PDA

Bekijk Volledige Versie : joehoe!!! weer lekker ******en op joden



magden_david
11-06-02, 21:54
u raadt het al volgend op de zionisme = apartheid poll een aardige variant.

met name het aardige gebruik van het woord "jodestreek" inspireerde mij tot deze poll. :)

vergeet uw donatie aan de onder de apartheid lijdende palestijnen in koeweit en SA niet !

ik neem aan dat u de hier vermelde opties net zo lekker vidt als bij de andere polls dus kom hier niet huilen !
mzzl

WarriorOfIslam
11-06-02, 22:13
Geplaatst door Strijder



Niet ingaan op deze jood.

Hij probeert ons in een hinderlaag te lokken.

En alles wat we dan zeggen kan hij dan tegen ons gebruiken dus wees attent met deze jood. :stout:

Ali G
11-06-02, 22:33
geweldig die reacties. zijn jullie bang er in geluist te worden door een 'Jood' ? Pas maar op hoor je hebt zo een kort geding aan je broek/jurk van die Zionisten.
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Pareltje
11-06-02, 22:36
Hahaha...kun je niet orgineler zijn? Vreemd, ik dacht dat joden orgineler waren....?? Maar ja...echte joden bestaan niet meer, kijk maar naar ethiopiers en russen hahahaha...jakob en isaak,hahaha...ik moet echt lachen van die gozer, die jongen laat me echt lachen...?? Leuke poll, alleen een beetje dom, dat zou maxima ook gezegd hebben hahahaha...je laat me echt lachen..
ga toch naar Israel, opgeblazen worden in een bus...hahaha..ik ben echt leuk!!! Dat had ik niet achter mezelf gezien, ik moet echt Najib achterna....hahaha....Magden_david, is een maagd uit Tel Aviv, hij kan daar geen meisjes krijgen, omdat ie homo is..hahaha, ik ben echt grappig...vriend, als je ons in de maling wilt nemen, doe dat dan beter...rot op naar joods.nl...

Pareltje...

geen ruwe parel hoor, haha...

WarriorOfIslam
11-06-02, 22:41
Geplaatst door Pareltje
Hahaha...kun je niet orgineler zijn? Vreemd, ik dacht dat joden orgineler waren....?? Maar ja...echte joden bestaan niet meer, kijk maar naar ethiopiers en russen hahahaha...jakob en isaak,hahaha...ik moet echt lachen van die gozer, die jongen laat me echt lachen...?? Leuke poll, alleen een beetje dom, dat zou maxima ook gezegd hebben hahahaha...je laat me echt lachen..
ga toch naar Israel, opgeblazen worden in een bus...hahaha..ik ben echt leuk!!! Dat had ik niet achter mezelf gezien, ik moet echt Najib achterna....hahaha....Magden_david, is een maagd uit Tel Aviv, hij kan daar geen meisjes krijgen, omdat ie homo is..hahaha, ik ben echt grappig...vriend, als je ons in de maling wilt nemen, doe dat dan beter...rot op naar joods.nl...

Pareltje...

geen ruwe parel hoor, haha... Wat zeg je, je praat wartaal, weet je zelf ook wat je zegt???

magden_david
11-06-02, 22:46
hij hoort niet bij mij hoor !

Pareltje
11-06-02, 22:48
Dan moet je goed lezen, je kunt toch wel lezen of heb je geen gevoel voor humor, komt zeker door die gezichten van die plaatjes onder je verhaal...

pareltje..

geen ruwe parel...

WarriorOfIslam
11-06-02, 22:53
Geplaatst door Pareltje
Dan moet je goed lezen, je kunt toch wel lezen of heb je geen gevoel voor humor, komt zeker door die gezichten van die plaatjes onder je verhaal...

pareltje..

geen ruwe parel... goed geraden aap ik ga heus niet zo een groot tekst lezen van een jood.

KHALID bin WLD
11-06-02, 22:53
Salaam

Een jodenstreek klinkt toch even beter dan een marokkanenstreek, bij de tweede denk ik eerder aan een streek in marokko, een stuk land dus.

Heb een advies aan je verhuis met je companen naar het wie schrijft die blijft forum. Kan je daar lekker je gang gaan met woordspelingen .

Wa Salaam

WarriorOfIslam
11-06-02, 22:57
Geplaatst door KHALID bin WLD
Salaam

Een jodenstreek klinkt toch even beter dan een marokkanenstreek, bij de tweede denk ik eerder aan een streek in marokko, een stuk land dus.

Heb een advies aan je verhuis met je companen naar het wie schrijft die blijft forum. Kan je daar lekker je gang gaan met woordspelingen .

Wa Salaam Rot jij maar op, ik ga me heus niet laten commanderen.

ps: als je het tegen mij hebt.

Dienna
11-06-02, 22:57
kinderachtig gedrag, zielig hoor :jammer:

echt orgineel ben je niet magden...

Pareltje
11-06-02, 22:59
Warrior of Islam, je bent zo erg aan het vechten voor de Islam dat je verstand niet meer goed werkt...ik ben geen jood, maar 100 % moslim en nog eens gewoon een Marokkaan...en als je goed leest pak ik die maagd david goed aan die door de heilige geest op de wereld is gezet....eeuh snap je hem nu, en ik vind die plaatjes echt lelijk, wat doen zij nu voor de mensheid? Wat doen zij voor palestina, dan met hun baarden elke dag schreeuwen op het plein in Jeruzalem en palestina, wat doen zij?? Niks..in de naam van god te schreeuwen maar daar bereik je niks mee, poppen en vlaggen verbranden, jongen jongen waar zijn we nou helemaal mee bezig!!! In Amerika zijn ze raketten aan het ontwikkelen en wij slimme arabieren zijn couscous aan het ontwikkelen...vriend, je kunt zeggen wat je zegt, maar die joden zijn slimmer als ons...

Pareltje...

en absoluut geen ruwe parel..

p.s. maar dat neemt niet weg dat ik die zionisten met haar en al haat..en koning hassen 2 was de grootste zionist op aarde..vergeet dat niet, de arabieren zijn de grootste vijanden van Palestina, als dat niet was geweest dan hadden we nu geen Israel...allang van de aardbodem verschroeid...maar ja arabieren zitten nu in de woestijn de dansen met buikdanseressen zo willen ze palestina heroveren..sukkels en jij bent er ook een als je die gasten op die foto's gelooft, geloof in god i.p.v. die schreeuwerds...

Dienna
11-06-02, 23:00
oooh ja...maar de reacties op jouw oh zo intelectuele poll vind ik wel komisch hoor, heeft het toch nog wat comedy opgebracht!

hehehehehehheeh Khalid en Warrior :lol:

Dienna
11-06-02, 23:02
Zit wel wat in Parel, maar niet alle schreeuwerds zijn automatisch nietsnutten he, vergeet dat niet! En alle beetjes helpen zou ik zeggen; beter dan helemaal niks doen zoals de Arabieren toch?!

WarriorOfIslam
11-06-02, 23:05
Geplaatst door Pareltje
Warrior of Islam, je bent zo erg aan het vechten voor de Islam dat je verstand niet meer goed werkt...ik ben geen jood, maar 100 % moslim en nog eens gewoon een Marokkaan...en als je goed leest pak ik die maagd david goed aan die door de heilige geest op de wereld is gezet....eeuh snap je hem nu, en ik vind die plaatjes echt lelijk, wat doen zij nu voor de mensheid? Wat doen zij voor palestina, dan met hun baarden elke dag schreeuwen op het plein in Jeruzalem en palestina, wat doen zij?? Niks..in de naam van god te schreeuwen maar daar bereik je niks mee, poppen en vlaggen verbranden, jongen jongen waar zijn we nou helemaal mee bezig!!! In Amerika zijn ze raketten aan het ontwikkelen en wij slimme arabieren zijn couscous aan het ontwikkelen...vriend, je kunt zeggen wat je zegt, maar die joden zijn slimmer als ons...

Pareltje...

en absoluut geen ruwe parel..

p.s. maar dat neemt niet weg dat ik die zionisten met haar en al haat..en koning hassen 2 was de grootste zionist op aarde..vergeet dat niet, de arabieren zijn de grootste vijanden van Palestina, als dat niet was geweest dan hadden we nu geen Israel...allang van de aardbodem verschroeid...maar ja arabieren zitten nu in de woestijn de dansen met buikdanseressen zo willen ze palestina heroveren..sukkels en jij bent er ook een als je die gasten op die foto's gelooft, geloof in god i.p.v. die schreeuwerds... Die zogenaamde sukkels vechten wel maar jij ziet het niet jij zit hier veilig in nederland achter de pc, zij doen niks zeker toch?, een ding, wat doe jij dan???? hahaha jij zit zeker te vechten tegen de joden.

Pareltje
11-06-02, 23:08
Ik stuur geld naar Palestijnse kinderen en kleren als dat nodig is...ik ben een simpele ziel en meer kan ik niet doen. In dat land zijn mensen aan de macht waar wij niks van weten, wij zijn zwak en wij kunnen hier niets aan doen...1 ding wel...geld sturen zodat de mensen te eten hebben en op een gegeven moment kunnen we wapens met dat geld kopen en als de machthebbers wel zin hebben om te vechten tegen de zionistische staat dan sta ik als eerste in de rij om mee te doen, die gasten halen echt niets uit...echt waar...

pareltje...

en geen ruwe parel...!!

KHALID bin WLD
11-06-02, 23:10
Salaam

Warriorofislam valt me zwaar van je tegen, waarom lees je mijn stukken niet beter, ik had het niet tegen jou maar tegen simon/magden_david/ali-g/ en de rest van die bende.

Wa Salaam

WarriorOfIslam
11-06-02, 23:29
Geplaatst door KHALID bin WLD
Salaam

Warriorofislam valt me zwaar van je tegen, waarom lees je mijn stukken niet beter, ik had het niet tegen jou maar tegen simon/magden_david/ali-g/ en de rest van die bende.

Wa Salaam d0h, ik zei ook natuurlijk pas als jij het tegen me hebt, want ik kon het niet uit de tekst halen wie je bedoelde sorry ;)

WarriorOfIslam
11-06-02, 23:30
Geplaatst door Pareltje
Ik stuur geld naar Palestijnse kinderen en kleren als dat nodig is...ik ben een simpele ziel en meer kan ik niet doen. In dat land zijn mensen aan de macht waar wij niks van weten, wij zijn zwak en wij kunnen hier niets aan doen...1 ding wel...geld sturen zodat de mensen te eten hebben en op een gegeven moment kunnen we wapens met dat geld kopen en als de machthebbers wel zin hebben om te vechten tegen de zionistische staat dan sta ik als eerste in de rij om mee te doen, die gasten halen echt niets uit...echt waar...

pareltje...

en geen ruwe parel...!! geld is niet genoeg. en natuuuuuuurlijk sta jij in de voorste rij tuuurlijk, je benen beginnen dan meteen te trillen dat jij in je broek pist.

The Black Flame
11-06-02, 23:36
Kan iemand mij nu nog eens uitlegen waarom het die idioten op die foto het in 1948 niet gelukt is om Israel te verslaan?

Allemaal stoere praatjes, maar een pestlandje op hun nationale feestdag inde pan hakken kunnen ze niet. Watjes!

Nou jongens steek maar weer een pop of een vlag in de brand!

WarriorOfIslam
11-06-02, 23:42
Geplaatst door Strijder


Riwe parel Het gewoon een communicatiestoornis tussen jou en Warrior of Islam en niks meer.

Je hoeft Warrior of Islam niet zo af te kraken.

Weet je sommige Marokkanen wachtten altijd af tot dat de een broeder/zuster een fout maakt , om hem dan grondig de grond in te boren

Soebhan Allah laten we een vuist maken, anders kunne we de Joden nooit vernietigen :denk: zo hoort het :p

The_Reporter
12-06-02, 08:21
Je kunt niet alle Joden aansprakelijk stellen voor wat de zionisten doen.. Net zoals je niet alle Duitsers aansprakelijk kunt stellen voor wat zij de Joden aangedaan hebben, net zoals je niet alle moslims kunt aansprakelijk kunt stellen voor de 11 september aanslagen, en je ook niet alle linkse-dieren-actievisten kunt aansprakelijk stellen voor de moord op Fortuyn, net zo min je alle Marokkanen kunt aansprakelijk stellen voor wat de drugs-runners in hun schild voeren..

Ali G
12-06-02, 10:23
Geplaatst door Strijder


.............., anders kunnen we de Joden nooit vernietigen

Jullie haat tegen Joden is zo enorm groot. Kunnen jullie niet gewoon accepteren dat het IDF op het moment gewoon te sterk is voor jullie. Jullie zouden de geschiedenisboeken eens moeten raadplegen voor er weer een afgang voor jullie op het programma staat.

Djihad
12-06-02, 15:11
Dit is waarom de Moslims nu niet winnen. Ze hebben het te druk met ruzie maken met elkaar. Soennieten tegen Shijieten, Arabieren tegen Berbers en ga zo maar door. Een zionist opent hier een post en hij kan meteen meelachen hoe jullie tekeer gaan tegen elkaar. In plaats van je energie te stoppen in het elkaar's fouten bekritiseren en elkaar de haren invliegen kunnen jullie die energie beter stoppen in zaken die de Moslims van nut zijn en één vuist maken.

