PDA

Bekijk Volledige Versie : Bnet mini rokjes Deel IV

Aboe
11-06-02, 17:09
Aichakendiesja en Fetosha, twee bnet mini rokjes..
sinds de topic over bnet mini rokjes gestart was voelen ze zich zelf niet meer zo zeker op straat. Heen en weer krijgen ze hé bnet mini rokjes!!! naar zich toe geroepen..
Fetosha is het zat maar glimlacht wel, want extra aandacht is mooi meegenomen!
Dus ze haasten zich naar een internetcafé, om iets tegen de bnet mini rokjes legende te doen.. ze beginnen een eigen topic genaamd Anouar de chatboy..

Aichakendiesja krabbelt in haar tasje en haalt er enkele eurootjes uit, Fetosha bekijkt haar verbaasd aan en roept keihard waaaar heb je dat geld vandaan gehaald. Aichakendiesja glimlacht stiekem en vertelt haar dat ze gisteren in de bmw van mounir zat en in de sigaretenbakje lag losgeld. hihihihhi, wielie wielie.... dus richting de balie, om een kaartje te halen..
eenmaal achter de pc.... www.tmf.nl neeee, roept Fetosha.. chatten doen we zo wel, ik weet dat het moeilijk is om niet te gaan chatten maar hou het vol meid, hier hoebaboeba... voor de pijn...
www.maroc.nl> okay dame wat gaan we vertellen? vertel over de vorige keer toen met anouar!! Welke anouar? je weet toch wel die anouar die hihihih met die scheve tanden.. wielie wielie bedoel je die!! is goed kom we gaan em tikken..

anouar de chatboy... anouar zat zielig achter de pc op school en dacht het is tijd voor een date!! op tmfchat moest het wel goed komen met anouar.. (welke naam gaan we voor jou gebruiken Fetosha? mmmm doe Malika. oké) Malika was net klaar met studeren en voor de afleiding ging ze even op de chat.. opeens sprak anouar haar aan.. malika nog onschuldig en onwetend ga haar nummer op een gegeven moment aan anouar de scheeftand... die minuut belde anouar haar op en hing op. onschuldige malika belde terug en kreeg anouar aan de lijn... bla bla bla en ja hoor, die middag nog op centraal station in utrecht...
malika, trok een lange zwarte broek aan en een witte hempje. zag er heel schattig uit!! (nee, joh doe mini rokje, want zo ging jij toch!! Nee niet mini rokje want ik ben nu malika) Op het station aangekomen zag ze een kleine jongen met hele scheve tanden... maar hij reed in een bmw, dus malika dacht hij komt mij gewoon ophalen in de auto, hij zal me wel naar anouar brengen.. maar het bleek niet zo te zijn het was gewoon anouar, malika voelde zich misbruikt maar ze zat zo lekker op die witte leren bekleding, m3 sportstoel. met verwarming (he Aichakendiesja je draaft door.. wielie wiellie, hihihhih, ik weet nog ik zat daar zo lekker, ben ineens alles gaan tikken wat bij me op kwam hhihihi) maar anouar scheeftand probeerde haar te kussen, maar malika wilde niet (hihihhi, ik heb nog last van die sneetjes in mijn tong we hadden de hele tijd gekust, tfoe hla tanden) malika rende uit de auto en rende richting centraal en (tik even in dat je nog een swirl ging halen, seketnie... weet je nog dat ik geen geld had, dit doet gewoon pijn.. op het station en geen swirl gehaald) en ging naar huis. (eigenlijk gingen we nog naar de bios, maar dat hoeven de andere lezers niet te weten).. he fetosha, tijd is om, we hebben niet eens tijd gehad om te chatten. tfoe hliek ik zei toch kom eerst chatten. he smsje ontvangen!! hihih, hamid staat bij de taxi's kom we gaan...

Aboe
24-08-02, 11:52
:maroc:

najla
17-09-02, 09:01
Geplaatst door Aboe
:maroc:

hewa wanneer komt er weer een vette verhaal????????????????? najla

Aboe
24-10-02, 23:25
Was eventjes verdwenen, tijd om em te laten verschijnen

*Highcla$$Lady*