PDA

Bekijk Volledige Versie : homofilie aangeboren, hersenen lijken op die van de andere sekse



Kolaas
09-05-09, 10:44
Homohersenen lijken meer op vrouwenhersenen dan op een heteromannenbrein en de hersenen van een lesbiënne vertonen meer overeenkomsten met die van een heteroman dan met een heterovrouw.

Pakweg honderd telefoontjes per dag, stapels dreigbrieven en bommeldingen kreeg Dick Swaab toen hij in 1989 wereldkundig maakte dat de hersenen van homo’s en hetero’s er anders uitzagen. En suggereerde dat homofilie niet is aangeleerd, maar aangeboren.

De Amsterdamse hersenonderzoeker had het destijds over een specifiek deel van het brein, de hypothalamus. Ivanka Savic en Per Lindström, neurowetenschappers aan het Karolinska Instituut in Stockholm, hebben nu ontdekt dat de hersenen van homo’s en hetero’s in meer opzichten van elkaar verschillen. Die vondst publiceren ze deze week in het wetenschappelijke tijdschrift PNAS.

Savic en Lindström lichtten niet het hele brein door, maar keken – net als Swaab – naar specifieke delen. Zo vergeleken ze de omvang van de beide hersenhelften van homo’s met die van hetero’s, bepaalden ze de grootte van de kleine hersenen en keken naar de amygdala, een amandelvormige concentratie van hersencellen. Die speelt een belangrijke rol bij de verwerking van emoties. Of beter gezegd: zé spelen een belangrijke rol bij de verwerking van emoties, want een mens heeft twee amydala’s. In elke hersenhelft één. De onderzoekers bestudeerden de hersenen van in totaal negentig mannen en vrouwen met behulp van MRI en PET-scans.

De resultaten zijn verbazingwekkend eenduidig. Net als heteromannen bleken lesbiënnes asymmetrische hersenen te hebben. De rechterhelft was net wat groter dan de linker. Bij homo’s en heterovrouwen waren de beide hersenhelften gelijk.

Ook als het ging om de amygdala en verbindingen daarvan met andere hersengebieden, leken de hersenen van homofiele proefpersonen meer op die van het andere geslacht, dan op die van de heteroseksuele seksegenoten. Metingen aan de kleine hersenen leverden niks opvallends op. Die waren bij alle proefpersonen symmetrisch en ongeveer even groot.

De structurele verschillen tussen de hersenen van homoseksuelen en die van heteroseksuele proefpersonen van hetzelfde geslacht kunnen niet simpelweg het resultaat zijn van aangeleerd gedrag, schrijven de onderzoekers in PNAS. Aldus is het artikel een stevige ondersteuning voor wat Swaab jaren geleden al beweerde: homofilie is aangeboren.

Bombrieven zal deze bewering anno 2008 niet veel meer opleveren, zegt Dick Swaab. “Nee, dat was toen. Ik ken Ivanka Savic en heb haar wel eens gevraagd of ze er last van heeft. Maar dat viel erg mee, zei ze. Nauwelijks.”

Remy van den Brand

Ivanka Savic en Per Lindström: ‘PET and MRI show differences in cerebral asymmetry and funciotnal connectivity between homo- and heterosexual subjects’, PNAS Early Edition, 17 juni 2008

Bron: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/39719630/

Comment: Hmm als dit zo is, is dan homos benadelen om hun aangeboren hersenen, niet net zo lelijk als het benadelen als om iemands huidskleur?

mark61
09-05-09, 10:53
Comment: Hmm als dit zo is, is dan homos benadelen om hun aangeboren hersenen, niet net zo lelijk als het benadelen als om iemands huidskleur?

Het standaardantwoord van relihomofoben is dat ongeacht aanleg homofielen kunnen besluiten zich te onthouden van dat vre-se-lij-ke gedrag.

knuppeltje
09-05-09, 11:00
Comment: Hmm als dit zo is, is dan homos benadelen om hun aangeboren hersenen, niet net zo lelijk als het benadelen als om iemands huidskleur?

Elke homo sapiëns benadelen is erg. Het zijn idioten die dat anders zien

Kolaas
09-05-09, 11:04
Het standaardantwoord van relihomofoben is dat ongeacht aanleg homofielen kunnen besluiten zich te onthouden van dat vre-se-lij-ke gedrag.

Mja, maar als het aangeboren is dan kan dat niet echt. Dat zou te vegrelijken zijn met hetero's die hun 'paargedrag' niet mogen uiten.

Zijn er hetero's die dat kunnen?

mark61
09-05-09, 11:41
Mja, maar als het aangeboren is dan kan dat niet echt. Dat zou te vegrelijken zijn met hetero's die hun 'paargedrag' niet mogen uiten.

Zijn er hetero's die dat kunnen?

Tis een beproeving van Allah / God :student:

Yep, pastoors :wijs:

Witte78
09-05-09, 11:55
Tis een beproeving van Allah / God :student:

Yep, pastoors :wijs:

De ware beproeving van god is het ontdekken waar de koran/bijbel het fout heeft.

knuppeltje
09-05-09, 11:57
De ware beproeving van god is het ontdekken waar de koran/bijbel het fout heeft.


Toch zeker als je dat hier doet. :jeweetog:

mark61
09-05-09, 12:17
Broeders spoelt uwe monden :jammer:

Slinger
09-05-09, 12:27
Comment: Hmm als dit zo is, is dan homos benadelen om hun aangeboren hersenen, niet net zo lelijk als het benadelen als om iemands huidskleur?