Reporter heeft trouwens gelijk, je kan de Joden niet allemaal de schuld geven van wat er in Israel gebeurt. Ik haat ook niet alle Joden, heb niks tegen ze. Waar ik wel wat tegen heb zijn Zionisten. Ik haat ze want ze willen een land over de lijken van onze Moslim broeders en zuster. Daar moeten jullie je tegen richten, tegen de zionisten, niet tegen elkaar.

wassalaam

The Black Flame
12-06-02, 22:59
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag

Waarom lukte het de gigantische arabische overmacht niet om een klein pestlandje in de pan te hakken

Sterker nog het lukt ze tot twee keer toe niet en ze zijn allemaal bang voor Israel.

Pareltje
12-06-02, 23:23
Geloof je nu zelf dat de V.S. niet heeft deelgenomen in die oorlogen, even voor de duidelijkheid, de V.S. geeft Israel jaarlijks 18 miljard dollard, gewoon voor niks...en ze krijgen de meest geavanceerde wapens die er maar zijn, en wat krijgen de arabieren, geen wapens waarmee Israel in gevaar zou komen. De V.S. zorgt voor de machtsevenwicht in het M.O. waarbij de Arabische landen nooit offensieve wapens kunnen aanschaffen. Maar de tijd verandert, het is geen 1948 meer en de Arabische landen zullen de technologieen ook in handen krijgen. Daarom is Irak zo gevreesd door israeliers, omdat ze de A-bom in handen zullen krijgen en daarom moet S.Hoessein verdwijnen, als dat zou gebeuren zou de machtsevenwicht in het M.O. zwaar verstoord worden...in 1948 waren de Arabische staten gewoon te zwak, alhoewel, als ze niet alleen maar voor eigen belang in Palestina waren dan waren de zionisten in de pan gehakt. En de zionisten kregen beschikking over wapens uit Tsjechoslowakije en daarmee hadden ze hun hachje kunnen redden. De Arabische legers waren gewoon te zwak en de zionistische eenheden waren gewoon veel beter voorbereid...80 jaar planning!! In 1967 hadden de Arabische legers gewoon als eerste moeten aanvallen, de SU wilde niet dat Egypte als eerst ging aanvallen, omdat de SU tegen agressie was. De V.S. moedigde de zionisten aan als eerste aan te vallen, resultaat: de luchtmacht van de egyptenaren werd helemaal verwoest, en daarmee konden de troepen oprukken naar de Sinai...waarbij de V.S. met soldaten en materieel meehielp!!! Dit was ook het geval in 1973, waarbij noch israel als egypte de oorlog wonnen..de v.n. kwam tussenbijde en er werd een wapenstilstand afgesproken, in het voordeel van de egyptenaren...CONCLUSIE:Zonder de v.s. zou Israel allang van de kaart geveegd zijn...vergeet dit niet!!

Pareltje..

en geen ruwe parel..

larissa
13-06-02, 00:16
Marokkaan, met twee kk's idioot...........:rolleyes:

Wizdom
13-06-02, 01:39
Geplaatst door Ali G


Jullie haat tegen Joden is zo enorm groot. Kunnen jullie niet gewoon accepteren dat het IDF op het moment gewoon te sterk is voor jullie. Jullie zouden de geschiedenisboeken eens moeten raadplegen voor er weer een afgang voor jullie op het programma staat.

Hahahaha,

Laat me niet lachen. Ten eerste haat een Moslim niet. Dat is meer iets voor ZIONISTEN. Ze vermoorden niet voor niets mensen op hun eigen grondgebied.

Een goed bewapend leger JENIN STRIJDERS EN HEZBOLLAH STRIJDERS en ze vegen de vloer met de IDF aan.

De tijd is nog niet rijp. Een gezonde boom groeit langzaam. Maar wees niet bevreesd, wat niet is zal INSA ALLAH (SWT) nog komen.

En vergeet niet, het gaat niet om KWANTITEIT maar om KWALITEIT. Moslims ten tijde van OMAR hadden niet meer dan 7000 KWALITEITS SOLDATEN nodig om heel NOORD-AFRIKA te veroveren.

En het LEGER van MOHAMED (VZMH) had maar 300 KWALITEIT SOLDATEN om een LEGER van 3000 SOLDATEN te verslaan.

Wanneer die kwaliteit INSA ALLAH weer geevenaard kan worden zou ik maar niet meer in ISRAEL gaan wonen want een ZIONIST zal op die plek zijn veiligheid in ieder geval niet kunnen garanderen.

READ MY LIPS, DIE TIJD ZAL INSA ALLAH (SWT) NOG KOMEN!

Ali G
13-06-02, 16:41
Geplaatst door Wizdom




Een goed bewapend leger JENIN STRIJDERS EN HEZBOLLAH STRIJDERS en ze vegen de vloer met de IDF aan.

En vergeet niet, het gaat niet om KWANTITEIT maar om KWALITEIT. Moslims ten tijde van OMAR hadden niet meer dan 7000 KWALITEITS SOLDATEN nodig om heel NOORD-AFRIKA te veroveren.

En het LEGER van MOHAMED (VZMH) had maar 300 KWALITEIT SOLDATEN om een LEGER van 3000 SOLDATEN te verslaan.

Wanneer die kwaliteit INSA ALLAH weer geevenaard kan worden zou ik maar niet meer in ISRAEL gaan wonen want een ZIONIST zal op die plek zijn veiligheid in ieder geval niet kunnen garanderen.

READ MY LIPS, DIE TIJD ZAL INSA ALLAH (SWT) NOG KOMEN!




Tijden zijn veranderd sinds de tijden van Omar! Doe maar weer eigenwijs, weer gaan jullie de mist in.
En ga nou niet zo triest doen over Jenin. Eerst was er een bloedbad aangericht, blijkt dat niet waar te zijn gaan jullie stoer doen over wat er allemaal wel niet in Jenin is gebeurt. Je zegt over Jenin gewoon wat je uitkomt.
Tip: LEER VAN DE GESCHIEDENIS EN DUS OOK JE FOUTEN!


READ MY SUBTITEL, DIE TIJD ZAL INSA ALLAH (SWT) WEER EEN KEER KOMEN!

Zwarte Schaap
15-06-02, 11:32
Beste G.ali,

Kun je het niet laten om weer voor de Joodse zaak te pleiten? Zie je niet dat wij het druk hebben met de Imamkwestie. Nu even geen tijd voor de Joodse zaak hoor ! :stout:

groetjes,

Zwarte Schaap

rafiq
17-07-02, 13:02
Wat een moddersmijterij zeg.
Even kort en ik wens jullie ALLEMAAL vrede en voorspoed.





Dat de bezetting van Libanon een schending was van het oorlogsrecht is algemeen bekend. Isreal, is al lang de troef van Amerika, en kun je zien alseen militaire troef van dezestaat. Of een miliaire voorpost.
Heeft zelf uitlokking gezocht door tal van infiltraties en "defensieve" bombardementen rond Beirut. Geen wonder dat de Libaneznen een paar keer terugschieten met Katoesja raketten. Dat was natuurlijk de opzet om de operatie "Vrede voor Galilea" vruchtbare bodem te geven. Kortom in plaats van defensie een aanval inzetten. De beste verdeging is de aanval. Dat Libanon een multiculturele staat is met wel 17 bevolkings groepen, Druzen, Shjieten, Orthodoxen, Syriers kwam hun goed uit als mede de Amerikanen. De Hezbollah bestond toen nog niet en ontpopte zich pas later toen de Sjieten mede geinspireerd door Iran zich actief bij de oorlog betrok. Het voornaamste doel was om de P.L.O. te breken als politieke partij en als bindmiddel tussen de verschillende Palestijnse groeperingen te breken.In die opzet is men niet geslaagd. Actieve inmenging van de amerikaen begint al voor de aanslag op de Amerikaanse amabassade waar ruim 300 marinierssterven. Amerikaanse schepen bestoken de moslims rond om Beirut.

Dat ook moslim vs moslims elkaar bevechten is mede mogelijk gemaakt omdat Isreal een paar voorberechte moslims deed paaien met mogelijke politieke aspiraties. Manipulatie iseen spel van macht en mogendheden. Macht is duswel te accepteren. Het is een van de dingen die volk en Staat tot een geheel maken. als machtsuitoefening eenzekere grens overschrijdt, onstaat manipulatie. dit ishret geval bij machtsoefening ten koste van anderen. De invasie van Libanon was een illegale actie.De documenten van de VN fungeren als het geweten voor mogendheden, maar de staten luisteren er niet naar. Verantwoordelijke staten zoals Israel en Amerika doen hun vrome prevelementjes aan het adres van dat hoge gebouw in New york en gaan over tot de orde van de dag. Dat betekent kortom; nieuwe manipulaties.voorbeeld; Lawrence of Arabia, deze officier heeft mede ervor gezorgd dat de verdeelde Arabische stammen samen optrokken tegen de Ottomaanse vijand. Na de overwinning moest beslist worden hoe de Arabische gebieden en staatkundige toekomst van deze staat(en) eruit moesten zien. Groot Brittannie ging weer het verdeel en heers principe aanhangen. Over de beloften van de Engelsen aan de Arabieren was Lawrence heel duidelijk. "Het was vanaf het begin duidelijk dat als we de oorlog zouden winnen, deze beloften een dode letter zouden zijn".

Het Arabisch nationalisme is niet alleen door Engeland misbruikt. Ook de Arabische leiders en binnen Arabische partijprogramma's wordt dit appel op de diepste Arabische gevoelens gebruikt en misbruikt. Kijk naar het onhefde SLA( een arabische Christelijke militie die de Hezbollah bestreed en noodgedwongen op Malta zijn ondergebracht.) Nasser heeft biij voorbeeld heeft buiten Egypte aanhang gektregen door zijn nationale of Pan arabische ambities te verkondigen.

Dat hij Hassan Al Banna en het Moslim Broederschap zwaar deed vervolgen(zelfs in 1967 mochten de moslim broeders zich niet mengen in de strijd enzaten ze vast) is een kleine noot. De christelijke partijen in bijvoorbeeld Libanon zijn dan wel arabisch maar beperken zich tot landsgrenzen. Wanneer de manipulatie mogelijkheden zo diep geworteld zijn als in het geval van de Arabisch-islamitische samenleving, is het volk op envoudige en voor ons doorzichtige manier te manipuleren. Dat geld ook voor de oosterse Christenen en minder voor de Westerse Christenen. Kijk maar naar de Armeniers.

Het succes van de manipulatie van dergelijke volken(en ook de Israeliers) ligt niet alleen inde diepgang van hun geschiedenis maar vooral het blijven handhaven van oude zekerheden. Deze wereld heeft geen sociale of indusrriele revoluties doorgemaakt, Geen renaissance . Wat in de 20 ste eeuw op hun is afgekomen, einde van de kolonialisatie, stichting van Israel geeft weinig hoop op verwerking en werkt destructief. plus de honderdduizenden ontheemden die vooral in jordanie en Libanon kwamen.En daar de socialesysteem simpelweg een croosover werd. Er zijn in jordanie meer palestijen dan jordaniers.

Als manipulanten en de gemanipuleerden tot verschillende "systemen "behoren zoals het Neoliberale Amerika en tot 1991 het Sowjetprincipe, en natuurlijk Engeland,Frankrijk en Israel dan onstaat er duidelijk verwarring. Uit die verwarring proberende gemanipuleerden zich dan te ondoen van dezesteun. Dan heet het opeens "dat Arabieren niks te maken willen hebben met atheistische Russen en zijn de amerikanen "imperialisten die met de zionisten onder een hoedje spelen". voorlopig staan er genoeg belangen binnen de Arabische wereld tegenover elkaar om om tot aslgemen eenheid te komen. Het belang om dast te voorkomen viel voor de wereldmachten bij de oprichting van Israel en het belang voor deze Staat samen.

Sinds de arbische aanval in 1973 "Jom Kippoer" isdat niet meer het geval. De geisoleerde staat Israel hangt samen met het feit dat deze staat in zijn ontstaan en voortbestaan afhankelik is van de gratie van de grootmacht(en?) die zich door hun manipulaties uit de markt geprijsd hebben in de derde wereld. alservanuit de derde wereld(zoals de Ani racisme top in Darwin..Men hoort er nooit meer iets over) initiatieven worden genomen om Israel uit de VN te stoten of te verklaren dat Zionisme hetzxelfde is als Racisme, dan kan het westen dit niet botweg wegwuiven als dat dieanti Israelische reacties tekenzijn van Anti-semitisme. juist door het Europese westers en oost Europse anti semitisme is de Staat israel onstaan. niet door een handvol joodse nationalisten. anDehele Israelische economie is een oorlogseconomie, Het heeft een van de meest hoge schulden, het land is altijd gemobiliseerd, hoe veel geld kost dat? Isdeze staat dan levensvatbaar? Grasag reacties, en wel nette want ik doe niet mee aan moddersmijterij. Kom met feiten en geen vooroordelen.

tip voor jullie allemaal; Lees Noam Chomsky, welis waar een jood(!) oeh wat eng! maar een steengoede taalfilosoof dieachter de waarheid aan wil..In politieke zin en niet de spirituele!

eddy
17-07-02, 19:58
Geplaatst door KHALID bin WLD
Salaam

Een jodenstreek klinkt toch even beter dan een marokkanenstreek, bij de tweede denk ik eerder aan een streek in marokko, een stuk land dus.

Heb een advies aan je verhuis met je companen naar het wie schrijft die blijft forum. Kan je daar lekker je gang gaan met woordspelingen .

Wa Salaam
Of verhuis naar Israel, daar horen zionisten thuis en hebben de palestijnen weeral wat minder plaats.
In een hoekje drummen deze zionistenhaters en grootsmoelen.. :stout:

Gaazi
18-07-02, 23:56
Dit forum wordt bevolkt door kaffirs!!!!

Gaazi
18-07-02, 23:57
Met name de @#$%joden!

JobHopper
19-07-02, 07:34
Geplaatst door Gaazi
Met name de @#$%joden!

..en jij bedankt voor de zeer intelligente bijdragen...

Gaazi
19-07-02, 17:12
Geplaatst door JobHopper


..en jij bedankt voor de zeer intelligente bijdragen...

Leg me dan die 17 stemmen voor de Islam dan uit. Je zou haast zeggen dat joden net ratten zijn, maar dat zeg ik natuurlijk niet. : :melig2:

magden_david
21-07-02, 20:44
Geplaatst door Gaazi


Leg me dan die 17 stemmen voor de Islam dan uit. Je zou haast zeggen dat joden net ratten zijn, maar dat zeg ik natuurlijk niet. : :melig2:
tja als je kijkt naar de criminaliteits cijfers in nederland kan je ook zo je conclusies trekken.

Muad'Dib
23-07-02, 13:33
Volkert v/d G heeft em niet gemist :P.

Waiting
23-07-02, 14:42
Geplaatst door jang0201
ja laten we het is hebben over de criminaliteitscijfers ed. ik mis PIM zo :huil:

Ach met Pim, zonder Pim
Met LPF , zonder LPF.....
We komen er wel....

jaja
08-08-02, 14:56
reactie deel I

Geplaatst door rafiq
[B]Wat een moddersmijterij zeg.
Even kort en ik wens jullie ALLEMAAL vrede en voorspoed.

Dat de bezetting van Libanon een schending was van het oorlogsrecht is algemeen bekend. Isreal, is al lang de troef van Amerika, en kun je zien alseen militaire troef van dezestaat. Of een miliaire voorpost.
Heeft zelf uitlokking gezocht door tal van infiltraties en "defensieve" bombardementen rond Beirut. Geen wonder dat de Libaneznen een paar keer terugschieten met Katoesja raketten. Dat was natuurlijk de opzet om de operatie "Vrede voor Galilea" vruchtbare bodem te geven. Kortom in plaats van defensie een aanval inzetten. De beste verdeging is de aanval. Dat Libanon een multiculturele staat is met wel 17 bevolkings groepen, Druzen, Shjieten, Orthodoxen, Syriers kwam hun goed uit als mede de Amerikanen. De Hezbollah bestond toen nog niet en ontpopte zich pas later toen de Sjieten mede geinspireerd door Iran zich actief bij de oorlog betrok. Het voornaamste doel was om de P.L.O. te breken als politieke partij en als bindmiddel tussen de verschillende Palestijnse groeperingen te breken.In die opzet is men niet geslaagd. Actieve inmenging van de amerikaen begint al voor de aanslag op de Amerikaanse amabassade waar ruim 300 marinierssterven. Amerikaanse schepen bestoken de moslims rond om Beirut.

Over de interne strijd tussen de verschillende groepen in Libanon in de jaren 70 en veel eerder is al redelijk wat geschreven. Ze hadden daar Israel niet nodig om elkaar naar de strot te vliegen. Zelfs moslim vs moslim.
En over wie nu als eerste op wie schoot .... daar kijken we de beelden nog even voor terug. Israel was erg aggressief aanwezig, maar van de andere kant van de grens kwamen ook aggressieve daden richting Israel.
Het doel van de israelische inval was de PLO te breken. Klopt. Een paar jaar eerder was de PLO door het Jordaanse leger gebroken en naar Libanon was gevlucht en heeft daar het machtsevenwicht grondig verstoord en het uitbreken van de burgeroorlog op z'n minst versneld.
Overigens was de bomaanslag in beiroet min of meer het einde van de directe amerikaanse bemoeienis, niet het begin.


Dat ook moslim vs moslims elkaar bevechten is mede mogelijk gemaakt omdat Isreal een paar voorberechte moslims deed paaien met mogelijke politieke aspiraties.
Te gemakkelijk. Er was gewoon een machtstrijd gaande. Hezbollah en Amal, en de Plo vs Shi'ieten, de druzen vs iedereen, de Syriërs vs Hezbollah ("bijltjesdag" kreeg een compleet nieuwe betekenis) ... geloof je echt dat iedereen voor Israel werkte!?!?!


Manipulatie iseen spel van macht en mogendheden. Macht is duswel te accepteren. Het is een van de dingen die volk en Staat tot een geheel maken. als machtsuitoefening eenzekere grens overschrijdt, onstaat manipulatie. dit ishret geval bij machtsoefening ten koste van anderen.
Machtuitoefening is altijd ten koste van iemand. Macht betekent dwang om iets te laten doen wat men uit zichzelf niet zou doen. Regeren is macht uitoefenen, tot en met verkeersregels opleggen!
Manipulatie en macht gaan soms samen, soms juist niet. Soms manipuleert men iemand omdat men zelf de macht niet heeft om iets te doen, maar de gemanipuleerde wel.
(Voorbeeld: de nerd van de klas wordt gepest. Hij kan zijn pesters niet aan. Hij zorgt er voor een vriendje te worden van de sterkste jongen in de klas. Opeens wordt hij niet meer gepest!)


De invasie van Libanon was een illegale actie.De documenten van de VN fungeren als het geweten voor mogendheden, maar de staten luisteren er niet naar. Verantwoordelijke staten zoals Israel en Amerika doen hun vrome prevelementjes aan het adres van dat hoge gebouw in New york en gaan over tot de orde van de dag. Dat betekent kortom; nieuwe manipulaties.

DE VN zou meer tanden moeten hebben en een grondwet. Helemaal mee eens.
Overigens bleek uit die VN documenten ook dat er een hele waslijst palestijnse en shi'ietische anti-israelische activiteiten hadden plaatsgevonden voor de invasie in strijd met afspraken met de VN in New York en met de VNérs in Libanon. De VN achtte het niet opportuun die lijst te publiceren. (Over hoe vuil er geageerd werd in zuid-libanon door alle partijen moet je maar eens met vn-veteranen praten!)


voorbeeld; Lawrence of Arabia, deze officier heeft mede ervor gezorgd dat de verdeelde Arabische stammen samen optrokken tegen de Ottomaanse vijand. Na de overwinning moest beslist worden hoe de Arabische gebieden en staatkundige toekomst van deze staat(en) eruit moesten zien. Groot Brittannie ging weer het verdeel en heers principe aanhangen. Over de beloften van de Engelsen aan de Arabieren was Lawrence heel duidelijk. "Het was vanaf het begin duidelijk dat als we de oorlog zouden winnen, deze beloften een dode letter zouden zijn".

