PDA

Bekijk Volledige Versie : Man dood na ruzie met taxichauffeur



AdamRon
07-07-09, 21:21
AMSTERDAM - Een 44-jarige man is overleden nadat hij zondagochtend op het Leidseplein in Amsterdam in elkaar zou zijn geslagen door een 37-jarige taxichauffeur.

Het slachtoffer wilde vermoedelijk een taxi nemen, waarna om nog onbekende reden een vechtpartij ontstond. De politie heeft de vermoedelijke dader opgepakt, aldus een woordvoerder.

Hulpverleners moesten na de mishandeling op het Leidseplein het slachtoffer ter plekke reanimeren.




Dat lukte, maar zondagmiddag overleed de man alsnog aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. Sectie moet uitwijzen wat de precieze doodsoorzaak was.

Burgemeester Job Cohen van Amsterdam reageerde geschokt op het nieuws. Hij noemde de gebeurtenis ''vreselijk'' en ''verschrikkelijk''. Hij zei in het NOS-journaal dat er nu ''verdomd snel een nieuwe taxiwet moet komen''.


Maatregelen

Staatssecretaris Tineke Huizinga (Verkeer) stuurt komende week een brief aan de Tweede Kamer met daarin maatregelen die gemeenten meer bevoegdheden geven om grip te houden op de taximarkt, een uitwerking van de vorig jaar gepresenteerde visie op de taximarkt.

Gemeenten kregen daarin de mogelijkheid om de vrije rijders van taxistandplaatsen te weren. Alleen taxi's die zijn aangesloten bij een taxiorganisatie en herkenbaar zijn, mogen bij standplaatsen klanten oppikken.


Dieptepunt

Er zijn al tijden veel klachten over de chauffeurs op de taxistandplaats bij het Leidseplein. Ze zouden korte ritten weigeren, veel te hoge prijzen vragen, ruzie maken met elkaar en klanten intimideren. Ook elders in Amsterdam zijn er veel problemen met taxi's.

De Amsterdamse wethouder Hans Gerson (verkeer) noemde het incident ''een absoluut dieptepunt in de taxiwereld en iets wat absoluut niet te tolereren is''.

Hij is van plan noodmaatregelen te nemen op het Leidseplein. Waarschijnlijk staan daar al volgend weekeinde extra toezichthouders en politieagenten.


Kwaliteitstaxi's

Secretaris Hubert Andela van brancheorganisatie Koninklijk Nederlands Vervoer Taxi (KNV Taxi) noemde het misdrijf ''een absurde uitwas''.

Volgens directeur Richard van der Veen van de Taxi Centrale Amsterdam (TCA), de grootste van de hoofdstad, is het een ''dramatisch'' incident. Hij zei dat de desbetreffende chauffeur zeer waarschijnlijk niet voor TCA rijdt.

Ook de taxistandplaats bij het Centraal Station is al jaren berucht. De gemeente probeerde de wildwesttaferelen aldaar begin vorig jaar aan te pakken door alleen nog kwaliteitstaxi's toe te laten.

Die taxi's moeten aan strenge voorwaarden voldoen. Dat hielp echter niet. Daarom nam de hoofdstad in juni maar weer eens nieuwe maatregelen. Zo kwam er extra en strenger toezicht.


Taxiwet

De gemeente wijt de problemen aan de liberalisering van de markt in 2000. Sindsdien mag iedereen taxi rijden. Amsterdam voert dan ook al langer gesprekken met politiek Den Haag over aanpassing van de taxiwet.

Ook volgens TCA-directeur Van der Veen moet de branche op de schop. Alle chauffeurs zouden volgens hem moeten zijn aangesloten bij een centrale. Als ze zich misdragen, kunnen ze tenminste worden geschorst. Nu rijden veel chauffeurs nog voor zichzelf en zijn ze aan niemand verantwoording schuldig.

Wethouder Gerson gaat er naar aanleiding van het incident op zondag nog eens bij zijn Haagse collega's op aandringen haast te maken met een nieuwe wet.

© ANP

tanger'73
07-07-09, 21:36
Die taxichaffeur is doorgaans een hele rustige en aardige jongen en privé een keiharde kickboxer, dat het arme slachtoffer helaas fataal werd. Je weet nooit wat daaraan vooraf ging, maar ik kan me goed voorstellen dat bij hem op een gegeven moment de vlam in de pan sloeg.

Max Stirner
07-07-09, 21:49
Die taxichaffeur is doorgaans een hele rustige en aardige jongen en privé een keiharde kickboxer, dat het arme slachtoffer helaas fataal werd. Je weet nooit wat daaraan vooraf ging, maar ik kan me goed voorstellen dat bij hem op een gegeven moment de vlam in de pan sloeg.



Stel je voor dat het een agressieve jongen was geweest .... dan was het vast nog veel erger afgelopen.

tanger'73
07-07-09, 21:52
Stel je voor dat het een agressieve jongen was geweest .... dan was het vast nog veel erger afgelopen.

Wie van de twee?

Max Stirner
07-07-09, 22:04
Wie van de twee?


Degene voor wie je zoveel begrip toont.

tanger'73
07-07-09, 22:10
De taxibranche in Amsterdam is een chaos en telt nu al meer taxivergunningen dan Den Haag, Rotterdam en Utrecht tesamen. In Amsterdam heeft de liberalisering van de taxibranche niet veel in goede zin bijgedragen. Het was voorheen onder de monopolie van TCA al louche en dat heeft zich alleen maar verder doorgezet. Het beroep en de bijbehorende vergunningenstelsel levert voor de meeste taxichaffeurs alleen maar een boel stress en kopzorgen op. Taxichauffeurs zeggen allemaal zelf in koor dat ze 3 weken voor hunzelf werken en 1 week voor de bonnen. De branche en bepaalde maatregelen van de overheid heeft er voor gezorgd dat het beroep helemaal naar de klote is. Vroeger onder TCA was het ook al niet zo fris, maar als je eenmaal een vergunning had in die tijd, was je in ieder geval verzekert van een modaal inkomen als eigen rijder. Toen was het nog heel simpel van even met behulp van je vergunning al je schulden afbetalen, dan voldoende geld opzij zetten, totdat je op den duur je vergunning weer doorverkocht om voorgoed die wereld te verlaten. Nu mag je gelukkig prijzen als je diesel voor de volgende vracht kon realiseren.

tanger'73
07-07-09, 22:12
Degene voor wie je zoveel begrip toont.


Nogmaals, niemand weet precies wat de aanleiding betrof van dit voorval. Het was zeker niet de intensie geweest om het slachtoffer de dood in te jagen. Waarschijnlijk zal dit ook maar doodslag opleveren?

Max Stirner
07-07-09, 22:19
Nogmaals, niemand weet precies wat de aanleiding betrof van dit voorval. Het was zeker niet de intensie geweest om het slachtoffer de dood in te jagen. Waarschijnlijk zal dit ook maar doodslag opleveren?


Uiteraard. Foutje, bedankt.

tanger'73
07-07-09, 22:22
Uiteraard. Foutje, bedankt.


Nou persoonlijk kan ik me heel goed voorstellen dat de persoon op een gegeven moment bij een bepaalde woorden wisseling, waar bijvoorbeeld familie, afkomst of kleur bij te pas komt. Door het lint gaat en het slachtoffer finaal op z'n bek rampt, met alle gevolgen van dien.

Max Stirner
07-07-09, 22:26
Nou persoonlijk kan ik me heel goed voorstellen dat de persoon op een gegeven moment bij een bepaalde woorden wisseling, waar bijvoorbeeld familie, afkomst of kleur bij te pas komt. Door het lint gaat en het slachtoffer finaal op z'n bek rampt, met alle gevolgen van dien.



Ik niet.

tanger'73
07-07-09, 22:27
Ik niet.


Ja dat jij de passiviteit zelve bent, dat wisten we onderhand wel.

John2
07-07-09, 23:08
Nogmaals, niemand weet precies wat de aanleiding betrof van dit voorval. Het was zeker niet de intensie geweest om het slachtoffer de dood in te jagen. Waarschijnlijk zal dit ook maar doodslag opleveren?

Denk toch moord Tanger, immers hij is kickboxer en dus bewust van de klap die hij kan uitdelen.
Verder stelt de wet dat indien je de vechtsport op straat beoefend dit geld als een wapen maar hij wordt binnenkort voorgeleid volgen AT5.
De ruzie zou zijn ontstaan nadat de taxichauffeur 50 euro vroeg voor een ritje naar bloemendaal ongeveer 18-19km waarna de klant zou hebben gezegt fuck you, taxi chauffeur zou zijn uitgestapt en een klap hebben uitgedeeld.
Het slachtoffer was werkzaam voor het camiliteiten team van Amsterdam en de taxi chauffeur van Marokkaanse orgine.

ronald
07-07-09, 23:35
Denk toch moord Tanger, immers hij is kickboxer en dus bewust van de klap die hij kan uitdelen.
Verder stelt de wet dat indien je de vechtsport op straat beoefend dit geld als een wapen maar hij wordt binnenkort voorgeleid volgen AT5.
De ruzie zou zijn ontstaan nadat de taxichauffeur 50 euro vroeg voor een ritje naar bloemendaal ongeveer 18-19km waarna de klant zou hebben gezegt fuck you, taxi chauffeur zou zijn uitgestapt en een klap hebben uitgedeeld.
Het slachtoffer was werkzaam voor het camiliteiten team van Amsterdam en de taxi chauffeur van Marokkaanse orgine.

Bloemendaal - Amsterdam is E 70,- ter info.

mark61
08-07-09, 00:35
Je weet nooit wat daaraan vooraf ging, maar ik kan me goed voorstellen dat bij hem op een gegeven moment de vlam in de pan sloeg.

