PDA

Bekijk Volledige Versie : Dader zelfmoordaanslag was skinhead



VerbalSmaeel
04-05-09, 20:38
Wie was Karst T.?

Karst T., de man die het koninginnedagdrama in Apeldoorn veroorzaakte, was een rustige man die een teruggetrokken bestaan leefde. Dat zeggen buren van hem.

Foto

Ontslagen
Karst T. was woonachtig in een appartement aan de Burchtgracht in Huissen. Volgens de verhuurster van het appartement is de man enkele maanden geleden ontslagen. Hij was 's nachts werkzaam in de beveiligingsbranche en studeerde overdag.

Baan verloren
Nadat hij zijn baan had verloren was hij volgens haar niet meer in staat om de huur op te brengen en moest hij de woning ontruimen. Juist vandaag zouden nieuwe huurders hun intrek in het appartement nemen.

Buurvrouw
Zijn voormalige buurvrouw, Sandra, omschrijft de man als 'een keurige, beleefde man' die vrij teruggetrokken leefde. De afgelopen maanden stond hij volgens haar niet meer toe dat er mensen bij hem binnenkwamen.

Rustig persoon
Ook een bewoner in de omgeving van zijn oude adres in Velp, waar de politie donderdag eveneens aanwezig was, omschrijft de man als 'een heel erg rustige persoon'.

Alternatief
T. wordt in De Gelderlander omschreven als een man met geen of weinig vrienden. Hij groeide op in het oosten van Gelderland. Zijn vader werkt er als gemeenteambtenaar. Soms kleedde hij zich alternatief. Dan droeg T. opgerolde broekspijpen met hoge zwarte schoenen. Zijn haar kort en aan de zijkanten helemaal afgeschoren.

Overleden
Karst T. raakte na het incident zwaargewond. In het ziekenhuis is hij aan zijn verwondingen overleden.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/05_mei/01/binnenland/0501_1145_portret_van_de_dader.xml

VerbalSmaeel
04-05-09, 20:39
Wie was Karst T.?

Soms kleedde hij zich alternatief. Dan droeg T. opgerolde broekspijpen met hoge zwarte schoenen. Zijn haar kort en aan de zijkanten helemaal afgeschoren.

Check dat eufemisme ook van onze medelanders.

VerbalSmaeel
04-05-09, 20:43
'Karst T. kondigde daad aan'

Uitgegeven: 4 mei 2009 07:45
Laatst gewijzigd: 4 mei 2009 14:03

AMSTERDAM - De dader van de aanslag bij Koninginnedag heeft zijn daad nog geen maand geleden aangekondigd. Dat zegt zijn voormalige buurman uit Velp maandag in het AD.

Toen Karst T. nog in Velp woonde, zou hij zich in een café in een gesprek met de buurman hebben beklaagd over de uitzichtloosheid van zijn bestaan.

Nadat hij had geblowd zou hij hebben gezegd dat hij baalde van zijn situatie als werkloze en dat hij 'misschien wel gekke dingen' ging doen als hij de huur niet meer kon betalen.



Volgens het AD had hij afgelopen vrijdag, een dag na het drama, de sleutels in moeten leveren. De buurman nam de uitingen destijds niet serieus.


Willem-Alexander

De Telegraaf schrijft op basis van medewerkers van de marechaussee dat T. het had voorzien op prins Willem-Alexander en prinses Máxima. Hij zou hun namen meerdere keren hebben genoemd na vragen van een agent die direct na de aanslag was toegesneld.

De ex-buurman van T. gaat er niet van uit dat hij het speciaal op de twee had gemunt. Volgens hem wilde T., die 'iets tegen het keurslijf van de maatschappij' had, deze maatschappij raken door het Koningshuis in het algemeen te treffen.


AD

Het AD heeft op de voorpagina een foto van een man geplaatst, waarvan werd gemeld dat het de dader van de aanslag in Apeldoorn zou zijn. Het blijkt echter een foto van een andere man te zijn, zo erkende de leiding van de krant maandagmiddag.

"De redactie meende een foto te hebben van de dader van de aanslag op Koninginnedag. Dit bleek vandaag onjuist", aldus een AD-woordvoerder.

© Novum

http://www.nu.nl/algemeen/1958662/karst-t-kondigde-daad-aan.html

Tomas
04-05-09, 20:51
'k heb een gedichtje voor onze martelaar gemaakt, wil je dat horen?

mark61
04-05-09, 20:57
:hihi:

mark61
04-05-09, 20:59
Karst T. raakte na het incident zwaargewond

Hij was nog okselfris toen ie om die paal gevouwen zat, wilden ze zeggen?

Nederlands o Nederlands.

tanger'73
04-05-09, 21:05
Check dat eufemisme ook van onze medelanders.


Er is een en al begrip voor, tis namelijk treurig en zielig. Die 5 mensen die hij in zijn dood heeft meegenomen is maar een akkefietje. Waar is Wilders?

VerbalSmaeel
04-05-09, 21:26
Er is een en al begrip voor, tis namelijk treurig en zielig. Die 5 mensen die hij in zijn dood heeft meegenomen is maar een akkefietje. Waar is Wilders?
De autochtoontjes willen er niet aan dat dit een pleger van een zelfmoordaanslag is met rechtse sympathieën. In het westen, vooral niet in Nederland, kennen ze namelijk geen wanhopige mensen die uit naam van een ideologie zich tegen de maatschappij keren middels een zelfmoordaanslag. En niet zomaar een zelfmoordaanslag, maar één met een politiek doelwit namelijk het symbool van de maatschappij, hare majesteit. Dat riekt weer heel erg naar een terreuraanslag. En dat kan niet, want dat is weer voorbehouden aan moslims met baarden. Ik moet nog de eerste rechtse autochtoon zien die zich nu wil verontschuldigen voor zijn autochtone rechtse broeder. Of de autochtoon die nu eens het rot in de eigen cultuur wil onderzoeken. Andersom zou er zeker om gevraagd worden als men er al niet zelf allerlei theorieën aan had verbonden. Dat, in dit geval, in de westerse beschaving steeds meer irrationele elementen naar de oppervalkte komen. Deze leken zich vooral te richten op 'onbeschaafde volkeren'. Maar nu zijn de schoolknallers en politieke moorden wel erg schering en inslag geworden in de eigen maatschappij en valt de barbaarsheid van de eigen cultuur niet meer te ontkennen. In het buitenland hadden ze zich er nog vanaf kunnen maken met het sprookje van het brengen van 'vrijheid' en 'democratie'. Nu probeert men (de politiek en de media) de kop maar in het zand te steken. Tja, voor de mens is het nu eenmaal moeilijk de superioriteit van het eigen wereldbeeld los te laten.

tanger'73
04-05-09, 21:31
De autochtoontjes willen er niet aan dat dit een pleger van een zelfmoordaanslag is met rechtse sympathieën. In het westen, vooral niet in Nederland, kennen ze namelijk geen wanhopige mensen die uit naam van een ideologie zich tegen de maatschappij keren middels een zelfmoordaanslag. En niet zomaar een zelfmoordaanslag, maar één met een politiek doelwit namelijk het symbool van de maatschappij, hare majesteit. Dat riekt weer heel erg naar een terreuraanslag. En dat kan niet, want dat is weer voorbehouden aan moslims met baarden. Ik moet nog de eerste rechtse autochtoon zien die zich nu wil verontschuldigen voor zijn autochtone rechtse broeder. Of de autochtoon die nu eens het rot in de eigen cultuur wil onderzoeken. Andersom zou er zeker om gevraagd worden als men er al niet zelf allerlei theorieën aan had verbonden. Dat, in dit geval, in de westerse beschaving steeds meer irrationele elementen naar de oppervalkte komen. Deze leken zich vooral te richten op 'onbeschaafde volkeren'. Maar nu zijn de schoolknallers en politieke moorden wel erg schering en inslag geworden in de eigen maatschappij en valt de barbaarsheid van de eigen cultuur niet meer te ontkennen. In het buitenland hadden ze zich er nog vanaf kunnen maken met het sprookje van het brengen van 'vrijheid' en 'democratie'. Nu probeert men (de politiek en de media) de kop maar in het zand te steken. Tja, voor de mens is het nu eenmaal moeilijk de superioriteit van het eigen wereldbeeld los te laten.


Ja deze persoon ging bijna door als de 2de Balthasar Gerards. Geen haan die daar verder naar kraait.

Tomas
04-05-09, 21:37
Mmm... Moslims lijken gefascineerd van deze man. Hoe zal dat komen?

