PDA

Bekijk Volledige Versie : "Pim Fortuyn werd door tweede schutter vermoord"



Marsipulami
31-08-09, 16:11
"Pim Fortuyn werd door tweede schutter vermoord"

11:58 "De Nederlandse politicus Pim Fortuyn werd niet door één schutter vermoord. Er was, buiten Volkert van der Graaf, een tweede schutter bij de moord betrokken." Dat schrijft voormalig topballerina en actrice Ine Veen in het boek 'Moord namens de kroon?'.


Veen (72) zegt zo gefascineerd te zijn door Fortuyn dat ze naar eigen zeggen voelde dat ze een boek over hem moest schrijven.

Veen beweert in het boek dat Volkert van der Graaf niet de enige schutter was die op 6 mei 2002 Fortuyn neerschoot. "Hij heeft Fortuyn wel drie kogels in het lijf geschoten, twee in de rug en één in het linkerdeel van de hals, maar daar is Pim niet aan gestorven. Op dat moment was hij al dood", zegt Veen tegen het Nederlandse blad Story.

"Er is een man geweest die op het elektriciteitshuis heeft gelegen bij het NOS-gebouw, met een perfect uitzicht op de uitgang. Deze persoon heeft gewacht tot Pim naar buiten kwam en heeft hem toen twee kogels precies in het hoofd geschoten. Die kogels hebben Pim z'n hersenen tot pap vermalen", klinkt het nog.

Doofpot
De AIVD, de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst, zou het feit dat er twee soorten munitie gebruikt werden, volgens Veen in de doofpot gestoken hebben.

Veen en haar partner Jean Thomassen zeggen zich te beroepen op een 148 pagina's tellend geheim rapport.

Spoetnik
31-08-09, 16:23
En gaat zij dat geheime rapport ook publiseren?

Joesoef
31-08-09, 16:44
Beroepen op een geheim rapport. Kan dat :argwaan:

DNA
31-08-09, 17:44
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slinger
31-08-09, 17:53
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus toch Al Kaida!

DNA
31-08-09, 17:57
Beroepen op een geheim rapport. Kan dat :argwaan:


wat een kortzichtig copycat monkey ben je maar weer , zeg :

"men never do evil ...." : ur signature :

schuldig bevonden aan die ernstigste onwetenschappelijk denk fout : ongegrond generalisatie , ongegrond causatie, ongegrond selectief ideologsch anti_religie irrationeel keus ....


ongegrond generalisatie : ernstig denkfout van alle racisten, idioten, xenofoben, Islamofoben, ........


what do u think 'bout nazis, fascists , communists, stalinists , red khmers.......widlers , fortyuins .....aren't they all bloody stupid intolerant criminal fanatics = an understatement , who w'd , did & do evil so cheerfully, gladly , ....from their "convictions" ' points of view :


note: evil exists in many forms & shapes : including in urself , dummy or as had said Christopher Columbus :

"Heaven & hell do exist on earth too, & we also do carry them around within ourselves wherever we go ..." !



How dare u misuse religion by pretending to be a muslim, machiavellistic moron , how dare u hide behind that Iranian figure ???

Joesoef
31-08-09, 18:04
wat een kortzichtig copycat monkey ben je maar weer , zeg :

[/SIZE]


Hey Pavlov ben je er ook weer :zwaai:

Slinger
31-08-09, 18:09
How dare u misuse religion by pretending to be a muslim, machiavellistic moron , how dare u hide behind that Iranian figure ??? [/SIZE]

Hij heeft wel gelijk met zijn onderschrift, dat hebben de recente gebeurtenissen in Teheran nog weer eens laten zien.

Sallahddin
31-08-09, 18:12
Hey Pavlov ben je er ook weer :zwaai:

:lol:


u should be ashamed of urself :

always copying what other morons have to say without making the slightest effort to use ur mind : don't u have one ???


I'm not back : i'm gone :


i'm gonna ask the responsibles here to erase all my messages to erase my presence from a forum i don't wanna associate myself with , a forum i'm not proud of having taken part at ............


a silly meaningless ...forum : invaded by many parasites , laboratey plague rats ,sub_Pavlov dogs, intolerant morons, ...:


not really the pride or la créme de la créme of humanity ............


:zwaai:

knuppeltje
31-08-09, 18:26
Hij heeft wel gelijk met zijn onderschrift, dat hebben de recente gebeurtenissen in Teheran nog weer eens laten zien.

Daarvan snap jij nog niet veel geloof ik.

Joesoef
31-08-09, 18:27
:lol:
u should be ashamed of urself :
always copying what other morons have to say without making the slightest effort to use ur mind : don't u have one ???
I'm not back : i'm gone :
i'm gonna ask the responsibles here to erase all my messages to erase my presence from a forum i don't wanna associate myself with , a forum i'm not proud of having taken part at ............
a silly meaningless ...forum : invaded by many parasites , laboratey plague rats ,sub_Pavlov dogs, intolerant morons, ...:
not really the pride or la créme de la créme of humanity ............
:zwaai:


Dag knul.

Bar
31-08-09, 18:35
:lol:


u should be ashamed of urself :

always copying what other morons have to say without making the slightest effort to use ur mind : don't u have one ???


I'm not back : i'm gone :


i'm gonna ask the responsibles here to erase all my messages to erase my presence from a forum i don't wanna associate myself with , a forum i'm not proud of having taken part at ............
a silly meaningless ...forum : invaded by many parasites , laboratey plague rats ,sub_Pavlov dogs, intolerant morons, ...:


not really the pride or la créme de la créme of humanity ............


:zwaai:

Ik zou me ook kapot schamen als al die gestoorde rotzooi tot in eeuwigheid hier zou blijven staan.

