PDA

Bekijk Volledige Versie : Bnet mini rokjes Deel II

Aboe
11-06-02, 16:59
BNET MINI ROKJES................... deel II !!

ohh als ik nou een bnet mini rokje zou zijn hoe zou mijn dag erdan uit zien>> droom droom>>

om half zeven opstaan omdat ik om half twee 's middags met ene mo'tje heb afgesproken in Den Bosch, omdat ik in Eindhoven woon en hij in Amsterdam leek den bosch ons de juiste plek om af te spreken.
ohh half zeven wat vroeg, maar ik red het precies denk ik, het is drie uurtjes voor de spiegel staan, ohhh wat is dat een nieuwe puist?? wielie wielie!! Zal ik er tandpasta opsmeren, misschien dat het weg zal gaan, ohhh wiellie wiellie!! Zal ik vandaag mijn oksels scheren? nee joh, we gaan volgens mij toch niet naar de bioscoop...
mmmm waar is mijn gezicht, ik zie hem bijna niet door de make up hihihih, mahliesh zo lijk ik knapper.
even op teletekst kijken hoe het weer vandaag zal zijn, ohhh wiellie wiellie (typische bnet minirokjes stopwoord) het is vandaag koud!! -8 graden, ohhhh wiellie wiellie, dat betekent gewoon dat mijn haar in de war gaat raken. ohhhh tfoe hla gra (hasek). ik heb twee verschillende rokjes die zwarte en de andere die nog zwarter is, mmmm ik neem die zwartere. die staat mij sexy!! ohh I look good, I am to sexy ookal weeg ik 85 kilo en ben ik maar 1.65m, maar wie gaat mij vertellen dat ik niet knap ben, nail hail lie maj hsems. joejoeooeoe.... tring tring tring (melody van cheb khalid) wie is dat? ohhh dat is Fetosha die heeft ook een chatdate.. maar walloe tijd, tijd is kostbaar, hoe minder tijd hoe minder ik in die bmw kan zitten genieten..
halelujah het is al 12 uur, even kijken waar papa hadj zit... even denken even denken, ja ik weet het, baba, ik ga naar werk!! ze hebben mij net gebeld, en we moeten vandaag netjes gaan (baba zegt maar je doet schoonmaak en waarom ga je in die kleren?!? Baba, we moeten vandaag kantoren schoonmaken en we moeten netjes komen en het duurt tot half mmm half 9.

dit wordt mij te erg zo'n bnet minrokjes droom, dit is meer een nachtmerrie

Hilaalia
20-06-02, 15:06
Heb je er weleens opgelet hoeveel hun haar glanst van de olijfolie en dat er een walm van parfum om ze heen hangt, waardoor je gewoon in shocktoestand zit, maar die net niet sterk genoeg is om de zweet en etensgeur te verdoezelen. De vetrollen die aan alle kanten van hun truitje uitsteken, omdat ze in plaats van een L een XS nemen, omdat ze niet willen geloven dat ze dik zijn.

malouisa
20-06-02, 20:37
Salaam ou alaykoum,

hey, ik heb hier juist die berichtjes gelezen i.v.m. hoe meisjes bnet mini rokjes zich gedragen. Zijn jullie dan vergeten hoe wlad station zich gedragen???
Dan zal ik het jullie nu vertellen :gniffel:
Deze jongens beginnen de syptomen van wlad station te vertonen vanaf de leeftijd 14 jaar.
Ze gaan af en toe nog eens naar het deeltijds onderwijs, maar het meeste van hun tijd besteden ze aan het station: The Place to Be for Cool guys!
Met hun pot gel in heun haar paraderen ze zo de hele namiddag en nacht door het station: van het ene café naar het andere.
Waar ze wonen? Daar hebben ze geen flauw idee van. Ze kennen alleen maar de naam van hun straat en Het Station.
In de voormiddag zijn ze bezig met hun pot gel uit te putten, effe naar de zonnebank, maar eerst en vooral een te korte broek aandoen!
'sMorgends: komt de trap afgelopen, dikke kus op baba zijn hand: het tonen van respect en een goede zoon te zijn en dan naar het staton om met de Coole jongens oop te trekken.

