PDA

Bekijk Volledige Versie : Het is tijd voor actie

darico
11-06-09, 01:45
:duivels::duivels:Het is tijd voor actie

Het is hoog tijd dat allochtonen zich manifesteren.
Gelukkig hoor je en zie je dat er een beetje beweging komt in dat soort organisaties/stichtingen en dergelijke.

Ja mensen de tijden veranderen.
Nederland wordt vol,tollerantie en acceptatie wordt steeds moeilijker.
Men heeft nu genoeg van ons(allochtonen).

In begin jaren zestig waren we welkom en zeer gewenst
want we kwamen werken!
In die tijd was het hoog-conjuctuur en dus arbeiders oftewel -gastarbeiders- waren zeer graag gezien hier.
De gastarbeiders hebben veel geinvesteerd in de nederland die het nu is geworden.
In plaats van een paar jaartjes te blijven en te sparen om vervolgens terug te gaan en iets te beginnen voor zich zelf.
Zoals jullie ook weten is dat dus niet gebeurd,sterker nog ze lieten hun gezin overkomen.
Ja toen was nederland een heerlijk landje.

Maar goed de geschiedenis van toen naar nu weten jullie ook wel.

Men moet wel toegeven dat de merendeels van de 3de generatie wel problemen hebben.
In de media schrijft men nu erg vaak en graag over deze groep.
De media heeft het helaas wel alleen maar over de negatieve kant want dat is immers hot en goed voor lezers en kijkers-aantal.
Zelden zie je iets positiefs.

Mijn mening is we moeten proberen erachter te komen wat deze -probleemjongeren- mankeren.
Wat bezielt hun,,, waar zitten ze mee,,,
Misschien is het wel een identiteitscrisis en kunnen daardoor niet echt aarden en meedoen met de maatschappij.
Ze zijn weliswaar hier geboren maar ze zijn dwalende en hun ouders de 2de generatie begon het ook wel enigszins moeilijk te krijgen.

Ik behoor zelf ook tot de 2de generatie, ben al heel erg jong hier naartoe gehaald toentertijd met gezinsherreniging.
Heb er dus niet voor gekozen.
Tja dan probeer je het beste ervan te maken hier in nederland.
Je moet het ons niet kwalijk nemen dat we ook gezinnen gaan stichten en kinderen krijgen.
Die kinderen dus krijgen mee van huis uit:
hmm mijn vader en moeder voelen zich hier nederland tegenwoordig niet echt nederlands en in marokko zijn ze ook vreemdeling......

Vind je het gek dat zo'n jonge denkt:nou goed en wel, ik doe zelf wat ik goed vind ik zoek mijn eigen weg wel en fok iedereen en fok de regels!!.

Dit probleem is niet op te lossen.
En Wilders kan dit probleem ook niet oplossen echt niet.
Dweilen met de kraan open want wij marokkaanen zijn koppig.

NEDERLAND jullie hebben zelf ons gewild ooit,maar accepteer nu ook de bijverschijnselen!

Daarom mensen is het --tijd voor actie--
We hebben ondanks alle negatieve berichten over ons, ook onze RECHTEN.

We hebben een grote rol gespeeld in de opbouw van deze welvarende staat.
We kunnen en mogen ons niet zomaar wegjagen.

Maar we moeten ons wel aan de normen en waarden houden die weliswaar
universeel zijn!

Orandajin
15-06-09, 00:46
Ontstijg eens de slachtofferrol en zorg voor meer zelfreinigend vermogen. We worden zo moe van die slachtofferrol. Er zal gastarbeid zijn wanneer er volop werkgelegenheid is en de arbeiders eindelijk de luxe hebben bazen die te weinig willen betalen en zelfs dat beetje waar ze krachtens minimum loon of CAO recht op hebben aan hun laars lappen gillend weg de rug toe te keren. Helaas zijn gastarbeiders aangewezen op werk in de marge. Voeg hier ook nog aan toe de onwetendheid met taal en rechts- en wetskennis en de bazen wrijven in hun handen. Arbeidsbescherming geldt hier trouwens pas een beetje op het moment dat je een vaste baan hebt verworven. Tot die tijd kunnen bazen naar hun goeddunken elk arbeidscontract niet verlengen en je staat werkloos aan de zijkant.

Wat ik eerder bedoel met "Ontstijg eens een keer die slachtofferrol. We worden zo moe van die slachtofferrol.", is dat de houding van "Ik neuk Nederland; Ik neuk Nederland." er als een voor losers wordt gezien. Diezelfde losers die overigens heel dondersgoed weten dat er geen enkel land ter wereld is dat deze losers de hand boven het hoofd houdt. Overal elders in de wereld worden ze niet met een uitkering in de watten gelegd of krijgen ze taakstrafjes en een aai over de bol van die overgesubsidieerde geiten wollen sokken. Gelijk hebben ze trouwens.

Schooluitval is een keuze. Werkschuwheid is een keuze. Criminaliteit is een keuze. En wie deze verkeerde keuzes maakt, zal daar de gevolgen van moeten aanvaarden. En wat ik bedoel met "Toon eens wat meer zelfreinigend vermogen." is "Durf eens luid en duidelijk "Nee!" tegen dit soort gekkigheid te zeggen!" En niet bij woord met de mond, maar bij daad. Minder oververtegenwoordigd parasitair en crimineel gedrag zal het aanzien en de integratie bevorderen. En dat is waar nu de schoen wringt.