PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn Liefde, Pijn en Leed voor hem (AF!)

El_Nour
08-05-09, 21:48
Misschien vinden jullie het niet zo'n goed verhaal, maar ik ben niet zo'n prater en ik moest dit gewoon kwijt..

2,5 jaar lang ging ik met een jongen die 6 jaar ouder was dan mij.
O wat was ik gelukkig met hem, hij liet me iedere dag stralen.
Hij kwam uit een gezin van 5 jongens en was de jongste.
In het verleden heeft hij veel foute dingen gedaan, maar hij heeft er voor geboet en was nu weer goed bezig..
Hij had een goede baan als manager en had een eigen huisje.
Zijn oudere broers zaten alle 4 in de drugs, voor dat leven zou hij nooit meer kiezen.
Helaas zat hij nog in de schulden door zijn verleden maar dat maakte me niet uit, ik kende hem allang en was gek op hem.
Ik was zo gek dat ik hem hielp zijn schulden terugbetalen ook al wilde hij het niet.
Ik deed het voor ons, we waren samen een, we wilden samen InchaAllah het huwelijk ingaan.
Me vriendinnen verklaarde me voor gek dat ik hem daarmee hielp.
Maar weet je geld is niet belangrijk ik keek er niet na, ik was blij dat ik hem kon helpen, geld vergemakkelijkt slechts het leven,het maakt je niet gelukkig ook al denken velen
van wel, weet je wat je gelukkig maakt als je al je dierbaren nog bij je hebt..
Hij wilde zijn kickbox carriere weer oppakken, want voordat hij vast kwam te zitten was hij prof.
Alles ging goed hij begon weer met trainen en werdt minder agressief, we zagen elkaar meestal 4 a 5x p. week.
Meestal gingen we naar de bios, of we gingen lekker shoppen en altijd maar ruzie maken omdat ik niet mocht betalen.
Hij liet me lachen hij maakte me blij, hij liet mij me nare verleden vergeten.
Ik kon weer lachen sinds lange tijd..
Ja idd het leek net een sprookje tot een van zijn broer kwam vast te zitten, hij is op borg vrijgekomen, maar moest nog steeds voorkomen.
Met behulp van zijn andere broers is hij gevlucht en woont nu in een super gaaf land (durf het land hier niet te zeggen).
Hierdoor kwam er verandering in het leven van Kamal (Ik noem hem even zo, dit is niet zijn echte naam), niet alleen in zijn leven maar ook in dat van mij, in dat van ons.
Hij moest de zaken van zijn broer overnemen en deed dat ook, ik was hier natuurlijk optegen, maar hij beloofde dat het voor even was, tot alles op orde was en zo kon hij ook
mooi van zijn schuld afkomen.
Was het maar voor even, doordat Kamal dit weer ging doen kwam ik achter zijn werkelijk ik, zijn echte persoonlijkheid.
Het was niet meer die leuke, lieve jongen van toen, het was niet meer die zorgzame Kamal waar ik toen voor viel.
Hij moest stoppen met kickboxe en ik zag hem minder, maar toch had ik geduld, hij deed het voor ons, voor onze toekomst.
Doordat hij me minder zag ging zijn vertrouwen in mij weg, ik mocht niks meer alleen mar werken en trainen en dan gelijk naar huis.
Een keer heb ik het gewaagd en ben ik naar een vriendin thuis gegaan nou die eerste keer dat ik hem weer zag heb ik het geweten,hij sloeg me bont en blauw, ik kon niet meer
opstaan van de pijn en had overal steken.
Het bleek dat hij me in de gaten liet houden, maar door wie en waarom..?
Hoe moest ik nou naar huis wat moest ik tegen me ouders zeggen, ik ben toen bij me zus gaan slapen.
Kamal werd met de dag agressiever, hij bleef maar schreeuwen en bleef doorgaan met slaan.
Maar nooit heb ik een traan laten vallen voor zijn neus, nooit zou ik hem laten merken hoe bang ik voor hem was geworden en dat hij de baas over me was.
Ik kon niet eens normaal door de stad lopen, als een jongen maar even mijn richting opkeek kreeg ie gelijk een paar stompen van Kamal, terwijl ze misschien wel ergens anders
naar keken.
Iedere avond huilde ik, ik huilde om de pijn die hij me gaf, maar ook om onze oude tijden die ik miste, de leuke lieve spontane Kamal.
Ontdanks alles praten we nog wel veel met elkaar en vertelden we alles aan elkaar, maar zodra hij stresste door zijn zaakjes reageerde hij alles op mij af, hij ging schreeuwen
of begon me weer te slaan.
Normaal gesproken zou ik dit nooit accepteren maar het gekke was dat ik dit wel bij hem deed.
Was het omdat ik van hem hield, omdat ik hem niet kwijt wilde of omdat ik gewoon bang voor hem was?
Ik ben nooit een goede eter geweest maar door Kamal werdt het alleen maar slechter, soms viel ik vanuit het niets flauw of kreeg ik weer last van hyperventilatie en begon me
lichaam helemaal te trillen, ik sliep ook slecht en iedereen maakte zich zorgen om me.
Ik bleef maar zeggen dat het goed ging maar dat ik het gewoon druk had, eigenlijk werdt ik er moe van om steeds maar smoesjes te verzinnen hoe het kwam dat ik er zo uit zag en
hoe ik aan die blauwe plekken kwam.
Op een dag vertelde hij me iets waarvan ik zo geschrokken was iets waardoor ik zo bang van hem werd.
Het is een lang verhaal om helemaal te vertellen maar ik zou het kort samenvatten..
Zijn broer had een meisje zwanger gemaakt, hiervoor had hij haar 5000 euro gegeven om het kind weg te laten halen, dit was niet voldoende,later bleek dat ze bij een klick zat
en eiste ze nog meer geld, dit kreeg ze natuurlijk niet.
Hierdoor huurde ze iemand in om die broer en Kamal te laten verdwijnen.
3 weken lang hebben ze met extra beveiliging, kogelvrije vesten en extra wapens rondgelopen.
Ik werd nog meer in de gaten gehouden en mocht voor me eigen veiligheid niet naar Kamal toe.
Ik stresste hem thuis dood als hij eens een keer z'n telefoon niet opnam, ik werdt er gek van.
Kamal en zijn broers hadden veel connecties, een goede vriend van hun was een oudere man, hoofd van een van de gevaarlijkste maffias in Nl (sorry maar durf die namen allemaal
niet te noemen).
Dankzij hem kwamer ze erachter wie die huurmoordenaar was, ze betaalde hem(mafiabaas) 50.000 euro om alles op te lossen en dit gebeurde ook.
De huurmoordenaar zou hun niks meer doen en zou nu zorgen dat dat meisje werd opgeruimd omdat ze voor teveel problemen zou kunnen zorgen en omdat ze te veel wist.
Hierdoor werdt ik bang, want ik wist nog meer van haar, hoe zou ik ooit nou bij Kamal wegkunnen gaan.
Mijn liefde voor hem veranderde steeds meer in afschuw in haat en in angst.
Op een dag was ik bij hem thuis en kregen we hevige ruzie, dit was de eerste keer dat ik tegen hem in durfde te gaan, de eerste keer dat ik tegen hem terugschreeuwde, dit had ik
niet moeten doen.
Hij zei dat ik geen respect voor hem had, dat ik 'ons' vergeten was en dat ik geen manieren had.
Ik werd boos en schreeuwde met tranen in me ogen ' Hoe kan ik respect hebben voor iemand die dealt, hoe kan ik respect hebben voor iemand die mij slaat hoe Kamal hoe?!' hij
pakte me bij me keel en bleef me recht in me ogen aankijken, ik bleef terugkijken, hierdoor werd hij zo boos en gaf me een super harde kopstoot.Ik werd zo boos en heefde me
hand maar was niet snel genoeg voor hem en voor ik het wist had hij me alvast bij me pols,hij sleurde me mee naar de slaapkamer en gooide me op bed.
Bang kroop ik helemaal in de hoek.
Hij begon weer te preken, maar ik kon me gewoon niet concentreren op wat hij zei, ik ha zo'n pijn in me hoofd van zijn kopstoot alles draaide om me heen, hij werd nog bozer dat
ik hem niet aankeek en gaf me nog een vuist in me maag.
Hij zei dat ie van me hield, maar dat het zo niet ging, dat ik geen goede vrouw was omdat ik niet naar hem luisterde.
Ik werd boos ik werd razen en vloog op hem af en sprong bovenop hem, ik weet niet wat me bezielde maar begin hem te slaan te schreeuwen.
Hij trok me zo hard van zich af dat hij me hoofddoek aftrok, hij zei deze verdien je niet, je bent ongehoorzaam naar mij, je hoord te luisteren.
Hij was zo boos dat ik hem had geslagen dat ie maar bleef doorgaan met mij slaan, ik kroop in een en hoopte op een wonder dat het overging, hoelang hij doorging weet ik niet ik
weet alleen dat de pijn langzaam wegging, me ogen draaide weg en het was fijn, voor even voelde ik geen pijn meer.

El_Nour
08-05-09, 21:48
Toen ik wakker werd was het alweer ochten, ik keek om me heen en schrok me rot toen ik zag dat ik in Kamals bed lag.‏
Ik stond op, maar dat ging niet zo makkelijk, me hoofd voelde zwaar, me lichaam voelde vermoeid, Kamal kwam al vanuit de keuken aanlopen en deed alsof er niks gebeurd was.
Ik praatte niet tegen hem, het enige waar ik aan dacht was shit me ouders..
Het leek net of hij me gedachten kon lezen want voor ik me mond opentrok zei hij al dat dat was geregeld.
ik ging douche en voelde me al iets beter en wilde gaan, maar bedacht wel dat dit niet verder kon ik was bang voor Kamal maar dit kon gewoon niet meer, ik kon het niet meer.
Rustig ging ik bij hem op de bank zitten, denkend hoe ik dit ging zeggen.
Ik zei; 'Kamal ik wil met je praten, weet je de afgelopen tijd is er veel gebeurd ik kan dit niet meer, 'wij' is er niet meer het is weg...' voordat ik me verhaal af kon maken
begon hij er al doorheen te praten, ik vroeg of hij voor een keer mij me verhaal wilde laten afmaken en daarna mocht hij het woord, dit vond hij goed dus ik vervolgde me verhaal
'kijk Kamal jij hebt het steeds niet in de gaten gehad maar je maakte me kapot, iedere dag liet ik tranen vallen om jou, iedereen zag dat het niet goed met me ging, iedereen
zag dat ik veranderde alleen jij zag dat niet, sinds je weer bent begonnen met die dingen ben je veranderd, je bent een ander persoon geworden en ik kan er niet meer tegen
wollah Kamal ik had alles voor jou over echt alles, nooit schreeuwde ik terug tegen jou terwijl je zo vaak tegen me schreeuwde, nooit klaagde ik dat je me sloeg, nooit
klaagde ik over de pijn die je me gaf, ik heb je zelfs geholpen met je schulden,merkte je dan niet hoe gek ik op je was? Mohim het is beter zo als we uit elkaar gaan, weet
als ik je ooit ergens mee kan helpen of je iets kwijt wil je altijd bij me terecht kan, maar wij is over het is nu ik en jij'.
Even viel er een dodelijke stilte en toen begin hij te praten 'Soumaya (niet me echte naam) ik weet dat ik fout heb gezeten en ik weet dat ik je pijn deed, maar je weet ook
mijn trots is groot, wij berbers zijn een trots volk, je weet dat je gehoorzaam moest zijn aan mij en dat deed je goed, weet dat ik de dingen die ik zei niet meende maar het
gewoon op jou afreageerde,de pijn die ik jou heb gegeven is misschien onvergeetbaar, de dingen die ik bij je heb gedaan zijn misschien onvergeetbaar, maar ik hoop echt dat
je me ooit voor dit alles zou kunnen vergeven, aub Soumaya geef me nog een kans aub'.
'Sorry Kamal maar ik kan je niet nog een kans geven, mijn fout is dat ik vanaf de eerste keer dat jij mij sloeg al gelijk een punt erachter had moeten zetten bij ons, wollah het spijt
me Kamal maar ik kan je niet eens meer normaal aankijken, me ogen voor jou zitten vol met haat, afschuw, pijn, verdriet maar ook nog liefde,met jou heb ik geen toekomst en geen zekerheid
hoe hard het ook klinkt, we hebben echt leuke tijden gehad en die zal ik altijd blijven koesteren,maar je hebt ook diepe wonden achtergelaten, wonden die misschien
nooit meer weggaan, altijd heb ik voor jou gekozen, voor ons, maar nu voor een keer zet ik mezelf eens een keer op de eerste plaats...'
'Oke Soumaya als dat jou keus is dan is dat, maar weet wel dat je een grote fout maakt! Je had nog veel van me kunnen leren, weet dat je niet zomaar bij me weg kan!'
'Wat had ik van jou moeten leren Kamal wat? Hoe ik plantjes kan knippen, waar ik de zwaardere troep vandaan moest halen, hoe ik geld moest witwassen? Nou nee dankje, dat is jou leven
maar niet het mijne, ik had van jou willen leren over de Islam, niet over wapenhandel en drugs..!'
Hij stond op en tilde mij bij me kin omhoog 'Wollah he Soumaya als je hier ook maar een woord over verteld aan iemand dan ben je er geweest, je weet geld speeld geen rol meer,
denk maar aan dat meisje, dat wil jij toch niet zijn..?' Hard liet hij me los en gooide me op de grond ik trok me jas aan en net toen ik de deur wilde uitgaan trok iemand aan
me arm, ik draaide me om en 'AUW!' schreeuwde ik van de pijn het was Kamal die met een mes een diepe snee op me wang zette, zo zette hij er nog 5 bij 'Voor iedere letter van me
naam een Soumaya zodat je me nooit zal vergeten en dat je nooit vergeet wat ik met je kan doen'.
Snel rende ik zijn huis uit naar de tram, tranen bleven maar vloeien, en iedereen keek me aan ik wilde me tranen wegvegen maar me handen zaten onder het bloed, het kwam natuurlijk
door de sneeen, bij centraal rende ik gauw naar boven naar de wc om me gezicht op te frissen, met een natte doekje depte ik het bloed weg, oef wat zag ik eruit die blauw plekken en nu
die sneeen, hoe ging ik dit aan me ouders uitleggen? Ik belde een goede vriendin van me op Aicha ze woonde in Osdorp, ik ging mee naar haar huis en ze hielp me met me gezicht te camoufleren,
normaal ben ik tegen die bruinende creme maar nu moest het, o wat deed dat een pijn die cremde beet gewoon in de sneeen maar beter die pijn dan zo naar me ouders.
Ik bedankte Aicha en ging naar huis, toen ik thuis aankwam was gelukkig alleen me moeder thuis, ik groette haar snel en ging in bed liggen.
Wat had ik me bed gemist, de komende 2 weken was ik ziek..

2 weken later

Eindelijk was ik weer wat opgeknapt, de sneeen waren grote deels weg en de blauwe plekken zag je niks meer van..
Kamal? Die belde me nog iedere dag, uiteindelijk heb ik toen een ander nummer genomen, praten over hem over ons doet nog steeds pijn,2,5 jaar is niet niks.
En de dingen die zijn gebeurd zijn moeilijkt te vergeten.

Dit was eigenlijk mijn verhaal over mijn grote liefde..

Nu gaat het goed met mij, wat Kamal heeft gedaan kan ik nooit vergeten, mijn liefde voor hem is gelukkig over, maar sommige wonden hebben nog tijd nodig.

sgatke
08-05-09, 22:10
heel mooi verwoord meid, echt spijtig hoe 't is gelopen en hmdl dat 't nu goed met je gaat.
't gaat jammer genoeg niet altijd zoals jij 't wilt ...
blijf sterk, en wees trots op jezelf dat je er een punt achter hebt gezet
vergeef maar vergeet niet, en ga door met je leven
inshallah komt er een jongen je pad op die jou wel waard is ;)

El_Nour
08-05-09, 22:16
heel mooi verwoord meid, echt spijtig hoe 't is gelopen en hmdl dat 't nu goed met je gaat.
't gaat jammer genoeg niet altijd zoals jij 't wilt ...
blijf sterk, en wees trots op jezelf dat je er een punt achter hebt gezet
vergeef maar vergeet niet, en ga door met je leven
inshallah komt er een jongen je pad op die jou wel waard is ;)

Thanx meid voor je lieve reactie!

Taweed
08-05-09, 22:51
Pffffffffffffff wat een verhaal en wat een benadem. Soms snap ik niet dat ze zich nog moslim noemen la 3wlah walah koewatah ilah bilah 7diem.

Lieve zuster ik hoop dat dit een grote les is geweest voor je en dat je het nu anders aan zal pakken, hier verwijs ik naar de soort verhouding dat je met deze jongen had. Zoals je weet beschermd de islam ons, door de regels te volgen. Zodra je dit doet zal Allah'ta barakah 't ala je beschermen tegen dit soort mensen. Daarbij is het niet toegestaan een relatie te hebben alvorens te trouwen.
Maar walhamdulilah Allah't ala houd van je en heeft jou van hem verlost.

Moge Allah't ala jou helpen aan een vrome broeder en leiden op Zijn rechte pad die naar El JInnah Firdaus leidt bi idni lilah.

Liefs,
Oeghtik fe llah

El_Nour
08-05-09, 23:05
Pffffffffffffff wat een verhaal en wat een benadem. Soms snap ik niet dat ze zich nog moslim noemen la 3wlah walah koewatah ilah bilah 7diem.

Lieve zuster ik hoop dat dit een grote les is geweest voor je en dat je het nu anders aan zal pakken, hier verwijs ik naar het soort verhouding dat je met deze jongen had. Zoals je weet beschermd de islam ons, door de regels te volgen. Zodra je dit doet zal Allah'ta barakah 't ala je beschermen tegen dit soort mensen. Daarbij is het niet toegestaan een relatie te hebben alvorens te trouwen.

Moge Allah't ala jou helpen aan een vrome broeder en leiden op Zijn rechte pad die naar El JInnah Firdaus leidt bi idni lilah.

Liefs,
Oeghtik fe llah

Choukrane zuster voor je lieve en wijze reactie!

Ik heb er idd van geleerd Alhamdoulilah..!
Ik wist dat het verkeerd was omdat ik steeds meer ging praktiseren etc. maar ik was gewoon zo bang om bij hem weg te gaan..bang voor de dingen die hij me dan aan zou doen...
Maar Alhamdoulilah ben ik nu van hem af...

InchaAllah moge Allah swt mij helpen aan een vrome broeder..

flowerpower008
21-05-09, 22:13
pijnlijk verhaal zuster, maar vergeet niet elke tegenslag heeft zijn redenen. vertrouw op allah swt, maak de juiste intentie en Moge Allah swt je een vrome broeder schenken
ameen

MassageMan
22-05-09, 07:34
Ik begrijp dat niet, slaande ruzie, Op het moment dat je wordt geslagen meteen weggaan,,, en je was amper getrouwd?? niet normaal toch..

El_Nour
22-05-09, 21:47
Ik begrijp dat niet, slaande ruzie, Op het moment dat je wordt geslagen meteen weggaan,,, en je was amper getrouwd?? niet normaal toch..

Dat is idd niet normaal nee...
Als ik bij hem weg zou gaan terwijl hij me sloeg maakte het erger..
AlHamdoulilah ben ik nu bij hem weg...

El_Nour
31-05-09, 09:12
Up!

El_Nour
09-06-09, 16:00
Laatst was ik ergens met een vriendin en zag hem lopen AlHamdoulilah zag hij mij niet, maar toen merkte ik pas hoe moeilijk ik het er nog mee heb..
Weet niet of ik het ooit achter me zou kunnen laten..

Nawal21
28-06-09, 19:53
hey meid
vind het jammer wat je hebt mee gemaakt maar ik snap je volledig wanneer je van iemand houdt zie je niet de negetieve kanten en denk je van ik ben gelukkig met hem terwijl dit maar psygisch is... vergeten ga je nooit niet doen, wanneer je hem gaat tegen komen gaat je hart weer sneller slaan je hebt met hem iets mee gemaakt dat je jaren zal mee dragen; Blijf vergeving vragen in je salaat aan Allah swt dat je jou hebt laten vangen. En hij zal je dan een man geven inschallah waar je heel gelukkig mee zal zijn! En vergeet niet Allah swt heeft ons het gezicht naar voor gegeven en niet naar achter om altijd naar het verleden te zien, werk voor je toekomst!!!

lieveman28
29-06-09, 15:30
Neem t jezelf niet kwalijk meid. Je bent nu eenmaal in deze situatie beland en je wist niet beter. Je bent er gelukkig nog goed vanaf gekomen en je kan weer door met je leven. El hamdoelilah. Insha allah zal je een goede man treffen. Je zit gelukkig vol met liefde en een goede man zal dat insha allah herkennen en waarderen. Wees geduldig en trots op jezelf. De 1 is de ander niet maar rampspoed kan ons allen treffen. De wonden zitten diep verborgen in de mens en treden zelden naar voren om voor anderen te zien. Als je dit wel kon zien dan zou je je een stuk lekkerder voelen omdat je weet dat je niet de enige bent. Maar geloof me meid als ik zeg dat leed er nu eenmaal bij hoort in dit leven. Dus kop op en gaan met die banaan!

Hawa
02-07-09, 16:18
Laatst was ik ergens met een vriendin en zag hem lopen AlHamdoulilah zag hij mij niet, maar toen merkte ik pas hoe moeilijk ik het er nog mee heb..
Weet niet of ik het ooit achter me zou kunnen laten..

Ik ken je verhaal wel, heb zelf ook meegemaakt. Je moet nooit meer aan hem denken... Je moet het zelf afsluiten met een ritueel ofzo.

Het is echter zeker waar dat je nooit van deze mannen afkomt. Ik waarschuw je alvast, doe niks meer met mannen.
Je moet eerst weer jezelf worden.
Schrijf een levensverhaal voor je eigen op. Lucht op. Als je het verhaal klaar hebt en nogeens overleest en bij na gaat denken, en het zit niet zo gaaf in elkaar, dan kan je ermee naar een psychiater die je verder kan helpen.

Ik heb wel mijn levensverhaal opgeschreven, maar heb nooit hulp gezocht.
Weetje lieve zuster. Wat je hebt meegemaakt is niet niks. Is zelfde aan onderdrukking zoals Saddam Hoessein wel niet deed.
Mijn ex-vriend zat ook in die sferen van criminnaliteit en ik wil er nooit meer iets te maken mee hebben, die gouden bergen die ze beloven, die mooie lieve woorden, die verdwijnen in geweld, slaan en pijninging, is het ergste wat je als mens kan mee maken.

Ik heb er tien tallen jaren over gedaan om mijzelf weer te worden, maar toch heb ik nog steeds de schurft aan die gasten, ik haat ze.....

Al die mooie woorden van die kerels, laat ze!
Maak jezelf weer blij, met je studie, je werk, je ouders en vooral je eigen hobbys......Ontdek jezelf!

Ik waarschuw je voor die mannen die denken dat ze jou wel kunnen helpen, zoek steun bij je zusters, en niet bij mannen, is smeek je!
Voor je het weet beland je weer in deze vreselijke allende, en dan kom je er nooit meer uit, dan ben je op, en dan ben je helemaal jezelf kwijt.

Deze wijsheden heb ik ook gekregen van mijn oom, die dit vertelde, ik was hem zeer dankbaar.
Mannen kunnen in de ogen van vrouwen al zien, wat hun volgende prooi kan zijn, ik waarschuw je!

Later zul je pas beseffen, hoe hij daadwerkelijk dus echt was, en dan ben je zo blij, dat je die kracht hebt kunnen vinden, om hem nooit meer te willen zien of spreken...Nooit meer.

Kijk [email protected] Jij bent altijd de klos, hij niet. Hij is zielig, jij niet. Altijd hetzelfde liedje van die gasten, die nooit echte liefde hebben kunnen ervaren, van hun eigen moeder, of door ellende van hun eigen domme transacties.

Ik heb gelukkig met mijn ex-vriend, vrede gesloten. En vergeet het niet.
In deze situatie zijn er altijd twee mensen die schuldig zijn, jij ook.

Hij heeft je niet gedwongen. Mijn ex-vriend ook niet. Ik raakte er in verzeilt, en nu ben ik vrij.........inscha Allah! Echt vrij!

Succes!!!! Sterkte!!! En nu ben jij aan zet. Voorjezelf!!!! Vergeet dat eventjes niet...liefs Hawa.

master_ismail
08-07-09, 17:38
Jij Had Toch Kunnen Weten Dat Jij Met Een Drugsdealer Te Maken Hebt. Maar Ja Jullie Houden Van Stoere Jongens En Dikke Wagens, Dan Zie Je Wat De Resultaaten Zijn.

Hawa
08-07-09, 18:22
Jij Had Toch Kunnen Weten Dat Jij Met Een Drugsdealer Te Maken Hebt. Maar Ja Jullie Houden Van Stoere Jongens En Dikke Wagens, Dan Zie Je Wat De Resultaaten Zijn.

Wat heeft die meisje kunnen weten dan. Zij zegt het eerlijk. Zij valt niet op dure autoos ofzo, ze viel op hem dus.
Het enigste wat die jongen dus had, was een kamertje, waar hij haar in volle rust kon ontvangen.
Zij bood hem aan geld. Om uit die schulden te komen, en wat gebeurd er, hij verdwijnt in zijn eigen senario, en zij wordt de bok dus.
Het afvalputje,het kutwijf.

Niemand kan weten dat iemand anders een ander draaiboek erop nahoudt.
Ook als je getrouwd bent, kan het zo en zo wel zo zijn, dat je man, met overloze vrouwen uitjes maakt en met geld gaat smijten toch?
Dan is zijn vrouw ook het pis paaltje, diegene waar hij kan slaan, in zijn frustratie op een boksbal.
Hoevaak heb ik Marokkaanse vrouwen wel niet voor het raam zien staan, wachtende op hun man lief, tranen in de ogen.
En die mannen op internet. Mijn vrouw is al een koelkast.
Zoeken andere vrouwen, welke idioot trapt hier nog in, ik dus niet.
Als je als vrouw en man niet gewoon kan praten over allerlei dingen dan houdt het op. Basta klaar.
mannen mogen en vrouwen dus niet.
En als de vrouwen uit de pan springen, hahahaha....
Denkje dat mannen alles weten, ze weten echter helemaal niks van vrouwen, omdat ze denken dat ze God zelfve zijn, als man.,
\Stelletje moeder vreter. KOm niet aan mijn moeder,\
Moeder doet het wel, de huishouding, het eten, de kleren die gewassen worden,haar mond dicht houd en nooit iets over haar zelf vertelt...
Nee! Mannen zijn pure chocolade!
Houd toch op.

