PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontroostbaar koppel springt van zelfmoordklif met kind



Marsipulami
02-06-09, 11:42
Ontroostbaar koppel springt van zelfmoordklif met kind

Een jong Brits echtpaar is van de 168-meter hoge kliffen in Beachy Head bij Eastbourne gesprongen. Ze konden de dood van hun pas overleden vijfjarig zoontje niet verwerken. Ze namen het lijkje van het kind mee in hun doodsprong.

Beachy Head is een favoriete plaats van Britten om zelfmoord te plegen. Ieder jaar springen er gemiddeld twintig mensen de dood tegemoet.

Speelgoedtractor
Boven, op de parkeerplaats aan de klif, vond de politie de monovolume van de familie. Onderaan troffen ze de lijken aan. Beide ouders droegen een rugzak. In die van de vrouw zaten knuffels en een speelgoedtractor. Haar echtgenoot droeg de rugzak met daarin het lijkje van het kind. De kleine zou aan een ongeneeslijke ziekte hebben geleden. (mvl)
02/06/09 11u48

M@riska
02-06-09, 11:49
Mesakin.

DNA
02-06-09, 17:06
Ontroostbaar koppel springt van zelfmoordklif met kind

Een jong Brits echtpaar is van de 168-meter hoge kliffen in Beachy Head bij Eastbourne gesprongen. Ze konden de dood van hun pas overleden vijfjarig zoontje niet verwerken. Ze namen het lijkje van het kind mee in hun doodsprong.

Beachy Head is een favoriete plaats van Britten om zelfmoord te plegen. Ieder jaar springen er gemiddeld twintig mensen de dood tegemoet.

Speelgoedtractor
Boven, op de parkeerplaats aan de klif, vond de politie de monovolume van de familie. Onderaan troffen ze de lijken aan. Beide ouders droegen een rugzak. In die van de vrouw zaten knuffels en een speelgoedtractor. Haar echtgenoot droeg de rugzak met daarin het lijkje van het kind. De kleine zou aan een ongeneeslijke ziekte hebben geleden. (mvl)
02/06/09 11u48


nou, echt triest : maar afkeurenswaardig natuurlijk :

er zijn er mensen op deze wereld die onder veel veel erger druk & verdriet niet bezwijken, kom op, zeg !

om maar te zwijgen over oorlogs traumas , misdaden , tsunamis ....waardoor veel mensen veel falmilieleden & ander hadden verloren ...

ze hebben geen faith die britten dan , geen backbones ...

may God have mercy on their souls !

reallife
02-06-09, 17:08
Ontroostbaar koppel springt van zelfmoordklif met kind

Een jong Brits echtpaar is van de 168-meter hoge kliffen in Beachy Head bij Eastbourne gesprongen. Ze konden de dood van hun pas overleden vijfjarig zoontje niet verwerken. Ze namen het lijkje van het kind mee in hun doodsprong.

Beachy Head is een favoriete plaats van Britten om zelfmoord te plegen. Ieder jaar springen er gemiddeld twintig mensen de dood tegemoet.

Speelgoedtractor
Boven, op de parkeerplaats aan de klif, vond de politie de monovolume van de familie. Onderaan troffen ze de lijken aan. Beide ouders droegen een rugzak. In die van de vrouw zaten knuffels en een speelgoedtractor. Haar echtgenoot droeg de rugzak met daarin het lijkje van het kind. De kleine zou aan een ongeneeslijke ziekte hebben geleden. (mvl)
02/06/09 11u48

Wat erg. :(

Charlus
02-06-09, 18:13
<...>Boven, op de parkeerplaats aan de klif, vond de politie de monovolume<...>
De wat?

Joesoef
02-06-09, 18:51
De wat?


Zo een gezinsauto die wat weg heeft van een bestelbusje, mpv noemen we dat hier.

Bar
02-06-09, 19:42
nou, echt triest : maar afkeurenswaardig natuurlijk :

er zijn er mensen op deze wereld die onder veel veel erger druk & verdriet niet bezwijken, kom op, zeg !

om maar te zwijgen over oorlogs traumas , misdaden , tsunamis ....waardoor veel mensen veel falmilieleden & ander hadden verloren ...

ze hebben geen faith die britten dan , geen backbones ...

may God have mercy on their souls !


Wat ben jij toch een walgelijk ventje.

reallife
02-06-09, 20:48
nou, echt triest : maar afkeurenswaardig natuurlijk :

er zijn er mensen op deze wereld die onder veel veel erger druk & verdriet niet bezwijken, kom op, zeg !

om maar te zwijgen over oorlogs traumas , misdaden , tsunamis ....waardoor veel mensen veel falmilieleden & ander hadden verloren ...

ze hebben geen faith die britten dan , geen backbones ...

may God have mercy on their souls !


