PDA

Bekijk Volledige Versie : Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug



rikky
26-08-09, 15:37
Een hoogbejaarde inwoner van Saudi-Arabië krijgt alsnog de beschikking over zijn onlangs weggelopen 10-jarige bruid. Dat meldden media in het strengislamitische koninkrijk woensdag. Het meisje was onlangs gevlucht naar de woning van een tante. Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.

"Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)", meent de man. De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus. Die verbrak de relatie echter omdat ze naar school wilde gaan. "Onder deze omstandigheden bood haar vader zijn jongere dochter aan", aldus de man tegen een regionale krant. "Zoals de sharia voorschrijft, mocht ik haar bekijken en ik vond haar acceptabel."

Een woordvoerder van een mensenrechtenorganisatie heeft geen goed woord over voor de gang van zaken, die vaker voorkomt in Saudi-Arabië. "Dit soort huwelijken zijn een grove schending van de internationale verdragen voor de rechten van het kind, die door het koninkrijk zijn ondertekend."

John2
26-08-09, 19:13
De smerige pedo, en dan ook nog beroepen op een wet...........

Ophangen aan zijn ballen en de vader van dat meisje ernaast, de vieserikken.

fisherman1969
26-08-09, 20:22
De smerige pedo, en dan ook nog beroepen op een wet...........

Ophangen aan zijn ballen en de vader van dat meisje ernaast, de vieserikken.

Ongelooflijk , bah maar het kon nog erger !
Een Romeinse keizer liet zich bevredeigen door zuigende baby,s ,onderwijl zoog hij aan de moeders borsten.
Ook de chinese keizers waren niet vies van jonge kinderen deze werden vast gereserveerd en dan maar kijken alleen de allermooiste kwamen in het ,,goddelijke ,,bed terecht sommigen nooit .
Ook de Sulthans waren gek op jonge maagden hoe jonger hoe beter.
Maar in deze tijd nog ?? walgelijk.
Indd ophangen aan hun ballen !!! dat gore vieze tuig

StevieK
27-08-09, 08:10
Prikkers, wel respect hebben voor de Islam, het zal wel ergens omschreven staan in een wet ( wat wij achterlijk vinden). Je weet dat het niet mag bekritiseren. Ik geloof dat Sallah ooit schreef das de Islam allesomvattend is. Als dit dan ook allesomvattend is???

Volgens onze maat staven is dit de reinste pedo.

Maar ja, zo wordt die 80 jarige pedo door de wet beschermd,

Laten we onze Christelijke (schijn) heiligheid ook eens bekijken

Neem de moeite eens om deze link te lezen,

Kijk maar een naar deze link http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/755/affaire-joris-demmink-het-feitenoverzicht.html

Het is alleen jammer dat deze hooggeplaatste persoon zo afgeschermd en bijna onaantastbaar is

fisherman1969
27-08-09, 17:43
Prikkers, wel respect hebben voor de Islam, het zal wel ergens omschreven staan in een wet ( wat wij achterlijk vinden). Je weet dat het niet mag bekritiseren. Ik geloof dat Sallah ooit schreef das de Islam allesomvattend is. Als dit dan ook allesomvattend is???

Volgens onze maat staven is dit de reinste pedo.

Maar ja, zo wordt die 80 jarige pedo door de wet beschermd,

Laten we onze Christelijke (schijn) heiligheid ook eens bekijken

Neem de moeite eens om deze link te lezen,

Kijk maar een naar deze link http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/755/affaire-joris-demmink-het-feitenoverzicht.html

Het is alleen jammer dat deze hooggeplaatste persoon zo afgeschermd en bijna onaantastbaar is

IK heb het doorgelezen ,ook een idiote en afschuwlijke gore zaak!
Maar met een groot verschil de slachtoffers zijn niet ten tonele ,het is gewoon een weergave van een criminele zaak dus strafbaar feit !
Niet te vergelijken met het slachtoffertje dat al is weggelopen ook.
Waar het om gat het is gewoon toegestaan daar.

StevieK
27-08-09, 18:06
IK heb het doorgelezen ,ook een idiote en afschuwlijke gore zaak!
Maar met een groot verschil de slachtoffers zijn niet ten tonele ,het is gewoon een weergave van een criminele zaak dus strafbaar feit !
Niet te vergelijken met het slachtoffertje dat al is weggelopen ook.
Waar het om gat het is gewoon toegestaan daar.

Ik ben het volkomen met je eens, ongeacht welke situatie,

JE BLIJFT MET JE P*TEN VAN DE KINDEREN AF

Keydo
27-08-09, 18:18
ik geloof er niets van

fisherman1969
27-08-09, 18:52
ik geloof er niets van

Waar geloof je niks van ??
Dit :
Bron: Nu.NL / Beeld: redactie Maroc.NL

Of mijn reactie eerder ??

Vicks
27-08-09, 23:57
kaaskoppen zijn de grootste pedo's die er bestaan maar nu is het toevallig een moslim.We raken niet uitgepraat. Het bewijs was nog laatst die zwemleraar uit den bosch. P{lease cut the crap

catwomen
28-08-09, 05:36
kaaskoppen zijn de grootste pedo's die er bestaan maar nu is het toevallig een moslim.We raken niet uitgepraat. Het bewijs was nog laatst die zwemleraar uit den bosch. P{lease cut the crap



Pedo's heb je overal, ras of religie doet er niet toe. Maar het grote verschil nu is dat pedofilie door bijna alle kaaskoppen wordt verafschuwd en het is strafbaar in dit land.
Darentegen in SA is pedofilie bij een huwelijk zoals in dit geval het zelfs de overheid die actief meewerkt aan deze vorm.

StevieK
28-08-09, 06:41
Pedo's heb je overal, ras of religie doet er niet toe. Maar het grote verschil nu is dat pedofilie door bijna alle kaaskoppen wordt verafschuwd en het is strafbaar in dit land.
Darentegen in SA is pedofilie bij een huwelijk zoals in dit geval het zelfs de overheid die actief meewerkt aan deze vorm.

Maar ja 500 jaar geleden hadden we dezelfde situatie in het Westen, dus het zal nog wel 500 jaar duren dat SA inziet dat dit zo niet gaat.

Joesoef
28-08-09, 06:43
kaaskoppen zijn de grootste pedo's die er bestaan maar nu is het toevallig een moslim.We raken niet uitgepraat. Het bewijs was nog laatst die zwemleraar uit den bosch. P{lease cut the crap


In SA is er een wet die het toestaat om kinderen te misbruiken (gedwongen huwelijk met kinderen). In Nederland is er een wet die misbruik verbied en bestraft, moet je meerderjarig zijn voor een huwelijk en zijn gedwongen huwelijken verboden.

Stopnaald
29-08-09, 16:06
Een hoogbejaarde inwoner van Saudi-Arabië krijgt alsnog de beschikking over zijn onlangs weggelopen 10-jarige bruid. Dat meldden media in het strengislamitische koninkrijk woensdag. Het meisje was onlangs gevlucht naar de woning van een tante. Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.

"Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)", meent de man. De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus. Die verbrak de relatie echter omdat ze naar school wilde gaan. "Onder deze omstandigheden bood haar vader zijn jongere dochter aan", aldus de man tegen een regionale krant. "Zoals de sharia voorschrijft, mocht ik haar bekijken en ik vond haar acceptabel."

Een woordvoerder van een mensenrechtenorganisatie heeft geen goed woord over voor de gang van zaken, die vaker voorkomt in Saudi-Arabië. "Dit soort huwelijken zijn een grove schending van de internationale verdragen voor de rechten van het kind, die door het koninkrijk zijn ondertekend."

Stomme vraag misschien, maar kennelijk mag dit meisje niet naar school itt haar zus?

Voor het overige, ik hoop dat die ouwe vuillak erin blijft in de huwelijksnacht (of liever nog, daarvoor!).

fisherman1969
29-08-09, 18:03
kaaskoppen zijn de grootste pedo's die er bestaan maar nu is het toevallig een moslim.We raken niet uitgepraat. Het bewijs was nog laatst die zwemleraar uit den bosch. P{lease cut the crap

Nou zo,n toeval is het niet ! al honderden jaren wordt het toegestaan in sommige landen ook bij de MOSLIMS!!!!
En die zwemleraar wordt gestraft , de ouwe viezerd krijgt gewoon een ruilobjectlees sex object!

Het onderstaande plaatste ik al eerder maar daar lees jij gemakshalve overheen!!

Ongelooflijk , bah maar het kon nog erger !
Een Romeinse keizer liet zich bevredeigen door zuigende baby,s ,onderwijl zoog hij aan de moeders borsten.
Ook de chinese keizers waren niet vies van jonge kinderen deze werden vast gereserveerd en dan maar kijken alleen de allermooiste kwamen in het ,,goddelijke ,,bed terecht sommigen nooit .
Ook de Sulthans waren gek op jonge maagden hoe jonger hoe beter.
Maar in deze tijd nog ?? walgelijk.
Indd ophangen aan hun ballen !!! dat gore vieze tuig

Vicks
29-08-09, 19:03
Nou zo,n toeval is het niet ! al honderden jaren wordt het toegestaan in sommige landen ook bij de MOSLIMS!!!!
En die zwemleraar wordt gestraft , de ouwe viezerd krijgt gewoon een ruilobjectlees sex object!

Het onderstaande plaatste ik al eerder maar daar lees jij gemakshalve overheen!!

Ongelooflijk , bah maar het kon nog erger !
Een Romeinse keizer liet zich bevredeigen door zuigende baby,s ,onderwijl zoog hij aan de moeders borsten.
Ook de chinese keizers waren niet vies van jonge kinderen deze werden vast gereserveerd en dan maar kijken alleen de allermooiste kwamen in het ,,goddelijke ,,bed terecht sommigen nooit .
Ook de Sulthans waren gek op jonge maagden hoe jonger hoe beter.
Maar in deze tijd nog ?? walgelijk.
Indd ophangen aan hun ballen !!! dat gore vieze tuig


Waarom moet zonodig moslims met hoofdletters geschreven worden, zie heus wel wat je wilt benadrukken. Het gaat je niet om die pedo, het is puur de Islam die je via dit topic in een kwaad daglicht probeert te brengen. De media doet al genoeg jij hoeft er niet aan te pas te komen. Alleen gek genoeg zelfs met al die aantijgingen tegen de islam is het toch de snelst groeiende geloof.

fisherman1969
29-08-09, 22:27
Waarom moet zonodig moslims met hoofdletters geschreven worden, zie heus wel wat je wilt benadrukken. Het gaat je niet om die pedo, het is puur de Islam die je via dit topic in een kwaad daglicht probeert te brengen. De media doet al genoeg jij hoeft er niet aan te pas te komen. Alleen gek genoeg zelfs met al die aantijgingen tegen de islam is het toch de snelst groeiende geloof.

Je bent of een slechte lezer of dom !
Als je mijn reactie,s leest schrijf ik altijd met hoofdletters namen en landen ,ook voor KORAN en BIJBEL dus voor mij een normale zaak .
Dat de ISLAM het snelst groeiende geloof is zou best kunnen , gezien de enorme grote gezinnen,en meerdere vrouwen!! en als opa van 80 ook nog legaal kinderen bij kinderen mag verwekken ,ja dan geloof ik dat je gelijk hebt.
Zelfs China ziet het gevaar van enorme gezinnen, daar is zelfs een wet ingevoerd niet meer dan 2 kinderen.
Het R.K (Rooms Katholieke )geloof spoorde een halve eeuw geleden ook nog grote gezinnen aan ! gelukkig werden de mensen zelf wel wijzer en beslisten zelf wel hoeveel kinderen ze namen gevolg minder gelovigen ,maar dat snap jij ookwel denk ik ;).

Vicks
29-08-09, 22:49
Vind dat je bullshit uitkraamt

fisherman1969
30-08-09, 00:02
Vind dat je bullshit uitkraamt

Zet er dan wat anders tegenover indien je kunt !
Het geen ik heb geschreven klopt als een bus , niet te vergelijken met jou antwoord over koeienstront .
Feit is gewoon dat ik gelijk heb .
Daar kun je het mee doen .

Vicks
30-08-09, 00:12
Zet er dan wat anders tegenover indien je kunt !
Het geen ik heb geschreven klopt als een bus , niet te vergelijken met jou antwoord over koeienstront .
Feit is gewoon dat ik gelijk heb .
Daar kun je het mee doen .

Je hebt helemaal gelijk wijfie, kom je vaak in aanraking met koeienstront. Zelf gebruik ik dat woord heel zelden of bijna nooit, maar misschien is dat omdat je uit een gat komt elders uit het land

Keydo
30-08-09, 00:32
Waar geloof je niks van ??
Dit :
Bron: Nu.NL / Beeld: redactie Maroc.NL

Of mijn reactie eerder ??

Geloof niet in bronnen ook niet in ufo's maar misschien kan het gedeeltelijk wel waar zijn. 100 procent zeker kun je nooit zeggen.

StevieK
30-08-09, 10:32
Je bent of een slechte lezer of dom !
Als je mijn reactie,s leest schrijf ik altijd met hoofdletters namen en landen ,ook voor KORAN en BIJBEL dus voor mij een normale zaak .
Dat de ISLAM het snelst groeiende geloof is zou best kunnen , gezien de enorme grote gezinnen,en meerdere vrouwen!! en als opa van 80 ook nog legaal kinderen bij kinderen mag verwekken ,ja dan geloof ik dat je gelijk hebt.
Zelfs China ziet het gevaar van enorme gezinnen, daar is zelfs een wet ingevoerd niet meer dan 2 kinderen.
Het R.K (Rooms Katholieke )geloof spoorde een halve eeuw geleden ook nog grote gezinnen aan ! gelukkig werden de mensen zelf wel wijzer en beslisten zelf wel hoeveel kinderen ze namen gevolg minder gelovigen ,maar dat snap jij ookwel denk ik ;).

Ik snap dit wel, anderen willen dit gewoon niet snappen :)

fisherman1969
30-08-09, 12:33
Ik snap dit wel, anderen willen dit gewoon niet snappen :)

Nee inderdaad deze kunnen alleen maar schelden en vloeken ,op normale antwoorden.
Het zijn toevallig ook vaak de personen die de ISLAM onnodig een slechte naam bezorgen,gelukkig ken ik heel wat MOSLIMS die er anders over denken
en het volkomen eens zijn dat een wet :die toestaat dat een tachtigjarige man een minderjarig kind van 10 jaar mag huwen van de zotte is in deze tijd !als of het ruilhandel betreft i.p.v mensen en dan nog kinderen ook !
:fpotver:

lagulalupis
30-08-09, 20:59
Dan zal deze kaaskop ook reageren.
Het maakt niet uit waar je vandaan komt, je kunt je niet beroepen op wetten die allang niet meer in de huidige tijd passen.
Net als de bijbel, is de Koran een boek die in een tijd is geschreven waarin mensen anders leefden, waarin mensen dom gehouden werden.
Maar met deze media aandacht kun je mij niet wijsmaken dat deze oude opa niet weet wat tegenwoordig veranderd is.
Wij praten hier over een kind van 10 jaar die blijkbaar niet daar wilde zijn.
Het is dus pure verkrachting waar je over praat.
Pedofielen vrkrachten vrijwel nooit, deze man is dus veel erger.
Maar goed, dit is vanuit mijn kaaskop gedachten en vanuit een werelddeel waar wij anders denken.
Hoewel ik over het algemeen respect heb voor mensen die in een ander cultuur leven heb ik toch wel moeite mee, maar ik bendan ook in Nederland geboren.


Ik begrijp echter niet dat een bijbel, een Koran of een Toran geen update kent, waarom alleen in vroegere tijden blijkbaar mensen dingen doorkregen en avonturen meemaakten om op te schrijven.
Heeft God ons verlaten ?
Zijn wij oud materiaal ?
Of moeten wij de teksten in onze boeken misschien niet letterlijk nemen maar meer als een boek met moralen die ons moet helpen een beter mens te zijn.
In dat geval kunnen heel wat oorlogen stoppen want die zijn dan zinloos, en kunnen heel wat mensen leed bespaart worden want die zijn dan niet gerechtvaardigd.
Maar misschien ziet dee kaaskop het verkeerd.

sjo
31-08-09, 19:33
In SA is er een wet die het toestaat om kinderen te misbruiken (gedwongen huwelijk met kinderen). In Nederland is er een wet die misbruik verbied en bestraft, moet je meerderjarig zijn voor een huwelijk en zijn gedwongen huwelijken verboden.

's Lands weiz' 's lands eer he.....

gr.
sjo