PDA

Bekijk Volledige Versie : Homobeleid Marcouch stigmatiserend voor moslims?



Cherry Bo
12-08-09, 10:25
(Bron: Het Parool, 10 aug. '09)

Ahmed Marcouch krijgt geen steun van Hassan Kattouss, een van de twee PvdA´ers in Slotervaart die als enigen in de deelraad tegen het homobeleid van hun partijgenoot hebben gestemd. Reden: Marcouch zou moslims misbruiken voor zijn homonota.

Het homobeleid van Marcouch stigmatiseert Amsterdamse Marokkanen en de islamitische gemeenschap, zegt Kattouss (foto).

Met de homonota wil Marcouch homoseksualiteit bespreekbaar maken in de islamitische gemeenschap.

Homorechten prima
Kattouss: "Er wordt nu gezegd dat wij als tegenstemmers tegen gelijke rechten voor homo's zijn, maar dat is niet waar.
Ik vind homorechten prima. Wij zijn tegen de nota omdat de heer Marcouch moslims en Marokkanen gebruikt als argument om de noodzaak te onderstrepen van zijn homobeleid.
Het klopt gewoon niet dat Marokkanen en moslims intolerant zijn jegens homo's.
Je moet de islamitische gemeenschap niet beschuldigen van iets dat er niet is."

Geen moeite
In een interview met Het Parool zegt Kattouss onder andere dat de veel moslims in zijn omgeving helemaal geen moeite hebben met homo's.

Het feit dat Marcouch beleid voert door te stellen dat Marokkanen tegen homo's zijn staat hem niet aan: "Dat is gewoon niet waar."

Verderop in het interview wordt Kattouss gevraagd of een moslim een homo kan zijn en of Kattouss moeite heeft met de term 'moslimhomo': "Ik heb nergens moeite mee, alleen met het feit dat groepen gestigmatiseerd worden."

Ook kan hij niet vertellen of er homoseksualiteit in de islamitische gemeenschap voorkomt: "Dat weet ik niet, dat moet u aan de heer Marcouch vragen. Ik zou het zelf niet weten."

knuppeltje
12-08-09, 10:46
=Cherry Bo;4042347] Reden: Marcouch zou moslims misbruiken

Daar zijn er maar zat van die zich daar heel graag voor lenen.


Het homobeleid van Marcouch stigmatiseert Amsterdamse Marokkanen en de islamitische gemeenschap, zegt Kattouss (foto).

Tja, hij voldoet niet helemaal aan de wensen van sommige farzeeërs denk.


Met de homonota wil Marcouch homoseksualiteit bespreekbaar maken in de islamitische gemeenschap.

Het zal hem niet meevallen, maar lef heeft ie.


Ik vind homorechten prima. Wij zijn tegen de nota omdat de heer Marcouch moslims en Marokkanen gebruikt als argument om de noodzaak te onderstrepen van zijn homobeleid.

Schijnheilige flikker.


Het klopt gewoon niet dat Marokkanen en moslims intolerant zijn jegens homo's. Je moet de islamitische gemeenschap niet beschuldigen van iets dat er niet is."

Tja, er zijn ook geen echte moslims meer hè.


In een interview met Het Parool zegt Kattouss onder andere dat de veel moslims in zijn omgeving helemaal geen moeite hebben met homo's.

Geweldige omgeving toch?


Het feit dat Marcouch beleid voert door te stellen dat Marokkanen tegen homo's zijn staat hem niet aan: "Dat is gewoon niet waar."

Laat hem een dagje de wijk intrekken.


Ook kan hij niet vertellen of er homoseksualiteit in de islamitische gemeenschap voorkomt: "Dat weet ik niet, dat moet u aan de heer Marcouch vragen. Ik zou het zelf niet weten."

Domme schijnheilige flikker.

mark61
12-08-09, 12:03
"Dat weet ik niet, dat moet u aan de heer Marcouch vragen. Ik zou het zelf niet weten."


Deze loserige opmerking doet nou weer al zijn tolerantie teniet.

De vraag die eronder lag is natuurlijk: accepteert hij dat iemand homo en moslim tegelijk kan zijn? Want dat wordt meestal ontkend. Enfin dat is dan weer een ideologische uitweiding, doet er eigenlijk niet toe.

Uiteindelijk is het dus een kwantitatieve vraag, is het alle / veel / heel wat / sommige? :hihi:

Krijg je van die zinnen zonder aanduiding, 'Marokkanen dit en dat'.

Ik stel een enquête voor :strik:

In any case vind ik pro-homobeleid speciaal voor Marokkanen onzinnige treiterij.

naam
12-08-09, 12:11
[quote=Cherry Bo;4042347](Bron: Het Parool, 10 aug. '09)


Ook kan hij niet vertellen of er homoseksualiteit in de islamitische gemeenschap voorkomt: "Dat weet ik niet, dat moet u aan de heer Marcouch vragen. Ik zou het zelf niet weten."




Hier liegt hij en als hij niet liegt is er nog veel werk aan de winkel voor Marcouch.
Kennelijk heeft hij nog nooit een homosexuele moslim gezien en tegelijkertijd zegt hij stellig dat het bij moslims geen probleem is. ja, ja :slapen:

Soldim
12-08-09, 12:13
In any case vind ik pro-homobeleid speciaal voor Marokkanen onzinnige treiterij.

Waar bestaat dat beleid eigenlijk uit (afgezien van het huidige media-offensief)?

mark61
12-08-09, 12:20
Waar bestaat dat beleid eigenlijk uit (afgezien van het huidige media-offensief)?

Geen idee. Marcouch is druk in de weer. Dat de gay parade in A'dam-west begon ofzo? Enfin er is wel iets maar ik heb geen zin om het op te zoeken.

Witte78
12-08-09, 13:01
Het klopt gewoon niet dat Marokkanen en moslims intolerant zijn jegens homo's.


Inderdaad. Iedereen die denkt van wel moet maar eens maroc.nl bezoeken, het toonbeeld van homotolerantie.

Cherry Bo
12-08-09, 13:38
Waar bestaat dat beleid eigenlijk uit (afgezien van het huidige media-offensief)?

http://www.slotervaart.amsterdam.nl/@181498/homobeleid/

Julien
12-08-09, 15:17
[quote=Cherry Bo;4042347]
Ook kan hij niet vertellen of er homoseksualiteit in de islamitische gemeenschap voorkomt: "Dat weet ik niet, dat moet u aan de heer Marcouch vragen. Ik zou het zelf niet weten."




Wtf doet deze schijnheil dan in de PvdA?? Als hij homoseksualiteit zo'n eng onderwerp vindt, dat is zijn goede recht, maar ga dan niet hypocriet in de PvdA zitten omdat je zo graag macht wil hebben. Wees consequent en probeer een plaats te krijgen bij de christenunie of SGP of richt een islamitische partij op!

knuppeltje
12-08-09, 15:20
Wtf doet deze schijnheil dan in de PvdA??

Nou Julientje, wat ik me eerder afvraag is wat de PvdA met zo'n stuk schijnheilig vreten aanmoet?

Soldim
12-08-09, 15:29
http://www.slotervaart.amsterdam.nl/@181498/homobeleid/

Ach so.....

Activiteiten
* Start GayPride in Slotervaart;
* Ondernemers uitnodigen homobar te openen;
* Kunstenaars uitnodigen atelier homokunst op Delflandplein te openen;
* Sportverenigingen ondertekenen convenant tegen homodiscriminatie;
* Voetbaltoernooi tussen Marokkaanse voetbalclub en homovoetbalclub.


Ik zie geen Marokaan die hierdoor gestigmatiseerd wordt.

Julien
12-08-09, 15:42
Nou Julientje, wat ik me eerder afvraag is wat de PvdA met zo'n stuk schijnheilig vreten aanmoet?

Inderdaad. Aangezien de PvdA een naam heeft hoog te houden van leden uit de partij te zetten..

Cherry Bo
12-08-09, 16:37
Ach so.....

Activiteiten
* Start GayPride in Slotervaart;
* Ondernemers uitnodigen homobar te openen;
* Kunstenaars uitnodigen atelier homokunst op Delflandplein te openen;
* Sportverenigingen ondertekenen convenant tegen homodiscriminatie;
* Voetbaltoernooi tussen Marokkaanse voetbalclub en homovoetbalclub.


Ik zie geen Marokaan die hierdoor gestigmatiseerd wordt.

Katouss moet zoiets gedacht hebben:

Het merendeel van Slotervaart is Marokkaans + Er is een homo nota.
Dat combineert niet lekker. Die nota motte we niet.
Hoe breng ik dat? http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_chinrub.gif Oh ja, ik roep:
"Waarom een homo nota? Bedoelt Marcouch soms dat Marokkanen niet van homo's houden? Ergo: Marokkanen worden gestigmatiseerd! Wij houden juist hartstikke van homo's!http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_innocent.gif Jullie moeten ook altijd ons hebben!"
Zo. En nou opzouten met die homo nota. Want dit is wél Slotervaart ja?

mark61
12-08-09, 18:05
Ach so.....

Activiteiten
* Start GayPride in Slotervaart;
* Ondernemers uitnodigen homobar te openen;
* Kunstenaars uitnodigen atelier homokunst op Delflandplein te openen;
* Sportverenigingen ondertekenen convenant tegen homodiscriminatie;
* Voetbaltoernooi tussen Marokkaanse voetbalclub en homovoetbalclub.


Ik zie geen Marokaan die hierdoor gestigmatiseerd wordt.

Wellicht de grote Marokkanendichtheid van Slotervaart vis-à-vis het ontbreken van een dergelijk programma in de andere stadsdelen?

Slinger
13-08-09, 11:03
En dan vragen ze zich af hoe het komt dat ze steeds minder kiezers krijgen...