PDA

Bekijk Volledige Versie : Cocaïne in Red Bull-cola



Marsipulami
25-05-09, 22:19
Cocaïne in Red Bull-cola


19:58 Zes Duitse deelstaten halen Red Bull-cola uit de rekken omdat de drank sporen van cocaïne bevat.


De energiedrankproducent introduceerde vorig jaar naar eigen zeggen "natuurlijke cola" op basis van colanoten, cocablaadjes en natuurlijke cafeïne van koffiebonen.

Drugs
Het Duitse Instituut voor Arbeid en Gezondheid trof echter sporen van cocaïne aan in de cola van Red Bull. Het zou gaan om 0,4 microgram cocaïne per liter. Zes deelstaten in Duitsland hebben de verkoop van het 'verdovende middel' nu verboden.

Red Bull benadrukt dat het toegevoegde ingrediënt een "onschuldig aroma" is. Het gaat volgens de firma om een cocaïnevrij extract van cocablad.

tanger'73
25-05-09, 23:06
Redbull gaat wel ver met zijn pepmiddel vol met rotzooi, vandaar dat ze zo prijzig zijn.

Marsipulami
25-05-09, 23:36
Redbull gaat wel ver met zijn pepmiddel vol met rotzooi, vandaar dat ze zo prijzig zijn.

Je moet de variant van de Aldi kopen.

tanger'73
25-05-09, 23:43
Je moet de variant van de Aldi kopen.

Vriendelijk bedankt Mars, maar nu ik weet wat er allemaal in zit, pas ik liever.

Marsipulami
25-05-09, 23:47
Vriendelijk bedankt Mars, maar nu ik weet wat er allemaal in zit, pas ik liever.

Ik heb het nooit gedronken in geen enkele variant omdat ik vind dat gebruikers van dat soort energydrinks hun adem stinkt naar dat product.

tanger'73
25-05-09, 23:51
Ik heb het nooit gedronken in geen enkele variant omdat ik vind dat gebruikers van dat soort energydrinks hun adem stinkt naar dat product.


'K heb wel eens redbull gedronken, maar aangezien ik toch al aan insomnie lijdt, heeft dat het alleen maar verergerd. Dus tis medisch ook nog onverantwoord, naast dat je ongetwijfeld uit je bek stinkt.