PDA

Bekijk Volledige Versie : Onbekenden (waarschijnlijk Marokkanen) lokken de politie in een valstrik



Marsipulami
07-07-09, 10:50
Politie glijdt uit over olijfolie

maandag 06 juli 2009
Bron: BELGA Auteur: wle

ANDERLECHT - Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag een grote hoeveelheid olijfolie uitgegoten op het Lemmensplein in Anderlecht. Een politiepatrouille die opgeroepen was voor een brandende vuilnisbak op hetzelfde plein, gleed van de weg en botste tegen een geparkeerde wagen.

Een veertigtal omstaanders gingen er net op dat moment vandoor. Eerder was al een andere wagen van de weg gegleden en tegen dezelfde geparkeerde wagen gebotst.

De politie stelde vast dat de olijfolie wel degelijk opzettelijk was uitgegoten en niet per ongeluk op de weg was terechtgekomen. Ook de vuilnisbak was in brand gestoken.

Van de daders ontbreekt evenwel elk spoor. De Brusselse brandweer heeft zaterdagnacht en zondagochtend urenlang werk gehad om het goedje op te ruimen.

knuppeltje
07-07-09, 12:24
Politie glijdt uit over olijfolie

Rare Belgen ook altijd. Het zal je auto maar zijn.

tanger'73
07-07-09, 22:44
Raar zijn ze zeker als ze olijfolie linken aan Marokkanen?

Victory
07-07-09, 23:52
Waarom olijfolie? 4 euro per fles...

tanger'73
07-07-09, 23:55
Waarom olijfolie? 4 euro per fles...


Ja dat vroeg ik me ook al af en Marokkanen gaan dat duur goedje niet in plaats van in hun eten zomaar voor de lol op straat kieperen.

Good Kahuna
08-07-09, 00:15
Ja dat vroeg ik me ook al af en Marokkanen gaan dat duur goedje niet in plaats van in hun eten zomaar voor de lol op straat kieperen.

Tenzij ze het hadden gejat :hihi:

Maar titel is een tikje tendentieus gezien de inhoud van het bericht ja.

H.P.Pas
08-07-09, 09:23
Waarom olijfolie? 4 euro per fles...

Waren geen hollandse mocro's.

Witte78
08-07-09, 09:30
Tenzij ze het hadden gejat :hihi:

Waarschijnlijk zit moeke nu zonder olie ;)

Tis inderdaad een typische marstitel.

Marsipulami
08-07-09, 11:44
Ja dat vroeg ik me ook al af en Marokkanen gaan dat duur goedje niet in plaats van in hun eten zomaar voor de lol op straat kieperen.

Marokkanen zijn soms onvoorspelbaar. Met Marokkanen in de buurt valt er altijd wel iets te beleven. België zou maar een saai land zijn zonder Marokkanen.