PDA

Bekijk Volledige Versie : Kamer pakt PVV aan



cloned
11-06-09, 21:40
bron (http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/247627/2009/06/11/Kamer-pakt-PVV-aan.dhtml)


DEN HAAG - De PVV is behoorlijk in het nauw gebracht tijdens het debat over de oorzaken en aanpak van de economische crisis.

Met name fractieleider Femke Halsema van GroenLinks confronteerde woordvoerder Tony van Dijck gisteren met de ernstige gevolgen van zijn voorstellen om het land uit de problemen te leiden.

Van Dijck erkende op vragen van Halsema dat de PVV ook subsidies voor het bedrijfsleven wil afschaffen. ''Onze bedrijven zijn de grootste subsidieslurpers, dus dat betekent een groot aantal faillissementen. Dank u wel,'' zei Halsema. Van Dijck had daar geen antwoord op.

Ook wees Halsema erop dat als de PVV vasthoudt aan haar standpunt geen mensen uit moslimlanden Nederland meer binnen te laten, in elk geval Shell al heeft laten weten het land te verlaten. ''De plannen van de PVV om de crisis op te lossen hebben een desastreus effect op de economie en de werkgelegenheid,'' concludeerde Halsema.

Na vragen van de SP stelde Van Dijck dat zijn partij het minimumloon niet wil afschaffen. In de onafhankelijkheidsverklaring van de groep-Wilders staat evenwel het tegenovergestelde, maar volgens Van Dijck geldt dat niet meer. ''Blijkbaar is er in de partij iets veranderd,'' concludeerde SP-fractieleider Agnes Kant. ''Want voor postbestellers hebt u recent tegen garantie van het minimumloon gestemd. U zwabbert.''

Van Dijck antwoordde dat de PVV wel voor de garantie staat, waarop Kant stelde: ''Blijkbaar alleen wanneer het u uitkomt.'' VVD-leider Mark Rutte berekende dat de PVV-plannen de staatsschuld laat ontploffen. ''U schuift de rekening door naar volgende generaties. Zeg dat dan tegen de kiezer, dan heeft die helderheid over uw economisch beleid.''

Van Dijck kenschetste de PVV als een partij die op een pragmatische manier problemen wil aanpakken. Hij verklaarde nadrukkelijk dat de PVV niet wil tornen aan het minimumloon, de uitkeringen en het ontslagrecht. ''En de pensioenen willen wij niet garanderen.''

PvdA-leider Mariëtte Hamer kreeg van de PVV geen antwoord op haar vraag wat het banenplan van de partij inhoudt. ''U hebt helemaal geen banenplan,'' oordeelde Hamer. ''Geen plan, geen visie. Dat is er vandaag nu eens uitgekomen.'' (HET PAROOL)

Durven ze wel, die linkse elitaire geitenwollensokken-dragende-multicul-knuffelende-grachtengordebewoners?
Ze steken hun kop gewoon in het zand en ontkennen de echte problemen in Nederland. De islam is het grote gevaar. Opstappen moeten ze.

tanger'73
11-06-09, 22:17
Ja dat Shell dan het land definitief wilt verlaten, kan ik dan goed begrijpen. Die doen liever zaken met de Opec dan met een stelletje PVV debielen.

tanger'73
11-06-09, 22:22
Als ze de pensioenen ook al weer niet willen garanderen, bedriegen ze open en bloot hun grootste bejaardenaanhang. tis uitsluitend een partij van islam en vreemdelingenhaat en verder niks.

tanger'73
11-06-09, 22:35
bron (http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/247627/2009/06/11/Kamer-pakt-PVV-aan.dhtml)



Durven ze wel, die linkse elitaire geitenwollensokken-dragende-multicul-knuffelende-grachtengordebewoners?
Ze steken hun kop gewoon in het zand en ontkennen de echte problemen in Nederland. De islam is het grote gevaar. Opstappen moeten ze.

De PVV is een zonder enige twijfel een partij met een visie van lik me vestje, godallemachtig werkelijk één 21ste eeuwse visie waar Einstein zelf niet aan tippen kan.

cloned
11-06-09, 22:42
Als ze de pensioenen ook al weer niet willen garanderen, bedriegen ze open en bloot hun grootste bejaardenaanhang. tis uitsluitend een partij van islam en vreemdelingenhaat en verder niks.

Ik ben er nog steeds voor om mensen met stemrecht aan een iq test te onderwerpen. Alles wat onder een iq van 100 zit mag gewoon niet stemmen.

tanger'73
11-06-09, 22:47
Ik ben er nog steeds voor om mensen met stemrecht aan een iq test te onderwerpen. Alles wat onder een iq van 100 zit mag gewoon niet stemmen.


Als je het gros vraagt waarom ze eigenlijk stemmen, weten ze hetzelf niet. Zelfs niet als je een bejaarde confronteerd met dat hij naast islam ook zijn pensioen zal afpakken.

cloned
11-06-09, 22:47
De PVV is een zonder enige twijfel een partij met een visie van lik me vestje, godallemachtig werkelijk één 21ste eeuwse visie waar Einstein zelf niet aan tippen kan.

Dat zag je al in het begin van de "crisis". Elke politieke partij had een plan op de site over hoe de crisis aan te pakken. Of je het ermee eens was of niet, en of het haalbaar was of niet, ze hadden een plan van aanpak. Zelfs de partij voor de dieren had er naar mijn weten een.
Het enige wat je op de site van de PVV tegenkwam toen, was een uit de losse pols geschreven tekst van ons Greet waarin hij typte dat hij kamervragen had gesteld over de zekerheid dat mensen hun baan en huis zouden behouden.

tanger'73
11-06-09, 22:51
Dat zag je al in het begin van de "crisis". Elke politieke partij had een plan op de site over hoe de crisis aan te pakken. Of je het ermee eens was of niet, en of het haalbaar was of niet, ze hadden een plan van aanpak. Zelfs de partij voor de dieren had er naar mijn weten een.
Het enige wat je op de site van de PVV tegenkwam toen, was een uit de losse pols geschreven tekst van ons Greet waarin hij typte dat hij kamervragen had gesteld over de zekerheid dat mensen hun baan en huis zouden behouden.


Naast zijn achterlijke pamflet, zit zijn hele site volgedumpt met berichtgevingen uit de media, van hoe stoer hij wel niet is. tis gewoon een narcistische geilpoot.

cloned
11-06-09, 23:08
Naast zijn achterlijke pamflet, zit zijn hele site volgedumpt met berichtgevingen uit de media, van hoe stoer hij wel niet is. tis gewoon een narcistische geilpoot.

Dat zag je al tijdens het debat na de verkiezingen. Het leek net alsof hij een miljoen had gewonnen. Heel kinderachtig blijven roepen "maar wij hebben lekker gewonnen en jullie lekker niet".
Hij heeft niet zoveel zelfvertrouwen ons Greet. Dat zie je aan alles aan die man. Hij heeft volgens mij ook een hele nare jeugd gehad en wil dat nu compenseren.
Ik denk dat het vroeger een losertje was met weinig zelfvertrouwen en vrienden dat altijd zielig in het hoekje op het schoolplein stond. Nu hij ouder is wil hij graag opvallen om de verloren tijd in te halen. Als volwassen man je haar blonderen met zo'n kapsel en associaal taalgebruik bezigen wijzen op aandachtstekort in de jeugd. Meisjes vonden hem ook niet leuk, en daarom moest hij zijn eerste vrouw in Israel huwen en zijn tweede uit het oostblok importeren.
Ik heb eigenlijk best met hem te doen.

tanger'73
11-06-09, 23:16
Dat zag je al tijdens het debat na de verkiezingen. Het leek net alsof hij een miljoen had gewonnen. Heel kinderachtig blijven roepen "maar wij hebben lekker gewonnen en jullie lekker niet".
Hij heeft niet zoveel zelfvertrouwen ons Greet. Dat zie je aan alles aan die man. Hij heeft volgens mij ook een hele nare jeugd gehad en wil dat nu compenseren.
Ik denk dat het vroeger een losertje was met weinig zelfvertrouwen en vrienden dat altijd zielig in het hoekje op het schoolplein stond. Nu hij ouder is wil hij graag opvallen om de verloren tijd in te halen. Als volwassen man je haar blonderen met zo'n kapsel en associaal taalgebruik bezigen wijzen op aandachtstekort in de jeugd. Meisjes vonden hem ook niet leuk, en daarom moest hij zijn eerste vrouw in Israel huwen en zijn tweede uit het oostblok importeren.
Ik heb eigenlijk best met hem te doen.

Een zielig mannetje wel, hij staat met islam op en gaat er ook mee naar bed. Z'n hele leven wordt door islam bepaalt, daarnaast leeft tie ook nog eens in een citybox vandaag en morgen in een shurgard. Dat kan nooit goed wezen voor je lichamelijke welzijn.

John2
12-06-09, 00:09
Ja dat Shell dan het land definitief wilt verlaten, kan ik dan goed begrijpen. Die doen liever zaken met de Opec dan met een stelletje PVV debielen.

Bron?



Een zielig mannetje wel, hij staat met islam op en gaat er ook mee naar bed. Z'n hele leven wordt door islam bepaalt.

Mijn God is hij een moslima getrouwd???
idd zielig :hihi:

Joesoef
12-06-09, 05:12
Ik ben er nog steeds voor om mensen met stemrecht aan een iq test te onderwerpen. Alles wat onder een iq van 100 zit mag gewoon niet stemmen.


Je weet niet waar je het over hebt of wat je zegt. Beetje zinnige bijdrage op dit forum is leuk, reacties ala geenstijl schieten we niets mee op.

Slinger
12-06-09, 05:21
Ik ben er nog steeds voor om mensen met stemrecht aan een iq test te onderwerpen. Alles wat onder een iq van 100 zit mag gewoon niet stemmen.

Dat vind ik wel wreed. Heb je twee paspoorten en dan mag je nergens stemmen.

Wortel
12-06-09, 05:24
In het kader van het debat over normen en waarden en de PVV: Er is een verschil tussen een norm en een waarde. Een waarde is bijvoorbeeld medemenselijkheid of compassie. Een norm is bijvoorbeeld geen ijsje kopen op zondag. De PVV is zo hysterisch bezig allerlei normen te willen voorschrijven dat de ze waarden die er werkelijk toe doen volslagen uit het oog verliest.

mark61
12-06-09, 08:04
In het kader van het debat over normen en waarden en de PVV: Er is een verschil tussen een norm en een waarde. Een waarde is bijvoorbeeld medemenselijkheid of compassie. Een norm is bijvoorbeeld geen ijsje kopen op zondag. De PVV is zo hysterisch bezig allerlei normen te willen voorschrijven dat de ze waarden die er werkelijk toe doen volslagen uit het oog verliest.

Ze zijn dan ook waarde-loos.

Voorspeld door Koot & Bie: de Tegenpartij. Allen voor ons ège.

AdamRon
12-06-09, 12:04
De geschiedenis herhaalt zich, je zag hetzelfde gebeuren met de partij van Fortuyn.
ps.. weet iemand hoe het is vergaan met Melkert en Rosenmuller na de moord op Fortuyn.?

mark61
12-06-09, 12:17
De geschiedenis herhaalt zich, je zag hetzelfde gebeuren met de partij van Fortuyn.
ps.. weet iemand hoe het is vergaan met Melkert en Rosenmuller na de moord op Fortuyn.?

Melkert vette baan Washington, IMF of Wereldbank ofzo; Rosenmöller had geen zin meer.

Freesaf2
12-06-09, 14:38
Ik ben er nog steeds voor om mensen met stemrecht aan een iq test te onderwerpen. Alles wat onder een iq van 100 zit mag gewoon niet stemmen.

Brilliant! cloned for president

tanger'73
14-06-09, 14:17
Leefruimte van verdonk en Wilders. :D


http://www.citybox.nl/video/citybox.htm

Julien
14-06-09, 17:20
Leefruimte van verdonk en Wilders. :D


http://www.citybox.nl/video/citybox.htm

Volgens Ayt Ayt mag je je als moslim hier niet mee bemoeien. Want je moet de (autochtoon nederlandse) ideologie van een website respecteren. Als er dan leugens over je geloof worden verkondigd, moet je dat maar slikken en anders oprotten.

tanger'73
14-06-09, 17:36
Volgens Ayt Ayt mag je je als moslim hier niet mee bemoeien. Want je moet de (autochtoon nederlandse) ideologie van een website respecteren. Als er dan leugens over je geloof worden verkondigd, moet je dat maar slikken en anders oprotten.


Het zal me een worst wezen wat een achterlijke fransoos een Marokkaan oplegt!

Julien
14-06-09, 17:56
Het zal me een worst wezen wat een achterlijke fransoos een Marokkaan oplegt!

Oh wist niet dat Ayt Ayt een fransoos was