Hiermee wil ik mijn mening zeggen: ik denk dat het verkeerd is om te oordelen over anderen. Ik kijk gewoon hoe ik ben. OK ik kan vinden dat iemand zich verkeerd gedraag en de verkeerde handelingen doet, maar dat zijn mijn zaken niet. Ik weet: mensen die slechte dingen willen ve-inden over anderen die gaan zoals hierboven vermeld te werk, maar mensen die zich daar niet mee bezig houden gaan zich objectief opstellen en tevens de POSITIEVE dingen vermelden. :denk:
Thalla

Aboe
20-06-02, 20:46
Geplaatst door malouisa
Salaam ou alaykoum,

hey, ik heb hier juist die berichtjes gelezen i.v.m. hoe meisjes bnet mini rokjes zich gedragen. Zijn jullie dan vergeten hoe wlad station zich gedragen???
Dan zal ik het jullie nu vertellen :gniffel:
Deze jongens beginnen de syptomen van wlad station te vertonen vanaf de leeftijd 14 jaar.
Ze gaan af en toe nog eens naar het deeltijds onderwijs, maar het meeste van hun tijd besteden ze aan het station: The Place to Be for Cool guys!
Met hun pot gel in heun haar paraderen ze zo de hele namiddag en nacht door het station: van het ene café naar het andere.
Waar ze wonen? Daar hebben ze geen flauw idee van. Ze kennen alleen maar de naam van hun straat en Het Station.
In de voormiddag zijn ze bezig met hun pot gel uit te putten, effe naar de zonnebank, maar eerst en vooral een te korte broek aandoen!
'sMorgends: komt de trap afgelopen, dikke kus op baba zijn hand: het tonen van respect en een goede zoon te zijn en dan naar het staton om met de Coole jongens oop te trekken.

Hiermee wil ik mijn mening zeggen: ik denk dat het verkeerd is om te oordelen over anderen. Ik kijk gewoon hoe ik ben. OK ik kan vinden dat iemand zich verkeerd gedraag en de verkeerde handelingen doet, maar dat zijn mijn zaken niet. Ik weet: mensen die slechte dingen willen ve-inden over anderen die gaan zoals hierboven vermeld te werk, maar mensen die zich daar niet mee bezig houden gaan zich objectief opstellen en tevens de POSITIEVE dingen vermelden. :denk:
Thalla

lees anders ff hmido pradaboy!

malouisa
21-06-02, 10:08
salaam ou alaykoum,

Had ik gelezen...wou er gewoon nog eentje bij doen :duim:
Vond het leuk om dat te doen, niets anders!

Mriemoe
24-06-02, 09:21
Sorry maar ze heeft wel gelijk hoor .... HaHa Wlad Station zijn even erg als BNET MINI ROKJES .. Wenkbrauwen epuleren .. Strings .... Stekeltejs ... Blouse Kraag omhoog ... Zonnebank ... En Hup naar 't station kijken of er een leuke SMATJE langs loopt die ze kunnen gebruiken voor een weekje .......

najla
24-06-02, 13:15
:fplet: wat ik even wou zeggen dat ik het wel grappig vond wat hij geschreven heeft maar ja wat betreft de jongens daar zou ik niet over willen beginnen dan maak 77 delen van mijn verhaal en die amsterdamse jongeren nog erger maar ja boeit mij niet laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz najla

najla
25-06-02, 11:42
he deze is voor malouise je hebt die gast echt vet uitgelult waarom stuurt hij geen reactie terug en ja je hebt helemaal gelijk en ik zie het zelf ook volgens mij valt hij op die bnet minirokjes en doet alsof hij dat ugly vind laterzzzzzzzzz najla :maf3: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :jeweetog:

Hanan Gucci
25-06-02, 12:24
MALOUISA, je hebt helemaal gelijk en o denk ik er ook over. maar jou verhaaltje ABOE heeft ook wel wat weg van d ewaarheid. het is jammer om te zien hoe sommige marokkaanse meisjes zich gewoon aanbieden! Maar ja mahliech dat is mijn zaak niet. Iedereen heeft zijn eigen mentaliteit. (gelukkig maar)

taala Hanan

malouisa
25-06-02, 13:14
salaam ou alaykoum,

Bedankt meisjes! Héél sympathiek van jullie!
1 van Aboe's té gekke berichtjes: moet je écht lezen: "Hmido de paradaboy I" écht wel leuk, hoor!:stout:

Die mensen waarover we vertellen bestaan ECHT. Soms is het niet te geloven, maar ze bestaan! :maf2:
Ik denk dat die mensen er zó uniek willen uit gaan zien, dat ze er weer ordinair en zo cliché gaan ogen.
Soms denk ik toch wel: "meskiena dek lbent" of "meskien deik elwoeld" Ze verkopen écht hun eigen...meestal echt wel lachwekkend :hihi:!
Gisteren had ik het nog voor:
kwam van een verjaardagsfeestje zo rond half twaalf s'nachts aant station. Onderweg naar huis kwam ik 2 jongens: een pot van die goedkope gel in hun haar, big smile, en wuivende handen in een héél chique bak! Is al wat ik zag. Ze stopten en vroegen of ik een lift wou :giechel:
Ikke (ik kon me niet houden vant lachen: soms heb ik dat, maar toch dacht ik van "oeps ben hier alleen") "neen hoor, toch bedankt!"
Dan zijn die jongens maar weggegaan :droef: ; :giechel:
Ze dachten waarschijnlijk: "nu hebben we er eindelijk eentje: we zijn cool!"...toch niet dus:rood:
Maar wat ik nog altijd niet snap is: hoe komen die toch aan dat geld voor een chique bak (dit betekent auto): er is geen één (beetje overdreven) die deftig werkt en het enige wat ik hen zie doen is op café's zien zitten en lachen en staren met die vuile blik naar de meisjes...: om het even wat voor meisje!
...En het ergste van al is: dat die meisjes DENKEN dat die jongen het menen! :Iluvu:

Tahalla!

Aboe
25-06-02, 20:29
Geplaatst door malouisa
salaam ou alaykoum,

Bedankt meisjes! Héél sympathiek van jullie!
1 van Aboe's té gekke berichtjes: moet je écht lezen: "Hmido de paradaboy I" écht wel leuk, hoor!:stout:

Die mensen waarover we vertellen bestaan ECHT. Soms is het niet te geloven, maar ze bestaan! :maf2:
Ik denk dat die mensen er zó uniek willen uit gaan zien, dat ze er weer ordinair en zo cliché gaan ogen.
Soms denk ik toch wel: "meskiena dek lbent" of "meskien deik elwoeld" Ze verkopen écht hun eigen...meestal echt wel lachwekkend :hihi:!
Gisteren had ik het nog voor:
kwam van een verjaardagsfeestje zo rond half twaalf s'nachts aant station. Onderweg naar huis kwam ik 2 jongens: een pot van die goedkope gel in hun haar, big smile, en wuivende handen in een héél chique bak! Is al wat ik zag. Ze stopten en vroegen of ik een lift wou :giechel:
Ikke (ik kon me niet houden vant lachen: soms heb ik dat, maar toch dacht ik van "oeps ben hier alleen") "neen hoor, toch bedankt!"
Dan zijn die jongens maar weggegaan :droef: ; :giechel:
Ze dachten waarschijnlijk: "nu hebben we er eindelijk eentje: we zijn cool!"...toch niet dus:rood:
Maar wat ik nog altijd niet snap is: hoe komen die toch aan dat geld voor een chique bak (dit betekent auto): er is geen één (beetje overdreven) die deftig werkt en het enige wat ik hen zie doen is op café's zien zitten en lachen en staren met die vuile blik naar de meisjes...: om het even wat voor meisje!
...En het ergste van al is: dat die meisjes DENKEN dat die jongen het menen! :Iluvu:

Tahalla!

Hé lieve dames!! Vat mijn verhalen niet persoonlijk op, voel het niet als een attack of zo tegen de andere meiden. Ik bedoel gewoon: het is een verhaaltje, om jou te vermaken. Het is geen discussieonderwerp.

