PDA

Bekijk Volledige Versie : Neus en oren Turkse vrouw afgesneden bij eremisdaad



Marsipulami
17-05-09, 10:30
Neus en oren Turkse vrouw afgesneden bij eremisdaad

Een Turkse van 23 jaar is zwaar verminkt geraakt bij een zogenaamde "eremisdaad", waarbij ze de eer van de familie zou hebben geschonden en daarvoor werd gestraft. De oren en de neus van de vrouw werden afgesneden.

De gruwelijke feiten speelden zich af in Agri, in Koerdisch gebied in het oosten van Turkije. De vrouw werd ervan verdacht haar man te hebben bedrogen. Het slachtoffer werd teruggevonden op een braakliggend terrein, haar oren en neus waren weggesneden. Ze had ook messteken in de buik en werd onmiddellijk overgebracht naar het ziekenhuis. Volgens de dokters is haar toestand nog kritiek. De politie heeft acht verdachten ondervraagd.

Volgens Turkse kranten hebben familieleden van de echtgenoot de vrouw gemarteld. De schoonfamilie verdenkt haar ervan haar man te hebben bedrogen toen die op reis was. De echtgenoot zou volgens de kranten op de vlucht zijn geslagen. (belga/bdr)

John2
17-05-09, 10:34
Neus en oren Turkse vrouw afgesneden bij eremisdaad

Een Turkse van 23 jaar is zwaar verminkt geraakt bij een zogenaamde "eremisdaad", waarbij ze de eer van de familie zou hebben geschonden en daarvoor werd gestraft. De oren en de neus van de vrouw werden afgesneden.

De gruwelijke feiten speelden zich af in Agri, in Koerdisch gebied in het oosten van Turkije. De vrouw werd ervan verdacht haar man te hebben bedrogen. Het slachtoffer werd teruggevonden op een braakliggend terrein, haar oren en neus waren weggesneden. Ze had ook messteken in de buik en werd onmiddellijk overgebracht naar het ziekenhuis. Volgens de dokters is haar toestand nog kritiek. De politie heeft acht verdachten ondervraagd.

Volgens Turkse kranten hebben familieleden van de echtgenoot de vrouw gemarteld. De schoonfamilie verdenkt haar ervan haar man te hebben bedrogen toen die op reis was. De echtgenoot zou volgens de kranten op de vlucht zijn geslagen. (belga/bdr)

Wat een helden...........

fisherman1969
17-05-09, 11:01
Wat een helden...........


Gruwelijk !:fpotver:

Victory
17-05-09, 11:08
Wat een helden...........

Het westen (vooral Europa) steunt nog grotere helden.

http://www.hpg-online.net/yja_star/fotogaleri/gerilla_yasami/images/foto_1%20(5).jpg

knuppeltje
17-05-09, 11:13
Het westen (vooral Europa) steunt nog grotere helden.

Gelijk heb je hoor. Ik vrees alleen dat die vrouw daar niets aan heeft.

Vriend
18-05-09, 00:18
Ach...En wat zijn de blanke mannetjes er weer als de kippen bij om hun sympathie voor de slachtoffers te tonen maar voornamelijk om onder dit bericht (bedankt Gristelijke vriend Marsipulami) hun veroordeling te plaatsen..Natuurlijk gaat dit gepaard met een 'die buitenlandse moslims kunnen nu beter hun smoel houden' attitude, want bij zulk soort triestige berichtgeving eigenen zij zich het monopoly van het moralisme toe.

Wat mij opvalt is bij plaatsing van een soortgelijk triest bericht, zoals laatst bijvoorbeeld toen een rechts extremistisch blanke Nederlander recht op de Koningin afreed met zijn SS mobiel daarbij 8 toeschouwers van het leven heeft beroofd, dezelfde blanke mannetjes zeer gereserveerd reageren.

Ik snap nog steeds niet waar die uiterst verstandige beheerstheid vandaan komt, want het is natuurlijk uiterst wijs en beschaafd om voor een veroordeling te plaatsen het motief van de daad te kennen, niet?
Of spelen de blanke mannetjes wellicht een politiek spelletje met maroc.nl? Zijn zij hier specifiek opzoek naar negatieve berichtgeving omtrent allochtonen, buitenlanders, Turkije, Marokko en last but not least Moslims?

Wie weet het?

Julien
18-05-09, 00:35
Ach...En wat zijn de blanke mannetjes er weer als de kippen bij om hun sympathie voor de slachtoffers te tonen maar voornamelijk om onder dit bericht (bedankt Gristelijke vriend Marsipulami) hun veroordeling te plaatsen..Natuurlijk gaat dit gepaard met een 'die buitenlandse moslims kunnen nu beter hun smoel houden' attitude, want bij zulk soort triestige berichtgeving eigenen zij zich het monopoly van het moralisme toe.

Wat mij opvalt is bij plaatsing van een soortgelijk triest bericht, zoals laatst bijvoorbeeld toen een rechts extremistisch blanke Nederlander recht op de Koningin afreed met zijn SS mobiel daarbij 8 toeschouwers van het leven heeft beroofd, dezelfde blanke mannetjes zeer gereserveerd reageren.

Ik snap nog steeds niet waar die uiterst verstandige beheerstheid vandaan komt, want het is natuurlijk uiterst wijs en beschaafd om voor een veroordeling te plaatsen het motief van de daad te kennen, niet?
Of spelen de blanke mannetjes wellicht een politiek spelletje met maroc.nl? Zijn zij hier specifiek opzoek naar negatieve berichtgeving omtrent allochtonen, buitenlanders, Turkije, Marokko en last but not least Moslims?

Wie weet het?

Ik zie juist diezelfde hypocrisie bij een aantal islamitische prikkers hier. Zoals Victory, die er weer gelijk Europa bijhaalt, terwijl hij er als eerste bij is als het Westen valt af te kraken. Zodra ik een topic plaats over Iraanse bombardementen op Irak, reageren maar 3 of 4 mensen, maar als de VS Irak bombardeert staan een aantal moslimprikkers gelijk klaar om het Westen te bashen.

Slinger
18-05-09, 09:02
Ach...En wat zijn de blanke mannetjes er weer als de kippen bij om hun sympathie voor de slachtoffers te tonen maar voornamelijk om onder dit bericht (bedankt Gristelijke vriend Marsipulami) hun veroordeling te plaatsen..Natuurlijk gaat dit gepaard met een 'die buitenlandse moslims kunnen nu beter hun smoel houden' attitude, want bij zulk soort triestige berichtgeving eigenen zij zich het monopoly van het moralisme toe.

Wat mij opvalt is bij plaatsing van een soortgelijk triest bericht, zoals laatst bijvoorbeeld toen een rechts extremistisch blanke Nederlander recht op de Koningin afreed met zijn SS mobiel daarbij 8 toeschouwers van het leven heeft beroofd, dezelfde blanke mannetjes zeer gereserveerd reageren.

Ik snap nog steeds niet waar die uiterst verstandige beheerstheid vandaan komt, want het is natuurlijk uiterst wijs en beschaafd om voor een veroordeling te plaatsen het motief van de daad te kennen, niet?
Of spelen de blanke mannetjes wellicht een politiek spelletje met maroc.nl? Zijn zij hier specifiek opzoek naar negatieve berichtgeving omtrent allochtonen, buitenlanders, Turkije, Marokko en last but not least Moslims?

Wie weet het?

Deze daad mag je best veroordelen zonder het motief te kennen, want hij is natuurlijk helemaal niet te rechtvaardigen. Verder snapt iedereen wel dat dit een uitwas is, want dit zal echt niet dagelijks gebeuren, neem ik aan. Maar het is wel een uitwas van een onderdrukkend systeem, dat overigens niet noodzakelijk met de islam heeft te maken.

mark61
18-05-09, 09:06
Ach...

Waar gaat dit gebrabbel nou allemaal over? Het is echt een warboel in jouw hooffie, hè?

Max Stirner
18-05-09, 09:25
Het westen (vooral Europa) steunt nog grotere helden.

http://www.hpg-online.net/yja_star/fotogaleri/gerilla_yasami/images/foto_1%20(5).jpg


Koerden zeker ?

Snap de boodschap al : Heel goed dat jullie dat volk onderdrukken en bombarderen, primitieve neusafsnijders ....

Max Stirner
18-05-09, 09:26
Ach...En wat zijn de blanke mannetjes er weer als de kippen bij om hun sympathie voor de slachtoffers te tonen maar voornamelijk om onder dit bericht (bedankt Gristelijke vriend Marsipulami) hun veroordeling te plaatsen..Natuurlijk gaat dit gepaard met een 'die buitenlandse moslims kunnen nu beter hun smoel houden' attitude, want bij zulk soort triestige berichtgeving eigenen zij zich het monopoly van het moralisme toe.

Wat mij opvalt is bij plaatsing van een soortgelijk triest bericht, zoals laatst bijvoorbeeld toen een rechts extremistisch blanke Nederlander recht op de Koningin afreed met zijn SS mobiel daarbij 8 toeschouwers van het leven heeft beroofd, dezelfde blanke mannetjes zeer gereserveerd reageren.

Ik snap nog steeds niet waar die uiterst verstandige beheerstheid vandaan komt, want het is natuurlijk uiterst wijs en beschaafd om voor een veroordeling te plaatsen het motief van de daad te kennen, niet?
Of spelen de blanke mannetjes wellicht een politiek spelletje met maroc.nl? Zijn zij hier specifiek opzoek naar negatieve berichtgeving omtrent allochtonen, buitenlanders, Turkije, Marokko en last but not least Moslims?

Wie weet het?


Een avatar van Calimero zou je ook wel goed staan.

Joesoef
18-05-09, 09:30
Wie weet het?



Tijd voor haldol!

Mark
18-05-09, 09:32
Laten we voordat we oordelen ook de andere kant van het verhaal aanhoren :maf2:

Victory
18-05-09, 09:59
Hier deze helden ook:

http://cdn.wn.com/o25/ph//2009/03/28/d1898e97cfbb2cbd2874ccd5964a289c-grande.jpg

http://www.pluspost.nl/wp-content/uploads/2009/02/mujahedin-khalq-zelfverbranding-233x300.jpg

mark61
18-05-09, 10:27
Vicky is op oorlogspad.

Doe nog even ontkennen dat Hezbollah hun van Iran gekregen wapens in Libanon gebruikt om concurrenten en politieke tegenstanders te terroriseren :haha:

Ergens is er iets misgegaan met je IQ 148...:maf2:

Vriend
18-05-09, 11:47
Waar gaat dit gebrabbel nou allemaal over? Het is echt een warboel in jouw hooffie, hè?


Dag Mark61...we houden echt van je..O opperhoofd blanke moralist in schaapskostuum..

Hoe is trouwens gesteld met de website waar je met al je blanke rechtgeaarde vriendjes naartoe was verhuisd, omdat je het gevoel had hier van je vrijheid van spreken beroofd te zijn?

Maak je nog steeds deel uit van dezelfde allochtoonpesterige blanke vriendenclubje?

:blowen: