PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwarte homo's 10 keer vaker besmet



PANOMA
20-07-09, 21:11
In zwart Afrika is het aantal hiv-besmettingen bij homosexuele mannen alarmerend hoog. Dat blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Oxford en staat in The Lancet.

Volgens de studie ligt het aantal besmettingen er 10 keer hoger dan het gemiddelde. De oorzaak ligt vooral in het taboe rond homosexualiteit. Daardoor zouden Afrikaanse mannen veel meer risicovolle sexuele contacten hebben.
Bovendien hebben die mannen vaak een vrouw en breidt het aantal besmettingen daardoor snel uit.

De onderzoekers vragen dat er iets wordt gedaan aan de discriminatie waarmee homo's nog steeds mee te kampen hebben.

Ron Haleber
21-07-09, 19:58
In zwart Afrika is het aantal hiv-besmettingen bij homosexuele mannen alarmerend hoog. Dat blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Oxford en staat in The Lancet.

Volgens de studie ligt het aantal besmettingen er 10 keer hoger dan het gemiddelde.


De oorzaak ligt vooral in het taboe rond homosexualiteit. Daardoor zouden Afrikaanse mannen veel meer risicovolle sexuele contacten hebben.


Het gaat daar om een tragische katastrofe... Maar het laatste vraagt toch om uitleg!?

Ook in Nederland zijn er bekende groepen met een groot taboe rond homosexualiteit.

Ik noem de bekende weg niet. Maar het gevolg is daar gelukkig niet dat die mannen: "veel meer risicovolle sexuele contacten hebben".


Bovendien hebben die mannen vaak een vrouw en breidt het aantal besmettingen daardoor snel uit.

Dit lijkt me verband te houden met een sterke afwezigheid van monogamie...

Joesoef
21-07-09, 20:10
Bovendien hebben die mannen vaak een vrouw en breidt het aantal besmettingen daardoor snel uit.



Dit lijkt me verband te houden met een sterke afwezigheid van monogamie...


Zo zie je maar, het zijn natuurlijk niet de mannen die de ziekte verspreiden maar het is de vrouw van de betreffende man, die doen het met Jan en Alleman. Man lief moet lijden onder de lusten van de vrouw.

Vandaar dan ook, vrouw moet thuis blijven!

Orakel
21-07-09, 20:13
"zwart afrika" en "zwarte homo's" en het artikel eindigt met de gratuite opmerking dat er iets aan discriminatie gedaan moet worden.
'Aan'gebeurt met dit neo-koloniale taalgebruik al, 'tegen' nog nie.