Maar aangezien jouw talent (zie hierboven), gaan we samen een verhaaltje verzinnen? :wijs:

malouisa
25-06-02, 21:06
Geplaatst door Aboe

Hé lieve dames!! Vat mijn verhalen niet persoonlijk op, voel het niet als een attack of zo tegen de andere meiden. Ik bedoel gewoon: het is een verhaaltje, om jou te vermaken. Het is geen discussieonderwerp.

Maar aangezien jouw talent (zie hierboven), gaan we samen een verhaaltje verzinnen? :wijs:

Lijkt me écht héél leuk! :duim:
Ik vind het leuk dat we er toch om kunnen lachen ;)
Maar hoe gaan we dan beginnen aan zo'n verhaaltje in één te steken?

najla
28-06-02, 09:46
KIJK JIJ VROEG HOE JONGENS AAN EEN MOOIE AUTO KOMEN SOMMIGE SPAREN SOMMIGE DEALEN DRUGS SOMMIGE ZIJN POOIERS NOEM MAAR OP LATERZZZZZZZZ NAJLA

shema
06-07-02, 22:39
Geplaatst door najla
KIJK JIJ VROEG HOE JONGENS AAN EEN MOOIE AUTO KOMEN SOMMIGE SPAREN SOMMIGE DEALEN DRUGS SOMMIGE ZIJN POOIERS NOEM MAAR OP LATERZZZZZZZZ NAJLA en sommige doen dit allemaal :traan1: :traan1:

sssss
07-07-02, 09:27
wat een verbeeldingskracht.

shema
07-07-02, 09:44
hoezo? wat bedoel je met wat een verbeeldingskracht.

Aboe
24-09-02, 00:09
:maroc:

Nissam
22-10-02, 12:47
Hey Aboe,

Je vertelt wel van die mooie verhalen, maar weet je ook dat je niet over anderen mag roddelen. Want dan gaan al jouw zegeningen naar degene over wie je roddelt. Dus let op met wat je allemaal vertelt.

Aboe
20-03-03, 13:13
:rolleyes:

loekie
03-04-03, 18:37
mensen reageer niet zo aanvallend...zijn verhaaltje is bedoeld als entertainment..
hij zei het zelf al: vat het niet persoonlijk op :wink:

Mayas
18-04-03, 20:31
Hoi Malouisa,

Je zit wel over anderen te praten, maar wat doe jij om half 12 's nachts nog op het station en nog wel alleen ook? Dit behoort een meisje toch niet te doen. Je zegt dat je van een verjaardag afkomt, maar dat is toch geen excuus? Ik hoefde bij me ouders echt niet om half 12 aan te komen schijten. Maar ja het is jouw leven, maar omdat die van jou ook niet alles is, moet je anderen ook in hun waarden laten.
Ik zeg je dit alleen als mening en niet om je aan te vallen.

Groetjes Mayas

Aboe
08-10-03, 16:36
Geplaatst door loekie
mensen reageer niet zo aanvallend...zijn verhaaltje is bedoeld als entertainment..
hij zei het zelf al: vat het niet persoonlijk op :wink:

:duim: Dacht het ook he!

Aboe
26-01-04, 19:03
Up :bril:

mtiwa
15-02-04, 02:20
He aboe...je hebt een kettingreactie ontketend.
Ik vind dit wel interessant.
Ik bedoel het is goed om hmidoe te laten zien, maar sommige marokkaanse meiden verdienen het ook om belachelijk te maken.

Ik bedoel (vergeet me niet verkeerd) er zijn veel goede marokkaanse dames, maar sommige zijn zo materialistisch en gemeen dat ze die verdienen.

We zijn moslims en dit soort dingen halen onze trots omlaag.
Hoeveel meisjes zie je niet die zich gedragen op een manier waar westerse dames dervoor nog zouden schamen.

Ik bedoel als je een moslima bent, dien je je maagdelijkheid te bewaren voor een islamitische man, waar die ook vandaan komt.

Maar als dames tegenwoordig denken dat een dokter alles kan bijlappen en leve de vrijheid, dan zijn we als oema verloren.

Maar ik bedoel voor elke bnet mini rokejes zijn er wel 5 moslima's die het verdienen om bedankt te worden voor hun behouden houding.

Mensen geloof niet in de racial mixing media propaganda machine
die er opuit is om onze islamitische identitei af te pakken.

Wa allaikumu assalaam,

nounzja
15-02-04, 09:11
Geplaatst door Aboe
lees anders ff hmido pradaboy!

waar staat het verhaal over pradaboy. ik zou het graag willen lezen

Missy-EsS
15-02-04, 11:45
Aboe jij verteld het echt soo leukkk :D :blij: gaa verderrrrrrrrr :D

tanzawia84
16-02-04, 12:34
Geplaatst door Nissam
Hey Aboe,

Je vertelt wel van die mooie verhalen, maar weet je ook dat je niet over anderen mag roddelen. Want dan gaan al jouw zegeningen naar degene over wie je roddelt. Dus let op met wat je allemaal vertelt.

Nissam hij noemt geen namen maar hij heeft het over het ALGEMEEN.. roddelen is alleen haram als je namen gaat noemen..

tanzawia84
16-02-04, 12:40
Geplaatst door mtiwa
He aboe...je hebt een kettingreactie ontketend.
Ik vind dit wel interessant.
Ik bedoel het is goed om hmidoe te laten zien, maar sommige marokkaanse meiden verdienen het ook om belachelijk te maken.

Ik bedoel (vergeet me niet verkeerd) er zijn veel goede marokkaanse dames, maar sommige zijn zo materialistisch en gemeen dat ze die verdienen.

We zijn moslims en dit soort dingen halen onze trots omlaag.
Hoeveel meisjes zie je niet die zich gedragen op een manier waar westerse dames dervoor nog zouden schamen.

Ik bedoel als je een moslima bent, dien je je maagdelijkheid te bewaren voor een islamitische man, waar die ook vandaan komt.

Maar als dames tegenwoordig denken dat een dokter alles kan bijlappen en leve de vrijheid, dan zijn we als oema verloren.

Maar ik bedoel voor elke bnet mini rokejes zijn er wel 5 moslima's die het verdienen om bedankt te worden voor hun behouden houding.

Mensen geloof niet in de racial mixing media propaganda machine
die er opuit is om onze islamitische identitei af te pakken.

Wa allaikumu assalaam,

Mtiwi ik ben echt helemaal met je eens!! wallah soms zie ik van die meisjes op straat waarvan ik denk dat het enige wat er met deze meisjes moet gebeuren is dat ze op de brandstapel gegooid moeten worden. Wat heeft het nou in voor nut om met je kont te gaan shaken?? Ok misschien heb je als doel dat ze ("de varkens") naar je kont blijven staren... en dan??? wat heb je daarmee bereikt behalve eeen heleboel sajiat??? (zonden) En zo kan ik me nog heel lang gaan ergeren aan dit soort "mensen"
:(

rwina_zina
16-02-04, 20:27
ik val even in de herhaling...

dit is een verhaal, een grappig verhaaltje met als doel mensen te vermaken, ik heb wat meningen gelezen...er zitten wat goeie tussen..
maar toch...het is niet aanvallend bedoeld mensen..'just 4 fun!'
dit soort figuren bestaan inderdaad...maar ja als je je zo als een sloerie gedraagt, moet je ook de gevolgen inzien..o.a dat er een leuk verhaaltje over je geschreven word op maroc.nl door Aboe! ;)

:strik: rwinaatje

magribgirl
25-02-04, 21:35
Salaam alaikoem

Daaaaamn boy, ik vind het echt een leuk verhaal zoals velen hier. spijtig dat er sommige mensen zijn die het serieus opnemen. voor hen...lighten up people! een beetje amusement mag toch wel.
it's just for fun!
ik moet toegeven...jouw verhaal heeft me wel doen lachen.:-)
je schrijft op een leuke manier!

er is iemand die zei dat een vrouw haar maagdelijkheid moet behouden voor haar man. voor die persoon: neem mij niet verkeerd op maar dit is wederzijds!!
deze regel geldt zowel voor een vrouw als voor een man!

nog veel plezier iedereen

beslama