Ik kan me voorstellen dat deze mensen heel intens en met heel veel liefde voor hun kindje zorgden. Toen het kindje uiteindelijk toch stierf zijn ze in een soort leegte terecht gekomen. Veel mensen komen daar weer bovenop. Deze mensen niet. Wie weet wat ze nog meer mee hebben gemaakt in hun leven...

Slinger
02-06-09, 21:16
nou, echt triest : maar afkeurenswaardig natuurlijk :

er zijn er mensen op deze wereld die onder veel veel erger druk & verdriet niet bezwijken, kom op, zeg !

om maar te zwijgen over oorlogs traumas , misdaden , tsunamis ....waardoor veel mensen veel falmilieleden & ander hadden verloren ...

ze hebben geen faith die britten dan , geen backbones ...

may God have mercy on their souls !


Geweldig inlevingsvermogen heb je toch!

Exemplarisch?

John2
02-06-09, 23:08
may God have mercy on their souls !

De enige juiste woorden.

DNA
03-06-09, 19:29
Wat ben jij toch een walgelijk ventje.


wat ben je een achterlijk schijnheilig mafkees, zeg :

zelfmoord is nooit goed te praten : behalve misschien bij sommige accute gevallen , weet ik veel :

er zijn er mensen die veels te veel & erger rampen , traumas, verlies van dierbaren , pijn, ellende ...hadden meegemaakt maar toch geen zelfmoord hadden gepleegd !

I'm not judging anyone : i just don't condone suicide :

i can understand that a psychologically disturbed person , a person who suffers intolerable pain & loss beyond any imagination , or a mentally insane person ....w'd take their own lives , but not this !

May God have mercy on their souls indeed !

Think , moron , 'fore u dare say something ! :

DNA
03-06-09, 19:36
De enige juiste woorden.

As a christian u know that suicide is wrong, right ??? in case of mentally , spiritually ....healthy_sane people at least !

DNA
03-06-09, 19:41
Ik kan me voorstellen dat deze mensen heel intens en met heel veel liefde voor hun kindje zorgden. Toen het kindje uiteindelijk toch stierf zijn ze in een soort leegte terecht gekomen. Veel mensen komen daar weer bovenop. Deze mensen niet. Wie weet wat ze nog meer mee hebben gemaakt in hun leven...


dat snap ik : daar heb ik gevoel voor : ik voel met die mensen mee :

maar ik kan absoluut geen begrip of sympathy opbrengen voor hun zelfmoord :

i'm not judging them : God is the only judge !


There are people who had encountered & experienced worse much worse pain, loss of loved ones , traumas ....but they don't commit suicide :

als ieder die diens kind verliest zelfmoord gaat plegen, tja ....



& again : God have mercy on their souls indeed !

I just don't condone that suicide of theirs , that's all : very sad but very bad too !

John2
03-06-09, 19:47
As a christian u know that suicide is wrong, right ??? in case of mentally , spiritually ....healthy_sane people at least !

Ik weet het DNA, dat zelfmoord fout is binnen de lijnen van het geloof, maar net als wij mensen er soms begrip voor hebben, neem ik aan dat ook de almachtige dit begrip kent dat de wens naar rust en het terug vinden van je geliefden in het hiernamaals word verkozen boven de leed op deze wereld.

DNA
03-06-09, 20:21
Ik weet het DNA, dat zelfmoord fout is binnen de lijnen van het geloof, maar net als wij mensen er soms begrip voor hebben, neem ik aan dat ook de almachtige dit begrip kent dat de wens naar rust en het terug vinden van je geliefden in het hiernamaals word verkozen boven de leed op deze wereld.


ok, maar da's anti_life :

wat denk je dan van het leed van de nabestaanden dan ???

denk je niet dat die mensen die zelfmoord hadden gepleegd rekening hadden moeten houden met de gevoelens, pijn, leed & liefde van hun dierbaren bijv. & de consequenties van hun daad op nabestaanden ???

of moeten hun nabestanden ook zelfmoord gaan plegen soms ???

om maar te zwijgen over hun veraantwoordelijkheden hier op aarde als mensen , met betrekking tot de medemens_nabestaanden , zichzelf & de maatschappij , om maar hun veraantwoordeklijkheid tot God die hun van het leven had begiftigd niet te citeren even ....



Ik vind die daad _zelfmoord van relatief geestelijk gezond mensen zeer egocentrisch _egoetisch ...tot op zeker hoogte althans !

Witte78
03-06-09, 20:48
Ik vind het egocentrischer wanneer je denkt dat de wereld je nodig heeft.

reallife
03-06-09, 20:52
Ik vind het egocentrischer wanneer je denkt dat de wereld je nodig heeft.


