PDA

Bekijk Volledige Versie : jongens

charifaho
14-08-09, 11:38
sallaam broeders en zusters

ik wil jullie wat vertellen over mij en een jongen echt gebeurt.

Het begon op een dag zat ik op msn en ik heb afgesproken met iemand hij is knap mooi en alles was leuk met hem ,maar op een dag probeerde hij me zus te versieren met hoe houd ben je ze zei 32 jaar en ze zei tegen hem hoe oud ben jij hij zei 35 jaar terwijl hij 20 jaar is en toen ik dat hoorde ik kom me oren niet geloven dat hij me dit zou aan doen effe serieus wollah en me zus zei hij is een viezerik me zus zei als je me zusje leuk vindt kom haar hand vragen maar hij zei wajouw zo snel met andere worden wat praat jij en dat deed me pijn .ik wil jullie aan wijzen dat je zommige jongens niet moet vertrouwen effe serieus en nu wilt hij niet meer weg van mij .en dat doet me nog meer pijn effe serieus wollah:verdriet: en dat doe me pijn nu weet ik niet wat ik moet doen als jullie willen dat ik nog meer verhalen maak of willen jullie me tips geven jullie zijn welkom.

veel liefjs charifa

Nadia-
20-08-09, 19:39
Hoi, meid
Hij is pas 20 jr. en jij hoe oud ben je dat las ik niet terug.De relatie tussen een jongen en meisje moet niet te lang duren hier door krijg je alleen maar problemen.Ik heb zelf 3 jongens gekend uit eindelijk is het niks geworden,,omdat wij soms over heel klein dingen ruzie hadden daar had ik gewoon geen zinnen,,toen had ik besloten om gewoon met iemand te trouwen die ik niet kende hand gevraagd bij pa en toen had ik heb even gezien zag er leuk uit en toen had ik ja gezegd.nu ben ik 6 jr getrouwd met hem gaat heel goed tussen ons hebben nu 2 kinderen een dochter en zoon.

Moge Allah bij je zijn en je steunen tegen het kwaad.

Kus Nadia

assia81
22-08-09, 23:13
salam meid.weet je wat jongens in msn moet je niet geloven.

Noam
29-08-09, 22:13
Het is de bedoeling dat men in dit forum over citaten uit de koran met elkaar in discussie treedt.

charifaho
17-09-09, 13:17
Het is de bedoeling dat men in dit forum over citaten uit de koran met elkaar in discussie treedt.

JA DAT WEET IK MAAR IK WIST NIET HOE JE EEN BERICHT ERGENS MOEST ZETTEN DAAROM SORRY:nerveus: