PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Kerk' drijft duivel uit bij homojongen



Marsipulami
27-06-09, 21:19
'Kerk' drijft duivel uit bij homojongen

YouTube - Church Does Gay Exorcism On Teen

In de Verenigde Staten is ophef ontstaan over een schokkende video van een 'homo-uitdrijving.' De video is afkomstig van de Manifest Glory Ministries, een Amerikaanse kerkgemeenschap. Op de beelden is te zien hoe een 16-jarige jongen door volwassenen wordt vastgehouden terwijl hij stuipen heeft.

"Laat los, Lucifer"
Een vrouw roept: "Trek het uit zijn keel. Jij homoseksuele duivel, we willen dat je naar buiten komt. Laat los, Lucifer." De kerkgangers duwen op de buik van de jongen, waarna hij moet overgeven.

Tegen levensstijl homo's
De voorganger van de kerk, Patricia McKinney ontkent dat ze de jongen kwaad heeft gedaan of dat de kerk bevooroordeeld zou zijn. "Wij hebben niets tegen homoseksuelen. Ik kan me alleen niet vinden in hun levensstijl," zegt ze in Amerikaanse media. McKinney beweert ook dat de jongen 18 en dus meerderjarig zou zijn.

Homobelangenorganisaties eisen een onderzoek naar de zaak. Volgens hen komen dit soort uitdrijvingen regelmatig voor. (eb)
26/06/09 11u53

Ron Haleber
28-06-09, 10:39
Voor de zoveelste maal krijgen de verdedigers van mensenrechten het bewijs dat supranaturalistische religies de integriteit van de menselijke persoon niet erkennen... En personen met geweld intimideren...

Zij gebruiken daarvoor het bijgeloof in supranaturalistische goden en demonen. Zet dit soort onmenselijke praktijken en het geloof waar ze op gebaseerd zijn buiten de wet!:mad:

Kortom emancipeer die religies - ook al vrezen ze hun noodzakelijke secularisatie als de pest!

Idem dito toepasbaar op de vele fundamentalistische toverkollen van Maroc.nl die vanuit hun 'geloof' onmenselijkheden propageren! :maffia:

John2
28-06-09, 12:12
Voor de zoveelste maal krijgen de verdedigers van mensenrechten het bewijs dat supranaturalistische religies de integriteit van de menselijke persoon niet erkennen... En personen met geweld intimideren...
Zij gebruiken daarvoor het bijgeloof in supranaturalistische goden en demonen. Zet dit soort onmenselijke praktijken en het geloof waar ze op gebaseerd zijn buiten de wet!:mad:
Kortom emancipeer die religies - ook al vrezen ze hun noodzakelijke secularisatie als de pest!
Idem dito toepasbaar op de vele fundamentalistische toverkollen van Maroc.nl die vanuit hun 'geloof' onmenselijkheden propageren! :maffia:

Dan zou je eigelijk alle geloven moeten verbieden, maar ook popgroepen, meetings etc. etc.
Het gegeven wat wij zegen in het filmpje heeft niets van doen met het geloof maar onstaat door massa psychologie.
Wat ik op het filmpje zag zie je ook bij Vodoo en andere uitdrijvingen van kwade geesten waar sommige mensen nog in geloven en vreemd genoeg soms nog blijkt te werken ook.

Joesoef
28-06-09, 13:47
Compleet gestoord. Niet alleen het anti-homo, ook de zogenaamde duiveluitdrijving. Er is niets zoals bezetenheid.

Julien
28-06-09, 21:28
Compleet gestoord. Niet alleen het anti-homo, ook de zogenaamde duiveluitdrijving. Er is niets zoals bezetenheid.

Ben het wel met je eens. Maar moslims geloven toch ook in duivel/djin uitdrijving en bezetenheid? De persoon in je icon zal het waarschijnlijk niet met jou eens zijn.

Joesoef
28-06-09, 21:35
Ben het wel met je eens. Maar moslims geloven toch ook in duivel/djin uitdrijving en bezetenheid? De persoon in je icon zal het waarschijnlijk niet met jou eens zijn.


Hooguit wat nigella in de fik steken.

Julien
28-06-09, 21:44
Hooguit wat nigella in de fik steken.

http://www.youtube.com/watch?v=FVEdKjirXvg

http://www.youtube.com/watch?v=zsiVN8y85DY

Dit is zeker geen 'nigella in de fik steken'..

Joesoef
28-06-09, 21:49
Dit is zeker geen 'nigella in de fik steken'..


Nee, boeren.

Julien
28-06-09, 21:58
Nee, boeren.

Sorry ik snap je niet..

Maar je gelooft dus niet in het uitdrijven van djinns?

sjaen
28-06-09, 22:48
'Kerk' drijft duivel uit bij homojongen

YouTube - Church Does Gay Exorcism On Teen (http://www.youtube.com/watch?v=s29tDh21GGg)


26/06/09 11u53


:maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf: :maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf: :maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf:

reallife
29-06-09, 05:11
:maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf: :maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf: :maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf::maf:


idd maf.
Lijkt me voor die jongen een zeer traumatische ervaring.

Joesoef
29-06-09, 06:41
Sorry ik snap je niet..

Maar je gelooft dus niet in het uitdrijven van djinns?


Djins zitten alleen tussen je oren.

mark61
29-06-09, 09:51
Dan zou je eigelijk alle geloven moeten verbieden,

Huh? Alleen de drie usual suspects, je weet wel, die woestijngodsdiensten, vinden het belangrijk tegen homofilie te ageren.

Ron Haleber
29-06-09, 09:54
Djins zitten alleen tussen je oren.

Dit lijkt me de juiste moderne interpretatie over de teksten in de Koran waar het over djinns als bestaande wezens gaat! :mad:

Ik gaf hierboven in die zin secularisatie van supranaturele wezens aan als de enig juiste remedie... Maar daar zijn moslims als Salaheddine nog lang niet aan toe! :maf:

John2
29-06-09, 10:45
Huh? Alleen de drie usual suspects, je weet wel, die woestijngodsdiensten, vinden het belangrijk tegen homofilie te ageren.

Jij focus je nu op alleen de Homofilie, die door groepsdruk word geminacht en wijst daarop op de drie woestijngodsdiensten, maar worden Homo's en Lesbo's ook niet vaker door groepsvorming lastig gevallen op straat, park, thuis, etc?
Of ga je ervan uit dat alle potenrammers Christelijke achtergronden hebben?

mark61
29-06-09, 11:28
Jij focus je nu op alleen de Homofilie, die door groepsdruk word geminacht en wijst daarop op de drie woestijngodsdiensten, maar worden Homo's en Lesbo's ook niet vaker door groepsvorming lastig gevallen op straat, park, thuis, etc?
Of ga je ervan uit dat alle potenrammers Christelijke achtergronden hebben?

Eh, waar gaat dit topic over?

Bofko
29-06-09, 11:56
Of ga je ervan uit dat alle potenrammers Christelijke achtergronden hebben?
Eh, waar gaat dit topic over?

'Kerk' drijft duivel uit bij homojongen

Potenrammen als exorcisme.

Joesoef
29-06-09, 13:18
Dit lijkt me de juiste moderne interpretatie over de teksten in de Koran waar het over djinns als bestaande wezens gaat! :mad:


Of hij nu echt is of niet, maakt niet uit, die Djinn zal maar tussen je oren zitten, zit je er wel mee.

mark61
29-06-09, 13:20
'Kerk' drijft duivel uit bij homojongen

Potenrammen als exorcisme.

Vandaar mijn vraag. Andere godsdiensten bieden niet noodzakelijkerwijs een rechtvaardiging voor potenrammen.

knuppeltje
29-06-09, 14:31
Vandaar mijn vraag. Andere godsdiensten bieden niet noodzakelijkerwijs een rechtvaardiging voor potenrammen.

Die drie zandbakkengeloven ook eigenlijk niet denk ik, althans, de aanhangers ervan zeggen steeds dat hun god die viezerds wel zal straffen.
Maja, ondertussen weten we maar altegoed dat er onder die aanhangers, en vooral onder de voorsprekers ervan, een heel stel uiterst zwakzinnigen zijn die het geduld daarvoor niet kunnen opbrengen, en alvast eigenhandig het vuile handwerk maar al te graag willen overnemen, het mocht 'ns vergeten worden.
Kunnen dus nooit geen echte gelovigen zijn met zo weinig vertrouwen in die eeuwige almachtige, rechtvaardige en alleswetende god van hun, das dan weer goed voor de echte gelovige natuurlijk. Die kunnen gewoon hun handen in onschuld blijven wassen.

mark61
29-06-09, 14:47
Die drie zandbakkengeloven ook eigenlijk niet denk ik, althans, de aanhangers ervan zeggen steeds dat hun god die viezerds wel zal straffen.

Na, in die Boek wordt er een passage aan gewijd toch? Ik zie de I-Ching of de Bhagavad Gita ofzo al een passage aan het verderf der herenliefde wijden.

Mja of zonden / misdaden hier al of daar pas moeten worden gestraft, dat is bij gelovigen van de 3 ook altijd vaag no hell. Mooi dat er in de praktijk heel wat afgestraft wordt.