PDA

Bekijk Volledige Versie : Grootheidswaanzin of Vakmanschap van Wilders

darico
05-06-09, 02:17
Grootheidswaanzin of Vakmanschap van Wilders

Wat zal geertje toch lekker slapen vanavond.
Met zijn vier zetels in het europese parlement binnenkomen is toch heel wat.
Het succes kan niet op bij de pvv.

Maar hoe doet wilders dit?
Is hij werkelijk een ''groot brein'' en beheerst hij alle skills van een leider?
Of is het misschien tot nu toe allemaal ''een samenloop van omstandigheden''
de juiste man op het juiste moment enzo.enzo.
En doordat hij een post-traumatische depressie-stoornis heeft is hij hierdoor erg vatbaar voor GROOTHEIDSWAANZIN.

-de bron voor deze medische diagnose is op mijn eigen mening gebaseerd-

Vlakvoor de tweede w.o.2 zochten de mensen ook naar een ''zondebok''.
Algauw werden dat de joden en zigeuners e.a minderheden.
Daar speelde adolf hitler goed op in!!
En ja hoor nazisme is geboren.
Hitler zelf was ..daar komt het...hij was psychisch ook
niet gezond!
Hij was de juiste persoon op het juiste moment
en door zijn psychische afwijking kon hij zijn rol wel heel erg goed ''invullen''.
En helaas deed hij dit met veel overtuiging en slaagde erin om vele doden op zijn naam te
zetten.

Grootheidswaanzin is duidelijk aanwezig bij Wilders want hij wil bijna bijna bijna totale leiderschap hebben en krijgen.
Daar doet hij alles voor wat nodig is.
Zelfs in de tweede kamer loopt hij weg als het hem niet bevalt.
En durft iemand ook knettergek te noemen in de 2de kamer.
of bijvoorbeeld vanavond weer op tv als ze aan het napraten zijn over de verkiezingsuitslag.
hij wil eigenlijk met niemand de macht verdelen en speelt het op:
Ja, jullie willen dus niet met pvv ooit een coalitie vormen??
slachtoffer-rol en underdog-tactiek!!goed gedaan Wilders.

Vraag me ook af hoevaak hij -mein kampf- heeft gelezen...enne in het duits he.
Hij moet toch ergens die inspiratie vandaan gehaald hebben.
Dat is namelijk zijn ''software'' zijn besturingssysteem.
En nu hopen en wachten op linkse virussen.

Maar eerlijk gezegd maak ik mij meer zorgen voor de uitslag van alle verkiezingen want ze kunnen nog tot zondag stemmen.
Als dat bekend is dan moet je kijken wat de andere rechtse partijen doen.
Want uiteraard heb je wel in elk europees land een soort Wilders of pvv.

Stel dat al die rechtse partijen in de europese parlement gaan ''samenwerken"???!!
Hebben jullie daar ooit aangedacht?

Lezen is eigenlijk herkauwen van gedachtes van de schrijver;)

Hawa
22-06-09, 17:25
Grootheidswaanzin is duidelijk aanwezig bij Wilders want hij wil bijna bijna bijna totale leiderschap hebben en krijgen.
Daar doet hij alles voor wat nodig is.
Zelfs in de tweede kamer loopt hij weg als het hem niet bevalt.
En durft iemand ook knettergek te noemen in de 2de kamer.
of bijvoorbeeld vanavond weer op tv als ze aan het napraten zijn over de verkiezingsuitslag.
hij wil eigenlijk met niemand de macht verdelen en speelt het op:
Ja, jullie willen dus niet met pvv ooit een coalitie vormen??
slachtoffer-rol en underdog-tactiek!!goed gedaan Wilders.

Vraag me ook af hoevaak hij -mein kampf- heeft gelezen...enne in het duits he.
Hij moet toch ergens die inspiratie vandaan gehaald hebben.
Dat is namelijk zijn ''software'' zijn besturingssysteem.
En nu hopen en wachten op linkse virussen.

Maar eerlijk gezegd maak ik mij meer zorgen voor de uitslag van alle verkiezingen want ze kunnen nog tot zondag stemmen.
Als dat bekend is dan moet je kijken wat de andere rechtse partijen doen.
Want uiteraard heb je wel in elk europees land een soort Wilders of pvv.

Stel dat al die rechtse partijen in de europese parlement gaan ''samenwerken"???!!
Hebben jullie daar ooit aangedacht?

Lezen is eigenlijk herkauwen van gedachtes van de schrijver

Goed stukje. Ik denk zelfde, maar ik schrijf niet zo als jij!

Oeps, totdat ik het stukje in NRC ging lezen, van Thalia Verkade.