Mannen kunnen niet zonder vrouwen, Vrouwen moeten gebekt zijn, en vooral onafhankelijk zijn van die mannen die niet zonder vrouwen kunnen.
Mannen zitten vrouwen na, die ze niet eens kunnen krijgen.
Frustratie dus.

Ik ben je moeder niet. Ik kan koken, en alles kan ik wel. Maar die mannen wil ik niet, die als zonen aan de brits staan te schreeuwen, en oeverloos de deur uit stappen, en denken dat ze God zelfve zijn.
Vrouwen mogen niet vragen waar ze naar toe gaan, welke vrienden ze hebben etc. etc.
Is basta mannen ik moet jullie niet, en nooit niet.

Het zijn altijd die mannen die alles verknallen. Gezin in de steek laten, hun kinderen verwaarlozen, en moeder als hoer dus zien.
Ik ben er klaar mee.

Als jij denkt dat zij grote wagen wil, Man met geld, dat heb je het mis.

Zij heeft haar liefde gegeven , voor een onverlaat, een shit kerel, waar zij van af moet, en nooit meer haar gezicht moet laten zien aan die lapzwans.

Zij is meer waard.
Zeker weten, en dat doet zij dus ook.

Weg met die mannen, met die gouden bergen, weg ermee.

Later lach je

Michael Jackson kon ook nog lachen...

Gelukkig maar!:love:

Nadia211
29-07-09, 08:25
Je hebt de juiste beslissing genomen..

Hawa
29-07-09, 17:56

Hakim ik draai die muziek wel plat. Ik dans de sterren van de hemel wel af.

Wat hoor ik vandaag weer op het nieuws. Soedanees meisje krijgt veertig stokslagen vanwege het dragen van een broek.

Die stokslagen moet ze nog krijgen. Ze zegt zelf dus, staat nieteens in de Sharia wet. Basta!
Een man heeft dit bedacht,nieteens Mohammed,vzmh, die nog nooit een vrouw heeft geslagen toch?

Achwat!

In Kenia zijn vier mannen aangehouden op verdachte terroristische aanslagen.
Uit Nederland dus. Marokkanen. Geweerd uit de Moskee in Nederland, en nu dit weer.
Stokslagen moeten zij krijgen, ipv die Soedanese dame toch.
Veertig stok slagen op hun billen.

Maar ach!

Mannen zijn niet overal zelfde hoor. Je hebt hele lieve,integere mannen.
En je mag gewoon je zelf zijn zoals je bent als vrouw, niets meer of minder.

Ik hoop dat de vrouwen ook zo met hun mannen zijn.

Inscha Allah!:love::love::love::love:

Elboukhari
29-07-09, 21:19
Bismiallah arrahmaan arrahim.
Best zuster ik vind dat je lef hebt om dit verhal te vertelen .heel veel mensen kennen niet praten over vat hebben me gemaakt. ik denke dat is goed voor je om te praten over wat zit nog dip in je ziel anders jou wonden gaan niet snel over .
Ik vind het beetje hart verhal maar ja ,ik hopt dat door jou verhal veel die kennen daar wat leren.

IK wens veel geluk sterkte

En je moet wetten dat waar was jij me bijzeg is harram wallah.
Broer El Boukhari

Hawa
01-08-09, 16:33
Bismiallah arrahmaan arrahim.
Best zuster ik vind dat je lef hebt om dit verhal te vertelen .heel veel mensen kennen niet praten over vat hebben me gemaakt. ik denke dat is goed voor je om te praten over wat zit nog dip in je ziel anders jou wonden gaan niet snel over .
Ik vind het beetje hart verhal maar ja ,ik hopt dat door jou verhal veel die kennen daar wat leren.

IK wens veel geluk sterkte

En je moet wetten dat waar was jij me bijzeg is harram wallah.
Broer El Boukhari

Ik vind wat je schrijft heel erg liefdevol.

Je bent goede mens. Maar als je problemen hebt dien je zelf op te lossen en rust te vinden in je zelf en niet in andere mensen die dit en dat wel vinden.

Ik heb ook zelf meegmaakt. Mohammed vzmh, zat toen nog niet in mijn leven, maar toch heb ik door wilskracht en ook door liefdevolle mensen mijn problemen overwonnen. ( ik zeg niet dat je al je problemen kan oplossen, dit zijn weer andere tijden).
Als je rust in jezelf vind,en je pad kan bewandelen, dan moet het goed komen, inscha Allah!.
Het is mar goed dat je problemen weer legt.
Je klampt je vast aan anderen. Mensen waar je op steun kan rekenen, ik hoop het....
Problemen van jezelf, moet je plek gunnen, en dat je je erzelf van verlost....
Rust is de welwerdiende rust..Gun die rust, en laat je niet vervoeren in andere gektes.
Het is niet makkelijk.
Maar als je problemen heb, zeg het, en schreeuw het van de daken af,
maar werk aan jezelf, en laat die idoten nooit je leven meer binnen wandelen.
Gouden bergen, achwat.
Je bent zelf al een Gouden berg, die het wel weet, maar het niet meer ziet.
Pijn heeft ieder mens,kind, wie niet.....
Wat is pijn!
Liefde pijn, van een sukkel, die je laat zitten met de gebakken peren, of die sukkel, waar je elke dag moet klaar staan, en die je ook nogeens in de diepte gooit.....(laagheid).
Mannen zijn altijd die mannen die achter seks en vreugde jagen, en vrouwen strikken, die ze afmaken, en die vrouwen of die meisjes, weten nieteens meer wat de voor of de achteruit schakel is van auto, en laatstaan van hun eigen hersenen.....
Vrouwen zijn de zorgpilaren,waar die shit aan mannen, die een laag gehalte aan mededogen, een worst , een sneetje, een niks een niks heeft aan zelfdiscipline en gedogen....
Mannnen zijn de shit.......
Vrouwen zijn de moeders, de dochters, de zusters, die het stuur handhaven, in structuur en liefde en waarborg.....
Welke sukkel kan dit dwarsbomen, en je eigen zuster, je moeder, je vriendin, in die waanzin stortten, die psychopaat, die neuroot, die autist, die adha-ders, die asperges, weg ermee....
Getto..
Getto.....

Vrouwen, meisjes doe jezelf, en zorg niet voor dfie lamlullen, laat ze vallen als een baksteen......

Vrouwen, meisjes, klaar er mee, je bent geen prorno, geldschieter, moeder, voor die gast, en zijn eigen lul is zo slap als de was, die je legt in je eigen kaarsen, die je verlicht voor die nacht als je eenzaam bent....

Mannen sanppen vrouwen niet, en anders om ook niet.....

Ik ben er klaar mee.

Vrouwen, meisjes, doe je eigen en lat die shit aan jongens toch vallen, ,met die mooie praatjes en gouden bergen, die bergen zijn niet van goud, maar zo zwart als de nacht, als die nog eens opklaart, en wie wachten.
De vrouwen en meisjes wachten, ze komen niet die druiloren, ze scoren....
Laat ze scoren laat ze....

Het zijn niet kijn mannen....

Goede mannern zijn er genoeg, wacht maar.....

Ga jezelf ontrafelen, laat die psychopaat, met zijn lulkoek verhaal......
Shit en vooral herhalen van die tekst, zijn tekst, niet jou tekst.......
Laat hem
Laat hem stikken in de eeuwigheid....

JIj meisje vrouw, is paradijs, doe het hier.......

Inscha Allah!

Nadia211
03-08-09, 09:58

Hakim ik draai die muziek wel plat. Ik dans de sterren van de hemel wel af.

Wat hoor ik vandaag weer op het nieuws. Soedanees meisje krijgt veertig stokslagen vanwege het dragen van een broek.

Die stokslagen moet ze nog krijgen. Ze zegt zelf dus, staat nieteens in de Sharia wet. Basta!
Een man heeft dit bedacht,nieteens Mohammed,vzmh, die nog nooit een vrouw heeft geslagen toch?

Achwat!

In Kenia zijn vier mannen aangehouden op verdachte terroristische aanslagen.
Uit Nederland dus. Marokkanen. Geweerd uit de Moskee in Nederland, en nu dit weer.
Stokslagen moeten zij krijgen, ipv die Soedanese dame toch.
Veertig stok slagen op hun billen.

Maar ach!

Mannen zijn niet overal zelfde hoor. Je hebt hele lieve,integere mannen.
En je mag gewoon je zelf zijn zoals je bent als vrouw, niets meer of minder.

Ik hoop dat de vrouwen ook zo met hun mannen zijn.

Inscha Allah!:love::love::love::love:

Ik snap nou nog steeds niet waar jouw reacties op slaan...:vreemd:

Hawa
03-08-09, 14:49
Ik leef potverdorie in mijn eigen vrijheden, vroeger was het wel anders, zoals die klote verhaal, met die maffia gasten enzo.
Ik dans als ik wil, en ik zuip wanneer ik dat wil, ik geef liefde, en ik sta ervoor, snap je het nog.
\Ik lig niet te kruipen voor die gasten die denken dat ze god wel zijn, met hun oeverloze boodschappen, die oeverloze grote bergen die ze wel niet beloven, snap je nog.
Waarom gaan vrouwen dan om met die machoos types?
Waarom kruipen die vrouwen die shit mannen in hun kont?
Seks ofzo!
Schulgevoelens?
Bij schuldgevoelens kan ik mij meer bij voorstellen, vrouwen voelen zich altijd al schuldig.
\Vrouwen vreten de restjes van de tafels van wat die mannen hebben opgevreten...Kan het nog beter verwoord worden, van wat ik voel en zeg?
Vrouwen zijn ook geen liefertjes, zijn ook de kenaus, die andere vrouwen slechter makenzoals ze niet eens zijn.\

Vlekkeloos dumpen ze hun eigen shit bij anderen, die hier echter nieteens om vragen.
Het goede doen, zowel de mannen en ook de vrouwen, de jongens en de meisjes, is maar welke hoek je zoekt.

Maar als je iets dumpt, dan begrijpen ze het niet eens, ze weten niks van leven, en het goede doen....Ze verlagen zich blijkbaar in het slechte,omdat diegene ook al slecht is.
Dat noem ik, jezelf verloochenen....Jezelf manifesteren in het slechte, terwijl je goede moet doen.
Waarom moet een mens slechte dingen doen, omdat die andere voorbeeld geeft, en die andere meesleurt in slechte dingen. No way!

Ieder mens kan fouten maken, niks mis mee.

Maar denk je dan na over al die fouten die je maakt? Heb je kennis, doen je dierbaren je kennis op, en wijzen je de rechte weg?

Je eigen ik, moet die kennis verweven, en vooral mensen, die slechte keuze zoeken, terechtwijzen, of er mee kappen.

Het is niet eenvoudig, je zelfkennis, heb je hierbij nodig, je dierbaren, en vooral afsluiten je boek in slechte dingen.

Vandaag op het nieuws, Ferdi E, is dood. Doodgereden door een wegwerker, een soort jumbo dozer.
Ferdi E was die man die Gerrit jan Hein heeft ontvoerd, met voorbedachte rade, in zijn eigen garage.
Die man was zo ziek. Ontvoerde Gerrit Jan Hein, en eiste heel veel losgeld.
(Gerrit jan Hein was in die tijd de directeur van het grote bedrijf Albert Hein, een familie bedrijf).
Die voor werk zorgde, en zijn winkels ketens behoorlijk in orde had.
Niks mis met die Gerrit jan Hein toch?
Die psyhopaat heeft hem dus ontvoerd, die Ferdi E, Ferdi E, heeft de vinger van Gerrit jan Hein opgestuurd, voor die los prijs, in miljoenen.
Daarna schoot die Ferdi E, Gerrit jan Hein dus dood,in de bossen.

En nu is die man doodgereden, door een werkwagen. Een sjofel ofzo.
Ferdi E, heeft zijn tbs er alang opzitten, hij leeft dus in vrijheid.

Zijn vrouw heeft ooit een boek over hem geschreven, die was dik met hem.

Ik ben blij dat die man dood is. Geloof me. Die man is het ergste soort.
Mensen ontvoeren en losgeld vragen. Waarom?

Maar hier zit dus weer een addertje onder het gras te wroeten, het was Ferdi-s schuld niet, hij werd smorgens vroeg om een uur of acht te pletter gereden.

Die sjofel chauffeur heeft niet uit zijn doppen gekeken, en zijn baas/hijzelf de chauffeur kan in de buidel tastten voor genoegdoening....

Maw kan Ferdi E zijn vrouw hier nog miljoenen schade uitgaan halen, in dit rechtstelsel.....
Gelukkig hebben we hier een rechtstelsel, maar ik ben blij dat hij dood is.

Ik denk dat die sjofel chauffeur mij dit niet in dank overbrengt.
Hij zit met een dodelijk ongeval.
Ik ben benieuwd hoe dit dus afloopt.

Moskovitsch.....

abdoeltje
09-08-09, 13:28

Lieve zuster ik hoop dat dit een grote les is geweest voor je en dat je het nu anders aan zal pakken, hier verwijs ik naar de soort verhouding dat je met deze jongen had. Zoals je weet beschermd de islam ons, door de regels te volgen. Zodra je dit doet zal Allah'ta barakah 't ala je beschermen tegen dit soort mensen. Daarbij is het niet toegestaan een relatie te hebben alvorens te trouwen.

Liefs,
Oeghtik fe llah

De isalm beschermt helemaal niet, want als je niet in die regels gelooft dan zit je direct in de problemen...

ilayda
09-08-09, 20:59
Nieuwe site sinds 2 weken online:

Asira.nl - Klik
(http://www.asira.nl)
Just having fun! Wordt lid en doe gezellig mee.

Hawa
10-08-09, 15:56
Taweed, je beschimpt je eigen mensen in je islam gezeik.

Jij beschermt jezelf met je eigen regels, zijn dit regels aan jou macht gevoelens? Laat staan in islam. In islam kan je alle kanten wel uitwaggelen als een vrouw of een meisje.
Is het niet zo dat de islam mensen dus uibuit, vooral arme mensen, en meisjes onteren....
Jij hebt gemakkelijk praten, dat je verschuilt onder een geloof die alle kanten dus wel uitspringt.
Zoals met het christelijke,joodse en al die gelovigen, ook behoren die partijen ertoe die nieteens geloven, maar de zelfde praktijken dus uitoefenen.
Maw MACHT!

Mensen moeten macht hebben,vooral voor hun eigen controle. Verder niks.
Mededogen is hier niet bij inbegrepen, ze hebben er lak aan, en ze weten nieteens wat mededogen is.

Elk mens is een individu. Als je kanker krijgt moet je met jezelf overweg samen met die doktoren in die ziekenhuizen toch?

Als je meisje bent sta je volop in het leven en wil het goede doen, maar als je verkeerde jongen tegen komt, laat islam het AFWETEN!!
Eigen schuld dikke bult.

En dan dien je islam te geloven omdat je buren zo kosjer zijn?

Achwat! Praat me niet over geloof. ( hou je er buiten Kokkie).

Dat gejammer in de glazen dat je dochter zwanger is van de pastoor, hebben we al gehad in nederland, en die shit aan mannen die jongetjes onteren dus ook al,

Maar de islam met hun afgrot, in die zogenaamde moskeeen, waar je oeverloos kan trouwen met je tweede,derde en vierde vrouw wordt gewoon getoleleerd, hier in democratisch Nederland.

Het afvoerputje naar de middeleeuwen dus.

En maar mekkeren en zeiken over het westen, die geen grenzen trekt in die porno en blote vrouwen.

Islam is het westen, en islam is hetzelfde aan het westen, als je maar geld hebt, kan je uitkopen, en schade doen, en dollars smijten.....aan Hoer.

Vrouwen zijn hoeren voor hun mannen, allemaal klip en klaar.....
Maar als die vrouw andere man lief heeft, is ze gelijk al een stronthoer....
Niet alleen in islam, ook die andere hypocrieten doen er in mee.
De mannen doen het.

De mannen weten niet op te houden, de mannen willen dit en dat.
In elke stad een ander....

Nouja, moeten die mannen weten, maar wij als vrouwen willen dit niet meer.
We gaan studeren, en hebben goede baan, we willen niet meer die halfgare banaan.

Kinderen zijn echt wel anders, die hebben zorg, en aandacht nodig, daar past die sukkel niet bij.....

Het spijt mij om te zeggen, maar echt die mannen zijn echt die kleine kinderen, die mekkeren en zeiken, en ooknog eens kleineren, krijg toch allemaal de klere!! Ik ben er klaar mee.

Ik kan zelf mijn orgasme wel opwekken, daar hoef ik niet zo een figurant erbij die er voorstaat islam te vertegenwoordigen....Fuck Of!

Denken die islam mannen ook aan die sjija vrouwen, waarvan hun mannen worden vermoord in Irak?
Of in Marokko ofzo.....
In Syrie! In al die landen waar vrijheden er nooit zijn?

In Nederland kan je je bek wel lekker lang maken toch, vrouwen,meisjes in de keuken, en de mannen kunnen lekker neuken....

Zodemieter toch op, met je heil in islam!

Lees je de boeken weleens...?

Jou boeken!

Islam is goede geloof. Ik weet het,ik heb gelezen, maar als ik die mannen zie lezen, denk ik dat ik gek ga worden.....
Mannen maken islam slechte geloof, en met profeet Wilders erbij.
Geen islam meer in Nederland.
Wilders scoort, vanwege die hypocriete leugens van islam mannen....
En de vrouwen in de keuken, kunnen de mannen lekker neuken, met die Nederlandse sletten toch?
Ik ben grof.
Ik geef het toe.
Ik wil niet grof zijn, maar lief.
Poeslief.

Maar dit kan niet, dit lukt niet voor een meter islam....
Een kilometer aan islam ook al niet,
we zien die christenen toch wel die shit afmoorden
de joden doen zelfde toch
Nederland is op christelijke en joodse en jumanist geschapen, verworven, nou daar past islam best wel bij...
Alle drie zijn zo hypcriet als het maar kan....
Doei......:fuckit2::fuckit2::fuckit2::fuckit2::fuc kit2::fuckit2::fuckit2:

Hawa
10-08-09, 16:21
Ikkoester almijn vriendinnen en vrienden die goede huwelijk hebben, gezonde kinderen, en die gaan ervoor. Niks meer of minder.
Ze staan ervoor om te luisteren naar de misdeelde,volgens hun is niks uitverkoren.
De arbeider, de werkster, ze gaan ervoor, zijn zelfde aan de familie, omdat ze die koesteren, en wel weten hoe hard het bestaan is om zo hard te werken.

Sommigen van ons eigen volk wil niet eens werken en de mouwen uitsteken, hebben grote bek, en rijden ook nog in mercedes.

Vandaaag de dag zag ik ook weer die klootzakjes gas geven bij een bocht, waar ze nieteens voorrang hebben, maar ze doen het toch...
Onverlaten noem ik hun,ik vloek ook,binnensmonds....stelletje rukkers!

Achja,is altijd zelfde liedje, de groot bekken denken dat ze macht kunnen uitoefenen met hun grote bek;intimideren,kleineren, en je voor jan joker uitmaken.

Ze doen maar.

Het geloof doet ook maar, met hun scheinheilige huisjes, van die zogenaamde boompje en beestjes cultuur.

Ik heb er niks mee.

Ik wil goede Nederland.

Hoe vaak moet ik het nog een keer zeggen: Ik wil goede Nederland...
Samen werken.....hard werken en serieus, er voor gaan, onderzoeken doen...
Liefde voor natuur, je buur,voor jezelf, en je kinderen, familie,
liefde ook toch wel voor geloven, maar dan moeten ze fleks zijn.
Fleksibel, dat je kan leren, en niet moet beredeneren, dat al die anderen, minkukels wel kunnen zijn....
Mensen zijn het ergste soort......
Kunnnen geen vogels verdragen
ze snuiven elke dag die fijnstof wel op
Hun vrouw wil niet meer neuken
en die man
wil niet naar de keuken.

Het verschil tussen tomaat en een rode biet
zien ze echt niet
Ze zien hun zelf
nieteens
meer
walzen.

Het is kommer en kwel.

Ze kunnen niet tegen gehuil van hun kinderen
die hinderen
Klap
Klap
Kalp

Ze willen rust in hun eigen
waarvan ze nooit kunnen stijgen
en dat er nog een hemel
is

Hemel en Aarde
is
materie
Materie
is niet die
patat met
patatje oorlog
nog een keer trappen op die hendel
het gas van die auto,
die ooit van je eigen vader dus was
maar nu rustig rust
tussen de zoden
doe dan die tien geboden
rust!!!
:huil::huil::huil:

the punisher
22-08-09, 15:23
Inderdaad naschoppen is makkelijk, als vrouw dien je je man te eren, jou lichaam is zijn bezit. Wat jij deed is verwerpelijk je verdient een erge straf. Een hoer als jij is de naam moslima niet waardig. Men zou je in het openbaar naakt moeten vastbinden, armen en benen ver gespreid en je 80 zweepslagen moeten geven en je dan door iedereen moslim of niet tot uitputting laten verkrachten als een heidense slet. je bent een schande voor alle moslimvrouwen, je hebt je man verraden.
Inscha Allah

Hawa
24-08-09, 14:42
Inderdaad naschoppen is makkelijk, als vrouw dien je je man te eren, jou lichaam is zijn bezit. Wat jij deed is verwerpelijk je verdient een erge straf. Een hoer als jij is de naam moslima niet waardig. Men zou je in het openbaar naakt moeten vastbinden, armen en benen ver gespreid en je 80 zweepslagen moeten geven en je dan door iedereen moslim of niet tot uitputting laten verkrachten als een heidense slet. je bent een schande voor alle moslimvrouwen, je hebt je man verraden.
Inscha Allah

Hoe durf je te zeggen Inscha Allah! Hoe durf je zeggen als een man.
Lekker makkelijk! Sla je vrouw dan hufter, denk je dat je in het hiernamaals komt?
Met je drift en gestapo praktijken, je lijkt wel gestapo hitler!
Hitler was ook zo een man, die vrouwen verafschuwde, liever zijn domme hond een aai over de bol ging geven dan die domme trol als vrouw.

Geen enkel lichaam is het bezit van een man. Hoe kom je erop!
Vrouwen zijn de lichamen aan al die zorgen,voor vandaag en ook van morgenb.
Denk je dat jij?

Jij bent een verdorvene ziel, MOhammed vrede met hem,die zou het wel weten wat liefde en respect is, tov al die vrouwen.
Maar mannen luisteren niet, ze willen niet luisteren, ze willen niet........
Zonder vrouwen geen toekomst
geen liefde
geen lekkere geuren
geen enkele schoonheid meer.

Wil je de vrouwen vergassen
Adolf?

Doe je best.

Je vernietigt jezelf!

En noem en benoem of koester je niet in Inscha Allah

Zo wil God het niet
Jou God, is de wrede God!

Heb je snot
heb je pijn
Er zal altijd een moeder
en vooral een boreder voor je zijn.

Alhamdoulilah!:huil::huil::huil::huil:

Hawa
24-08-09, 15:46
Ik wens iedereen een gezegende Ramadan..Door wie in het leven geroepen door Mohammed,vzmh, MOyhammed kon elke dag wel vasten met die goddelijke vrouwen erbij toch?

Vast dan, denk aan de arme mensen doe zakat, en denk maar niet dat je in de hemel komt door een dogma.

Vier weken in een jaar geen gram overdag gaan eten, en als de zon onder is, dat eet je als je leven er van af hangt.
Welke figurant kan het niet beter op een non cult film prensenteren.....

We hebben hersenen en dialogen en wetenschappelijke visies, maar de mens beschikt niet, het is God/Allha/Jaweh die beschikt over ons doen en laten, toch?

We willen allemaal in de hemel.....

Daar draait het om in de hemel terechtkomen, tussen tweeenzeventigmaagden, waar die oorlog om gaat, die twin touwers, en we geloven er in, en doen er in mee.....

Het geld en de olie, de islam en christendom, en hindoes, met een stip,op hun voorhoofd, is nog steeds gedoogd, de ware kennis aan leven en niet leven wordt armen niet gegund.

Doe de Ramadan, en zet koers van onderdrukking voort in familietradieties, en afschuw naar anderen die anders gelovig wel zijn, en saitan moeten zijn, jij dus niet!

Katholieken doen de carnaval, zuipen zich rot, en verdelgen onschuldige mensen in liqudatie aan drugs maniakken, geen geweten, gewoon niks.

Als je geen geweten meer hebt, dan moet je opgesloten worden achter hekken...Nooit meer vrij!

Geloof is niks, die bijdraagt aan goede leven, de kerken lopen leeg, de mensen zijn al leeg, ze denken aan dokoe...

Moslims zijn ook leeg, ze lopen naar moskee....ze doen wel mee, maar ze kunnen niet anders, het zit in hun genen, zoals de christenen hun genen afgeworpen hebben als hyjeana....

Verworpenen der aarde
zie dan....

NOuja ik stop
ik ga overgeven, kotsen.....braken....

is er iemand doodgestoken
met grote bek?

Achwat!

:kalasniko:kalasniko:kalasniko:kalasniko:kalasniko :kalasniko:kalasniko

Perim...
26-07-12, 03:30
Jeetje meid. Wat heftig en knap van je dat je dit ons durft te vertellen.. Ik hoop echt voor je dat hij je met rust laat. Zodat je kan verdiepen op andere dingen..

Ik zag net dat mensen slechte reacties hadden, Ik snap niet dat ze zomaar iemand kunnen oordelen, als ze zelfs niet in diegene's schoenen hebben gestaan...

helaas zijn er vele meiden die boys zoeken met geld, dure auto's en dure kleding.
Terwijl die boys niet echt om meiden geven, ze willen alleen hun tijd doden. En de meiden zijn wel weer eens de dupe..

Ik hoop voor elke meid, dat ze tig keer gaat nadenken voordat ze met zulke gasten een relatie gaan beginnen...

Jihad18L
06-10-12, 16:46
Aawh wat een zielige verhaal :( vind het zo erg voor je

Hmdl dat nu beter met je gaat
Van fouten leer je schat, hoop dat je er van geleerd hebt
Allah swt ikon mhak

lopititia
08-12-12, 15:31
Allahifahd meid fijn dat het nu goed met je gaat , ik wens niemand zulke soort leven

ghari inshallah

Hawa
08-12-12, 17:42
voor iedereen goede jaar a.s 2013.

mooie getal

samen 33
is weer zes.

noudan
klopt toch?

mooie leven nogmaals zet hem op en laat je niet kisten
zoek de rede
het gesprek.