PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen woorden voor............



John2
19-08-09, 16:23
De strijd in Zuid Rusland tussen Christenen en Moslims, hoe vredelievende zijn wij?

South Russia 2009 (http://www.truthtube.tv/play.php?vid=1987)

WAARSCHUWING: ONTHOOFDING VAN EEN JONGEN!!!!

Je hebt gelijk Joesoef.

Joesoef
19-08-09, 16:29
Voor de duidelijkheid, op het filmpje wordt iemand onthoofd.

barfly
19-08-09, 17:06
Als dat 't filmpje is waar die Russische soldaat wordt onthoofd dan is ie al behoorlijk oud. Dat had je er wel ff bij mogen zeggen trouwens John, wie wil die shit nou zien? Tis dat Joesoef waarschuwde...

John2
19-08-09, 17:41
Nee gewoon een jongen, het filmpje is op 06-06-09 geplaatst en ik kreeg hierover een mailtje.

Joesoef
19-08-09, 17:55
Nee gewoon een jongen, het filmpje is op 06-06-09 geplaatst en ik kreeg hierover een mailtje.


Doodgewoon. Als je het plaatst, doe er dan een waarschuwing bij waar het om gaat.

Filmpje stond 5 jaar geleden ook op rotten. Toen zou het gaan om maffia.

John2
19-08-09, 20:00
Doodgewoon. Als je het plaatst, doe er dan een waarschuwing bij waar het om gaat.

Filmpje stond 5 jaar geleden ook op rotten. Toen zou het gaan om maffia.

Volgens mij was dat dit filmpje, over enkele russische soldaten waarbij er wraak werd genomen.
http://www.truthtube.tv/play.php?vid=1996

En welke woorden had ik moeten plaatsen als ik er geen woorden voor heb?
Dit zijn geen mensen meer, maar minder en lager dan beesten.

Joesoef
19-08-09, 20:05
Volgens mij was dat dit filmpje, over enkele russische soldaten waarbij er wraak werd genomen.
http://www.truthtube.tv/play.php?vid=1996

En welke woorden had ik moeten plaatsen als ik er geen woorden voor heb?
Dit zijn geen mensen meer, maar minder en lager dan beesten.


Beetje beschaving kan geen kwaad, niet iedereen kan er tegen wat er op dat filmpje is te zien en iedereen is er tegen wat er in dat filmpje gebeurd.

Er is dan ook eigenlijk geen enkele reden om op deze manier je boosheid te tonen.

fisherman1969
19-08-09, 20:25
Beetje beschaving kan geen kwaad, niet iedereen kan er tegen wat er op dat filmpje is te zien en iedereen is er tegen wat er in dat filmpje gebeurd.

Er is dan ook eigenlijk geen enkele reden om op deze manier je boosheid te tonen.

Begrijp ook niet hoe dergelijke filmjes getolereerd worden .
Moet er niet aan denken dat kinderen dit ook te zien krijgen :droef:

barfly
20-08-09, 00:24
Volgens mij was dat dit filmpje, over enkele russische soldaten waarbij er wraak werd genomen.
http://www.truthtube.tv/play.php?vid=1996

En welke woorden had ik moeten plaatsen als ik er geen woorden voor heb?
Dit zijn geen mensen meer, maar minder en lager dan beesten.

Je wil niet weten wat de Russen met hun krijgsgevangenen doen als 't ze uit komt. In Tjetsjenie, zijn er een aantal opgepakt die met voertuigen uiteen zijn getrokken en daarna met helicopters zijn gedropt in hun dorpen. Oog om oog tand om tand. Treurig...

John2
20-08-09, 09:35
Beetje beschaving kan geen kwaad, niet iedereen kan er tegen wat er op dat filmpje is te zien en iedereen is er tegen wat er in dat filmpje gebeurd.
Er is dan ook eigenlijk geen enkele reden om op deze manier je boosheid te tonen.
Hoe had ik mijn woede dan moeten tonen?
Gewoon plaatsen, Goh ze hebben weer enkele jongeren vermoord!
En dat komt aan in deze maatschappij?



Begrijp ook niet hoe dergelijke filmjes getolereerd worden .
Moet er niet aan denken dat kinderen dit ook te zien krijgen :droef:
Four antwoord fisherman, het zijn niet de filmppjes die niet getolereerd moeten worden, maar het afslachten van personen.


Je wil niet weten wat de Russen met hun krijgsgevangenen doen als 't ze uit komt. In Tjetsjenie, zijn er een aantal opgepakt die met voertuigen uiteen zijn getrokken en daarna met helicopters zijn gedropt in hun dorpen. Oog om oog tand om tand. Treurig...
Ik weet dat deze Russen ook geen lievertjes waren toen ze na de aanslagen de grens overtrokken, ook hiervan kwamen diverse meldingen binnen bij de VN.
Maar een melding van het droppen van een uiteengereten lichaam in een dorp is nieuw voor me.
Heb jij hiervan misschien een link waar foto's of andere bewijsmateriaal te vinden is?