PDA

Bekijk Volledige Versie : NL jongen zoekt Marokkaans meisje om mee te wandelen en te praten

RenÚ22
17-06-09, 20:50
Hoi,

Ik ben een Nederlandse jongen van 35 en ik zoek een Marokkaans meisje voor een vriendschap. Ik hou onder meer erg van wandelen, praten, uiteten gaan, dagjes weggaan en naar de dierentuin gaan. Als dit je leuk lijkt, lijkt het me erg leuk om een reactie van je te krijgen. En als je vragen hebt, hoor ik het ook graag.

Groetjes, RenÚ

jamaldin
18-06-09, 14:52
jongen leer het een keertje

er is geen interesse. accepteer het. Marokkaanse dames zijn en zullen je onvervulde droom blijven.
helaas je bent in een verkeerde land geboren.

camillia1
18-06-09, 21:39
jongen leer het een keertje

er is geen interesse. accepteer het. Marokkaanse dames zijn en zullen je onvervulde droom blijven.
helaas je bent in een verkeerde land geboren.

Wat een onzin zeg mischien zijn er genoeg dames die graag met hem willen praten................

droomprinsesje
18-06-09, 23:20
Wat een onzin zeg mischien zijn er genoeg dames die graag met hem willen praten................

Why?? Waarom perse een Marokkaanse om mee te praten en te wandelen? Hij vraagt duidelijk een relatie. Dit gaat toch goed tegen onze principes en geloofsovertuiging in? Waarom is het dan onzin wat Jamaldin zegt?

Joesoef
19-06-09, 07:42
Why?? Waarom perse een Marokkaanse om mee te praten en te wandelen? Hij vraagt duidelijk een relatie. Dit gaat toch goed tegen onze principes en geloofsovertuiging in? Waarom is het dan onzin wat Jamaldin zegt?

En wat als die jongen nu (potentiŰel) moslim is?

jamaldin
19-06-09, 11:02
aan camilia en yoesoef

Moge allah mijn zusters beschermen tegen deze lui. En camilia als jij behoefte daaraan hebt om deze nederlander te leren kennen. ik sta je niet in de weg.

jason28
19-06-09, 11:34
aan camilia en yoesoef

Moge allah mijn zusters beschermen tegen deze lui. En camilia als jij behoefte daaraan hebt om deze nederlander te leren kennen. ik sta je niet in de weg.

Ach deze jongen zal zelf naar de hel gaan, die weet noch van de islam noch van de koran wat, elke moslim weet dat ongeacht je ras je mag gaan met wie je wilt mits je moslim bent, dacht jij nu werkelijk dat allah let op of je nu nederlander of marokkaan bent, het gaat erom of je een moslim bent, hoe je je leven leeft en invult en naar anderen toe bent, dus hou liever je mond of begin net als geert wilders een partij voor je eigen vrijheid, jullie zijn beide net zo gestoord maar ieder op hun eigen manier. verdiep je eens in je/ons geloof misschien dat je dan niet meer van die onzin uitkraakt! en droomprinsesje droom jij lekker verder, jij bent al net zo'n racist en onwetende moslim.

Joesoef
19-06-09, 13:39
aan camilia en yoesoef

Deze lui :argwaan:

RenÚ22
19-06-09, 21:01
Why?? Waarom perse een Marokkaanse om mee te praten en te wandelen? Hij vraagt duidelijk een relatie. Dit gaat toch goed tegen onze principes en geloofsovertuiging in? Waarom is het dan onzin wat Jamaldin zegt?Nee, ik zoek een vriendschap. Dat staat duidelijk in mijn bericht:

"Hoi,

Ik ben een Nederlandse jongen van 35 en ik zoek een Marokkaans meisje voor een vriendschap. Ik hou onder meer erg van wandelen, praten, uiteten gaan, dagjes weggaan en naar de dierentuin gaan. Als dit je leuk lijkt, lijkt het me erg leuk om een reactie van je te krijgen. En als je vragen hebt, hoor ik het ook graag.

Groetjes, RenÚ"

Als ik een relatie had gezocht had ik gezegd dat ik een relatie zocht. Ik sta overigens best open voor een relatie maar ik zoek een vriendschap. Mijn vriendenkring bestaat uit mannen en ik vind het erg leuk om met ze om te gaan maar het komt vooral neer op tennissen en af en toe uit eten gaan. Een vriendschap met een Marokkaans meisje lijkt me daar een hele fijne aanvulling op.

camillia1
20-06-09, 11:25

onzin om de manier hoe dat vermeld, hij reageerd op alles wat geen marokaans is en kraakt hun af. Deze mannen kunnen net als iedereen andere moslims zijn.

camillia1
20-06-09, 11:26
aan camilia en yoesoef

Jamaldin wie ben jij om te oordelen over rene als hij een oproep plaats laat hem dan in zijn waarder.

jamaldin
20-06-09, 11:58
camilia ik heb niets tegen renee maar alleen tegn zijn boodschap.ik wil niet dat mijnn zusters in zijn geintjes trappen.er is geen vriendschap tussen man en vrouw.

maar ik ga niet mer in discussie

droomprinsesje
20-06-09, 22:52
Nee, ik zoek een vriendschap. Dat staat duidelijk in mijn bericht:

"Hoi,

Groetjes, RenÚ"

Als ik een relatie had gezocht had ik gezegd dat ik een relatie zocht. Ik sta overigens best open voor een relatie maar ik zoek een vriendschap. Mijn vriendenkring bestaat uit mannen en ik vind het erg leuk om met ze om te gaan maar het komt vooral neer op tennissen en af en toe uit eten gaan. Een vriendschap met een Marokkaans meisje lijkt me daar een hele fijne aanvulling op.

Een vriendschap IS een relatie. Mocht je een moslim zijn, dan zou je in principe ook weten dat een vriendschap tussen man en vrouw zowat niet mogelijk is. Een onschuldige strandwandeling kan uitlopen tot iets wat Allah SWT ons verboden heeft.

jamaldin
22-06-09, 15:41
dank je droomprinsesje

minerva76
22-06-09, 18:34
ja ja vriendschap ga slapen rene weer zo een blanke ongelovige die het spannend vind om met een exotische marokkaanse te gaan bah

RenÚ22
10-07-09, 08:04
Een vriendschap IS een relatie. Mocht je een moslim zijn, dan zou je in principe ook weten dat een vriendschap tussen man en vrouw zowat niet mogelijk is. Een onschuldige strandwandeling kan uitlopen tot iets wat Allah SWT ons verboden heeft.
Als je me zou kennen zou je weten dat dat bij mij niet echt opgaat. Ik leg het je graag uit als je wilt. PM me in dat geval even.

LostAgain
10-07-09, 12:18
heeeey Rene!

LostAgain hier! Ja ja, de enige echte LostAgain! Marokkaanse en staat open voor vriendschappen met haar medemensen ongeacht afkomst/cultuur/godsdienst...

la la la la la

Just let me know and i will be your friend!

Peaceeeeeeeeee to the world!

xx onbekend xx
10-07-09, 14:16
nou rene22 sorry maar ik neem je niet eens serieus , ik denk dat je even niks te doen had , je dacht even iets verzinnen en omdat " marokkaanse meisjes '' een gevoelige onderwerp is jaah why not dacht je :) en mijn gevoel zegt dat je niet eens een nederlander bent . nou dat is dus precies wat ik dacht . maar ik ben ook maar een mens en ik kan het ook fout hebben.

als je echt serieus bent dan wens ik je veel succes met zoeken , 1 tip marokkaanse vrouwen zitten niet te wachten op een vriendschap( relatie ) met een nederlander , niet dat je in een verkeerde land bent geboren zoals jamaldin ( ben ik niet met hem eens want daar gata het helemaal niet om ),en niet omdat je een nederlander bent .

en jason28 er zijn genoeg marokkaanen die racist zijn , jammer genoeg, maar dat je zomaar zegt dat .... naar de hel gaat tja hoe weet je dat ?... ik vind dat je zoiets niet zomaar kan zeggen , wie naar de hel gaat bepalen wij niet ....

cendy
10-07-09, 20:36
nou rene22 sorry maar ik neem je niet eens serieus , ik denk dat je even niks te doen had , je dacht even iets verzinnen en omdat " marokkaanse meisjes '' een gevoelige onderwerp is jaah why not dacht je :) en mijn gevoel zegt dat je niet eens een nederlander bent . nou dat is dus precies wat ik dacht . maar ik ben ook maar een mens en ik kan het ook fout hebben.

als je echt serieus bent dan wens ik je veel succes met zoeken , 1 tip marokkaanse vrouwen zitten niet te wachten op een vriendschap( relatie ) met een nederlander , niet dat je in een verkeerde land bent geboren zoals jamaldin ( ben ik niet met hem eens want daar gata het helemaal niet om ),en niet omdat je een nederlander bent .

en jason28 er zijn genoeg marokkaanen die racist zijn , jammer genoeg, maar dat je zomaar zegt dat .... naar de hel gaat tja hoe weet je dat ?... ik vind dat je zoiets niet zomaar kan zeggen , wie naar de hel gaat bepalen wij niet ....

Groot gelijk heb je
Ik ben helemaal eens met je

marinussie
12-07-09, 11:22
ja ja vriendschap ga slapen rene weer zo een blanke ongelovige die het spannend vind om met een exotische marokkaanse te gaan bah

Hahaha, het mooie wel is dat jullie ''blanken'' afkraken omdat ie een ''excotische'' persoon. maar allochtonen zoeken ook vaak naar blondjes. dus praat geen bla!

en wat lult iedereen nou met geloof.. geloof heeft niks te maken met liefde!!

xx onbekend xx
12-07-09, 23:58
.........die ons nederlanders kan laten kennis maken met de islam, heerlijk kunnen koken, in mijn ogen mooier zijn dan al die blondjes en waarschijnlijk iig uit oogpunt van hun geloof miss nog wel trouw zijn naar de man toe.
dat we mooier zijn weten we al haha maar toch bedankt ,maar we kunnen niet alleen lekker koken ( wat ik dus niet kan ) , achter dat lieve gezicht zt meer dan dat ... en trouwens hoe weet je dat ze lekker kunnen koken ? hebben ze ooit voor je gekookt ofzo ? we hebben het over marokkaanse vrouwen he niet over filipijnse vrouwen haha.

nee dat is ontoelaatbaar en volkomen onlogisch, slecht, smerig en kan echt niet

niet iedereen denkt zo hoor , stel ik krijg ooit een dochter en ze wilt met een nederlanse moslim trouwen , nou ik zal geen nee zeggen . jaah mijn ouders denken helaas anders over ja dat kan . nou als je zus met een marokkaanse vriend thuis komt wil me nu zeggen dat je je ouders denken wooow leuk een marokkaan ! no way.

want je woond gezellig in het ontwikkelde nederland met zijn allen, leeft met elkaar en komt dagelijks in contact met elkaar, kunnen het hartstikke leuk hebben samen, maar wordt nou niet verliefd of kijk naar die prachtige vrouwen van marokkaanse komaf, want dat wordt niet geaccepteerd.

waar heb je het over ? leven we wel ´n zelfde " nederland " je bent wel heel postief geloof ik maar goed dat je zo denkt , blijf zo denken .( niet dat ik je niet serieus neem hoor ).

zoals mijn bovenbuurman al zei, liefde heeft geen reet met geloof te maken en kent geen grenzen!!!

voor jou wel en voor je bovenbuurman zo te zien ook maar voor moslims niet ,geloof komt op de eerste plaats , boven alles , en als ik moet kiezen tussen mijn geloof en mijn liefde/leven /toekomst kies ik zeker voor mijn geloof en ik denk dat 99% van marokkaanse vrouwen zo denken .
islam is voor moslims is niet alleen een geloof , islam is een manier van leven .

xx onbekend xx
13-07-09, 21:52
Ja ze hebben wel eens voor mij gekookt ja en lekker ook!!!
ja dat geloof ik best nu ik weet dat je een marokkaanse schoonbroer hebt.

over het algemeen ben ik wel met je eens maar zelfs als het om echt liefde gaat wint geloof toch ( als we met 2 godsdienst te maken hebben , en ik heb het nog steeds over marokkaanse vrouwen he )

..... gaat mij erom dat ik het niet van deze tijd vind dat een marokkaanse jongen wel een nederlandse vriendin cq vrouw heeft maar een marokkaanse vrouw die getrouwd is met een moslimnederlander vaak als hoer of ongelovig

is dat zo ! dan word ze maar zo gezien ze weet beter , en ik snap niet dat ze dan nog zo denken . wie vind dat eigenlijk ? de ouders ? ik denk niet dat ze hun dochter zo vinden maar ik begrijp wel als ze een beetje moeite mee hebben, jij weet niet hoe marokkaanse gemeenschap in elkaar zt, ze als ouders moeten gaan vertel.en , mijn dochter is met een nederlanderse moslim getrouwd geloof mij nou de laatste woord hoor ze niet eens, jah dan komt nog iet in het spel CULTUUR . het is allemaal lekker ingewikkeld ....

En ik hoof zeker niet kiezen tussen geloof e liefde , gaat ook niet om mij .

btw rene had het over samen wandelen , uiteten ...... is toch iets anders

RenÚ22
14-07-09, 07:36
Ja ze hebben wel eens voor mij gekookt ja en lekker ook!!!
[...]

btw rene had het over samen wandelen , uiteten ...... is toch iets andersJa, dat vind ik ook. Sommige mensen maken er meteen heel wat van maar ik zoek gewoon een goede vriendschap. Als het meer wordt dan een vriendschap vind ik het prima maar als het niet meer wordt dan een vriendschap vind ik het ook prima.

xx onbekend xx
14-07-09, 17:33
Ja, dat vind ik ook. Sommige mensen maken er meteen heel wat van maar ik zoek gewoon een goede vriendschap. Als het meer wordt dan een vriendschap vind ik het prima maar als het niet meer wordt dan een vriendschap vind ik het ook prima.

eind gesprek

halfspaansnl
21-07-09, 17:15
camilla (L) tof van je ..ik heb hier helemaal geen baat bij om dit te zegge alleen ik vind het echt fijn dat er tenminste verder kan worden gekeken dan je eigen ego ..

Die marokkaanse kerls hier die het hate dat blanke ermee vandoorgaan zitte zelf te fluiten naar blanke 9 van de 10 x groet

Vicks
22-07-09, 01:34
Je bent te oud close ur eyes and dream

RenÚ22
22-07-09, 06:25
Je bent te oud close ur eyes and dreamTe oud om te wandelen en te praten?

minerva76
01-08-09, 00:00
--- Ja ze hebben wel eens voor mij gekookt ja en lekker ook!!! ik beweer ook niet dat ze allemaal kunnen koken, maar ken er genoeg die en gestudeerd zijn, en mooi zijn en ja... die WEL kunnen koken ja, helaas deze voorbeelden zijn al gelukkig getrouwd. en nee ik had het over de marokkaanse vrouw ja, niet over een ge´mporteerd bruidje, kookmeisje, schoonmaakstertje door een blanke zielepoot hierheen gehaald en hem op alle vlakken ten dienste staat wanneer het hem uitkomt, ik heb het over de marokkaanse vrouw die vaak behoorlijk pittig zijn van karakter en over het algemeen wel wat in te brengen hebben.

---Het is goed om te horen dat een nederlanse moslim ook een eerlijke kans krijgt, zo hoort het andersom namelijk ook toch, mijn zus IS namelijk met een knappe, leuke, lieve en goed ontwikkelde marokkaan getrouwd en mijn ouders hebben hem een eerlijke kans gegeven en die heeft hij genomen en heeft op alle fronten bewezen dat hij een goede man, schoonzoon, en voor mij schoonbroer is, wat voor hen het belangrijkste is is dat hun dochter, mij zus dus gelukkig is en dat was en is ze. het kan dus blijkbaar andersom wel.

---Ik kom wel vaak met verschillende culturen in contact maar daar moet je natuurlijk zelf ook wat aan doen. niets gaat vanzelf, zo is het met opleidingen, werk, en dus ook met contacten met je medenedelanders van welke komaf dan ook, je leert niemand kennen op basis van vooroordelen, de slachtofferrol op je te nemen of de deur niet uit te gaan, maar met een positief beeld kom je al op een heel eind.

---Je hoort mij niet ontkennen dat geloof geen manier is van leven, wat ik zeg is dat niets echte liefde tegenhoudt, de rest komt vanzelf, zo is het ook met kinderen, dat is een geschenk en laat je niet weghalen omdat je misschien niet rond kan komen, dan doe je alles om ervoor te zorgen dat het wel kan. niemand vraagt jou te kiezen tussen liefde of je geloof. gaat mij erom dat ik het niet van deze tijd vind dat een marokkaanse jongen wel een nederlandse vriendin cq vrouw heeft maar een marokkaanse vrouw die getrouwd is met een moslimnederlander vaak als hoer of ongelovig wordt afgedaan en de jongen in kwestie niet bepaald welkom wordt geheten in het zo tolerante cultuurtje, kan toch ook anders? dat geblaat van dat blonde schaap uit den haag draagt ook niet bepaald bij aan een leuke band tussen elkaar en dat wordt breedt in de media uitgemeten en vind dat ook een onwetende eikel, maar blijkbaar wordt er niet met gelijke maten gemeten.

---maar deze moslimnederlander die zo schofterig is om graag een marokaanse beter te leren kennen heeft in elk geval zijn zegje gedaan, voor mij blijven de marokkaanse vrouwen de mooiste zowel van binnen als van buiten.

ja en jij bent zo of the record "moslim" geworden om maar aan een exotische dame te komen, dat jij "liefde" boven geloof stelt zegt al veel over je gegeil op marokkaanse vrouwen, als je echt moslim bent dan maakt het niets uit wat voor moslima het is bij jouw heb ik het idee dat het je te doen is om iets anders.

minerva76
01-08-09, 00:04
Hahaha, het mooie wel is dat jullie ''blanken'' afkraken omdat ie een ''excotische'' persoon. maar allochtonen zoeken ook vaak naar blondjes. dus praat geen bla!

en wat lult iedereen nou met geloof.. geloof heeft niks te maken met liefde!!

dat bewijst mijn stelling, als je zegt dat geloof niks te maken heeft met "liefde' (wat geen liefde is maar gewoon een gegeil op de verboden vruwcht de moslima) dat zou een moslim niet zeggen