PDA

Bekijk Volledige Versie : Islam Congres nodigt Geert wilders uit: Geert Wilders:‘in geen honderd miljoen jaar’



Vriend
12-05-09, 10:56
Haatprediker* Yasin op islamcongres in Amsterdam
maandag 11 mei 2009 16:35

De omstreden islamitische prediker Khalid Yasin komt dit weekend opnieuw naar Nederland. Hij geeft zaterdag een workshop tijdens het Nationaal Islam Congres in Amsterdam.

Het is de tweede keer dit jaar dat imam Khalid Yasin naar Nederland komt
Yasin: Aids komt uit Amerika

Dat heeft de organisatie van het congres maandag bekendgemaakt.

Homo's
Het vorige bezoek van Yasin aan Nederland in januari leidde tot politieke opschudding. De prediker staat onder meer bekend om zijn standpunt dat een moslim geen ongelovige vrienden hoort te hebben en dat homo's de doodstraf moeten krijgen.

Over de aanslagen van 11 september 2001 zei hij dat de torens van het World Trade Center van binnenuit werden opgeblazen, en niet instortten door de aanslag met gekaapte vliegtuigen.

Toegang weigeren
De CDA, PvdA en de PVV vroegen in januari aan minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) of het mogelijk was hem de toegang tot Nederland te weigeren. Dat bleek echter niet mogelijk omdat Yasin de Amerikaanse nationaliteit heeft. Hij kan daarom zonder visum naar Nederland afreizen.

Geert Wilders
Het eerste Nationaal Islam Congres heeft ook PVV-leider Geert Wilders uitgenodigd als gast. De organisatie hoopt dat hij mee komt discussiëren omdat zij van mening zijn dat ‘Geert Wilders en zijn partijgenoten voor de meeste misverstanden over de islam en moslims zorgen.

Geert Wilders laat maandag aan elsevier.nl weten ‘in geen honderd miljoen jaar’ deel te nemen aan het congres.

*Elsevier neemt zo te zien alvast een voorschot door deze man als haatprediker te kenmerken.

Bron: http://www.elsevier.nl/web/10233577/Nieuws/Nederland/Haatprediker-Yassin-op-islam-congres-in-Amsterdam.htm

mark61
12-05-09, 11:06
Regarding the AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome), virus, Yasin stated that "An AIDS virus, that is a classic disease that was created in Fort McKinley, United States. Fort McKinley, the AIDS virus, 63,000 gallons. Missionaries from the World Health Organisation and Christian groups went into Africa and inoculated people for diphtheria, malaria, yellow fever and they put in the medicine the AIDS virus... I don't say [that AIDS was created] by the US Government. I say there were at least five governments that acted in complicity."[7]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Yasin#Controversy

Er bestaat trouwens geen inenting tegen malaria.

Soldim
12-05-09, 11:38
Regarding the AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome), virus, Yasin stated that "An AIDS virus

't Is HIV -- maar goed, hij is te dom om dat te begrijpen.

De rest slaat ook nergens op.

Soldim
12-05-09, 11:41
*Elsevier neemt zo te zien alvast een voorschot door deze man als haatprediker te kenmerken.


Misschien heeft hij ooit eerder wel eens iets in het openbaar geroepen?

Vriend
12-05-09, 12:41
Waarom weigert Geert wilders in dialoog te gaan met Moslims?

Khalid Yassin is niet de enige deelnemer. De Islam world congress gelooft in de vrijheid van meningsuiting en iedereen met een mening is welkom! Zelfs homoseksuelen lieve mensen! :)

Bovendien leek me een confrontatie tussen deze 2 hardhoofden erg amusant:

Geert Wilders als islamofoob

Khalid Yassin als criticaster van het westen

Jammer dat Geert Wilders het op het punt van vrijheid van spreken (zijn paradepaardje) laat afweten. Ik begin te begrijpen waarom ze hem in de UK hebben geweigerd, al was ik het hier zelf niet mee eens, en waarom de Denen nu hetzelfde dreigen te doen.

knuppeltje
12-05-09, 12:52
Welk normaal mens wilt er eigenlijk met zo'n debiel in debat, die is toch niet van zijn standpunt af te brengen dat mensen zoals ik de doodstraf moeten krijgen, die geilt toch alleen maar op publiciteit. Achterlijke woestijnrat dat ie is.

AdamRon
12-05-09, 13:05
Dat zo'n man naar Nederland komt om op een Nationaal congres zijn mening te uiten is nogal wat.. Zou wel eens willen weten wat zijn echte bedoelingen zijn.

Ik zou niet bang zijn om met deze persoon in debat te gaan en na enige voorbereding hem met feiten om de oren te slaan die iedereen weet maar niet durft te zeggen in het openbaar..

Ik loop dan wel de kans dat mijn levensverwachting word ingekort tot zo'n 3 maanden.

Vrijheid van meningsuiting.... hoezo ??

DNA
12-05-09, 13:09
Waarom weigert Geert wilders in dialoog te gaan met Moslims?

Khalid Yassin is niet de enige deelnemer. De Islam world congress gelooft in de vrijheid van meningsuiting en iedereen met een mening is welkom! Zelfs homoseksuelen lieve mensen! :)

Bovendien leek me een confrontatie tussen deze 2 hardhoofden erg amusant:

Geert Wilders als islamofoob

Khalid Yassin als criticaster van het westen

Jammer dat Geert Wilders het op het punt van vrijheid van spreken (zijn paradepaardje) laat afweten. Ik begin te begrijpen waarom ze hem in de UK hebben geweigerd, al was ik het hier zelf niet mee eens, en waarom de Denen nu hetzelfde dreigen te doen.

Gek dat de man als haatzaaier wordt gekenmerkt terwijl de echt haatzaaier & fascist lekker zijn gang mag gaan = wilders :

deze laatste is te dom , geest armoedig, intellectueel zwak , moreel ideologisch faillieet ...om deel te kunnen nemen aan zulk confronterend conferentie met een open mind :

fascisten à la wilders zijn vooraal bang van andersdenkenden :

angst dat weerhoudt hen ervan de ander te trachten te begrijpen , dan maar lekker andersdenkenden door blijven demoniseren = makkelijk populistisch & ideologisch materialistisch main_stream genoeg :

deze achterlijk angst_vampieren_fascisten à la achterlijk wilders leven juist wel van die telkens & weer kunstmatig gecreerd angst bij de domme massa :

kunnen die juist niet zonder :

kunnen wilders ' aanhangers hier of elders mij vertellen wat had die achterlijk tragi_hilarisch idioot gepresteerd , behalve Islam demoniseren ??? :

= niets juist : noch op intellectueel, noch op politiek of op ander niveaus !

= een machiavellistisch opprotunnistisch loser die handig misbruik maakt van die gefabriceerd conflict tussen Islam & westen voor politiek & voor ander down_to_earth doeleinden !=

een bleek belachelijk copy cat van die ander achterlijk Islam basher = Fortyuin...



zou gen enkel fatsoenlijk debat met andersdenkenden kunnen winnen : vandaar ook die angst : om ongelijjk te krijgen : =

dat zou betekenen geen controle of macht meer hebben =

dat gaat allemaal om macht & dominatie , politiek ...heeft juist niets te maken met rede, met de werkelijkheid of waarheid ...

kenmerk van alle idioten, racisten, xenofoben, Islamofoben , far right movements, .....

:zwaai:

knuppeltje
12-05-09, 13:13
Gek dat de man als haatzaaier wordt gekenmerkt

Wat is dan het verschil tussen de doodstraf voor gewone mensen propageren en haatzaaien, achterlijke tuinkabouter?

Witte78
12-05-09, 13:23
Gek dat de man als haatzaaier wordt gekenmerkt terwijl de echt haatzaaier & fascist lekker zijn gang mag gaan = wilders :

deze laatste is te dom , geest armoedig, intellectueel zwak , moreel ideologisch faillieet ...om deel te kunnen nemen aan zulk confronterend conferentie met een open mind :

fascisten à la wilders zijn vooraal bang van andersdenkenden :

angst dat weerhoudt hen ervan de ander te trachten te begrijpen , dan maar lekker andersdenkenden door blijven demoniseren = makkelijk populistisch & ideologisch materialistisch main_stream genoeg :

deze achterlijk angst_vampieren_fascisten à la achterlijk wilders leven juist wel van die telkens & weer kunstmatig gecreerd angst bij de domme massa :

kunnen die juist niet zonder :

kunnen wilders ' aanhangers hier of elders mij vertellen wat had die achterlijk tragi_hilarisch idioot gepresteerd , behalve Islam demoniseren ??? :

= niets juist : noch op intellectueel, noch op politiek of op ander niveaus !

= een machiavellistisch opprotunnistisch loser die handig misbruik maakt van die gefabriceerd conflict tussen Islam & westen voor politiek & voor ander down_to_earth doeleinden !=

een bleek belachelijk copy cat van die ander achterlijk Islam basher = Fortyuin...



zou gen enkel fatsoenlijk debat met andersdenkenden kunnen winnen : vandaar ook die angst : om ongelijjk te krijgen : =

dat zou betekenen geen controle of macht meer hebben =

dat gaat allemaal om macht & dominatie , politiek ...heeft juist niets te maken met rede, met de werkelijkheid of waarheid ...

kenmerk van alle idioten, racisten, xenofoben, Islamofoben , far right movements, .....

:zwaai:

Als je jezelf nu net zo uitliet over mensen die vergelijkbaar met Wilders iets tegen homo's en ongelovigen hebben, zou je nog een beetje geloofwaardig overkomen.

Charlus
12-05-09, 13:25
Gek dat de man als haatzaaier wordt gekenmerkt terwijl de echt haatzaaier & fascist lekker zijn gang mag gaan = wilders :

deze laatste is te dom , geest armoedig, intellectueel zwak , moreel ideologisch faillieet ...om deel te kunnen nemen aan zulk confronterend conferentie met een open mind :
Bespiegelend, relatief normaal.

fascisten à la wilders zijn vooraal bang van andersdenkenden :

angst dat weerhoudt hen ervan de ander te trachten te begrijpen , dan maar lekker andersdenkenden door blijven demoniseren = makkelijk populistisch & ideologisch materialistisch main_stream genoeg :

deze achterlijk angst_vampieren_fascisten à la achterlijk wilders leven juist wel van die telkens & weer kunstmatig gecreerd angst bij de domme massa :

kunnen die juist niet zonder :
Stemverheffing.

kunnen wilders ' aanhangers hier of elders mij vertellen wat had die achterlijk tragi_hilarisch idioot gepresteerd , behalve Islam demoniseren ??? :

= niets juist : noch op intellectueel, noch op politiek of op ander niveaus !

= een machiavellistisch opprotunnistisch loser die handig misbruik maakt van die gefabriceerd conflict tussen Islam & westen voor politiek & voor ander down_to_earth doeleinden !=

een bleek belachelijk copy cat van die ander achterlijk Islam basher = Fortyuin...
Rondspattend speeksel, maar de krijsende Alarmstufe Rot wordt deze keer niet bereikt.

zou gen enkel fatsoenlijk debat met andersdenkenden kunnen winnen : vandaar ook die angst : om ongelijjk te krijgen : =

dat zou betekenen geen controle of macht meer hebben =

dat gaat allemaal om macht & dominatie , politiek ...heeft juist niets te maken met rede, met de werkelijkheid of waarheid ...

kenmerk van alle idioten, racisten, xenofoben, Islamofoben , far right movements, .....

:zwaai:
En de ballon is weer leeggelopen.

Koala64
12-05-09, 13:31
Welk normaal mens wilt er eigenlijk met zo'n debiel in debat, die is toch niet van zijn standpunt af te brengen dat mensen zoals ik de doodstraf moeten krijgen, die geilt toch alleen maar op publiciteit. Achterlijke woestijnrat dat ie is.

Precies dat dus.

AdamRon
12-05-09, 13:32
ROFL

Vriend
12-05-09, 15:15
Regarding the AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome), virus, Yasin stated that "An AIDS virus, that is a classic disease that was created in Fort McKinley, United States. Fort McKinley, the AIDS virus, 63,000 gallons. Missionaries from the World Health Organisation and Christian groups went into Africa and inoculated people for diphtheria, malaria, yellow fever and they put in the medicine the AIDS virus... I don't say [that AIDS was created] by the US Government. I say there were at least five governments that acted in complicity."[7]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Yasin#Controversy

Er bestaat trouwens geen inenting tegen malaria.

Als we deze criteria gaan hanteren ter bepaling van kwalificatie voor "haatzaaier" kunnen we Geert Wilders dus ook in het rijtje opnemen.

Wilders is dus haatzaaier.

Wie gelooft dat Wilders geen haatzaaier is?

Witte78
12-05-09, 15:27
Als we deze criteria gaan hanteren ter bepaling van kwalificatie voor "haatzaaier" kunnen we Geert Wilders dus ook in het rijtje opnemen.

Wilders is dus haatzaaier.

Wie gelooft dat Wilders geen haatzaaier is?

Ik vind deze criteria overtuigender:


De prediker staat onder meer bekend om zijn standpunt dat een moslim geen ongelovige vrienden hoort te hebben en dat homo's de doodstraf moeten krijgen.

Als Wilders een haatzaaier is, dan is hij een haarzaaier in het kwadraat.

Vriend
12-05-09, 15:27
Misschien heeft hij ooit eerder wel eens iets in het openbaar geroepen?

Was jij niet een van degene die met de wolven meejankte toen werd gesuggereerd dat Yasin bij zijn laatste bezoek opriep tot geselen van ongelovigen etc?.....Wat naderhand natuurlijk xenofobisch lariekoek van de media (en rechtse antipatishanten bleek..)

Vriend
12-05-09, 15:28
Ik vind deze criteria overtuigender:



Als Wilders een haatzaaier is, dan is hij een haarzaaier in het kwadraat.


Je hebt kleine haatzaaiers en grotehaatzaaiers in jouw wereld?

Witte78
12-05-09, 15:37
Je hebt kleine haatzaaiers en grotehaatzaaiers in jouw wereld?

Sorry, ik vergat even dat de wereld zwart/wit is.

Vriend
12-05-09, 15:40
Sorry, ik vergat even dat de wereld zwart/wit is.

Kijk nu spreek je als echte PVVer! ;)

Aït Ayt
12-05-09, 15:50
Waarom weigert Geert wilders in dialoog te gaan met Moslims?



hij voelt de bui al hangen.. op zo'n congres valt er niks voor hem te winnen..

Aït Ayt
12-05-09, 15:53
Dat zo'n man naar Nederland komt om op een Nationaal congres zijn mening te uiten is nogal wat.. Zou wel eens willen weten wat zijn echte bedoelingen zijn.


de shari3ah invoeren in nederland : homo's van de daken laten gooien en de ongelovigen als varkens laten slachten (onverdoofd)

DNA
12-05-09, 18:41
Wat is dan het verschil tussen de doodstraf voor gewone mensen propageren en haatzaaien, achterlijke tuinkabouter?

:lol:

allemachtig , weer een ander homo :

dat had je zelf impliciet verklaard op die ander topic :

"Ga terug naar je land " , geloof ik :

ik zit de heel tijd hier te praten met nichten : de meerderheid van maroc.nl = gays.nl moet genoemd worden eigenlijk ! :lol:


tuinkabouter ??: :lol:


kan je niet komen met iets origineels ???

actief bewezen op heterdaad betrapt homsexualiteit verdiient de doodstraf onder Islam inderdaad : een groot misdaad : dat had de man niet uit zijn duim gezogen , idioot :

gewone mensen krijgen niet zomaar de doodstraf , homo ! :lol:

:zwaai:

DNA
12-05-09, 18:48
Precies dat dus.

:lol:

oh ja ????

dan zal ik maar de zaak omdraaien voor je ter beter illustratie :

wat valt er te bespreken met al dan niet westerse materalisten ideologen imperialisten dan ;die hun eigen kijk op de dingen & maatstaffen aan anderen proberen op te leggen ???

:zwaai:

DNA
12-05-09, 18:57
Als je jezelf nu net zo uitliet over mensen die vergelijkbaar met Wilders iets tegen homo's en ongelovigen hebben, zou je nog een beetje geloofwaardig overkomen.


come on, be realistic :

I do condemn some muslim wrongdoings now & then :


do u see muslims trying to force their own belief on anybody here in Europe or elsewhere ???

don't they have respect for the constitution, local laws ...????

do they have to embrace ur western ideological materialism to make u totally satisfied ???? :

do they have to be totally western ??? :

unbelievable !

we have respect for ur materialistic views, laws, values ,system .... , even though we don't share the same opinions 'bout them with u , , so have respect for our belief :

Respect is a 2 way street , buddy !

either respect for all or no respect for none ! :lol:

:zwaai:

Witte78
12-05-09, 19:57
come on, be realistic :

I do condemn some muslim wrongdoings now & then :


do u see muslims trying to force their own belief on anybody here in Europe or elsewhere ???

don't they have respect for the constitution, local laws ...????

do they have to embrace ur western ideological materialism to make u totally satisfied ???? :

do they have to be totally western ??? :

unbelievable !

we have respect for ur materialistic views, laws, values ,system .... , even though we don't share the same opinions 'bout them with u , , so have respect for our belief :

Respect is a 2 way street , buddy !

either respect for all or no respect for none ! :lol:

:zwaai:



Mensen die iets tegen bepaalde bevolkingsgroepen hebben zullen nimmer en nooit mijn respect ontvangen. Dit soort achterlijkheid dient ten aller tijde bestreden te worden. Zelf ben je zo hypocriet als de pest. Je eist respect voor moslims, maar zit zelf ook bevolkingsgroepen to veroordelen.

Mij zal je trouwens nooit moslims in het algemeen horen veroordelen. Alleen moslims met ideeën als jij. Ik ben dus tegen discriminatie op grond van aard, geaardheid, geloof, levensovertuiging, uiterlijk kenmerken of sekse. Als dit een onlosmakelijk onderdeel uitmaakt van de islam, dan ben ik dus ook tegen de islam. Dat betekent overigens niet dat ik van mening ben dat het verboden moet worden, wel dat er een duidelijk signaal moet zijn dat dit soort ideeën zeer ongewenst zijn. Wat dat betreft mag bijvoorbeeld van mij een werknemer best vragen "hoe sta je tegenover homofielen", en bij een negatief antwoord iemand linea directa de deur wijzen.

Sallahddin
12-05-09, 20:30
Mensen die iets tegen bepaalde bevolkingsgroepen hebben zullen nimmer en nooit mijn respect ontvangen. Dit soort achterlijkheid dient ten aller tijde bestreden te worden. Zelf ben je zo hypocriet als de pest. Je eist respect voor moslims, maar zit zelf ook bevolkingsgroepen to veroordelen.

Mij zal je trouwens nooit moslims in het algemeen horen veroordelen. Alleen moslims met ideeën als jij. Ik ben dus tegen discriminatie op grond van aard, geaardheid, geloof, levensovertuiging, uiterlijk kenmerken of sekse. Als dit een onlosmakelijk onderdeel uitmaakt van de islam, dan ben ik dus ook tegen de islam. Dat betekent overigens niet dat ik van mening ben dat het verboden moet worden, wel dat er een duidelijk signaal moet zijn dat dit soort ideeën zeer ongewenst zijn. Wat dat betreft mag bijvoorbeeld van mij een werknemer best vragen "hoe sta je tegenover homofielen", en bij een negatief antwoord iemand linea directa de deur wijzen.

:lol:

je begaat altijd dezelfde fundamenteel egocentrisch denkfout als volgt :

Je praat alleen vanuit jou eigen westerse ideologisch materialistisch kijk op de dingen die jou eigen denken, moraal-ethiek, ....jou eigen opvatting van de waarheid, van vrijheid, van individueel vrijheid , van tolerantie, van mensen rechten, democratie, secularisme ...had grotendeels bepaald _geconditioneerd :

Je zegt dat je denkt dat mensen mogen niet gediscrimineerd worden op basis van hun geaardheid :



= opvatting van materialistisch ideologisch aard althans :


bovendien, wij discrimineren die mensen niet :



da's niet jou eigen denken :

moet je je afvragen in hoeverre jou eigen denken is onafhankelijk of "vrij " zou zijn ....

je gedraagt je & je denkt binnen het kader van jou eigen materialistisch ideologisch indoctrinaties + ander sociaal, psychologisch, biologisch mechanismen die jou gedrag, dus ook jou eigen denken conditioneren + andere factoren = politiek, economisch , ....opvoeding factoren, omgeving, onderwijs ....

dat "denken" van je werd bepaald _geconditioneerd door ideologiosch materialisme ,vriend :

& wij discrimineren niet mensen op basis van sexueel geaardheid , wij vinden dat hun geaardheid is een verwerpelijk afwijking :

ook in de zin van : "Jij jou geloof & ik het mijne " "er is geen dwang in het geloof" :

Ik kan respect voor je & voor jou geloof in het breedste zin hebben , maar tegelijkertijd kan ik jou geloof niks vinden, inclusief jou eigen materialistisch ideologisch geloof of opvatting van vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten....., ook met betrekking tot homosexulaiteit !

wij zitten niet homos achterna om die wat aan te doen of wat dan ook ! :lol:

Islam als zodanig wordt niet aan niet-moslims opgelegd :

terwijl deze overheersend ideologisch materialisme aan ons wordt getracht op te leggen :

snap nou 's & voor altijd :

je hebt jou eigen opvattingnen van :

de waarheid , van vrijheid, van individueel vrijheid, van tolerantie, van mensen rechten, van gelijkheid _gelijkwaardigheid ...

& wij hebben de onze :

wij respecetern de jouwe : maar die noch ondertekenen wij, noch zijn wij het mee 's met die materialistisch ideologisch opvattingnen van je = van het westen !

Jou of westerse materialistisch ideologisch maatstaffen & kijk op de dingen gelden grotendeels niet voor ons = hebben wij respect voor = maar wijsen wij ook tegelijkertijd af = vinden wij niks , grotendeels dan = niet universeel = niet voor ons althans :




oeef...

:zwaai:

AdamRon
12-05-09, 20:38
de shari3ah invoeren in nederland : homo's van de daken laten gooien en de ongelovigen als varkens laten slachten (onverdoofd)

Eerlijk gezegd had ik ook geen andere reactie verwacht

AdamRon
12-05-09, 20:43
Gek dat de man als haatzaaier wordt gekenmerkt terwijl de echt haatzaaier & fascist lekker zijn gang mag gaan = wilders :

deze laatste is te dom , geest armoedig, intellectueel zwak , moreel ideologisch faillieet ...om deel te kunnen nemen aan zulk confronterend conferentie met een open mind :

fascisten à la wilders zijn vooraal bang van andersdenkenden :

angst dat weerhoudt hen ervan de ander te trachten te begrijpen , dan maar lekker andersdenkenden door blijven demoniseren = makkelijk populistisch & ideologisch materialistisch main_stream genoeg :

deze achterlijk angst_vampieren_fascisten à la achterlijk wilders leven juist wel van die telkens & weer kunstmatig gecreerd angst bij de domme massa :

kunnen die juist niet zonder :

kunnen wilders ' aanhangers hier of elders mij vertellen wat had die achterlijk tragi_hilarisch idioot gepresteerd , behalve Islam demoniseren ??? :

= niets juist : noch op intellectueel, noch op politiek of op ander niveaus !

= een machiavellistisch opprotunnistisch loser die handig misbruik maakt van die gefabriceerd conflict tussen Islam & westen voor politiek & voor ander down_to_earth doeleinden !=

een bleek belachelijk copy cat van die ander achterlijk Islam basher = Fortyuin...



zou gen enkel fatsoenlijk debat met andersdenkenden kunnen winnen : vandaar ook die angst : om ongelijjk te krijgen : =

dat zou betekenen geen controle of macht meer hebben =

dat gaat allemaal om macht & dominatie , politiek ...heeft juist niets te maken met rede, met de werkelijkheid of waarheid ...

kenmerk van alle idioten, racisten, xenofoben, Islamofoben , far right movements, .....

:zwaai:

Ik denk dat jij niet beter bent dan de rest, je bent een grote rasist meneer/ of mevrouw DNA .
Je vroeg me laatst over Haj Amin el-Husseini ... hier is de link Brother http://christianactionforisrael.org/medigest/may00/arabnazi.html

AdamRon
12-05-09, 20:45
DNA.. ga eerst je mond spoelen voordat je wat zegt, en ga eerst in je eigen geschiedenis graven voordat je deze bullshit uitkraamt... gasten zoals jij maken het kapot wat mede moslims proberen op te bouwen

Witte78
12-05-09, 20:51
:lol:

je begaat altijd dezelfde fundamenteel egocentrisch denkfout als volgt :

Je praat alleen vanuit jou eigen westerse ideologisch materialistisch kijk op de dingen die jou eigen denken, moraal-ethiek, ....jou eigen opvatting van de waarheid, van vrijheid, van individueel vrijheid , van tolerantie, van mensen rechten, democratie, secularisme ...had grotendeels bepaald _geconditioneerd :

Je zegt dat je denkt dat mensen mogen niet gediscrimineerd worden op basis van hun geaardheid :



= opvatting van materialistisch ideologisch aard althans :


bovendien, wij discrimineren die mensen niet :



da's niet jou eigen denken :

moet je je afvragen in hoeverre jou eigen denken is onafhankelijk of "vrij " zou zijn ....

je gedraagt je & je denkt binnen het kader van jou eigen materialistisch ideologisch indoctrinaties + ander sociaal, psychologisch, biologisch mechanismen die jou gedrag, dus ook jou eigen denken conditioneren + andere factoren = politiek, economisch , ....opvoeding factoren, omgeving, onderwijs ....

dat "denken" van je werd bepaald _geconditioneerd door ideologiosch materialisme ,vriend :

& wij discrimineren niet mensen op basis van sexueel geaardheid , wij vinden dat hun geaardheid is een verwerpelijk afwijking :

ook in de zin van : "Jij jou geloof & ik het mijne " "er is geen dwang in het geloof" :

Ik kan respect voor je & voor jou geloof in het breedste zin hebben , maar tegelijkertijd kan ik jou geloof niks vinden, inclusief jou eigen materialistisch ideologisch geloof of opvatting van vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten....., ook met betrekking tot homosexulaiteit !

wij zitten niet homos achterna om die wat aan te doen of wat dan ook ! :lol:

Islam als zodanig wordt niet aan niet-moslims opgelegd :

terwijl deze overheersend ideologisch materialisme aan ons wordt getracht op te leggen :

snap nou 's & voor altijd :

je hebt jou eigen opvattingnen van :

de waarheid , van vrijheid, van individueel vrijheid, van tolerantie, van mensen rechten, van gelijkheid _gelijkwaardigheid ...

& wij hebben de onze :

wij respecetern de jouwe : maar die noch ondertekenen wij, noch zijn wij het mee 's met die materialistisch ideologisch opvattingnen van je = van het westen !

Jou of westerse materialistisch ideologisch maatstaffen & kijk op de dingen gelden grotendeels niet voor ons = hebben wij respect voor = maar wijsen wij ook tegelijkertijd af = vinden wij niks , grotendeels dan = niet universeel = niet voor ons althans :




oeef...

:zwaai:

Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gediscrimineerd voelen. Ik maak trouwens helemaal geen fout, ik ben me er volledig van bewust dat dit volgens westerse ideaal is, en ik ben het er volledig mee eens. Je moet ook niet naar mij of naar jezelf kijken, maar naar de groep die potentieel benadeeld wordt.

En wat betreft "homo's iets aandoen", dat doe je sowieso al met je uitlatingen. Ik wil het je wel eens horen zeggen: "Ik ben tegen elke vorm van strafrechtelijke vervolging van of straf voor homofielen of homofiele handelingen"

knuppeltje
13-05-09, 08:22
=DNA;3964871]ik zit de heel tijd hier te praten met nichten : de meerderheid van maroc.nl = gays.nl moet genoemd worden eigenlijk ! :lol:

Nog even en we nemen gewoon de site over.


tuinkabouter ??: :lol:

Het was 'achterlijke' tuinkabouter.
Als je citeert moet je het wel goed doen natuurlijk. Maar achteraf gezien was dat eigenlijk nog veel te veel eer voor je.


kan je niet komen met iets origineels ???

Een beetje rare opmerking voor iemand die hier al honderden keren de zelfde onzin zit uit te kramen.


[B]actief bewezen op heterdaad betrapt homsexualiteit verdiient de doodstraf onder Islam inderdaad : een groot misdaad : dat had de man niet uit zijn duim gezogen , idioot :

Volgens jou en die andere achterlijke wel, ik weet het.


gewone mensen krijgen niet zomaar de doodstraf , homo ! :lol:


Misschien is er iets mis gegaan met je ontwikkeling- wat heet misschien, dat je er nog zulke ideeën op nahoudt.

knuppeltje
13-05-09, 08:27
:lol:wat valt er te bespreken met al dan niet westerse materalisten ideologen imperialisten dan ;die hun eigen kijk op de dingen & maatstaffen aan anderen proberen op te leggen ???:zwaai:

Waarom stop je er dan niet mee.

knuppeltje
13-05-09, 08:33
=Sallahddin;3964938]bovendien, wij discrimineren die mensen niet :


Neu, hoe komen ze erbij.
Gewoon de doodstraf hè, das tenminste niet zo erg toch als discrimineren?


wij zitten niet homos achterna om die wat aan te doen of wat dan ook ! :lol:

Das omdat ze met het kaarten vals spelen, niet?

Soldim
13-05-09, 08:37
Wilders is dus haatzaaier.


Absoluut. Ik denk dat je hier weinig mensen vindt die dat standpunt met argumenten kunnen weerleggen.

Jij vindt Jasin geen haatzaaier?

John2
13-05-09, 09:10
:lol:

je begaat altijd dezelfde fundamenteel egocentrisch denkfout als volgt :

Je praat alleen vanuit jou eigen westerse ideologisch materialistisch kijk op de dingen die jou eigen denken, moraal-ethiek, ....jou eigen opvatting van de waarheid, van vrijheid, van individueel vrijheid , van tolerantie, van mensen rechten, democratie, secularisme ...had grotendeels bepaald _geconditioneerd :


Misschien voor jou eens een idee om een atlas te pakken en te kijken waar nederland ligt, want waarom zouden we het niet mogen zien vanuit de westerse idiologie en materialistme als we wonen in een land die westers is en zelfs toonaangevend voor de westerse samenleving als het gaat om vrijheid en homo's.
Dat dit soms ook stookt met mijn gevoelens en mij in de problemen brengt in het buitenland weegt niet op tegen de vrijheden die ik geniet in Nederland.


Absoluut. Ik denk dat je hier weinig mensen vindt die dat standpunt met argumenten kunnen weerleggen.

Jij vindt Jasin geen haatzaaier?
Dat Wilders haat zaait voor het gevoel van de moslims is mede oorzaak van de reactie's die de moslims geven op wilders.
Als je alleen al dat filmpje neemt waar beelden aan elkaar zijn geplakt die de laatste jaren te zien waren in het nieuws dus eigelijk totaal geen meerwaarde heeft en eigelijk door het verzet van de Moslims over de hele wereld het heeft gemaakt tot een cult, net als destijds de cartoons in Denemarken, kan ik alleen zeggen dat Wilders zijn populariteit te danken heeft aan de Moslims en de Islam.
Net als twee maanden terug dat deze gek naar Engeland zou gaan om daar binnen een kleine groep van mensen zijn filmpje zou vertonen en door druk van de Moslims in Engeland zijn toegang werd geweigerd, waar hij dan weer slim op inspeelde door met de media naar engeland te vertrekken, tja dan is het geen haat zaaien maar lof oosten.
Misschien eens een idee voor een groep moslims om voor het oog van het nederlandse volk hem te gaan eren, prijs hem de hemel in, wees het met hem eens en hij heeft binnen een maand geen stem meer.

ZITA
13-05-09, 09:10
de shari3ah invoeren in nederland : homo's van de daken laten gooien en de ongelovigen als varkens laten slachten (onverdoofd)

Prachtig, prachtig! :duim:

Meer van zulke teksten graag!!!

Aït Ayt
13-05-09, 10:54
Neu, hoe komen ze erbij.
Gewoon de doodstraf hè, das tenminste niet zo erg toch als discrimineren?


dat is alleen bij sodomie ongeacht het geslacht

knuppeltje
13-05-09, 11:37
dat is alleen bij sodomie ongeacht het geslacht

Maar dat is wel goed dus?

Al Sawt
13-05-09, 12:35
Regarding the AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome), virus, Yasin stated that "An AIDS virus, that is a classic disease that was created in Fort McKinley, United States. Fort McKinley, the AIDS virus, 63,000 gallons. Missionaries from the World Health Organisation and Christian groups went into Africa and inoculated people for diphtheria, malaria, yellow fever and they put in the medicine the AIDS virus... I don't say [that AIDS was created] by the US Government. I say there were at least five governments that acted in complicity."[7]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Yasin#Controversy

Er bestaat trouwens geen inenting tegen malaria.

Een gedachte dat breed is verspreid onder de Afro-Amerikanen, zowel christelijk, ongelovig als moslim. Zij geloven dat CIA ook achter coke verslaving zit van menig Afro-Amerikanen.

Al Sawt
13-05-09, 12:39
Waarom moet er een prediker komen uit VS of UK? Alsof ons socialisatie proces het zelfde is als die van een Afro-Amerikaan.

mark61
13-05-09, 12:41
Een gedachte dat breed is verspreid onder de Afro-Amerikanen, zowel christelijk, ongelovig als moslim. Zij geloven dat CIA ook achter coke verslaving zit van menig Afro-Amerikanen.

Ja, dat weet ik. Er is een minieme kern van waarheid; polio-vaccinaties gaan soms mis, 1 op de 100.000 keer ofzo.

Verder is er wel wat vreemds aan de hand met virussen en 2 laboratoria, 1 in België, en de VS, maar HIV heeft dat volgens mij niet opgeleverd. Laat staan dat dat allemaal expres zou zijn gebeurd.

Sallahddin
13-05-09, 19:10
Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gediscrimineerd voelen. Ik maak trouwens helemaal geen fout, ik ben me er volledig van bewust dat dit volgens westerse ideaal is, en ik ben het er volledig mee eens. Je moet ook niet naar mij of naar jezelf kijken, maar naar de groep die potentieel benadeeld wordt.

En wat betreft "homo's iets aandoen", dat doe je sowieso al met je uitlatingen. Ik wil het je wel eens horen zeggen: "Ik ben tegen elke vorm van strafrechtelijke vervolging van of straf voor homofielen of homofiele handelingen"

:lol:

Ik voel me ook "beledigd" als je van mij vraagt homofilie te accepteren :

want daar gaat het om hier trouwens :

dat zal nooit gebeuren :

ideologisch, moreel, cultureel ....imperialisme :

deze acceptatie van homofilie die wel materialistisch ideologisch van aard is nogmaals !

Ik vind jou westerse opvatting van de waarheid, van vrijheid, van individueel vrijheid, van respect , van mensen rechten ...... niks :

je mag ook mijn geloof & mijn opvattingnen van de waarheid, vrijheid ......niks vinden :

& wij kunnen toch respect voor alkaar hebben !

maar op het moment dat je tracht jou eigen westerse ideologisch materialisme aan mij op te leggen , tja : dan is er sprake van ideologisch imperialisme .....dan kan je op dat moment geen respect van mij verlangen :

want die krijg je dan juist niet : algemeen_metaforisch_principieel bedoeld !

:zwaai:

Sallahddin
13-05-09, 19:20
Waarom moet er een prediker komen uit VS of UK? Alsof ons socialisatie proces het zelfde is als die van een Afro-Amerikaan.

:lol:

overduidelijk :

omdat moslim scholars , predikers .....in NL veels te veel beneden peil zouden zijn in vergelijking met hun moslim VS of UK brothers /sisters :

dat staat vast : kan ik me niet voorstellen dat er een Engels of VS wilders_Don Quichotte zou kunnen "voortbestaan" = die zou meteen lang & breed uitgelachen worden & met krachtig argumenten ook nog ter beter belachelijk maken van die intellectueel nul, geest armoedig ....tragi_hilarisch wilders :

Witte78
13-05-09, 19:38
:lol:

Ik voel me ook "beledigd" als je van mij vraagt homofilie te accepteren :

want daar gaat het om hier trouwens :

dat zal nooit gebeuren :

ideologisch, moreel, cultureel ....imperialisme :

deze acceptatie van homofilie die wel materialistisch ideologisch van aard is nogmaals !

Ik vind jou westerse opvatting van de waarheid, van vrijheid, van individueel vrijheid, van respect , van mensen rechten ...... niks :

je mag ook mijn geloof & mijn opvattingnen van de waarheid, vrijheid ......niks vinden :

& wij kunnen toch respect voor alkaar hebben !

maar op het moment dat je tracht jou eigen westerse ideologisch materialisme aan mij op te leggen , tja : dan is er sprake van ideologisch imperialisme .....dan kan je op dat moment geen respect van mij verlangen :

want die krijg je dan juist niet : algemeen_metaforisch_principieel bedoeld !

:zwaai:

Fout, ik heb geen respect voor mensen die iets tegen bepaalde bevolkingsgroepen hebben. Het is onrechtvaardig. Van jou verlang ik ook absoluut geen respect. Jij verlangt alleen respect van mij, maar dat zul je nooit krijgen zolang je dit soort ideeën blijft aanhangen.

Je constante gemekker over "denkbeelden opleggen" is trouwens vermoeiend. Geef maar eens concreet aan hoe ik mijn denkbeeld aan jou opleg. Precies, niet dus.

Victory
13-05-09, 21:37
Regarding the AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome), virus, Yasin stated that "An AIDS virus, that is a classic disease that was created in Fort McKinley, United States. Fort McKinley, the AIDS virus, 63,000 gallons. Missionaries from the World Health Organisation and Christian groups went into Africa and inoculated people for diphtheria, malaria, yellow fever and they put in the medicine the AIDS virus... I don't say [that AIDS was created] by the US Government. I say there were at least five governments that acted in complicity."[7]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Yasin#Controversy

Er bestaat trouwens geen inenting tegen malaria.
Mijn zus kreeg zeker een AIDS prik toen ze haar een "malariaprik" gaven bij de GGD.

Tomas
13-05-09, 21:51
Mijn zus kreeg zeker een AIDS prik toen ze haar een "malariaprik" gaven bij de GGD.

Dit is niet de eerste keer dat ik hoor van een malariaprik. Ik ging er toen vanuit dat de man in de war was met hepatitus a en/of b. Ook van Afrikanen heb ik nooit iets gehoord over een injectie. Alleen pillen. En nooit te lang slikken. Vergis jij je nu ook, of is er echt zoiets?

mark61
13-05-09, 21:53
Mijn zus kreeg zeker een AIDS prik toen ze haar een "malariaprik" gaven bij de GGD.

Er bestaan geen malariaprikken. Er is geen vaccin. Er worden wel pillen verstrekt, die enigszins bescherming kunnen geven. Vraag je zus nog eens of ze in haar boekje kijkt.

God wat een gelul. Maja, wat wil je van iemand die ontkent dat Hezbollah in Libanon wapens gebruikt tegen Libanezen. Liegen zonder blikken of blozen. Je moet maar durven. Nog zo'n nepmoslim.

Tomas
13-05-09, 21:57
Er bestaan geen malariaprikken. Er is geen vaccin. Er worden wel pillen verstrekt, die enigszins bescherming kunnen geven. Vraag je zus nog eens of ze in haar boekje kijkt.

God wat een gelul. Maja, wat wil je van iemand die ontkent dat Hezbollah in Libanon wapens gebruikt tegen Libanezen. Liegen zonder blikken of blozen. Je moet maar durven. Nog zo'n nepmoslim.


Dat er geen vaccin bestaat weet iedereen. Nou ja, op een paar onwetenden na dan. Maar waarom zou het niet met een landurig werkende injectie kunnen? Er is ook zoiets als de prikpil.

mark61
13-05-09, 22:01
Dit is niet de eerste keer dat ik hoor van een malariaprik. Ik ging er toen vanuit dat de man in de war was met hepatitus a en/of b. Ook van Afrikanen heb ik nooit iets gehoord over een injectie. Alleen pillen. En nooit te lang slikken. Vergis jij je nu ook, of is er echt zoiets?

Ik lees net: sinds vorig jaar, experimenteel:

http://www.ad.nl/buitenland/article1910451.ece

In ieder geval niet in NL, ik heb even een rondje gedaan langs de tropenpoli's.

mark61
13-05-09, 22:04
Dat er geen vaccin bestaat weet iedereen. Nou ja, op een paar onwetenden na dan. Maar waarom zou het niet met een landurig werkende injectie kunnen? Er is ook zoiets als de prikpil.

Bij mijn weten muteert malaria alleen al teveel, zoiets als met griep. En technische moeilijkheden. Maar er is dus beweging:

http://www.volkskrant.nl/wetenschap/article1106048.ece/Veelbelovend_vaccin_tegen_malaria_ontwikkeld

Sallahddin
14-05-09, 21:19
Fout, ik heb geen respect voor mensen die iets tegen bepaalde bevolkingsgroepen hebben. Het is onrechtvaardig. Van jou verlang ik ook absoluut geen respect. Jij verlangt alleen respect van mij, maar dat zul je nooit krijgen zolang je dit soort ideeën blijft aanhangen.

Je constante gemekker over "denkbeelden opleggen" is trouwens vermoeiend. Geef maar eens concreet aan hoe ik mijn denkbeeld aan jou opleg. Precies, niet dus.

:lol:

onrechtvaardig ???

ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk :



ik gaf je gewoon de standpunt van Islam daarover :

jou opvatting van rechtvaardigheid heeft niets te maken met de mijne :

idem dito met betrekking tot jou opvattingnen van de waarheid, vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten, gelijkheid_gelijkwaardigheid , tolerantie ..................

al heb ik respect voor de grondwet & wetten van het land waarin ik leef :

Dit was een principieel discussie :

& acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals :

heeft niets te maken met rede, wetenschap ....respect, rechtvaardigheid, met vrijheid, individueel vrijheid of met de waarheid .....

The people of prophet loth were the first to "invente" active homosexuality : gay & lesbian : they have paid a heavy terrible price for that terrible crime !



deze belachelijk post van je laat weer zien hoe egocentrisch je bent :

alsof de wereld om je zou draaien : dat zijn 1 van de nare gevolgen van die materialistisch ideologisch gek individualisme sinds descartes althans :

ik pratte principieel : ik verlang niets van je : het gaat niet om jou klein persoon of die van mij nogmaals :

who the hell do u think u are ??? :lol:

die voorwaardelijk respect van je hoef ik niet , tragi_hilarisch jongen :

respect koppelen aan acceptatie van westerse materialistisch ideologisch, moreel, cultureel ... imperialisme = .... :lol: fill in the blanks :

ben je gek ??? :lol:

wat ben je aan he doen hier dan dan gewoon jou denkbeelden met betrekking tot homosexualiteit , onder ander, aan anderen door de stront te duwen ???

deze post van je is een ander bewijs er voor !

Just get used to my anti_homosexuality ideas :

they will never change indeed :

ik lig niet wakker van jou voorwaardelijk respect of van die gek voorwaardelijk houten zwaard van damocles van je , Don quichotte ! :lo: :

wat een debiel logica_mentaliteit_moraal _psychologie ...ben je hier aan het hanteren, zeg ???

Think first 'fore u do make a fool of urself, buddy , with this silly ridiculous tragic_hilarious none_sense of urs !

end of my participation at this silly topic !

Unbelievable :

"accept my western materialistic ideological pervert distorted sick criminal .....views 'bout homosexuality or i don't have respect for u ": :lol:

=" lose ur faith ,then i will have respect for u "! :lol:

RU nuts or mentally retarted , moron ??? :lol: no offense = analysis



:zwaai:

AdamRon
14-05-09, 21:30
:lol:

onrechtvaardig ???

ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk :



ik gaf je gewoon de standpunt van Islam daarover :

jou opvatting van rechtvaardigheid heeft niets te maken met de mijne :

Dit was een principieel discussie :

& acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals :

heeft niets te maken met rede, wetenschap ....respect, rechtvaardigfheid, met vrijheid, individueel vrijheid of met de waarheid .....

The people of prophet loth were the first to "invente" active homosexuality : gay & lesbian : they have paid a heavy terrible price for that terrible crime !



deze belachelijk post van je laat weer zien hoe egocentrisch je bent :

ik pratte principieel : ik verlang niets van je : het gaat niet om jou klein persoon of die van mij nogmaals :

die voorwaardelijk respect van je hoef ik niet , tragi_hilarisch jongen :

respect koppelen aan acceptatie van westerse materialistisch ideologisch, moreel, cultureel ... imperialisme = .... fill in the blanks :

ben je gek ??? :lol:

wat ben je aan he doen hier dan dan gewoon jou denkbeelden met betrekking tot homosexualiteit althans aan anderen door de stront duwen ???

deze post van je is een ander bewijs er voor !

Just get used to my anti_homosexuality ideas :

they will never change indeed :

ik lig niet wakker van jou voorwaardelijk respect of van die gek voorwaardelijk zwaard van damocles ! :lo: :

wat een debiel logica_mentaliteit_moraal _psychologie ...ben je hier aan het hanteren, zeg ???

Think first 'fore u do make a fool of urself, buddy , with this silly ridiculous tragic_hilarious none_sense of urs !

end of my participation at this silly topic !

Unbelievable :

"accept my western materialistic ideological pervert distorted sick criminal .....views 'bout homosexuality or i don't have respect for u ": :lol:

=" lose ur faith ,then i will have respect for u "! :lol:

RU nuts or mentally retarted , moron ??? :lol: no offense = analysis



:zwaai:

Het valt mij op dat wanneer in een topic het woord Homo valt dat je er als de kippen bij bent om te reageren.
Het is bekent dat mensen die homosexuele gevoelens hebben in een soort ontkenningsfase terecht komen.

Beste man,
Ik vind het helemaal niet erg (en denk dat er meerdere zijn die zo denken) als je deze gevoelens koestert, kom er gewoon vooruit.. we leven in Nederland toch ??
:love:

Joesoef
14-05-09, 22:10
Waarom heeft de CIA nu niet zo iets als een homovirus, lijkt mij wel lachen in sommige landen.

AdamRon
14-05-09, 22:23
Waarom heeft de CIA nu niet zo iets als een homovirus, lijkt mij wel lachen in sommige landen.

:lachu: Als dat zo was zou het goed zijn voor de handel..

Het is gebleken dat in India de Condooms een beetje te groot zjn voor de mannen, zo we kunnen dus Rubberen vingerhoedjes kunnen Exporteren..

Aan de andere kant in landen waar de mannen wat groter geschapen zijn dan normaal ... uhmmm... ik weet het...
Ga meteen beginnen met het verzamelen van rolstoelen.... heheh :)

Wizdom
15-05-09, 08:02
Haatprediker* Yasin op islamcongres in Amsterdam
maandag 11 mei 2009 16:35

De omstreden islamitische prediker Khalid Yasin komt dit weekend opnieuw naar Nederland. Hij geeft zaterdag een workshop tijdens het Nationaal Islam Congres in Amsterdam.

Het is de tweede keer dit jaar dat imam Khalid Yasin naar Nederland komt
Yasin: Aids komt uit Amerika

Dat heeft de organisatie van het congres maandag bekendgemaakt.

Homo's
Het vorige bezoek van Yasin aan Nederland in januari leidde tot politieke opschudding. De prediker staat onder meer bekend om zijn standpunt dat een moslim geen ongelovige vrienden hoort te hebben en dat homo's de doodstraf moeten krijgen.

Over de aanslagen van 11 september 2001 zei hij dat de torens van het World Trade Center van binnenuit werden opgeblazen, en niet instortten door de aanslag met gekaapte vliegtuigen.

Toegang weigeren
De CDA, PvdA en de PVV vroegen in januari aan minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) of het mogelijk was hem de toegang tot Nederland te weigeren. Dat bleek echter niet mogelijk omdat Yasin de Amerikaanse nationaliteit heeft. Hij kan daarom zonder visum naar Nederland afreizen.

Geert Wilders
Het eerste Nationaal Islam Congres heeft ook PVV-leider Geert Wilders uitgenodigd als gast. De organisatie hoopt dat hij mee komt discussiëren omdat zij van mening zijn dat ‘Geert Wilders en zijn partijgenoten voor de meeste misverstanden over de islam en moslims zorgen.

Geert Wilders laat maandag aan elsevier.nl weten ‘in geen honderd miljoen jaar’ deel te nemen aan het congres.

*Elsevier neemt zo te zien alvast een voorschot door deze man als haatprediker te kenmerken.

Bron: http://www.elsevier.nl/web/10233577/Nieuws/Nederland/Haatprediker-Yassin-op-islam-congres-in-Amsterdam.htm


Elsevier heeft een redactie van een stelletje FASCISTEN... Als je daar een afwijkende mening ventileert als reactie op een artikel word je meteen gebant...

Charlus
15-05-09, 08:05
<...>Elsevier heeft een redactie van een stelletje FASCISTEN... Als je daar een afwijkende mening ventileert als reactie op een artikel word je meteen gebant...
Je moet natuurlijk niet bij wijze van reactie suggereren dat homo's van hoge gebouwen gegooid moeten worden.

Charlus
15-05-09, 08:08
<...>ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk<...>
Ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief geloof uiterst verwerpelijk & walgelijk.

Wizdom
15-05-09, 08:12
Je moet natuurlijk niet bij wijze van reactie suggereren dat homo's van hoge gebouwen gegooid moeten worden.

Het ging niet over homo's maar over de turkse welvaartpartij... Kun je daar ook een extreme mening over verzinnen?

Wizdom
15-05-09, 08:13
Ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief geloof uiterst verwerpelijk & walgelijk.


Dan moet je het goede deel van jezelf ook walgelijk en verwerpelijk gaan vinden?

knuppeltje
15-05-09, 09:14
Dan moet je het goede deel van jezelf ook walgelijk en verwerpelijk gaan vinden?

Wil jij nu ons wijsmalen dat die Salah gewoon uit z'n nel lult?

Wizdom
15-05-09, 09:48
Wil jij nu ons wijsmalen dat die Salah gewoon uit z'n nel lult?

Lees mijn zin eens GOED...

knuppeltje
15-05-09, 09:51
Lees mijn zin eens GOED...

Ik denk dat jij beter kunt proberen die post van Charlus te begrijpen, in plaats van hier de boel weer te verdraaien.

Witte78
15-05-09, 12:17
:lol:

onrechtvaardig ???

ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk :



ik gaf je gewoon de standpunt van Islam daarover :

jou opvatting van rechtvaardigheid heeft niets te maken met de mijne :

idem dito met betrekking tot jou opvattingnen van de waarheid, vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten, gelijkheid_gelijkwaardigheid , tolerantie ..................

al heb ik respect voor de grondwet & wetten van het land waarin ik leef :

Dit was een principieel discussie :

& acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals :

heeft niets te maken met rede, wetenschap ....respect, rechtvaardigheid, met vrijheid, individueel vrijheid of met de waarheid .....

The people of prophet loth were the first to "invente" active homosexuality : gay & lesbian : they have paid a heavy terrible price for that terrible crime !



deze belachelijk post van je laat weer zien hoe egocentrisch je bent :

alsof de wereld om je zou draaien : dat zijn 1 van de nare gevolgen van die materialistisch ideologisch gek individualisme sinds descartes althans :

ik pratte principieel : ik verlang niets van je : het gaat niet om jou klein persoon of die van mij nogmaals :

who the hell do u think u are ??? :lol:

die voorwaardelijk respect van je hoef ik niet , tragi_hilarisch jongen :

respect koppelen aan acceptatie van westerse materialistisch ideologisch, moreel, cultureel ... imperialisme = .... :lol: fill in the blanks :

ben je gek ??? :lol:

wat ben je aan he doen hier dan dan gewoon jou denkbeelden met betrekking tot homosexualiteit , onder ander, aan anderen door de stront te duwen ???

deze post van je is een ander bewijs er voor !

Just get used to my anti_homosexuality ideas :

they will never change indeed :

ik lig niet wakker van jou voorwaardelijk respect of van die gek voorwaardelijk houten zwaard van damocles van je , Don quichotte ! :lo: :

wat een debiel logica_mentaliteit_moraal _psychologie ...ben je hier aan het hanteren, zeg ???

Think first 'fore u do make a fool of urself, buddy , with this silly ridiculous tragic_hilarious none_sense of urs !

end of my participation at this silly topic !

Unbelievable :

"accept my western materialistic ideological pervert distorted sick criminal .....views 'bout homosexuality or i don't have respect for u ": :lol:

=" lose ur faith ,then i will have respect for u "! :lol:

RU nuts or mentally retarted , moron ??? :lol: no offense = analysis



:zwaai:

Je blijft mij maar in een verdomhoekje stoppen. Volgens mij weet je, bewust of onbewust, donders goed dat je denkbeelden fout zijn. Ze druisen in tegen de universele rechten van de mens. Wellicht de ideeën op zich niet, maar de gevolgen in de praktijk zeer zeker wel. Echter blijkt het conflict dat ontstaat met je geloof vooralsnog onoverbrugbaar. Je bent te geïndoctrineerd om afstand te kunnen doen van dit soort dogma's, en ze te vervangen met de boodschap van tolerantie welke ook te vinden is in de koran. Een probleem van de meeste moslims, of gelovigen in het algemeen. Gelukkig raak je er nog wel geëmotioneerd over, het doet je dus wel wat. Misschien wordt je met de tijd wijzer en vind je een manier om het je geloof te verenigen.

DNA
15-05-09, 19:36
Je blijft mij maar in een verdomhoekje stoppen. Volgens mij weet je, bewust of onbewust, donders goed dat je denkbeelden fout zijn. Ze druisen in tegen de universele rechten van de mens. Wellicht de ideeën op zich niet, maar de gevolgen in de praktijk zeer zeker wel. Echter blijkt het conflict dat ontstaat met je geloof vooralsnog onoverbrugbaar. Je bent te geïndoctrineerd om afstand te kunnen doen van dit soort dogma's, en ze te vervangen met de boodschap van tolerantie welke ook te vinden is in de koran. Een probleem van de meeste moslims, of gelovigen in het algemeen. Gelukkig raak je er nog wel geëmotioneerd over, het doet je dus wel wat. Misschien wordt je met de tijd wijzer en vind je een manier om het je geloof te verenigen.

:lol:

Ik raak niet gemotioneerd over , dummy :

Ik blijf verseld van jou kortzichtig belachelijk tragi_hilarisch ideologisch imperialistisch kijk op de dingen, alsof je de waarheid in pacht zou hebben :

Universeel tijdloos & in_de_tijd Islam moet zich aanpassen aan jou achterlijk tijdelijk westerse materialistisch ideologisch denkbeelden ???? :lol:

vandaar die choc therapieen die zouden je hopelijk wakker kunnen schudden :

je mag hoof of laag vliegen _springen :

de bronen van mijn geloof zijn de hoogste bronen voor mij & die zijn geen dogmas , al heb ik respect voor niet_moslm opvattingnen, grondwet, wetten...:

ik ben overtuigd juist van wat Islam predikt : maak je borst al nat !

over indoctrinaties , brain wash, mentaal conditionering gesproken , zeg :

ongeloofelijk :

die universeel rechten van de mens zijn ideologisch materialistisch van aard : samen met die westerse opvattingnen van de waarheid, van mensen rechten, vrijheid, individueel vrijheid , sexueel geaardheid , rechtvaardigheid .....

je realiseer je niet hoe materialistisch ideolgisch & ander dom bent, vriend :

wat je zegt is puur : materialistisch ideologisch, moreel, cultureel .....imperialisme _dictaat ! :lol:

Islam toetsen aan jou tijdelijk westerse materialistisch ideologisch visies van de mens , van het leven , ....????



alsof jou westerse maatstaffen , kijk op de dingen ...universeel zouden zijn nogmaals :

wat zeker niet het geval is : RU nuts or mentally retarted , moron ??? :lol:

ooit gehoord van de :

vrijheid van geloof & freedom of speech ????



de opvatting van tolerantie in Islam heeft weinig te maken met die van die ideologisch westerse materialisme nogmaals !

ach..... wat een idioot, zeg : had ik je helaas hoger dan dit geschat , jammer genoeg !

ga weg !

DNA
15-05-09, 19:42
Ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief geloof uiterst verwerpelijk & walgelijk.

praat ik hiet met ongeloofelijk domme mensen die niet kunnen lezen between de lines :


ooit gehoord van de vrijheid van geloof, freedom of speech ??? die kunnen ook gecombineerd worden met respect voor de locaal westerse grondwet, wetten ......al dan niet met betrekking tot homofilie !

is that so difficult to understand ????

Witte78
15-05-09, 19:56
:lol:

Ik raak niet gemotioneerd over , dummy :

Ik blijf verseld van jou kortzichtig belachelijk tragi_hilarisch ideologisch imperialistisch kijk op de dingen, alsof je de waarheid in pacht zou hebben :

Universeel tijdloos & in_de_tijd Islam moet zich aanpassen aan jou achterlijk tijdelijk westerse materialistisch ideologisch denkbeelden ???? :lol:

vandaar die choc therapieen die zouden je hopelijk wakker kunnen schudden :

je mag hoof of laag vliegen _springen :

de bronen van mijn geloof zijn de hoogste bronen voor mij & die zijn geen dogmas , al heb ik respect voor niet_moslm opvattingnen, grondwet, wetten...:

ik ben overtuigd juist van wat Islam predikt : maak je borst al nat !

over indoctrinaties , brain wash, mentaal conditionering gesproken , zeg :

ongeloofelijk :

die universeel rechten van de mens zijn ideologisch materialistisch van aard : samen met die westerse opvattingnen van de waarheid, van mensen rechten, vrijheid, individueel vrijheid , sexueel geaardheid , rechtvaardigheid .....

je realiseer je niet hoe materialistisch ideolgisch & ander dom bent, vriend :

wat je zegt is puur : materialistisch ideologisch, moreel, cultureel .....imperialisme _dictaat ! :lol:

Islam toetsen aan jou tijdelijk westerse materialistisch ideologisch visies van de mens , van het leven , ....????



alsof jou westerse maatstaffen , kijk op de dingen ...universeel zouden zijn nogmaals :

wat zeker niet het geval is : RU nuts or mentally retarted , moron ??? :lol:

ooit gehoord van de :

vrijheid van geloof & freedom of speech ????



de opvatting van tolerantie in Islam heeft weinig te maken met die van die ideologisch westerse materialisme nogmaals !

ach..... wat een idioot, zeg : had ik je helaas hoger dan dit geschat , jammer genoeg !

ga weg !

Zolang je met dit gespartel komt moet er ergens een stemmetje zijn die je zegt dat het verkeerd is om iets tegen complete bevolkingsgroepen te hebben.

DNA
15-05-09, 20:05
Lees mijn zin eens GOED...

:lol:

kijk, wizdom : let niet op deze materialistisch kortzichtig mentaal geconditioneerd geindoctrineerd ideologen imperialisten die hun eigen westerse kijk op de dingen aan andersdenkenden kostte wat kostte proberen op te leggen , in totaal minachting van de vrijheid van geloof, van meningsuiting .......


wij horen respect te hebben voor hun grondwet , wetten ....maar ze vinden dat ze geen respect voor onze geloof kunnen opbrengen tenzij wij onze geloof "aanpassen aan " hun westerse maatstaffen & opvattingnen met betrekking tot de waarheid, vrijheid, individueel vrijheid, sexueel voorkeur , met betrekking tot mensen rechten , tolerantie , tot gelijkheid_gelijkwaardigheid opvattingnen, met betrekking tot opvattingnen van rechtvaardigheid ...

ze vinden dat Islam moet getoetst worden aan de westerse beschaving, maatstaffen .... :lol:

terwijl deze zgn westerse materialistisch beschaving zonder ziel diens eigen bestaan aan Islam_moslims te danken is ,in veel al dan niet fundamenteel opzichten & ander ....


terwijl Islam diens eigen universeel opvattingnen heeft over de bovenstaande vrijheden ,waarden & ander .....

terwijl die westerse zgn waarden & normen slechts materialistisch ideologisch utilitair "pragmatisch" machiavellistisch van aard zijn = slechts survival strategies die zouden snel waaien met de socio_economisch, politiek, geo_politiek & ander omstandigheden _wind mee :*

kan je niet ten alle tijden & omstandigheden erop rekenen ook nog :

terwijl zelfs democratie & de rest van die zgn waarden slechts secondary products of the market zijn :

een goed Islam is een helemaal verwestred Islam = geen Islam in feite:

wij moeten respect tonen voor hun achterlijk westerse ideologisch materialialistisch geloof in het breedste zin , & ze hoeven helemaal geen respect voor de onze te tonen :

gek achterlijk ideologisch materialistisch imperialisten zijn die kortzichtig idioten hier , zeg ! :kotsen2:


kan je niet redelijk mee praten , dus .....pfff................

Thanks !

:zwaai:

DNA
15-05-09, 20:19
Zolang je met dit gespartel komt moet er ergens een stemmetje zijn die je zegt dat het verkeerd is om iets tegen complete bevolkingsgroepen te hebben.


vrijheid van geloof & van meningsuiting heet dat , dummy :

wat een ongeloofelijk dom mens ben je, zeg :

ik vind & geloof dat homosexualiteit is een uiterst crimineel verkeerd afkeurenswaardig walgelijk verwerpelijk .......afwijking _misdaad :

fill in the blanks too : the list is long !

& daar sta ik 200 % achter:


acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals , heeft niets te maken met mensen rechten, vrijheid, individueel vrijheid, rechtvaardigheid, tolerantie, of met rede, wetenschap ....

maar tegelijkertijd heb ik respect voor die achterlijk grondwet & wetten van het land waarin ik leef ook in de zin van :


'"Jij jou geloof & ik het mijne " inderdaad "er is geen dwang in het geloof" ....

nou , ciao, dummy : je bent te dom om dat allemaal te kunnen begrijpen , zie ik : al is het domweg eenvoudig ook nog :

je bent te dom om mee te kunnen praten ! :kotsen2:


:zwaai:

Witte78
15-05-09, 20:56
vrijheid van geloof & van meningsuiting heet dat , dummy :

wat een ongeloofelijk dom mens ben je, zeg :

ik vind & geloof dat homosexualiteit is een uiterst crimineel verkeerd afkeurenswaardig walgelijk verwerpelijk .......afwijking _misdaad :

fill in the blanks too : the list is long !

& daar sta ik 200 % achter:


acceptatie van homosexualiteit is van materialistisch ideologisch aard nogmaals , heeft niets te maken met mensen rechten, vrijheid, individueel vrijheid, rechtvaardigheid, tolerantie, of met rede, wetenschap ....

maar tegelijkertijd heb ik respect voor die achterlijk grondwet & wetten van het land waarin ik leef ook in de zin van :


'"Jij jou geloof & ik het mijne " inderdaad "er is geen dwang in het geloof" ....

nou , ciao, dummy : je bent te dom om dat allemaal te kunnen begrijpen , zie ik : al is het domweg eenvoudig ook nog :

je bent te dom om mee te kunnen praten ! :kotsen2:


:zwaai:

Het is duidelijk dat het aan je vreet.

DNA
15-05-09, 21:23
Het is duidelijk dat het aan je vreet.





ik heb gewoon een ongeloofelijk hekel aan domme onwetende selectief hypocriet moraal_ridders mensen zoals je & aan al die materialistisch & ander ideologen imperialisten die hun eigen denkbeelden aan andersdenkenden willen opleggen kostte wat het kostte ,terwijl Islam wordt juist niet aan niet_moslims opgelegd !



ik heb voorlopig de buik vol van jou none_sense & idioot rhetoriek, dus ....

I'm done here : i'm not gonna spend my time talking 'bout basic things :

u don't understand even ur own laws, constitution .... let alone their historic philosophical, religious & other roots !

Witte78
15-05-09, 22:30
ik heb gewoon een ongeloofelijk hekel aan domme onwetende selectief hypocriet moraal_ridders mensen zoals je & aan al die materialistisch & ander ideologen imperialisten die hun eigen denkbeelden aan andersdenkenden willen opleggen kostte wat het kostte ,terwijl Islam wordt juist niet aan niet_moslims opgelegd !



ik heb voorlopig de buik vol van jou none_sense & idioot rhetoriek, dus ....

I'm done here : i'm not gonna spend my time talking 'bout basic things :

u don't understand even ur own laws, constitution .... let alone their historic philosophical, religious & other roots !

Ga nu nog maar eens goed nadenken over wat er nu mis mee is om tegen bepaalde bevolkingsgroepen te zijn. De enige reden dat je zo boos bent is omdat het je helemaal niet lekker zit. Daarom maak je mij ook voor alles en nog wat uit, zit je aan de lopende band te schelden, en komen er stoomwolken uit je oren.

Charlus
15-05-09, 23:07
<...>ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk<...>
Ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief geloof uiterst verwerpelijk & walgelijk.
praat ik hiet met ongeloofelijk domme mensen die niet kunnen lezen between de lines :


ooit gehoord van de vrijheid van geloof, freedom of speech ??? die kunnen ook gecombineerd worden met respect voor de locaal westerse grondwet, wetten ......al dan niet met betrekking tot homofilie !

is that so difficult to understand ????
Imho. ontgaat de crux van mijn reactie je. Kun je inzichtelijk maken waarom ik jouw houding tav. homo's anders zou moeten inschalen dan Wilders zijn houding tav. moslims?

knuppeltje
16-05-09, 10:01
I'm done here :

Tijd voor nieuwe nick?

DNA
16-05-09, 13:18
Ga nu nog maar eens goed nadenken over wat er nu mis mee is om tegen bepaalde bevolkingsgroepen te zijn. De enige reden dat je zo boos bent is omdat het je helemaal niet lekker zit. Daarom maak je mij ook voor alles en nog wat uit, zit je aan de lopende band te schelden, en komen er stoomwolken uit je oren.

vrijheid van geloof & van menigsuiting :

ik heb een fataal :lol: hekel aan materialistisch ideologisch imperialisten die hun denkbeelden aan andersdenkenden willen opleggen alsof die universeel zouden zijn :

da's de reden waaroom ik boos ben !

Laten wij de zaak omdraaien :

waaroom accepteer je homofilie dan ???

kan je dat wetenschappelijk hard maken ???

tr_imparator
16-05-09, 13:30
Er bestaat trouwens geen inenting tegen malaria.

wel profylaxe..

tr_imparator
16-05-09, 13:33
Dat er geen vaccin bestaat weet iedereen. Nou ja, op een paar onwetenden na dan. Maar waarom zou het niet met een landurig werkende injectie kunnen? Er is ook zoiets als de prikpil.

Verschillende vormen en kans op resistentie.

Weetje: sikkelcelziekte is goed bestand tegen malaria ;)

mark61
16-05-09, 13:42
Verschillende vormen en kans op resistentie.

Weetje: sikkelcelziekte is goed bestand tegen malaria ;)

Daar is het voor 'uitgevonden' toch?

Maar wat denk je van dat nieuwe vaccin?

tr_imparator
16-05-09, 13:50
Daar is het voor 'uitgevonden' toch?

Maar wat denk je van dat nieuwe vaccin?

Ik denk dat het wel bescherming kan bieden tegen sommige vormen van malaria. Net als dat herhaaldelijke besmetting leidt tot immuniteit. Als je bij wijze van spreken een paar keer geinfecteerd raakt door een verzwakte vorm ervan kan je resistentie opbouwen.

In het artikel staat niet tegen welke vorm het bescherming biedt. Bovendien staat er virus, terwijl het gaat om een parasiet.

Eigenlijk is vaccinatie niet echt nodig; malaria is de meeste gevallen goed te behandelen. Alleen 1 vorm was volgens mij erg dodelijk. Dus misschien is het een idee op de apotheken goed te voorzien van anti-malaria middelen?

Witte78
16-05-09, 13:55
vrijheid van geloof & van menigsuiting :

ik heb een fataal :lol: hekel aan materialistisch ideologisch imperialisten die hun denkbeelden aan andersdenkenden willen opleggen alsof die universeel zouden zijn :

da's de reden waaroom ik boos ben !

Laten wij de zaak omdraaien :

waaroom accepteer je homofilie dan ???

kan je dat wetenschappelijk hard maken ???



Dezelfde reden dat ik moslims accepteer. Ga er dus maar eens over nadenken waarom ik moslims zou moeten accepteren, en je hebt je antwoord.

Slinger
16-05-09, 14:21
Dezelfde reden dat ik moslims accepteer. Ga er dus maar eens over nadenken waarom ik moslims zou moeten accepteren, en je hebt je antwoord.

Dit is wel een sterke!

Max Stirner
16-05-09, 15:17
Ik denk dat het wel bescherming kan bieden tegen sommige vormen van malaria. Net als dat herhaaldelijke besmetting leidt tot immuniteit. Als je bij wijze van spreken een paar keer geinfecteerd raakt door een verzwakte vorm ervan kan je resistentie opbouwen.

In het artikel staat niet tegen welke vorm het bescherming biedt. Bovendien staat er virus, terwijl het gaat om een parasiet.

Eigenlijk is vaccinatie niet echt nodig; malaria is de meeste gevallen goed te behandelen. Alleen 1 vorm was volgens mij erg dodelijk. Dus misschien is het een idee op de apotheken goed te voorzien van anti-malaria middelen?


Heb wel altijd begrepen dat malaria, als je het eenmaal hebt opgelopen, niet meer daadwerkelijk te genezen is - alleen te onderdrukken. Dus tis in feite een chronische ziekte, die altijd weer de kop op kan steken.


Veel pillen hebben bijwerkingen en andere middelen zijn óf heel duur of werken niet langer tegen alle vormen Malaria.

Een preventieve vaccinatie zou dus een geschenk uit de hemel zijn - en waarschijnlijk was deze er al lang geweest als Malaria geen Derde Wereld Ziekte was geweest.


(en we kunnen dus erg verheugd zijn dat Victory (of zijn zus) deze vaccinatie zojuist heeft ontdekt, tis weliswaar soms een vervelend betwetertje maar dit is toch wel een sympathieke actie)

Charlus
16-05-09, 16:34
<...>waaroom accepteer je homofilie dan ???

kan je dat wetenschappelijk hard maken ???


Dezelfde reden dat ik moslims accepteer. Ga er dus maar eens over nadenken waarom ik moslims zou moeten accepteren, en je hebt je antwoord.
Ik betwijfel of jij homo's en moslims wegens dezelfde reden accepteert. De Islam is niet aangeboren (althans niet volgens jou en mij). Accepteer je ook moslims die weigeren de hand te schudden van niet-seksegenoten? Accepteer je nazi's?
Wat betekent accepteren precies in het verband van deze discussie? Hetzelfde als respecteren? Is eerder aan de orde geweest. Volgens mij is 1 verschil dat respecteren altijd met denkbeelden of gedrag heeft te maken. Accepteren vaak ook, maar kan ook met geaardheden te maken hebben. Respecteren van een geaardheid klinkt me toch wat vreemd in de oren.

tr_imparator
16-05-09, 16:39
Heb wel altijd begrepen dat malaria, als je het eenmaal hebt opgelopen, niet meer daadwerkelijk te genezen is - alleen te onderdrukken. Dus tis in feite een chronische ziekte, die altijd weer de kop op kan steken.

Niet echt. Het is in principe gewoon te genezen. Bij enkele vormen blijven wat ''resten'' over in de lever. Maar deze geven dan geen klachten = subklinisch. Soms kan een recidief optreden na enkele maanden of bijv. na 25 jaar, dat noemt men een recrusdentie ofzo (dan is weer de gehalte aan protozooen boven het subklinsch niveau). Maar goed dit gaat weer om enkele milde vormen, dacht ik.

Witte78
16-05-09, 16:58
Ik betwijfel of jij homo's en moslims wegens dezelfde reden accepteert. De Islam is niet aangeboren (althans niet volgens jou en mij). Accepteer je ook moslims die weigeren de hand te schudden van niet-seksegenoten? Accepteer je nazi's?
Wat betekent accepteren precies in het verband van deze discussie? Hetzelfde als respecteren? Is eerder aan de orde geweest. Volgens mij is 1 verschil dat respecteren altijd met denkbeelden of gedrag heeft te maken. Accepteren vaak ook, maar kan ook met geaardheden te maken hebben. Respecteren van een geaardheid klinkt me toch wat vreemd in de oren.

Dat is wel dezelfde reden. Ik zie moslims namelijk als een groep individuen met allemaal hun eigen ideeën en opvattingen. Maar mocht het DNA in de war brengen, dan kan hij zijn vraag ook beantwoord krijgen door zich het volgende af te vragen:

"Dezelfde reden dat ik Marokkanen accepteer. Ga er dus maar eens over nadenken waarom ik Marokkanen zou moeten accepteren, en je hebt je antwoord."

Max Stirner
16-05-09, 18:10
Niet echt. Het is in principe gewoon te genezen. Bij enkele vormen blijven wat ''resten'' over in de lever. Maar deze geven dan geen klachten = subklinisch. Soms kan een recidief optreden na enkele maanden of bijv. na 25 jaar, dat noemt men een recrusdentie ofzo (dan is weer de gehalte aan protozooen boven het subklinsch niveau). Maar goed dit gaat weer om enkele milde vormen, dacht ik.



Thanks. Lijkt wel of je er verstand van hebt ..:)


Is het zo dat als je een keer besmet/genezen bent geweest, de eventuele volgende besmetting harder aankomt ?

Heb ik ook wel ns gehoord - het betreft dan niet de autochtone bevolking, maar buitenlanders die niet van jongs af aan een soort resistentie hebben opgebouwd.


(gelukkig voor ons is er sinds een paar jaar Malarone, effectief en geen bijwerkingen - wel duur, voor de lokale bevolking zelfs volstrekt onbetaalbaar)

tr_imparator
16-05-09, 18:37
Thanks. Lijkt wel of je er verstand van hebt ..:)


Is het zo dat als je een keer besmet/genezen bent geweest, de eventuele volgende besmetting harder aankomt ?

Heb ik ook wel ns gehoord - het betreft dan niet de autochtone bevolking, maar buitenlanders die niet van jongs af aan een soort resistentie hebben opgebouwd.


(gelukkig voor ons is er sinds een paar jaar Malarone, effectief en geen bijwerkingen - wel duur, voor de lokale bevolking zelfs volstrekt onbetaalbaar)


Nee, als het om dezelfde vorm gaat. Juist 'zachter'. Elke keer dat je besmet raakt en weer geneest, ben je voor die vorm een tijdje 'immuun'. Dat komt door de geheugencellen van je afweersysteem. Wanneer je achter elkaar besmet raakt, bouw je voor die vorm immuniteit op (hierop berust vaccinatie). Dat is de reden waarom sommige inheemse volkeren in Afrika immuun zijn voor malaria en dus resistentie hebben ontwikkeld. En zoals ik al eerder heb gezegd: malaria heeft ook een negatieve affiniteit met sikkelcel, het kan daar niet in overleven. Vandaar dat Afrikanen die sikkelcelziekte hebben, bij zo een 8%? van de bevolking, een grotere overlevingskans hebben. Als je niet zo ingrijpen, zou dit uiteindelijk door natuurlijke selectie (evolutie!) leiden tot steeds meer individuen met zulke bloedcellen. (Maar goed ook sikkelcelanemie, heeft zijn nadelen, maar in Afrika kan je bij voorkeur het beste drager zijn van de sikkelcelgen (heterozygoot).


Vaccinatie gaat volgens een zelfde principe. Door een verzwakt virus in te spuiten, bouwt je lichaam immuniteit op. Het probleem met malaria is dat het niet gaat om een VIRUS (die via genetische technieken te verzwakken is), maar op een parasiet. Een parasiet heeft een andere bouw en werkt anders. Komt in gastheer en heeft dan een soort levenscylus. Ik heb tot nu nog nooit gehoord van vaccinaties, waarbij parasieten zijn verzwakt...? Dus ik weet het eigenlijk niet van die vaccinatie tegen malaria. Ik weet alleen dat er profylaxen ervoor bestaan, die heel erg duur zijn. Profylaxe werkt alleen voor de duur dat je ze slikt. Dus wanneer je stopt, stopt de werking. Je kan niet een bevolking profylax geven. Dat is niet haalbaar. Wel natuurlijk uiterst geschikt voor toeristen die daar even komen en gaan.


Medicatie (antimalaria) daarentegen is wel weer redelijk betaalbaar. De goedkoopste kuur is 0,30 eurocent en duurste kuur 35 euro. Dan ben je weer helemaal genezen. Vergelijk dat bijvoorbeeld met een profylaxe, dat is ongeveer 80 euro per maand.

DNA
16-05-09, 18:44
Dezelfde reden dat ik moslims accepteer. Ga er dus maar eens over nadenken waarom ik moslims zou moeten accepteren, en je hebt je antwoord.

:lol:


je ontloopt de vraag , die is van een heel ander orde & kaliber :

waaroom accepteer je homofilie & kan je dat wetenschappelijk hard maken ???

want acceptatie van homofilie is vooraal van materialistisch ideologisch aard nogmaals :

da's niet hetzelfde als geloof, ras, ethniciteit .... : je haalt veel dingen door elkaar : Charlus' "inspiraties" kunnen je niet helpen :

moslimzijn is een kwestie van geloof : die kan je noch weerleggen noch helemaal bewijzen , al die Islamitisch vraagstukken met betrekking tot God ....althans :

racisme kan je wel weerleggen:

materialistisch ideologieen kan je wel weerleggen :

idem dito voor discriminatie tegen vrouwen , alhoewel materialistisch ideologisch absoluut gelijkheid tussen man & vrouw bestaat niet :

rechtvaardig gelijkheid wel :

nuance : man & vrouw zijn absoluut gelijk_gellijkwaardig als menszijnde !


.................

nazisme , fascisme, communisme ....kan je wel weerleggen !


.................

acceptatie van homosexualiteit kan je wel weerleggen ! :

daar zit het verschil :

westerse zgn liberaal democratieen accepteren homofilie voor materialistisch ideologisch redenen :

da's hun eigen recht van vrijheid van denken, van geloof in het breedste zin , van, freedom of speech ....

ik heb respect voor dat , voor de grondwet & wetten van het land waarin ik leef : maar ik hoef niet te geloven in die materialistisch ideologisch onzin , onderteken ik niet & wijs ik af :

da's mijn eigen vrijheid van geloof, van denken, van meningsuiting ...

kan je hetzelfde houding ten opzichte van mijn eigen geloof aannemen , maar dan moet je tegelijkertijd respect voor mij & mijn geloof hebben zoals ik dat doe met betrekking tot je & tot jou geloof in het breedste zin = ongeloof is ook geloof !

anders krijg je dezelfde behandeling van mij :
gelijk behandeling_gelijk rechten :

dan moet je ook niet proberen jou westerse materialistisch ideologisch denkbeelden aan mij & of aan andersdenkenden op te leggen :

wij doen dat niet met betrekking tot Islam ;deze laatste die wordt niet opgelegd aan niet_moslims :

daar gaat het om hier met name !

wj kunnen respect voor elkaar & voor onze respectivelijke geloven hebben & tegelijkertijd elkaars geloof niet-aanvaarden of helemaal niks vinden :

maar van elkaars denkbeelden aan elkaar proberen op te leggen moet er absoluut geen sprake zijn, anders krijg je ellende & sterk verzet weerwoord offensief op je kop = metaforisch_principieel bedoeld !

Understood ???

:zwaai:

Witte78
16-05-09, 18:58
:lol:


je ontloopt de vraag , die is van een heel ander orde & kaliber :

waaroom accepteer je homofilie & kan je dat wetenschappelijk hard maken ???

want acceptatie van homofilie is vooraal van materialistisch ideologisch aard nogmaals :

da's niet hetzelfde als geloof, ras, ethniciteit .... : je haalt veel dingen door elkaar : Charlus' "inspiraties" kunnen je niet helpen :

moslimzijn is een kwestie van geloof : die kan je noch weerleggen noch helemaal bewijzen , al die Islamitisch vraagstukken met betrekking tot God ....althans :

racisme kan je wel weerleggen:

materialistisch ideologieen kan je wel weerleggen :

idem dito voor discriminatie tegen vrouwen , alhoewel materialistisch ideologisch absoluut gelijkheid tussen man & vrouw bestaat niet :

rechtvaardig gelijkheid wel :

nuance : man & vrouw zijn absoluut gelijk_gellijkwaardig als menszijnde !


.................

nazisme , fascisme, communisme ....kan je wel weerleggen !


.................

acceptatie van homosexualiteit kan je wel weerleggen ! :

daar zit het verschil :

westerse zgn liberaal democratieen accepteren homofilie voor materialistisch ideologisch redenen :

da's hun eigen recht van vrijheid van denken, van geloof in het breedste zin , van, freedom of speech ....

ik heb respect voor dat , voor de grondwet & wetten van het land waarin ik leef : maar ik hoef niet te geloven in die materialistisch ideologisch onzin , onderteken ik niet & wijs ik af :

da's mijn eigen vrijheid van geloof, van denken, van meningsuiting ...

kan je hetzelfde houding ten opzichte van mijn eigen geloof aannemen , maar dan moet je tegelijkertijd respect voor mij & mijn geloof hebben zoals ik dat doe met betrekking tot je & tot jou geloof in het breedste zin = ongeloof is ook geloof !

anders krijg je dezelfde behandeling van mij :
gelijk behandeling_gelijk rechten :

dan moet je ook niet proberen jou westerse materialistisch ideologisch denkbeelden aan mij & of aan andersdenkenden op te leggen :

wij doen dat niet met betrekking tot Islam ;deze laatste die wordt niet opgelegd aan niet_moslims :

daar gaat het om hier met name !

wj kunnen respect voor elkaar & voor onze respectivelijke geloven hebben & tegelijkertijd elkaars geloof niet-aanvaarden of helemaal niks vinden :

maar van elkaars denkbeelden aan elkaar proberen op te leggen moet er absoluut geen sprake zijn, anders krijg je ellende & sterk verzet weerwoord offensief op je kop = metaforisch_principieel bedoeld !

Understood ???

:zwaai:





Ik was er al bang voor dat je het antwoord niet weet. Je hebt geen enkel probleem met Wilders begrijp ik. Zolang jij geen antwoord kan geven op de vragen die ik stel, zal je ook nooit mijn antwoord op jouw vraag kunnen begrijpen. Ga nog maar eens heel diep nadenken, en probeer mijn vragen te beantwoorden. Ook al doen de antwoorden er volgens jou niet toe, probeer het gewoon.

DNA
16-05-09, 19:09
Ik was er al bang voor dat je het antwoord niet weet. Je hebt geen enkel probleem met Wilders begrijp ik. Zolang jij geen antwoord kan geven op de vragen die ik stel, zal je ook nooit mijn antwoord op jouw vraag kunnen begrijpen. Ga nog maar eens heel diep nadenken, en probeer mijn vragen te beantwoorden. Ook al doen de antwoorden er volgens jou niet toe, probeer het gewoon.


daaaaaag : blinde !:

u w'dn't recognise the truth even if it hits u in the eye !

ideologisch haatzaaiers anti_religie facisten à la wilders, racisten ,neo_nazis , KKK, skin heads , white supremacists ...die zijn degenen die niet getolereerd moeten worden :

niet als mensen , maar als verwerpelijk ideologieen die makkelijk te weerleggen zijn = evil ideologieen :

wilders is te intellectueel zwak, te fascist, te geest armoedig , te populist _machiavellist ....om verder aandacht te kunnen verdienen =

wilders is makkelijk weerleegbaar != slechts een haatzaaier zonder enig argumenten !

ach.....

DNA
16-05-09, 19:25
Ik betwijfel of jij homo's en moslims wegens dezelfde reden accepteert. De Islam is niet aangeboren (althans niet volgens jou en mij). Accepteer je ook moslims die weigeren de hand te schudden van niet-seksegenoten? Accepteer je nazi's?
Wat betekent accepteren precies in het verband van deze discussie? Hetzelfde als respecteren? Is eerder aan de orde geweest. Volgens mij is 1 verschil dat respecteren altijd met denkbeelden of gedrag heeft te maken. Accepteren vaak ook, maar kan ook met geaardheden te maken hebben. Respecteren van een geaardheid klinkt me toch wat vreemd in de oren.

:lol:


zie mijn laatst reactie op Witte 78 , op deze post & een ander op na :
wie zegt dat homofilie is aangeboren ??? :

da's pseudo_wetenschappelijk materialistisch ideologisch flauwekul , om maar te zwijgen over het feit dat materialistisch monisme in de modern wetenschap kan voorlopig niks zeggen over sexueel orientatie + materialistisch monisme kan dat fundamenteel ook niet benaderen want negeert of ontkent die dualistisch dimenties van de mens ....

want sex is niet alleen biologisch, fysiologisch, neuro_fysiologisch , maar ook mentaal, psychisch & ....spiritueel !

Faith makes part of human nature , so is ....greed , moord neigingnen , agressivity , machtsdrang , badness , goodness :

vandaar die vrij wil !

stel zelfs dat homofilie aangeboren zou zijn :

= zou deel uitmaken van de menselijk natuur :

tja : slechtheid , goedheid , egoisme, altruisme , moordneigingnen maken ook deel uit ..... van de menselijk natuur ...:lol:

Faith is a human right , homosexuality not , according to us at least !

acceptatie van homofilie kan wel weerlegd worden, racisme , materialistisch ideolgieen , nazisme, facisme ...ook !

religieus geloof kan je niet weerleggen !

wat betreft " acceptatie" :

homofilie wordt geaccepteerd in het westen toch ??? = materialistisch ideologisch van aard !

niet onder Islam, niet's getolereerd onder Islam = vrijheid van geloof ! :

een geloofskwestie van aard :

dus , de enig uitweg is elkaars opvattingnen respecteren , geen ander weg !

Bar
16-05-09, 19:33
Een gedachte dat breed is verspreid onder de Afro-Amerikanen, zowel christelijk, ongelovig als moslim. Zij geloven dat CIA ook achter coke verslaving zit van menig Afro-Amerikanen.

Het geloof door grote groepen mensen in niet door feiten ondersteunde opinies is een bedroevend verschijnsel. Hoe massaal de aanhang van idiote en non-feitelijke standpunten ook is, het brengt de feitelijkheid niet naderbij.

Zie ook:Religie

Witte78
16-05-09, 19:34
daaaaaag : blinde !:

u w'dn't recognise the truth even if it hits u in the eye !

ideologisch haatzaaiers anti_religie facisten à la wilders, racisten ,neo_nazis , KKK, skin heads , white supremacists ...die zijn degenen die niet getolereerd moeten worden :

niet als mensen , maar als verwerpelijk ideologieen die makkelijk te weerleggen zijn = evil ideologieen :

wilders is te intellectueel zwak, te fascist, te geest armoedig , te populist _machiavellist ....om verder aandacht te kunnen verdienen =

wilders is makkelijk weerleegbaar != slechts een haatzaaier zonder enig argumenten !

ach.....

Wat waren ook alweer jouw argumenten tegen homofilie? Het is jammer dat je niet wil/kan inzien dat je met je homo standpunt exact hetzelfde bent als Wilders. Het feit dat je mijn vraag niet kan beantwoorden bewijst dat.

Slinger
16-05-09, 19:44
Wat waren ook alweer jouw argumenten tegen homofilie? Het is jammer dat je niet wil/kan inzien dat je met je homo standpunt exact hetzelfde bent als Wilders. Het feit dat je mijn vraag niet kan beantwoorden bewijst dat.

Met argumenten komt hij niet, alleen met gegil over westers materialisme.

DNA
16-05-09, 19:45
Wat waren ook alweer jouw argumenten tegen homofilie? Het is jammer dat je niet wil/kan inzien dat je met je homo standpunt exact hetzelfde bent als Wilders. Het feit dat je mijn vraag niet kan beantwoorden bewijst dat.

:lol:

well, answer the question then :

probeer maar wetenschappelijk hard te maken dat homofilie acceptatie heeft wetenschappelijk gronden ! :tover:


u cost me too much time for nothing :

Look : my views 'bout homosexuality (for the last time: i'm not gonna spend my time talking 'bout this again !) are a question of :

freedom of speech & freedom of belief :

westerse acceptatie van homofilie is van materialistisch ideologisch aard = ook een kwestie van materialistisch geloof !

Wilders is een gewoon ordinair haatzaaier & Islam basher :

geen vergelijking mogelijk !

daaaaag ! :zwaai:

DNA
16-05-09, 19:51
Met argumenten komt hij niet, alleen met gegil over westers materialisme.

Look who's talking now again ??? :lol:

het zijn jullie die niet kunnen komen met argumenten juist :

sex is ook van psychisch, mentaal spiritueel aard & is bedoeld voor voortplanting , voortbestaan van de mensheid & plezier binnen diens legetiem kader .....

materialistisch monisme die de immaterieel dimenties van de mens ontkent of negeert of reduceert tot materie is daarbij buiten spel :

kan dus de waarheid met betrekking tot homofilie, bewustzijn , ziel .....niet achterhalen :

acceptatie van homosexualiteit is dus van materialistisch ideologisch aard nogmaals = een kwestie van materialistisch geloof slechts , heeft niets te maken met de waarheid, rede, wetenschap ....

om maar te zwijgen over :

vrijheid van geloof, vrijheid van menignsuiting ....

Finished talking !

wat een stelletje idioten, zeg ! :huil:


:zwaai:

Slinger
16-05-09, 19:54
Look who's talking now again ??? :lol:

het zijn jullie die niet kunnen komen met argumenten juist :

sex is ook van psychisch, mentaal spiritueel aard & is bedoeld voor voortplanting , voortbestaan van de mensheid & plezier binnen diens legetiem kader .....

materialistisch monisme die de immaterieel dimenties van de mens ontkent of negeert of reduceert tot materie is daarbij buiten spel :

kan dus de waarheid met betrekking tot homofilie, bewustzijn , ziel .....niet achterhalen :

acceptatie van homosexualiteit is dus van materialistisch ideologisch aard nogmaals = een kwestie van materialistisch geloof slechts , heeft niets te maken met de waarheid, rede, wetenschap ....

om maar te zwijgen over :

vrijheid van geloof, vrijheid van menignsuiting ....

Finished talking !

wat een stelletje idioten, zeg ! :huil:


:zwaai:

Maar nog steeds geen argumenten...

Witte78
16-05-09, 19:59
:lol:

well, answer the question then :

probeer maar wetenschappelijk hard te maken dat homofilie acceptatie heeft wetenschappelijk gronden ! :tover:


Waarom? De reden dat ik homofilie accepteer is puur ideologisch. Waarom jij constant maar zit te leuteren over wetenschap ontgaat me volledig.



u cost me too much time for nothing :

Look : my views 'bout homosexuality (for the last time: i'm not gonna spend my time talking 'bout this again !) are a question of :

freedom of speech & freedom of belief :

westerse acceptatie van homofilie is van materialistisch ideologisch aard = ook een kwestie van materialistisch geloof !

Wilders is een gewoon ordinair haatzaaier & Islam basher :

geen vergelijking mogelijk !

daaaaag ! :zwaai:


Jij bent een ordinaire haatzaaier & homobasher.

DNA
16-05-09, 20:24
Waarom? De reden dat ik homofilie accepteer is puur ideologisch. Waarom jij constant maar zit te leuteren over wetenschap ontgaat me volledig.




Jij bent een ordinaire haatzaaier & homobasher.


ooit gehoord van de vrijheid van geloof & van speech , dummy ??? :lol:


& je bent echt te dom om te snappen waar ik het over had met betrekking tot homofilie, bewustzijn, sex als biologisch_fysisch_mentaal_psychisch_spiritueel menselijk eigenschap _activiteit_gedrag , met betrekking tot wetenschap , materialistisch monisme, dualisme & de rest , dus ...

je geeft zelf eindelijk toe dat jou acceptatie van homofilie van puur ideologisch aard is= materialistisch ideologisch geloof , zo, waaroom probeer je dan jou ideologisch denkbeelden aan andersdenkenden op te leggen dan , in totaal minachting van de vrijheid van geloof & van meningnsuiting van andersdenkenden dan ??? dat moet je niet doen zelfs als jou denkbeelden daaromtrent waar zouden zijn , wat absoluut niet het geval is , let alone if they were only ideological in nature :

de wetenschap heeft er alles mee te maken met menselijk gedrag, sex , menselijk bewustzijn, emoties , met het leven , met de ander materie .....= nou , de wetenschap die bevrijd zou zijn van materialistisch of ander ideologisch make_believe althans !

I do really regret spending time on u , to be honnest !

so, bye ! :zwaai:

Don't bother responding 'cause u will get none from me = waste of time , talking to a complet moron such as urself , unfortunately enough !

Witte78
16-05-09, 20:44
ooit gehoord van de vrijheid van geloof & van speech , dummy ??? :lol:


& je bent echt te dom om te snappen waar ik het over had met betrekking tot homofilie, bewustzijn, sex als biologisch_fysisch_mentaal_psychisch_spiritueel menselijk eigenschap _activiteit_gedrag , met betrekking tot wetenschap , materialistisch monisme, dualisme & de rest , dus ...

je geeft zelf eindelijk toe dat jou acceptatie van homofilie van puur ideologisch aard is= materialistisch ideologisch geloof , zo, waaroom probeer je dan jou ideologisch denkbeelden aan andersdenkenden op te leggen dan , in totaal minachting van de vrijheid van geloof & van meningnsuiting van andersdenkenden dan ??? dat moet je niet doen zelfs als jou denkbeelden daaromtrent waar zouden zijn , wat absoluut niet het geval is , let alone if they were only ideological in nature :

de wetenschap heeft er alles mee te maken met menselijk gedrag, sex , menselijk bewustzijn, emoties , met het leven , met de ander materie .....= nou , de wetenschap die bevrijd zou zijn van materialistisch of ander ideologisch make_believe althans !

I do really regret spending time on u , to be honnest !

so, bye ! :zwaai:

Don't bother responding 'cause u will get none from me = waste of time , talking to a complet moron such as urself , unfortunately enough !

Waar zeg ik dat jij je mening niet mag uiten? Waar probeer ik mijn denkbeelden aan jou op te leggen? Je weet van gekkigheid niet meer wat je moet zeggen. Dus val je mij maar aan met leugens en onzin.

Charlus
16-05-09, 22:46
<...>ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk<...>
Ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief geloof uiterst verwerpelijk & walgelijk.
praat ik hiet met ongeloofelijk domme mensen die niet kunnen lezen between de lines :


ooit gehoord van de vrijheid van geloof, freedom of speech ??? die kunnen ook gecombineerd worden met respect voor de locaal westerse grondwet, wetten ......al dan niet met betrekking tot homofilie !

is that so difficult to understand ????
Imho. ontgaat de crux van mijn reactie je. Kun je inzichtelijk maken waarom ik jouw houding tav. homo's anders zou moeten inschalen dan Wilders zijn houding tav. moslims?
:lol:<...>
Probeer het nog eens.

<...>ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk<...>
Kun je inzichtelijk maken waarom ik jouw houding tav. homo's anders zou moeten inschalen dan Wilders zijn houding tav. moslims? Je zult toch begrijpen dat voor mij jouw door je geloof ingegeven oordeel over homo's niet meer gewicht in de schaal legt dan waar Wilders door gestuurd wordt. Zoniet, leg dan eerst uit waarom je dat niet begrijpt. Hetzelfde geloof dat jouw voorschrijft homoseksualiteit af te keuren, schrijft ook amputatie als aanvaardbare straf voor. Ik noem maar een dwarsstraat. Je vindt amputatie van lichaamsdelen een aanvaardbare straf? Moet wel.

Charlus
16-05-09, 23:01
Ik betwijfel of jij homo's en moslims wegens dezelfde reden accepteert. De Islam is niet aangeboren (althans niet volgens jou en mij). Accepteer je ook moslims die weigeren de hand te schudden van niet-seksegenoten? Accepteer je nazi's?
Wat betekent accepteren precies in het verband van deze discussie? Hetzelfde als respecteren? Is eerder aan de orde geweest. Volgens mij is 1 verschil dat respecteren altijd met denkbeelden of gedrag heeft te maken. Accepteren vaak ook, maar kan ook met geaardheden te maken hebben. Respecteren van een geaardheid klinkt me toch wat vreemd in de oren.
Dat is wel dezelfde reden. Ik zie moslims namelijk als een groep individuen met allemaal hun eigen ideeën en opvattingen.
Ja. Het komt er gewoon op neer dat je je netjes houdt aan de grondwet: niet discrimineren op basis van seksuele geaardheid, levensovertuiging etc.

Maar mocht het DNA in de war brengen, dan kan hij zijn vraag ook beantwoord krijgen door zich het volgende af te vragen:

"Dezelfde reden dat ik Marokkanen accepteer. Ga er dus maar eens over nadenken waarom ik Marokkanen zou moeten accepteren, en je hebt je antwoord."
Niet discrimineren op nationaliteit. Had in de koran gestaan dat Arabieren het meest hoogstaande volk ter wereld zijn, dan zou DNA op basis van zijn geloof het recht op discriminatie op nationaliteit opeisen.
Bovendien zal in dat geval de wetenschap ooit nog ontdekken dat Arabieren inderdaad het meest hoogstaande volk ter wereld zijn, zoals volgens DNA de wetenschap in dit universum nog zal ontdekken dat homoseksualiteit heel slecht is.

John2
16-05-09, 23:22
daaaaaag : blinde !:

wilders is makkelijk weerleegbaar != slechts een haatzaaier zonder enig argumenten !

ach.....[/COLOR]
Mag ik je dan uitdagen om hem te weerleggen op de uitspraken die hij doet over de Islam, want volgens mij valt er niets te weerleggen op de manier hoe hij over de Islam denkt en hoe hij dit naar buiten brengt.
Hij beroep zich steeds op feiten uit de media, waarmee hij inspeelt op de bevolking op een manier waarvan ieder weldenkend mens vanuit gaat dat dit niet direct zijn eigen mening is maar de mening van het volk vertolkt en wel op een manier dat zelfs in de Islam wereld mensen voor hem klappen en met hem eens zijn.


:lol:

well, answer the question then :

probeer maar wetenschappelijk hard te maken dat homofilie acceptatie heeft wetenschappelijk gronden ! :tover:

:zwaai:[/B]
Probeer jij de Islam eens wetenschappelijk hard te maken?

Witte78
16-05-09, 23:40
Ja. Het komt er gewoon op neer dat je je netjes houdt aan de grondwet: niet discrimineren op basis van seksuele geaardheid, levensovertuiging etc.

Niet discrimineren op nationaliteit. Had in de koran gestaan dat Arabieren het meest hoogstaande volk ter wereld zijn, dan zou DNA op basis van zijn geloof het recht op discriminatie op nationaliteit opeisen.
Bovendien zal in dat geval de wetenschap ooit nog ontdekken dat Arabieren inderdaad het meest hoogstaande volk ter wereld zijn, zoals volgens DNA de wetenschap in dit universum nog zal ontdekken dat homoseksualiteit heel slecht is.

Het is inderdaad triest dat DNA denkt dat de regel dat je alle bevolkingsgroepen hetzelfde moet behandelen op sommige bevolkingsgroepen niet van toepassing is. Volgens mij is hij het er diep in zijn hart ook niet mee eens maar hij is dermate geïndoctrineerd dat hij het wel moet afkeuren. Dit conflict resulteert in zijn emotionele en overdreven reacties en constant gescheld. Het doet me ook denken aan een fragment uit de documentaire "Jezus Camp". Religie maakt vaak meer kapot dan je lief is. Helaas.

mark61
17-05-09, 00:26
ideologisch haatzaaier

Dat ben jij toch ook?

DNA
17-05-09, 13:00
Dat ben jij toch ook?

Hoezo ???

vrijheid van denken, van geloof , van speech vallen volgens je onder ....haatzaaien ???

gek is dat !

DNA
17-05-09, 13:01
Het is inderdaad triest dat DNA denkt dat de regel dat je alle bevolkingsgroepen hetzelfde moet behandelen op sommige bevolkingsgroepen niet van toepassing is. Volgens mij is hij het er diep in zijn hart ook niet mee eens maar hij is dermate geïndoctrineerd dat hij het wel moet afkeuren. Dit conflict resulteert in zijn emotionele en overdreven reacties en constant gescheld. Het doet me ook denken aan een fragment uit de documentaire "Jezus Camp". Religie maakt vaak meer kapot dan je lief is. Helaas.

:lol:

wat een domme vent ben je , zeg !

no offense = analysis !

:zwaai:

DNA
17-05-09, 13:04
Ja. Het komt er gewoon op neer dat je je netjes houdt aan de grondwet: niet discrimineren op basis van seksuele geaardheid, levensovertuiging etc.

Niet discrimineren op nationaliteit. Had in de koran gestaan dat Arabieren het meest hoogstaande volk ter wereld zijn, dan zou DNA op basis van zijn geloof het recht op discriminatie op nationaliteit opeisen.
Bovendien zal in dat geval de wetenschap ooit nog ontdekken dat Arabieren inderdaad het meest hoogstaande volk ter wereld zijn, zoals volgens DNA de wetenschap in dit universum nog zal ontdekken dat homoseksualiteit heel slecht is.

:lol:

wat heeft dat te maken met onze discussie : slaat nergens op :

het gaat om :

ooit gehoord van de vrijheid van denken, van geloof , van speech ???

daar gaat het om hier !

doe's je best & denk goed na , misschien word je vervolgens een .... prins uit die .....zie foto onder jou nick ! :lol:

Witte78
17-05-09, 14:28
:lol:

wat een domme vent ben je , zeg !

no offense = analysis !

:zwaai:

Mij dom noemen is tot nu toe je beste tegenargument.

knuppeltje
17-05-09, 15:41
vrijheid van denken, van geloof , van speech vallen volgens je onder ....haatzaaien ???



Ligt er maar aan wat je tijdens die speech zegt. Maar blijkbaar geil je erop om voor de stomste door te gaan.

DNA
17-05-09, 19:22
Mij dom noemen is tot nu toe je beste tegenargument.

:lol:

da's precies wat ik bedoel :lol: = ik kan geen beter bevestiging van mijn beweringnen jegens jij verzinen :

gefeliciteerd !

:zwaai:

DNA
17-05-09, 19:23
Ligt er maar aan wat je tijdens die speech zegt. Maar blijkbaar geil je erop om voor de stomste door te gaan.

:lol:

coming from a "genius " such as urself , i do take it as a ..compliment , thank u very much !


:zwaai:

Witte78
17-05-09, 19:54
:lol:

da's precies wat ik bedoel :lol: = ik kan geen beter bevestiging van mijn beweringnen jegens jij verzinen :

gefeliciteerd !

:zwaai:

Een simpele ziel is gemakkelijk tevreden gesteld.

DNA
17-05-09, 20:10
Een simpele ziel is gemakkelijk tevreden gesteld.

:lol:

:zwaai:

Charlus
17-05-09, 22:20
<...>ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk<...>
Kun je inzichtelijk maken waarom ik jouw houding tav. homo's anders zou moeten inschalen dan Wilders zijn houding tav. moslims? Je zult toch begrijpen dat voor mij jouw door je geloof ingegeven oordeel over homo's niet meer gewicht in de schaal legt dan waar Wilders door gestuurd wordt. Zoniet, leg dan eerst uit waarom je dat niet begrijpt. Hetzelfde geloof dat jouw voorschrijft homoseksualiteit af te keuren, schrijft ook amputatie als aanvaardbare straf voor. Ik noem maar een dwarsstraat. Je vindt amputatie van lichaamsdelen een aanvaardbare straf? Moet wel.
:lol:<...>
Maakt mij niet uit hoor.

<...>ik heb niets tegen die mensen : ik vind gewoon hun actief homofilie uiterst verwerpelijk & walgelijk<...>
Kun je inzichtelijk maken waarom ik jouw houding tav. homo's anders zou moeten inschalen dan Wilders zijn houding tav. moslims? Je zult toch begrijpen dat voor mij jouw door je geloof ingegeven oordeel over homo's niet meer gewicht in de schaal legt dan waar Wilders door gestuurd wordt. Zoniet, leg dan eerst uit waarom je dat niet begrijpt. Hetzelfde geloof dat jouw voorschrijft homoseksualiteit af te keuren, schrijft ook amputatie als aanvaardbare straf voor. Ik noem maar een dwarsstraat. Je vindt amputatie van lichaamsdelen een aanvaardbare straf? Moet wel.

knuppeltje
18-05-09, 09:08
:lol:

coming from a "genius " such as urself , i do take it as a ..compliment , thank u very much !


:zwaai:

Ach, als je tegen een hond 'stomme hond' zegt vindt ie dat ook goed, zolang je maar tegen hem praat blijft ie met zijn staart kwispelen.

John2
18-05-09, 09:57
Ik zie dat DNA mijn stukje niet kan beantwoorden, kan ik er dan vanuit gaan dat hij leugens vertelde over de Islam en Wilders???

DNA
18-05-09, 12:47
Ach, als je tegen een hond 'stomme hond' zegt vindt ie dat ook goed, zolang je maar tegen hem praat blijft ie met zijn staart kwispelen.

kijk 's aan :

:lol: je moet je je serieus afvragen wie de echt Pavlov's hond eigenlijk hier is :


excuus voor de echt honden : die voelen zich beledigd : :lol:

in ander woorden :


wie is echt degene die eigenlijk minder dan de echt honden is !


no offense = analysis !

P.S.: no animals were harmed or offended in this post at least ! :huil:

:zwaai:

knuppeltje
18-05-09, 12:57
kijk 's aan :

:lol: je moet je je serieus afvragen wie de echt Pavlov's hond eigenlijk hier is :


excuus voor de echt honden : die voelen zich beledigd : :lol:

in ander woorden :


wie is echt degene die eigenlijk minder dan de echt honden is !


no offense = analysis !

P.S.: no animals were harmed or offended in this post at least ! :huil:

:zwaai:

Hoezo afvragen?

DNA
18-05-09, 13:11
Hoezo afvragen?

:lol:

precies: da's precies wat ik bedoel ! :lol:

no offense ! just kidding : nothing personal ! :lol:

:zwaai:

knuppeltje
18-05-09, 13:14
:lol:

precies: da's precies wat ik bedoel ! :lol:

no offense ! just kidding : nothing personal ! :lol:

:zwaai:

Hoe zo, jij stelde die vraag toch? Voor mij was het altijd al duidelijk?

DNA
18-05-09, 19:11
Hoe zo, jij stelde die vraag toch? Voor mij was het altijd al duidelijk?

:lol:

:zwaai:

DNA
18-05-09, 19:30
Maakt mij niet uit hoor.

Kun je inzichtelijk maken waarom ik jouw houding tav. homo's anders zou moeten inschalen dan Wilders zijn houding tav. moslims? Je zult toch begrijpen dat voor mij jouw door je geloof ingegeven oordeel over homo's niet meer gewicht in de schaal legt dan waar Wilders door gestuurd wordt. Zoniet, leg dan eerst uit waarom je dat niet begrijpt. Hetzelfde geloof dat jouw voorschrijft homoseksualiteit af te keuren, schrijft ook amputatie als aanvaardbare straf voor. Ik noem maar een dwarsstraat. Je vindt amputatie van lichaamsdelen een aanvaardbare straf? Moet wel.




er is er een groot verschil tussen homos discrimineren & homosexualiteit af keuren :

wij respecteren de gronwet & wetten van het land waarin wij zouden in leven , de rest is vrijheid van geloof, van denken , van speech ....

achterlijk belachelijk tragi_hilarisch Don"key" Chotten fascisten haatzaaiers à la wilders met hun belachelijk imaginaire vijandsbeelden & ..wind molens ... zijn makkelijk te weerleggen :

net als alle racisten, xenofoben, islamofoben, neo_nazis, skin heads ,KKK, white supremacists , far right movements ,populists....

alleen verdienen die geen DonQuichotte eer , want nogmaals , het valt ontzettend veel mee te lachen met de fictief Don quichotte & is die bovendien een oneindig bron van inspiraties :

wat absoluut niet kan gezegd worden van die :

machiavellisten opportunnisten achterlijk tragi_hilarisch fascisten à la wilders die gewoon misbruik maken van die telkens & weer gecreerd populistisch angst bij de massa = echt angst vampieren zijn die :

die misbruik maken van die gefabriceerd strijd tussen Islam & het westen voor politiek & voor ander down _to_earth doeleinden ...


Mijn Islamitisch geloofsopvattingnen met betrekking tot homofilie kunnen niet weerlegd worden & die stoelen bovendien op solide gronden & fundamenten ....+ vrijheid van denken, van geloof, van speech .....

probeer's die te weerleggen : jou probleem, niet de mijne !

voor de rest , het gaat je absoluut niks aan wat Islam al dan niet predikt als niet_gelovige : waar maak je je druk om dan ???

kijk's eerst naar jou eigen materialistisch ideologisch maatschappij eerst voordat je je gaat "bekommeren" om anderesdenkenden dan :

bovendien, ben je een te materialistisch reductionist om religieuze zaken te kunnen snappen, met name die van Islam :

zal ik dus geen moeite doen om het ene & het ander te gaan uitleggen, zo vel mogelijk :

my experience with u had showed me it's useless to talk to u 'bout those matters !:fplet:

:zwaai:

Witte78
18-05-09, 19:51
er is er een groot verschil tussen homos discrimineren & homosexualiteit af keuren :

wij respecteren de gronwet & wetten van het land waarin wij zouden in leven , de rest is vrijheid van geloof, van denken , van speech ....

achterlijk belachelijk tragi_hilarisch Don"key" Chotten fascisten haatzaaiers à la wilders met hun belachelijk imaginaire vijandsbeelden & ..wind molens ... zijn makkelijk te weerleggen :

net als alle racisten, xenofoben, islamofoben, neo_nazis, skin heads ,KKK, white supremacists , far right movements ,populists....

alleen verdienen die geen DonQuichotte eer , want nogmaals , het valt ontzettend veel mee te lachen met de fictief Don quichotte & is die bovendien een oneindig bron van inspiraties :

wat absoluut niet kan gezegd worden van die :

machiavellisten opportunnisten achterlijk tragi_hilarisch fascisten à la wilders die gewoon misbruik maken van die telkens & weer gecreerd populistisch angst bij de massa = echt angst vampieren zijn die :

die misbruik maken van die gefabriceerd strijd tussen Islam & het westen voor politiek & voor ander down _to_earth doeleinden ...


Mijn Islamitisch geloofsopvattingnen met betrekking tot homofilie kunnen niet weerlegd worden & die stoelen bovendien op solide gronden & fundamenten ....+ vrijheid van denken, van geloof, van speech .....

probeer's die te weerleggen : jou probleem, niet de mijne !

voor de rest , het gaat je absoluut niks aan wat Islam al dan niet predikt als niet_gelovige : waar maak je je druk om dan ???

kijk's eerst naar jou eigen materialistisch ideologisch maatschappij eerst voordat je je gaat "bekommeren" om anderesdenkenden dan :

bovendien, ben je een te materialistisch reductionist om religieuze zaken te kunnen snappen, met name die van Islam :

zal ik dus geen moeite doen om het ene & het ander te gaan uitleggen, zo vel mogelijk :

my experience with u had showed me it's useless to talk to u 'bout those matters !:fplet:

:zwaai:

Joh, en Wilders beroept zich niet op vrijheid van mening. Wilders beroept zich niet op het recht de islam af te keuren. Ben je nu echt te blind om te zien dat jullie recht om jullie beide meningen te uiten op exact dezelfde westerse materialistische seculiere rechten stoelen. Probeer dat maar eens te weerleggen, goofy.

DNA
18-05-09, 20:28
Joh, en Wilders beroept zich niet op vrijheid van mening. Wilders beroept zich niet op het recht de islam af te keuren. Ben je nu echt te blind om te zien dat jullie recht om jullie beide meningen te uiten op exact dezelfde westerse materialistische seculiere rechten stoelen. Probeer dat maar eens te weerleggen, goofy.

:lol:

what wilders has been doing has nothing to do with the freedom of speech := machiavellic anti_Islam hate for political & other purposes =

= demonisation of Islam_muslims , no criticism ....which can be easily proven wrong :

we don't demonise gays , we don't discriminate against them :

we criticise their disgusting homosexuality & we do condemn it : try to prove us wrong then :

= which is also our freedom of thinking, of belief, of expression ....

why w'd we hate gays : doesn't make no sense to hate them just 'cause they happen to be gays :

no, we don't hate them, or discriminate against them , we condemn their homosexuality 'cause it's wrong according to our own belief ,while respecting their choices, while not forcing Islam on them + homosexuality has no place whatsoever under Islam ...at home : :

what wilders has been doing : that's the western " 1 way street freedom of hate _monopoly " :


u don't have to be a genius to know that, moron :

God....

that we do "function" under western materialistic laws ....that we should & we do respect :

that's 'cause we do live in the West & we do have to respect ur materialistic constitution & laws :

Islam teaches us to respect the laws, cultures , civilisations .....of none_muslim countries where we w'd be living under :

'cause Islam must never be forced on others , on none_muslims :

At home , on Islamic lands, Islam should be fully implemented , which doesn't happen actually : it will be soon enough , InshAllah !



Got it ???

God ....

:zwaai:

Witte78
18-05-09, 21:18
:lol:

what wilders has been doing has nothing to do with the freedom of speech := machiavellic anti_Islam hate for political & other purposes =

= demonisation of Islam_muslims , no criticism ....which can be easily proven wrong :

we don't demonise gays , we don't discriminate against them :

we criticise their disgusting homosexuality & we do condemn it : try to prove us wrong then :

= which is also our freedom of thinking, of belief, of expression ....

why w'd we hate gays : doesn't make no sense to hate them just 'cause they happen to be gays :

no, we don't hate them, or discriminate against them , we condemn their homosexuality 'cause it's wrong according to our own belief ,while respecting their choices, while not forcing Islam on them + homosexuality has no place whatsoever under Islam ...at home : :

what wilders has been doing : that's the western " 1 way street freedom of hate _monopoly " :


u don't have to be a genius to know that, moron :

God....

that we do "function" under western materialistic laws ....that we should & we do respect :

that's 'cause we do live in the West & we do have to respect ur materialistic constitution & laws :

Islam teaches us to respect the laws, cultures , civilisations .....of none_muslim countries where we w'd be living under :

'cause Islam must never be forced on others , on none_muslims :

At home , on Islamic lands, Islam should be fully implemented , which doesn't happen actually : it will be soon enough , InshAllah !



Got it ???

God ....

:zwaai:

Met elke post lijk je steeds meer op Wilders. Die ontkent ook dat hij moslims demoniseert of discrimineert. Hij bekritiseerd moslims alleen en keurt de Islam af. Bewijs maar eens dat hij het mis heeft. Is trouwens ook vrijheid van denken, geloof en uitdrukking.

Charlus
19-05-09, 11:47
we don't demonise gays , we don't discriminate against them :

we criticise their disgusting homosexuality & we do condemn them : try to prove us wrong then :

= which is also our freedom of thinking, of belief, of expression

we don't demonise muslims, we don't discriminate against them :

we criticise their disgusting belief & we do condemn them : try to prove us wrong then :

= which is also our freedom of thinking, of belief, of expression
Jij spreekt voor alle moslims? Da's wel handig om te weten.

mark61
19-05-09, 13:03
God ....

:lol:

:lol: Hoi Geert! :zwaai:

Ik zie dat je nu al je posts ondertekent als de allerhoogste :hihi:

Slinger
19-05-09, 16:10
Met elke post lijk je steeds meer op Wilders. Die ontkent ook dat hij moslims demoniseert of discrimineert. Hij bekritiseerd moslims alleen en keurt de Islam af. Bewijs maar eens dat hij het mis heeft. Is trouwens ook vrijheid van denken, geloof en uitdrukking.


Volgens mij zijn Salla en Geert van dezelfde lap gescheurd...

DNA
19-05-09, 20:38
Met elke post lijk je steeds meer op Wilders. Die ontkent ook dat hij moslims demoniseert of discrimineert. Hij bekritiseerd moslims alleen en keurt de Islam af. Bewijs maar eens dat hij het mis heeft. Is trouwens ook vrijheid van denken, geloof en uitdrukking.

i'm talking in terms of freedom of speech, of belief, of thinking ...in terms of searching for the truth .....:

u can't compare me to that silly loser who just misuses the so_called struggle or conflict between Islam & the west for political & other down_to_earth purposes :

die belachelijk tragi_hilarisch miserabel machiavellistisch opportunnist Don"key" chotte wilders is heel makkelijk te weerlegen nogmaals :

no one & nothing can beat the truth :

the truth can lose temporarily , but always catches up later on with its enemies & wins ultimately :


bovendien , Islam has always had enemies & will always have enemies 'till the end of time as we know it :

take a look back at history & u can forsee the future somehow ...


truth has got always enemies :

& enemies of Islam are/were of course the enemies of muslims ....

'till the end of the time !

there will be always enemies of the truth 'till the end of time !

truth doesn't have to please anyone :

truth gotta stand its own ground & not take into consideration the opinions, desires, demands , wishes, instincts ....of its enemies, otherwise it's no truth :

truth will prevail no matter what :

The truth gotta be preached, spread ,defended & fought for 'till the end of the time :

Islam is THE nobelst cause of all causes : nothingelse is more worth fighting for , even if it w'd mean giving & sacrificing everything for it ,including our own lives :

so ,tell me now , what is all materialistis wilders have been fighting for ??? :

just down_to_earth materialistic temporary meaningless stuff :

even though the material things are also important under Islam , just not that important when it comes to immaterial things ;such as belief, such as Islamic truths, values, principles , essence, ....

I do pity u, folks : u're just down_to_earth silly fools !

Rira bien qui rira le dernier !

:zwaai:

Slinger
19-05-09, 20:46
[B]take a look back at history & u can forsee the future somehow ...




Gelijk heb je, dus we kunnen gemakkelijk nog veel meer bommen en zelfmoordaanslagen voorspellen. Want het begon al bij de karavaanrover (vzmh).

Witte78
19-05-09, 21:33
i'm talking in terms of freedom of speech, of belief, of thinking ...in terms of searching for the truth .....:

u can't compare me to that silly loser who just misuses the so_called struggle or conflict between Islam & the west for political & other down_to_earth purposes :

die belachelijk tragi_hilarisch miserabel machiavellistisch opportunnist Don"key" chotte wilders is heel makkelijk te weerlegen nogmaals :

no one & nothing can beat the truth :

the truth can lose temporarily , but always catches up later on with its enemies & wins ultimately :


bovendien , Islam has always had enemies & will always have enemies 'till the end of time as we know it :

take a look back at history & u can forsee the future somehow ...


truth has got always enemies :

& enemies of Islam are/were of course the enemies of muslims ....

'till the end of the time !

there will be always enemies of the truth 'till the end of time !

truth doesn't have to please anyone :

truth gotta stand its own ground & not take into consideration the opinions, desires, demands , wishes, instincts ....of its enemies, otherwise it's no truth :

truth will prevail no matter what :

The truth gotta be preached, spread ,defended & fought for 'till the end of the time :

Islam is THE nobelst cause of all causes : nothingelse is more worth fighting for , even if it w'd mean giving & sacrificing everything for it ,including our own lives :

so ,tell me now , what is all materialistis wilders have been fighting for ??? :

just down_to_earth materialistic temporary meaningless stuff :

even though the material things are also important under Islam , just not that important when it comes to immaterial things ;such as belief, such as Islamic truths, values, principles , essence, ....

I do pity u, folks : u're just down_to_earth silly fools !

Rira bien qui rira le dernier !

:zwaai:

Jouw aversie jegens homo's is ook al op alle fronten weerlegd. Alleen accepteer jij dat niet. He, eigenlijk net als Wilders, die negeert tegenargumenten ook al.

DNA
23-05-09, 21:13
Jouw aversie jegens homo's is ook al op alle fronten weerlegd. Alleen accepteer jij dat niet. He, eigenlijk net als Wilders, die negeert tegenargumenten ook al.

:lol:


wat had je precies weerlegd dan ??? = niets juist :


droom maar lekker door , in ur wonderland Peter Pan !

DNA
25-05-09, 13:09
:lol:

:zwaai:

DNA
25-05-09, 19:12
Jouw aversie jegens homo's is ook al op alle fronten weerlegd. Alleen accepteer jij dat niet. He, eigenlijk net als Wilders, die negeert tegenargumenten ook al.

:lol:

:zwaai:

Witte78
25-05-09, 19:26
:lol:

:zwaai:

Ah, meer schaapachtig gelach. Waar wilde je het over hebben. De schadelijkheid van homofilie? De onnatuurlijkheid van homofilie? Laat ook maar, je bent eigenlijk nog nooit met een argument gekomen waarom homofilie slecht zou zijn.

Charlus
25-05-09, 19:36
1.


Jouw aversie jegens homo's is ook al op alle fronten weerlegd. Alleen accepteer jij dat niet. He, eigenlijk net als Wilders, die negeert tegenargumenten ook al.:lol:


wat had je precies weerlegd dan ??? = niets juist :


droom maar lekker door , in ur wonderland Peter Pan !
2.

:lol:

:zwaai:
3.


Jouw aversie jegens homo's is ook al op alle fronten weerlegd. Alleen accepteer jij dat niet. He, eigenlijk net als Wilders, die negeert tegenargumenten ook al.:lol:

:zwaai:
De vooruitzichten:
:lol:

:zwaai:

DNA
25-05-09, 19:38
1.

2.

3.

De vooruitzichten:
:lol:

:zwaai:

daar gaan wij weer ! :lol:

:zwaai:

DNA
25-05-09, 20:15
Ah, meer schaapachtig gelach. Waar wilde je het over hebben. De schadelijkheid van homofilie? De onnatuurlijkheid van homofilie? Laat ook maar, je bent eigenlijk nog nooit met een argument gekomen waarom homofilie slecht zou zijn.

:lol:

Fout ongegrond vergelijking met die gek wilders die heel makkelijk te weerlegen is :


een ordinair haatzaaier & opportunnist die misbruik maakt van die gefabriceerd strijd tussen Islam & westen voor politiek & ander down to earth doeleinden nogmaals :

probeer's de volgende te weerleggen dan :

ik verwijs je naar die ander topic :

1 in 6 psychiatrists has tried to "turn gays straigth"


wij hadden het al over over het feit dat materialistisch monisme in de modern wetenschap (in de modern filo, in de modern human sciences ...) is de echt oorzaak waaroom de huidig materialistrisch wetenschap niet in staat is aan te tonen , te bewijzen of te weerleggen dat homofilie een afwijking al dan niet zou zijn :

niet in staat zou zijn zich uit te spreken over de aard, functie ,mechanismen ....van die sexueel orientatie bij mensen althans :

sex bijv. bij de mens althans is niet alleen fysisch, fysiologisch, hormonaal , chemisch, ....neuro_fysiologisch van aard , maar ook van mentaal & psychologisch, geestelijk aard :


sterker nog : sex is ook van ....hold ur breath ..... spiritueel
aard :

de mens is een geheel die functioneert in & bestaat uit al diens dualistisch dimenties & tegelijkertijd = geest & materie :


je kan de mens absoluut niet indelen in afzonderlijke deeltjes die onafhankelijk van elkaar zouden functioneren of zoals materialistisch monislme beweert :

alles zou naar de materie te herleiden zijn....


je kan de fysisch materieel kant van de mens niet los maken van diens spiritueel kant bijv., laat maar staan van diens mentaal & psychisch dimenties :

vandaar het feit dat spiritueel zaken worden gescheiden van politiek & ander zaken is slechts een terecht historisch filosofisch materialistisch ideologisch westerse fenomeen die anti_menselijk natuur is : = niet universeel :

sex bij de mens althans heeft ook te maken met het bewustzijn , met het vermogen keuzes te maken , met de vrij wil ....

de vrij wil is het fundament van moraal :

vrij wil die van immaterieel aard ook nog :

het menselijk bewustzijn reduceren tot materie of tot materieel reflecties heeft wel moreel _ethisch consequenties bijv:


materialistisch monisme = bestaat er juist geen slecht of goed , geen moraal_ethiek op zich & als zodanig , alleen als survival strategies ,tactieken .....:

slecht of goed is wat aan de mens wordt opgelegd of in consensus vorm bereikt :

slecht & goed = twee kanten van hetzelfde medaillie :

haat & liefde ook :

terwijl religie zegt dat het bestaan van de mens is een continu strijd tussen goed & slecht , dat de mens een moreel_ethisch wezen is (moraal _ethiek zijn ook een kwestie van menselijk natuur, net als het geloof in God ...net als haat ,liefde, goedheid, slechtheid, hebzucht, agressiviteit, moordneigingnen .....de mens is per natuur meer geneigd goede daden te doen dan slechte : het geloof kan de goede kant van de mens laten overheersen : betekent ook niet dat de slechte kant van de mens zou verdwijnen, alleen dat die min of meer onder controle wordt gehouden ... !)

de mens is een moreel_ethisch wezen dus die een geschiedenis , geheugen, geweten ...heeft ,integenstelling tot dieren & ander levende organismen ...

Religie zelf is dus slechts een survival uitgefaseerd strategy : diens moraal_ethiek dus ook ,volgens materialisme :

de geschiedenis van de mens zou een kwestie zijn van continu strijd voor macht , inclusief religie die zou slechts een machtsmideel zijn (gedeeltelijk waar, maar niet helemaal !) :

vandaar die liberaal democratie dus die macht onder controle houdt & scheidt ...

wordt vergeten dat deze liberaal democratie is juist een uiterst geraffineerd dekmantel voor macht & dominatie is ! maar goed :

om maar te zwijgen over de ander consequenties van materialistisch monisme :

op intellectueel, psychlogisch, politiek, economisch, sociaal , op individueel niveau , ideologisch , spiritueel (geloof wordt dus een privé freelance hobby !), mentaal, getelijk ....ideologisch, filosfisch, .... niveaus , & zelfs op kunst niveau ...

die jou opvattingnen van vrijheid, individueel vrijheid, van mensen rechten, van tolerantie , van gelijkheid_gelijkwaardigheid & de rest hadden bepaald _geconditioneerd !

:zwaai:

DNA
25-05-09, 20:21
Ah, meer schaapachtig gelach. Waar wilde je het over hebben. De schadelijkheid van homofilie? De onnatuurlijkheid van homofilie? Laat ook maar, je bent eigenlijk nog nooit met een argument gekomen waarom homofilie slecht zou zijn.

:lol:

Fout ongegrond vergelijking met die gek wilders die heel makkelijk te weerlegen is :


een ordinair haatzaaier & opportunnist die misbruik maakt van die gefabriceerd strijd tussen Islam & westen voor politiek & ander down to earth doeleinden nogmaals :

probeer's de volgende te weerleggen dan :

ik verwijs je naar die ander topic :

1 in 6 psychiatrists has tried to "turn gays straigth"


wij hadden het al over over het feit dat materialistisch monisme in de modern wetenschap (in de modern filo, in de modern human sciences ...) is de echt oorzaak waaroom de huidig materialistrisch wetenschap niet in staat is aan te tonen , te bewijzen of te weerleggen dat homofilie een afwijking al dan niet zou zijn :

niet in staat zou zijn zich uit te spreken over de aard, functie ,mechanismen ....van die sexueel orientatie bij mensen althans :

sex bijv. bij de mens althans is niet alleen fysisch, fysiologisch, hormonaal , chemisch, ....neuro_fysiologisch van aard , maar ook van mentaal & psychologisch, geestelijk aard :


sterker nog : sex is ook van ....hold ur breath ..... spiritueel
aard :

de mens is een geheel die functioneert in & bestaat uit al diens dualistisch dimenties & tegelijkertijd = geest & materie :


je kan de mens absoluut niet indelen in afzonderlijke deeltjes die onafhankelijk van elkaar zouden functioneren of zoals materialistisch monislme beweert :

alles zou naar de materie te herleiden zijn....


je kan de fysisch materieel kant van de mens niet los maken van diens spiritueel kant bijv., laat maar staan van diens mentaal & psychisch dimenties :

vandaar het feit dat spiritueel zaken worden gescheiden van politiek & ander zaken is slechts een terecht historisch filosofisch materialistisch ideologisch westerse fenomeen die anti_menselijk natuur is : = niet universeel :

sex bij de mens althans heeft ook te maken met het bewustzijn , met het vermogen keuzes te maken , met de vrij wil ....

de vrij wil is het fundament van moraal :

vrij wil die van immaterieel aard ook nog :

het menselijk bewustzijn reduceren tot materie of tot materieel reflecties heeft wel moreel _ethisch consequenties bijv:


materialistisch monisme = bestaat er juist geen slecht of goed , geen moraal_ethiek op zich & als zodanig , alleen als survival strategies ,tactieken .....:

slecht of goed is wat aan de mens wordt opgelegd of in consensus vorm bereikt :

slecht & goed = twee kanten van hetzelfde medaillie :

haat & liefde ook :

terwijl religie zegt dat het bestaan van de mens is een continu strijd tussen goed & slecht , dat de mens een moreel_ethisch wezen is (moraal _ethiek zijn ook een kwestie van menselijk natuur, net als het geloof in God ...net als haat ,liefde, goedheid, slechtheid, hebzucht, agressiviteit, moordneigingnen .....de mens is per natuur meer geneigd goede daden te doen dan slechte : het geloof kan de goede kant van de mens laten overheersen : betekent ook niet dat de slechte kant van de mens zou verdwijnen, alleen dat die min of meer onder controle wordt gehouden ... !)

de mens is een moreel_ethisch wezen dus die een geschiedenis , geheugen, geweten ...heeft ,integenstelling tot dieren & ander levende organismen ...

Religie zelf is dus slechts een survival uitgefaseerd strategy : diens moraal_ethiek dus ook ,volgens materialisme :

de geschiedenis van de mens zou een kwestie zijn van continu strijd voor macht , inclusief religie die zou slechts een machtsmideel zijn (gedeeltelijk waar, maar niet helemaal !) :

vandaar die liberaal democratie dus die macht onder controle houdt & scheidt ...

wordt vergeten dat deze liberaal democratie is juist een uiterst geraffineerd dekmantel voor macht & dominatie is ! maar goed :

om maar te zwijgen over de ander consequenties van materialistisch monisme :

op intellectueel, psychlogisch, politiek, economisch, sociaal , op individueel niveau , ideologisch , spiritueel (geloof wordt dus een privé freelance hobby !), mentaal, getelijk ....ideologisch, filosfisch, .... niveaus , & zelfs op kunst niveau ...

die jou opvattingnen van de waarheid , van vrijheid, individueel vrijheid, van mensen rechten, van tolerantie , van gelijkheid_gelijkwaardigheid & de rest hadden bepaald _geconditioneerd !

deze ideologisch materialisme die al die opvattingnen van de waarheid, van vrijheid, van mensen rechten, van individueel vrijheid ....monopoliseert & dicteert aan de rest , & zorgt ervoor dat andere opvattingnen juist op het privé niveau blijven verborgen ,zoals het geval van religies is ....

terwijl religie juist diens eigen opvattingnen over de waarheid ....moraal_ethiek, politiek, vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten ...heeft :

terwijl deze ideologisch materialisme diens zgn waarden grotendeels aan Islam had ontleend & tot materialistisch seculaire of atheistisch waarden had omvormd ....

noem je dat democratie dan ???? = totalitarisme van ideologisch materialisme met betrekking tot religies althans of met betrekking tot andere niet_materialistisch opvattingnen ...

denk's over na !

:zwaai:

Witte78
25-05-09, 20:27
Ik ga niet alles lezen, want je herhaalt mij te veel, en grote letters lezen niet prettig. Maar ik gok zo maar dat al jouw argumenten/geouwehoer waarom homofilie niet deugt 1 op 1 op de islam is toe te passen.

DNA
25-05-09, 21:29
Ik ga niet alles lezen, want je herhaalt mij te veel, en grote letters lezen niet prettig. Maar ik gok zo maar dat al jouw argumenten/geouwehoer waarom homofilie niet deugt 1 op 1 op de islam is toe te passen.

:lol:

geen smoesjes , ok :


je hebt nog niets gelezen & je trekt al conclusies ???? :

knap, zeg : ben je een lezer of een scanner ???


je wilt toch de discussie aangaan , dan moet je er voor voorbereid zijn te luisteren naar wat de ander te zeggen zou hebben :

herhalingnen zijn noodzakkelijk om de groot pic te kunnen benaderen , kan niet anders helaas
:

dat allemaal is veel groter dan homofilie , het bestrijkt een veel groter terrein !

sorry voor de groot letters , maar da's geen excuus om de discussie te omzeilen ,te ontwijken ....

It's up to u, anyway :*


who cares !


P.S.: slaat nergens op wat je zei over mijn vermeende argumenten & Islam !!!!

Islam is niet materialistisch , is niet alleen materie , maar ook geest :

het juist balans tussen geest & materie :

geen buitensporig 1zijdig 1dimentioneel materialisme & geen buitensporig spiritualiteit :

het juist balans tussen de rechten , belangen , vrijheid van de individu & de belangen van de maatschappij ....

Witte78
25-05-09, 22:18
:lol:

geen smoesjes , ok :


je hebt nog niets gelezen & je trekt al conclusies ???? :

knap, zeg : ben je een lezer of een scanner ???


je wilt toch de discussie aangaan , dan moet je er voor voorbereid zijn te luisteren naar wat de ander te zeggen zou hebben :

herhalingnen zijn noodzakkelijk om de groot pic te kunnen benaderen , kan niet anders helaas
:

dat allemaal is veel groter dan homofilie , het bestrijkt een veel groter terrein !

sorry voor de groot letters , maar da's geen excuus om de discussie te omzeilen ,te ontwijken ....

It's up to u, anyway :*


who cares !


P.S.: slaat nergens op wat je zei over mijn vermeende argumenten & Islam !!!!

Islam is niet materialistisch , is niet alleen materie , maar ook geest :

het juist balans tussen geest & materie :

geen buitensporig 1zijdig 1dimentioneel materialisme & geen buitensporig spiritualiteit :

het juist balans tussen de rechten , belangen , vrijheid van de individu & de belangen van de maatschappij ....

Homofilie is ook niet materialistisch. Verder is discussiëren met jou onmogelijk. Je bent veelte ver verwijderd van de realiteit. Je zult eerst maar eens moeten gaan onderbouwen waarom homofilie zo slecht is. Als je iets verzonnen hebt reageer ik er misschien wel op.

DNA
27-05-09, 13:23
Homofilie is ook niet materialistisch. Verder is discussiëren met jou onmogelijk. Je bent veelte ver verwijderd van de realiteit. Je zult eerst maar eens moeten gaan onderbouwen waarom homofilie zo slecht is. Als je iets verzonnen hebt reageer ik er misschien wel op.


:lol:

God....

homofilie heeft te maken met ...sex tenminste, met gevoelens ... :

sex heeft te maken met die dualistisch dimenties van de mens, met het bewustzijn, met de vrij wil als fundament van moraal ......

acceptatie van homofilie past juist bij deze ideologisch materialistisch monisme & sociaal darwinisme , in totaal minachting van de werkelijkheid, de waarheid wat die ook moge zijn, van die dualistisch dimenties van de mens , van het leven ....

vandaar dat deze materialisme die alleen maar op het domein van de materie enorm had gepresteerd met name , is niet in staat te bewijzen_weerleggen dat homofilie bijv. een afwijking zou zijn :

homofilie als slecht of goed betitelen zijn waardenoordelen die niets te maken zouden hebben met de wetenschap ... , meer met de effecten of interpretaties van wetenschappelijk resultaten ....deze materialisrisch monistisch wetenschap die gaat alleen over de materie juist ,dus ...

materieel zaken kan je noch goed of slecht betitelen :

een atoom bom is pas slecht als die over Japan of ander valt :

idem dito met betrekking tot een vliegtuig ( als projectiel of missile gebruiken & die binnen de WTC in rammen bijv. :lol: ) , auto ....

ik heb het hier over zaken & vraagstukken die zowel met de materie als met de menselijk geest te maken zouden hebben :

da's een ander koek natuurlijk !


ach.....sorry, dan houdt het op inderdaad :

ik kan niks meer voor je doen : zoek het maar uit dan ! :zwaai:

Witte78
27-05-09, 13:58
:lol:

God....

homofilie heeft te maken met ...sex tenminste, met gevoelens ... :

sex heeft te maken met die dualistisch dimenties van de mens, met het bewustzijn, met de vrij wil als fundament van moraal ......

acceptatie van homofilie past juist bij deze ideologisch materialistisch monisme & sociaal darwinisme , in totaal minachting van de werkelijkheid, de waarheid wat die ook moge zijn, van die dualistisch dimenties van de mens , van het leven ....

vandaar dat deze materialisme die alleen maar op het domein van de materie enorm had gepresteerd met name , is niet in staat te bewijzen_weerleggen dat homofilie bijv. een afwijking zou zijn :

homofilie als slecht of goed betitelen zijn waardenoordelen die niets te maken zouden hebben met de wetenschap ... , meer met de effecten of interpretaties van wetenschappelijk resultaten ....deze materialisrisch monistisch wetenschap die gaat alleen over de materie juist ,dus ...

materieel zaken kan je noch goed of slecht betitelen :

een atoom bom is pas slecht als die over Japan of ander valt :

idem dito met betrekking tot een vliegtuig ( als projectiel of missile gebruiken & die binnen de WTC in rammen bijv. :lol: ) , auto ....

ik heb het hier over zaken & vraagstukken die zowel met de materie als met de menselijk geest te maken zouden hebben :

da's een ander koek natuurlijk !


ach.....sorry, dan houdt het op inderdaad :

ik kan niks meer voor je doen : zoek het maar uit dan ! :zwaai:

Je bent weer eens in het wilde weg met wat termen aan het strooien, maar je vergeet met argumenten te komen.

knuppeltje
27-05-09, 14:24
=DNA;3976882]de waarheid wat die ook moge zijn, van die dualistisch dimenties van de mens , van het leven ....

Als je dat toch niet duidelijk is, dan kun je beter niet zo dom lullen toch.


homofilie als slecht of goed betitelen zijn waardenoordelen die niets te maken zouden hebben met de wetenschap ... ,

Zo is dat. Alleen achterlijke fundies denken van wel.


ik heb het hier over zaken & vraagstukken die zowel met de materie als met de menselijk geest te maken zouden hebben :

Volgens mij lul je gewoon oeverloos uit je nek.

DNA
28-05-09, 20:29
:lol:

Ignorance not only kills , but is also no ...argument :

there's no medicin for ignorance ,except seeking knowledge :

knowldge is not only power but mainly a tool that helps mankind on the road to approaching the truth = ultimate freedom !

:zwaai:

knuppeltje
29-05-09, 08:38
:lol:

Ignorance not only kills , but is also no ...argument :

there's no medicin for ignorance ,except seeking knowledge :

knowldge is not only power but mainly a tool that helps mankind on the road to approaching the truth = ultimate freedom !

:zwaai:

Goed zo Salah, nu het nog even tot jezelf laten doordringen, en dan niet meer al die onzin uitkramen.