PDA

Bekijk Volledige Versie : Bnet mini rokjes deel III

Aboe
11-06-02, 17:03
wanneer ben je een "bnet mini rokje".

dit zijn de toelatingseisen tot het worden van een bnet mini rokje:
:blauwkus: je lengte minus 90 dan moet je komen op je aantal kilo's
dus bijv. 1.60m min 90 is 70 kilo...
:blauwkus:altijd hoebaboeba kauwgom in je mond
:blauwkus:je namenlijst in je telefoon bestaat min. uit 5 nummers die je
van jongens uit de chat hebt
:blauwkus:je liegt altijd tegen je ouders waar je naar toe gaat
:blauwkus:maximaal 0.25 eurocent beltegoed
:blauwkus:je moet de onderscheid kunnen maken tussen bmw325
:blauwkus:en een bmw m3 (het gaat hier om de interieur alleen he)
:blauwkus:je moet de lef hebben omgewoon elk willekeurige jongen aan
:blauwkus:te spreken..(je mag je dus niet schamen)
:blauwkus:je scheldwoordenboek is oneindig groot en je kent em volledig
uit je hoofd.
:blauwkus:zelfs als we midden in de nacht bij je aanbellen moet je een mini
rokje aan hebben
:blauwkus:wielie wielie is een standaard woord
:blauwkus:je haalt altijd swirl ice als je op een station bent
:blauwkus:je leeft van dag tot dag (tenzij je morgen een date
hebt, dan denk je wel over de volgende dag)
:blauwkus:je zelfvertrouwen moet je gewoon uitstralen
:blauwkus:make up laag op je gezicht moet min. bestaan uit 3 make up
verdiepingen.
:blauwkus:inhoud van je tas: lipclose (of zoiets), kauwgom, foto's van de
chatjongens (je weet maar nooit of je ze tegenkomt, dus je
moet ze herkennen), niet te vergeten je ov-jaarkaart, extra
panty het kan koud worden, mondspray, drie Always maandverbanden en
je make up doosje samen met je tiliefoen

Sfenza
12-06-02, 11:16
hahahaha
Deze is Goed!

:duim: voor Aboe....

larissa
12-06-02, 20:38
:duim:

Ik ga sollieciteren...:rolleyes:

SuperHada
23-06-02, 17:42
nog een paar eisen, maar welteverstaan, voor de Masters, de eGgte bnet-minirokjes!!! de profs.

:melig: je moet een hele marathon op hoge hakken kunnen lopen zonder te laten zien dat je vergaat van de pijn.
:melig: je moet rijke jongens vanuit de verte kunnen ruiken, en ze ook zover zien te krijgen ze voor jezelf te winnen en ze te laten betalen.
:melig: je laat alles voor je betalen...er schijnt zelfs een bnet minirokje te zijn die haar ziekenfonds laat betalen..(om jaloers op te zijn)
:melig: je mag hooguit 5 euro uitgeven op een afspraakje, incl. eten, bios, drinken en vervoer.
:melig: je moet op alles en overal in no time een smoes zien te bedenken dat ook geloofwaardig overkomt...dit puur om je eigen hagje te redden.
:melig: voor de rest moet je er kickuuuuuuuuuuuh uitzien en lekker ruiken.

Sweet_Revenge
23-06-02, 23:48
Superrrrrrrrrrrrrrrrr Hadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa!!!!!!

:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Mriemoe
24-06-02, 09:06
Hhahah die is zeker goedddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Mriemoe
24-06-02, 09:08
Sorry k kom past boem binnen K zal me even voorstellen K heet Mariam woon in Noord-Brabant ben 17 en gestoord ahha meer heb k niets te zeggen ......

chuckie
25-06-02, 01:38
haha ik er ken er wel een paar

Sensual
25-06-02, 10:55
en de onschuldige meisjes? De verlegen meisjes kunnen zeker niet solliciteren/

Thasrith
10-07-02, 16:04
Superhada en ik hebben ons eens goed verdiept in de hele hype die om de bnet minirokje is ontstaan.
Bnet minirokje zijn is geen simpele opdracht, het is een levenswijze waar je aanleg voor moet hebben. Om tot de raad der bnet minirokjes toegelaten te kunnen worden moet je dus een zware training hebben gevolgd. Ben je eenmaal toegelaten tot de Raad dan krijg je beperkte inzage in de protocollen. Meer inzage moet je verdienen.
Als je hoort bij de bnet minirokjes hoef je geen minirok aan, maar dan moet je je wel kicken kunnen kleden. Mensen moeten omdraaien en nog een keer en nog een keer omdraaien. uiteraard is dit niet bijzonder voor je.
ik heb nog een hele serie kwaliteiten waar een bnet minirokje over moet beschikken maar die bewaar ik tot een andere keer als ik wat meer ruimte in mijn planning heb.
Gegroet

Thasrith

SuperHada
11-07-02, 12:54
yo thassie!!! over planning gesproken...heb je die powerpoint presentatie al af voor vrijdag avond/naGgt? het wordt een drukke dag die we stipt op elkaar moeten afstemmen om zo een weldadige, rijkvolle werkdag te creeeren;) Aangezien er drank en mannen in het spel staan, moet het allemaal stipt op t uur kloppen! ik wens je veel sukses zodat we later op de zaterdag onze vruGgten kunnen plukken!! :D :D lohol :)

tot spreeks

Aboe
24-09-02, 00:08
:nerd:

mistery
28-09-02, 19:12
hallo allemaaall,

Wat kan de waarheid toch hard aankomen zeg.............Maar het zijn allemaal feiten toch.....vind ik wel ....Klasse!!!!

Alleen had ik nog een vraag?......zijn de meiden van dan nog niet wakker geschud.......ik bedoel is het nou nog steeds zo dat de meiden zich zo gedragen en voordoen.......want ik weet het eigenlij niet meer

Nou ik hoor het wel
beslamma
mistery ;)

Aboe
22-09-03, 16:50
:lachu:

kariempje
05-10-03, 19:16
wollah deze zijn egt super wahahahahahahaha

-x-