PDA

Bekijk Volledige Versie : Den Helder..



tr_imparator
02-07-09, 23:43
landschap, mensen, winkels, eten..,spits..files...etc..


Kan iemand mij een goede indruk geven hoe het daar is, en verschillen noemen tussen adam en den helder..

tr_imparator
02-07-09, 23:45
En Purmerend?

Ik ga emigreren.. :o

John2
02-07-09, 23:57
Dan zou ik kiezen voor den helder een marine stad aan zee waar de mensen gewend zijn aan mensen die niet direct eruit zien als nederlander.
Tegenover het politie bureau zit een leuke sportschool (ff de trap op) en er zijn gezellige winkels en straatjes.

Succes!!!

mark61
02-07-09, 23:59
Den Helder: verschrikkelijk gat aan het einde van de wereld. Marinehaven, dus vnl. marinevolk om je heen. Verder bende Antillianen. Grauwe, lelijke stad. Wel zee aan 3 kanten.

Enige nut van Den Helder is dat de feribot naar Texel daar vertrekt. Nooit gaan wonen tenzij je suicidaal bent of wilt worden :hihi:

Purmerend: slaapstad. Half A'dam woont er in flats of doorzonwoning. Bijna net zo dodelijk als DH.

Wat moet je daar toch? Ga dan in Alkmaar, Hoorn of Enkhuizen wonen. Echte steden / stadjes. Of kom naar Leiden :hihi: Hos geldiniz!

Joesoef
03-07-09, 07:00
Den Helder is een kaal, grauw, grijs, koud en tochtig spookdorp. Enigste leven in de brouwerij komt van de marine, not mine kind of people.

Wil je verhuizen, ga naar drente!

John2
03-07-09, 10:54
Den Helder is een kaal, grauw, grijs, koud en tochtig spookdorp. Enigste leven in de brouwerij komt van de marine, not mine kind of people.

Wil je verhuizen, ga naar drente!

Of Twente, moar dan motie wa kunne hökken :D

tr_imparator
04-07-09, 00:54
Den Helder: verschrikkelijk gat aan het einde van de wereld. Marinehaven, dus vnl. marinevolk om je heen. Verder bende Antillianen. Grauwe, lelijke stad. Wel zee aan 3 kanten.

Enige nut van Den Helder is dat de feribot naar Texel daar vertrekt. Nooit gaan wonen tenzij je suicidaal bent of wilt worden :hihi:

Purmerend: slaapstad. Half A'dam woont er in flats of doorzonwoning. Bijna net zo dodelijk als DH.

Wat moet je daar toch? Ga dan in Alkmaar, Hoorn of Enkhuizen wonen. Echte steden / stadjes. Of kom naar Leiden :hihi: Hos geldiniz!


Nee, was gewoon benieuwd ernaar....ik blrijf lekker in adam natuurlijk, voor zover ik kan...