PDA

Bekijk Volledige Versie : 2004 - Heden



John2
02-05-09, 20:45
Wat is er veel veranderd op maroc.nl in een paar jaar tijd.

Stevige discusie's zijn nu niet meer dan scheldpartijen of komen automatisch weer uit op de vaste onderwerpen zoals Israel, Jood, Nazi, etc.

Ook de moderators laten hierbij een aardig steekje vallen en denk dat deze site dan ook wel zijn langste tijd heeft gehad.

Jammer voor maroc.nl en de bedoeling van deze site.

tanger'73
03-05-09, 17:59
Wat is er veel veranderd op maroc.nl in een paar jaar tijd.

Stevige discusie's zijn nu niet meer dan scheldpartijen of komen automatisch weer uit op de vaste onderwerpen zoals Israel, Jood, Nazi, etc.

Ook de moderators laten hierbij een aardig steekje vallen en denk dat deze site dan ook wel zijn langste tijd heeft gehad.

Jammer voor maroc.nl en de bedoeling van deze site.

Ben je dan nog niet uitgerangeerd, of ben je op het verkeerde peron overgestapt? :D

tanger'73
03-05-09, 18:41
Niet getreurd, de doel van deze site is namelijk deze:

YouTube - Afia Chaabi

Munier
04-05-09, 00:08
Ik ben het helemaal met John eens.

In de korte tijd dat ik lid ben van het forum stijgt dagelijks m'n verbazing hoe de leden elkaar af ptoberen te troeven in belediging. Van enige inhoudelijke discussie is nog nauwelijks sprake.

Het lijkt erop dat de moderatoren de teugels te veel hebben laten vieren; of het is een gebrek aan mankracht.

Van mij mogen mensen elkaar stevig van repliek dienen en afzeiken als dat maar op een beetje leuke manier gebeurt. De lol is echter ver te zoeken.

Ik hoop dat maroc.nl, of NVDD niet opgedoekt wordt. Het lijkt me zo langzamerhand nodig dat de moderatoren het puntensysteem stringenter gaan toepassen.

John2
05-05-09, 10:10
Ben je dan nog niet uitgerangeerd, of ben je op het verkeerde peron overgestapt? :D

Ik ben een tijdje weg geweest i.v.m. verblijf in het buitenland waar internet bijna niet werkt of zo traag is dat je www.maroc.nl intype en daarna rustig twee uur kunt werken voordat deze ervoor staat of via de sat dat $7,= per minuut kost en als je dan terug komt valt het helemaal op.
Maar nee Tanger ik ben nog niet op een zijspoor gezet, althans niet zolang ik jou soep nog niet heb gehad :hihi:

Spoetnik
05-05-09, 14:57
Zolang John2 op dit forum prikt zal het niveau beneden elke peil blijven. :)

knuppeltje
05-05-09, 15:08
Zolang John2 op dit forum prikt zal het niveau beneden elke peil blijven. :)

Haterd. :fplet: :haha:

Al Sawt
06-05-09, 12:16
Wat is er veel veranderd op maroc.nl in een paar jaar tijd.

Stevige discusie's zijn nu niet meer dan scheldpartijen of komen automatisch weer uit op de vaste onderwerpen zoals Israel, Jood, Nazi, etc.

Ook de moderators laten hierbij een aardig steekje vallen en denk dat deze site dan ook wel zijn langste tijd heeft gehad.

Jammer voor maroc.nl en de bedoeling van deze site.
Tja, wij hebben inderdaad een steekje laten vallen. Misschien moesten wij alle dorpsidioten een preventieve ban opleggen.

John2
06-05-09, 13:48
Tja, wij hebben inderdaad een steekje laten vallen. Misschien moesten wij alle dorpsidioten een preventieve ban opleggen.

Zodat alleen de moderators overblijven bedoel je :jammer: