PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer te grazen genomen



sidi bibi
10-08-09, 16:52
http://www.telquel-online.com/

http://www.emarrakech.info/Communique-TelQuel-Forte-condamnation-des-saisies-de-TelQuel-et-Nichane_a24250.html

Ron Haleber
11-08-09, 11:17
Cherief bijna niemand kan hier frans lezen...

Je moet dus in elk geval samenvatten waar het daar om gaat!:chinees:

Soldim
11-08-09, 12:30
Wat Marokaanse opinieblaadjes zijn gecensureerd nadat ze een enquete hadden gehouden over het koningshuis na aanleiding van 10 jaar Mohamed als koning.

Uit die enquete kwam naar voren dat 91% van de bevokling niet ontevreden was....

sidi bibi
11-08-09, 19:15
Cherief bijna niemand kan hier frans lezen...

Je moet dus in elk geval samenvatten waar het daar om gaat!:chinees:

Sorry,je moest eens weten hoe weinig tijd ik heb, kom net aan het lezen van nvdd toe.
Overigens een schande dat 100.000 bladen vernietigd worden zonder justitiele uitspraak. In schril kontrast met de woorden tolerantie, democratie en rechten van de mens die elke dag opnieuw op tv uitgebraakt worden. Maar goed, Mootje was tijdens zijn toespraak ook al tot de konklusie gekomen dat Marokko nog een lange weg te gaan heeft.

Ron Haleber
11-08-09, 20:18
Sorry,je moest eens weten hoe weinig tijd ik heb, kom net aan het lezen van nvdd toe.
Overigens een schande dat 100.000 bladen vernietigd worden zonder justitiele uitspraak. In schril kontrast met de woorden tolerantie, democratie en rechten van de mens die elke dag opnieuw op tv uitgebraakt worden. Maar goed, Mootje was tijdens zijn toespraak ook al tot de konklusie gekomen dat Marokko nog een lange weg te gaan heeft.


Cherief, ik begrijp je pessimisme! Ik was de eerste die hier op het artikel over Mo 6 reageerde - in gelijke woorden als jij nl. dat er niets veranderde...:slaap:

Maar de moderatoren waren hevig verontwaardigd en hebben mijn stuk meteen weggecensureerd!:kalasniko

Moderatoren hier dulden dus ivm Mo 6 geen enkel grijntje van kritiek - zelfs niet van een kaffer billah!...:maf2:

Laat staan jij cherief! Jij hoort plat op de grond neer te vallen om de afbeelding van His Majesty's voeten te kussen! :cola:

Raar cherief dat jij nog steeds de Marokkaanse verhoudingen niet begrijpt dwz dat hun Allah zich gelukkig mag achten om in de schaduw van zijn aardse Emir te mogen staan!:fpotver:

sidi bibi
11-08-09, 22:28
Wat Marokaanse opinieblaadjes zijn gecensureerd nadat ze een enquete hadden gehouden over het koningshuis na aanleiding van 10 jaar Mohamed als koning.

Uit die enquete kwam naar voren dat 91% van de bevokling niet ontevreden was....

Vraag me toch af hoe ze zo'n enquete houden, gaan ze alle theehuizen af of zo. Ik zie dat hier in mijn dorp niet zo gebeuren, aanbellen met zo'n enquete-formulier, de vrouw des huizes die niet opendoet maar door het tweede of derde luchtspleetje van het raamluikje naar die enge enqueteur staat te kijken en maar hopen dat ie snel weggaat voordat de buurt nog iets van gaat denken.
91 % van de bevolking zal ook best tevreden zijn dat de zon elke dag opkomt, zo ook met Moo die elke dag in het begin van het journaal maquettes staat te bekijken. D'r zijn hier mensen die denken dat ie dat uit eigen zak betaald.

sidi bibi
11-08-09, 22:31
Maar de moderatoren waren hevig verontwaardigd en hebben mijn stuk meteen weggecensureerd!:kalasniko

Moderatoren hier dulden dus ivm Mo 6 geen enkel grijntje van kritiek - zelfs niet van een kaffer billah!...:maf2:



Die gaan denk ook wellis naar Marokko op vakantie, je weet hoe het die 2 Belgen is vergaan.