PDA

Bekijk Volledige Versie : "Why are Russians converting to Islam ?" by Paul Goble !



DNA
06-06-09, 19:22
"Why are Russians converting to Islam ??? " by Paul Goble !

Source: Georgia daily , June 04 , 2009 :

http://www.islamicity.com/articles/Articles.asp?ref=IC0906-3866

DNA
07-06-09, 19:13
...for many reasons ...

check it out !

Russian Christian orthodox John 2 is ...next ! :lol:

Joesoef
07-06-09, 19:17
...for many reasons ...

check it out !

Russian Christian orthodox John 2 is ...next ! :lol:



Liever niet.

DNA
07-06-09, 20:39
Liever niet.

:lol:

dat bepaal je niet , jongen , al zou je het zo graag willen , alleen God & de persoon in kwestie kunnen dat bepalen inderdaad , vandaar die vrij wil , onder ander !



:zwaai:

Joesoef
08-06-09, 05:38
:lol:

dat bepaal je niet , jongen , al zou je het zo graag willen , alleen God & de persoon in kwestie kunnen dat bepalen inderdaad , vandaar die vrij wil , onder ander !



:zwaai:


Idd, bepaal ik niet. Maar John zo een beetje kennende zou er bij hem psychisch iets ernstig mis zijn als hij dat wel zou doen. Hoewel, uit het onderzoek in de link die je geeft blijkt dat men 3 groepen onderscheidt, groep een die bekeert uit praktische overwegingen (kunnen trouwen met een moslim), groep 2 die zich voelt aangetrokken tot de soefie mistiek en groep 3 van de 'echte' bekeerlingen.

Slinger
08-06-09, 08:44
:lol:

dat bepaal je niet , jongen , al zou je het zo graag willen , alleen God & de persoon in kwestie kunnen dat bepalen inderdaad , vandaar die vrij wil , onder ander !



:zwaai:

Jij ook niet.

AdamRon
08-06-09, 10:30
"Why are Russians converting to Islam ??? " by Paul Goble !

Source: Georgia daily , June 04 , 2009 :

http://www.islamicity.com/articles/Articles.asp?ref=IC0906-3866

???
Vertel eens wat je werkelijke reden is dat je dit plaatst...
Ik zie er de nut niet van in, want in mijn ogen zijn mensen vrij om te geloven wat ze wllen... zonder bang te hoeven zijn voor gevolgen

DNA
08-06-09, 11:50
Idd, bepaal ik niet. Maar John zo een beetje kennende zou er bij hem psychisch iets ernstig mis zijn als hij dat wel zou doen. Hoewel, uit het onderzoek in de link die je geeft blijkt dat men 3 groepen onderscheidt, groep een die bekeert uit praktische overwegingen (kunnen trouwen met een moslim), groep 2 die zich voelt aangetrokken tot de soefie mistiek en groep 3 van de 'echte' bekeerlingen.

John 2 zou zich meteen daarna aan Al Qaeda gaan aantsluiten : da' een optie, ja ! :lol:

John2
08-06-09, 13:32
...for many reasons ...

check it out !

Russian Christian orthodox John 2 is ...next ! :lol:

Denk het niet DNA, maar ben ervan overtuigd als moslims in Rusland zouden lezen wat voor een onzin ze hier over hen schrijven zich direct zouden bekeren tot het Orthodox geloof.
Maar gelukkig zijn de Moslims in Rusland (de grote steden) moderne in hun opvattingen dan menig Moslim hier in west europa en is er daar geen strijd tussen onze geloven.
Alleen hier in het westen denken de mensen dat ze hun geloof in het openbaar moeten uitdragen, terwijl we daar denken doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.

John2
08-06-09, 13:46
Idd, bepaal ik niet. Maar John zo een beetje kennende zou er bij hem psychisch iets ernstig mis zijn als hij dat wel zou doen. Hoewel, uit het onderzoek in de link die je geeft blijkt dat men 3 groepen onderscheidt, groep een die bekeert uit praktische overwegingen (kunnen trouwen met een moslim), groep 2 die zich voelt aangetrokken tot de soefie mistiek en groep 3 van de 'echte' bekeerlingen.

Voor een huwelijk in Rusland met een Moslim meisje zouden ze inderdaad moeten trouwen in de Moskee.
In onze orthodoxe kerken is het niet mogelijk om te worden gedoopt als je al eens tot een geloof gezegend bent.
Verder is het voor de burgers die in Rusland trouwen oneervol indien je alleen trouwt voor de staat en niet voor de kerk.
Het kerkelijk huwelijk telt dan ook als de officiele huwelijks datum waarna het stel pas samen mogen zijn.
In Rusland is dan een gemengd huwelijk in de Moskee een normaal iets, tevens is er ook vaak een priester aanwezig die zijn gelovige overdraagt aan de Imam om zo de duivel buiten te sluiten.
Of deze regels ook gelden voor de Orthodoxe kerken hier in Nederland weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik kan me voorstellen dat de eisen hier lager liggen.