VerbalSmaeel
04-05-09, 21:44
'k heb een gedichtje voor onze martelaar gemaakt, wil je dat horen?
Voor sommige rechtse autochtoontjes is hij inderdaad een held. Lijkt net een échte martelaar van een zelfmoordaanslag.


Originally Posted by Euvipro
Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers en hun nabestaanden, inclusief Karst Tates! Een nette man, zonder strafblad en die het vast niet bedoeld had om die mensen te raken (daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken), en die die anti-blanke Oranjes klaarblijkelijk zat was en een daad wilde stellen!

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=596033&page=11

Tomas
04-05-09, 21:46
Voor sommige rechtse autochtoontjes is hij inderdaad een held. Lijkt net een échte martelaar van een zelfmoordaanslag.


Er komen vast weer herinneringen bij je boven.

John2
04-05-09, 21:49
Mmm... Moslims lijken gefascineerd van deze man. Hoe zal dat komen?

Dat zijn ze al snel als in een verhaal de woorden aanslag en tereur in zitten, het is een soort heimwee denk ik.

VerbalSmaeel
04-05-09, 21:55
Mmm... Moslims lijken gefascineerd van deze man. Hoe zal dat komen?
Meer dan lijken is het ook niet. Het gaat om de discrepantie in reacties op maatschappelijke verschijnselen. Het meten met twee maten waarbij bepaalde bevolkingsgroepen geconfronteerd worden met een op hen geprojecteerd beeld, is voor sommige autochtoontjes niet te bevatten. Nu er een stigmatisering de andere kant op dreigt, is men huiverig om toe te geven dat men die schoen zelf ook niet wenst aan te trekken.

tanger'73
04-05-09, 21:59
Meer dan lijken is het ook niet. Het gaat om de discrepantie in reacties op maatschappelijke verschijnselen. Het meten met twee maten waarbij bepaalde bevolkingsgroepen geconfronteerd worden met een op hen geprojecteerd beeld, is voor sommige autochtoontjes niet te bevatten. Nu er een stigmatisering de andere kant op dreigt, is men huiverig om toe te geven dat men die schoen zelf ook niet wenst aan te trekken.


Gezien de neutrale nasleep van dit ernstig delict, waarbij iemand plotsklaps zomaar 5 mensen in zijn dood meenam, is dat nogal opvallend ja. Aanval op de democratie en dat soort opmerkingen meer doen er opeens niet meer toe.

Tomas
04-05-09, 22:12
Nu er een stigmatisering de andere kant op dreigt...

Nou moet ik mezelf van jou stigmatiseren? Lastig. Maar ik zal -voor jouw zieleheil- me best doen.

Tomas
04-05-09, 22:13
Gezien de neutrale nasleep van dit ernstig delict, waarbij iemand plotsklaps zomaar 5 mensen in zijn dood meenam, is dat nogal opvallend ja. Aanval op de democratie en dat soort opmerkingen meer doen er opeens niet meer toe.

6, 7 incl hemzelf. 't kan je blijkbaar weinig boeien. Maar je doet je best.

tanger'73
04-05-09, 22:19
6, 7 incl hemzelf. 't kan je blijkbaar weinig boeien. Maar je doet je best.


Ik ben verontwaardigd over de onschuldige mensen die hij in z'n dood heeft meegenomen. Normaal gesproken zou hij de onbetwiste winnaar zijn tussen de zelfmoordterroristen.

Tomas
04-05-09, 22:24
Ik ben verontwaardigd over de onschuldige mensen die hij in z'n dood heeft meegenomen. Normaal gesproken zou hij de onbetwiste winnaar zijn tussen de zelfmoordterroristen.

Dat is een feit.

Maar het typische nederlands eraan is wel het hopeloze ameteurisme. Dat de gek dacht om met een suzuki swift door een mensen massa heen een bus enige schade aan te kunnen brengen? Dan ben je toch wel een soort John2 in het kwadraat.

VerbalSmaeel
04-05-09, 22:28
Nou moet ik mezelf van jou stigmatiseren? Lastig. Maar ik zal -voor jouw zieleheil- me best doen.
Juist niet. Het toont maar aan dat je er niks van begrepen hebt. Of juist wel, maar er niet de juiste consequenties aan verbindt. Bovendien gaat het niet om jou simpele burgerlul, maar om de autochtone machtsstructuur. Jij bent maar een simpele comformist net als de bulk aan autochtoon tokkievolk dat hier weleens komt reaguren.

tanger'73
04-05-09, 22:30
Dat is een feit.

Maar het typische nederlands eraan is wel het hopeloze ameteurisme. Dat de gek dacht om met een suzuki swift door een mensen massa heen een bus enige schade aan te kunnen brengen? Dan ben je toch wel een soort John2 in het kwadraat.


Amateuristisch is hij zeker gebleken, want hij was zeker van zijn zaak geweest als hij zijn schamele suzuki swift tijdens zijn vlucht had volgestouwd met TNT. Op die afstand had hij zelfs Paleis het Loo aangedaan.

Tomas
04-05-09, 22:34
Amateuristisch is hij zeker gebleken, want hij was zeker van zijn zaak geweest als hij zijn schamele suzuki swift tijdens zijn vlucht had volgestouwd met TNT. Op die afstand had hij zelfs Paleis het Loo aangedaan.

Ik hield mij ook virtueel schrap voor de explosie op dat moment. Ik zag het nl live op tv en wist dat mijn moeder en zus daar ergens stonden. Volgens mijn doordraaiende hersenen moesten ze op de plek staan waar -die aardige meneer van autochtone afkomst die ik zo vreselijk goed kan begrijpen- door de mensenmassa was heengereden. Na een uur peuken zweten wisten ze ons telefonisch te bereiken. ja, ze waren daar 'smorgens gaan staan, maar hadden last van de klote zon, en dus naar de overkant gelopen.

tanger'73
04-05-09, 22:35
Ik hield mij ook virtueel schrap voor de explosie op dat moment. Ik zag het nl live op tv en wist dat mijn moeder en zus daar ergens stonden. Volgens mijn doordraaiende hersenen moesten ze op de plek staan waar -die aardige meneer van autochtone afkomst die ik zo vreselijk goed kan begrijpen- door de mensenmassa was heengereden. Na een uur peuken zweten wisten ze ons telefonisch te bereiken. ja, ze waren daar 'smorgens gaan staan, maar hadden last van de klote zon, en dus naar de overkant gelopen.


Heb je dan nog steeds geen slachtofferhulp ingeschakeld?

Tomas
04-05-09, 22:37
Heb je dan nog steeds geen slachtofferhulp ingeschakeld?

Ik haal dat hier.

tanger'73
04-05-09, 22:39
Ik haal dat hier.


Voor zover ik weet heeft niemand hier een aangifte lopen?

Tomas
04-05-09, 22:44
Voor zover ik weet heeft niemand hier een aangifte lopen?

Ik weet niet waar je het nu over hebt, maar de hulp die ik zoek haal ik uit jouw luisterende oor.

tanger'73
04-05-09, 22:48
Ik weet niet waar je het nu over hebt, maar de hulp die ik zoek haal ik uit jouw luisterende oor.


Oh die hulp wordt je niet ontnomen, maar ik begrijp dat je bloedverwanten aan een tragedie zijn ontsnapt?

Bofko
04-05-09, 22:52
Voor sommige rechtse autochtoontjes is hij inderdaad een held. Lijkt net een échte martelaar van een zelfmoordaanslag.



http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=596033&page=11

Je moet moet minder stormfront lezen, want straks ontwikkel je eenzelfde soort wereldbeeld, waarin alleen de good en de bad guys omgeswitched zijn.

VerbalSmaeel
04-05-09, 22:55
Je moet moet minder stormfront lezen, want straks ontwikkel je eenzelfde soort wereldbeeld, waarin alleen de good en de bad guys omgeswitched zijn.
Dankje voor je betrokkenheid met mijn persoon.

Vriend
04-05-09, 22:57
Het is natuurlijk vreselijk tragisch, wat daar in Apeldoorn gebeurd is. Maar we moeten niet vergeten dat de dader van autochtone Nederlandse komaf was en te vaak vertonen mensen met deze etnische achtergrond abnormaal gedrag! Ze slopen na een potje voetbal bushokjes ze vallen een land binnen zonder toestemming van de VN en ze steunen staatsterrorisme! En ik weet dat ik met zulk soort statements tegen het politiek correct keurslijf indruis want in dit land mag je zo langzamerhand niets meer zeggen. En dat is enorm jammer want te vaak hebben wij als gemeenschap te kampen met doorgedraaide autochtone mensen die hun agressie jegens een groep richten en daarbij vele doden veroorzaken. Ik hoop dat er ooit een politicus durft op te staan die zulk maatschappelijk onrechtmatigheden aan de kaak durft te stellen!!Ik zal zeker op deze man of vrouw stemmen!!

Witte78
04-05-09, 22:57
Je moet moet minder stormfront lezen, want straks ontwikkel je eenzelfde soort wereldbeeld, waarin alleen de good en de bad guys omgeswitched zijn.

Stormfront is ander een prima representatieve site voor Nederlanders. Daar kan Verbalsmaeel al zijn vooroordelen bevestigd krijgen. Net zoals kaaskoppen dat op maroc.nl doen.

tanger'73
04-05-09, 22:58
Hare Majesteit is niet alleen de koningin van de autochtoon, maar ook van de allochtone Nederlander. Hoop dat ooit deze kenmerken voorgoed zullen verdwijnen. :nl:

tanger'73
04-05-09, 23:00
Het is natuurlijk vreselijk tragisch, wat daar in Apeldoorn gebeurd is. Maar we moeten niet vergeten dat de dader van autochtone Nederlandse komaf was en te vaak vertonen mensen met deze etnische achtergrond abnormaal gedrag! Ze slopen na een potje voetbal bushokjes ze vallen een land binnen zonder toestemming van de VN en ze steunen staatsterrorisme! En ik weet dat ik met zulk soort statements tegen het politiek correct keurslijf indruis want in dit land mag je zo langzamerhand niets meer zeggen. En dat is enorm jammer want te vaak hebben wij als gemeenschap te kampen met doorgedraaide autochtone mensen die hun agressie jegens een groep richten en daarbij vele doden veroorzaken. Ik hoop dat er ooit een politicus durft op te staan die zulk maatschappelijk onrechtmatigheden aan de kaak durft te stellen!!Ik zal zeker op deze man of vrouw stemmen!!


Waar is djab abu jajah als je hem nodig hebt? :D

Tomas
04-05-09, 23:08
Oh die hulp wordt je niet ontnomen, maar ik begrijp dat je bloedverwanten aan een tragedie zijn ontsnapt?

Ik kan er nu wel weer even tegen. Zodra het me te veel wordt kom ik erop terug.

tanger'73
04-05-09, 23:10
Ik kan er nu wel weer even tegen. Zodra het me te veel wordt kom ik erop terug.


Je bent altijd welkom, mijn schouder en de nenathee staat voor je klaar. ;)

Rourchid
05-05-09, 07:28
De autochtoontjes willen er niet aan dat dit een pleger van een zelfmoordaanslag is met rechtse sympathieën. In het westen, vooral niet in Nederland, kennen ze namelijk geen wanhopige mensen die uit naam van een ideologie zich tegen de maatschappij keren middels een zelfmoordaanslag. En niet zomaar een zelfmoordaanslag, maar één met een politiek doelwit namelijk het symbool van de maatschappij, hare majesteit. Dat riekt weer heel erg naar een terreuraanslag.
In extreem-rechtse kring komt een anti-monarchistische houding veelvuldig voor; inclusief doodwensen van een familie (van Oranje-Nassau) die geen echte Nederlanders zijn maar Duitsers wiens bloed trouwens ook gemengd is met Argentijns bloed.
Het Koningshuis als een Kop van Jut gebruiken om stoom af te blazen zonder dat er ook maar iets verandert in de samenleving is al decennia een gebruik ter bewaking van de gecultiveerde hypocrisie.
Door de voortschrijdende verloedering in Nederland wordt de geweldsdrempel steeds lager en uiteindelijk moest dit ervan komen.
Zelf heb ik dus geen moment overwogen dat de zelfmoordterrorist van Apeldoorn een Marokkaan zou zijn, maar een autochtoon met een tamelijk voorspelbare achtergrond moest zijn.

En dat kan niet, want dat is weer voorbehouden aan moslims met baarden.
Die baarden gaan er meestal af voordat er een aanslag gepleegd wordt.

illmatik
05-05-09, 08:02
Zelf heb ik dus geen moment overwogen dat de zelfmoordterrorist van Apeldoorn een Marokkaan zou zijn, maar een autochtoon met een tamelijk voorspelbare achtergrond moest zijn.

Zoiets als 'A Higher Learning'.

Nog voor de journalisten in actie kwamen had ik al een weddenschap gewonnen dat het een autochtone zelfmoordterrorist was.

Rourchid
05-05-09, 08:19
Zoiets als 'A Higher Learning'.

Nog voor de journalisten in actie kwamen had ik al een weddenschap gewonnen dat het een autochtone zelfmoordterrorist was.
Ik had voorspeld dat hij in het ziekenhuis zou te komen te overlijden.
In zijn autootje heeft hij zijn laatste opleving gehad en zijn geweten nog trachten te zuiveren
Daarna is hij weggezakt in een coma waar je alleen maar uit kunt komen als je de wil hebt om in leven te blijven.
Maar ja, het zou wel een leven geworden zijn van jaren lang achter de tralies of jaren lang in een psychiatrische inrichting.
Voorspelbaar dat hij opgegeven heeft en dat is spijtig want tekst en uitleg hadden de nabestaanden van de slachtoffers van zijn zelfmoordterreurdaad wel verdiend.
Maar vermoord in het ziekenhuis is hij niet. Althans niet door anderen dan zichtzelf.

Slinger
05-05-09, 09:32
Het is natuurlijk vreselijk tragisch, wat daar in Apeldoorn gebeurd is. Maar we moeten niet vergeten dat de dader van autochtone Nederlandse komaf was en te vaak vertonen mensen met deze etnische achtergrond abnormaal gedrag! Ze slopen na een potje voetbal bushokjes ze vallen een land binnen zonder toestemming van de VN en ze steunen staatsterrorisme! En ik weet dat ik met zulk soort statements tegen het politiek correct keurslijf indruis want in dit land mag je zo langzamerhand niets meer zeggen. En dat is enorm jammer want te vaak hebben wij als gemeenschap te kampen met doorgedraaide autochtone mensen die hun agressie jegens een groep richten en daarbij vele doden veroorzaken. Ik hoop dat er ooit een politicus durft op te staan die zulk maatschappelijk onrechtmatigheden aan de kaak durft te stellen!!Ik zal zeker op deze man of vrouw stemmen!!

Je mag alles zeggen, zelfs als het onzin is.

H.P.Pas
05-05-09, 10:01
()te vaak vertonen mensen met deze etnische achtergrond abnormaal gedrag! Ze slopen na een potje voetbal bushokjes ()

Het trieste is, dat ze het verpesten voor de grote meerderheid, die gewoon op tijd zijn parkeerboetes betaalt.

Rourchid
05-05-09, 16:38
Je mag alles zeggen, zelfs als het onzin is.
6 mei 2002: politieke executie van Pim Fortuyn (LPF) door autochtoon.
2 november 2004: politieke executie van Theo van Gogh (VVD) door allochtoon.
30 april 2009: autochtone zelfmoordterrorist brengt vele mensen om het leven.
27 oktober 2011: ???

Slinger
05-05-09, 17:49
6 mei 2002: politieke executie van Pim Fortuyn (LPF) door autochtoon.
2 november 2004: politieke executie van Theo van Gogh (VVD) door allochtoon.
30 april 2009: autochtone zelfmoordterrorist brengt vele mensen om het leven.
27 oktober 2011: ???

Dan is de beurt weer aan een allochtoon, dacht ik zo.

VerbalSmaeel
05-05-09, 18:48
In extreem-rechtse kring komt een anti-monarchistische houding veelvuldig voor; inclusief doodwensen van een familie (van Oranje-Nassau) die geen echte Nederlanders zijn maar Duitsers wiens bloed trouwens ook gemengd is met Argentijns bloed.
Het Koningshuis als een Kop van Jut gebruiken om stoom af te blazen zonder dat er ook maar iets verandert in de samenleving is al decennia een gebruik ter bewaking van de gecultiveerde hypocrisie.
Door de voortschrijdende verloedering in Nederland wordt de geweldsdrempel steeds lager en uiteindelijk moest dit ervan komen.
Zelf heb ik dus geen moment overwogen dat de zelfmoordterrorist van Apeldoorn een Marokkaan zou zijn, maar een autochtoon met een tamelijk voorspelbare achtergrond moest zijn.

Die baarden gaan er meestal af voordat er een aanslag gepleegd wordt.
Dit zou een redelijke verklaring kunnen zijn. Alleen is wat jij als citaat aanhaalt meer bedoeld als analyse van de perceptie van autochtoon Nederland, met name die van de autochtone machtsstructuur.


Stormfront is ander een prima representatieve site voor Nederlanders. Daar kan Verbalsmaeel al zijn vooroordelen bevestigd krijgen. Net zoals kaaskoppen dat op maroc.nl doen.
De link was alleen om aan te tonen dat hij wel degelijk een martelaar is bij autochtonen met rechtse sympathieën. De correlatie tussen het anti-monarchistische en rechts extremisme heeft rourchid al toegelicht. Voor de rest verwijs ik je naar mijn eerdere reacties.

mulan
05-05-09, 19:17
6 mei 2002: politieke executie van Pim Fortuyn (LPF) door autochtoon.
2 november 2004: politieke executie van Theo van Gogh (VVD) door allochtoon.
30 april 2009: autochtone zelfmoordterrorist brengt vele mensen om het leven.
27 oktober 2011: ???

Nu maar hopen dat er 27 oktober 2011 niets gaat gebeuren want je weet wel dat niemand je gaat geloven he. :argwaan:

Rourchid
06-05-09, 03:49
Nu maar hopen dat er 27 oktober 2011 niets gaat gebeuren want je weet wel dat niemand je gaat geloven he. :argwaan:
Ik weet . .
Maar 800 man tegelijkertijd is op het eerste gezicht ook al ongeloofwaardig :chef:

Al Sawt
06-05-09, 12:09
Dat is een feit.

Maar het typische nederlands eraan is wel het hopeloze ameteurisme. Dat de gek dacht om met een suzuki swift door een mensen massa heen een bus enige schade aan te kunnen brengen? Dan ben je toch wel een soort John2 in het kwadraat.
Gebruik op z`n minst een stevige SUV, zou je denken.

mulan
06-05-09, 12:15
Ik weet . .
Maar 800 man tegelijkertijd is op het eerste gezicht ook al ongeloofwaardig :chef:

I won't give in to the pressure dus 799.

Rourchid
06-05-09, 12:25
I won't give in to the pressure dus 799.
Dan houdt het op.
Je hebt namelijk mooie ronde getallen nodig om uit te leggen aan de gewone man en vrouw dat dit gedrag hartstikke normaal is.

mulan
06-05-09, 12:31
Dan houdt het op.
Je hebt namelijk mooie ronde getallen nodig om uit te leggen aan de gewone man en vrouw dat dit gedrag hartstikke normaal is.

Inderdaad. Met 799 kom je nergens. Je hebt nog 2 jaar. Doe je best.

Rourchid
06-05-09, 13:55
Inderdaad. Met 799 kom je nergens. Je hebt nog 2 jaar. Doe je best.
Oow, mijn geplande bijdrage is achteraf vertellen dat het allemaal reuze meevalt en dat je je het vooral niet persoonlijk moet aantrekken. Niets aan de hand: gewoon een storm in een glas water.

cloned
12-05-09, 20:35
Tijdens het lezen vond ik dit stukje al verdacht;

Soms kleedde hij zich alternatief. Dan droeg T. opgerolde broekspijpen met hoge zwarte schoenen. Zijn haar kort en aan de zijkanten helemaal afgeschoren.

Voor zover ik weet dragen alleen skin's en figuren met soortgelijke denkbeelden opgerolde spijkerbroeken boven de Docter Martins. Alto's dragen wel hoge zwarte schoenen, maar doen dat vaak met wijde kleding of legerbroeken. Ik heb nog nooit een alto gezien met opgerolde spijkerbroek boven zwarte kisten.

In het roddelcircuit schijnt deze Karst wel tatoo's te hebben die te linken zijn met "het-gewone-hardwerkende-volk" sympathieen.
bron (http://www.telegraaf.nl/binnenland/3904686/___Karst_T._was_extreem-rechts___.html?p=4,2)


MSTERDAM - Karst T., de veroorzaker van het dodelijke drama in Apeldoorn op Koninginnedag, hield er mogelijk een extreemrechts gedachtegoed op na. T. zou onder de nazistische tatoeages zitten

Het is ook opvallend dat hij juist inreed op een groep Antilliaanse muzikanten.
Geert, doe er wat aan!