PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Qaeda herhaalt aanbod tot bestand met VS



John2
03-08-09, 16:44
Al-Qaeda herhaalt aanbod tot bestand met VS


Het aanbod van terreurnetwerk al-Qaeda om tot een wapenstilstand te komen met de Verenigde Staten, geldt nog steeds. Dat heeft de tweede man van al-Qaeda, Ayman al-Zawahri, maandag gezegd.

Het aanbod van al-Qaeda werd gedaan toen George W. Bush nog president was. Maar de huidige president Barack Obama mag er ook gebruik van maken, aldus al-Zawahri. ,,Als Obama een overeenkomst wil bereiken, moet hij ingaan op de voorstellen van Osama bin Laden'', stelde al Zawahri.

De VS gingen tot nu toe niet in op het aanbod omdat de Amerikaanse overheid niet onderhandelt met terroristen.

Bron: DePers

Slinger
03-08-09, 18:11
Eerst de Two Towers terug!

John2
04-08-09, 00:04
Er staan wel meer towers dan twee in New York.

mark61
04-08-09, 01:51
Eerst de Two Towers terug!

Je verwart de echte wereld met de sprookjes van Tolkien. Veelzeggend.

Vicks
04-08-09, 02:56
Eerst de Two Towers terug!

klap op je bek, eerst 1.000.000 vermoorde Irakezen terug.

Slinger
04-08-09, 08:52
klap op je bek, eerst 1.000.000 vermoorde Irakezen terug.

Die ook al door Al Kaida geslachtofferd zijn.

John2
04-08-09, 09:32
klap op je bek, eerst 1.000.000 vermoorde Irakezen terug.

Het aantal slachtoffers die op het conto te schrijven valt van het invasie leger is ongeveer 150.000.

Vraag ik me af wie deze overige 850.000 mensen op hun geweten hebben?
:fpetaf:

knuppeltje
04-08-09, 09:35
Het aantal slachtoffers die op het conto te schrijven valt van het invasie leger is ongeveer 15.000.

Vraag ik me af wie deze overige 985.000 mensen op hun geweten hebben?
:fpetaf:

Dat van de echte wereld en Tolkien geldt ook voor jou.

Soldim
04-08-09, 11:02
Dat van de echte wereld en Tolkien geldt ook voor jou.

Ehm, eh.... Iets van 100.000 chimpansees, met 100.000 computers en wat zinnigs komt natuurlijk wel op bij die vraag....

15.000 is een bijzonder lage schatting van het aantal direct door het VS leger veroorzaakte doden. Desondanks, veruit de meeste slachtoffers zijn gevallen door aanslagen die niet direct door de VS gepleegt zijn. Dan zijn vragen over directe en indirecte verantwoordelijkheid wellicht op hun plaats. :vreemd:

John2
04-08-09, 11:43
Ehm, eh.... Iets van 100.000 chimpansees, met 100.000 computers en wat zinnigs komt natuurlijk wel op bij die vraag....

15.000 is een bijzonder lage schatting van het aantal direct door het VS leger veroorzaakte doden. Desondanks, veruit de meeste slachtoffers zijn gevallen door aanslagen die niet direct door de VS gepleegt zijn. Dan zijn vragen over directe en indirecte verantwoordelijkheid wellicht op hun plaats. :vreemd:

Je hebt gelijk, het moest ook 150.000 slachtoffers zijn.

knuppeltje
04-08-09, 11:51
Ehm, eh.... Iets van 100.000 chimpansees, met 100.000 computers en wat zinnigs komt natuurlijk wel op bij die vraag....

15.000 is een bijzonder lage schatting van het aantal direct door het VS leger veroorzaakte doden. Desondanks, veruit de meeste slachtoffers zijn gevallen door aanslagen die niet direct door de VS gepleegt zijn. Dan zijn vragen over directe en indirecte verantwoordelijkheid wellicht op hun plaats. :vreemd:

Tussen de 60.000 en de 100.000, daar gaat men zo'n beetje van uit geloof ik.
Ik denk dat we de juiste aantallen nooit gaan weten. Beide partijen hebben daar helemaal geen belang bij, die houden dat het liefst geheim.
Maar toch zit ik nog steeds met die vraag: die 14 dagen durende massale bombardementen op Bagdad voorafgaand aan de zogenaamde echte oorlog, en waarbij de zwaarste ongeleide bommen werden gebruikt, hoeveel slachtoffers heeft dat al gemaakt, en hoeveel verwoesting heeft dat al meegebracht?
Was al dat geweld nodig om een paar regerings-centra uit te schakelen?
Voor mij was dat al een regelrechte oorlogsmisdaad. Hang them high.

Vicks
05-08-09, 00:46
Die ook al door Al Kaida geslachtofferd zijn.

Jou zionistische vriendjes zijn de aanleiding van alles daar in het M.O

Slinger
05-08-09, 11:02
Jou zionistische vriendjes zijn de aanleiding van alles daar in het M.O

Ja ik begrijp wat je zeggen wilt: als er maar geen Joden waren, de aarde was een betere plaats en vooral de islamitische wereld was dan een paradijs...

Vicks
06-08-09, 04:12
Ja ik begrijp wat je zeggen wilt: als er maar geen Joden waren, de aarde was een betere plaats en vooral de islamitische wereld was dan een paradijs...


Nee je weet niet wat ik zeggen wil moksmurf.
Wat je hier ook probeert te verkondigen beter kap je ermee, nog op Wilderz gestemd?

Slinger
06-08-09, 08:36
Nee je weet niet wat ik zeggen wil moksmurf.
Wat je hier ook probeert te verkondigen beter kap je ermee, nog op Wilderz gestemd?

Nog tasjes buitgemaakt?

John2
06-08-09, 11:38
Nog tasjes buitgemaakt?
:hihi:

Spoetnik
06-08-09, 15:11
Ehm, eh.... Iets van 100.000 chimpansees, met 100.000 computers en wat zinnigs komt natuurlijk wel op bij die vraag....

15.000 is een bijzonder lage schatting van het aantal direct door het VS leger veroorzaakte doden. Desondanks, veruit de meeste slachtoffers zijn gevallen door aanslagen die niet direct door de VS gepleegt zijn. Dan zijn vragen over directe en indirecte verantwoordelijkheid wellicht op hun plaats. :vreemd:

Zie ook deze topic: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=277387