PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Moslims in Nederland



danielvonk
11-07-09, 22:56
Beste Maroc forum bezoekers,

Als fotojournalist ben ik opzoek naar moslims in Nederland die willen laten zien dat het beeld wat veel Nederlanders hebben van moslims niet het juiste is!

Ik ben op zoek naar mensen die ik een dag of langer mag volgen, thuis, op school, de sportschool, de moskee, het buurthuis....etc etc.

Hiermee wil ik laten zien aan de minder ruim denkende Nederlanders hoe het er echt aan toegaat!

Lijkt je het wat om hier aan deel tenemen? Of heb je een tip of andere info?
laat dan even een bericht achter.

mvg,


Daniel Vonk.

barfly
13-07-09, 21:16
Beste Maroc forum bezoekers,

Als fotojournalist ben ik opzoek naar moslims in Nederland die willen laten zien dat het beeld wat veel Nederlanders hebben van moslims niet het juiste is!

Ik ben op zoek naar mensen die ik een dag of langer mag volgen, thuis, op school, de sportschool, de moskee, het buurthuis....etc etc.

Hiermee wil ik laten zien aan de minder ruim denkende Nederlanders hoe het er echt aan toegaat!

Lijkt je het wat om hier aan deel tenemen? Of heb je een tip of andere info?
laat dan even een bericht achter.

mvg,


Daniel Vonk.

Even zonder gekheid, Daniiel, hoeveel reacties heb je al en laat je dan ook weer wat zien hier?

PANOMA
13-07-09, 22:10
Probeer ze op straat te zoeken menigeen die willen meedoen aan je onderzoek.

Bar
13-07-09, 22:33
Volgens mij vind je hier voornamelijk dolgedraaide fundi's.
Met als summum de knotsknettergekke malloot DNA.

Victory
17-07-09, 01:35
Als je mij een dagje volgt wordt je helemaal: :maf2: vandaag bijvoorbeeld... uren aan wetenschappelijke blahblah doornemen en schrijven... daarna mensen treiteren op maroc.nl... :kalasniko en dan slapen... :cola:

Volgens mij val je al na een uur in slaap.. :huil: