PDA

Bekijk Volledige Versie : Rusland gooit werkloze buitenlanders het land uit



John2
21-05-09, 14:56
Rusland heeft een nieuwe wet aangenomen waarbij het mogelijk is om werkloze buitenlanders het land uit te zetten.

Ben benieuwd wat de VN/UN en Europa hieraan doet, mensen die hun hele leven hebben gewerkt en een leven hebben opgebouwd worden momenteel uit hun huizen gezet en moeten per direct het land verlaten.
We leven in een kloten wereld zo langzamerhand.

Bron: http://mosnews.com/world/2009/04/22/deportforeigners/

tanger'73
21-05-09, 15:05
Rusland heeft een nieuwe wet aangenomen waarbij het mogelijk is om werkloze buitenlanders het land uit te zetten.

Ben benieuwd wat de VN/UN en Europa hieraan doet, mensen die hun hele leven hebben gewerkt en een leven hebben opgebouwd worden momenteel uit hun huizen gezet en moeten per direct het land verlaten.
We leven in een kloten wereld zo langzamerhand.

Bron: http://mosnews.com/world/2009/04/22/deportforeigners/


Dan mag de EU haar handen eerst in eigen boezem steken, want soortgelijks is ook in Spanje aan de hand.

John2
21-05-09, 16:00
Dan mag de EU haar handen eerst in eigen boezem steken, want soortgelijks is ook in Spanje aan de hand.

Dat mag de Eu inderdaad dan ook doen.

Ik krijg momenteel verschrikkelijke mailtjes van mensen uit Rusland en reeds contact gehad met onze consulgeneraal in St. Petersburg, die uit noodzaak vandaag het Visum bureau opengooid en morgen ook het consulaat dat eigelijk beide dagen dicht was i.v.m een Christelijke feestdag.

Jammer dat ik nu op dit moment in Nederland zit.

tanger'73
21-05-09, 16:03
Dat mag de Eu inderdaad dan ook doen.

Ik krijg momenteel verschrikkelijke mailtjes van mensen uit Rusland en reeds contact gehad met onze consulgeneraal in St. Petersburg, die uit noodzaak vandaag het Visum bureau opengooid en morgen ook het consulaat dat eigelijk beide dagen dicht was i.v.m een Christelijke feestdag.

Jammer dat ik nu op dit moment in Nederland zit.

Ja jammer, want Vladimir Poetin en Dimitri Medvedev kunnen je hulp goed gebruiken.

mark61
21-05-09, 17:46
Dan mag de EU haar handen eerst in eigen boezem steken, want soortgelijks is ook in Spanje aan de hand.

Illegalen misschien, geen legale arbeidsmigranten.

Spoetnik
21-05-09, 18:11
Ik krijg momenteel verschrikkelijke mailtjes van mensen uit Rusland

Nu pas? Want het bericht is een maand oud?

es kijken wat voor onzin die nu weer gaat uitkramen

tanger'73
21-05-09, 21:34
Illegalen misschien, geen legale arbeidsmigranten.


Het is al oud nieuws, maar ik neem het je niet kwalijk. Spanje is immers buurland van Marokko.

http://www.depers.nl/buitenland/241404/Spanje-wil-immigranten-weigeren.html

tanger'73
21-05-09, 21:41
Nu pas? Want het bericht is een maand oud?

es kijken wat voor onzin die nu weer gaat uitkramen


Hij is hoogstpersoonlijk druk in gesprek met de russische consul-secretaris generaal, op de net als Amerika schuwe Ambassade van de federatie. tis een spion.

Joesoef
21-05-09, 23:11
Slecht nieuws, al dat tuig wat terug komt!

mark61
21-05-09, 23:47
Het is al oud nieuws, maar ik neem het je niet kwalijk. Spanje is immers buurland van Marokko.

http://www.depers.nl/buitenland/241404/Spanje-wil-immigranten-weigeren.html

Waar lees jij dat ze mensen gaan uitzetten?

Mark
22-05-09, 05:35
goedzo, opzouten met die zwervers :)

John2
22-05-09, 11:48
Nu pas? Want het bericht is een maand oud?

es kijken wat voor onzin die nu weer gaat uitkramen
Vanaf februari gingen de geruchten al rond onder de expats in Rusland, vorige maand is deze wet door de Doema aangenomen, en zover ik weet twee dagen geleden bekrachtigd en gisteren voor het eerst ten uitvoer gebracht.


goedzo, opzouten met die zwervers :)

Wanneer schoppen ze jou het land uit dan?

knuppeltje
22-05-09, 11:55
Wanneer schoppen ze jou het land uit dan?


Kijk jij maar uit, dadelijk mag jij misschien niet eens meer terugkeren.

John2
22-05-09, 12:51
Ja jammer, want Vladimir Poetin en Dimitri Medvedev kunnen je hulp goed gebruiken.
Zou niet weten in welk verband andersom denk ik eerder.


Kijk jij maar uit, dadelijk mag jij misschien niet eens meer terugkeren.

Nee hoor voor mij geen probleem.

tanger'73
22-05-09, 14:27
Waar lees jij dat ze mensen gaan uitzetten?


Er is een plan aangenomen om arbeidsimmigranten zonder werk uit het land te laten vertrekken. Het komt er dus op neer dat ze worden uitgezet, of denk je dat dat niet de bedoeling is?

Mark
23-05-09, 06:19
Wanneer schoppen ze jou het land uit dan?

Ik heb een vast contract bij een Russisch bedrijf en weinig last van de crisis. Dus ik blijf.

John2
23-05-09, 14:11
Ik heb een vast contract bij een Russisch bedrijf en weinig last van de crisis. Dus ik blijf.

Wees blij, het is je gegund.

Hoe is het trouwens met terra cotta in St. Petersburg?