PDA

Bekijk Volledige Versie : Smalhout: "Criminele Marokkanen terugsturen naar hun thuisland"



Nieuwsgierigaagje
20-06-09, 07:51
Criminele Marokkaanse jongeren moet je mét hun ouders terugsturen naar hun thuisland, vindt professor Bob Smalhout. Daarvoor zijn die dubbele paspoorten juist een uitkomst. Ook allochtonen die zich niet langer thuis voelen in Nederland, zijn beter af in hun eigen land.

Lees het schokkende interview op http://www.nieuwwij.nl/index.php?pageID=13&messageID=2509. Vraag aan jullie: hoever mogen niet-Marokkanen gaan om de Marokkaanse gemeenschap af te zeiken?

Orandajin
20-06-09, 11:33
Ik zeg: Doen!

Criminaliteit is een keuze. Het maken van verkeerde keuzes mag gerust vervelende consequenties hebben.

IbnRushd
20-06-09, 12:33
Ik zeg: Doen!

Criminaliteit is een keuze. Het maken van verkeerde keuzes mag gerust vervelende consequenties hebben.

En wat hebben de ouders er mee te maken?

fisherman1969
20-06-09, 13:03
En wat hebben de ouders er mee te maken?

Niks behalve dat sommigen hun kinderen lees : zonen in zoverre hun letterlijk goddelijke gang laten gaan ,niets meer te zeggen hebben qua opvoeding enz .
Verder raad ik je aan de stukjes van Prof B.Smalhout eens te lezen ,als regel slaat hij de ,,spijker wel op z,n kop,,ongeacht het onderwerp .
Kan me ook niet voorstellen dat hij dat zo geschreven is het zal de intrepetatie zijn die de plaatser van deze topic er aan geeft !
Ik heb betreffende stukje ook gelezen het is al weer een tijdje geleden.

IbnRushd
20-06-09, 13:14
Niks behalve dat sommigen hun kinderen lees : zonen in zoverre hun letterlijk goddelijke gang laten gaan ,niets meer te zeggen hebben qua opvoeding enz .
Verder raad ik je aan de stukjes van Prof B.Smalhout eens te lezen ,als regel slaat hij de ,,spijker wel op z,n kop,,ongeacht het onderwerp .
Kan me ook niet voorstellen dat hij dat zo geschreven is het zal de intrepetatie zijn die de plaatser van deze topic er aan geeft !
Ik heb betreffende stukje ook gelezen het is al weer een tijdje geleden.

En hoe wil je bewijzen dat de ouders geen ruk om hun kinderen hebben gegeven? En wat vind je van autochtone ouders die criminaliteit van hun kinderen steunen? Moeten zij ook gestraft worden?

Ik heb zijn artikel en/of het interview gelezen. Daaruit maak ik op dat Smalhout Wilders door dik en dun steunt. Behalve dat is het een waardeloos stuk met leugens erin.

fisherman1969
20-06-09, 13:17
Niks behalve dat sommigen hun kinderen lees : zonen in zoverre hun letterlijk goddelijke gang laten gaan ,niets meer te zeggen hebben qua opvoeding enz .
Verder raad ik je aan de stukjes van Prof B.Smalhout eens te lezen ,als regel slaat hij de ,,spijker wel op z,n kop,,ongeacht het onderwerp .
Kan me ook niet voorstellen dat hij dat zo geschreven is het zal de intrepetatie zijn die de plaatser van deze topic er aan geeft !
Ik heb betreffende stukje ook gelezen het is al weer een tijdje geleden.

Toen stond het in deTG en wel anders als deze ,,freelans journalist,, er van maakt:)

tanger'73
20-06-09, 17:34
En hoe wil je bewijzen dat de ouders geen ruk om hun kinderen hebben gegeven? En wat vind je van autochtone ouders die criminaliteit van hun kinderen steunen? Moeten zij ook gestraft worden?

Ik heb zijn artikel en/of het interview gelezen. Daaruit maak ik op dat Smalhout Wilders door dik en dun steunt. Behalve dat is het een waardeloos stuk met leugens erin.


Ja dat hebben met smalbezette mensen, die nooit ergens in de wereld komen en zich uitsluitend beperken tot terschelling, zoals hij dat zelf zegt. :haha:

fisherman1969
20-06-09, 19:39
En hoe wil je bewijzen dat de ouders geen ruk om hun kinderen hebben gegeven? En wat vind je van autochtone ouders die criminaliteit van hun kinderen steunen? Moeten zij ook gestraft worden?

Ik heb zijn artikel en/of het interview gelezen. Daaruit maak ik op dat Smalhout Wilders door dik en dun steunt. Behalve dat is het een waardeloos stuk met leugens erin.

Daar zijn ze al druk mee aan de gang ! om vooral de jeugdige raddraaieers via hun ouders ( financieel ) aan te pakken ook het het HOLLANDSE TUIG
om het dan maar ff zo te noemen , want ik krijg het idee dat jullie denken dat het alleen om (Marokkaanse ) jongeren gaat het is een algemene verloedering van respectloos tuig.
Als ik hier kijk waar de lieve jeugd s,avonds is geweest dan wijst een spoor van afval en glasscherven ,vernielde planten bakken ,gejatte en daarna vakkundig gesloopte fietsen en winkel wagentjes enz waar de hangjongeren dit keer waren ,het is niet elke week raak want dat hangt af van de groep en waar iets te doen is ook verplaatsen ze zich snel op hun brommers van het een naar het andere dorp en de mobile waarschuwingsdienst zorgt er voor dat hun pakkans minimaal is .
Let wel ! hier zijn niet of nauwlijks jongeren van Marokkaanse afkomst bij betrokken.
Indd steunt Smalhout op sommige punten Wilders maar hij valt hem ook af indien nodig (feit dat hij van Joodse komaf is speelt bij jou al een rol !