PDA

Bekijk Volledige Versie : Femke Halsema over Wilders



Slinger
22-07-09, 10:38
De taal van het volk (http://www.femkehalsema.nl/2009/06/07/de-taal-van-het-volk/)

Orandajin
22-07-09, 12:52
Daar is onze bestuurlijke blunder- en plunderkaste ver van vervreemd. De peilingen zijn ernaar.

Slinger
22-07-09, 13:12
Daar is onze bestuurlijke blunder- en plunderkaste ver van vervreemd. De peilingen zijn ernaar.

Ik ben echt geen Groen Linksstemmer, ik kan geen enkel punt noemen waarover ik het met Femke eens ben. Toch vind ik dat ze hier wel een punt heeft. Je moet mensen altijd in hun waarde laten. Dat doet Wilders niet.

Orandajin
22-07-09, 13:24
Een agressieïdeologie die andersdenkenden de mond willen snoeren omarmen heet anderen in hun waarde laten, volgens Femke Naaimemaar? Zijn we lekker mee!


Ontontbeerlijk in een volwaardige democratie is de onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting. Lieden bij wie dit haatgevoelens opwekt en er zelfs agressief bij worden, vertonen daarbij een zeer ernstige tekortkomingen in hun sociale en morele evolutie.


Olay Pala ((Haat-)HUT): Wij verwerpen de democratie, want wij zijn tegen de vrijheid van meningsuiting.
Okay Pala: Zoek een ander land!!!

Slinger
22-07-09, 13:33
Een agressieïdeologie die andersdenkenden de mond willen snoeren omarmen heet anderen in hun waarde laten, volgens Femke Naaimemaar? Zijn we lekker mee!


Ontontbeerlijk in een volwaardige democratie is de onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting. Lieden bij wie dit haatgevoelens opwekt en er zelfs agressief bij worden, vertonen daarbij een zeer ernstige tekortkomingen in hun sociale en morele evolutie.


Olay Pala ((Haat-)HUT): Wij verwerpen de democratie, want wij zijn tegen de vrijheid van meningsuiting.
Okay Pala: Zoek een ander land!!!


Ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, ik wil alleen maar zeggen dat ik het met haar eens bent als ze oproept tot het tonen van fatsoen. Zelf uit ze zich ook fatsoenlijk, dus ze heeft jouw beledigende verdraaiing van haar naam niet verdiend.

Eke
23-07-09, 14:33
Een agressieïdeologie die andersdenkenden de mond willen snoeren omarmen heet anderen in hun waarde laten, volgens Femke Naaimemaar? Zijn we lekker mee!


Ontontbeerlijk in een volwaardige democratie is de onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting. Lieden bij wie dit haatgevoelens opwekt en er zelfs agressief bij worden, vertonen daarbij een zeer ernstige tekortkomingen in hun sociale en morele evolutie.


Olay Pala ((Haat-)HUT): Wij verwerpen de democratie, want wij zijn tegen de vrijheid van meningsuiting.
Okay Pala: Zoek een ander land!!!





Vrijheid van meningsuiting . Attentie attentie Orandajin. Dit is speciaal voor jou opgezocht :)


"De vrijheid van meningsuiting is neergelegd in artikel 7 van de Grondwet, ingevoerd in 1983. 1 Het artikel houdt het recht in zonder voorafgaand verlof gedachten en/of gevoelens te openbaren. Niemand heeft zulk een voorafgaand verlof nodig. Er is een verbod op censuur. Wel heeft men rekening te houden met overige wettelijke bepalingen. "


BV. artikel 1. Het eerste artikel nog wel ! Dussss....


It's all in the game : artikel 1 en artikel 7.

Als er een stel onrijpe appels in de winkel liggen betekent het nog niet dat ALLE appels van de groenteman onrijp zijn.

Je kan dan wel zeggen dat de groenteman onrijpe appels verkoopt, maar je moet wel zo eerlijk zijn om erbij te zeggen dat de rest van z'n appels wel lekker rijp zijn. Logisch, vind je niet ?




Nog ff de bron van dat citaat over artikel 7 :http://www.art1.nl/artikel/1800-Vrijheid_van_meningsuiting_vs_discriminatieverbode n

O ja, weet je nou inmiddels waar artikel 1 overgaat ? :hihi: