PDA

Bekijk Volledige Versie : Homoseksualiteit veroorzaakt hartproblemen



Charlus
16-07-09, 09:12
'Voor ons is iets een fout als het een nadeel is. De sigaret is alleen een nadeel voor jezelf. Maar homoseksualiteit of naar de hoeren gaan, dat is een nadeel voor de gemeenschap. Daar kun je virussen, kun je aids van krijgen. En dat virus kan zich verspreiden naar andere mensen. Dat is een straf van Allah*. Van homoseksualiteit kun je daarnaast ook hartproblemen krijgen.'

Ahmed El-Ouazzauni (56) van de Arrahman-moskee in Eindhoven.
Bron. (http://www.depers.nl/binnenland/322373/Laat-homos-met-rust-dat-is-cultuur.html)

*Waarom worden andere mensen gestraft door Allah?

knuppeltje
16-07-09, 09:34
Ahmed El-Ouazzauni (56) van de Arrahman-moskee in Eindhoven.
Bron. (http://www.depers.nl/binnenland/322373/Laat-homos-met-rust-dat-is-cultuur.html)

*Waarom worden andere mensen gestraft door Allah?

Blijft ondanks alles nog steeds een klerelijer.
Op de vraag wat doet u als een moslim u verteld dat hij moslim is, antwoordt hij vrolijk: Dan zeg ik: U bent een slechte moslim. U bent een slecht mens.
Dat van een slechte moslim kan ik nog wel begrijpen. Als je niet voldoet aan de clubvoorwaarden dan ben je geen goed clublid toch?
Maar een slecht mens? De vraag is dan volgens mij gerechtvaardigd of die club niet een slechte club is.
In ieder geval is er geen haar op mijn hoofd die er over peinst om ooit van zo'n club lid te worden. Iemand zou hem trouwens in zijn bezorgheid over aids ook eens moeten uitleggen wat het nut van condooms is.
Hij vind ook nog steeds goed blijkbaar dat in Islamitische landen homo's vervolgd worden. Zoals ik al zei, nog steeds een klerelijer. Wat ze bij het COC met hem aanmoeten weet ik niet, maar volgens mij zijn ze totaal messjogge.

Soldim
16-07-09, 09:38
*Waarom worden andere mensen gestraft door Allah?

Andere mensen hebben die homos niet van hoge torens gegooid zoals Allah naar horen zeggen graag wil.

knuppeltje
16-07-09, 09:50
Andere mensen hebben die homos niet van hoge torens gegooid zoals Allah naar horen zeggen graag wil.

Dat komt omdat er meer bouwkranen zijn dan hoge torens.

Witte78
16-07-09, 11:29
Even denken, religie kan zich ook verspreiden naar andere mensen, met name kinderen zijn er vatbaar voor. Religie kan ook schade aanbrengen aan de gemeenschap. Religie is een straf van Allah?

StevieK
16-07-09, 15:26
Even denken, religie kan zich ook verspreiden naar andere mensen, met name kinderen zijn er vatbaar voor. Religie kan ook schade aanbrengen aan de gemeenschap. Religie is een straf van Allah?

RELIGIE MAAKT MEER KAPOT DAN DAT JE LIEF HEB

StevieK
16-07-09, 15:31
'Voor ons is iets een fout als het een nadeel is. De sigaret is alleen een nadeel voor jezelf. Maar homoseksualiteit of naar de hoeren gaan, dat is een nadeel voor de gemeenschap. Daar kun je virussen, kun je aids van krijgen. En dat virus kan zich verspreiden naar andere mensen. Dat is een straf van Allah*. Van homoseksualiteit kun je daarnaast ook hartproblemen krijgen.'

Ahmed El-Ouazzauni (56) van de Arrahman-moskee in Eindhoven.
Bron. (http://www.depers.nl/binnenland/322373/Laat-homos-met-rust-dat-is-cultuur.html)

*Waarom worden andere mensen gestraft door Allah?

van zulke primitivie figuren kan je ook primitive opmerkingen verwachten

Dus van mensen men hartproblemen kan een groot deel homosekueel zijn

Oops, ik heb al in jaren niet zo meer gelachen, de meest komieken vallen in het niet bij zulke zo'n opmerking

Ahmed El-Ouazzauni (56) van de Arrahman-moskee in Eindhoven heeft een nieuw talent bij hem ontdekt, stand-up comedian.
Gauw aanmelden voor volgend seizoen "Holland Got Talent"

Soldim
17-07-09, 05:54
'Voor ons is iets een fout als het een nadeel is. De sigaret is alleen een nadeel voor jezelf.

Dat stukje was me nog niet eens opgevallen. Allah, en zijn hulp-Godjes, nog nooit gehoord van de effecten van mee-roken?

Morosian
17-07-09, 08:09
Het is duidelijk dat je je lagere school niet hoeft te hebben afgemaakt om imam te worden.

John2
17-07-09, 08:58
Homoseksualiteit veroorzaakt hartproblemen

Islamseksualiteit veroorzaakt steenslag

knuppeltje
17-07-09, 09:33
Jongens doe nu neven niet zo moeilijk, dat hep niets met die godsdienst te maken. :fpotver: