PDA

Bekijk Volledige Versie : Toppers stappen misschien uit Songfestival



Marsipulami
13-05-09, 14:36
Toppers stappen misschien uit Songfestival

wo 13/05/2009 - 13:11

Morgen verdedigen De Toppers de Nederlandse eer in de tweede halve finale van het Songfestival. Ondanks het feit dat het dus nog niet zeker is dat Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom de finale bereiken, heeft Gordon er al mee gedreigd zich terug te trekken uit de wedstrijd, mocht er geweld gebruikt worden tijdens een homoparade zaterdag in Moskou.

"We zijn hier in een land met heel veel mensen zoals ik. Als zij omdat ze meelopen in een optocht in elkaar worden geslagen, wens ik hier niet aan mee te doen. Ik wil dan namens een vrij Nederland een statement maken, ook al moet ik mijn persoonlijke droom daarvoor opzij zetten", liet de homoseksuele Gordon al weten.

De zanger wordt ook gesteund door Minister Plasterk, die onder meer verantwoordelijk is voor de emancipatie van homoseksuelen. In het televisieprogramma RTL Boulevard zei hij: "Gordon, heel Nederland staat achter je."

De NOS zal de Nederlandse deelename heroverwegen als bij de demonstratie in Moskou geweld wordt gebruikt, zegt directeur Gerard Dielessen.

Als De Toppers de finale niet halen, wil Gordon zaterdag meelopen in de homoparade. Haalt de groep de finale wel, dan zal hij tijdens de show een speldje van de organisatie van de parade dragen.

Ron Haleber
13-05-09, 15:17
God dat is wel een zware klap voor de moslims van Maroc NL... :fuckit2:

tanger'73
13-05-09, 15:22
Jammer, zingende homo's is altijd feest. :fparty:

John2
13-05-09, 15:28
Toppers stappen misschien uit Songfestival

wo 13/05/2009 - 13:11

Morgen verdedigen De Toppers de Nederlandse eer in de tweede halve finale van het Songfestival. Ondanks het feit dat het dus nog niet zeker is dat Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom de finale bereiken, heeft Gordon er al mee gedreigd zich terug te trekken uit de wedstrijd, mocht er geweld gebruikt worden tijdens een homoparade zaterdag in Moskou.

"We zijn hier in een land met heel veel mensen zoals ik. Als zij omdat ze meelopen in een optocht in elkaar worden geslagen, wens ik hier niet aan mee te doen. Ik wil dan namens een vrij Nederland een statement maken, ook al moet ik mijn persoonlijke droom daarvoor opzij zetten", liet de homoseksuele Gordon al weten.

De zanger wordt ook gesteund door Minister Plasterk, die onder meer verantwoordelijk is voor de emancipatie van homoseksuelen. In het televisieprogramma RTL Boulevard zei hij: "Gordon, heel Nederland staat achter je."

De NOS zal de Nederlandse deelename heroverwegen als bij de demonstratie in Moskou geweld wordt gebruikt, zegt directeur Gerard Dielessen.

Als De Toppers de finale niet halen, wil Gordon zaterdag meelopen in de homoparade. Haalt de groep de finale wel, dan zal hij tijdens de show een speldje van de organisatie van de parade dragen.

Misschien moeten wij ons als Nederlanders gaan eisen dat zij zich terug trekken, immers het songfestival is voor het lied en geen gayparade of een promotie van het homo zijn.
Verder zou ik het humor vinden als ze worden gearresteerd, omdat homofilie in Rusland nog steeds verboden is en een taboe is.
Ik heb niets tegen homo's maar soms is hun optreden en hun eis onmogelijk.

tanger'73
13-05-09, 15:32
Russen hebben het potenrammen uitgevonden?

Ron Haleber
13-05-09, 19:49
Misschien moeten wij ons als Nederlanders gaan eisen dat zij zich terug trekken, immers het songfestival is voor het lied en geen gayparade of een promotie van het homo zijn.
Verder zou ik het humor vinden als ze worden gearresteerd, omdat homofilie in Rusland nog steeds verboden is en een taboe is.
Ik heb niets tegen homo's maar soms is hun optreden en hun eis onmogelijk.

John2 ik wist niet zo duidelijk dat je discrimineert!:zozo:

Morgen kunnen het zwarten zijn - die lusten jouw lieve Russen ook niet...

Hoeveel afrikanen hebben jouw vrienden al vermoord?:fuckit2:


John zorg dus maar dat er van ons geen zwarte meezingt - want dan moet hij zich volgens jou ook terugtrekken als hij solidariteit met zwarten predikt! :fpotver:

mark61
13-05-09, 22:22
Verder zou ik het humor vinden als ze worden gearresteerd,

Wat is de humor precies?

Max Stirner
13-05-09, 22:50
Toppers stappen misschien uit Songfestival

wo 13/05/2009 - 13:11

Morgen verdedigen De Toppers de Nederlandse eer in de tweede halve finale van het Songfestival. Ondanks het feit dat het dus nog niet zeker is dat Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom de finale bereiken, heeft Gordon er al mee gedreigd zich terug te trekken uit de wedstrijd, mocht er geweld gebruikt worden tijdens een homoparade zaterdag in Moskou.

"We zijn hier in een land met heel veel mensen zoals ik. Als zij omdat ze meelopen in een optocht in elkaar worden geslagen, wens ik hier niet aan mee te doen. Ik wil dan namens een vrij Nederland een statement maken, ook al moet ik mijn persoonlijke droom daarvoor opzij zetten", liet de homoseksuele Gordon al weten.

De zanger wordt ook gesteund door Minister Plasterk, die onder meer verantwoordelijk is voor de emancipatie van homoseksuelen. In het televisieprogramma RTL Boulevard zei hij: "Gordon, heel Nederland staat achter je."

De NOS zal de Nederlandse deelename heroverwegen als bij de demonstratie in Moskou geweld wordt gebruikt, zegt directeur Gerard Dielessen.

Als De Toppers de finale niet halen, wil Gordon zaterdag meelopen in de homoparade. Haalt de groep de finale wel, dan zal hij tijdens de show een speldje van de organisatie van de parade dragen.



Goed statement.

Linaxx
13-05-09, 22:57
God dat is wel een zware klap voor de moslims van Maroc NL... :fuckit2:


Je bent weerzinwekkend. :aanwal:

John2
14-05-09, 13:12
=Ron Haleber;3965792]John2 ik wist niet zo duidelijk dat je discrimineert!:zozo:
Dus als ik vind dat politiek gescheiden moet blijven van ontspanning, want meer is deze songfestival niet, discrimineer ik?
Kom zeg, dan kunnen ze beter a stayment maken en tijdens hun optreden in de finale bekend maken dat ze homo zijn wat een grotere shock zal zijn in Rusland, omdat de uitzending rechtstreeks op tv word uitgezonden zonder de bekende 10 minuten vertraging, dan nual te verklaren deel te nemen aan een verboden demonstratie met alle gevolgen van dien.
In Rusland begint langzaam de erkenning van het homo zijn, de doema heeft sinds enkele maanden ondanks de sterke drang van kerken en bevolking een wet aangenomen die het homo zijn niet meer verbieden en alleen de uiting hiervan in het openbaar.
Het gevolg van deze daad die nu eraan dient te komen kan zijn dat de overheid deze wet intrekt met alle gevolgen van dien.


Morgen kunnen het zwarten zijn - die lusten jouw lieve Russen ook niet...
Hoeveel afrikanen hebben jouw vrienden al vermoord?:fuckit2:
Met de mensen uit afrika die in Moscow en St. Petersburg wonen valt het nog mee, ik zou me eerder druk maken om de Sintie en mensen die uit de vroegere zuidelijk Sowjet staten komen.
Cijfers van dit jaar heb ik niet voor handen, maar in 2008 werden er dagelijks mensen vermoord in Rusland.


John zorg dus maar dat er van ons geen zwarte meezingt - want dan moet hij zich volgens jou ook terugtrekken als hij solidariteit met zwarten predikt! :fpotver:
Ze hoeven zich zeker niet terug te trekken, maar je kunt ook je standpunten bekend maken zonder provocatie.
En hoe de russische overheid reageert op bepaalde situatie's is ons maar al te goed bekend en gezien het feit dat ze geen rekening houden met de bekendheid van hun eigen burgers en deze oppakken en veroordelen tot 20 jaar dwangarbeid, verwacht ik ook zeker geen enkele belemmering van eventuele bekende zangers van NL afkomst om deze op te pakken en op te sluiten.



Wat is de humor precies?
De humor hierin zit mark dat ze zich druk maken om het homo zijn, terwijl er in Rusland nog wel schrijnende gevallen zijn zoals o.a. in de gevangenis waar nog steeds open TBC voorkomt, of kinderen die leven in tunnels, etc. etc. etc.
Ik vind dat je als leek je niet provocerend moet opstellen in een land als je de gevolgen niet kunt overzien.

mark61
14-05-09, 13:33
De humor hierin zit mark dat ze zich druk maken om het homo zijn, terwijl er in Rusland nog wel schrijnende gevallen zijn zoals o.a. in de gevangenis waar nog steeds open TBC voorkomt, of kinderen die leven in tunnels, etc. etc. etc.
Ik vind dat je als leek je niet provocerend moet opstellen in een land als je de gevolgen niet kunt overzien.

Je gebruikelijke gezwets.

John2
14-05-09, 14:01
Je gebruikelijke gezwets.

Dat is dan jou mening, gelukkig denken anderen daar anders over.

Dus jij vindt de homo beweging zoals ze zich hier profileren normaal en productief voor de rest van de wereld?
Dat ze naakt op praalwagens staan tijdens een gayparade vind ik dat ze dit zelf moeten weten.
Maar zoals bijvoorbeeld de rozemaandag in Tilburg waar ze dan ook halfnaakt rondlopen op een Kermis waar veel kinderen aanwezig zijn vind ik storend en niet kunnen.
Dat mannen met mannen of vrouwen met vrouwen een levenscontract willen aangaan net als bij hetro koppels vind ik begrijpelijk.
Maar dat ze dan ook een huwelijks inzegening willen hebben in een kerk vind ik dan weer verwerpelijk, omdat ook zij weten dat er in de heilige boeken duidelijk beschreven staat dat deze "huwelijk inzegening" een verbond is tussen echtpaar (man en vrouw) en God.
Dat dit tot gevolg heeft dat mannen die een vrouw willen trouwen en andersom ook hierdoor in het buitenland niet meer kunnen trouwen in de kerk, omdat er homo huwelijken worden toegelaten in de Nederlandse kerken, geeft mij het gevoel dat de eis van deze groep mensen te ver doorslaat.
En dan kun jij je afvragen of een aktie zoals toppers wens te doen, niet meer kapot maakt dan goed doet voor de homobeweging in nederland en of ze enige rekening houden met het feit dat zij over enkele dagen weer in Nederland zitten, maar dat de Nederlanders die wonen in Rusland en zaken doen met dit land nog maanden zoniet jaren de gevolgen zullen voelen.

Het is van hun niet meer en niet minder een provocerende aktie om in de schijnwerpers te kunnen staan en te kunnen scoren en dit vermoedelijk over de duizenden Nederlanders die wonen en werken in Rusland.
Zo heeft het consulaat ons al het advies gegeven om het feest in Terra Cotta, niet te laten doorgaan.

Witte78
14-05-09, 14:38
Dat is dan jou mening, gelukkig denken anderen daar anders over.



Oh ja? Wie dan?

knuppeltje
14-05-09, 15:14
Volgens mij is zoiets totaal onmogelijk, maar misschien dat als die toppers naar huis gaan dat dan de kwaliteit van zo'n festival alsnog stijgt.

Witte78
14-05-09, 15:32
Volgens mij is zoiets totaal onmogelijk, maar misschien dat als die toppers naar huis gaan dat dan de kwaliteit van zo'n festival alsnog stijgt.

Dat is inderdaad onmogelijk. Iets wat er niet is kan ook niet stijgen.

Munier
14-05-09, 17:15
(...) ontspanning, want meer is deze songfestival niet, (...).
Da's niet helemaal waar. Het Eurovisie Songfestival is een middel, een middel om de verschillende volken van Europa dichter bij elkaar te brengen en om meer begrip voor elkaar te kweken, middels muziek, de universele taal.

Dat er van dat oorspronkelijk doel weinig over lijkt te zijn, is wat anders.