Het Arabisch nationalisme is niet alleen door Engeland misbruikt. Ook de Arabische leiders en binnen Arabische partijprogramma's wordt dit appel op de diepste Arabische gevoelens gebruikt en misbruikt.
mee eens. het arabisch nationalisme is misbruikt door britten, amerikanen, alle arabische regeringen, Nasser, Assad, Sadam ... (en ja, ook Israel!! en dat meen ik echt)


Kijk naar het onhefde SLA( een arabische Christelijke militie die de Hezbollah bestreed en noodgedwongen op Malta zijn ondergebracht.)
Het topkader is weggehaald, de rest is blijven zitten.
Overigens opvallend dat zoveel shi'ieten en druzen in deze militie hebben gediend .... (aan het einde meer dan de helft van de actieve troepen!!). Overigens wel schandalig hoe Israel en Libanon met deze soldaten is omgesprongen en nog omspringt.


Nasser heeft biij voorbeeld heeft buiten Egypte aanhang gektregen door zijn nationale of Pan arabische ambities te verkondigen.

Dat hij Hassan Al Banna en het Moslim Broederschap zwaar deed vervolgen(zelfs in 1967 mochten de moslim broeders zich niet mengen in de strijd enzaten ze vast) is een kleine noot. De christelijke partijen in bijvoorbeeld Libanon zijn dan wel arabisch maar beperken zich tot landsgrenzen. Wanneer de manipulatie mogelijkheden zo diep geworteld zijn als in het geval van de Arabisch-islamitische samenleving, is het volk op envoudige en voor ons doorzichtige manier te manipuleren. Dat geld ook voor de oosterse Christenen en minder voor de Westerse Christenen. Kijk maar naar de Armeniers.
Dit volg ik niet helemaal. Over Nasser zijn we het eens, maar wat bedoel je met die christenen? Het 19de eeuwse pan-arabisme is mede-opgezet door arabische christenen uit Libanon. Pas later werd het panarabisme verbonden met de islam.
Of bedoel je dat zij gemanipuleerd zijn om te vechten in de burgeroorlog. Eerder omgekeerd, ze hebben "wanhopig" hun best gedaan om Israel bij de burgeroorlog te betrekken. De Gemarel-clan is niet bepaald iets waar het MO of het christendom trots op kan zijn.
Wat je met de Armeniërs bedoelt is me helemaal een raadsel. Na een paar miljoen doden hebben zij het even niet zo op de islam ... verbaast je dat?


Het succes van de manipulatie van dergelijke volken(en ook de Israeliers) ligt niet alleen inde diepgang van hun geschiedenis maar vooral het blijven handhaven van oude zekerheden. Deze wereld heeft geen sociale of indusrriele revoluties doorgemaakt, Geen renaissance . Wat in de 20 ste eeuw op hun is afgekomen, einde van de kolonialisatie, stichting van Israel geeft weinig hoop op verwerking en werkt destructief. plus de honderdduizenden ontheemden die vooral in jordanie en Libanon kwamen.En daar de socialesysteem simpelweg een croosover werd. Er zijn in jordanie meer palestijen dan jordaniers.
De "migratie" in de regio is een probleem, maar vooral omdat men weigert te erkennen dat het nooit meer wordt zoals het vroeger was. Je hebt gelijk dat dat manipulatie vergemakkelijkt, want men hunkert naar een verleden, vooral een versie van het verleden die nooit bestaan heeft.
Je hebt ook gelijk dat een "sociale revolutie" wellicht de regio goed zou doen. Dan bedoel ik, scholing, werk en nieuwe sociale en economische structuren. Echter, dat zal vooral van binnenuit moeten komen, want dat is heel moeilijk van buitenaf te regelen.
Ook zou helpen als er een gevarieerder media aanbod zou zijn, met mensen die van mening verschillen!! Niet één regerings voice en één oppositie voice, maar een heel breed spectrum. Dat maakt manipulatie moeilijk.


Als manipulanten en de gemanipuleerden tot verschillende "systemen "behoren zoals het Neoliberale Amerika en tot 1991 het Sowjetprincipe, en natuurlijk Engeland,Frankrijk en Israel dan onstaat er duidelijk verwarring.
Ik ben bang dat het ingewikkelder ligt (zie ook boven). manipulanten worden ook gemanipuleerd. en gemanipuleerden manipuleren zelf ook. Dat hangt van de omstandigheden af, de gebeurtenis enz. Arabieren manipuleren zelf ook, en worden gemanipuleerd. Alleen zij die helemaal onderaan de machtspiramide staan manipuleren maar heel weinig ... hoewel je soms een machtiger iemand kunt manipuleren zodat hij jou helpt!!

deel II volgt

jaja
08-08-02, 14:57
reacte deel II

Uit die verwarring proberende gemanipuleerden zich dan te ondoen van dezesteun. Dan heet het opeens "dat Arabieren niks te maken willen hebben met atheistische Russen en zijn de amerikanen "imperialisten die met de zionisten onder een hoedje spelen". voorlopig staan er genoeg belangen binnen de Arabische wereld tegenover elkaar om om tot aslgemen eenheid te komen. Het belang om dast te voorkomen viel voor de wereldmachten bij de oprichting van Israel en het belang voor deze Staat samen.

Het komt anderen niet slecht uit dat er geen arabische of islamitische eenheid is. Geldt ook voor eenheid op het indisch schiereiland, of eenheid in Europa ... Als een grotere groep tot eenheid komt, betekent dat dat het machtsevenwicht verstoord wordt. Is niet speciaal gereserveerd voor de Islam, maar is een normaal sociaal proces.
Overigens, de arabieren hebben geen invloed van buitenaf nodig om niet tot eenheid te komen. Dat krijgen ze zonder problemen zelf voor elkaar. (Anderen willen dat proces best een handje helpen, maar credit must be given where credit is due!)

quote]Sinds de arbische aanval in 1973 "Jom Kippoer" isdat niet meer het geval. De geisoleerde staat Israel hangt samen met het feit dat deze staat in zijn ontstaan en voortbestaan afhankelik is van de gratie van de grootmacht(en?) die zich door hun manipulaties uit de markt geprijsd hebben in de derde wereld. alservanuit de derde wereld(zoals de Ani racisme top in Darwin..Men hoort er nooit meer iets over) initiatieven worden genomen om Israel uit de VN te stoten of te verklaren dat Zionisme hetzxelfde is als Racisme, dan kan het westen dit niet botweg wegwuiven als dat dieanti Israelische reacties tekenzijn van Anti-semitisme. juist door het Europese westers en oost Europse anti semitisme is de Staat israel onstaan. niet door een handvol joodse nationalisten. anDehele Israelische economie is een oorlogseconomie, Het heeft een van de meest hoge schulden, het land is altijd gemobiliseerd, hoe veel geld kost dat? Isdeze staat dan levensvatbaar? [/quote]

Eerste opmerking: de derde wereld bestaat niet als eenheid. Het is verzameling landen met verschillende belangen, die soms samenwerken. Het is echter altijd een losse samenwerking. Ze zijn ideologisch te verschillend. De beslissingen van de VN (o.a. Darwin) zijn een schoolvoorbeeld van manipulatie. Het MO bracht de derde wereld bijeen en kreeg haar steun als protestbeweging tegen het westen en omdat er geld/olie te verdelen was. De beslissing waren niet alleen ingegeven door een hoog moreel gevoel, mocht je dat denken.
Verder is de macht van het westen nog altijd van dien aard dat het nog steeds bepalend is in deze wereld. En dan vooral de VS. Je ziet het aan de VN programma's. Als de VS zijn subsidie stop zet, ligt een programma al bijna op zijn gat. Als het Westen geen geld geeft, gebeurt er niets! (Hoewel er veel rijkdom in Islamitische context is (SA, Brunei, de Golf) is de invlioed binnen de VN op dit gebied minimaal.

Dan over Israel, ik denk dat daar in jouw analyse de wens de vader is van de gedachte. allereerst heeft Israel lange tijd zonder hulp van de VS bestaan (pas vanaf de jaren 60 is de VS centraal. Let wel regering!, ik heb het niet over prive giften!)
Israel is ontstaan door die joodse nationalisten, en door niemand anders. Ze hadden het tij mee, om het even heel grof te zeggen, door de voorafgaande gebeurtenissen in Europa en omdat de israelische maatschappij een duidelijk meer westers karakter had (gemakkelijker verwant voelen). Maar als zij er niet al sinds de negentiende eeuw bezig waren geweest in Palestina een joodse samenleving op te bouwen, was er niets gebeurd.

Is Israel levensvatbaar, ook economisch? Ik denk het wel. Je hebt gelijk dat het in deze oorlogseconomie zo afhankelijk is van steun. Maar dat geldt voor de meeste staten in het MO. Egypte, Jordanie, zelfs Syrië. Op een andere manier geldt het ook voor Saudi Arabië. Het enige grotere land, dat echt min of meer op eigen benen staat zonder zichzelf intern op te eten lijkt mij Iran. Maar ook daar zit er een tijdbom in de bevolkingsontwikkeling en de onderdrukking van gevoelens en emoties.
Israel heeft op zich een maatschappij, die in een vredige omgeving - zonder mobilisatie en bezettingsmacht - waarschijnlijk de sterkste in de regio zal zijn. Als Israel in die situatie komt, zal het ook in staat zijn als motor te fungeren voor haar buursttaten (waarvan ik hoop dat het ook een palestijnse staat zal zijn op de West-Bank en in de Gaz-strook.) Halverwege de jaren 90 bleek al hoe positief de bijdrage van Israel voor de economie in de regio kan zijn.


Grasag reacties, en wel nette want ik doe niet mee aan moddersmijterij. Kom met feiten en geen vooroordelen.

tip voor jullie allemaal; Lees Noam Chomsky, welis waar een jood(!) oeh wat eng! maar een steengoede taalfilosoof dieachter de waarheid aan wil..In politieke zin en niet de spirituele! [/B]

Chomsky is niet dom, maar hij heeft ook niet de wijsheid in pacht. Één van de redenen dat ik zo positief ben over de israelische samenleving is dat een Chomsky, maar ook andere (ook binnenlandse) critici van (delen van) de israelische politiek kunnen worden ingepast in de maatschappij zonder dat hen de mond gesnoerd wordt. Het toont een vitaliteit en acceptatie van het bestaan van minderheidsstandpunten binnen de gemeenschap.

Overigens, ben ik van mening dat er geen "oplossing" voor het conflict is, er is enkel een compromis mogelijk dat voor alle betrokken partijen (of tenminste hun vertegenwoordigers) aanvaardbaar is. Daarna zal de tijd nog heel veel wonden moeten helen.

Asanti
15-08-02, 14:09
Geplaatst door magden_david

tja als je kijkt naar de criminaliteits cijfers in nederland kan je ook zo je conclusies trekken.

Ha! Inderdaad een goeie! Om nog maar te zwijgen over de pizzabezorger die bij mij in de straat door raad eens wie inmekaar werd geslagen, van zijn geld en pizza's beroofd door een stuk of 6 kleine ma.. mannetjes van 10 tot 15 jaar! Of nee dan de taxichauffeur die hetzelfde lot onderging omdat ie een ma.. mannetje dat iets ouder was niet voor 3 euro naar het station wilde rijden... Tuurlijk, das in mijn ogen ook reden voor bedreiging met een mes! Of dan vorige week, dat er 2 scooterende (need I say more?) knaapjes een geestelijk gehandicapt iemand staan af te tuigen, voor de lol...

En de week daarvoor, iemand zwaar mishandeld door ... omdat hij langs een stilstaande auto reed, waarvan de bestuurder met wat mensen op straat stond te praten en niet aande kant wilde... tuurlijk, das reden voor een knuppel in je nek en traangas in je gezicht (3 weken ziekenhuis)... Wat nou, een vredelievend volkje, ik vind het prima wat welk geloof ook wil, maar de mensen die ik hier af en toe over 'hun' islam hoor, die hebben geen enkel moreel besef, dat heeft helemaal niets met geloof te maken...

Boos, wederom, maar knallende reactie magden_david! :lole: :fpotver:

magden_david
03-10-02, 01:17
dank u dank u

naamloos
21-01-03, 15:41
Niet dat ik de stukken over verleden niet interessant vind maar daar hebben de palestijnen op dit moment niets aan. Je moet kijken naar de toekomst!

De israeliers willen een israelische staat, de palestijnen een palestijnse staat, terwijl er maar 1 staat te 'verdelen' is. En hoewel de israeliers over het algemeen als de bezetters worden gezien kun je hieraan niets meer doen! Je kunt zowel van de israeliers als de palestijnen niet verlangen dat ze verkassen, zo ja, waarheen dan?

Als Israel slim was geweest had het de palestijnen evenveel rechten en plichten gegeven als de israeliers zelf en ze zeker niet behandeld als 2e rangsburgers. Zelfs het apartheidssysteem in Zuidafrika destijds was meer humaner!

Als je mensen slecht behandeld komen ze in verzet tegen het bestaande regime. Als het Israelies regime destijds niet begonnen was met de discriminatie/minachting van de palestijnen dan was de situatie nooit zo geescaleerd denk ik, waarom gaan klagen als het je economisch voor de wind gaat?

