. Happy and glorious. Long to reign over us. God save the Queen."

Dit hoeft niet omdat de aanslag niet in naam van de autochtone Nederlander is gepleegd. En het heeft daarnaast ook geen nut omdat autochtonen een meerderheid zijn. Ze worden niet gediscrimineerd en hebben er geen baat bij afkeuring te uiten.

tanger'73
01-05-09, 20:16
Dit hoeft niet omdat de aanslag niet in naam van de autochtone Nederlander is gepleegd. En het heeft daarnaast ook geen nut omdat autochtonen een meerderheid zijn. Ze worden niet gediscrimineerd en hebben er geen baat bij afkeuring te uiten.


Nee duidelijk niet in naam, maar feitelijk door een autochtone Nederlander. Dat onderscheidt is toch inmiddels hier gewoontegoed geworden en dat kan men goed merken, voor wat betreft de nasleep van dit delict. Wie er altijd wel gediscrimineerd wordt, is hiermee bevestigd.

Slinger
01-05-09, 20:16
Allochtone Nederlanders moeten eigenlijk nu hun gram halen, duidelijkheid en hun misnoegen ten aanzien van deze autochtone zelfmoordterrorist opeisen. De rollen zijn nu omgedraaid. Voor de verandering en om onze allochtone ernst te begeleiden citeer ik daarbij dit volk:

"God save our gracious Queen. Long live our noble Queen. God save our Queen. Send her victorious. Happy and glorious. Long to reign over us. God save the Queen."

Slecht volkslied. Het onze is veel mooier...

tanger'73
01-05-09, 20:20
Slecht volkslied. Het onze is veel mooier...

Britten zijn er niet om mooi te wezen, die zijn krachtdadig en vastberaden. Ook in hun beleid, door o.a. een Nederlandse dorpsgek de deur te wijzen. Bovendien diennen jullie andere vorsten en hebben dat altijd al gedaan.

Witte78
01-05-09, 20:22
Nee duidelijk niet in naam, maar feitelijk door een autochtone Nederlander. Dat onderscheidt is toch inmiddels hier gewoontegoed geworden en dat kan men goed merken, voor wat betreft de nasleep van dit delict. Wie er altijd wel gediscrimineerd wordt, is hiermee bevestigd.

Altijd is ook wel overdreven, maar inderdaad, in een democratie worden minderheden vaker gediscrimineerd dan meerderheden.

Slinger
01-05-09, 20:23
Britten zijn er niet om mooi te wezen, die zijn krachtdadig en vastberaden. Ook in hun beleid, door o.a. een Nederlandse dorpsgek de deur te wijzen. Bovendien diennen jullie andere vorsten en hebben dat altijd al gedaan.

Ik begijp dat jij niet bij 'jullie' hoort. Dubbel paspoort?

tanger'73
01-05-09, 20:24
Altijd is ook wel overdreven, maar inderdaad, in een democratie worden minderheden vaker gediscrimineerd dan meerderheden.


Belachelijk vaak tot aan het krankzinnige toe, getuige de post-9/11 periode.

tanger'73
01-05-09, 20:25
Je dwaalt af...


Jullie staan in haar schaduw en beven van angst voor haar omtrek.

tanger'73
01-05-09, 20:26
Ik begijp dat jij niet bij 'jullie' hoort. Dubbel paspoort?

Yes indeed! thanks God for that.

Slinger
01-05-09, 20:32
Yes indeed! thanks God for that.

Jij, dat begrijp ik wel, maar voor mij is het minder. Ik moet al die hoge verzekeringspremies betalen.

tanger'73
01-05-09, 20:35
Jij, dat begrijp ik wel, maar voor mij is het minder. Ik moet al die hoge verzekeringspremies betalen.

De verzekeringspremie voor een suzuki swift valt reuze mee, helemaal als je uit dat rechtsbovenhoeksegat komt.

Slinger
01-05-09, 20:36
De verzekeringspremie voor een suzuki swift valt reuze mee, helemaal als je uit dat rechtsbovenhoeksegat komt.

En wat denk je van onze getraumatiseerde oudjes, die niet meer met hun tasje over straat durven?

tanger'73
01-05-09, 20:39
En wat denk je van onze getraumatiseerde oudjes, die niet meer met hun tasje over straat durven?

oh gut oh gut, meneer heeft weer de omslag naar zijn eigen leeftijdsgenoten gemaakt. Wees blij dat je gezien je leeftijd nog over straat kan.

Slinger
01-05-09, 20:44
oh gut oh gut, meneer heeft weer de omslag naar zijn eigen leeftijdsgenoten gemaakt. Wees blij dat je gezien je leeftijd nog over straat kan.

In elk geval wel zo oud dat ik al een vermogen heb betaald aan premies waaruit al die uitkeringen en worden gefinancierd.

tanger'73
01-05-09, 20:47
In elk geval wel zo oud dat ik al een vermogen heb betaald aan premies waaruit al die uitkeringen en worden gefinancierd.

Dat vermogen ben je nu lekker aan de staat kwijt, wordt namelijk lekker mee gespeculeert.

Slinger
01-05-09, 20:48
Dat vermogen ben je nu lekker aan de staat kwijt, wordt namelijk lekker mee gespeculeert.

Volgens mij ben je abuis. Daar worden gezinsherenigingen van betaald.

tanger'73
01-05-09, 20:54
Volgens mij ben je abuis. Daar worden gezinsherenigingen van betaald.


Je bent in de war, gezinnen worden hier gemaakt. Vrijwel alle nakomelingen van Marokkanen zijn allemaal hier geboren. Dus pleeg snel euthanasie, scheelt je weer frustraties. :haha:

Slinger
01-05-09, 20:58
Je bent in de war, gezinnen worden hier gemaakt. Vrijwel alle nakomelingen van Marokkanen zijn allemaal hier geboren. Dus pleeg snel euthanasie, scheelt je weer frustraties. :haha:

Ik zie dat je geen inzicht hebt in de wortels van het integratieproces.

Ze zijn hier geboren en ze halen een bruid uit Marokko, die lezen noch schrijven kan, of alleen een beetje Marokkaans of Berbers, waarna het integratieproces met de volgende generatie weer helemaal opnieuw moet beginnen.

tanger'73
01-05-09, 21:01
Ik zie dat je geen inzicht hebt in de wortels van het integratieproces.

Ze zijn hier geboren en ze halen een bruid uit Marokko, die lezen noch schrijven kan, of alleen een beetje Marokkaans of Berbers, waarna het integratieproces met de volgende generatie weer helemaal opnieuw moet beginnen.

Je bruid ergens uit het buitenland vandaan halen is geen gezinshereniging debiel. De eerste generatie gastarbeiders heeft bovendien geen enkele boodschap aan doldwaze rascisten als je bent.

Julien
01-05-09, 21:03
Zucht....

Geen hond heeft het over allochtonen, maar hier moeten zonodig een aantal prikkers deze aanslag linken aan allochtonen, of moslims.

:moe:

Slinger
01-05-09, 21:08
Je bruid ergens uit het buitenland vandaan halen is geen gezinshereniging debiel. De eerste generatie gastarbeiders heeft bovendien geen enkele boodschap aan doldwaze rascisten als je bent.

Dat valt zeker wel onder de noemer gezinshereniging en het frustreert het integratieprotest.

Volgens mij ben jij overigens de enige die racistische opmerkingen hebt gemaakt, namelijk over jullie. Lees maar na.

tanger'73
01-05-09, 21:12
Dat valt zeker wel onder de noemer gezinshereniging en het frustreert het integratieprotest.

Volgens mij ben jij overigens de enige die racistische opmerkingen hebt gemaakt, namelijk over jullie. Lees maar na.

Jij valt overduidelijk onder de noemer racist, door hier tasjesrovers, intergratieproces en gezinshereniging bij te betrekken. Weet je wat, je hebt daar totaal geen ene moer verstand van, dus daar ga ik niet eens op in. Ga je eerst lekker maar verdiepen in de onderwerpen die je als racist denkt te bestrijken, stuk ongeluk.