Sallahddin
31-08-09, 18:50
Ik zou me ook kapot schamen als al die gestoorde rotzooi tot in eeuwigheid hier zou blijven staan.

coming from a silly intolerant ignorant pretentious moron such as urself :

i do take it as a compliment indeed , mr . "créme de la créme" , "pride of humanity " !....


The truth is bitter sometimes .....

the truth , justice....w'd be crucified if they were ..... "humans" !

:zwaai:

Slinger
31-08-09, 19:17
Daarvan snap jij nog niet veel geloof ik.

Ik snap wel dat het niet in jouw straatje past.

John2
31-08-09, 19:55
En dat op de beste met camera's bewaakte parkeerplaats, met diverse getuigen waaronder een radioverslaggever, kun je weinig onder de stoelen of kleed verstoppen.

Slinger
31-08-09, 20:00
En dat op de beste met camera's bewaakte parkeerplaats, met diverse getuigen waaronder een radioverslaggever, kun je weinig onder de stoelen of kleed verstoppen.

Je snapt het niet jongen, die zaten ook in het complot...

John2
31-08-09, 20:05
Je snapt het niet jongen, die zaten ook in het complot...

Als je me gaat vertellen dat Fortuyn ook achter de aanslagen zat van 9-11, dan ga ik gillen.................:stout:

Joesoef
31-08-09, 20:11
Sjohn, had jij niet dat ballistisch onderzoek gedaan, waarom doe jij mee aan deze doofpot?

Slinger
31-08-09, 20:11
Als je me gaat vertellen dat Fortuyn ook achter de aanslagen zat van 9-11, dan ga ik gillen.................:stout:

En Theo van Gogh, niet te vergeten, samen met alle weggebleven Joden.

John2
31-08-09, 22:14
Sjohn, had jij niet dat ballistisch onderzoek gedaan, waarom doe jij mee aan deze doofpot?

Kon jou toch niet verraden als tweede schutter op het dak met jou oude snipper?


En Theo van Gogh, niet te vergeten, samen met alle weggebleven Joden.
Wel erg al deze complotten in Nederland, Theo van G, Ali B, Pim F, Michel J, John F. K, Elvis P, this een ramp.:aanwal:

PANOMA
31-08-09, 22:28
Steeds maar weer terugkomen op onderwerpen over racist Pim als ik iemand terug kon halen van de dood zou het wel iemand anders zijn geweest,

Julien
31-08-09, 23:13
Steeds maar weer terugkomen op onderwerpen over racist Pim als ik iemand terug kon halen van de dood zou het wel iemand anders zijn geweest,

Wat mij betreft ook. Al leek het me wel grappig om Nederland op z'n bek te zien gaan met deze darkroom nicht als premier. Zie je het al voor je, Pim Fortuyn op staatsbezoek bij Bush of Pim Fortuyn die Putin ontvangt :hihi:

Welke beroemdheid zou jij uit de dood terug willen halen? Ik zou kiezen voor Moeder Theresa voor de mensheid of voor Michael Jackson om nog 1 keer een wereldcd te maken

Bofko
01-09-09, 00:31
Ik zou kiezen voor Moeder Theresa voor de mensheid of voor Michael Jackson om nog 1 keer een wereldcd te maken

Moeder Theresa schijnt voor haar directe naaste omgeving een echt krengetje geweest te zijn. Haar naastenliefde ging over naasten die wat verder weg van haar stonden dan je zou verwachten.De 'religieus-politiek-correcte naaste' ,zeg maar. Er is een fanatieke omgevings-lobbyer nodig die jou tot 'heilige' of 'mensheid-dienend' bestempelt. Daarna moet het 'godsdienstige milieu' zijn werk doen om je een mondiaal imago van 'heilig' of 'uitmuntend goed persoon' te geven.Vervolgens doet de religieuze bureaucratie de rest.

reallife
01-09-09, 11:45
Kon jou toch niet verraden als tweede schutter op het dak met jou oude snipper?




Maroc.nl als dekmantel? vandaar al die cryptische berichtjes in de topics. :chinees:

reallife
01-09-09, 11:48
Moeder Theresa schijnt voor haar directe naaste omgeving een echt krengetje geweest te zijn. Haar naastenliefde ging over naasten die wat verder weg van haar stonden dan je zou verwachten.De 'religieus-politiek-correcte naaste' ,zeg maar. Er is een fanatieke omgevings-lobbyer nodig die jou tot 'heilige' of 'mensheid-dienend' bestempelt. Daarna moet het 'godsdienstige milieu' zijn werk doen om je een mondiaal imago van 'heilig' of 'uitmuntend goed persoon' te geven.Vervolgens doet de religieuze bureaucratie de rest.

Hm...
Gedreven mensen zijn nooit makkelijk in de omgang. Kweet niet hoeveel hiervan geroddel is. In heilige mensen geloof ik niet, denk dat het gewoon een mens was met fouten en gebreken als ieder ander maar dat ze wel haar best heeft gedaan.

Ach... ze kan zichzelf niet meer verdedigen, toch?

John2
01-09-09, 12:50
Steeds maar weer terugkomen op onderwerpen over racist Pim als ik iemand terug kon halen van de dood zou het wel iemand anders zijn geweest,

Pim Fortuyn racist?

Het gaf en studeerde sociologie en had volgens mij vele marokkaanse vriendjes.
Homo ok maar racist :stout:

John2
01-09-09, 12:51
Maroc.nl als dekmantel? vandaar al die cryptische berichtjes in de topics. :chinees:

Sssst, straks zit Joesoef achter de tralies :hihi:

Kuitenknijper
01-09-09, 14:02
IK verdenk de ANWB van medeplichtigheid van de moord op Pim