Opes de Fuhrer heeft mijn huidskleur.
De domeinnamen meinkampf.nl en heilhitler.nl zijn in het bezit van de rijksoverheid. Daar kan je dus niet terecht voor je portie online nazi-propaganda. De stichting die Nederlandse domeinnamen vastlegt(sidn) heeft de adressen nooit vrijgegeven en later overgedragen aan Binnenlandse Zaken.
Tsja,dat is net zoiets als de verkoop van het boek zelf verbieden anno 2009:hopeloos. Op freespeechite.net kun je Mein Kampf gewoon downloaden,onder toeziend oog van mascottes Pim Fortuyn en Geert Wilders.
Nog makkelijker te vinden zijn nazipropagandafilms,vijvoorbeeld Triumph des Willens en Der Ewige Jude,waarvoor de mensheid kennelijk niet behoed hoefde. Die staan in hun geheel op Google Video.
Deze week bekeek ik eerst op YouTube het Deense tv-interview met Wilders,waarin hij roept dat miljoenen moslims Europa moeten worden uitgezet. En toen de Eeuwige Jood. Nou niet roepen dat die vegelijking niet kan. Politicus wil miljoenen aanhangers deporteren van een religie waar hij zelf een haatfilm over maakte. Colimnist schrijft venijnig stukje. Zo gaat dat. Fitna staat ook op Google Video.
In de Eerste Jood(1940) zie je Joden aanklungelen op de straten van het getto in Lodz. Dan een treiterverhaaltje over de familie Rothschild die Amerikaanse belanstingambtenaren oplicht. Een rattenplaag,veel Entarte-te Kunst, een achteraf bezien afschuwelijk cynische tirade tegen de inhumane slachtmethodes van de Joden. De voice-over doet het. t,m
Niet het beeld.
Zou de film in kleur vandaag de dag meer indruk maken? De onlangs op live.com verschenen kleurenfotoserie van Hitler trof mij namelijk wel.
Oeps,blijkt de Fuhrer ineens dezelfde valle huidskleur te hebben als ikzelf in mijn vergeelde fotoboeken.
De compositiefoto van Anne Frank als tachtigjarige die de Britse Anne Frank Trust deze maand liet maken,had voor het effect waarschijnlijk ook beter in kleur gekund.
Een beautifull,kind looking lady,oordeelde de Telegraph, die op een internetvideo Anne Franks stiefzus Eva Schloss,zelf een prachtige,vriendelijke dame vol Holocaust-rimpels,vond het resultaat te soft.::Ik denk dat er meer karakter in had gezeten,maar ruwheid en een beetje meer lijden;;;
Kijk voor de Lol nog even naar de zwart-witte basischoolfotoos van Geert Wilders op de schoolbank.nl. Je zou toch niet denken dat uit die bloempot ooit zo>n kapsel zou groeien....Thalia Verkade, uit NRC van afgelopen zaderdag,20 juni 2009.....

Hahaha. die laatste zin over Geert Wilders...die bloempot..hahaha, kan het nog ietsje pietsje meer zijn.....
Ik zie het al, op mijn eigen vensterbank, een bloempot , bol met Wildernisjes....vol haat, ik kan niet....die plant weggoooien toch!

Orandajin
22-07-09, 12:59
Met zulke verkrampte Pavlovreacties waar de domheid van afdruipt hoeft Geert Wilders zich geen zorgen te maken over zijn populariteit onder het weldenkende deel van de samenleving. De peilingen spreken voor zich.

Hawa
25-07-09, 16:36
Domheid, zeg je. Verkrampt, zeg je.
Peilingen!
Achwat.
Pavlov gezeik, waar heb je het over....

Code.
Ere code en traditie en geld en geloof en vooral macht zie ik hier volop bezig met hun eigen visie op de Nederlandse maatschappij.
Ik wil er niet bijhoren, terwijl je wel Marokkaans staatsburger bent, en je eigen indentiteit nooit mag verdoezelen onder het Nederlandse ...
Achwat.

Zelfde liedje...Ik wil er niet bijhoren,ik ben hunnie niet?

Nouja, dan ga je Wilders wel stemmen, die gaat het kaf wel van het koren af scheiden toch?

Moet dat?

Kan het niet anders met zijn allen en verantwoordelijkheid voelen en in de bres gaan springen.
Is de ene beter dan die andere dan.

Cutuur verschillen zijn er altijd wel.

Zit mijn dasje goed, is mijn overhemd gestreken, en mijn schoenen gepoetst, en mijn haar, en handen en tanden klaar voor grote gebeuren.

Voorje het weet, sta je zelf wel weer voor Jan de Joker, met zijn gepoker....

Kijk nou eens goed naar Wilders, die doet wat hij wil, en bant de bom, voor zijn eigen geschud.
Zijn achterban doet zich hier ook aan mee, zij denken recht door zee, maar als je goed luistert prik je toch door die desillusie van woorden en beloften wel heen.
Manipulatie!
Intimidatie!
Der mate die frustratie dat je wel stemt op wolven in schaapskleren.
Zowel ook jihadies
Zowel ook die shit aan allerlei moskeeen aan die Milli Gorus!

Weg ermee!

Ik wil land van culturen
van werken
culturen\dansen
muziek
en denken.

Hoe kan je denken met machoos die invoeren
je denken
in hun eigen
parochie macht shit cycli

weg ermee

En iedereen zegt wel iets