Een taxichauffeur is een dienstverlener die passagiers vervoert. Leg es uit hoe je van daar op doodslag komt? Welk gegeven moment?

Niemand mag geweld gebruiken. Een 'dienstverlener' al helemaal niet.

Joesoef
08-07-09, 05:29
Taxicauffeurs in Amsterdam zijn voor 3/4 crimineel en voor 95% onbeschoft. Heb ik het nog niet eens over hun weggedrag.

binloser
08-07-09, 05:36
Die taxichaffeur is doorgaans een hele rustige en aardige jongen en privé een keiharde kickboxer, dat het arme slachtoffer helaas fataal werd. Je weet nooit wat daaraan vooraf ging, maar ik kan me goed voorstellen dat bij hem op een gegeven moment de vlam in de pan sloeg.

Het is verder opvallend dat je in passieve termen argumenteert nl je zegt 'dat het slachtoffer helaas fataal werd' alsof het om de bliksem gaat die insloeg. Jongen, die taxichauffeur was kickboxer, dat is geen ziekte waarmee het slachtoffer besmet werd. De taxichauffeur besloot te slaan en is daar verantwoordelijk voor. Verantwoordelijkheid kennen jullie dat? Of voelen jullie je allemaal slachtoffer. Zielig dan.

Joesoef
08-07-09, 05:39
Het is verder opvallend dat je in passieve termen argumenteert nl je zegt 'dat het slachtoffer helaas fataal werd' alsof het om de bliksem gaat die insloeg. Jongen, die taxichauffeur was kickboxer, dat is geen ziekte waarmee het slachtoffer besmet werd. De taxichauffeur besloot te slaan en is daar verantwoordelijk voor. Verantwoordelijkheid kennen jullie dat? Of voelen jullie je allemaal slachtoffer. Zielig dan.


Hoe kom je daar nu bij? Als je behoort tot een minderheid dan heb je automatisch minder verantwoordelijkheden.

knuppeltje
08-07-09, 08:15
Die taxichaffeur is doorgaans een hele rustige en aardige jongen en privé een keiharde kickboxer, dat het arme slachtoffer helaas fataal werd. Je weet nooit wat daaraan vooraf ging, maar ik kan me goed voorstellen dat bij hem op een gegeven moment de vlam in de pan sloeg.

Alleen zal de rechter het gegeven dat ie kickboxer is als een levensgevaarlijk wapen aanmerken waarop ie zwaar afgerekend zal worden, en terecht.

Witte78
08-07-09, 08:17
Marokkaanse orgine.

Ah daarom heeft T zoveel begrip. Vond het al vreemd.

H.P.Pas
08-07-09, 08:22
passagiers vervoert. Leg es uit hoe je van daar op doodslag komt? Welk gegeven moment?



Nou ja, gewoon. Weetjewel.

Morosian
08-07-09, 08:56
Nou persoonlijk kan ik me heel goed voorstellen dat de persoon op een gegeven moment bij een bepaalde woorden wisseling, waar bijvoorbeeld familie, afkomst of kleur bij te pas komt. Door het lint gaat en het slachtoffer finaal op z'n bek rampt, met alle gevolgen van dien.

Geweld is voor de dommen - het zijn altijd dezelfde primitieve sukkels waarvan de testosteronspiegel omgekeerd evenredig is aan hun opleiding die hun frustratie simpelweg niet met woorden kunnen uiten.

Als iemand het nodig vindt om mijn familie, afkomst of kleur op een negatieve manier ter sprake te brengen, dan zou ik niet weten waarom ik daar überhaupt kwaad over zou moeten worden; het zijn immers de woorden van een mentaal gehandicapte loser - daar word ik niet kwaad op, daar heb ik medelijden mee.

StevieK
08-07-09, 12:23
Nou persoonlijk kan ik me heel goed voorstellen dat de persoon op een gegeven moment bij een bepaalde woorden wisseling, waar bijvoorbeeld familie, afkomst of kleur bij te pas komt. Door het lint gaat en het slachtoffer finaal op z'n bek rampt, met alle gevolgen van dien.

Als je dan zo in elkander zit dan moet dit beroep niet uitoefenen.
Maar ja sommige mensen hebben immers een heel kort lontje.
Een kameraad van mij is portier bij een disco, hij heeft daar heel wat verwensingen naar zijn hoofd gekregen, gelukkig kan hij veel incaseren en is het nooit tot excessen gekomen.
Maar ja sommige macho personen kunnen niet incasseren en moeten gelijk alles met de vuist beantwoorden omdat ze niet genoeg woordenkennis hebben om dit op een andere wijze op te lossen.

Wie weet zal bij het verkrijgen van een taxi verguning een anti-agressiviteits examen een optie zijn.


kan je auto rijden dan kan je taxi chauffeur worden, ja vroeger waren de taxichauffeurs nog dienst verleners.
Momenteel moet het een eer zijn als je met de taxi meegaat.
Vergeet niet ik betaal je een bedrag voor de dienstverlening en je behoort . in het kader van de dienstverlening, te doen wat ik je opdraag, als ik een andere snellere route weet dan heb je die maar zonder commentaar te volgen.


Nu duikt dan weer het woord marokaan op, onterecht in deze. Ja, sommige hebben een kort lontje, ja dat hebben er velen.

maar ik heb ook vaak hele prettige en zeer beleefde marokaanse taxichauffeurs gehad die mij op korte ritjes direkt van het station tot mijn bestemming bracht.

tanger'73
08-07-09, 16:36
Een taxichauffeur is een dienstverlener die passagiers vervoert. Leg es uit hoe je van daar op doodslag komt? Welk gegeven moment?

Niemand mag geweld gebruiken. Een 'dienstverlener' al helemaal niet.

Er zijn gewoon wat stevige klappen uitgedeelt, met voor het slachtoffer helaas fatale gevolgen. De intensie was geen moord, maar gewoon een pak rammel. Want anders stak hij hem wel neer of schoot hem ongetwijfeld wel pardoes door z'n kop.

Max Stirner
08-07-09, 16:38
Nu duikt dan weer het woord marokaan op, onterecht in deze. Ja, sommige hebben een kort lontje, ja dat hebben er velen.

.



Uiteraard. Het had ook een ander kunnen zijn.

Maar het is een Marokkaan. Het is helaas vrij vaak een Marokkaan.

tanger'73
08-07-09, 16:38
Het is verder opvallend dat je in passieve termen argumenteert nl je zegt 'dat het slachtoffer helaas fataal werd' alsof het om de bliksem gaat die insloeg. Jongen, die taxichauffeur was kickboxer, dat is geen ziekte waarmee het slachtoffer besmet werd. De taxichauffeur besloot te slaan en is daar verantwoordelijk voor. Verantwoordelijkheid kennen jullie dat? Of voelen jullie je allemaal slachtoffer. Zielig dan.


Al was hij hercules, niemand weet nog wat de precieze toedracht van dit voorval betrof.

tanger'73
08-07-09, 16:40
Alleen zal de rechter het gegeven dat ie kickboxer is als een levensgevaarlijk wapen aanmerken waarop ie zwaar afgerekend zal worden, en terecht.


Hij is taxichaffeur en dat hij in z'n vrije uurtjes kickboxst, is geen argument.

tanger'73
08-07-09, 16:41
Ah daarom heeft T zoveel begrip. Vond het al vreemd.


Nee deze keer is de afkomst niet door de media vermeld, mede omdat de toedracht nog zeer onduidelijk is en verder heeft dat er trouwens niks mee te maken.

tanger'73
08-07-09, 16:44
Geweld is voor de dommen - het zijn altijd dezelfde primitieve sukkels waarvan de testosteronspiegel omgekeerd evenredig is aan hun opleiding die hun frustratie simpelweg niet met woorden kunnen uiten.

Als iemand het nodig vindt om mijn familie, afkomst of kleur op een negatieve manier ter sprake te brengen, dan zou ik niet weten waarom ik daar überhaupt kwaad over zou moeten worden; het zijn immers de woorden van een mentaal gehandicapte loser - daar word ik niet kwaad op, daar heb ik medelijden mee.

Ik heb liever dom en niks in de praktijk over me heen laten lopen, dan passief, bevend en angstig met de staart tussen de benen vertrekken of op m'n rug gaan liggen met de pootjes omhoog. Levensgroot verschil tussen zuiderlijke temperamenten.

tanger'73
08-07-09, 16:48
Als je dan zo in elkander zit dan moet dit beroep niet uitoefenen.
Maar ja sommige mensen hebben immers een heel kort lontje.
Een kameraad van mij is portier bij een disco, hij heeft daar heel wat verwensingen naar zijn hoofd gekregen, gelukkig kan hij veel incaseren en is het nooit tot excessen gekomen.
Maar ja sommige macho personen kunnen niet incasseren en moeten gelijk alles met de vuist beantwoorden omdat ze niet genoeg woordenkennis hebben om dit op een andere wijze op te lossen.

Wie weet zal bij het verkrijgen van een taxi verguning een anti-agressiviteits examen een optie zijn.


kan je auto rijden dan kan je taxi chauffeur worden, ja vroeger waren de taxichauffeurs nog dienst verleners.
Momenteel moet het een eer zijn als je met de taxi meegaat.
Vergeet niet ik betaal je een bedrag voor de dienstverlening en je behoort . in het kader van de dienstverlening, te doen wat ik je opdraag, als ik een andere snellere route weet dan heb je die maar zonder commentaar te volgen.


Nu duikt dan weer het woord marokaan op, onterecht in deze. Ja, sommige hebben een kort lontje, ja dat hebben er velen.

maar ik heb ook vaak hele prettige en zeer beleefde marokaanse taxichauffeurs gehad die mij op korte ritjes direkt van het station tot mijn bestemming bracht.


Nou geloof het of niet, maar de meeste taxichauffeurs gaat het niet om het beroep. Maar puur om de levensonderhoud en inkomsten, ander werk is er toch niet. Dus wie voortaan in een Amsterdamse taxi stapt, stapt in bij een potentieel barbaar. Dienstverlende instelling is alleen voor mensen met een zorgeloos baantje.

tanger'73
08-07-09, 16:51
Uiteraard. Het had ook een ander kunnen zijn.

Maar het is een Marokkaan. Het is helaas vrij vaak een Marokkaan.


Waar heb je kunnen aantreffen dat de dader een Marokkaan betrof?

Cherry Bo
08-07-09, 17:03
Waar heb je kunnen aantreffen dat de dader een Marokkaan betrof?

En hij heet Mohammed B.

AT5, AD, etc. etc. etc

Max Stirner
08-07-09, 17:03
Ik heb liever dom en niks in de praktijk over me heen laten lopen, dan passief, bevend en angstig met de staart tussen de benen vertrekken of op m'n rug gaan liggen met de pootjes omhoog. Levensgroot verschil tussen zuiderlijke temperamenten.



Dank voor dit verhelderende inzicht in de primitieve holbewoners-mentaliteit die de primaire oorzaak is van dit soort 'incidentjes'.

Witte78
08-07-09, 17:19
Nee deze keer is de afkomst niet door de media vermeld, mede omdat de toedracht nog zeer onduidelijk is en verder heeft dat er trouwens niks mee te maken.

Toch vermoed ik dat je het al wist. Als het een kale blanke man was die een Marokkaan doodsloeg zat je denk ik wel anders te piepen.


Ik heb liever dom en niks in de praktijk over me heen laten lopen, dan passief, bevend en angstig met de staart tussen de benen vertrekken of op m'n rug gaan liggen met de pootjes omhoog. Levensgroot verschil tussen zuiderlijke temperamenten.

Gebruik van geweld is een teken van onmacht, erkenning dat je je vernederd voelt. Anyhow, het agressieve gedrag van relatief veel Marokkaanse jeugd komt dus toch door cultuur? Ik kan me herinneren dat voorheen fel tegenstander was van dat soort theorieën.

John2
08-07-09, 17:29
Hij is taxichaffeur en dat hij in z'n vrije uurtjes kickboxst, is geen argument.

Volgens AT5 was hij in Marokko een bekend kickboxer voordat hij naar Nederland kwam, verder heeft had hij een taxipas op illegale wijze verkregen omdat hij geen cursus had gedaan, althans zijn naam komt niet voor in de registers van geslaagde taxi chauffeurs, verder kun je hem verantwoordelijk stellen voor de dood van een ander.
Al met al snap ik dan niet dat je zo'n persoon nog wenst te verdedigen.

tanger'73
08-07-09, 17:37
En hij heet Mohammed B.

AT5, AD, etc. etc. etc.


Fijn voor hem en jammer voor het slachtoffer etc. etc. etc.

mark61
08-07-09, 17:37
Toch vermoed ik dat je het al wist. Als het een kale blanke man was die een Marokkaan doodsloeg zat je denk ik wel anders te piepen.

:hihi: De gluperd


Gebruik van geweld is een teken van onmacht, erkenning dat je je vernederd voelt. Anyhow, het agressieve gedrag van relatief veel Marokkaanse jeugd komt dus toch door cultuur? Ik kan me herinneren dat voorheen fel tegenstander was van dat soort theorieën.

(Terecht of onterecht) gevoel van vernedering zou ik ook zeggen. Niet speciaal cultuurgebonden. In het zuiden winden ze zich misschien wat sneller op.

tanger'73
08-07-09, 17:39
Dank voor dit verhelderende inzicht in de primitieve holbewoners-mentaliteit die de primaire oorzaak is van dit soort 'incidentjes'.


Dit is niet vandaag op morgen, zoals iedereen weet woed er al sinds lang een taxioorlog in de hoofdstad en van dit voorval kijkt niemand meer van op aangezien de taxiwereld in Amsterdam zowiezo al luguber is.

tanger'73
08-07-09, 17:42
Toch vermoed ik dat je het al wist. Als het een kale blanke man was die een Marokkaan doodsloeg zat je denk ik wel anders te piepen.



Gebruik van geweld is een teken van onmacht, erkenning dat je je vernederd voelt. Anyhow, het agressieve gedrag van relatief veel Marokkaanse jeugd komt dus toch door cultuur? Ik kan me herinneren dat voorheen fel tegenstander was van dat soort theorieën.


Ik ben de laatste die hier ga piepen, omdat ik groot begrip heb voor iemand in elkaar rammen, als er aanleiding toe is. Men past zich gewoon aan de verharding van de maatschappij, wie dat niet kan bijbenen, moet maar uitsterven.

tanger'73
08-07-09, 17:45
Volgens AT5 was hij in Marokko een bekend kickboxer voordat hij naar Nederland kwam, verder heeft had hij een taxipas op illegale wijze verkregen omdat hij geen cursus had gedaan, althans zijn naam komt niet voor in de registers van geslaagde taxi chauffeurs, verder kun je hem verantwoordelijk stellen voor de dood van een ander.
Al met al snap ik dan niet dat je zo'n persoon nog wenst te verdedigen.


Nogmaals, de hele taxiwereld in Amsterdam staat synoniem met mafia!

sjo
08-07-09, 17:54
Hij is taxichaffeur en dat hij in z'n vrije uurtjes kickboxst, is geen argument.

Ga je ons nu echt wijsmaken dat het om het even is welke hobby een taxichauffeur (of wie dan ook) uitoefent ? Een kickboxer zal op z'n minst affiniteit en waarschijnlijk een noodzakelijke "hang" naar geweld hebben. Deze rotsport zou net als wapenbezit verboden moeten zijn. Onverenigbaar als het is met "vriendelijke, rustige" jongens.

gr.
sjo

tanger'73
08-07-09, 17:56
Ga je ons nu echt wijsmaken dat het om het even is welke hobby een taxichauffeur (of wie dan ook) uitoefent ? Een kickboxer zal op z'n minst affiniteit en waarschijnlijk een noodzakelijke "hang" naar geweld hebben. Deze rotsport zou net als wapenbezit verboden moeten zijn. Onverenigbaar als het is met "vriendelijke, rustige" jongens.

gr.
sjo


Nou ik schat dat iemand die dagelijks voldoende beweegt en gezond eet, deze slachtoffer ook wel helemaal de dood in heeft kunnen trappen. Daar heb je niet echt bijzonder een sport voor nodig.

Cherry Bo
08-07-09, 17:56
Fijn voor hem en jammer voor het slachtoffer etc. etc. etc.

Ja, wat een schrik hè?

Ik had eerder verwacht dat de dader Jan, Henk of Oscar zou heten.. maar Mohammed B ??

tanger'73
08-07-09, 17:57
Ja, wat een schrik hè?

Ik had eerder verwacht dat de dader Jan, Henk of Oscar zou heten.. maar Mohammed B ??


Voor u een schrik, voor mij een bevestiging dat Mohammed B waarschijnlijk uit detentie is ontsnapt?

Cherry Bo
08-07-09, 18:10
Voor u een schrik, voor mij een bevestiging dat Mohammed B waarschijnlijk uit detentie is ontsnapt?

Dat moet haast wel.

Want nóg een dader in Nederland die Mohammed heet? Neee, dat zou té toevallig zijn.

tanger'73
08-07-09, 18:15
Dat moet haast wel.

Want nóg een dader in Nederland die Mohammed heet? Neee, dat zou té toevallig zijn.



Nou schrik dan maar vooral verder, want Mohammed is een naam dat miljoenen mensen dragen en menig achternaam begint met een B. Zelfs koningen heten zo.

Joesoef
08-07-09, 18:18
Nou geloof het of niet, maar de meeste taxichauffeurs gaat het niet om het beroep. Maar puur om de levensonderhoud en inkomsten, ander werk is er toch niet.


Werkte jij niet bij DWI?

tanger'73
08-07-09, 18:20
Werkte jij niet bij DWI?


Ja wat is daarmee, precies dezelfde soort tuig aan de andere kant van het loket.

fisherman1969
08-07-09, 18:27
Als je dan zo in elkander zit dan moet dit beroep niet uitoefenen.
Maar ja sommige mensen hebben immers een heel kort lontje.
Een kameraad van mij is portier bij een disco, hij heeft daar heel wat verwensingen naar zijn hoofd gekregen, gelukkig kan hij veel incaseren en is het nooit tot excessen gekomen.
Maar ja sommige macho personen kunnen niet incasseren en moeten gelijk alles met de vuist beantwoorden omdat ze niet genoeg woordenkennis hebben om dit op een andere wijze op te lossen.

Wie weet zal bij het verkrijgen van een taxi verguning een anti-agressiviteits examen een optie zijn.


kan je auto rijden dan kan je taxi chauffeur worden, ja vroeger waren de taxichauffeurs nog dienst verleners.
Momenteel moet het een eer zijn als je met de taxi meegaat.
Vergeet niet ik betaal je een bedrag voor de dienstverlening en je behoort . in het kader van de dienstverlening, te doen wat ik je opdraag, als ik een andere snellere route weet dan heb je die maar zonder commentaar te volgen.


Nu duikt dan weer het woord marokaan op, onterecht in deze. Ja, sommige hebben een kort lontje, ja dat hebben er velen.

maar ik heb ook vaak hele prettige en zeer beleefde marokaanse taxichauffeurs gehad die mij op korte ritjes direkt van het station tot mijn bestemming bracht.

Deze ervaring had de TG ook (het gehate dagblad) 6 verschillende mensen namen een taxi vooreen korte rit allemaal geen probleem !
Marokkaanse taxi chauffeur bood zelfs exuses aan toen het onderwerp ter sprake kwam ,dus valt het ,korte -lontje, bij de doorsnee taxi chauffeur wel mee.

fisherman1969
08-07-09, 18:31
Er zijn gewoon wat stevige klappen uitgedeelt, met voor het slachtoffer helaas fatale gevolgen. De intensie was geen moord, maar gewoon een pak rammel. Want anders stak hij hem wel neer of schoot hem ongetwijfeld wel pardoes door z'n kop.

Ja hoor nog gekker , jij neemt aan dat elke taxi chauffeur wel een mes of vuurwapen bij zich heeft .
Het is niet te hopen voor de verdachte want dan krijgt hij dat ook nog voor z,n kiezen .

tanger'73
08-07-09, 18:33
Ja hoor nog gekker , jij neemt aan dat elke taxi chauffeur wel een mes of vuurwapen bij zich heeft .
Het is niet te hopen voor de verdachte want dan krijgt hij dat ook nog voor z,n kiezen .


In Amsterdam heb je grote kans dat de chauffeur gewapend is, omdat het een tijdje geleden een trend was om chauffeurs te beroven en braaf wachten op de politie zit er bij een Amsterdamse taxichauffeur niet in.

fisherman1969
08-07-09, 18:35
Toch vermoed ik dat je het al wist. Als het een kale blanke man was die een Marokkaan doodsloeg zat je denk ik wel anders te piepen.



Gebruik van geweld is een teken van onmacht, erkenning dat je je vernederd voelt. Anyhow, het agressieve gedrag van relatief veel Marokkaanse jeugd komt dus toch door cultuur? Ik kan me herinneren dat voorheen fel tegenstander was van dat soort theorieën.

:D ja dan was de wereld ff te klein geweest

tanger'73
08-07-09, 18:38
:D ja dan was de wereld ff te klein geweest


Nee hoor, want ik denk er bij een kale blanke man die een inbreker die toevallig van Marokkaanse afkomst is, bij huisvredebreuk finaal in elkaar trimt er net zo over. Hangt van de aanleiding af.

fisherman1969
08-07-09, 18:42
Ga je ons nu echt wijsmaken dat het om het even is welke hobby een taxichauffeur (of wie dan ook) uitoefent ? Een kickboxer zal op z'n minst affiniteit en waarschijnlijk een noodzakelijke "hang" naar geweld hebben. Deze rotsport zou net als wapenbezit verboden moeten zijn. Onverenigbaar als het is met "vriendelijke, rustige" jongens.

gr.
sjo

Dat is niet altijd het geval ! nog niet zolang geleden was taxi chauffeur een beroep met risico factor (denk maar aan de berovingen waar ook doden bij vielen) .
Veel taxi chauffeurs hebben een cursus zelf verdeging gevolgd.

Cherry Bo
08-07-09, 18:43
Er zijn gewoon wat stevige klappen uitgedeelt, met voor het slachtoffer helaas fatale gevolgen. De intensie was geen moord, maar gewoon een pak rammel. Want anders stak hij hem wel neer of schoot hem ongetwijfeld wel pardoes door z'n kop.

Helemaal mee eens!

Het slachtoffer had nóg veel dooier gekund!

Joesoef
08-07-09, 18:50
Nou ik schat dat iemand die dagelijks voldoende beweegt en gezond eet, deze slachtoffer ook wel helemaal de dood in heeft kunnen trappen. Daar heb je niet echt bijzonder een sport voor nodig.

Gelukkig beschikken de meeste mensen over gezond verstand.

tanger'73
08-07-09, 18:54
Helemaal mee eens!

Het slachtoffer had nóg veel dooier gekund!

Niemand weet nog wat precies de oorzaak van dit voorval betrof, maar de dood kan bij alles een gevolg zijn.

tanger'73
08-07-09, 18:55
Gelukkig beschikken de meeste mensen over gezond verstand.


Daar kom je tegenwoordig niet ver mee in deze maatschappij.

Joesoef
08-07-09, 18:57
Daar kom je tegenwoordig niet ver mee in deze maatschappij.

Nee, iemand doodslaan omdat hij je irriteert wel.

tanger'73
08-07-09, 18:59
Nee, iemand doodslaan omdat hij je irriteert wel.


Niemand weet nog of dat de bedoeling was, dus speculeren daarover heeft geen zin. Sommige gasten gaan al dood als ze door de politie worden gearresteerd met inzetting van de lasergun.

Joesoef
08-07-09, 19:04
Niemand weet nog of dat de bedoeling was, dus speculeren daarover heeft geen zin. Sommige gasten gaan al dood als ze door de politie worden gearresteerd met inzetting van de lasergun.

De dader, vriend van je?

tanger'73
08-07-09, 19:04
De dader, vriend van je?


Nee, maar diens mentaliteit deel ik wel tot op zekere hoogte.

tanger'73
08-07-09, 19:26
YouTube - Draadstaal Said als Taxichauffeur (S01E02)

John2
08-07-09, 20:15
Daar kom je tegenwoordig niet ver mee in deze maatschappij.

Moet je niet zeggen Tanger, ik red me heel goed in deze maatschappij, eigen bedrijfje, vrouwtje, kinderen, kan mijn rekeningen betalen en nog iets van de wereld zien.
Dit alles door gezond verstand, gepaste dwang en terughoudenheid.
Hierdoor kan ik me verplaatsen in alle lagen van de maatschappij en heb ik vrienden in alle lagen van de bevolking en over de hele wereld.

tanger'73
08-07-09, 21:16
Moet je niet zeggen Tanger, ik red me heel goed in deze maatschappij, eigen bedrijfje, vrouwtje, kinderen, kan mijn rekeningen betalen en nog iets van de wereld zien.
Dit alles door gezond verstand, gepaste dwang en terughoudenheid.
Hierdoor kan ik me verplaatsen in alle lagen van de maatschappij en heb ik vrienden in alle lagen van de bevolking en over de hele wereld.


Zeg weet je vrouwtje ervan dat je op de parkeerplaats bij de plaatselijke Lidl Balkanhoertjes graag een lift geeft, met je romantische kijk op de wereld?

fisherman1969
08-07-09, 22:02
YouTube - Draadstaal Said als Taxichauffeur (S01E02) (http://www.youtube.com/watch?v=5pk7oUQuUAM)
Leuk gevonden deze meneer DRAADSTAAL maakt er zijn beroep van om diverse ,,typetjes ,, neer te zetten ,dus zit er ook wel een taxi chaufeur tussen en ja hoor !!

fisherman1969
08-07-09, 22:05
Zeg weet je vrouwtje ervan dat je op de parkeerplaats bij de plaatselijke Lidl Balkanhoertjes graag een lift geeft, met je romantische kijk op de wereld?

Je gevoel voor humor is ook al niet al te hoog dit is al de derde keer dat je op die MOP terug komt van de LIDL !!

tanger'73
08-07-09, 23:40
Je gevoel voor humor is ook al niet al te hoog dit is al de derde keer dat je op die MOP terug komt van de LIDL !!


Wablief, je bent de grootste mop dat hier op Maroc.nl verblijft door zomaar te reageren op reacties die helemaal niet aan jou gericht zijn.

John2
08-07-09, 23:59
Zeg weet je vrouwtje ervan dat je op de parkeerplaats bij de plaatselijke Lidl Balkanhoertjes graag een lift geeft, met je romantische kijk op de wereld?

Ja dat weet ze, maar wat heeft mijn vrouw te maken met deze topic, ze is nog taxi chauffeuze nog draag ze een burka.
Verder denk ik dat zij zich momenteel wel ergens anders druk om maakt zoals de mexicaanse griep waarvan wij verwachten dat deze over enkele weken totaal uitbreekt.

tanger'73
09-07-09, 00:05
Ja dat weet ze, maar wat heeft mijn vrouw te maken met deze topic, ze is nog taxi chauffeuze nog draag ze een burka.
Verder denk ik dat zij zich momenteel wel ergens anders druk om maakt zoals de mexicaanse griep waarvan wij verwachten dat deze over enkele weken totaal uitbreekt.


Ok, dus ze heeft geen bezwaar dat volgens jouw eigen zeggen Lidl hoertjes tijdens de lift jou oraal afwerken. Leuke relatie heb je?

John2
09-07-09, 00:10
Ok, dus ze heeft geen bezwaar dat volgens jouw eigen zeggen Lidl hoertjes tijdens de lift jou oraal afwerken. Leuke relatie heb je?

Nee als na die tijd mijn geslachtdeel maar weer schoon is. :maf2:

tanger'73
09-07-09, 00:13
Nee als na die tijd mijn geslachtdeel maar weer schoon is. :maf2:


Duidelijk.

John2
09-07-09, 00:20
Zeg weet je vrouwtje ervan dat je op de parkeerplaats bij de plaatselijke Lidl Balkanhoertjes graag een lift geeft, met je romantische kijk op de wereld?


Duidelijk.

Zolang het voor jou maar duidelijk is.

tanger'73
09-07-09, 00:24
Zolang het voor jou maar duidelijk is.


cristal.

Charlus
09-07-09, 07:57
AMSTERDAM - Een 44-jarige man is overleden nadat hij zondagochtend op het Leidseplein in Amsterdam in elkaar zou zijn geslagen door een 37-jarige taxichauffeur.<...>

<...>Het slachtoffer was werkzaam voor het camiliteiten team van Amsterdam en de taxi chauffeur van Marokkaanse orgine.
Schandalig dat in de media en de Tweede Kamer niet meer aandacht aan deze racistische moord wordt gegeven.

Joesoef
09-07-09, 09:04
Nee, maar diens mentaliteit deel ik wel tot op zekere hoogte.


Dan heb je weinig opgestoken van de training omgaan met agressie bij het DWI.

knuppeltje
09-07-09, 09:48
Hij is taxichaffeur en dat hij in z'n vrije uurtjes kickboxst, is geen argument.

Blijkbaar weet jij niet veel van het strafrecht. Dit feit staat in een proces gelijk aan opzettelijk wapengebruik.

StevieK
09-07-09, 10:32
Nou geloof het of niet, maar de meeste taxichauffeurs gaat het niet om het beroep. Maar puur om de levensonderhoud en inkomsten, ander werk is er toch niet. Dus wie voortaan in een Amsterdamse taxi stapt, stapt in bij een potentieel barbaar. Dienstverlende instelling is alleen voor mensen met een zorgeloos baantje.

Waarom worden ze dan geen schoonmaker of,... er zijn nog meer arbeidsplaatsen vrij voor laag-geschoolden.

Er zijn best vele taxichauffeurs die het doen vanwege het beroep. Vrij beroep, niet de baas continue op je nek. Veel wisselende dienstroosters, het is best afwisselend, maar,..
je moet er wel zelf iets van maken. Diegene die dit alleen maar zien als een levensonderhoud zitten dan hier ook fout,
er zijn genoeg beroepen over.

Als je een vriendelijke taxichauffeur bent en goede dienstverlening geeft en je eigen positief tegenover de klant opsteld dan kan je best veel fooien ontvangen.
En immers korte ritjes leveren vaak meer fooi op dan een lange rit.
Een vriendelijke taxichauffeur, die me ook met de koffer helpt in te laden en de deur open houdt krijgt van mij altijd een redelijke goede fooi.

Ik zit zelf op de passagiersvaart in de technische dienstverlening, ik heb daar bewust voor mijn beroep gekozen, ik moet inderdaad 8 weken 24/7 werken/bereid zijn. Ja hard werken , daarna 4 weken af. Goede arbeidsomstandigheden, gemiddeld een half-maandloon alleen al aan fooien. En waarom, altijd vriendlijk tegen de klant zijn, altijd bereid zijn om hem te helpen ook al is dit niet je taak. Maar door je eigen goed te verkopen kan je een goed inkomen genereren

Dat er veel taxichauffeurs zijn die dit als een levensonderhoud zien is jammer genoeg een feit.

fisherman1969
09-07-09, 10:46
Wablief, je bent de grootste mop dat hier op Maroc.nl verblijft door zomaar te reageren op reacties die helemaal niet aan jou gericht zijn.

Dat is dan mooi mee genomen want om jou valt weinig te lachen , het enige wat je doet is in de contramine gaan tegen alles wat niet tot de ISLAM behoort of volgens jou inziens te Westers of erger nog Amerikaans of Joods is .
:jeweetog:

tanger'73
09-07-09, 11:10
Dan heb je weinig opgestoken van de training omgaan met agressie bij het DWI.

Bij DWI werken ruim 1600 mensen en heeft legio afdelingen, dus ga me niet vertellen dat iedereen bij DWI een soorte van agressietraining krijgt.

tanger'73
09-07-09, 11:13
Blijkbaar weet jij niet veel van het strafrecht. Dit feit staat in een proces gelijk aan opzettelijk wapengebruik.


Dan weet jij niks van de advocatuur af! Bij jou zal helaas geen enkele verdediging werken omdat jij je graag aan de grillen van de officier van justitie overlaat.

tanger'73
09-07-09, 11:16
Waarom worden ze dan geen schoonmaker of,... er zijn nog meer arbeidsplaatsen vrij voor laag-geschoolden.

Er zijn best vele taxichauffeurs die het doen vanwege het beroep. Vrij beroep, niet de baas continue op je nek. Veel wisselende dienstroosters, het is best afwisselend, maar,..
je moet er wel zelf iets van maken. Diegene die dit alleen maar zien als een levensonderhoud zitten dan hier ook fout,
er zijn genoeg beroepen over.

Als je een vriendelijke taxichauffeur bent en goede dienstverlening geeft en je eigen positief tegenover de klant opsteld dan kan je best veel fooien ontvangen.
En immers korte ritjes leveren vaak meer fooi op dan een lange rit.
Een vriendelijke taxichauffeur, die me ook met de koffer helpt in te laden en de deur open houdt krijgt van mij altijd een redelijke goede fooi.

Ik zit zelf op de passagiersvaart in de technische dienstverlening, ik heb daar bewust voor mijn beroep gekozen, ik moet inderdaad 8 weken 24/7 werken/bereid zijn. Ja hard werken , daarna 4 weken af. Goede arbeidsomstandigheden, gemiddeld een half-maandloon alleen al aan fooien. En waarom, altijd vriendlijk tegen de klant zijn, altijd bereid zijn om hem te helpen ook al is dit niet je taak. Maar door je eigen goed te verkopen kan je een goed inkomen genereren

Dat er veel taxichauffeurs zijn die dit als een levensonderhoud zien is jammer genoeg een feit.


Taxichauffeur is een bedrijf en niemand dwingt je een taxi te nemen. Verder is de arbeidsmarkt krap en is er weinig anders.

tanger'73
09-07-09, 11:17
Dat is dan mooi mee genomen want om jou valt weinig te lachen , het enige wat je doet is in de contramine gaan tegen alles wat niet tot de ISLAM behoort of volgens jou inziens te Westers of erger nog Amerikaans of Joods is .
:jeweetog:

Humor van een gore ouwe bok als jij, daar schijt ik alleen maar op.

Joesoef
09-07-09, 11:28
Bij DWI werken ruim 1600 mensen en heeft legio afdelingen, dus ga me niet vertellen dat iedereen bij DWI een soorte van agressietraining krijgt.


Ik weet voorlopig genoeg.

tanger'73
09-07-09, 11:29
Ik weet voorlopig genoeg.


Da's fijn voor je, maar eerlijk gezegd boeit het me niet of je iets weet of niet.

knuppeltje
09-07-09, 11:53
Dan weet jij niks van de advocatuur af!

Ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar erg slim komt het allemaal niet over.
Ook al is altijd een goeie advokaat beter dan een slechte, zeker in een geval als deze. Maar dan nog zal het gebruiken van in een vechtschool opgedane vechttechnieken tegen een ongewapend iemand gelden als het gerbruik van een wapen. Daarbij is ie zelf blijkbaar ook nog als eerste begonnen met het geweld. Zelfs in het omgekeerde geval, als ie zich na een aanval door de ander had moeten verdedigen, dan nog had ie gewoon met zijn taxi kunnen wegrijden inplaats van die vent eerst buiten westen te slaan. Als ie dat toch doet dan zal de rechter altijd die vechtsport-ervaring mee laten wegen in zijn oordeel.
Geloof het of niet, moet je zelf weten. We zullen het straks wel zien bij de afhandeling van het proces. Gelukkig heeft ook in deze de rechter het laatste woord.

Cherry Bo
09-07-09, 13:12
Nee, maar diens mentaliteit deel ik wel tot op zekere hoogte.

Welke mentaliteit?

tanger'73
09-07-09, 15:30
Ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar erg slim komt het allemaal niet over.
Ook al is altijd een goeie advokaat beter dan een slechte, zeker in een geval als deze. Maar dan nog zal het gebruiken van in een vechtschool opgedane vechttechnieken tegen een ongewapend iemand gelden als het gerbruik van een wapen. Daarbij is ie zelf blijkbaar ook nog als eerste begonnen met het geweld. Zelfs in het omgekeerde geval, als ie zich na een aanval door de ander had moeten verdedigen, dan nog had ie gewoon met zijn taxi kunnen wegrijden inplaats van die vent eerst buiten westen te slaan. Als ie dat toch doet dan zal de rechter altijd die vechtsport-ervaring mee laten wegen in zijn oordeel.
Geloof het of niet, moet je zelf weten. We zullen het straks wel zien bij de afhandeling van het proces. Gelukkig heeft ook in deze de rechter het laatste woord.

Geloof het of niet, maar dommer dan jou hebben we hier niet. Je bent pas schuldig als iets bewezen is en dat moet nog maar blijken met zijn zogenaamde kickbox kampioenkwaliteiten. Het slachtoffer is dood, door een aantal flinke klappen en of die dood specifiek door kickbox handen is voortgekomen valt niet te bewijzen. Het betreft gewoon een uit de hand gelopen handgemeen, want best knap dat je iemand met je blote handen doodklapt.

Voor wat betreft de aankomende strafvervolging van Wilders, waar het voor iedereen zichtbaar is dat de vent aan het haatzaaien is, moet dat ook nog maar bewezen worden. Dus stel je vertrouwen maar niet te snel op je Justitie.

tanger'73
09-07-09, 15:34
Welke mentaliteit?


De mentaliteit van het keiharde leven in een grote stad als Amsterdam.

Morosian
09-07-09, 16:07
Ik heb liever dom en niks in de praktijk over me heen laten lopen, dan passief, bevend en angstig met de staart tussen de benen vertrekken of op m'n rug gaan liggen met de pootjes omhoog. Levensgroot verschil tussen zuiderlijke temperamenten.

Dat dit volgens jou het enige alternatief is in dezes, is veelzeggend.

Zowel weglopen als fysiek geweld zijn voor mij geen optie. Ik zeg (niet verwarren met schreeuwen) graag wat ik ergens over denk. De praktijk wijst helaas veelvuldig uit dat woorden voor de dommen harder aankomen dan fysieke dreigementen, dus deze strategie is niet geheel zonder gevaren.

tanger'73
09-07-09, 16:09
Dat dit volgens jou het enige alternatief is in dezes, is veelzeggend.

Zowel weglopen als fysiek geweld zijn voor mij geen optie. Ik zeg (niet verwarren met schreeuwen) graag wat ik ergens over denk. De praktijk wijst helaas veelvuldig uit dat woorden voor de dommen harder aankomen dan fysieke dreigementen, dus deze strategie is niet geheel zonder gevaren.


Nou ga er maar gerust vanuit dat een kankerklap voor je kop harder aankomt dan wat woordjes.

Morosian
09-07-09, 16:15
Nou ga er maar gerust vanuit dat een kankerklap voor je kop harder aankomt dan wat woordjes.

Eerst lezen, dan typen.

De dommen ontploffen eerder door een opeenvolging van raak gekozen woorden waar ze geen treffend antwoord op hebben, dan door fysieke dreigementen. Dat laatste begrijpen ze namelijk, dat eerste niet.

Dat een klap op mijn hoofd fysiek harder aankomt is duidelijk, maar daar ging het mij uiteraard niet om.

Geweld is de taal van de dommen.

tanger'73
09-07-09, 16:22
Eerst lezen, dan typen.

De dommen ontploffen eerder door een opeenvolging van raak gekozen woorden waar ze geen treffend antwoord op hebben, dan door fysieke dreigementen. Dat laatste begrijpen ze namelijk, dat eerste niet.

Dat een klap op mijn hoofd fysiek harder aankomt is duidelijk, maar daar ging het mij uiteraard niet om.

Geweld is de taal van de dommen.

Mij ging het precies daarom, geweld is niet altijd voor dommen maar in sommige gevallen noodzakelijk en geoorloofd. Kijk naar wat israël in Gaza heeft aangericht, waarbij die arme Gazanen kleinschalig geweld als verdediging toepassen. Maar uiteraard kan geweld ook helpen bij waar de orde verstoord wordt en natuurlijk gasten die dat volkomen verdienen.

Julien
09-07-09, 16:31
Mij ging het precies daarom, geweld is niet altijd voor dommen maar in sommige gevallen noodzakelijk en geoorloofd. Kijk naar wat israël in Gaza heeft aangericht, waarbij die arme Gazanen kleinschalig geweld als verdediging toepassen. Maar uiteraard kan geweld ook helpen bij waar de orde verstoord wordt en natuurlijk gasten die dat volkomen verdienen.

Niet mee eens. Op zo'n manier wordt de wereld een chaos. We leven niet meer in de middeleeuwen of prehistorie hoor.

tanger'73
09-07-09, 16:34
Niet mee eens. Op zo'n manier wordt de wereld een chaos. We leven niet meer in de middeleeuwen of prehistorie hoor.

Nee, we leven in het paradijs waar je bloemen en rozewater ruikt. Hef eerst alle legers in de wereld op inclusief kernmacht frankrijk en dan praten we wel verder over een geweldloze wereld.

Joesoef
09-07-09, 16:52
Mij ging het precies daarom, geweld is niet altijd voor dommen maar in sommige gevallen noodzakelijk en geoorloofd. Kijk naar wat israël in Gaza heeft aangericht, waarbij die arme Gazanen kleinschalig geweld als verdediging toepassen. Maar uiteraard kan geweld ook helpen bij waar de orde verstoord wordt en natuurlijk gasten die dat volkomen verdienen.


Het geweld van die taxichauffeur was vast noodzakelijk. Die man vroeg er gewoon om, zijn eigen schuld dat hij nu dood is!

tanger'73
09-07-09, 16:57
Het geweld van die taxichauffeur was vast noodzakelijk. Die man vroeg er gewoon om, zijn eigen schuld dat hij nu dood is!


Niet dat hij erom vroeg, evenmin dat de dader zijn dood in het vooruitzicht had. Maar duidelijk is dat het slachtoffer niet opgewassen is gebleken tegen één of een aantal klappen. Wat precies de aanleiding is geweest voor het ontstane handgemeen weet nog steeds niemand.

Julien
09-07-09, 17:27
Nee, we leven in het paradijs waar je bloemen en rozewater ruikt. Hef eerst alle legers in de wereld op inclusief kernmacht frankrijk en dan praten we wel verder over een geweldloze wereld.

Blijkbaar ben je een neanderthaler want ik zou niet in een samenleving willen leven waarin geweld tegen burgers geoorloofd is. Zelfs de politie en het leger moeten zich houden aan geweldsvoorschriften tegen de zwaarste criminelen. Ook in kernmacht Frankrijk (dat nooit haar kernwapens gebruikt heeft)..

Joesoef
09-07-09, 17:28
Niet dat hij erom vroeg, evenmin dat de dader zijn dood in het vooruitzicht had. Maar duidelijk is dat het slachtoffer niet opgewassen is gebleken tegen één of een aantal klappen. Wat precies de aanleiding is geweest voor het ontstane handgemeen weet nog steeds niemand.


En de gemiddelde Nederlander moet er maar tegen kunnen, wat klappen van een kickboxer.

tanger'73
09-07-09, 17:35
Blijkbaar ben je een neanderthaler want ik zou niet in een samenleving willen leven waarin geweld tegen burgers geoorloofd is. Zelfs de politie en het leger moeten zich houden aan geweldsvoorschriften tegen de zwaarste criminelen. Ook in kernmacht Frankrijk (dat nooit haar kernwapens gebruikt heeft)..


Blijf dan maar lekker passief en bang uitgevallen als je bijvoorbeeld oog in oog staat met een inbreker midden in je woonkamer, of als iemand je op straat eindeloos loopt te treiteren en ga zo maar door. Voor dergelijke zwakkelingen moet men geen genade hebben. Verder klopt het dat frankrijk haar kernarsenaal nooit heeft gebruikt, in plaats daarvan heeft ze eve ruim 1 miljoen Algerijnen met de nodige geweld de wereld uitgewerkt.

tanger'73
09-07-09, 17:37
En de gemiddelde Nederlander moet er maar tegen kunnen, wat klappen van een kickboxer.


Ja Nederlanders staan over het algemeen bekent als bang uitgevallen volk, met uitzondering van een aantal Nederlandse free figh gasten en wat deurportiers.

tanger'73
09-07-09, 18:04
Er is een alternatief voor een zorgeloze taxirit, taxi het snorretje ouwe. :D

YouTube - LSO: Taxibedrijf: Taxi Oorlog: 'het Snorretje'

Julien
09-07-09, 18:29
Blijf dan maar lekker passief en bang uitgevallen als je bijvoorbeeld oog in oog staat met een inbreker midden in je woonkamer, of als iemand je op straat eindeloos loopt te treiteren en ga zo maar door. Voor dergelijke zwakkelingen moet men geen genade hebben.
Tuurlijk sla ik terug als iemand mij aanvalt. Maar daar had ik het niet over :moe:


Verder klopt het dat frankrijk haar kernarsenaal nooit heeft gebruikt, in plaats daarvan heeft ze eve ruim 1 miljoen Algerijnen met de nodige geweld de wereld uitgewerkt.
Deze opmerking zag ik al aankomen. Je bent te voorspelbaar. Maar ik ken geen volk op aarde die geen slachtoffers hebben gemaakt, ook Fransen zijn niet heilig.

tanger'73
09-07-09, 18:35
Tuurlijk sla ik terug als iemand mij aanvalt. Maar daar had ik het niet over :moe:


Deze opmerking zag ik al aankomen. Je bent te voorspelbaar. Maar ik ken geen volk op aarde die geen slachtoffers hebben gemaakt, ook Fransen zijn niet heilig.

Dan is geweld tussen burgers onderling dus toch geoorloofd, dergelijke situaties loop ik hier al tot in den treure te vermelden. Dus van voorspelbaar is bij jou geen enkele sprake.

John2
09-07-09, 19:30
Dan is geweld tussen burgers onderling dus toch geoorloofd, dergelijke situaties loop ik hier al tot in den treure te vermelden. Dus van voorspelbaar is bij jou geen enkele sprake.
Zitten er bij de Moslims ineens collectief een draadje los of zo, dat ze ineens willen gaan rammen???

tanger'73
09-07-09, 19:38
Zitten er bij de Moslims ineens collectief een draadje los of zo, dat ze ineens willen gaan rammen???


Het gebruik van geweld is tot op zekere hoogte geoorloofd, ook voor moslims. Bovendien maken moslims de minderheid uit van al het geweld dat hier voorkomt. Alleen gaat men niet met een burgerlijk wetboek over straat, om bij elke situatie even daarin te bladeren om te kijken of iets mag of niet. Want volgens dat boekje moet je te allen tijde in welke situatie dan ook op je rug met je pootjes omhoog gaan zitten. Bij diefstal of geweld eerst de dader vriendelijk vragen het gestolen goed terug te geven of snikkend en jankend de dader alstublieft te smeken niet meer doen. Braaf 112 bellen of naar de politie gaan in de hoop die bereid zijn voor jou geweld te gebruiken.

De meeste gasten kunnen alleen maar klagen en krijsen dat de overheid te zwak is en men hard moet ingrijpen, maar als men zelf wordt geconfronteerd met een benauwde situatie is het al gauw poepen pissen geblazen. Ach man, bespaar me al die shit.

Max Stirner
09-07-09, 19:51
Welke mentaliteit?



De vraag stellen, is hem beantwoorden.

tanger'73
09-07-09, 19:53
De vraag stellen, is hem beantwoorden.


Men heeft tegenwoordig behoefte aan duidelijkheid, vragen kan iedereen een worst wezen.

Max Stirner
09-07-09, 19:58
De mentaliteit van het keiharde leven in een grote stad als Amsterdam.



De mentaliteit van een Middeleeuws bergdorp bedoel je.

tanger'73
09-07-09, 20:01
De mentaliteit van een Middeleeuws bergdorp bedoel je.


De mentaliteit van de straat in de praktijk, waar jij zonder enige twijfel nooit komt, met je bang uitgevallen en schijterig karakter. Stel je vertrouwen maar op de overheid en voor al je vragen hoe de overheid je hard naait kun je op postbus51 terecht.

Max Stirner
09-07-09, 20:53
De mentaliteit van de straat in de praktijk, waar jij zonder enige twijfel nooit komt, met je bang uitgevallen en schijterig karakter. Stel je vertrouwen maar op de overheid en voor al je vragen hoe de overheid je hard naait kun je op postbus51 terecht.



Vanwaar die behoefte om jezelf iedere keer zo voor l*l te zetten ?

tanger'73
09-07-09, 22:03
Vanwaar die behoefte om jezelf iedere keer zo voor l*l te zetten ?



Zielig mannetje, de enige die hier hard met een l*l wordt geslagen ben jij. En voor het geval je het nog niet wist, zijn door de toenemende agressie in de samenleving de straten ruimschoots overgenomen. Dus blijf vooral maar lekker achter je geraniums zielig tussen je 2 bij 4 muurtje klagen en tieren. Godallemachtig, ik hoor je al wanhopig roepen: "help, help, help me nou Wilders." Wees gerust, vertrouw erop dat hij je snel te hulp komt en de straten voor je komt schoonvegen, zodat je weer wat aan je pleinvrees kunt doen.

Max Stirner
09-07-09, 22:30
Zielig mannetje, de enige die hier hard met een l*l wordt geslagen ben jij. En voor het geval je het nog niet wist, zijn door de toenemende agressie in de samenleving de straten ruimschoots overgenomen. Dus blijf vooral maar lekker achter je geraniums zielig tussen je 2 bij 4 muurtje klagen en tieren. Godallemachtig, ik hoor je al wanhopig roepen: "help, help, help me nou Wilders." Wees gerust, vertrouw erop dat hij je snel te hulp komt en de straten voor je komt schoonvegen, zodat je weer wat aan je pleinvrees kunt doen.



Fijne vakantie, je hebt het nodig.

John2
09-07-09, 22:32
Het gebruik van geweld is tot op zekere hoogte geoorloofd, ook voor moslims. Bovendien maken moslims de minderheid uit van al het geweld dat hier voorkomt. Alleen gaat men niet met een burgerlijk wetboek over straat, om bij elke situatie even daarin te bladeren om te kijken of iets mag of niet. Want volgens dat boekje moet je te allen tijde in welke situatie dan ook op je rug met je pootjes omhoog gaan zitten. Bij diefstal of geweld eerst de dader vriendelijk vragen het gestolen goed terug te geven of snikkend en jankend de dader alstublieft te smeken niet meer doen. Braaf 112 bellen of naar de politie gaan in de hoop die bereid zijn voor jou geweld te gebruiken.
De meeste gasten kunnen alleen maar klagen en krijsen dat de overheid te zwak is en men hard moet ingrijpen, maar als men zelf wordt geconfronteerd met een benauwde situatie is het al gauw poepen pissen geblazen. Ach man, bespaar me al die shit.

O, nee ik ben zeker niet bang, nog voor de duivel niet, maar je hebt hier een wet die ons moet beschermen, indien de wet je niet kan beschermen kun je gepaste dwang toepassen maar dan wel binnen de normen van de wet en zeker in het openbaar.
Zou iemand inbreken is iets totaal anders dan dat je als klant in een taxi stapt dat een dienstverlenende beroep is.
Vergelijk het als je bij een chirurg komt voor een blindedarm operatie en hij verkoopt je nieren.
Je haalt het vertrouwen weg bij de mensen.

John2
09-07-09, 22:36
Zielig mannetje, de enige die hier hard met een l*l wordt geslagen ben jij. En voor het geval je het nog niet wist, zijn door de toenemende agressie in de samenleving de straten ruimschoots overgenomen. Dus blijf vooral maar lekker achter je geraniums zielig tussen je 2 bij 4 muurtje klagen en tieren. Godallemachtig, ik hoor je al wanhopig roepen: "help, help, help me nou Wilders." Wees gerust, vertrouw erop dat hij je snel te hulp komt en de straten voor je komt schoonvegen, zodat je weer wat aan je pleinvrees kunt doen.

Als ik jou stukjes leest hoe jij reageert op het straat geweld en jij het ook nog goed praat, kon het inderdaad wel een tijd worden voor een persoon als Wilders.
En hoop dan ook dat jij niet simbool staat voor de Moslim in Nederland zodat we Wilders hier niet nodig hebben.

tanger'73
09-07-09, 22:46
Fijne vakantie, je hebt het nodig.

Waar ik naartoe ga, zijn ze keihard en mentaal ijzersterk. Niet zoals hier met overwegend mietjes als u bent.

tanger'73
09-07-09, 22:48
O, nee ik ben zeker niet bang, nog voor de duivel niet, maar je hebt hier een wet die ons moet beschermen, indien de wet je niet kan beschermen kun je gepaste dwang toepassen maar dan wel binnen de normen van de wet en zeker in het openbaar.
Zou iemand inbreken is iets totaal anders dan dat je als klant in een taxi stapt dat een dienstverlenende beroep is.
Vergelijk het als je bij een chirurg komt voor een blindedarm operatie en hij verkoopt je nieren.
Je haalt het vertrouwen weg bij de mensen.


Beschermen? Als je niet in staat bent om jezelf te beschermen zal niemand dat voor je doen. Wat ik tegen de mensen zeg is vertrouw op jezelf, maar zeker niet op anderen.

tanger'73
09-07-09, 22:51
Als ik jou stukjes leest hoe jij reageert op het straat geweld en jij het ook nog goed praat, kon het inderdaad wel een tijd worden voor een persoon als Wilders.
En hoop dan ook dat jij niet simbool staat voor de Moslim in Nederland zodat we Wilders hier niet nodig hebben.


Nou van jou wist ik al dat je hem adoreerde, maar wat mij betreft is Wilders te soft in mijn beleving en stelt niks voor in het alledaags straatleven.

Max Stirner
09-07-09, 22:57
Waar ik naartoe ga, zijn ze keihard en mentaal ijzersterk. Niet zoals hier met overwegend mietjes als u bent.


Vrij veel low-lifes en andere zeurpieten. Vond het zuiden leuker.

tanger'73
09-07-09, 23:00
Vrij veel low-lifes en andere zeurpieten. Vond het zuiden leuker.


Dan dan kan ik je alvast meegeven dat ze in het zuiden nog veel harder zijn en zich zelfs opwinden als ze een glimp van je duffe Wilderskop opvangen.

Max Stirner
09-07-09, 23:09
Dan dan kan ik je alvast meegeven dat ze in het zuiden nog veel harder zijn en zich zelfs opwinden als ze een glimp van je duffe Wilderskop opvangen.


Vond de mensen in het noorden veel vervelender, vooral Tanger is een ongelovelijke k*tstad.

tanger'73
09-07-09, 23:13
Vond de mensen in het noorden veel vervelender, vooral Tanger is een ongelovelijke k*tstad.


Zo te lezen prik je vanuit centraal Afrika, precies de plek waar je thuishoort. Godallemachtig, er loopt hier op Maroc.nl een shaka zulu rond, die zich Max noemt.

Charlus
09-07-09, 23:19
Dan dan kan ik je alvast meegeven dat ze in het zuiden nog veel harder zijn en zich zelfs opwinden als ze een glimp van je duffe Wilderskop opvangen.
Waar de mannen op hun hardst en opgewonden zijn, daar is Tanger'73.

tanger'73
09-07-09, 23:21
Waar de mannen het hardst zijn en zich opwinden, daar is Tanger'73.


Ik ben grootgebracht in een keiharde omgeving en klimaat, ik ken de klappen van de zweep. Niks vergeleken bij mensen die nu nog op volwassen leeftijd met een speen rondlopen.

sidi bibi
09-07-09, 23:42
Ik ben grootgebracht in een keiharde omgeving en klimaat, ik ken de klappen van de zweep. Niks vergeleken bij mensen die nu nog op volwassen leeftijd met een speen rondlopen.

Wat een gezwets, keiharde omgeving en wat is er nou keihard aan dat klimaat ? Een omgeving van theehuisleuteraars en Rabatklagers zal je bedoelen.

John2
09-07-09, 23:46
Beschermen? Als je niet in staat bent om jezelf te beschermen zal niemand dat voor je doen. Wat ik tegen de mensen zeg is vertrouw op jezelf, maar zeker niet op anderen.
Je hoeft een ander niet te vertrouwen, maar om hem of haar nu direct naar een andere wereld te helpen gaat me ook te ver.


Nou van jou wist ik al dat je hem adoreerde, maar wat mij betreft is Wilders te soft in mijn beleving en stelt niks voor in het alledaags straatleven.
Wat weet jij nu van het straat leven, ooit in de Bronx geweest of Harlem?


Zo te lezen prik je vanuit centraal Afrika, precies de plek waar je thuishoort. Godallemachtig, er loopt hier op Maroc.nl een shaka zulu rond, die zich Max noemt.
Volgens mij weet jij niet eens wie Shaka Zulu is, hij was juist de persoon die de Zulu smeed tot een koningrijk, Max mag willen dat hij zich met hem kan meten.


Ik ben grootgebracht in een keiharde omgeving en klimaat, ik ken de klappen van de zweep. Niks vergeleken bij mensen die nu nog op volwassen leeftijd met een speen rondlopen.
Natuurlijk Tanger, ben jij ooit in een oorlogsgebied geweest, heb jij ooit mensen zien worden doodgeschoten, moeders en vaders zien huilen bij hun kind die vermoord is of kinderen zien huilen bij het lijk van één van hun ouders, mijn God als ik zou reageren zoals jij reageer zou ik iedereen in mijn omgeving moeten vermoorden, maar gelukkig zijn de mensen die zaken in het echt meemaken sterker dan jij en kan ik het vertrouwen in de wereld en zijn mensheid behouden, want zou ik me moeten spiegelen aan jou, zou ik vrijwillig de code van een kernwapen invoeren om de wereld te vernietigen met zijn mensheid. :fpotver:

tanger'73
09-07-09, 23:50
Wat een gezwets, keiharde omgeving en wat is er nou keihard aan dat klimaat ? Een omgeving van theehuisleuteraars en Rabatklagers zal je bedoelen.


Rot op man, wat weet jij daar nou van, voor het geval je het nog niet wist is Marokko nog steeds een dictatuur hoor maloot eerste klas. Ga eens in Rabat op het grote plein Mohammed 6 en zijn vader beschimpen, zul je snel zien hoe hard het klimaat voor je zal zijn stumpert.

Verder bedoelde ik de harde omgeving en klimaat binnen een gastarbeidersgezin, maar daar heb je geen kaas van gegeten porseleine poppetje. Ga snel je kasplantjes kweken en braaf een deel van je inkomsten afdragen aan de staat, voordat je ook opeens tot het besef komt dat het klimaat daar zelfs in dat gehucht waar je verblijft best hard kan wezen.

tanger'73
09-07-09, 23:55
Je hoeft een ander niet te vertrouwen, maar om hem of haar nu direct naar een andere wereld te helpen gaat me ook te ver.


Wat weet jij nu van het straat leven, ooit in de Bronx geweest of Harlem?


Volgens mij weet jij niet eens wie Shaka Zulu is, hij was juist de persoon die de Zulu smeed tot een koningrijk, Max mag willen dat hij zich met hem kan meten.


Natuurlijk Tanger, ben jij ooit in een oorlogsgebied geweest, heb jij ooit mensen zien worden doodgeschoten, moeders en vaders zien huilen bij hun kind die vermoord is of kinderen zien huilen bij het lijk van één van hun ouders, mijn God als ik zou reageren zoals jij reageer zou ik iedereen in mijn omgeving moeten vermoorden, maar gelukkig zijn de mensen die zaken in het echt meemaken sterker dan jij en kan ik het vertrouwen in de wereld en zijn mensheid behouden, want zou ik me moeten spiegelen aan jou, zou ik vrijwillig de code van een kernwapen invoeren om de wereld te vernietigen met zijn mensheid. :fpotver:


Ga je leugens en fabels maar aan iemand anders vertellen, die nog niet van je leugens afweet dat bijvoorbeeld justitiele inrichtingen schakelunit's voor je vervaardigen en legio fantastverhalen meer over oorlogsgebieden waar je als hulpverlener ooit schijn te zijn geweest. Voor straatleven moet je maar eens kijken rond de haven van tanger, zul je eens merken wat straatleven betreft.

sidi bibi
10-07-09, 00:04
Rot op man, wat weet jij daar nou van, voor het geval je het nog niet wist is Marokko nog steeds een dictatuur hoor maloot eerste klas. Ga eens in Rabat op het grote plein Mohammed 6 en zijn vader beschimpen, zul je snel zien hoe hard het klimaat voor je zal zijn stumpert.

Verder bedoelde ik de harde omgeving en klimaat binnen een gastarbeidersgezin, maar daar heb je geen kaas van gegeten porseleine poppetje. Ga snel je kasplantjes kweken en braaf een deel van je inkomsten afdragen aan de staat, voordat je ook opeens tot het besef komt dat het klimaat daar zelfs in dat gehucht waar je verblijft best hard kan wezen.

Waarom zou ik Mootje of z'n pappie beschimpen ? Ze tobben maar aan.

Porseleinen poppetje zegt ie, grapjas ben jij.
Betaal nooit belasting, iedereen doet hier alles zwart, ik ben geintegreerd.

tanger'73
10-07-09, 00:06
Waarom zou ik Mootje of z'n pappie beschimpen ? Ze tobben maar aan.

Porseleinen poppetje zegt ie, grapjas ben jij.
Betaal nooit belasting, iedereen doet hier alles zwart, ik ben geintegreerd.


Betalen doe je toch, ook al is het zwart. De overheid accepteerd dat namelijk ook, de voorkeur gaat zelfs naar zwart. Verder gedraag je maar en ga niet proberen op te vallen, want daar houden ze namelijk niet van.

Max Stirner
10-07-09, 00:18
Volgens mij weet jij niet eens wie Shaka Zulu is, hij was juist de persoon die de Zulu smeed tot een koningrijk, Max mag willen dat hij zich met hem kan meten.

:


Voorlopig is Max nog een dictator zonder volk .... :)

Max Stirner
10-07-09, 00:24
Zo te lezen prik je vanuit centraal Afrika, precies de plek waar je thuishoort.



100 x liever Bamako of Kumasi dan Tanger of Casablanca, zekerz.


Je minderwaardigheidscomplex is volkomen terecht.

tanger'73
10-07-09, 00:41
100 x liever Bamako of Kumasi dan Tanger of Casablanca, zekerz.


Je minderwaardigheidscomplex is volkomen terecht.

Blijf vooral daar for god sakes, want tanger of Casablanca kan een kunta kinte en doldwaze Wilders freak als jij echt niet gebruiken hoor. Wegblijven daar!

tanger'73
10-07-09, 00:58
100 x liever Bamako of Kumasi dan Tanger of Casablanca, zekerz.


Je minderwaardigheidscomplex is volkomen terecht.


Vergeet ooit in de toekomst niet om even contact met me op te nemen, voor het geval je een plaatsje in een roeiboot wenst te reserveren richting de Europese Unie. :haha:

Witte78
10-07-09, 01:36
Mijn ervaring is dat zuiderlingen veel emotioneler en sensueler zijn. Noorderlingen zijn wat ruiger en botter. Ik vond de mannen in Italië zelf wat onderdanig.

Cherry Bo
10-07-09, 06:17
Tanger is 'eer' aan het behalen over de rug van het taxislachtoffer, met z'n 'grappige', 'bijdehandte', op elke posting een 'gevat' antwoord klaarhebbende gedrag.

Cherry Bo
10-07-09, 06:28
Vergeet ooit in de toekomst niet om even contact met me op te nemen, voor het geval je een plaatsje in een roeiboot wenst te reserveren richting de Europese Unie. :haha:

Waar ging het hier ook al weer over?

Oh ja: "Man dood na ruzie met taxichauffeur".

Joesoef
10-07-09, 06:34
Tanger is 'eer' aan het behalen over de rug van het taxislachtoffer, met z'n 'grappige', 'bijdehandte', op elke posting een 'gevat' antwoord klaarhebbende gedrag.



Zal wel zuidelijk temperament heten.

knuppeltje
10-07-09, 09:01
=tanger'73;4018041]Geloof het of niet,


Wat ik zonder meer geloof is dat jij denkt dat hoe meer dat jij scheldt hoe inteligenter dat jij jezelf waant. Over inhoud hoeft dan niet meer te gaan bij je.

H.P.Pas
10-07-09, 09:11
Zal wel zuidelijk temperament heten.

Mata glap.
Of is dat te zuidelijk ?

mark61
10-07-09, 09:13
Hoe praat ik het zomaar doden van een mens goed, in 24 pagina's.

eer eer eer

Joesoef
10-07-09, 09:54
Mata glap.
Of is dat te zuidelijk ?


De zuidelijkste variant is het meest op zijn plaats.

John2
10-07-09, 11:05
Ga je leugens en fabels maar aan iemand anders vertellen, die nog niet van je leugens afweet dat bijvoorbeeld justitiele inrichtingen schakelunit's voor je vervaardigen en legio fantastverhalen meer over oorlogsgebieden waar je als hulpverlener ooit schijn te zijn geweest. Voor straatleven moet je maar eens kijken rond de haven van tanger, zul je eens merken wat straatleven betreft.

Dat zal dan voor de grootste gedeelte aan je eigen hebben gelegen, want zowel in ed-Dar el Beida (casablanca) als in Tanger heb ik nooit problemen gehad en Tanger is zelfs één van de modernste havens ter wereld, maar vermoedelijk heb jij problemen met de regeltjes en wetten en voelt het bij jou als een dictatuur.
Wat ik verder doe als werk ga ik tegenover jou niet verdedigen en mag jij rustig zien als een leugen, daar heb ik geen enkel probleem mee.

Morosian
10-07-09, 13:19
De bereidheid tot fysiek geweld en de hoogte van het IQ zijn omgekeerd evenredig. Da's een feit, en daarom zijn feiten zo fijn.

StevieK
10-07-09, 17:46
Ja Nederlanders staan over het algemeen bekent als bang uitgevallen volk, met uitzondering van een aantal Nederlandse free figh gasten en wat deurportiers.



Ik weet niet of Nederland algemeen bekend staat als een bang uitgevallen volk.

Wat wordt er verstaan onder niet bang zijn,is dat proberen met geweld je gelijk te krijgen

Ik haat geweld, ik heb vele problemen met praten kunnen oplossen ook met dronken en aggresive mensen.

Als het moet zal ik me wel zelfverdedigen, ook met geweld, maar ik kan goed inschatten wanneer ik dat zou moeten gaan gebruiken. Anderen kunnen dat niet en moeten gelijk slaan.

In mijn jeugd jaren heb ik ook iemand vele tanden uit zijn mond geslagen omdat ie me intenst treiterde. Ik had er echter spijt van dat ik dat deed, gelukkig waren het nog melktanden.

Momenteel, als het mogelijk is dan loop ik weg, al die verwensingen naar mijn hoofd geslingerd deren me niet. Maar als het echt niet meer gaat dan mep ik echt.
Gelukkig is dat nog tot nu toe niet voorgekomen.

Mijn lontje is aardig lang

Witte78
10-07-09, 18:15
Sja, wat is laf. Toen ik op de middelbare school zat noemde men Marokkanen en Turken vaak laf, omdat ze altijd met een groep waren. En als je ouder wordt dan vervang je "moed" met verstand. Tenminste, de meeste mensen dan, sommige maken die ontwikkeling niet door.