Hm, ik denk dat DNA bedoeld dat er misschien ook nog een opa en oma ergens zijn die nu dus een driedubbel verlies te verwerken hebben.

MaRiaH
03-06-09, 22:54
Schokkend verhaal.

Maar niets is meer ingrijpender dan je kind verliezen.
in dat licht kan ik er begrip voor op brengen.

Mogelijk wordt je wereld ook zeer klein als je lang aan een ziekbed doorbrengt met zijn drieen(de ouders en het kind), de realiteit lijkt dan een andere wereld. Bovendien is je levensdoel de verorging en het bijstaan van het zieke kind geworden.
Dit is een bekend probleem bij familieleden van langdurig zieken.

Misschien dat zulke plannen dan eerder een kans krijgen. In dit geval zagen de ouders geen andere uitweg..
Heel verdrietig.

Witte78
03-06-09, 22:59
Hm, ik denk dat DNA bedoeld dat er misschien ook nog een opa en oma ergens zijn die nu dus een driedubbel verlies te verwerken hebben.

Ik neem aan dat hij gewoon bedoelt wat hij zegt, maar je weet het nooit met hem.

John2
03-06-09, 23:24
ok, maar da's anti_life :

wat denk je dan van het leed van de nabestaanden dan ???

denk je niet dat die mensen die zelfmoord hadden gepleegd rekening hadden moeten houden met de gevoelens, pijn, leed & liefde van hun dierbaren bijv. & de consequenties van hun daad op nabestaanden ???

of moeten hun nabestanden ook zelfmoord gaan plegen soms ???

om maar te zwijgen over hun veraantwoordelijkheden hier op aarde als mensen , met betrekking tot de medemens_nabestaanden , zichzelf & de maatschappij , om maar hun veraantwoordeklijkheid tot God die hun van het leven had begiftigd niet te citeren even ....

Ik vind die daad _zelfmoord van relatief geestelijk gezond mensen zeer egocentrisch _egoetisch ...tot op zeker hoogte althans !

Misschien als deze vader en moeder vrienden hadden gehad die dit voorzagen hadden ze dit leed kunnen voorkomen, en inderdaad de nabestaanden van hen zullen het zeer moeilijk hebben, maar het zijn de sterken die zo een drama overleven en hiermee kunnen omgaan al zal hun leven dan nog weinig vreugde geven, vandaar dat misschien God/Allah ons ook verboden heeft om onszelf van het leven te beroven en dan is inderdaad de zelfmoord van een relatief geestelijk gezond mens egoistisch, maar vergeet niet dat een zelfmoord meestal voortkomt op een moment van onbedachtzaamheid en je heel sterk moet zijn op het moment als je het uitvoerd.
Ik zou het niet kunnen, maar kan me wel voorstellen dat het verlies van je kind je tot deze dingen aanzet, immers als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind en waarschijnlijk voel je de dood als jou fout???
Ik hoop en bid tot God dat ik dit nooit hoef mee te maken, ik zou gek worden denk ik.



Ik vind het egocentrischer wanneer je denkt dat de wereld je nodig heeft.
Is het niet egocentrisch om te denken dat de wereld iemand niet nodig heeft?


Hm, ik denk dat DNA bedoeld dat er misschien ook nog een opa en oma ergens zijn die nu dus een driedubbel verlies te verwerken hebben.
Dit las ik ook in zijn verhaal en dan zou je inderdaad kunnen stellen dat dan de ouders/grootouders/familie ook maar zelfmoord zou moeten plegen in het tendens van deze vader en moeder.
Ik krijg bij zulke onderwerpen altijd kippevel, omdat ik me vaak in antwoorden af ga hoe ik zelf zou reageren?
In dit geval denk ik als ik één van mijn kinderen zou moeten missen ook het liefst zelfmoord zou willen plegen maar dat ik daar te laf voor ben?
En misschien maar goed ook.


Schokkend verhaal.

Maar niets is meer ingrijpender dan je kind verliezen.
in dat licht kan ik er begrip voor op brengen.

Mogelijk wordt je wereld ook zeer klein als je lang aan een ziekbed doorbrengt met zijn drieen(de ouders en het kind), de realiteit lijkt dan een andere wereld. Bovendien is je levensdoel de verorging en het bijstaan van het zieke kind geworden.
Dit is een bekend probleem bij familieleden van langdurig zieken.

Misschien dat zulke plannen dan eerder een kans krijgen. In dit geval zagen de ouders geen andere uitweg..
Heel verdrietig.
Idd Mariah, trouwens lang niet meer gezien :)