PDA

Bekijk Volledige Versie : "Het waren Marokkaans uitziende jongens..."



rikky
24-07-09, 14:54
Organisator Gaypride belaagd

door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Organisator Hugo Braakhuis van de Gaypride, die volgende week in Amsterdam wordt gehouden, is in de nacht van woensdag op donderdag op het Rembrandtplein afgetuigd door een groep van zeven jongeren. Het incident gebeurde na sluiting van de laatste kroegen, om kwart over vier ’s nachts. Vier verdachten konden worden aangehouden.

Hugo Braakhuis kan het nog niet bevatten dat hij in elkaar is geslagen. Na een gezellig avondje stappen stond voormalig cafébaas Braakhuis nog even te zoenen en afscheid te nemen van een vriend toen hij op het Rembrandtplein werd aangestoten door een stel voorbijgangers. Direct daarna werden hij en zijn vriend uitgescholden voor tering- en kankerhomo en vielen de eerste klappen. „De man met wie ik stond te zoenen werd van me weggerukt en naar achteren getrokken. Hij viel op de grond en is daar meerdere malen getrapt. Mijn vriend heeft verschillende kneuzingen en wonden aan het gevecht overgehouden.”

Hoeken en gaten
De politie was er snel bij en heeft de vechtende mannen op heterdaad kunnen betrappen. Vier verdachten werden aangehouden en meegenomen naar het bureau. „Die kwamen erg snel. Je vraagt je af uit welke hoeken en gaten ze vandaan kwamen.”

Trillen
Braakhuis is de oprichter van de Stichting Progay die volgende week de jaarlijkse Gay Pride in de hoofdstad organiseert. „Dat moet een feestje worden. Maar we zijn nog helemaal niet klaar met de emancipatie.” De voormalige uitbater van Café Montmartre zit nog helemaal te trillen als hij zijn verhaal vertelt. „Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit mij overkomt. In mijn stad? In mijn land? Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht. Ik had een vergadering over de botenparade van volgende week. Maar ik heb alles even laten schieten.”

Klappen
Zelf heeft hij geen letsel opgelopen. „Dat komt omdat ik me heb verdedigd en ook wat klappen heb uitgedeeld”, zegt Braakhuis. Of hij de jongens kan omschrijven? „Het waren Marokkaans uitziende jongens van een jaar of achttien, negentien”, herinnert de horecaman. „Maar er was ook een blonde jongen bij.”
De politie neemt de zaak hoog op en is op zoek naar getuigen van het incident. Vandaag zal de Amsterdamse politie in verschillende media daartoe een oproep plaatsen.

StevieK
24-07-09, 15:48
die blonde jongen zal wel een geblondeerde marokkaan zijn,

Vaak zijn dit soort jongeren die nog met hun eigen gevoelens worstelen en er zelf niet voor durven uit te komen dat ze zelf homesexuele gevolgens hebben, dus wat kan je dan maar doen zodat er nooit verdacht op jouw kan vallen, ja, de homos aanvallen,

Het is allemaal roedelgedrag, alleen zijn ze goed te handelen,
ze lopen zelf de schreeuwen over discriminatie, maar wat doen ze zelf.

Gewoon dit soort tuig deporteren of een paar dagen in een cel zetten met langgestraften die al lang geen vrouw gezien hebben. Misschien zijn daarna genezen of vallen weer in herhaling om maar dezelfde behandeling te ondergaan.

fisherman1969
24-07-09, 17:54
die blonde jongen zal wel een geblondeerde marokkaan zijn,

Vaak zijn dit soort jongeren die nog met hun eigen gevoelens worstelen en er zelf niet voor durven uit te komen dat ze zelf homesexuele gevolgens hebben, dus wat kan je dan maar doen zodat er nooit verdacht op jouw kan vallen, ja, de homos aanvallen,

Het is allemaal roedelgedrag, alleen zijn ze goed te handelen,
ze lopen zelf de schreeuwen over discriminatie, maar wat doen ze zelf.

Gewoon dit soort tuig deporteren of een paar dagen in een cel zetten met langgestraften die al lang geen vrouw gezien hebben. Misschien zijn daarna genezen of vallen weer in herhaling om maar dezelfde behandeling te ondergaan.

Volgens mij zijn ze al opgepakt !

Slinger
24-07-09, 18:23
Volgens mij zijn ze al opgepakt !

Ze zullen wel heel gauw weer op straat lopen.

fisherman1969
24-07-09, 23:06
Ze zullen wel heel gauw weer op straat lopen.

Daar hoef je geen Marokkaan voor te zijn dat Hollandse TUIG , precies het zelfde.:fpotver:

StevieK
25-07-09, 02:33
Daar hoef je geen Marokkaan voor te zijn dat Hollandse TUIG , precies het zelfde.:fpotver:

Als daar de mogelijkheid voor was, zou je ze ook gelijk deporteren.
Er is genoeg plaats in de Sahara of Siberie, voor AL dit soort TUIG ongeacht ras of huidskleur

PANOMA
25-07-09, 03:43
Smerig homo's mogen nog blij zijn dat hun leven gespaard is.

Joesoef
25-07-09, 09:33
Smerig homo's mogen nog blij zijn dat hun leven gespaard is.


Niets te doen knulletje.

mark61
25-07-09, 11:50
Smerig homo's mogen nog blij zijn dat hun leven gespaard is.

:hihi: jij bent stoehoer!

knuppeltje
25-07-09, 12:13
:hihi: jij bent stoehoer!

Sorry dat ik u moet terechtwijzen broeder, maar volgens mij vergeet u ergens een pee. :)

StevieK
25-07-09, 17:45
Smerig homo's mogen nog blij zijn dat hun leven gespaard is.

Beter een smerige homo dan een volwassenman die met een kind trouwt.



Maar PANOMA, wat is het problem, worstel je nog steeds met je gevoelens. Heb je problemen om uit de kast te komen

rikky
25-07-09, 17:53
Beter een smerige homo dan een volwassenman die met een kind trouwt.



Maar PANOMA, wat is het problem, worstel je nog steeds met je gevoelens. Heb je problemen om uit de kast te komen

mijn vriendje en ik douchen dagelijks meerdere malen hoor! :)

Kal-El B.V
25-07-09, 18:32
"marokkaans uitziende jongens"

dat nederlanders overal maar marokkanen inzien begint een beetje vormen van een ziekte aan te nemen. Ik kan me verscheidene incidenten herinneren waarbij zogenaamde marokkanen bij betrokken waren en naar later bleek niks van klopte, en dit is er weer een.

Op dit filmpje hoor je de man stellig verkondigen dat het marokkanen waren want "jah feiten mogen genoemd worden"

http://www.vk.tv/nieuws/article1266328.ece/Organisator_Gay_Pride_belaagd


en op dit filmpje moet hij toegeven dat de vier reeds gearresteerden blanke autochtonen waren !!!!

http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7128/#


De eerste berichten waren dat alleen de ontsnapte dader een blanke autochtoon was en gisteravond was ik hier nog met vrienden grappen over aan het maken met verwijzing naar die ene blanke bij shouf shouf en naar de grappen van Dave Chapelle dat je moet uitkijken voor die ene blanke in een zwarte posse want die is het gevaarlijkst omdat hij zich wil bewijzen. Maar ik vertelde mijn vrienden ook dat ik overtuigd was dat het geen marokkanen waren, omdat ik genoeg heb gezien in de geschiedenis van dit soort incidenten en dat ik gewoon niet ga aannemen dat het marokkanen zijn, de toekomst zal het bewijzen.


En voila !!!! Dit is wel een erg mooi voorbeeld, deze ga ik inlijsten. Ook al is het gewoon een ziekte hoe het woord marokkanen op het puntje van de tong van veel mensen ligt.

idioot gewoon.

Slinger
25-07-09, 19:32
"marokkaans uitziende jongens"

dat nederlanders overal maar marokkanen inzien begint een beetje vormen van een ziekte aan te nemen. Ik kan me verscheidene incidenten herinneren waarbij zogenaamde marokkanen bij betrokken waren en naar later bleek niks van klopte, en dit is er weer een.

Op dit filmpje hoor je de man stellig verkondigen dat het marokkanen waren want "jah feiten mogen genoemd worden"

http://www.vk.tv/nieuws/article1266328.ece/Organisator_Gay_Pride_belaagd


en op dit filmpje moet hij toegeven dat de vier reeds gearresteerden blanke autochtonen waren !!!!

http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7128/#


De eerste berichten waren dat alleen de ontsnapte dader een blanke autochtoon was en gisteravond was ik hier nog met vrienden grappen over aan het maken met verwijzing naar die ene blanke bij shouf shouf en naar de grappen van Dave Chapelle dat je moet uitkijken voor die ene blanke in een zwarte posse want die is het gevaarlijkst omdat hij zich wil bewijzen. Maar ik vertelde mijn vrienden ook dat ik overtuigd was dat het geen marokkanen waren, omdat ik genoeg heb gezien in de geschiedenis van dit soort incidenten en dat ik gewoon niet ga aannemen dat het marokkanen zijn, de toekomst zal het bewijzen.


En voila !!!! Dit is wel een erg mooi voorbeeld, deze ga ik inlijsten. Ook al is het gewoon een ziekte hoe het woord marokkanen op het puntje van de tong van veel mensen ligt.

idioot gewoon.

Ontkennen is ook een vak...

StevieK
26-07-09, 03:34
mijn vriendje en ik douchen dagelijks meerdere malen hoor! :)

Zowel voor als na de daad

Doe 'k ook hoor,

Maar er zijn nog altijd die hun gevoelens niet kunnen outen en beginnen dan maar te schelden. Eigenlijk moet je medelijden hebben met ze omdat ze volgens hun religie en en door hun familie bang te worden verstoten te worden.


Het wordt is tijd dat zo'n groep zo'n groot gebouwde jongens uit de leerscene tegen het lijf lopen, dan worden ze gelijk de disco binnen gesleurd en krijgen we de scene zoals in Police Acedemy.

Joesoef
26-07-09, 08:37
Ontkennen is ook een vak...


Jammer dat Braakhuis het incident misbruikt om media aandacht te krijgen. Heb ik het over zijn leugen dat het marokkaantjes zou betreffen die hem mishandelden.

Slinger
26-07-09, 08:57
Jammer dat Braakhuis het incident misbruikt om media aandacht te krijgen. Heb ik het over zijn leugen dat het marokkaantjes zou betreffen die hem mishandelden.

Waarom geloof je hem niet?

Joesoef
26-07-09, 09:22
Waarom geloof je hem niet?

Hij doet die uitspraken zelf in NOVA. Eerst zouden het allemaal Marokkanen zijn en een blanke jongen, nu zijn de aangehouden mannen allemaal 'blank'. De mannen zijn overigens alweer vrij gelaten :vreemd:.