PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar gaat het naar toe met journalistiek!



Al Sawt
03-06-09, 14:38
Hond Obama speelt met pers 3-06-09



Na het vertrek van president Obama naar Saudi-Arabië bleef de Amerikaanse pers vanochtend achter met Bo, de presidentiële hond. De politieke verslaggevers kregen de kans even met het dier te spelen. Bo belaagde daarop speels een cameramicrofoon.

Bo, inmiddels ruim 8 maanden oud, is een Portugese waterhond. De keuze van het ras hield de Amerikaanse gemoederen maandenlang bezig nadat Obama na zijn verkiezingswinst in november had aangekondigd dat zijn dochters een hond wilden.

Het moest een hypo-allergeen ras worden, want dochter Malia is allergisch voor honden. Uiteindelijk viel de keuze op de Portugese waterhond, en in april arriveerde Bo (vermoemd naar de vorig jaar overleden gitarist Bo Diddley) in het Witte Huis, als gift van senator Ted Kennedy.

Bron: NOS.nl

Heeft dit bericht nieuwswaarde? Is het relevant voor mijn nachtrust om te weten of een hond, ergens paar duizend km verder op, met cameraploeg zit te spelen?

Waarom gaat NOS dergelijke non bericht plaatsen op hun site?

Kennelijk weten zij in Hilversum heel verantwoordelijk om te gaan met onze belastingcenten.

knuppeltje
03-06-09, 14:45
Kennelijk weten zij in Hilversum heel verantwoordelijk om te gaan met onze belastingcenten.

Ik vind zoiets ook totaal oninteressant, en wat dat belastinggeld aangaat, geldt dat voor hier ook voor 95 procent.

tanger'73
03-06-09, 21:48
Al het nieuws en haar makers en iedereen zit vol of shit en is totaal niet relevant. Uiteindelijk is het beste nieuws; geen nieuws. Zo ben ik altijd vrolijk en heb ik goede nachtrust als ik mijn brievenbus leeg aantref.