Munier
14-05-09, 17:24
Maar dat ze dan ook een huwelijks inzegening willen hebben in een kerk vind ik dan weer verwerpelijk, omdat ook zij weten dat er in de heilige boeken duidelijk beschreven staat dat deze "huwelijk inzegening" een verbond is tussen echtpaar (man en vrouw) en God.
Zij weten dat veel christenen homo's hebben geaccepteerd als schepselen van God, die niet gediscrimineerd mogen worden. Niet omdat het in de Nederlandse wet staat, maar omdat dat volgt uit de christelijke waarden die die christenen hebben.

Daardoor is het mogelijk dat homo's volledig - als christenen - in de kerk geaccepteerd worden. Als gelovige homo's, die oprecht heel veel van elkaar houden en het leven willen delen en elkaar in goede en slechte tijden onvoorwaardelijke trouw betuigen, waarom zouden ze dat dan niet voor God mogen bevestigen?

Hoezo verwerpelijk? Is het kerkelijk huwelijk dan niets anders dan een fokcontract?

John2
14-05-09, 17:27
Oh ja? Wie dan?

Als je dat stukje had gelezen had je misschien ook geweten wie.....


Da's niet helemaal waar. Het Eurovisie Songfestival is een middel, een middel om de verschillende volken van Europa dichter bij elkaar te brengen en om meer begrip voor elkaar te kweken, middels muziek, de universele taal.
Dat er van dat oorspronkelijk doel weinig over lijkt te zijn, is wat anders.

Zou je volkeren tot elkaar willen brengen of door je muziek iets vertellen, zullen ze toch eens betere songs met betere teksten moeten insturen en niet zo'n vod met drie malloten die er nu staan, waarvan je weet dat de tekst geen inhoud heeft en ze de zangers binnen twee dagen weer vergeten zijn.

Munier
14-05-09, 17:30
Zou je volkeren tot elkaar willen brengen of door je muziek iets vertellen, zullen ze toch eens betere songs met betere teksten moeten insturen en niet zo'n vod met drie malloten die er nu staan, waarvan je weet dat de tekst geen inhoud heeft en ze de zangers binnen twee dagen weer vergeten zijn.
Ik Zeg toch: dat is wat anders.

John2
14-05-09, 17:59
Zij weten dat veel christenen homo's hebben geaccepteerd als schepselen van God, die niet gediscrimineerd mogen worden. Niet omdat het in de Nederlandse wet staat, maar omdat dat volgt uit de christelijke waarden die die christenen hebben.

Daardoor is het mogelijk dat homo's volledig - als christenen - in de kerk geaccepteerd worden. Als gelovige homo's, die oprecht heel veel van elkaar houden en het leven willen delen en elkaar in goede en slechte tijden onvoorwaardelijke trouw betuigen, waarom zouden ze dat dan niet voor God mogen bevestigen?

Hoezo verwerpelijk? Is het kerkelijk huwelijk dan niets anders dan een fokcontract?

Idd worden ze door veel Christenen geaccepteerd als schepselen van God (althans binnen Nederland) en daar is ook niets mis mee dat je respect hebt voor elkaar en elkaar in waarde laten.
Maar aan de andere kant mag je dan ook verwachten dat ze rekening houden met de Christelijke waarden en dat blijkt dus niet te kunnen.

Munier
14-05-09, 18:14
Idd worden ze door veel Christenen geaccepteerd als schepselen van God (althans binnen Nederland) en daar is ook niets mis mee dat je respect hebt voor elkaar en elkaar in waarde laten.
Maar aan de andere kant mag je dan ook verwachten dat ze rekening houden met de Christelijke waarden en dat blijkt dus niet te kunnen.
In kerken, gemeentes (=geloofsgemeenschap) die hen wel accepteren kan dat dus wel. Ze houden rekening met de waarden van de leden van hun gemeente. Als dat in andere gemeenten niet kan, kunnen ze van gemeente veranderen. Of wil je zeggen dat zodra er ook maar ergens een christelijke gemeente is die het kerkelijk homohuwelijk niet accepteerd, dat ze het dan wel kunnen vergeten, omdat ze rekening moeten houden met christenen, ook als die niet tot hun gemeente behoren?

Witte78
14-05-09, 18:49
Als je dat stukje had gelezen had je misschien ook geweten wie.....

Dat zou zonde van mijn tijd zijn.

John2
14-05-09, 21:37
In kerken, gemeentes (=geloofsgemeenschap) die hen wel accepteren kan dat dus wel. Ze houden rekening met de waarden van de leden van hun gemeente. Als dat in andere gemeenten niet kan, kunnen ze van gemeente veranderen. Of wil je zeggen dat zodra er ook maar ergens een christelijke gemeente is die het kerkelijk homohuwelijk niet accepteerd, dat ze het dan wel kunnen vergeten, omdat ze rekening moeten houden met christenen, ook als die niet tot hun gemeente behoren?
Ik denk het wel, waarom zouden duizenden mensen hun geloof moeten verlochenen voor enkelen, net zoals in de burgermaatschappij zijn er ook binnen het geloof wetten die gelden binnen een kerk of kerkelijke zegening.
Of je moet als eis gaan stellen dat wereldwijd kerkelijke wetten worden aangepast om zo onderscheid binnen een geloofgemeenschap uit te sluiten.
Nu onstaat er problemen binnen de kerken waar in Nederland homo-huwelijken worden gedaan voor de overige kerkgangers die willen trouwen in een kerk in een land waar deze huwelijken niet worden getoloreerd een probleem waar PKN en raad van kerken steeds vaker mee worden geconfronteerd.
Enerzijds ben ik van mening dat je in Nederland dit niet mag verbieden, maar als het inderdaad zoveel problemen geeft, zou er minstens moeten worden gezocht naar een goede oplossing.


Dat zou zonde van mijn tijd zijn.
Vandaar dat ik ook niet de moeite nam of neemt om het te herhalen.

fisherman1969
14-05-09, 22:25
Toppers stappen misschien uit Songfestival

wo 13/05/2009 - 13:11

Morgen verdedigen De Toppers de Nederlandse eer in de tweede halve finale van het Songfestival. Ondanks het feit dat het dus nog niet zeker is dat Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom de finale bereiken, heeft Gordon er al mee gedreigd zich terug te trekken uit de wedstrijd, mocht er geweld gebruikt worden tijdens een homoparade zaterdag in Moskou.

"We zijn hier in een land met heel veel mensen zoals ik. Als zij omdat ze meelopen in een optocht in elkaar worden geslagen, wens ik hier niet aan mee te doen. Ik wil dan namens een vrij Nederland een statement maken, ook al moet ik mijn persoonlijke droom daarvoor opzij zetten", liet de homoseksuele Gordon al weten.

De zanger wordt ook gesteund door Minister Plasterk, die onder meer verantwoordelijk is voor de emancipatie van homoseksuelen. In het televisieprogramma RTL Boulevard zei hij: "Gordon, heel Nederland staat achter je."

De NOS zal de Nederlandse deelename heroverwegen als bij de demonstratie in Moskou geweld wordt gebruikt, zegt directeur Gerard Dielessen.

Als De Toppers de finale niet halen, wil Gordon zaterdag meelopen in de homoparade. Haalt de groep de finale wel, dan zal hij tijdens de show een speldje van de organisatie van de parade dragen.

In middels hebben ze de finale niet gehaald ,het zal mij benieuwen of Gordon zaterdag mee zal lopen .
:)

Marsipulami
14-05-09, 23:25
In middels hebben ze de finale niet gehaald ,het zal mij benieuwen of Gordon zaterdag mee zal lopen .
:)


Nou, over homorechten en zo in Rusland kan je mogelijks wel een discussie hebben, maar dat de Nederlandse inzending waardeloos en beneden alle peil was, daar is iedereen het wel over eens.

mark61
14-05-09, 23:53
In middels hebben ze de finale niet gehaald ,het zal mij benieuwen of Gordon zaterdag mee zal lopen .
:)

De loser zei dat ie toch maar niet meegaat. Want de ambassadeur had gewaarschuwd bladibla, hij zou wel eens Gearresteerd kunnen worden.

Slappe hap. Eerst stoer doen en dan opeens bang voor die boze Russen. Kon ie van tevoren niet bedenken zeker. Was blijkbaar alleen maar publiciteitsstunt.

Soort klein Srebrenica.

ronald
15-05-09, 02:23
In middels hebben ze de finale niet gehaald ,het zal mij benieuwen of Gordon zaterdag mee zal lopen .
:)

Natuurlijk niet. 't Is toch een duidelijk voorbeeld van een relnicht....eentje zonder kloten waarschijnlijk en zit zaterdag gewoon voor de buis stoer te doen.

John2
15-05-09, 08:00
In middels hebben ze de finale niet gehaald ,het zal mij benieuwen of Gordon zaterdag mee zal lopen .
:)
Denk het niet.


Nou, over homorechten en zo in Rusland kan je mogelijks wel een discussie hebben, maar dat de Nederlandse inzending waardeloos en beneden alle peil was, daar is iedereen het wel over eens.
In Rusland word ook al jaren een discussie gevoerd over o.a. de rechten van homo en lesbiennes o.a. door een afdeling van de VN.
Dit leide in 2006 tot een verandering van de wet waarbij het homo zijn werd erkend en niet meer strafbaar was.
Alleen de wet waarin staat dat je er in het openbaar ervoor mag uitkomen is nog steeds van kracht.
Verder over de kwaliteit van het nummer kunnen we het eens zijn dit was 3x niets.
Misschien een idee om de volgende keer "de Golden Earing" te sturen?


De loser zei dat ie toch maar niet meegaat. Want de ambassadeur had gewaarschuwd bladibla, hij zou wel eens Gearresteerd kunnen worden.
Slappe hap. Eerst stoer doen en dan opeens bang voor die boze Russen. Kon ie van tevoren niet bedenken zeker. Was blijkbaar alleen maar publiciteitsstunt.
Soort klein Srebrenica.
Ik denk dat de kans op een arrestatie minimaal zou zijn geweest, maar hun eerder de kans lopen om met 3-5500 homo's te komen staan tegenover 15-25000 jongeren hun eerder hebben doen besluiten af te zien van deze parrade.


Natuurlijk niet. 't Is toch een duidelijk voorbeeld van een relnicht....eentje zonder kloten waarschijnlijk en zit zaterdag gewoon voor de buis stoer te doen.
Dat denk ik dus ook.

knuppeltje
15-05-09, 09:22
=John2;3966661]Denk het niet.

Is niet erg veilig daar.


In Rusland....

Worden meestal de verkeerden gearresteerd. Maar als je met zo'n flutding naar een songfestival gaat, verdien je al bij voorbaat gearresteerd te worden.


Ik denk dat de kans op een arrestatie minimaal zou zijn geweest,

In elkaar geslagen te worden door de oproerpolitie wegens verzet wel.


Dat denk ik dus ook.

Af en toe lukt het je wel om iets zinnigs te zeggen. :)

Wortel
15-05-09, 09:42
De Toppers zijn Downers geworden. Ach ja...

Overigens wordt in zeer veel PKN kerken homoseksualiteit gewoon geaccepteerd en is er ruimte voor het inzegenen van een dergelijke relatie.

H.P.Pas
15-05-09, 10:05
Overigens wordt in zeer veel PKN kerken homoseksualiteit gewoon geaccepteerd en is er ruimte voor het inzegenen van een dergelijke relatie.


Daarmee stelt de PKN zich buiten Wizdoms Scheppingsplan.


De Schepping heeft niet voorzien in een sexuele relatie tussen 2 dezelfde seksen

Aït Ayt
15-05-09, 10:13
Daarmee stelt de PKN zich buiten Wizdoms Scheppingsplan.

wizdom is lid van een protestantse kerk gemeenschap ?

Wortel
15-05-09, 10:13
Daarmee stelt de PKN zich buiten Wizdoms Scheppingsplan.

Je zegt het: Wizdoms scheppingsplan.

Een scheppingsordinantie van Godswege zou er wel eens heel anders uit kunnen zien.

Ron Haleber
15-05-09, 10:18
Daarmee stelt de PKN zich buiten Wizdoms Scheppingsplan.

Ach Wizdom interesseert zich toch veel meer in Vernietigingsplannen!

Tijdens de gaypride vliegt hij zich met Zita in de twee Amsteltorens:

die Amsterdams-westerse symbolen van onze beschaving en mensenrechten...:kalasniko

Eerst gooien ze natuurlijk die homo's - inclusief Markouch en Gordon van die hoge torens - geheel conform de voorschriften volgens de shari'aa... Allah zal zeer tevreden zijn en rustig kunnen slapen:fpotver:

H.P.Pas
15-05-09, 10:59
wizdom is lid van een protestantse kerk gemeenschap ?

Vrijblijvend:


tip : lees eerst eens wat er staat voordat je gaat kwaken..

Aït Ayt
15-05-09, 11:38
begin te vermoeden dat je een autist bent dat lijdt aan echolalie..

tanger'73
15-05-09, 21:25
begin te vermoeden dat je een autist bent dat lijdt aan echolalie..


tis appart hè, vroeger dacht ik aan mentale retardatie maar het is toch uitgestelde echolalie.

John2
15-05-09, 22:15
=knuppeltje;3966693]Is niet erg veilig daar.
Ligt eraan hoe je gedrag is ten opzichte van de politie die op elke straathoek staat.



Worden meestal de verkeerden gearresteerd. Maar als je met zo'n flutding naar een songfestival gaat, verdien je al bij voorbaat gearresteerd te worden.
Zou een oplossing zijn, is het nederlandse volk ook verlost van een marteling.



In elkaar geslagen te worden door de oproerpolitie wegens verzet wel.
Ja, de oproerpolitie werk nog ouderwets met lat en handboeien, geld ook als jij je paspoort niet bij je hebt, wordt je met handboei in een oude lada of Gaz naar je huis gebracht voor 110 ruble, wat altijd nog goedkoper is als een taxi :hihi:



Af en toe lukt het je wel om iets zinnigs te zeggen. :)

Ben ik het niet mee eens, je klinkt verward nu.

knuppeltje
16-05-09, 10:16
Ja, de oproerpolitie werk nog ouderwets met lat en handboeien, geld ook als jij je paspoort niet bij je hebt, wordt je met handboei in een oude lada of Gaz naar je huis gebracht voor 110 ruble, wat altijd nog goedkoper is als een taxi :hihi:

Drugsdealertjes worden daar doorgaans door de politie in elkaar geslagen, van hun spullen beroofd, en als dat niet genoeg oplevert worden ze een tijdje opgesloten. Zwartkonten (Aziaten) komen daar ook dikwijls voor in aanmerking, als die in moeilijkheden met de kaalkoppen komen bijvoorbeeld, wat nogal eens gebeurt, wacht hen gewoon hetzelfde lot. Het behoort gewoon tot de secundaire arbeidsvoorwaarden van die wouten daar.

Marsipulami
16-05-09, 10:30
Nederlanders zijn het Songfestival beu

za 16/05/2009 - 10:43

Twee derde van de Nederlanders wil dat hun land niet meer deelneemt aan het Eurovisiesongfestival, zegt het RTL Nieuws. Donderdag zijn De Toppers gesneuveld in de tweede halve finale.

Uit een enquête van het RTL-programma "Eén Vandaag" blijkt dat de meeste Nederlanders vinden dat deelname geen zin meer heeft omdat de Oost-Europese landen elkaar alle punten geven.

Als Nederland toch weer meedoet, moet er minder geld worden uitgegeven.

Overigens vindt 44 procent van de Nederlanders dat De Toppers wel een plaats in de finale hadden verdiend.

Als Nederland volgend jaar toch weer een poging wil wagen, moet het "X Factor"-winnares Lisa of Ilse DeLange afvaardigen, zeggen de ondervraagden. Ook de namen van Anouk, Jan Smit en Frans Bauer komen vaak naar voren.

Marsipulami
16-05-09, 10:34
Politie slaat homoparade Moskou neer

Uitgegeven: 16 mei 2009 11:25

MOSKOU - De Russische oproerpolitie heeft zaterdag in Moskou een homoparade opgebroken, voorafgaand aan de finale van het Eurovisiesongfestival.

De betoging was verboden door de autoriteiten, maar demonstranten gingen toch de straat op.

Volgens een verslaggever van het Franse persbureau AFP zijn zeker twintig mensen opgepakt. Onder hen vermoedelijk de Britse homorechtenactivist Peter Tachell.