Slinger
01-05-09, 21:16
Jij valt overduidelijk onder de noemer racist, door hier tasjesrovers, intergratieproces en gezinshereniging bij te betrekken. Weet je wat, je hebt daar totaal geen ene moer verstand van, dus daar ga ik niet eens op in. Ga je eerst lekker maar verdiepen in de onderwerpen die je als racist denkt te bestrijken, stuk ongeluk.

Volgens mij ben je er al lang op ingegaan, dus dat is dan niet zo slim...

tanger'73
01-05-09, 21:19
Volgens mij ben je er al lang op ingegaan, dus dat is dan niet zo slim...


Racisten als jij hebben geen kaas gegeten voor wat betreft sociale zekerheid, werk en inkomen en integratieprocessen.

Slinger
01-05-09, 21:25
Racisten als jij hebben geen kaas gegeten voor wat betreft sociale zekerheid, werk en inkomen en integratieprocessen.

Nee, daarvoor moet je minstens een dubbel paspoort hebben.

tanger'73
01-05-09, 21:29
Nee, daarvoor moet je minstens een dubbel paspoort hebben.


Een jaloerse vuile racist ben je ook nog.

Slinger
01-05-09, 21:48
Een jaloerse vuile racist ben je ook nog.

Er moeten komma's tussen.

tanger'73
01-05-09, 21:50
Er moeten komma's tussen.


Knap dat je dat met een verkracht verstand er nog bij bedenken kunt. :D

Slinger
01-05-09, 21:52
...verkracht...

Je begint al een beetje in de richting te komen. Straks wordt het nog leuker!

tanger'73
01-05-09, 21:53
Je begint al een beetje in de richting te komen. Straks wordt het nog leuker!


Dank je, heb m'n hoogtepunt met jouw verstand al bereikt en weer overgegeven.

Wizdom
01-05-09, 22:30
dat gevoel heb ik dus ook..

binnen enkele uren na de aanslag werd er gesproken dat het geen terroristische daad was geweest maar als de dader een allochtoon was geweest, of nog beter, een moslim-allochtoon, dan kopten de kranten inderdaad dat het om een terroristische actie ging..

Acties met een "terroristisch" oogmerk zijn alleen gereserveerd voor mensen met een Islamitische overtuiging... De rest zijn gekken of mensen waar je "medelijden" mee moet hebben...

Iedereen weet dat het een terroristische aanslag is behalve een stelletje racisten en Islambashers blijven ontkennen... Maar ik geef ze geen ongelijk want stel je nou eens voor dat alle gefrustreerde mensen wel eens fratsen kunnen uithalen dan kun je geen groepering meer apart in een hoekje zetten en laat dat nou net de bedoeling zijn... ;)

fisherman1969
01-05-09, 22:40
De viering van koniningedag zal waarschijnlijk niet meer zo spontaan en onbevangen gaan als vanouds. Verder kan ik het niet uit mijn hoofd halen, dat als het een allochtone Nederlander betrof, de wereld waarschijnlijk te klein was geweest en alle koppen in de kranten terrorist aangaven en Wilders in de peiling op een Kamermeerderheid stond.

Hoe gek het ook klinkt maar veel ,heel veel mensen zijn (blij) dat het autochtone dader is !
Want indd dan was de reactie mogelijk nog erger geweest als dat het nu is , en hoogstwaarschijnlijk figuren als b.v Wilders in de kaart gespeeld zou hebben.
Een kennis die bij de politie werkt vertelde mij ;dat er opgelucht adem werd gehaalt toen bleek dat de dader autochtone was .
Neemt niet weg dat koninginnedag definitief is veranderd !

arifi
02-05-09, 03:51
Er moeten komma's tussen.


Ik vraag me af wat jij,een strontvretende varkensneuker,op een Marokkaanse website doet.
Waarom moet je je ergens bij aansluiten om een janmaat,wilders of weet ik veel welk gespuis,uit te hangen.
Als je je niet als een mens kan gedragen,ga dan naar nazi's.nl ofzo.

Maryama_Me
02-05-09, 05:00
Het is in en in triest wat er gebeurd is.

Mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers en hun familie.