Ik weet niet of het zo is, maar volgens mij doet het er ook niet toe. Ik ben nu eenmaal een westerse_ideologische_paulinistische imperialist en vindt dus dat ieder mens er recht op heeft dat hij op een normale manier behandeld wordt, ongeacht wat hij in zijn slaapkamer uitvoert.

(Als ik dit opschrijf schrik ik overigens wel van me zelf. Begin ik ook al politiek-correct meningen er op na te houden?)

Slinger
09-05-09, 12:31
Het standaardantwoord van relihomofoben is dat ongeacht aanleg homofielen kunnen besluiten zich te onthouden van dat vre-se-lij-ke gedrag.

Niet waar dus. Dat gaat misschien een tijd goed, maar op den duur levert het verknipte, gefrustreerde mensen op.

mark61
09-05-09, 12:49
Niet waar dus. Dat gaat misschien een tijd goed, maar op den duur levert het verknipte, gefrustreerde mensen op.

Jij bent geen goed christen. Je weet best dat er fantastische christelijke cursussen zijn om van die afwijking af te komen.

Veel hetero gelovigen zijn ook gefrustreerd en verknipt, zien we hier elke dag, dus tis eerder een aanbeveling.

Slinger
09-05-09, 12:56
Jij bent geen goed christen. Je weet best dat er fantastische christelijke cursussen zijn om van die afwijking af te komen.

Veel hetero gelovigen zijn ook gefrustreerd en verknipt, zien we hier elke dag, dus tis eerder een aanbeveling.

Ja, vroeger dacht ik dat ook, maar ik heb gezien hoe het in de praktijk kan uitpakken en wat voor ellende dat kan opleveren. Sinds die tijd denk ik: laat homo's maar mooi hun ding doen.

mark61
09-05-09, 13:06
Ja, vroeger dacht ik dat ook, maar ik heb gezien hoe het in de praktijk kan uitpakken en wat voor ellende dat kan opleveren. Sinds die tijd denk ik: laat homo's maar mooi hun ding doen.

Mooi.

Tomas
09-05-09, 14:21
Mooi.

Bij Slinger denk ik eerdere dat ie zich daarmee kan distantieren van Moslims. Resultaat blijft natuurlijk prima zo.

Slinger
09-05-09, 14:56
Bij Slinger denk ik eerdere dat ie zich daarmee kan distantieren van Moslims. Resultaat blijft natuurlijk prima zo.

Suspicious mind heb jij, maar ik geef toe, het had wel gekund. Maar het is niet waar.

mark61
09-05-09, 15:35
Bij Slinger denk ik eerdere dat ie zich daarmee kan distantieren van Moslims. Resultaat blijft natuurlijk prima zo.

Ik weet het wel zeker. Hij zegt dat zelf ook met zoveel woorden:

Als ik dit opschrijf schrik ik overigens wel van me zelf. Begin ik ook al politiek-correct meningen er op na te houden?

Ongeveer zoals hele volkstammen aan Nederlandse mannen opeens verschrikkelijk geëmancipeerd en homovriendelijk bleken te zijn. Ze zijn wel extreem-rechts, maar in de strijd tegen den moslim anything goes.

Bien étonnés de se trouver ensemble, zoals uit zijn overpeinzing blijkt. Eerlijk is het wel :)

Victory
10-05-09, 13:40
Al heel lang geleden was in de VS bepaald dat Homoseksuelen een afwijking hebben in hun hersenen en dat ze daarom gehandicapt zijn. Ik hoef je niet te vertellen wat daar de reactie op was.

Overigens worden dit soort onderzoeken nooit op kinderen uitgevoerd en altijd op volwassenen. Dit soort onderzoeken zijn nog nooit uitgevoerd op kinderen. Wat men ook weet is dat de hersenen van een mens veranderen door het leef gedrag van een mens.

mark61
10-05-09, 13:44
Al heel lang geleden was in de VS bepaald dat Homoseksuelen een afwijking hebben in hun hersenen en dat ze daarom gehandicapt zijn. Ik hoef je niet te vertellen wat daar de reactie op was..

Nee, het werd algemeen beschouwd als een (te behandelen) geestesziekte.

Oh en je wou impliceren dat perfectly heterokinderen op perfide wijze gehomoïseerd worden door, ja, door wie en hoe eigenlijk?

StevieK
10-05-09, 14:08
Al heel lang geleden was in de VS bepaald dat Homoseksuelen een afwijking hebben in hun hersenen en dat ze daarom gehandicapt zijn. Ik hoef je niet te vertellen wat daar de reactie op was.
.

99,99% van de mensen hebben dan een afwijking in je hersenen, want,..
je mishandelt ook geen andere mensen
je steelt ook niet van anderen
je houd je ook niet aan de wet,
je houd je ook niet altijd aan de tien geboden
je.......
je ook niet oproept tot oorlog
je ook niet met explosieven op je lijf gaat lopen om zoveel mogelijk schade aan te brengen
je trouwt niet als volwassene met een kind.


zo kunnen nog wel honderd, neen duizenden stellingen opnoemen om te laten zien dat je een afwijking heb.

Dus eigenlijk zijn we bijna allemaal "geestelijk gehandicapt" volgens het artikel, en laat het woordje homosexueel dan weg.

Victory
10-05-09, 14:21
Het hebben van een geestelijk/lichamelijk afwijking is het hebben van iets dat niet is zoals het hoort te zijn en heeft verder niets te maken met de punten die jij opgenoemd hebben. Seksueel opgewonden raken door je eigen geslacht is onnatuurlijk. Daarom proberen onderzoekers er ook achter te komen waarom een percentage van de wereld zich zo gedraagt. De laatste tijd komen veel onderzoekers op het resultaat dat homo's een afwijking hebben in hun hersenen.

De vraag is niet of het een afwijking is, maar of het aangeboren is of een verandering veroorzaakt door levensstijl. Het is algemeen bekent dat je hersenen veranderen met je levensstijl, maar zoals je al weet zijn ze in het westen niet vrij om dit soort dingen met elkaar te linken. ;)

mark61
10-05-09, 14:42
Seksueel opgewonden raken door je eigen geslacht is onnatuurlijk.

Nee. Dat is een feitelijk onjuiste bewering.


De vraag is niet of het een afwijking is,

Ja, dat is de vraag wel. Waarom betitel jij een variatie als 'afwijking'? Rood haar hebben is ook een 'afwijking'?


of een verandering veroorzaakt door levensstijl.

Leg es uit? Het moeilijkste voor relihomofoben als jij is te verklaren waar homofilie dan vandaan komt. Zoals je weet heeft Allah de wereld geschapen, inclusief homofilie.

Victory
10-05-09, 15:56
Nee. Dat is een feitelijk onjuiste bewering.
Kom maar met een logische reden waarom het onjuist is.


Ja, dat is de vraag wel.
Voor de gewone burger wel ja, maar onderzoekers willen weten waarom er mannen en vrouwen zijn die zich zo gedragen en dat doen ze niet omdat ze deze mensen als normaal zien.


Waarom betitel jij een variatie als 'afwijking'? Rood haar hebben is ook een 'afwijking'?
Dat zou je wel kunnen zeggen. Het is wetenschappelijk bewezen dat iedereen ooit zwart/bruin haar had met zwart/bruine ogen. Door 'genetic degradation/mutation' zijn er toen mensen gekomen met haar en oog kleuren zoals wij die vandaag de dag kennen. Kunnen wij nu zeggen dat iedereen met blond/blauw haar/ogen inferieur is? Ik denk het niet, omdat het maar oppervlakkige veranderingen zijn die voorzover wij nog weten geen verdere negatieve gevolgen hebben gehad. Kunnen we het als een afwijking zien? Ja, dit valt gewoon onder de definitie van een afwijking.

Gehandicapten:

Waarom zijn er zoveel geestelijk/lichamelijk gehandicapten in deze wereld en zijn deze mensen volgens jou zo geschapen door God (swt)? Ik vindt het onwaarschijnlijk maar ik kan er ook geen definitief antwoord op geven. Wat ik wel weet is dat een kind gehandicapt geboren kan worden door het leefgedrag van haar ouders (roken, drinken, drugs, etc) voor geboorte en tijdens zwangerschap.

knuppeltje
10-05-09, 16:32
maar of het aangeboren is of een verandering veroorzaakt door levensstijl.

Een levensstijl voor de geboorte lijkt me moeilijk. :(

knuppeltje
10-05-09, 16:33
Kom maar met een logische reden waarom het onjuist is.

Omdat het in de natuur bij heel veel diersoorten voorkomt.

StevieK
10-05-09, 16:34
Het hebben van een geestelijk/lichamelijk afwijking is het hebben van iets dat niet is zoals het hoort te zijn en heeft verder niets te maken met de punten die jij opgenoemd hebben. Seksueel opgewonden raken door je eigen geslacht is onnatuurlijk. Daarom proberen onderzoekers er ook achter te komen waarom een percentage van de wereld zich zo gedraagt. De laatste tijd komen veel onderzoekers op het resultaat dat homo's een afwijking hebben in hun hersenen.

De vraag is niet of het een afwijking is, maar of het aangeboren is of een verandering veroorzaakt door levensstijl. Het is algemeen bekent dat je hersenen veranderen met je levensstijl, maar zoals je al weet zijn ze in het westen niet vrij om dit soort dingen met elkaar te linken. ;)

Het hoort ook zo te zijn dat je je hetero bent,
Heb je dan geen afwijking als hetero's sm bedrijven als sexuele opwonding, is dit normaal of is dit een afwijking.

Vertel me maar eens precies waar de grens is tussen een afwijking en hoe het hoort te zijn.

Als je iemand in koele bloed kan vermoorden dan heb je volgens mij een afwijking in je hersenen en dat je niet normaal bent om dat het niet hoort.

Is Homosexueel niet normaal omdat het onnatuurlijk is, dus de natuur bepaald.

Dan moet je maar een goed googlen, want homosexeel, dus op gelijkslachtige vallen komt ook in de natuur voor.



Ik ken echtparen die altijd geleefd hebben volgens de regels van de ethiek en toch zwaar gehandicapte kinderen ter wereld brengen.

Dat je hersenen veranderen met je levensstijl( in je jeugd) , daar kan ik mee inkomen, kijk maar eens naar de opvoeding. Ik ben een vredig mens omdat ik een goede opvoeding gehad heb, oa mijn moeder was altijd thuis als ik van school kwam, er stond altijd iets klaar. Ja, ik had goede huiswerkbegeiding van mijn ouders, neen, ik werd niet op straat geschopt om maar buiten te spelen omdat het binnen een paleisje moest blijven.
Neen, ik rook niet omdat er thuis ook niet gerookt werd, ik schreeuw niet omdat er bij ons thuis ook niet geschreeuwd werd, neen ik kreeg geen klappen van mijn ouders als ik iets verkeerd dit, ja, wel verbaal aangesproken, ja dit klopt dit heb ik in mijn levensstijl mee genomen,
Vandaag aan de dag wordt de jeugd op straat "getrapt" omdat het binnen een paleisje moet zijn. Op straat hebben je ouders geen controle over je levensstijl, je wordt dan niet meer gecorrigeerd, je leert om tegen je ouders te liegen, want die geloven je toch wel, ja op deze wijze kan je ook een afwijking krijgen in je hersenen door de levensstijl die je daar volgt.

Maar mijn vader was geen homo, dit is het gevoel wat ik mee kreeg, ik zie het meer als een overdrachtelijk DNA, want twee van mijn neefjes hebben ook homosekuele gevoelens, het zit gewoon in de DNA structuur. Gelukkig is het vandaag aan de dag in het WESTEN dit bespreekbaar en kan je na een aantal decenia toch zien dat homosekueel in de stamboom aanwezig is.

Dat er meer homo zijn dan vroeger, misschien omdat het in het WESTEN dit meer bespreekbaar is geworden.

Over natuur, misschien grijpt de natuur wel in als een natuurlijk maatregel om de bevolkingsgroei in te dammen.

Voor het geloof is dit een ramp, immers hoe meer zielen hoe meer macht, affijn,,, dit heb ik al in vorige topics aangehaald.

Tomas
10-05-09, 17:09
Dat zou je wel kunnen zeggen. Het is wetenschappelijk bewezen dat iedereen ooit zwart/bruin haar had met zwart/bruine ogen. Door 'genetic degradation/mutation' zijn er toen mensen gekomen met haar en oog kleuren zoals wij die vandaag de dag kennen.

Volgens deze definitie van afwijking, is de mens ansich ook een afwijking. Het belangrijkste verschil tussen de mensachtigen en zijn voorganger is een genetisch defect in de ontwikkeling van de kaakspier. Mensen hebben inferieure kaakspieren. Dat hebben we ietwat weten te overcompenseren door de eewen heen. Trouwens. Zie je vaak bij so called inferieure mensen. DIe overcompensatie.

Munier
10-05-09, 17:27
Over natuur, misschien grijpt de natuur wel in als een natuurlijk maatregel om de bevolkingsgroei in te dammen.
Er zijn aanwijzingen dat families waar homosexualiteit voorkomt, vruchtbaarder zijn. Er zijn ook statistieken waaruit blijkt dat naarmate een gezin meer kinderen heeft, kinderen die later geboren worden een steeds grotere kans hebben homosexueel te zijn. Ik denk dat deze twee bevindingen communicerende vaten zijn.

DNA
10-05-09, 20:18
Mja, maar als het aangeboren is dan kan dat niet echt. Dat zou te vegrelijken zijn met hetero's die hun 'paargedrag' niet mogen uiten.

Zijn er hetero's die dat kunnen?


:lol:



Ladies & gents :



maroc.nl is under siege ,taken hostage by ...homos ::lol:

the latters have been hijacking this site where they do not belong ! :lol:


de wetenschap is nog niet in staat zich uit te spreken over de aard, natuur , functie van sexueel orientatie juist :

de bovenstaand is niet meer dan pseudo_wetenschappelijk flauwekul :

destemeer dat de modern wetenschap, human sciences, ...worden beheerst door materialistisch monisme die die dualistisch dimenties van de mens negeert of otkent , of erger :

die 1zijdig 1dimentioneel color blind gehandicapt materialistisch monisme beweert dat alles te herleiden zou zijn naar de ...materie ,inclusief het menselijk bewustzijn,emoties, sex...... !!!!!!!!!!

sex bij de mens althans is niet alleen fysiologisch, hormonal, biologisch_genetisch , neuro_fysiologisch van aard , functie .........maar ook van mentaal , psychisch & .....van spiritueel aard !

DNA
10-05-09, 20:21
Er zijn aanwijzingen dat families waar homosexualiteit voorkomt, vruchtbaarder zijn. Er zijn ook statistieken waaruit blijkt dat naarmate een gezin meer kinderen heeft, kinderen die later geboren worden een steeds grotere kans hebben homosexueel te zijn. Ik denk dat deze twee bevindingen communicerende vaten zijn.

:lol:

bevindingnen ???? :lol:

wie zegt dat dan ???


idioot materialistisch ideologisch sociaal darwinisme :

DNA
10-05-09, 20:24
Omdat het in de natuur bij heel veel diersoorten voorkomt.
:lol:


idioot sociaal darwinisme !

de mens is geen dier juist , Einstein !:fplet:

Koala64
10-05-09, 20:40
Al heel lang geleden was in de VS bepaald dat Homoseksuelen een afwijking hebben in hun hersenen en dat ze daarom gehandicapt zijn. Ik hoef je niet te vertellen wat daar de reactie op was.

Overigens worden dit soort onderzoeken nooit op kinderen uitgevoerd en altijd op volwassenen. Dit soort onderzoeken zijn nog nooit uitgevoerd op kinderen. Wat men ook weet is dat de hersenen van een mens veranderen door het leef gedrag van een mens.

Een handicap is een beperking. Homosexuelen vinden hun geaardheid geen beperking, degenen die er last van hebben zijn juist ironisch genoeg streng gelovige heterofielen.

Tegennatuurlijk is het ook niet want in de natuur doet iedereen het met iedereen en alles het met alles. Tegennatuurlijk is autorijden, medicijnen gebruiken bij ziekte en achter je pc zitten. Niets van in de bijbel of de koran over terug te vinden. Moet lastig zijn.

DNA
10-05-09, 21:00
Een handicap is een beperking. Homosexuelen vinden hun geaardheid geen beperking, degenen die er last van hebben zijn juist ironisch genoeg streng gelovige heterofielen.

Tegennatuurlijk is het ook niet want in de natuur doet iedereen het met iedereen en alles het met alles. Tegennatuurlijk is autorijden, medicijnen gebruiken bij ziekte en achter je pc zitten. Niets van in de bijbel of de koran over terug te vinden. Moet lastig zijn.


homofilie is een ONnatuurlijk afwijking ...met betrekking tot de mens althans :

het komt juist door die materialisme & materialistisch darwinisme dat de mens op 1 lijn wordt getrokken met dieren & ander levende organismen :

in de zin van : zoals evolutionisten dat beweren althans :

vanwege het "feit" dat alle levende organismen hadden geevolueerd op dezelfde manier via de "almacht" van de "blind" natuurlijk selectie van de evolutie is menselijk gedrag & evolutie ook af te leiden van studies & onderzoeken over het gedrag & evolutie van andere levende organismen !!!! :

sex is bijv. vervolgens biologisch, fysiologisch , hormonaal , neuro_fysiologisch slechts !!!!!!!!!!!!

sommige neo_darwinisten hadden zelfs aangetoond dat de mens is uniek zelfs op biologisch niveau , laat staan op andere niveaus :

het feit dat materialistisch monisme overheerst in de modern wetenschap, in human sciences .... maakt die materialistisch benadering van het menselijk bewustzijn, emoties, sex ..... onwetenschappelijk , juist omdat die dualistisch dimenties van de mens hardnekkig worden genegeerd of gewoonweg ontkend nogmaals :

erger nog : alles zou te herleiden zijn naar materie :

om maar te zwijgen over die ongenuanceerd materialistisch sociaal darwinisme die ziet alles in termen van survival strategies :

inclusief moraal_ethiek, religie , liefde , emoties , .......


zie de nare gevolgen van die 1zijdig 1dimentioneel materialistisch monisme op :

wetenschappelijk, filosofisch, op human sciences niveaus, op politiek, economisch, sociaal , psychologisch, geestelijk , "spiritueel" ...niveaus :

& zelfs op kunst niveau !

materialistisch monisme die van materialistisch ideologisch aard is !


ideologisch materialisme , individualisme, determinisme .... sinds Decartes althans die het beeld van de :modern men & modern tijd had bepaald _geconditioneerd :

ook met betrekking tot de opvatting van de waarheid, tot de opvatting van individueel vrijheid, tolerantie , mensen rechten ......die materialistisch van aard werden omvormd & ontdaan van hun oorspronkelijke religieuze grondslagen ...

Homofilie is een onnatuurlijk afwijking nogmaals met betreklking tot de mens althans die ernstig gevolgen & implicaties heeft op :

individueel, sociaal, politiek, economisch, psychologisch, geestelijk, spiritueel .....niveaus ook nog !


P.S.: De Koran is duidelijk over homofilie = cristal clear ! :aftel:

Witte78
10-05-09, 21:04
homofilie is een ONnatuurlijk afwijking ...met betrekking tot de mens althans :

het komt juist door die materialisme & materialistisch darwinisme dat de mens op 1 lijn wordt getrokken met dieren & ander levende organismen :

in de zin van : zoals evolutionisten dat beweren althans :

vanwege het "feit" dat alle levende organismen hadden geevolueerd op dezelfde manier via de "almacht" van de "blind" natuurlijk selectie van de evolutie is menselijk gedrag & evolutie ook af te leiden van studies & onderzoeken over het gedrag & evolutie van andere levende organismen !!!! :

sex is bijv. vervolgens biologisch, fysiologisch , hormonaal , neuro_fysiologisch slechts !!!!!!!!!!!!

sommige neo_darwinisten hadden zelfs aangetoond dat de mens is uniek zelfs op biologisch niveau , laat staan op andere niveaus :

het feit dat materialistisch monisme overheerst in de modern wetenschap, in human sciences .... maakt die materialistisch benadering van het menselijk bewustzijn, emoties, sex ..... onwetenschappelijk , juist omdat die dualistisch dimenties van de mens hardnekkig worden genegeerd of gewoonweg ontkend nogmaals :

erger nog : alles zou te herleiden zijn naar materie :

om maar te zwijgen over die ongenuanceerd materialistisch sociaal darwinisme die ziet alles in termen van survival strategies :

inclusief moraal_ethiek, religie , liefde , emoties , .......


zie de nare gevolgen van die 1zijdig 1dimentioneel materialistisch monisme op :

wetenschappelijk, filosofisch, op human sciences niveaus, op politiek, economisch, sociaal , psychologisch, geestelijk , "spiritueel" ...niveaus :

& zelfs op kunst niveau !

materialistisch monisme die van materialistisch ideologisch aard is !


ideologisch materialisme , individualisme, determinisme .... sinds Decartes althans die het beeld van de :modern men & modern tijd had bepaald _geconditioneerd :

ook met betrekking tot de opvatting van de waarheid, tot de opvatting van individueel vrijheid, tolerantie , mensen rechten ......die materialistisch van aard werden omvormd & ontdaan van hun oorspronkelijke religieuze grondslagen ...

Homofilie is een onnatuurlijk afwijking nogmaals met betreklking tot de mens althans die ernstig gevolgen & implicaties heeft op :

individueel, sociaal, politiek, economisch, psychologisch, geestelijk, spiritueel .....niveaus ook nog !


P.S.: De Koran is duidelijk over homofilie = cristal clear ! :aftel:






Jezelf met grote gekleurde letters tot in het oneindige blijven herhalen is ook een onnatuurlijke afwijking.

DNA
10-05-09, 21:16
Jezelf met grote gekleurde letters tot in het oneindige blijven herhalen is ook een onnatuurlijke afwijking.

:lol:

Hi, jongen : hoe gaat ie ??? :jumping:


deze mensen zijn hardleers , vandaar die Pavloviaans noodzakkelijke herhalingnen !!!! :lol:

kan niet anders helaas :

ook om deze invasie van die gek homos tragi_hilarisch "professoren" hier in te dammen _tegen te gaan & op diens afwijkend plaats terug te zetten !:fplet::lol:

zie hoveel topics hier over die uiterst verwerpelijk primitief walgelijk afwijking = homofilie :! :lol:

:zwaai:

AdamRon
10-05-09, 21:24
DNA, zit jij soms in de ontkennings fase ?

Koala64
10-05-09, 21:29
P.S.: De Koran is duidelijk over homofilie = cristal clear ! :aftel:


[/SIZE]

[/COLOR][/B]

Daarom zeg ik ook dat het geen probleem voor homo's is maar religieuze heterofielen snuggerd.

StevieK
11-05-09, 02:18
Daarom zeg ik ook dat het geen probleem voor homo's is maar religieuze heterofielen snuggerd.

En homos kunnen niet produceren, geen productie van zieltjes is minder volgelingen voor het geloof , dus minder macht.

Daarom is niet alleen de Koran maar ook de Bijbel daar duidelijk over.

Geloof = Macht ( alleen wordt het niet duidelijk uitgedragen).

Onstaan van vele oorlogen en verderf hebben geloof uit uitgangspunt.

In de naam van .... mag je doden om het geloof(=macht) te veschermen.


Daarom MOET je naar de gebedshuizen komen ( maakt niet uit welk geloof) , want daar kan je gehersenspoeld worden want jouw eigen mening doet er niet toe. Alles is geschreven,
over gedragen door de schepper, geschreven door de mens.
De mens vaak een egoistisch individue, daarom is het opgeschreven zoals de mens dat vind, niet zoals de schepper dat graag wilt zien. En Gij gelooft dat dat het door de Schepper ingefluisterd is, ik droom ook 's nachts.

Affijn het is maar net wat gij geloven wilt ,

reallife
11-05-09, 02:34
:lol:

Hi, jongen : hoe gaat ie ??? :jumping:


deze mensen zijn hardleers , vandaar die Pavloviaans noodzakkelijke herhalingnen !!!! :lol:

kan niet anders helaas :

ook om deze invasie van die gek homos tragi_hilarisch "professoren" hier in te dammen _tegen te gaan & op diens afwijkend plaats terug te zetten !:fplet::lol:

zie hoveel topics hier over die uiterst verwerpelijk primitief walgelijk afwijking = homofilie :! :lol:

:zwaai:

Het lijkt wel of je er bang voor bent? Het zijn gewoon mensen hoor. Net zoals jij en ik. Met zwakke kanten en sterke kanten. Met leuke eigenschappen en minder leuke.

knuppeltje
11-05-09, 08:55
:lol: idioot sociaal darwinisme !

de mens is geen dier juist , Einstein !:fplet:

Inderdaad Salah, als je het hier allemaal zo leest dan zou inderdaad zo'n vergelijking hoogst beledigend voor de dieren zijn.

Maar de stelling was toch dat het niet natuurlijk is, of vergis ik me. Wel, de natuur geeft daar dus zelf antwoord op, gewoon zonder dat ze Darwin heeft bestudeerd.

knuppeltje
11-05-09, 09:20
DNA;3963316]homofilie is een ONnatuurlijk afwijking ...[B]met betrekking tot de mens althans :

Daar schijnen ze dan al vanaf bijbelse tijden last van te hebben Salah, en misschien zelfs daarvoor ook al. Maar of dat ergens te lezen staat weet ik niet. Ook brave moslimmekes, zelfs de hoogsten onder hen, schenen er al heel vroeg last van te hebben. Sommigen onder hen konden daarover weer wel heel mooi dichten en zijn nog steeds wereldberoemd, al is het maar omdat er een grote hotelketen in het Midden-Oosten naar vernoemd is bijvoorbeeld.


het komt juist door die materialisme & materialistisch darwinisme dat de mens op 1 lijn wordt getrokken met dieren & ander levende organismen :

Je moet het Darwinisme eerst wel begrijpen hè Salah, voordat je zulke uitspraken doet.


sex is bijv...

Gewoon seks volgens mij.


sommige neo_darwinisten hadden zelfs aangetoond dat de mens is uniek zelfs op biologisch niveau , laat staan op andere niveaus :

Jij toch minsten hoor Salah, heel uniek zelfs.


erger nog : alles zou te herleiden zijn naar materie :


En het meeste is zelfs gewoon water geloof ik.


om maar te zwijgen over die ongenuanceerd materialistisch sociaal darwinisme die ziet alles in termen van survival strategies :

Driekwart van de mensen heeft daarmee elke dag te maken Salah, die hebben niet elke dag een ruif vol voer en sociale voorzieningen zoals wij hier.


zie de nare gevolgen van die 1zijdig 1dimentioneel materialistisch monisme op :

En de zegeningen, maar het schiet jammer genoeg nogal eens door de ene of de andere kant uit.


Homofilie is een onnatuurlijk afwijking nogmaals met betreklking tot de mens althans die ernstig gevolgen & implicaties heeft op :

Weer eens, daar is de natuur het niet mee eens. Althans, die gedraagt zich daar lang niet helemaal naar, verre van dat dus,


P.S.: De Koran is duidelijk over homofilie = cristal clear ! :aftel:


So What?

knuppeltje
11-05-09, 09:28
:lol:[SIZE="5"]deze mensen zijn hardleers , vandaar die Pavloviaans noodzakkelijke herhalingnen !!!! :lol:kan niet anders helaas :

Dat je er geen controle over hebt en het een manie is geworden, is ons duidelijk Salah.

John2
11-05-09, 09:47
:lol:

de mens is geen dier juist , Einstein !:fplet:

Islamitische wetenschap Sala???


DNA, zit jij soms in de ontkennings fase ?

Duidelijk :hihi:

DNA
11-05-09, 13:54
Daarom zeg ik ook dat het geen probleem voor homo's is maar religieuze heterofielen snuggerd.

:lol:


none_sense !

het is wel jou probleem ook , moron :

je bent toch een mens ook???

religie gaat vooraal over mensen, vind je niet soms ???



:zwaai:

DNA
11-05-09, 13:57
En homos kunnen niet produceren, geen productie van zieltjes is minder volgelingen voor het geloof , dus minder macht.

Daarom is niet alleen de Koran maar ook de Bijbel daar duidelijk over.

Geloof = Macht ( alleen wordt het niet duidelijk uitgedragen).

Onstaan van vele oorlogen en verderf hebben geloof uit uitgangspunt.

In de naam van .... mag je doden om het geloof(=macht) te veschermen.


Daarom MOET je naar de gebedshuizen komen ( maakt niet uit welk geloof) , want daar kan je gehersenspoeld worden want jouw eigen mening doet er niet toe. Alles is geschreven,
over gedragen door de schepper, geschreven door de mens.
De mens vaak een egoistisch individue, daarom is het opgeschreven zoals de mens dat vind, niet zoals de schepper dat graag wilt zien. En Gij gelooft dat dat het door de Schepper ingefluisterd is, ik droom ook 's nachts.

Affijn het is maar net wat gij geloven wilt ,

:lol:

christelijke projecties :

echt waar geloof heeft juist niets te maken met macht , meer met het tegen gaan van machts misbruik , met het bevrijden van mensen van menselijk macht .....door macht terug te herleiden & teug te geven aan de enig echt machthebber = God !

Slinger
11-05-09, 14:02
:lol:

christelijke projecties :

echt waar geloof heeft juist niets te maken met macht , meer met het tegen gaan van machts misbruik , met het bevrijden van mensen van menselijk macht .....door macht terug te herleiden & teug te geven aan de enig echt machthebber = God !

De verbreiding van de islam had alles te maken met macht. Macht door geweld.

DNA
11-05-09, 14:06
Dat je er geen controle over hebt en het een manie is geworden, is ons duidelijk Salah.

nee hoor : & dat weet je wel :

ik ben het gewoon spuugzat van deze westerse materialistisch ideologisch , moreel, cultureel ...imperialisme hier & elders :

acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals, heeft juist niets te maken met rede, wetenschap ....

Islam wordt niet aan niet-moslims opgelegd , zo, waaroom trachten deze smerige homos hier & elders hun eigen materialistisch ideologisch kijk op de dingen daaromtrent aan moslims hier & elders op te leggen :

ze weten dondersgoed dat Islam uiterst streng tegen homofilie is :

onderhandelbaar feit :


zo, waaroom proberen ze hun materialistisch ideologisch kijk op de dingen aan moslims op te leggen :

moslims hebben wel degelijk respect voor de grond wet, wetten ....van niet_moslim landen waarin die zouden leven :

Islam als allesomvattend geheel is meer bedoeld voor moslims thuis :

dat thuis die wordt geregeerd door "moslim" dictaturen die worden actief gesteund door het zgn democratisch westen voor eigen belangen ,tegen de wil & belangen van de meerderheid van moslims thuis :

deze dictaturen die Islam voor politiek & ander down to earth doeleinden misbruiken ook nog ....

Slinger
11-05-09, 14:09
nee hoor : & dat weet je wel :

ik ben het gewoon spuugzat van deze westerse materialistisch ideologisch , moreel, cultureel ...imperialisme hier & elders :

acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals, heeft juist niets te maken met rede, wetenschap ....

Islam wordt niet aan niet-moslims opgelegd , zo, waaroom trachten deze smerige homos hier & elders hun eigen materialistisch ideologisch kijk op de dingen daaromtrent aan moslims hier & elders op te leggen :

ze weten dondersgoed dat Islam uiterst streng tegen homofilie is :

onderhandelbaar feit :


zo, waaroom proberen ze hun materialistisch ideologisch kijk op de dingen aan moslims op te leggen :

moslims hebben wel degelijk respect voor de grond wet, wetten ....van niet_moslim landen waarin die zouden leven :

Islam als allesomvattend geheel is meer bedoeld voor moslims thuis :

dat thuis die wordt geregeerd door "moslim" dictaturen die <worden actief gesteund door het zgn democratisch westen voor eigen belangen ,tegen de wil & belangen van de meerderheid van moslims thuis :

deze dictaturen die Islam voor politiek & ander down to earth doeleinden misbruiken ook nog ....



Wat zou er volgens jou "thuis" moeten gebeuren met homo's?

knuppeltje
11-05-09, 15:08
=DNA;3963789]nee hoor : & dat weet je wel :

En of ik het weet.


acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals, heeft juist niets te maken met rede, wetenschap ....

Dat geldt alleen maar voor de fundi's die geestelijk al eeuwen zijn achter gebleven Salah, de rest heeft ondertussen al het een en ander bijgeleerd.
Dat heeft toch te maken met rede en wetenschap m'n beste.


Islam wordt niet aan niet-moslims opgelegd , zo, waaroom trachten deze smerige homos hier & elders hun eigen materialistisch ideologisch kijk op de dingen daaromtrent aan moslims hier & elders op te leggen :

Niet zo schelden Salah, je lijkt zo wel een ordinaire relnicht!! Dat zijn we anders niet van je gewend toch?
Opgelegd in eerste instantie misschien niet, maar eruitstappen is hier en daar toch levensgevaarlijk als je dat met iets teveel fanfare doet, maar dat ligt natuurlijk aan de moslims en niet aan de islam, ik weet het. En een moslim doen bekeren tot een ander geloof is zo her en der ook al levensgevaarlijk schijnt. Vrijheid blijheid kan ik het zo niet noemen Salah.


ze weten dondersgoed dat Islam uiterst streng tegen homofilie is :

Tja, als dat na al dat gespeel met die bouwkraantjes nog niet duidelijk is, dan zijn het wel hele grote suffers, niet?
Maja, je wordt ermee geboren hè. Waarom doet Allah toch zoiets Salah waarom? Ik vind het maar uiterst sadistisch van hem.


zo, waaroom proberen ze hun materialistisch ideologisch kijk op de dingen aan moslims op te leggen :

Nou Salah, andersom gebeurt ook nogal eens vaak, doe jij dus ook. Anders zat je niet hier.

Soldim
11-05-09, 15:17
Het is wetenschappelijk bewezen dat iedereen ooit zwart/bruin haar had met zwart/bruine ogen.

Waar is dat gepubliceerd, en hoe is het bewezen?

StevieK
11-05-09, 16:03
:lol:

christelijke projecties :

echt waar geloof heeft juist niets te maken met macht , meer met het tegen gaan van machts misbruik , met het bevrijden van mensen van menselijk macht .....door macht terug te herleiden & teug te geven aan de enig echt machthebber = God !

Waarom is dat een christelijk projectie??

Het is wel een machstmisbruik, want bij sommige geloven heb je geen keuze, als je hun geloof niet belijd dan ben je een ongelovige en een ongelovige moet uitgewist worden.

Affijn de religieuze leider prediken, prediken, prediken wat zij willen vertellen of ons op willen leggen.

Ik heb een andere relatie met ons Schepper, daar heb ik noch de kerk, noch andere geloven voor nodig.
Als God kan, zou hij zijn hand kunnen heffen en in 1 klap alles kunnen veranderen en dat doet hij niet.

Tenslotte zijn we allemaal door hem geschapen, met onze vol en onvolkomen heden, ik heb me aan de Schepper te verantwoorden over hoe en wat ik ben en niet tegenover zijn andere schepsels.

Als je zegt dat de Koran duidelijk is over homofilie dan geloof ik je direct, maar niet op de schepper afschuiven. En dat hij in het verleden profeten zogenaamde beelden heeft weergegeven, ik droom ook vaak.

Maar ja , profeten leefden in andere tijden, in tijden dat je mensen nog dom en bang kon houden.

Koala64
11-05-09, 20:16
:lol:


none_sense !

het is wel jou probleem ook , moron :

je bent toch een mens ook???

religie gaat vooraal over mensen, vind je niet soms ???



:zwaai:

Die illusie heb ik al lang geleden opgegeven.

DNA
11-05-09, 20:49
Die illusie heb ik al lang geleden opgegeven.

:lol:


dan ben je lekker goed gehersenspoeld, vrees ik , vriend :
ideologisch materialisme had jou manier van denken bepaald _geconditioneerd , had jou opvatting van de waarheid bepaald _geconditioneerd , had jou opvatting van vrijheid, van individueel vrijheid, van tolerantie , van mensen rechten bepaald _geconditioneerd ....

als je jezelf er niet wil aan onstanppen & jezelf ervan niet wil bevrijden om de heel pic te kunnen benaderen , veel voorbij die 1zijdig 1dimentioneel color blind gehandicapt materialisme , dan kan ik helaas niks voor je doen inderdaad !

Ga maar lekker jou heil zoeken bij die benauwd materialistisch ideologisch puur materialistisch sociaal darwinisme die je beschouwt als een geevolueerd dier_machine ....:aftel: