PDA

Bekijk Volledige Versie : Abortus in Islamtisichte gezinnen



Cristovao
03-07-09, 10:06
Laten we het daar eens over hebben.

Het abortuscijfer onder islamitische dames stijgt.

Dit geeft al aan dat veel dames voor het huwelijk gemeenschap hebben. OK dat hou je ook niet tegen denk ik.

Vervolgens wordt iemand zwanger. Heel dom natuurlijk want ze weten vooraf al dat het absoluut niet kan. Dus ze hebben nog 1 keus: Abortus.

Maar wat drijft ze tot die ene keuze? Ik beweer dat het in de meeste gevallen angst is voor de gevolgen varierend van ex-communicatie, respectverlies en eventueel zelfs geweld. Dus een hoop van die dames plegen abortus uit angst. En dat is fout.

Toegegeven, de eerste fout maken ze zelf door zichzelf zwanger te laten worden. Maar het ironische is dat abortus in algemene zin bij islamitische gezinnen taboe is. Maar sex voor het huwelijk ook. Dat is dus een vreemde patstelling waar die dames zich in begeven. Om maar niet te spreken over de patstelling van de twee culturen waarin zij zich bevinden.

Dus sex voor het huwelijk is verboden... maar als het toch onverhoopt gebeurd dan wordt de dame in kwestie gedreven tot een andere zonde, namelijk abortus.

Dit moet dus doorbroken worden. Hoe?

Twee keuzes. Ze stoppen met gemeenschap voor het huwelijk of families gaan hun "liefde" anders uiten en dreigen niet meer met zware maatregelen als een dame zwanger raakt.

knuppeltje
03-07-09, 10:55
Twee keuzes. Ze stoppen met gemeenschap voor het huwelijk of families gaan hun "liefde" anders uiten en dreigen niet meer met zware maatregelen als een dame zwanger raakt.

Mafkees, wat is er mis met goede anticonceptie?

Cristovao
03-07-09, 11:49
Mafkees, wat is er mis met goede anticonceptie?

je snapt het niet volgens mij. Anti conceptie zijn we al voorbij in dit verhaal. Kan je niet lezen?

Ik heb het over vrouwen die al zwanger zijn geraakt. Dan kan je niet aangeven dat ze anti conceptie moeten gebruiken. Er moet iets gedaan worden aan de manier van omgaan met zwangere vrouwen die nog niet getrouwd zijn.

Victory
03-07-09, 12:07
Houdt Nederland een database bij van wie wat gelooft en of zij vervolgens abortus hebben gepleegd? Of wordt er vanuit gegaan dat iedereen uit Azië/Afrika Moslim is?

Soldim
03-07-09, 12:27
Houdt Nederland een database bij van wie wat gelooft en of zij vervolgens abortus hebben gepleegd? Of wordt er vanuit gegaan dat iedereen uit Azië/Afrika Moslim is?

Nope, afkomst wordt wel geregistreerd. Cristovao verbindt daar zo zijn of haar eigen conclussies aan.

Joesoef
03-07-09, 12:30
Warrige verhaal vol met veronderstellingen, onderbuikgevoelens en onwetendheid.

John2
03-07-09, 13:27
Warrige verhaal vol met veronderstellingen, onderbuikgevoelens en onwetendheid.

Zwangerschap symtonen?

mark61
03-07-09, 13:40
Wat een ongelooflijk lultopic. Hou es op met reageren. Oeps doe ik het zelluf ook :hihi:

tanger'73
03-07-09, 17:16
Godallemachtig wat een verhaal dat bovendien nergens op gebaseerd is. Voor iedereen die abortus wenst te plegen probeer het eens met een schroevendraaier?