PDA

Bekijk Volledige Versie : O,2 % van de Belgische Marokkanen heeft vertrouwen in de politie



Marsipulami
22-06-09, 22:12
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.5976/2.5977/1.550133

barfly
22-06-09, 23:24
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.5976/2.5977/1.550133

Dat weggestreept tegen 0.001% van autochtonen valt 't wel mee.

Bar
23-06-09, 12:49
12 % praktiserend moslim.

Kan toch nog goedkomen......

Saida_Antwerpen
26-06-09, 11:00
Er staat ook een artikel in de HUMO van deze week :D
Maar heb nog geen tijd gehad om het te lezen.

Op de voorpagina stonden enkele cijfers waar ik echter niet van verschiet.
Bijvoorbeeld het vertrouwen in de politie, dat is totaal zoek in België. En terecht!

knuppeltje
26-06-09, 11:26
Er staat ook een artikel in de HUMO van deze week :D
Maar heb nog geen tijd gehad om het te lezen.

Op de voorpagina stonden enkele cijfers waar ik echter niet van verschiet.
Bijvoorbeeld het vertrouwen in de politie, dat is totaal zoek in België. En terecht!

Hoe zou het toch komen?

Saida_Antwerpen
26-06-09, 12:29
Hoe zou het toch komen?

Het komt doordat Belgische politieagenten zich provocerend opstellen tegenover Marokkanen. Marokkanen tolereren het niet dat ze ongelijk behandeld worden en gaan daarop reageren ... met alle gevolgen van dien.


Jij kan dat ontkennen zoveel je wil, wij Marokkanen spreken uit ervaring, jij niet ;)

Soldim
26-06-09, 12:38
Het komt doordat Belgische politieagenten zich

Generaliseren maakt oordelen wel zo makkelijk, nietwaar?

knuppeltje
26-06-09, 12:43
Jij kan dat ontkennen zoveel je wil, wij Marokkanen spreken uit ervaring, jij niet ;)

Waaruit blijkt dat ik iets ontken?

Tevens is de reputatie van de Belgische politie mij niet helemaal onbekend, maar om alles over een kam te scheren gaat mij te ver, het zijn daar ook net mensen, vraag maar aan Mars.

Saida_Antwerpen
26-06-09, 12:44
Generaliseren maakt oordelen wel zo makkelijk, nietwaar?

Marokkanen generaliseren niet, ze stellen vast. Dat is iets helemaal anders.

Er zijn al zoveel politieagenten in België veroordeeld voor racisme en discriminatie. Dus je zou voor minder geloven dat ze allemaal hetzelfde zijn.
En dan heb ik het niet over die 1% die "anders" is.

Saida_Antwerpen
26-06-09, 12:46
Waaruit blijkt dat ik iets ontken?

Tevens is de reputatie van de Belgische politie mij niet helemaal onbekend, maar om alles over een kam te scheren gaat mij te ver, het zijn daar ook net mensen, vraag maar aan Mars.


Ik zei dat je "kan" ontkennen, niet dat je ontkent.

Ppff jullie lezen echt wel alleen wat jullie willen lezen hé. Dat is me vandaag al meermaals opgevallen.

Het zijn mensen die hun macht misbruiken, dat gaat mij ook te ver ;)

H.P.Pas
26-06-09, 12:47
Marokkanen generaliseren niet,

Un bijou..

Saida_Antwerpen
26-06-09, 12:51
Un bijou..

Je connaît tout les marocains, donc je sais que je dis ;)

knuppeltje
26-06-09, 12:54
=Saida_Antwerpen;4007055]Ik zei dat je "kan" ontkennen, niet dat je ontkent.

Ik heb het oook gelezen, maar volgens mij nam je op voorhand aan dat ik dat wel degelijk wilde ontkennen.


Ppff jullie lezen echt wel alleen wat jullie willen lezen hé. Dat is me vandaag al meermaals opgevallen.

ppff, wie is jullie?


Het zijn mensen die hun macht misbruiken, dat gaat mij ook te ver


Tja, dat is het eeuwige probleem met mensen.

H.P.Pas
26-06-09, 12:58
, donc je sais que je dis ;)

Prima. Nu nog zeggen wat je denkt.
Is intimidatie OK of niet OK ?

mark61
26-06-09, 13:01
Ppff jullie lezen echt wel alleen wat jullie willen lezen hé. Dat is me vandaag al meermaals opgevallen.


Huh? JIJ bent degene die dat doet. Uit 2 posts concluderen dat je met een islamhater te maken hebt. Ga toch fietsen, onnozel wicht.

mark61
26-06-09, 13:03
ppff, wie is jullie?

Ze bedoelt mij. Maar ze generaliseert verder niet hoor. Jullie is alle ongelovige hollanders, dat je het alvast weet :hihi:

mark61
26-06-09, 13:05
Je connaît tout les marocains, donc je sais que je dis ;)

Dans ce cas, a-t-il des Marocains qui intimident les musulmanes qui ne portent pas le foulard?

Saida_Antwerpen
26-06-09, 13:26
Ik heb het oook gelezen, maar volgens mij nam je op voorhand aan dat ik dat wel degelijk wilde ontkennen.



Je hebt het recht niet om iets aan te nemen als de persoon het niet heeft bevestigd noch ontkend. Dus NEEN ik nam op voorhand helemaal niks aan, ik vroeg je om geen moeite te doen indien je het zou willen ontkennen.




ppff, wie is jullie?



De mensen die hier rondlopen met de bedoeling alle vreemdelingen onderuit te halen en daardoor alles naar hun eigen zin beginnen te interpreteren.

Saida_Antwerpen
26-06-09, 13:27
Prima. Nu nog zeggen wat je denkt.
Is intimidatie OK of niet OK ?


Oei gaan we geen frans meer "spreken"?
Ik vond je net zo stoer ;)

John2
26-06-09, 13:37
=Saida_Antwerpen;4007104]Je hebt het recht niet om iets aan te nemen als de persoon het niet heeft bevestigd noch ontkend. Dus NEEN ik nam op voorhand helemaal niks aan, ik vroeg je om geen moeite te doen indien je het zou willen ontkennen.
Waarom zouden wij ons geen beeld mogen vormen, terwijl jij dit continue doet omtrend diverse personen op deze site die geen autochtone naam hebben, zo heb jij in een korte (ik mag wel zeggen zeer korte) tijd dat jij verblijft op maroc.nl al diverse uitspraken gedaan over personen die jij niet kent en waarvan jij aanneemt dat het Moslim haters zijn en net zoals jij hieronder zegt ,

"De mensen die hier rondlopen met de bedoeling alle vreemdelingen onderuit te halen en daardoor alles naar hun eigen zin beginnen te interpreteren."
Wat wel de grootste onzin is die ik ooit heb gelezen.

Verder kun je stellen dat die 0,2% nogal hoog is, omdat van de Nederlanders niemand enig vertrouwen heeft in de politie/Justitie. :D

mark61
26-06-09, 13:41
De mensen die hier rondlopen met de bedoeling alle vreemdelingen onderuit te halen en daardoor alles naar hun eigen zin beginnen te interpreteren.

Wie zijn dat? Je hebt het ongetwijfeld over mij.

Je liegt dat het barst. Ik wil niemand 'onderuit halen'. Tis bovendien zo'n vage beschuldiging dat je er alle kanten mee uitkan. Ook een kenmerk van achterbakse fundi's, vaag doen. Van alles insinueren maar nooit zich duidelijk uitspreken, want dan word je natuurlijk gepakt op je concrete leugens.

Ga je oechti fi dien Catwomen maar antwoorden in het bewuste topic.

Ik zit er met popcorn en appelsap bij :strik:

mark61
26-06-09, 13:43
Oei gaan we geen frans meer "spreken"?
Ik vond je net zo stoer ;)

Waarom geef je geen antwoord op de nogal belangrijke vraag?

Fundi's: ontwijken, hit&run, aandacht afleiden. Soort Taliban. Van tussen de woonhuizen schieten, vluchten, de onschuldige burgerbevolking de flak laten krijgen.

Saida_Antwerpen
26-06-09, 13:44
Waarom zouden wij ons geen beeld mogen vormen, terwijl jij dit continue doet omtrend diverse personen op deze site die geen autochtone naam hebben, zo heb jij in een korte (ik mag wel zeggen zeer korte) tijd dat jij verblijft op maroc.nl al diverse uitspraken gedaan over personen die jij niet kent en waarvan jij aanneemt dat het Moslim haters zijn en net zoals jij hieronder zegt ,

Wat wel de grootste onzin is die ik ooit heb gelezen.

Verder kun je stellen dat die 0,2% nogal hoog is, omdat van de Nederlanders niemand enig vertrouwen heeft in de politie/Justitie. :D

Lees ik dat goed? Of bedoel je geen allochtone naam?
Oh wat heb ik een hekel aan dat woord!

Ten slotte zou ik nog 's willen verduidelijken dat ik het had over de mensen die hier zijn met slechte intenties. Als je je aangesproken voelt, dan hoef ik daar verder niet op in te gaan ;)

H.P.Pas
26-06-09, 13:55
Oei gaan we geen frans meer "spreken"?


Je ne connais pas le français. 'Bijou' est un expression bien commun en allemand-suisse, un peu plus civilisé que 'Schmarre'. L'equivalent hollandais serait 'stijlbloempje'.

Saida_Antwerpen
26-06-09, 14:07
Je ne connais pas le français. 'Bijou' est un expression bien commun en allemand-suisse, un peu plus civilisé que 'Schmarre'. L'equivalent hollandais serait 'stijlbloempje'.

Tu veux dire que tu ne parles pas français ;)
Connaître une language? Ce n'est pas correct.

Mais bon, un bijou est "een sieraad" ou "een juweeltje".
D'accord, je ne comprends rien que tu sais d'un expression d'allemand-suisse.

John2
26-06-09, 14:15
=Saida_Antwerpen;4007121]Lees ik dat goed? Of bedoel je geen allochtone naam?
Oh wat heb ik een hekel aan dat woord!
Nee je las het goed, ik bedoelde ook de autochtonen met een buitenlandse naam.
In mijn belevenis is een ieder die zich bevind op Nederlands grondgebied in eerste instantie een Nederlander, dat daarnaast culturele achtergronden meespelen uit het land van herkomst of herkomst van ouders, zou alleen een meerwaarde mogen zijn in onze cultuur.


Ten slotte zou ik nog 's willen verduidelijken dat ik het had over de mensen die hier zijn met slechte intenties. Als je je aangesproken voelt, dan hoef ik daar verder niet op in te gaan ;)
Natuurlijk voel ik mij hier op aangesproken, immers iedereen komt hier samen op maroc.nl met de beste bedoelingen en soms komt er eens eentje om de sfeer te verzieken.
Dit laatste gevoel heb ik ook bij jou als ik jou uitspraken lees die zonder enige terughoudenheid een poging is om bepaalde personen de discusie onmogelijk te maken.

Saida_Antwerpen
26-06-09, 14:24
Natuurlijk voel ik mij hier op aangesproken, immers iedereen komt hier samen op maroc.nl met de beste bedoelingen en soms komt er eens eentje om de sfeer te verzieken.
Dit laatste gevoel heb ik ook bij jou als ik jou uitspraken lees die zonder enige terughoudenheid een poging is om bepaalde personen de discusie onmogelijk te maken.

Eentje? Ik denk dat je 's moet leren tellen, want ik ben hier nog maar enkele uurtjes lid en las van minstens 5 personen een reactie waarvan ik vind dat het absoluut niet kan en is bedoeld om de moslims/marokkanen/etc uit te dagen en tot boosheid aan te zetten.
Ik kom hier absoluut niet de boel verzieken. Ik registreerde me in de eerste plaats om te kunnen praten/discussieren met marokkanen. Had hier niet eens Nederlanders verwacht.

Eerst dacht ik dat het wel fijn zou zijn, dat ook jullie je mening hier kwijt zouden kunnen. Maar ik heb mijn mening herzien, want ik las tot nu toe nog niks positief van een Nederlander en erop wachten heeft volgens mij geen zin.
Ik ben een realist, begrijp je? ;)

Julien
26-06-09, 15:12
Er zijn al zoveel politieagenten in België veroordeeld voor racisme en discriminatie. Dus je zou voor minder geloven dat ze allemaal hetzelfde zijn.
En dan heb ik het niet over die 1% die "anders" is.

Dat is precies hoe (Belgische) politieagenten denken over Marokkaanse jongeren & criminaliteit. Mogen zij nou volgens jou ook generaliseren?

tanger'73
26-06-09, 17:05
Wie heeft er wel vertrouwen in de flikken, een geinstitionaliseerde discriminatoire cultuur wat ze zijn.

John2
26-06-09, 22:58
=Saida_Antwerpen;4007191]Eentje? Ik denk dat je 's moet leren tellen, want ik ben hier nog maar enkele uurtjes lid en las van minstens 5 personen een reactie waarvan ik vind dat het absoluut niet kan en is bedoeld om de moslims/marokkanen/etc uit te dagen en tot boosheid aan te zetten.
Ik kom hier absoluut niet de boel verzieken. Ik registreerde me in de eerste plaats om te kunnen praten/discussieren met marokkanen. Had hier niet eens Nederlanders verwacht.
Ik begrijp wat jij bedoeld Saida, misschien reageerde ik ook een beetje te vel naar jou.
Maar het is absoluut niet de bedoeling dat wij met elkaar de boel gaan verzieken, maroc.nl zie ik meer als een site waar we allen te samen komen om problemen te bespreken en natuurlijk gaat dit wel eens hard tegen hard, maar we hebben zeker geen slechte gevoelens naar elkaar en vaak ondanks alles begrip voor elkaars standpunten.
Zou de rest van de wereld een voorbeeld aan ons nemen zou er geen oorlogen meer zijn.
Iedereen die hier ronddwaalt is meer een wereldburger dan een hokjes mens en soms moeten we elkaar uitdagen om een eerlijk antwoord te krijgen.
Soms (meestal) kan ik het bloed van bijvoorbeeld Tanger, Victory, Mark, Joesoef, IbnRusd, etc. wel drinken, maar aan de andere kant leren wij veel van elkaar en zijn wij ondanks stevige tegenstrijdige meningen toch vrienden waarvan ik zeker weet als ik een beroep op hun zou doen ze er zullen staan als mens, want ondanks alles zijn wij mensen die elkaar nodig hebben.
Ik weet dan ook zeker dat wij elkaar respecteren.


Eerst dacht ik dat het wel fijn zou zijn, dat ook jullie je mening hier kwijt zouden kunnen. Maar ik heb mijn mening herzien, want ik las tot nu toe nog niks positief van een Nederlander en erop wachten heeft volgens mij geen zin.
Ik ben een realist, begrijp je? ;)
Ik denk dat jij het te nauw bekijkt, juist hier ten opzichte van andere site's kom je veel positieve dingen tegen, maar je moet leren lezen tussen de regeltjes door, want juist door de grote verschillen in opvatingen ontstaan heftige discussie's die soms inderdaad wel eens te ver gaan, maar ondanks dat ze soms te ver gaan ontstaat er geen haat naar elkaar en moet je meestal de ergste uitdrukkingen nemen met een korreltje zout omdat deze worden gedaan door het gevoel van onmacht.
Daarom Saida, wat er ook tegen je wordt gezegd op deze site, hou altijd in je achterhoofd dat ze worden gedaan door emotie's en ze niet rechtstreeks tegen jou zijn bedoeld.
Ik hoop dan ook dat je een mooie tijd tegemoed gaat op deze site en dat we met zijn allen elkaar kunnen blijven begrijpen en respecteren.

Marsipulami
27-06-09, 00:38
Bijvoorbeeld het vertrouwen in de politie, dat is totaal zoek in België. En terecht!

Ik zou ook wel eens willen weten hoeveel Marokkaanse Marokkanen in Marokko vertrouwen hebben in de Marokkaanse politie. Volgens mij gaat het dan om een vergelijkbaar percentage. En terecht!

Volgens mij is het wantrouwen tussen Marokkanen en politie geen zaak van racisme, eerder een genetisch bepaalde erfelijke factor die Marokkaanse baby's reeds dragen.

Saida_Antwerpen
27-06-09, 08:49
Dat is precies hoe (Belgische) politieagenten denken over Marokkaanse jongeren & criminaliteit. Mogen zij nou volgens jou ook generaliseren?

Belgische politieagenten moeten zo'n dingen niet denken. Zij worden verondersteld hun werk te doen en niemand te discrimineren.
Zo simpel is dat!
Maken ze er misbruik van, dan moeten ze niet uit de lucht vallen wanneer blijkt dat wij hen niet vertrouwen en hoogstwaarschijnlijk nooit zullen vertrouwen.

Saida_Antwerpen
27-06-09, 08:59
Ik begrijp wat jij bedoeld Saida, misschien reageerde ik ook een beetje te vel naar jou.
Maar het is absoluut niet de bedoeling dat wij met elkaar de boel gaan verzieken, maroc.nl zie ik meer als een site waar we allen te samen komen om problemen te bespreken en natuurlijk gaat dit wel eens hard tegen hard, maar we hebben zeker geen slechte gevoelens naar elkaar en vaak ondanks alles begrip voor elkaars standpunten.
Zou de rest van de wereld een voorbeeld aan ons nemen zou er geen oorlogen meer zijn.
Iedereen die hier ronddwaalt is meer een wereldburger dan een hokjes mens en soms moeten we elkaar uitdagen om een eerlijk antwoord te krijgen.
Soms (meestal) kan ik het bloed van bijvoorbeeld Tanger, Victory, Mark, Joesoef, IbnRusd, etc. wel drinken, maar aan de andere kant leren wij veel van elkaar en zijn wij ondanks stevige tegenstrijdige meningen toch vrienden waarvan ik zeker weet als ik een beroep op hun zou doen ze er zullen staan als mens, want ondanks alles zijn wij mensen die elkaar nodig hebben.
Ik weet dan ook zeker dat wij elkaar respecteren.



Begrip voor elkaars standpunten? Je maakt toch een grapje neem ik aan? Van begrip langs jullie kant heb ik nog geen sikkepit gezien. Sterker nog: wanneer je op je plaats wordt gezet begin je maar te schelden en je te concentreren op de persoon in kwestie (wat ik zo zwak vind dat ik er niet eens de moeite voor vind om erop te reageren).
Ik heb het dan ook niet over jou persoonlijk, maar over "jullie" in het algemeen.
Van respect is hier ook geen sprake. Ik vind dat heel jammer, want zonder respect kan en wil ik geen discussies voeren.





Ik denk dat jij het te nauw bekijkt, juist hier ten opzichte van andere site's kom je veel positieve dingen tegen, maar je moet leren lezen tussen de regeltjes door, want juist door de grote verschillen in opvatingen ontstaan heftige discussie's die soms inderdaad wel eens te ver gaan, maar ondanks dat ze soms te ver gaan ontstaat er geen haat naar elkaar en moet je meestal de ergste uitdrukkingen nemen met een korreltje zout omdat deze worden gedaan door het gevoel van onmacht.
Daarom Saida, wat er ook tegen je wordt gezegd op deze site, hou altijd in je achterhoofd dat ze worden gedaan door emotie's en ze niet rechtstreeks tegen jou zijn bedoeld.
Ik hoop dan ook dat je een mooie tijd tegemoed gaat op deze site en dat we met zijn allen elkaar kunnen blijven begrijpen en respecteren.



Geef me 's een link waar een Nederlander iets positief heeft gezegd tegen of over een Marokkaan. Want jullie peppen elkaar wel op, dat had ik al door, maar jullie zijn allesbehalve positief.
En maak je maar geen zorgen, zelfs als de reacties op mij persoonlijk bedoeld moesten zijn, ik lig er niet van wakker.
Moest een moslim nu zoiets gemeen tegen mij zeggen, dan zou ik daar veel meer mee in zitten.

Gisteren was, in elk geval, geen leuke welkomstdag (als dat woordje al bestaat :D), dus hopelijk verandert de sfeer hier gauw, want ik vrees een beetje dat mensen niet meer willen discussieren omdat ze weten dat jullie erop azen hen te vernederen en te kwetsen. En jah, niet iedereen is zo professioneel om dat niet persoonlijk op te vatten.

Saida_Antwerpen
27-06-09, 09:07
Ik zou ook wel eens willen weten hoeveel Marokkaanse Marokkanen in Marokko vertrouwen hebben in de Marokkaanse politie. Volgens mij gaat het dan om een vergelijkbaar percentage. En terecht!

Volgens mij is het wantrouwen tussen Marokkanen en politie geen zaak van racisme, eerder een genetisch bepaalde erfelijke factor die Marokkaanse baby's reeds dragen.

:D

De politieagenten in Marokko kan je niet vergelijken met die in België. Waarom? Het land zit in een situatie die je niet kan vergelijken met de situatie in België.

Hier maken politieagenten onderscheid tussen bepaalde rassen en nationaliteiten, wat ik ten zeerste betreur.
Dat is meermaals bewezen en vanzelfsprekend gaan die verhalen de ronde (vooral via de media) en zo creëer je een automatische angst en wantrouwen tegenover zij die hun macht misbruiken.

Olive Yao
27-06-09, 09:14
Eentje? Ik denk dat je 's moet leren tellen, want ik ben hier nog maar enkele uurtjes lid en las van minstens 5 personen een reactie waarvan ik vind dat het absoluut niet kan en is bedoeld om de moslims/marokkanen/etc uit te dagen en tot boosheid aan te zetten.
Ik kom hier absoluut niet de boel verzieken. Ik registreerde me in de eerste plaats om te kunnen praten/discussieren met marokkanen. Had hier niet eens Nederlanders verwacht.

Eerst dacht ik dat het wel fijn zou zijn, dat ook jullie je mening hier kwijt zouden kunnen. Maar ik heb mijn mening herzien, want ik las tot nu toe nog niks positief van een Nederlander en erop wachten heeft volgens mij geen zin.
Ik ben een realist, begrijp je? ;)

Beste Saida_Antwerpen, welkom op het forum. Tip: laat je niet verleiden tot zulk geruzie. Het is niet meer dan normaal en terecht dat je je standpunten naar voren brengt. :duim:

knuppeltje
27-06-09, 09:15
=Saida_Antwerpen;4007104]Je hebt het recht niet om iets aan te nemen als de persoon het niet heeft bevestigd noch ontkend. Dus NEEN ik nam op voorhand helemaal niks aan, ik vroeg je om geen moeite te doen indien je het zou willen ontkennen.

En maar jokken, is helemaal niet netjes meisje.


De mensen die hier rondlopen met de bedoeling alle vreemdelingen onderuit te halen en daardoor alles naar hun eigen zin beginnen te interpreteren

Wat een engerts toch hè, nagel ze aan de schandpaal - noem ze bij naam, weten we gelijk wie die rotzakken zijn.

Saida_Antwerpen
27-06-09, 09:30
Beste Saida_Antwerpen, welkom op het forum. Tip: laat je niet verleiden tot zulk geruzie. Het is niet meer dan normaal en terecht dat je je standpunten naar voren brengt. :duim:


Dank je wel :D

Saida_Antwerpen
27-06-09, 09:31
Wat een engerts toch hè, nagel ze aan de schandpaal - noem ze bij naam, weten we gelijk wie die rotzakken zijn.

Een spiegeltje in huis nemen, kan nooit kwaad knuppeltje ;)

John2
27-06-09, 10:16
=Saida_Antwerpen;4007752]Begrip voor elkaars standpunten? Je maakt toch een grapje neem ik aan? Van begrip langs jullie kant heb ik nog geen sikkepit gezien. Sterker nog: wanneer je op je plaats wordt gezet begin je maar te schelden en je te concentreren op de persoon in kwestie (wat ik zo zwak vind dat ik er niet eens de moeite voor vind om erop te reageren).
Ik heb het dan ook niet over jou persoonlijk, maar over "jullie" in het algemeen.
Van respect is hier ook geen sprake. Ik vind dat heel jammer, want zonder respect kan en wil ik geen discussies voeren.
Dat we over elkaar heen donderen zo nu en dan zal ik niet ontkennen en ik denk dat het ook normaal is op een site waar je anoniem zit te discusseren, maar dan zou je niet "hen" of "jullie" moeten aanspreken maar de moderatoren die steeds meer toelaten op deze site.


Geef me 's een link waar een Nederlander iets positief heeft gezegd tegen of over een Marokkaan. Want jullie peppen elkaar wel op, dat had ik al door, maar jullie zijn allesbehalve positief.
En maak je maar geen zorgen, zelfs als de reacties op mij persoonlijk bedoeld moesten zijn, ik lig er niet van wakker.
Moest een moslim nu zoiets gemeen tegen mij zeggen, dan zou ik daar veel meer mee in zitten.
Dan heb ik een vraag aan jou "wie is er hier Nederlander" ?



Gisteren was, in elk geval, geen leuke welkomstdag (als dat woordje al bestaat :D), dus hopelijk verandert de sfeer hier gauw, want ik vrees een beetje dat mensen niet meer willen discussieren omdat ze weten dat jullie erop azen hen te vernederen en te kwetsen. En jah, niet iedereen is zo professioneel om dat niet persoonlijk op te vatten.
Yep het was een slechte binnenkomer gisteren :hihi:
En ik denk dat je nog wel eens slechtere dagen zult meemaken, na wat je gisteren hebt gezaaid.

knuppeltje
27-06-09, 10:21
Een spiegeltje in huis nemen, kan nooit kwaad knuppeltje ;)

Jaja, blijf het maar ontkennen, geeft niets hoor.

Saida_Antwerpen
27-06-09, 10:36
Dat we over elkaar heen donderen zo nu en dan zal ik niet ontkennen en ik denk dat het ook normaal is op een site waar je anoniem zit te discusseren, maar dan zou je niet "hen" of "jullie" moeten aanspreken maar de moderatoren die steeds meer toelaten op deze site.



Daar heb je wel een punt. Wees dus maar blij dat ik hier geen moderator ben :D




Dan heb ik een vraag aan jou "wie is er hier Nederlander" ?



Oh wees maar zeker dat ik alle Nederlanders er zo uit pik. Allemaal dezelfde reacties, allemaal dezelfde onzin. Je kan dus niet missen :D




Yep het was een slechte binnenkomer gisteren :hihi:
En ik denk dat je nog wel eens slechtere dagen zult meemaken, na wat je gisteren hebt gezaaid.

Wat heb ik in godsnaam gezaaid???
Ik heb enkel gereageerd op topics die me interesseren! Dat ik dingen heb gezegd die jullie liever niet willen "horen", dat is jullie probleem ;)

Saida_Antwerpen
27-06-09, 10:40
Jaja, blijf het maar ontkennen, geeft niets hoor.


Ik ontken helemaal niks joh! Ppfff

Ik zet niemand onder druk om moslim te worden, ik dwing niemand om een hoofddoek te dragen (en zal ik ook nooit doen), want volgens mij werkt dat trouwens niet.

De meisjes die een hoofddoek dragen omdat ze dat moeten, die doen dat na een tijdje toch weer uit. En dat vind ik zo erg dat ik liever heb dat ze dat niet dragen, dan dat ze de moslimmeisjes die dat wel uit eigen wil dragen, daarbij belachelijk maken.