Zoals ik laast een stuk had gelezen over iemand die schreef:Israel moet kritiek op de staat Israel niet verwarren met antisemitisme. Er is kritiek op de staat israel omdat zij een land bezet houdt en niet omdat ze joden zijn!

Een vraagje aan jou Maagden: wat is volgens jou de oplossing op het conflict?

rafiq
21-01-03, 18:19
Deze topic heb ik al eens geopend. Ik kreeg alleen maar commentaar van kameraad Joop. R.

De jihadi's onder ons hadden schijnbaar nog nooit gehoord van zionisme. Ja via de schotel. Maar wat is het echt?

Weer was het stil rondom de onverzettelijke jihadi's hier op deze site. Telkens als OBL zwijgt dan zwijgen zij ook. Komt er weer een videoboodschap naar boven , kruipen de jihadi's op deze site onder uit hun steen vandaan. Lekker schoppen, en vooral tegen joden. Ach ja.

Het veronderstelde gedachtengoed van kameraad Kidon2 wekt bij enkelen onder ons toch opzienbaring.

Mijn mening is dat de uitingen van KIDON 2 geen oprui is maar in zekere zin ZIJN waarheid.

Met discussies met Israeliers kwam deze eenzijdigheid veel naar voren, zoveel dat er geen sprake was van een discussie maar meer een betoog. Een betoog dat elk moment kan uit draaien op een ruzie .

Het MDI heeft het bestrijden van racisme en discriminatie ten doel gesteld, waarbij uitingen van (her) oplevende antisemitisme de nadruk heeft gekregen. Daardoor deverontruste berichtgeving over deze site. Maar wat nu als zionisten ook racistische trekjes hebben?

Het probleem wordt als het MDI steunt op definities van zionisten . Als zionisten gaan voorschrijven wat wel en wat niet antisemitisme is.

Kritiek op Israel is niet <nogmaals>het goedpraten van zelfmoord aanslagen.
Gewapend verzet van de Palestijnen tegen de Israelische aggressor is op zijn plaats. Door de penibele situatie zijn door jarenlange economische en sociale uitzichtloosheid de fase beland dat jongeren zich laten recruteren om <zelfmoord> aanslagen te plegen.

Er zijn nagenoeg geen andere mogelijkheden om zich tegen een modern bezettings leger te weren. Vredesinitiatieven van beide zijden worden gesanctioneerd door het internationaal recht. Vredesinitiatief is eigenlijk niet meer op zijn plaats. Oorlogsproces is een beter woord.

Het over glad ijs lopen bevestigd dat bijvoorbeeld Zalm bij kritiek op Israel zich meteen beroept op kritiek op Palestijnen.Kijk maar naar het intervieuw met het Joods Journaal. Anders zou het weleens kunnen dat dat uitloopt op een Anti-Israel houding !! En dat mag zeer zeker niet!

Meteen wordt hetantisemitisme als kanon in stelling gebracht. Is het hier op deze site, dan wel naar Gretta D.
Kortom iedereen die kritiek spuit is of een antisemiet of een jood met zelf haat. En zo wordt je monddood gemaakt.

Dat het antizionisme van resp. de Hamas soms doorschiet naar een anti-joodse opstelling , kan men van het zionisme zeggen dat deze lieden( veelal atheisten) een karikatuur hebben gemaakt van het Islamitisch verzet danwel de Islam .

De Hamas wil niet elke jood uitroeien. De Hamas wil een Islamitische staat waarbij de rechten van minderheden gewaarborgd zijn.

De Gush Emunim een extreeem joodse religieuze organisatie wil een op religieuze joodse staat maar enkel alleen voor joden ! De Hamas en Gush Emunim zijn natuurlijk niet representatief al laten we de Hamas in de pers wel als zodanig overkomen!
Niet iedere Palestijn ontkent het bestaanrecht van Israel wat wel de Hamas doet.

De denkfout die velen zionisten maken is dat het gedrag van een staat gekoppeld wordt aan een of enkele organisaties. Massamoord wordt wel veelal wel door religieuze zionistische rabbijnen danwel in intervieuws als in advertenties op de Amelakieten( Palestijnen) als optie overwogen. Dezelfde lieden die het graf van de extreem religieuze zionist Dr. Baruch Goldstein als bedevaartplaats zien.

Antisemitische aspecten in de Islam is louter laster en niet terug te voeren, want een dergelijke traditie kent deze religie niet en volgen wij ook de Profeten van Beni Israel Vrede zij met Hen . Het Judaisme is pijnlijk ook een karikatuur geworden door zionistisch toedoen.
Theodor Herzl was n.b. een overtuigd atheist ! Iedere niet jood was bij voorhand al een antisemiet. Dit gedrag heeft hij goed gekopieerd van zijn oorspronkelijke vijand . Maar dat zie je meer in de geschiedenis!

Wat ook van belang is is dat dat geen enkele zionistische stroming (links of rechts) naar een staat streeft met gelijke rechten voor zowel joden als Palestijnen. Het is een nationalistische ideologie.
Een zionistische stroming waarvan de bereidheid bestaat om Palestijnen dezelfde behandeling te geven als Isrealiers niet bestaat, heeft niet bestaan en zal in de huidige situatie er niet komen.

Het zionisme heeft het karakter overgenomen van tijden dat joden nog als een aparte ras werdt beschouwd. Herzl ,de atheist als boven genoemd die het gedrag kopieerde van zijn tijdsgeest, ontwikkelde het zionisme parralel aan die van rassenwaan van de Nazis. De aparte status van joden, als ras( wat nu wetenschappelijk geen bestaansrecht heeft). En dat joden in Europa eigenlijk niks te zoeken hebben en hadden. Herzl was het daar grondig mee eens. Joden zouden nooit kunnen assimileren , en willen dat ook niet. Zij zijn niet thuis in een europsees laat staan ander land. Kolder!

Christelijke zionisten hebben daar ook een handje van. Het vergoedelijken van misdaden, het door de vingers zien van misdaden vindt ik ronduit A sociaal. En ik vind dat we dat niet kunnen maken. Zeker in deze tijd niet.
Ik ben wel de laatste die een jood medeverantwoordelijk houd van de misdaden van het Israelisch regime. Mensen die voorstander zijn van gemilitariseerde nederzettingen spreek ik aan op hun zionist zijn. Dat kan een jood zijn maar ook een Christen!
Het is een schandaal om iemand in het gezicht te spugen met een keppeltje op! Dit als voorbeeld..Het kan ook een joodse antizionist zijn!
En met geweld los je niks op..goede manieren en een stevige discussie kan mensen <hopelijk> op andere denkwijzen brengen. Dat is toch even wat anders dan een paar stenen gooien tegen de gevel van Krasnaplosky!